Gonzo Napisano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2014 ponieważ chce zrobić porządek z podłogą i progami... znalazłem w sieci takie coś: progi zewnętrzne Raz progi zewnętrzne Dwa no i kurna które ja mam brać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puntomaniak Napisano 14 Września 2014 Udostępnij Napisano 14 Września 2014 > ponieważ chce zrobić porządek z podłogą i progami... znalazłem w sieci takie coś: > progi zewnętrzne Raz > progi zewnętrzne Dwa > no i kurna które ja mam brać? Masz brać "progi zewnętrzne Dwa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 Wreszcie udało mi się dorwać Zelmotowskie pokrowce na halogeny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 8 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 > Wreszcie udało mi się dorwać Zelmotowskie pokrowce na halogeny Bojowo wygląda A w wewnętrznych reflektorach masz żółte żarówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 Fajnie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 Jak bylem mlody sasiad mial Poloneza w takim samym kolorze na szerokiej stalowej feldze , wtedy robil furrore pod kosciolem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 > Bojowo wygląda A w wewnętrznych reflektorach masz żółte żarówki? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 > Tak nie dośc, że lepi świetne modele, to ma jeszcze takiego bajeranckiego poldka. Nie lubię Cię Najlepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 > Tak Najlepszego! Jeszcze do kompletu przydałby się ten spoiler a'la Golf GTI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 > Wreszcie udało mi się dorwać Zelmotowskie pokrowce na halogeny To dorwij jeszcze dystanse do kół 20mm . Ja wiem, że to jest poważne odstępstwo od serii, ale warto! Wizualnie i trakcyjnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Najlepszego! dzięki > Jeszcze do kompletu przydałby się ten spoiler a'la Golf GTI. Szpojler jest kupiony Leży w bagażniku i czeka na dobranie śrub... bo te co mam są albo za długie... albo za grube... albo za cienkie... albo za krótkie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > To dorwij jeszcze dystanse do kół 20mm . Ja wiem, że to jest poważne odstępstwo od serii, ale > warto! Wizualnie i trakcyjnie . na wiosne mam w planach zakup tzw "koniczynek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > na wiosne mam w planach zakup tzw "koniczynek" Kup sobie również zestaw klocków LEGO Technics FSO Polonez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Dziś postanowiłem przepalić troche Poldka... Przekręcam kluczyk... słychac tylko cyknięcie i cisza... rozrusznik nic nie kreci... Od czego zacząć poszukiwania problemu? Dodam tylko ze kilka dni temu jeszcze kręcił bez problemu... mozliwe zeby prądu było za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Dziś postanowiłem przepalić troche Poldka... Przekręcam kluczyk... słychac tylko cyknięcie i > cisza... rozrusznik nic nie kreci... > Od czego zacząć poszukiwania problemu? > Dodam tylko ze kilka dni temu jeszcze kręcił bez problemu... mozliwe zeby prądu było za mało? Kontrolki przygasają ? Mogą być kłopoty z masą - sprawdź mocowanie kabla masowego do nadwozia. U mnie dupy dawał "hebelek" od odcinania prądu (na kablu masowym) pod nogami pasażera. Jak głośne jest to "cyknięcie" ? Może cewka nie zapina na rozrusznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Kontrolki przygasają ? Przygasają > Mogą być kłopoty z masą - sprawdź mocowanie kabla masowego do nadwozia. Jutro sprawdze... moze przy wyjmowaniu aku cos sie poluzowało > U mnie dupy dawał "hebelek" od odcinania prądu (na kablu masowym) pod nogami pasażera. > Jak głośne jest to "cyknięcie" ? Może cewka nie zapina na rozrusznik ? no takie puknięcie z cyknięciem... nie wiem jak to opisac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Przygasają To na 90% masa - sprawdź to co pisałem. Ew. klemy na akumulatorze - przetrzyj ostrym papierem ściernym. Czasami mimo, że idealnie dopasowane to nie przewodzą. > Jutro sprawdze... moze przy wyjmowaniu aku cos sie poluzowało > no takie puknięcie z cyknięciem... nie wiem jak to opisac... Jeżeli to nie będzie masa to drugą rzeczą do sprawdzenia będzie cewka rozrusznika czy zwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > To na 90% masa - sprawdź to co pisałem. > Ew. klemy na akumulatorze - przetrzyj ostrym papierem ściernym. > Czasami mimo, że idealnie dopasowane to nie przewodzą. > Jeżeli to nie będzie masa to drugą rzeczą do sprawdzenia będzie cewka rozrusznika czy zwiera. Jutro sprawdze dokładnie masę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 > Jutro sprawdze dokładnie masę... Przy okazji zobacz czy masz ten "hebelek" - pod nogami pasażera masz (albo nie masz) dźwignię w postaci kawałka zagiętego drutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Przy okazji zobacz czy masz ten "hebelek" - pod nogami pasażera masz (albo nie masz) dźwignię w > postaci kawałka zagiętego drutu. Nie sądzę, że to było fabryczne rozwiązanie. Wydaje mi się, że u ciebie to po prostu taki "grzybopatent" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Nie sądzę, że to było fabryczne rozwiązanie. Wydaje mi się, że u ciebie to po prostu taki > "grzybopatent" Ojciec mi mówił, że to było też w Żuku więc chyba to było fabryczne rozwiazanie. A u ciebie nie było tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Ojciec mi mówił, że to było też w Żuku więc chyba to było fabryczne rozwiazanie. > A u ciebie nie było tego ? Nic takiego nigdy nie było montowane w Polonezach . Swoją drogą to co dolega autorowi, to z pewnością brak styku na wyrzutniku (bendix). Trzeba wymontować rozrusznik (w taką pogodę jak dzisiaj jakaś godzinka bez wchodzenia pod samochód), rozebrać, przeczyścić, przeszlifować, nasmarować, zmontować i mieć spokój na kolejne 10 lat . Potrzebne - klucze 10, 13, śrubokręt krzyżak i kombinerki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Ojciec mi mówił, że to było też w Żuku więc chyba to było fabryczne rozwiazanie. > A u ciebie nie było tego ? U mnie czegoś takiego nie ma, za to były inne, które zamiast cokolwiek ułatwiać czy usprawniać to tylko komplikowały... Części z nich jeszcze nie udało mi się pozbyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Części z nich jeszcze nie udało mi się pozbyć Czego? Dobrze poprawiony i wyregulowany Polonez jeszcze dzisiaj zawstydził by niejedną nowoczesną konstrukcję! Mój ostatni borewicz chodził jak "pszczółka", gonił Golfy i Astry, palił 7 litrów. Moje nowe Clio które ma wielkość, masę i moc podobne nie miało by szans. Poloneza kochałem, Clio tylko lubię . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Czego? Np. "usprawnienia" ogrzewania w postaci jakiegoś zaworu od kranu (dopóki działało to nie ruszałem, ale na wiosnę trzeba będzie to ogarnąć), alarmu, który nie wiem do dziś jak działa, "odłączenia" zapłonu przy przesunięciu fotela, kabli poprowadzonych byle jak od "audio" itp. Z resztą ogólnie w elektryce jest bałagan, ale póki co nie ruszałem, bo jakoś to od biedy działa. Poza tym sprzęgło domaga się wymiany, aż strach otwierać Pozbyłem się za to np. komina na korku wlewu oleju (to akurat banał), poduszek silnika wiązanych jakimiś szmatami , pompy hamulcowej skręconej blaszkami żeby przewody z niej nie wyskoczyły , gaźnika z przewodem od LPG doprowadzonym tylko do pierwszego przelotu, jakiejś zmoty w aparacie zapłonowym, tłumika końcowego przywiązanego jakąś taśmą itp. > Dobrze poprawiony i wyregulowany Polonez jeszcze dzisiaj zawstydził by niejedną nowoczesną > konstrukcję! Mój ostatni borewicz chodził jak "pszczółka", gonił Golfy i Astry, palił 7 > litrów. Moje nowe Clio które ma wielkość, masę i moc podobne nie miało by szans. Poloneza > kochałem, Clio tylko lubię . Poprzedniej zimy bez problemu w najgorsze mrozy odpalał "od strzała", w tym roku już coś się dzieje, bo pomimo regulacji nie jest już tak dobrze (ale pali w mieście tak 9,5 - 11, w trasie 7,5 - 8 a nie w porywach do 18 jak kiedyś). Nie wiem, czy to nie problemy z uszczelką pod głowicą albo samą głowicą, bo olejem stamtąd rzyga... (reszta uszczelnień silnika została wymieniona) W każdym razie wiosną trzeba będzie rzucić na to okiem, przy okazji wcześniej wspomniane ogrzewanie się ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Czego? Dobrze poprawiony i wyregulowany Polonez jeszcze dzisiaj zawstydził by niejedną nowoczesną > konstrukcję! Mój ostatni borewicz chodził jak "pszczółka", gonił Golfy i Astry, palił 7 > litrów. Moje nowe Clio które ma wielkość, masę i moc podobne nie miało by szans. Poloneza > kochałem, Clio tylko lubię . rozumiem piszesz o golfach 1.6 75 KM i astrach 1.4 60 KM faktycznie nowoczesne technologie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > rozumiem piszesz o golfach 1.6 75 KM i astrach 1.4 60 KM faktycznie nowoczesne technologie Technicznie to te silniki to prawie, że równolatki z tym Polonezem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Technicznie to te silniki to prawie, że równolatki z tym Polonezem Też koncepcja tych silników pochodzi z 1936 roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Ja bym bezwzględnie przerobił przód na klasycznego borewicza . To nie jest trudne ani drogie. > Były przez chwilę takie wersje w 87, więc kundel nie będzie . Miałem takiego i to nawet 1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Tak Zawsze chciałem mieć takie dalekosiężne, ale białe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Technicznie to te silniki to prawie, że równolatki z tym Polonezem a konstrukcja silnika FSO 1500 to ile ma lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Czy szanowne fachury wytłumaczą mi takie zjawisko paranormalne? Odpaliłem Poldka z zamiarem pojechania na stacje diagnostyczną... odpalił bez wiekszych problemów... dojechałem na stacje zgasiłem i poczekałem na swoja kolej... następnie wjechałem do środka kazano mi zgasic silnik i poczekać... po dwóch minutach proba odpalenia i dupa... kręci jak szatan i nic.... odpalić nie moge wiec nici z przeglądu... Po 10 min poldek odpalił i bezproblemowo podjechałem pod blok... Do domu wszedłem tylko po dokumenty od gazu i powrót do samochodu.... i co? dupa! nie pali... kreci ale nie pali... łotafak?! pompa paliwa niedomaga? Filterek sie przypchał? Świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Czy szanowne fachury wytłumaczą mi takie zjawisko paranormalne? > Odpaliłem Poldka z zamiarem pojechania na stacje diagnostyczną... odpalił bez wiekszych > problemów... dojechałem na stacje zgasiłem i poczekałem na swoja kolej... następnie wjechałem > do środka kazano mi zgasic silnik i poczekać... po dwóch minutach proba odpalenia i dupa... > kręci jak szatan i nic.... > odpalić nie moge wiec nici z przeglądu... Po 10 min poldek odpalił i bezproblemowo podjechałem pod > blok... > Do domu wszedłem tylko po dokumenty od gazu i powrót do samochodu.... i co? dupa! nie pali... kreci > ale nie pali... łotafak?! > pompa paliwa niedomaga? Filterek sie przypchał? Świece? Mści się za zagazowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Czy szanowne fachury wytłumaczą mi takie zjawisko paranormalne? > Odpaliłem Poldka z zamiarem pojechania na stacje diagnostyczną... odpalił bez wiekszych > problemów... dojechałem na stacje zgasiłem i poczekałem na swoja kolej... następnie wjechałem > do środka kazano mi zgasic silnik i poczekać... po dwóch minutach proba odpalenia i dupa... > kręci jak szatan i nic.... > odpalić nie moge wiec nici z przeglądu... Po 10 min poldek odpalił i bezproblemowo podjechałem pod > blok... > Do domu wszedłem tylko po dokumenty od gazu i powrót do samochodu.... i co? dupa! nie pali... kreci > ale nie pali... łotafak?! > pompa paliwa niedomaga? Filterek sie przypchał? Świece? gaznik, swiece, przewody, filtr paliwa, pompa paliwa, zaplon .... moze byc cokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Czy szanowne fachury wytłumaczą mi takie zjawisko paranormalne? > Odpaliłem Poldka z zamiarem pojechania na stacje diagnostyczną... odpalił bez wiekszych > problemów... dojechałem na stacje zgasiłem i poczekałem na swoja kolej... następnie wjechałem > do środka kazano mi zgasic silnik i poczekać... po dwóch minutach proba odpalenia i dupa... > kręci jak szatan i nic.... > odpalić nie moge wiec nici z przeglądu... Po 10 min poldek odpalił i bezproblemowo podjechałem pod > blok... > Do domu wszedłem tylko po dokumenty od gazu i powrót do samochodu.... i co? dupa! nie pali... kreci > ale nie pali... łotafak?! > pompa paliwa niedomaga? Filterek sie przypchał? Świece? Pompa paliwa raczej nie, bo odpalić powinien na tym paliwie co jest w gaźniku. Filtr paliwa - jak w wyżej. Świece ? Raczej nie, bo mógłby trudniej palić. Stawiałbym na jakieś problemy z elektryką Ty masz już chyba moduł - w Uno tak miałem, że jak był ciepły to potrafił z niczego przestać odpalać (ale jak jechał to jechał - problem był tylko w zapalaniu). Ponieważ moduł to jakieś grosze będą to może po prostu go zmień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Moduł czy aparat?? U mnie w BISie tak było, jak zapłon miałem przestawiony... Zimny palił jak zły, zagrzał się i nie chciał zapalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Mści się za zagazowanie. to niech sie msci na poprzednim właścicielu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Pompa paliwa raczej nie, bo odpalić powinien na tym paliwie co jest w gaźniku. > Filtr paliwa - jak w wyżej. > Świece ? Raczej nie, bo mógłby trudniej palić. > Stawiałbym na jakieś problemy z elektryką > Ty masz już chyba moduł - w Uno tak miałem, że jak był ciepły to potrafił z niczego przestać > odpalać (ale jak jechał to jechał - problem był tylko w zapalaniu). > Ponieważ moduł to jakieś grosze będą to może po prostu go zmień. ooooooo... to juz jakis trop... Moduł nowy mam... bo poprzedni właściciel mi zostawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Moduł czy aparat?? Moduł... > U mnie w BISie tak było, jak zapłon miałem przestawiony... > Zimny palił jak zły, zagrzał się i nie chciał zapalić czyli najprosciej wymienic moduł na początek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcelus Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Miałem tak samo jak jeszcze jeździłem 125tką z silnikiem z poldona. Winowajcą okazał się ten czerwony przewodzik. który raczył się przerwać, choć izolacja nie nosiła śladów uszkodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasq Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Tylko jak ciepły gdy dłużej postoi nie odpala ? Sprawdź czy odpala jak dasz gaz w podłoge przy kręceniu rozrusznikiem. Jak zapali to prawdopodobnie nie trzyma ci zawór iglicowy w gaźniku i go zalewa jak stoi rozgrzany, ja tak mialem w 125p, ze gdy zgasilem cieply silnik, postal pare min i juz nie odpalał, dopiero z butem w podlodze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Moduł... > czyli najprosciej wymienic moduł na początek? Tak, bo jest prosty w wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Tylko jak ciepły gdy dłużej postoi nie odpala ? Wczesniej było tak... ze jak postał tydzien to był problem z odpaleniem... konczyło sie to rozładowaniem aku... Krecił i nic... Jesli postał jeden dwa dni to odpalał bez problemu. Dziś po 4 dniach odpalił bez problemu.. i dwa razy był problem z odpaleniem. > Sprawdź czy odpala jak dasz gaz w podłoge przy kręceniu rozrusznikiem. > Jak zapali to prawdopodobnie nie trzyma ci zawór iglicowy w gaźniku i go zalewa jak stoi rozgrzany, > ja tak mialem w 125p, ze gdy zgasilem cieply silnik, postal pare min i juz nie odpalał, > dopiero z butem w podlodze... odpalany z gazem ale nie w podłodze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Miałem tak samo jak jeszcze jeździłem 125tką z silnikiem z poldona. Winowajcą okazał się ten > czerwony przewodzik. który raczył się przerwać, choć izolacja nie nosiła śladów uszkodzenia. Sprawdze i to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Sprawdze i to nie sprawdzisz bo jak masz modul to nie masz aparatu zaplonowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasq Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 To, że tydzień postał i nie odpalił od razu to nie problem,bo w gaźniku po prostu już mogło nie być paliwa i zanim zaciągnął to trzeba było kręcić Żebyśmy sie zrozumieli: Auto ciepłe, gasimy silnik, stoi 10min i nie odpala. Jeżeli odpala dopiero gdy w czasie kręcenia wciśnie się gaz lekko bądź do oporu, to ja bym nie suzkał w elektryce tylko gaźniku. Poziom paliwa w komorze pływakowej i zawór iglicowy czy trzyma. Jak jest nie szczelny paliwo z komory pływakowej zalewa cylindry gdy auto stoi i dlatego nie da się go odpalić. Po dodaniu gazu w czasie kręcenia szybciej osuszają się cylindry dlatego auto odpala taki był mój przypadek, ale nie zaszkodzi sprawdzić tego u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > To, że tydzień postał i nie odpalił od razu to nie problem,bo w gaźniku po prostu już mogło nie być > paliwa i zanim zaciągnął to trzeba było kręcić > Żebyśmy sie zrozumieli: > Auto ciepłe, gasimy silnik, stoi 10min i nie odpala. Jeżeli odpala dopiero gdy w czasie kręcenia > wciśnie się gaz lekko bądź do oporu, to ja bym nie suzkał w elektryce tylko gaźniku. Poziom > paliwa w komorze pływakowej i zawór iglicowy czy trzyma. Jak jest nie szczelny paliwo z komory > pływakowej zalewa cylindry gdy auto stoi i dlatego nie da się go odpalić. Po dodaniu gazu w > czasie kręcenia szybciej osuszają się cylindry dlatego auto odpala taki był mój przypadek, > ale nie zaszkodzi sprawdzić tego u Ciebie u mnie wygląda obecnie tak: Auto ciepłe, gasze silnik. po 10 min nie odpala nawet z lekko wcisniętym gazem. Z wyciągniętym ssaniem efekt identyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasq Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > nie sprawdzisz bo jak masz modul to nie masz aparatu zaplonowego A co ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasq Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > u mnie wygląda obecnie tak: > Auto ciepłe, gasze silnik. po 10 min nie odpala nawet z lekko wcisniętym gazem. Z wyciągniętym > ssaniem efekt identyczny OK, więc następnym razem, gdy będzie identyczna sytuacja nie ruszaj ssania itp, tylko wciśnij w czasie kręcenia rozrusznikiem gaz do oporu i trzymaj aż do momentu odpalenia, a jak nie odpali to będziesz widział chociaż czy przynajmniej coś próbował załapywać jak nie zaskoczy to moja diagnoza jest błędna i u Ciebie problem tkwi w czymć innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > A co ma? dobra, walnalem glupote? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.