Skocz do zawartości

autostradą do warszawy


bulla

Rekomendowane odpowiedzi

Były tu takie tematy z wawy ad morze , jestem po i powiem tak jeżeli nie zależy komuś na spalaniu i chce oszczędzić czas tylko autostrada

opłata z gdańska do turunia to niecałe 30 zł

Mój wynik jest dość dobry patrząc na średnią i oczywiście czas

470 km w 3 godziny 40 minut bez żadnej przerwy 40 m po mieście w tym ok 10 km w Warszawie , ok 50 km ekspresówek , reszta do autobany ,

w końcu wynik zbliżył mi się do średnich uzyskiwanych za zachodnią granicą

i tak w takim przypadku wszech lubiany i najlepszy na świecie diesel z prestiżowej stajni z Volksburga spalił 11 litrów panic.gif także te 5 na trasie to można sobie wsadzić .

Średnia prędkość według kompa to lekko ponad 130 270751858-jezyk.gif , obroty silnika nontoper w zakresie 3000- 3750 obrotów. Klika było odcinków z zagęszczonym ruchem to śmigałem ok 110 km/h silnik odpoczywał 270751858-jezyk.gif

i z dpf-em mam spokój na kolejne kilka miesięcy 270751858-jezyk.gif

ogólnie nie było źle ale paru kamikadze i lewopasowych onanistów się trafiło miałem chyba 3 ostrzejsze hamowania z 150 do 80-90 na lwym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tak w takim przypadku wszech lubiany i najlepszy na świecie diesel z prestiżowej stajni z

> Volksburga spalił 11 litrów także te 5 na trasie to można sobie wsadzić .

> Średnia prędkość według kompa to lekko ponad 130 , obroty silnika nontoper w zakresie 3000- 3750

> obrotów. Klika było odcinków z zagęszczonym ruchem to śmigałem ok 110 km/h silnik odpoczywał

Kłamiesz! Diesle przy takich prędkościach palą max 5l/100 km rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Były tu takie tematy z wawy ad morze , jestem po i powiem tak jeżeli nie zależy komuś na spalaniu i

> chce oszczędzić czas tylko autostrada

> opłata z gdańska do turunia to niecałe 30 zł

> Mój wynik jest dość dobry patrząc na średnią i oczywiście czas

> 470 km w 3 godziny 40 minut bez żadnej przerwy 40 m po mieście w tym ok 10 km w Warszawie , ok 50

> km ekspresówek , reszta do autobany ,

> w końcu wynik zbliżył mi się do średnich uzyskiwanych za zachodnią granicą

> i tak w takim przypadku wszech lubiany i najlepszy na świecie diesel z prestiżowej stajni z

> Volksburga spalił 11 litrów także te 5 na trasie to można sobie wsadzić .

> Średnia prędkość według kompa to lekko ponad 130 , obroty silnika nontoper w zakresie 3000- 3750

> obrotów. Klika było odcinków z zagęszczonym ruchem to śmigałem ok 110 km/h silnik odpoczywał

> i z dpf-em mam spokój na kolejne kilka miesięcy

> ogólnie nie było źle ale paru kamikadze i lewopasowych onanistów się trafiło miałem chyba 3

> ostrzejsze hamowania z 150 do 80-90 na lwym

Te misiek ale Outlander to spora buda a jak się zapitala to swoje wciągnąć musi.

U mnie tempomat ustawiony na 140 km/h i w pięciu na setkę faktycznie się mieści. Jak się przyciśnie to zużycie paliwa wzrasta wykładniczo. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te misiek ale Outlander to spora buda a jak się zapitala to swoje wciągnąć musi.

> U mnie tempomat ustawiony na 140 km/h i w pięciu na setkę faktycznie się mieści. Jak się przyciśnie

> to zużycie paliwa wzrasta wykładniczo.

moja lodówka przy 140 to pokazuje ok 8-9 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie tempomat ustawiony na 140 km/h i w pięciu na setkę faktycznie się mieści. Jak się przyciśnie

> to zużycie paliwa wzrasta wykładniczo.

Właśnie wywołałeś kolejną burzę zlosnik.gif

Napisz jeszcze, że połowę trasy jest ten tempomat i już będzie jakiś sens grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jak będziesz wracał jedź tak, żeby te obroty były w okolicach 2krpm i średnia prędkość sporo

> poniżej - wtedy sie pochwal spalaniem

> bo chyba ciężko spalic wiecej tym autem

taki mam zawsze zamiar , zaczynam od 120 na tempomacie kończę zazwyczaj na ok 150 i tak trzymam większość trasy ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moja lodówka przy 140 to pokazuje ok 8-9 litrów

Powiem tak, na trasie Krak-Wejherowo średnia nie była wyższa niż 6,5. Średnia z całego dnia ofc, wliczając autostrady i drogi zwykłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tak w takim przypadku wszech lubiany i najlepszy na świecie diesel z prestiżowej stajni z

> Volksburga spalił 11 litrów także te 5 na trasie to można sobie wsadzić .

Ten sam silnik w aucie tej samej marki co Twoja ale o niebo lepszej aerodynamice niż budka telefoniczna spalił wg kompa 5,8 na trasie W-wa - Oberhausen, przy przeciętnej 110 km/h. Idę o zakład że przy przeciętnej 130 km/h na tej samej trasie spali nie więcej niż 7L

Życia nie oszukasz, w Twojej budzie na autostradzie wszystko będzie wciągać jak smok, niezależnie kto jest producentem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie wywołałeś kolejną burzę

> Napisz jeszcze, że połowę trasy jest ten tempomat i już będzie jakiś sens

Tempomat oczywiście na autostradzie. Nie mam zamiaru wywołuwać kolejnej burzy, jeden jedzie 130 km/h i mu spali mało drugi ciśnie spali stosownie więcej - obaj napiszą prawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te misiek ale Outlander to spora buda a jak się zapitala to swoje wciągnąć musi.

> U mnie tempomat ustawiony na 140 km/h i w pięciu na setkę faktycznie się mieści. Jak się przyciśnie

> to zużycie paliwa wzrasta wykładniczo.

Tempomat na 140 a średnia prędkość 130 to dwie bardzo różne rzeczy. Ciekawie jakie byś miał spalanie przy średniej 130 km/h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> idąc pełnym ogniem nigdy nie udało mi się w trasie osiagnąć takiego spalania coś masz chyba

> zepsute

Prosze cię. 1,8 TDCI w kapelusz mode potrafi 4,4 spalić a poniżej masz pełen ogień:

edf5d829d29c6fbfmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tempomat na 140 a średnia prędkość 130 to dwie bardzo różne rzeczy. Ciekawie jakie byś miał

> spalanie przy średniej 130 km/h...

wlasnie w ten poniedzialek robilem trase z Gdyni do Lodzi.

Przy zjezdzie z autostrady mialem srednia dokladnie 130, a srednie spalanie 7.3l/100

tylko, ze to focus, a nie VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie w ten poniedzialek robilem trase z Gdyni do Lodzi.

> Przy zjezdzie z autostrady mialem srednia dokladnie 130, a srednie spalanie 7.3l/100

> tylko, ze to focus, a nie VAG

Widzisz, a ci VAGów mają 5,5 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tempomat na 140 a średnia prędkość 130 to dwie bardzo różne rzeczy. Ciekawie jakie byś miał

> spalanie przy średniej 130 km/h...

hehe fakt

niektorzy uwazaja, ze jak pojedzie kawalek 160 to ma srednia predkosc 160 ...

ale nie o tym

to wg powyzszych postow moge wysnuc wniosek, ze pb wcale nie pali duzo wiecej jak przecietny dizel

predkosc srednia z gps z 1200km - 140kmh,

ofc jazda wieksza czesc trasy 160+

sporo traci sie na zjazdach i postojach

spalanie pb z dwoch zbiorikow 9,3 i 8,5

ze srednia w okolicach 129kmh spalanie 8,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe fakt

> niektorzy uwazaja, ze jak pojedzie kawalek 160 to ma srednia predkosc 160 ...

> ale nie o tym

> to wg powyzszych postow moge wysnuc wniosek, ze pb wcale nie pali duzo wiecej jak przecietny dizel

> predkosc srednia z gps z 1200km - 140kmh,

> ofc jazda wieksza czesc trasy 160+

> sporo traci sie na zjazdach i postojach

> spalanie pb z dwoch zbiorikow 9,3 i 8,5

> ze srednia w okolicach 129kmh spalanie 8,2

W jakim nadwoziu to spalanie? grinser006.gif

Moje 2.0 przy takich predkosciac pali ok 10/100 ale niestety skrzynia jest 5-ka.

Bo takie noPB w Outlanderze spalilby pewnie dobrze ponad 15 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten sam silnik w aucie tej samej marki co Twoja ale o niebo lepszej aerodynamice niż budka

> telefoniczna spalił wg kompa 5,8 na trasie W-wa - Oberhausen, przy przeciętnej 110 km/h. Idę o

> zakład że przy przeciętnej 130 km/h na tej samej trasie spali nie więcej niż 7L

Nie bylbym wcale tego pewny. Zwiekszenie sredniej ze 110 do 130 oznacza sporo czasu na 160+. I teraz wazne gdzie dla tego auta jest "sciana" bo kazde auto ma inna predkosc, powyzej ktorej spalanie wzrasta juz gwaltownie. Wyjdzie, ze masz sciane przy 160 i juz mozesz zapomniec o srednim spalaniu 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tempomat na 140 a średnia prędkość 130 to dwie bardzo różne rzeczy. Ciekawie jakie byś miał

> spalanie przy średniej 130 km/h...

Ojapier...Przecież wyrażam się jasno - tempomat na 140 czyli średnia dużo niższa. I napisałem przecież że gdy się przyciśnie to spalanie od razu rośnie. Więc czego nie zrozumiałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadles pewnie po 2+1

To można powiedzieć, że stosunkowo niskie spalanie jak na 2.4 ok.gif

Przy prędkościach rzędu ~120 powinno być jeszcze mniej.

Swój wkład w to ma zapewne skrzynia VI, jeśli jest podobnie zestopniowana jak w FR-V to masz pewnie ze 2300RPM przy 100km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To można powiedzieć, że stosunkowo niskie spalanie jak na 2.4

> Przy prędkościach rzędu ~120 powinno być jeszcze mniej.

> Swój wkład w to ma zapewne skrzynia VI, jeśli jest podobnie zestopniowana jak w FR-V to masz pewnie

> ze 2300RPM przy 100km/h.

duzo nie zejdziesz

jazda ofc po autostradzie a nie ciagle wyprzedzanie

przy takiej spokojnej jezdzie 100-120 da sie osiagnac niskie 7

nie pamietam ile jest przy 100kmh ale przy 130 jest okolo 3070rpm na 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tak w takim przypadku wszech lubiany i najlepszy na świecie diesel z prestiżowej stajni z

> Volksburga spalił 11 litrów także te 5 na trasie to można sobie wsadzić .

> Średnia prędkość według kompa to lekko ponad 130 , obroty silnika nontoper w zakresie 3000- 3750

> obrotów. Klika było odcinków z zagęszczonym ruchem to śmigałem ok 110 km/h silnik odpoczywał

panic.gif sporo.

W zeszłym roku byłem takim landkiem w Rzymie, rocznik chyba 2010.

Niestety nie pamiętam jaka średnia wyszła, 90% trasy pokonane na tempomacie, leciałem mniej więcej PL,CZ,A 130-140, I ok 150-160, na miejscu trochę powolnego kręcenia sie po Toskani i Rzymie, średnie wyszło 8 z kawałkiem, musiał bym sprawdzić ile dokładnie.

To jaki landek jest kiosk widać po vmaxie, najwięcej udało mi się go rozbujać do 180, w pasku z tym samym silnikiem na tempomacie jest ograniczenie do 210 i dokładnie tyle osiąga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Były tu takie tematy z wawy ad morze , jestem po i powiem tak

Ja dodam z innej mańki, dzisiaj wracałem do WWy z Austrii po noclegu pod Wiedniem (generalnie to z Chorwacji wracałem) i najcięższy odcinek całej eskapady i najbardziej męczący to "Gierkówka". I tak zminimalizowałem traumę bo wbiłem się jakoś od Pyrzowic na 1nkę ale ilość ograniczeń do 70 w okoicach przed i za Częstochową potrafi w...rzyć na maxa.

Do meritum. Po jaką cholerę od Piotrkowa mamy nową betonową (przynajmniej podkłady) ekspresówkę jak non stop co chwila ograniczenia do 100 km/h? Tyle to na Gierkówce jest bez remontu (jak nawierzchnia w akceptowalnym stanie) facepalm%5B1%5D.gif Po co wydano XXX milionów pln (?) jak mam niemal to samo co przed remontem i nie mam normalnej ekspresówki ze 120km/h ? Po co te remonty się pytam?

A poza tym czy za mojego życia jakaś autostrada WWa Katowice powstanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę Cię poniosło chyba. Wcześniej Mszczonów-Piotrków też była pełna 70-tek. Na każdym

> skrzyżowaniu ograniczenie do 70. było.

> mar00ha

Nie sądzisz,że jak już się remontuje od podstaw tę drogę to należy to zrobić raz a dobrze? Wg mojej oceny oznacza to dostosowanie wyremontowanej "gierkówki" do standardów trasy ekspresowej ze 120km/h dopuszczalnej a nie z ograniczeniami do 100km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie sądzisz,że jak już się remontuje od podstaw tę drogę to należy to zrobić raz a dobrze? Wg mojej

> oceny oznacza to dostosowanie wyremontowanej "gierkówki" do standardów trasy ekspresowej ze

> 120km/h dopuszczalnej a nie z ograniczeniami do 100km/h.

Jeżeli dobrze pamiętam, te setki są spowodowane zbyt ciasnymi zakrętami, jak na standardy dróg ekspresowych. Ale mogę się mylić. Ja tam i tak jeżdżę 160.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli dobrze pamiętam, te setki są spowodowane zbyt ciasnymi zakrętami, jak na standardy dróg

> ekspresowych.

Eeee to byłaby przesada. Ostatnio ciepło mi się zrobiło na autostradzie w okolicach Grazu bodajże, zero ograniczeń a zakręty kręte bardzo i z jednego wpadasz od razu w drugi.... Fajne do testowania zawiechy smile.gif Te zakręty na gierkówce nie umywały się do tych spod Grazu.... ale co kraj to obyczaj... zlosnik.gif

> Ale mogę się mylić. Ja tam i tak jeżdżę 160.

> mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie sądzisz,że jak już się remontuje od podstaw tę drogę to należy to zrobić raz a dobrze? Wg mojej

> oceny oznacza to dostosowanie wyremontowanej "gierkówki" do standardów trasy ekspresowej ze

> 120km/h dopuszczalnej a nie z ograniczeniami do 100km/h.

Dokładnie ok.gif

Tak samo zrobili POW. Niby trasa ekspresowa a stoi od dawna w pewnym miejscu ograniczenie do 90, wyłączają fragmenty jako nie-ekspresowe itd. Ktoś moim zdaniem powinien za to pójść siedzieć bo dopiero co trasa oddana a już nie można z niej korzystać zgodnie z założeniami. Niebezpieczna łącznica S2>S8 to już w ogóle skandal. Skandal który tuszuje się obniżając dopuszczalną prędkość. Ale jak widać jest przyzwolenie na takie działania bo większość się cieszy że w ogóle oddali do użytku a mogli zbankrutować zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak samo zrobili POW. Niby trasa ekspresowa a stoi od dawna w pewnym miejscu ograniczenie do 90,

> wyłączają fragmenty jako nie-ekspresowe itd.

A w którym miejscu POW jest ekspresówką? To jakaś nowość musi być, co piszesz. Ostatnio jechałem POW dziś i jeszcze nie była ekspresowa.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A w którym miejscu POW jest ekspresówką? To jakaś nowość musi być, co piszesz. Ostatnio jechałem

> POW dziś i jeszcze nie była ekspresowa.

> mar00ha

Patrzysz na znaki czy jeździsz na pamięć? Bo ja tam widziałem takie znaki KLIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Patrzysz na znaki czy jeździsz na pamięć? Bo ja tam widziałem takie znaki KLIK

Piłeś coś?

Pokazałeś znak informujący o rychłym zakończeniu eksresówki. Akurat na wlocie na POW.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Piłeś coś?

> Pokazałeś znak informujący o rychłym zakończeniu eksresówki. Akurat na wlocie na POW.

A to miejsce to gdzie niby jest? A2 to już nie jest więc chyba jednak S2? Czyli tak jak napisałem wyżej są fragmenty ekspresowe i nie-ekspresowe. Dla mnie to jasne i oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to miejsce to gdzie niby jest? A2 to już nie jest więc chyba jednak S2? Czyli tak jak napisałem

> wyżej są fragmenty ekspresowe i nie-ekspresowe. Dla mnie to jasne i oczywiste.

Ekspresowkę masz tylko na odcinku węzeł Konotopa - Powązkowska. Odcinka tego nijak nie da się nazwać Południową Obwodnicą Warszawy.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nawierzchnia w akceptowalnym stanie) Po co wydano XXX milionów pln (?) jak mam niemal to samo

> co przed remontem i nie mam normalnej ekspresówki ze 120km/h ?

Słyszałem że te ograniczenia są dlatego, że drogę chcieli zrobić szybciej i taniej.

Zakręty idą po linii starej Gierkówki, a więc mają łuki zbyt ciasne na 120km/h.

Jakby chcieli zrobić łuki bardziej łagodne, to by musieli wykupić dużo ziemi, a mogłoby się to ciągnąc latami. Przecież nigdzie w planach zagospodarowania przestrzennego nie było na tych terenach przesuwania tej drogi.

Sprawa wygląda tak, że na tych zakrętach da się jechać 120km/h nawet Cinquecento bez amortyzatorów, więc nie wiem w czym widzisz problem?

Czy to nie jest przypadkiem tak, że chciałbyś żeby te łuki były łagodniejsze, bo musisz zwalniać z jakiejś nadświetlnej a my mielibysmy wszyscy za to płacić robiąc lepszą drogę?

Nie wierzę że się boisz o mandat. Jak masz na liczniku 120km/h, to realnie jest to ze 110km/h Jeszcze nie spotkałem policjanta który by raczył zatrzymywać samochód dlatego że prędkość była o 10km/h większa niż dopuszczalna hehe.gif Ale może mało widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze nie spotkałem policjanta który by raczył zatrzymywać samochód dlatego że prędkość była

> o 10km/h większa niż dopuszczalna Ale może mało widziałem

dokładnie - im się takich "pierdół" po prostu nie chce ścigać. Jak łapać to takiego co dobrze sypał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ekspresowkę masz tylko na odcinku węzeł Konotopa - Powązkowska. Odcinka tego nijak nie da się

> nazwać Południową Obwodnicą Warszawy.

> mar00ha

Do Powązkowskiej to jest S8, ale jak zjedziesz z A2 w kierunku Ursynowa (czyli jedziesz już S2) to też masz fragment ekspresowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do Powązkowskiej to jest S8, ale jak zjedziesz z A2 w kierunku Ursynowa (czyli jedziesz już S2) to

> też masz fragment ekspresowy.

Koniec A2 jest gdzieś między Pruszkowem a Piastowem. A jak będziesz jechał w tym kierunku, to ekspresówka końćzy się kawałek za węzłem Konotopa LINK .. ale i tak od weżła Konotopa tam jest 90, botamże stoi znak. Dalej to po prostu zwykła droga dwujezdniowa na której panuje mylne, powszechne przekonanie że to ekspresówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do Powązkowskiej to jest S8, ale jak zjedziesz z A2 w kierunku Ursynowa (czyli jedziesz już S2) to

> też masz fragment ekspresowy.

Gdzie?

Jadąc od Powązkowskiej na POW, na węźle Konotopa masz znak końca drogi ekspresowej. Dalej nigdzie droga ekspresowa się nie rozpoczyna.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie?

> Jadąc od Powązkowskiej na POW, na węźle Konotopa masz znak końca drogi ekspresowej. Dalej nigdzie

> droga ekspresowa się nie rozpoczyna.

> mar00ha

S8 nadal mogloby byc dorga ekspresowa. Prezydent Kaczynski obiecal, ze nie bedzie autostrad w Wawie i jest jak jest. Co nie zmienia faktu, ze S8 jedzie sie calkiem przyjemnie do Konotopy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie?

> Jadąc od Powązkowskiej na POW, na węźle Konotopa masz znak końca drogi ekspresowej. Dalej nigdzie

> droga ekspresowa się nie rozpoczyna.

> mar00ha

Z punktu widzenia kierowcy (nie projektanta czy geodety): jadąc od strony Poznania A2 wybierasz kierunek na Ursynów czyli oznakowanie na S2. Masz znak koniec autostrady i początek ekspresówki. Oznakowania pokazują że jesteś na S2. Za jakiś czas (na końcu węzła) masz znak koniec ekspresówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słyszałem że te ograniczenia są dlatego, że drogę chcieli zrobić szybciej i taniej.

> Zakręty idą po linii starej Gierkówki, a więc mają łuki zbyt ciasne na 120km/h.

> Jakby chcieli zrobić łuki bardziej łagodne, to by musieli wykupić dużo ziemi, a mogłoby się to

> ciągnąc latami. Przecież nigdzie w planach zagospodarowania przestrzennego nie było na tych

> terenach przesuwania tej drogi.

> Sprawa wygląda tak, że na tych zakrętach da się jechać 120km/h nawet Cinquecento bez amortyzatorów,

> więc nie wiem w czym widzisz problem?

> Czy to nie jest przypadkiem tak, że chciałbyś żeby te łuki były łagodniejsze, bo musisz zwalniać z

> jakiejś nadświetlnej a my mielibysmy wszyscy za to płacić robiąc lepszą drogę?

> Nie wierzę że się boisz o mandat. Jak masz na liczniku 120km/h, to realnie jest to ze 110km/h

ale ja jade 140, czyli realnie troche ponad 130

i, tak jak piszesz, za przekroczenie 135/120 policja nie lapie.

ale za 135/100 juz moga mnie zlapac 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale ja jade 140, czyli realnie troche ponad 130

> i, tak jak piszesz, za przekroczenie 135/120 policja nie lapie.

> ale za 135/100 juz moga mnie zlapac

No to do kogo masz pretensję? Nie bardzo kumam zlosnik.gif

Masz ekspresówkę, która uprawnia do 120km/h. Ustawiasz na tempomacie te 120 i masz niemal gwarancję, że żaden policmajster Cie nie ścignie.

To nie, wolisz ustawic te 140, palic 2l/100km więcej i użerać się z policją? Dodatkowo mieć więcej wyprzedzania po drodze i poganiania ludzi na lewym?

Gdzie sens? Gdzie logika?

I jeszcze bys chciał, żebym ja za to dopłacił, bo trzeba by wykosić ludzi z tych zakrętów i ich ziemię wykupić? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.