Skocz do zawartości

Epica OSZUSTWO


artur-wiater

Rekomendowane odpowiedzi

> Dzięki chłopaki, a o co dokładnie chodzi z tymi przegubami - skoro w Evie nie padały wcale -

> naprawde spadają osłony , a niby powinny być te same, przynajmniej w/g TIS...

Do diesla jest na 100% inny. Ale jak widać i to za mało.

> A i jeszcze jedno czy ktoś sie podłączał czymś pod ECU, a może ruski program Chevrolet Explorer te

> auto też czyta ? ktoś wie?

Ja nie próbowałem bo nie było potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra. Napiszę Ci jak awaryjna jest Epica.

To ja też.

Sprzedawałem jak miała 80 lub 85kkm

Z awarii: pad czujników parkowania, uszczelniacz półosi. Tuleja z tyłu zaczęła hałasować ale przestała i nie zmieniałem grinser006.gif

Tarcze z przodu wymieniałem raz ale trochę na wyrost - tak mam skromny.gif. klocki z przodu 2 razy i raz z tyłu.

Dobita klima po 4 latach.

Dziękuję grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do diesla jest na 100% inny. Ale jak widać i to za mało.

> Ja nie próbowałem bo nie było potrzeby.

Mam auto upatrzone ma 45 tys przebiegu i jest dzisiaj po przeglądzie za 250zł na moja prośbę w ASO co wyszło:

Przebieg zgodny 45 tyś jednak nie wszystko jest ok co koledzy na to:

1. W silniku jest nad stan oleju - jest za dużo

2. Silnik poci się z miski olejowej, pokrywy zaworów i ma minimalnie spocenie przy przewodzie turbiny -

3. Są nieszczelne osłony przegubów - ślady smaru na drążkach

Odnośnie najgorszego czyli oleju, Mechanik mówi, że nie jest pewien co jest grane, bo nie da się tak bez głębszej analizy tego stwierdzić. Mówił, że z jego doświadczenia to mogą być lejące wtryski i paliwo dostaje się do oleju, albo ktoś nalał za dużo oleju i dlatego poci się z miski i pokrywy, ja czytałem jeszcze kiedyś, że tak robi się przy śmiganiu na małych odcinkach, a tak to auto śmiga niestety.

no i to pocenie z miski i pokrywy - niby można zrobić tylko czy w aucie o przebiegu 45 tys to normalne - jak jest u Was - też się poci? ????

Co koledzy na to? bo jestem w czarnej du.. z decyzją...

Nie wiem czy brać czy odpuścić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś z kolegów na AK będzie sprzedawał dobrą Epicę, mam już dość dzwoniłem do mechanika, który na moje zlecenie wykonywał przegląd - powiedział żebym dał spokój bo te wycieki z miski, pokrywy i turbiny są duże, co do oleju to było go więcej o 100% - 2 krotnie icon_eek.gif. Mówił, że przy tej ilości oleju może być różnie, owszem może być DPF ale również wtryski no i trzeba będzie uszczelniać miskę i pokrywę, sprawdzić uszczelniacze i wymienić przeguby. Wiec chyba daje spokój, chociaż gość deklaruję chęć naprawy przed sprzedaniem. Szkoda tylko tych 250 zł ale cóż takie życie.

a co powiecie o tym dziwny jest karoseria po lifcie a środek stary - tak bywało?

http://bsp.gratka.pl/ogl/16627009.html#78e6c9a7587fd9f6,1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co powiecie o tym dziwny jest karoseria po lifcie a środek stary - tak bywało?

Tak. Te nowe zegary weszły już pod sam koniec produkcji, chyba od MR2010. Zadzwoń, pogadaj, myślę że możesz spokojnie półroczną gwarancję Select wyciągnąć do tego auta, a może coś z ceny urwać, bo obstawiam, że nie zapłacili za tą epikę więcej jak 30k przy odkupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak. Te nowe zegary weszły już pod sam koniec produkcji, chyba od MR2010. Zadzwoń, pogadaj, myślę

> że możesz spokojnie półroczną gwarancję Select wyciągnąć do tego auta, a może coś z ceny

> urwać, bo obstawiam, że nie zapłacili za tą epikę więcej jak 30k przy odkupie.

to jest Epica od prywatnej osoby:

http://allegro.pl/chevrolet-epica-2-0-lt-diesel-czarny-salonowy-i4142999564.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> (...)

> a co powiecie o tym dziwny jest karoseria po lifcie a środek stary - tak bywało?

> http://bsp.gratka.pl/ogl/16627009.html#78e6c9a7587fd9f6,1

Bywało. Najpierw zmienili auto z zewnątrz (lampy, felgi i grill), potem dołożyli zegary a na końcu zmienili radio na te z Bluetooth i sterowanie w kierownicy (dołożyli guzik do telefonu). Auta z produkcji 2010 dostały jeszcze światła dzienne i duży ekran z nawigacją ale znalezienie takiego jest chyba niemożliwe.

PS. Te nowe zegary są fenomenalnie czytelne podczas jazdy (zwłaszcza nocą) i ja bym szukał tylko takiej. IMO warto.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest Epica od prywatnej osoby:

> http://allegro.pl/chevrolet-epica-2-0-lt-diesel-czarny-salonowy-i4142999564.html

To nie jest wersja LT lecz LMV, światła dzienne i ksenony to druciarnia (zwłaszcza te drugie - stracisz za nie dowód).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wiem te ksenony to bym odrazu wywalił, dzienne nawet wyszły ładnie. Ale ten lejący silnik i

> nadmiar oleju, chyba dam spokój..

Daj spokój. Nie ma co się pakować w niepewny egzemplarz, bo części do tego jest mało i są trudne do zdobycia. Lepiej poczekać i na spokojnie znaleźć coś co się odwdzięczy bezawaryjną eksploatacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj spokój. Nie ma co się pakować w niepewny egzemplarz, bo części do tego jest mało i są trudne do

> zdobycia. Lepiej poczekać i na spokojnie znaleźć coś co się odwdzięczy bezawaryjną

> eksploatacją.

Mam na oku jeszcze jeden ale ma 102 tyś przebiegu i jest w programie opla "gwarantowane auta opla G2" jak myślicie 100 tyś to troche dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam na oku jeszcze jeden ale ma 102 tyś przebiegu i jest w programie opla "gwarantowane auta opla

> G2" jak myślicie 100 tyś to troche dużo...

Zależy czy prawdziwy i jak zrobiony. Na moich 100kkm nie robiło żadnego wrażenia ale TAXI kręcone po mieście może wyglądać zupełnie inaczej po takim przebiegu. Trzeba pooglądać. Aha, i jak znajdziesz jakiekolwiek ślady zużycia na tapicerce czy kierownicy to znaczy że kręcony. U mnie po 100kkm nie było śladu. Te materiały są mega odporne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znajdziesz jakiekolwiek ślady zużycia na tapicerce czy kierownicy to znaczy że kręcony. U mnie

> po 100kkm nie było śladu. Te materiały są mega odporne.

Moja ma ponad 110kkm i już są lekkie otarcia na kierownicy w okolicach szwów i na boczku fotela, tam gdzie się przyciera tyłkiem przy wsiadaniu, wysiadaniu. Zależy więc jak eksploatowane jest auto. U mnie była to typowo miejska jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie mogę dokopać się do jakiegoś fajnej Epci wszystko ma albo wady ukryte albo było traktowane jak s.... Ju miałem kolejny w łodzi

http://www.g2.pl/samochod.php?idsamochodu=85354

287661881-1349819.jpg

poprosiłem o zdjęcia podwozia i otrzymałem nie wiem co o niektórych myśleć - auto nie było naprawiane i ma mały udokumentowany przebieg - czy Epcia to taki "złom" czy co, bo moja Eva 10-tetnia wygląda lepiej od spodu... Tu rdza króluje, a na pytanie do salonu dlaczego (auto sprzedaje salon Opla i Chevroleta) powiedzieli mi, że każda Epcia tak rdzewieje i żebym nie spodziewał się jakości Evandy bo Eva była robiona w 100% w Korei przez DU, a do Epci wadził ręce GM i zaoszczędził na wszystkim...

Co koledzy na to?

Auto ma delikatny wyciek z uszczelniacza pomiędzy silnikiem a skrzynią (nie widać na zdjęciu), wyciek z uszczelniacza półosi, rdzewiejące podwozie i tłumiki, zardzewiałe tarcze - fakt ze stoi trochę. To już trzecia oglądana Epcia i wszędzie rdza taka sama...

287661881-EpicaSp%C3%B3d011zm.jpg

287661881-EpicaSp%C3%B3d012zm.jpg

287661881-EpicaSp%C3%B3d016zm.jpg

287661881-EpicaSp%C3%B3d019zm.jpg

287661881-EpicaSp%C3%B3d020zm.jpg

287661881-EpicaSp%C3%B3d004zm.jpg

287661881-EpicaSp%C3%B3d003zm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto ma delikatny wyciek z uszczelniacza pomiędzy silnikiem a skrzynią (nie widać na zdjęciu),

> wyciek z uszczelniacza półosi, rdzewiejące podwozie i tłumiki, zardzewiałe tarcze - fakt ze

> stoi trochę. To już trzecia oglądana Epcia i wszędzie rdza taka sama...

Moja ma też delikatny wyciek z uszczelniacza półosi (zapocenie)... od zakupu czyli już ponad 3 lata. Plam na miejscu parkingowym nie zostawia, na przeglądach nie marudzą, więc nie ruszam. Podwozie chyba "standardowo" zrudziałe jak na kilkuletnie auto - IMO nalot powierzchniowy, nic nadzwyczajnego. Moja ma oryginalne tłumiki od nowości (2006), więc chyba nie jest źle z tym, Tarcze w każdym aucie będę pokryte nalotem już po jednym dniu stania jak jest wilgotno (po umyciu auta już w 2h będą rude).

Cena mocno optymistyczna - zaproponuj swoją i bierz dłuższą gwarancję niż 3 miesiące (to na pewno dadzą, mi nawet na citroena z 2008 z przebiegiem ponad 130kkm dawali pół roku G2 Select bez większych targów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja ma też delikatny wyciek z uszczelniacza półosi (zapocenie)...

Chyba TTTM. Ja miałem 2 razy wymieniany uszczelniacz

> Podwozie chyba "standardowo" zrudziałe jak na kilkuletnie auto - IMO nalot powierzchniowy, nic

> nadzwyczajnego.

Tam głównie zardzewiały wydech widać hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie będziesz pewien... wink.gif

W autach w Fr ciężko potwierdzić przeszłość.

Przy tym przebiegu auto powinno mieć na kołach oryginalne GoodYeary NCT5 z min 5mm bieżnika. Poza tym niech ci komis pokaże od razu fakturę zakupu. Niska kwota zakupu we Francji oznacza że coś było nie tak z autem - prawdopodobnie szkoda blacharska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdy nie będziesz pewien...

> W autach w Fr ciężko potwierdzić przeszłość.

> Przy tym przebiegu auto powinno mieć na kołach oryginalne GoodYeary NCT5 z min 5mm bieżnika. Poza

> tym niech ci komis pokaże od razu fakturę zakupu. Niska kwota zakupu we Francji oznacza że coś

> było nie tak z autem - prawdopodobnie szkoda blacharska.

Oryginalne opony są z tyłu, przód jest zmieniony i jest z 2012 roku. Auto wg. sprzedawcy ma lakier na całej powierzchni 90 100 mikronów chyba nie niemożliwe żeby ręcznie tak cienko pomalować, ale lakiernikiem nie jestem...

Generalnie haczyk na pewno gdzieś jest...

Wygląda to za dobrze i facet jakiś dziwny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oryginalne opony są z tyłu, przód jest zmieniony i jest z 2012 roku. Auto wg. sprzedawcy ma lakier

> na całej powierzchni 90 100 mikronów chyba nie niemożliwe żeby ręcznie tak cienko pomalować,

> ale lakiernikiem nie jestem...

> Generalnie haczyk na pewno gdzieś jest...

> Wygląda to za dobrze i facet jakiś dziwny...

Ilosc mikronow o niczym nie swiadczy (no moze o skalibrowaniu miernika - mierzylem 1 auto 4 miernikami i rozrzut od 80-180 w tych samych miejscach), a powtarzalnosc pomiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i nie mogę dokopać się do jakiegoś fajnej Epci wszystko ma albo wady ukryte albo było traktowane

> jak s.... Ju miałem kolejny w łodzi

> http://www.g2.pl/samochod.php?idsamochodu=85354

> poprosiłem o zdjęcia podwozia i otrzymałem nie wiem co o niektórych myśleć - auto nie było

> naprawiane i ma mały udokumentowany przebieg - czy Epcia to taki "złom" czy co, bo moja Eva

> 10-tetnia wygląda lepiej od spodu... Tu rdza króluje, a na pytanie do salonu dlaczego (auto

> sprzedaje salon Opla i Chevroleta) powiedzieli mi, że każda Epcia tak rdzewieje i żebym nie

> spodziewał się jakości Evandy bo Eva była robiona w 100% w Korei przez DU, a do Epci wadził

> ręce GM i zaoszczędził na wszystkim...

> Co koledzy na to?

> Auto ma delikatny wyciek z uszczelniacza pomiędzy silnikiem a skrzynią (nie widać na zdjęciu),

> wyciek z uszczelniacza półosi, rdzewiejące podwozie i tłumiki, zardzewiałe tarcze - fakt ze

> stoi trochę. To już trzecia oglądana Epcia i wszędzie rdza taka sama...

Moim zdaniem na tych zdjęciach nie ma nic strasznego. Nie jeździ i tyle. Niech zejdą z ceny i można brać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co koledzy powiecie o tej

> http://otomoto.pl/chevrolet-epica-2-0-b-oryginal-100-C32443633.html

> Możliwe to???? - możliwe pewnie jest ale czy realne - przebieg, komis...

Też ładna. Ale to jednak auto od Mirka. Poziom nieufności 10/10

Ryzykowna sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdy nie będziesz pewien...

> W autach w Fr ciężko potwierdzić przeszłość.

> Przy tym przebiegu auto powinno mieć na kołach oryginalne GoodYeary NCT5 z min 5mm bieżnika. Poza

> tym niech ci komis pokaże od razu fakturę zakupu. Niska kwota zakupu we Francji oznacza że coś

> było nie tak z autem - prawdopodobnie szkoda blacharska.

U mnie siedziały Kumho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też ładna. Ale to jednak auto od Mirka. Poziom nieufności 10/10

> Ryzykowna sprawa...

http://otomoto.pl/chevrolet-epica-2-0-b-oryginal-100-C32443633.html

To jakiś przekręt musi być, takie auto we Francji kosztuje 30 tyś np. ich odpowiednik naszego OTOMOTO:

http://www.lacentrale.fr/listing_auto.ph...x_maxi=&cp=

Więc ja można zaproponować 23 tyś do negocjacji - koszty zakupu, sprowadzenia, zarobek - olewam temat na bank coś śmierdzi - a jak koledzy myślą? a może ktoś z Radomia lukną by to auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://otomoto.pl/chevrolet-epica-2-0-b-oryginal-100-C32443633.html

> To jakiś przekręt musi być, takie auto we Francji kosztuje 30 tyś np. ich odpowiednik naszego

> OTOMOTO:

> http://www.lacentrale.fr/listing_auto.ph...x_maxi=&cp=

> Więc ja można zaproponować 23 tyś do negocjacji - koszty zakupu, sprowadzenia, zarobek - olewam

> temat na bank coś śmierdzi - a jak koledzy myślą? a może ktoś z Radomia lukną by to auto...

W Radiomu jest Jay i jego koledzy. Nie chcesz tam kupowac auto. Odpusc sobie sprowadzone, albo kup i nie mysl za duzo czy to walek czy nie. Choc na pewno bedzie walek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Choc na pewno bedzie walek.

> mówisz...

Niedawno szukalem barchetty. W DE auta drozsze niz w PL. Nagle po przekroczeniu granicy cudownie tanieja.

Fiat Punto Evo Abarh niebity jest tanszy w PL niz w IT.

Jak masz duzo czasu to wez urlop i jedz kup sam. Bedzie drozej ale pewnie wyposazenie lepsze a i przebieg pewny. Kup u dilera albo w normalnym komisie nie od Turka.

Masz opce z PL choc tego jest bardzo malo. Albo kup od handlarza i nie zamartwiaj sie czy licznik cofniety.

Sprzedaz auto to stosunowo latwy zarobek dlatego przyciaga cwaniakow i roznego rodzaje mendy. Tak jak taksowkarze.

Sam 3x podchodzilem do uzywanego i zawsze wygrywala gorsza nowka. A jak kupilem uzywke to od salonu. Niby drozej ale zawsze latwiej dochodzic sprawiedliwosci. A juz najgorsi sa tacy bez DG tylko sprzedaje to co ma w garazu z umowa na Niemca.

Kolega Ryb zaraz bedzie sprzedawal bedziesz mil pewne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany znalazłem następna Epcię rocznik 2009

http://www.g2.pl/samochod.php?idsamochodu=83766

Rdza niestety jest na elementach spodu taka sama a nawet większa więc chyba ten typ tak ma. Ale zastanawia mnie co innego auta ma 100 tyś i moim zdaniem zbyt czarna rurę na wylocie - nawet są obwódki jak w starych ropniakach.

Proszę oceńcie to obiektywnie i porównajcie jak jest u was, czy auto z DPF może mieć taką sadzę na wylocie? a może to normalne - jednak ta wcześniejsza tego nie miała, a może ktoś DPF wywalił ale nic na to nie wskazuje - brak spawu.

Poradźcie coś PROSZĘ

287672497-SSA50630.jpg

A tu jeszcze jedna fotka silnika tego auta, co myślicie:

287672497-SSA50632.jpg

i jeszcze jedna fotka:

post-28825-14352523948551_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany znalazłem następna Epcię rocznik 2009

> http://www.g2.pl/samochod.php?idsamochodu=83766

> Rdza niestety jest na elementach spodu taka sama a nawet większa więc chyba ten typ tak ma. Ale

> zastanawia mnie co innego auta ma 100 tyś i moim zdaniem zbyt czarna rurę na wylocie - nawet

> są obwódki jak w starych ropniakach.

> Proszę oceńcie to obiektywnie i porównajcie jak jest u was, czy auto z DPF może mieć taką sadzę na

> wylocie? a może to normalne - jednak ta wcześniejsza tego nie miała, a może ktoś DPF wywalił

> ale nic na to nie wskazuje - brak spawu.

> Poradźcie coś PROSZĘ

> A tu jeszcze jedna fotka silnika tego auta, co myślicie:

> i jeszcze jedna fotka:

Jutro spróbuję cyknąć fotę mojej żebyś miał porównanie. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę oceńcie to obiektywnie i porównajcie jak jest u was, czy auto z DPF może mieć taką sadzę na

> wylocie? a może to normalne - jednak ta wcześniejsza tego nie miała, a może ktoś DPF wywalił

> ale nic na to nie wskazuje - brak spawu.

> Poradźcie coś PROSZĘ :

Również w autach z DPF rury wylotowe są pokryte sadzą. Każdy filtr ma jakąś dokładność oczyszczania i odpowiednio małe cząstki sobie przez niego przelatują. Żeby było weselej, to te trudne do likwidacji nanocząstki też nie mają zbawiennego wpływu na organizmy żywe. Czy tak powinny wyglądać rury w aucie ze sprawnym silnikiem/układem oczyszczania spalin? Też mam lekkie wątpliwości. Najlepiej żeby faktycznie któryś z Kolegów zamieścił fotkę referencyjną ze swojego wozu.

Inna refleksja jest taką, że jak na auto z 2009 roku, to ten spód strasznie pordzewiały, zwłaszcza tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.