andre1992 Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 Witam , mógł by ktoś podpowiedzieć jakimi środkami utrzymać taki kolor ? Zrobiłem rok temu samym TEMPO K2 i utrzymało się przez 2 miesiące. Może ktoś coś polecić żeby był efekt na dłużej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 21 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2014 Dodo Juice Lime Prime Kiedyś w cienkiem zrobiłem maske z matowej na błysk, ale musiałbyś użyć maszyny, bo ręcznie to cieżko. Kolor nie ma znaczenia, to jest cleaner lekkościerny, dobrze jest to zabezpieczyć woskiem, a przed cleanerem wyglinkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Spolerować, zawoskować, NIE myć aktywną pianą. Ten lakier tak ma. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Witam , mógł by ktoś podpowiedzieć jakimi środkami utrzymać taki kolor ? Zrobiłem rok temu samym > TEMPO K2 i utrzymało się przez 2 miesiące. Może ktoś coś polecić żeby był efekt na dłużej ? Dobra polerka + dobry wosk po zimie zaraz i przed zimą, czyli 2 razy w roku i mycie TYLKO szamponem dobrym, żadnych agresywnych środków typu aktywna piana, czy myjki bezdotykowe i ich "proszki" myjące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Witam , mógł by ktoś podpowiedzieć jakimi środkami utrzymać taki kolor ? Zrobiłem rok temu samym > TEMPO K2 i utrzymało się przez 2 miesiące. Może ktoś coś polecić żeby był efekt na dłużej ? tempo - czas wyjść z epoki gąbki wiaderka i głębokiego PRL-u Zrobić autku porządną korektę lakieru myc normalnym szamponem ( nie Ludwikiem czy innym płynem do mycia garów) co 3-4 miesiące dobry wosk i żadnych wynalazków typu pasta tempo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Rozumiem, to jakie środki byście polecili co do polerki i co do woskowania, w granicach rozsądku z $ i będę to robił ręcznie, ponieważ maszyny nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Rozumiem, to jakie środki byście polecili co do polerki i co do woskowania, w granicach rozsądku z > $ i będę to robił ręcznie, ponieważ maszyny nie mam pogadaj z kimś kto to ma, bo może wyjdzie Cię taniej zrobienie niż zakup tych środku tylko do 1 pojazdu Od siebie polecę produkty Menzerny lub Autosola, jako pasty. do tego wcześniej dobrze oczyścić lakier z wszelkiego syfu typu smoła i żywca. Woski mam własne, ale jeśli chodzi o coś niedrogiego i działającego to coś z Collonite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Witam , mógł by ktoś podpowiedzieć jakimi środkami utrzymać taki kolor ? Zrobiłem rok temu samym > TEMPO K2 i utrzymało się przez 2 miesiące. Może ktoś coś polecić żeby był efekt na dłużej ? Oddaj na polerke, sam sie nie baw ręcznie. Mój lanos był prawie matowy po 10 latach od wyjazdu z fabryki, obecnie ma 14 i wygląda (4 lata po korekcie) prawie jak nowy, lakier lśni. Polerka/korekta i odpowiedna pielęgnacja lakieru, tak jak Ci tu koledzy napisali ps. też mam czerwonego, ten lakier jest miękki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Centowariat Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 pasta: 1.Scholl Concepts A15+, 2.Urban Shine Honey lub 3. Meguiar's Ultimate Compound niezły wosk budżetowy to Collinite 476 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Menzerna FG500, potem może byc słabsza. Albo ja używam też Megs'a Ultimate compound. Na koniec Coli 476 i jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 A właściwie dlaczego ten lakier robi się aż tak matowy? Zdarza mi się spotkać na drodze jakąś Vectrę B albo Astre F, która właśnie tak wygląda. Innych marek z tym problemem sobie nie przypominam... No, może poza Jettą '92, którą miał kiedyś mój dziadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Z tego co zauważyłem to wszystkie tak mają w czerwonym kolorze...japonce,fiaty punto, bravo, AR, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Z tego co zauważyłem to wszystkie tak mają w czerwonym kolorze...japonce,fiaty punto, bravo, AR, Tak samo żółte chociaż u mnie wyblakły tylko lakierowane elementy z tworzywa. Spojlery, lusterka, zderzaki. Pasta Tempo czy Presto przywróciła im kolor w 15 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Właśnie patrze na ten produkt - Collinite i ogólnie 80zł kosztuje, ale jeśli na pewno tyle osób się wypowiada o jego dobrym działaniu to chyba go kupie, naprawdę warto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Właśnie patrze na ten produkt - Collinite i ogólnie 80zł kosztuje, ale jeśli na pewno tyle osób się > wypowiada o jego dobrym działaniu to chyba go kupie, naprawdę warto ? Tylko pamiętaj że to po polerce już, teraz szkoda kłaść bo będzie jakiś efekt ale nie będzie efektu WOW U mnie każde auto "dostało polerką", maszyna już dawno się zwróciła korzystam z past Menzery 500 1000 i 3000. Ogólnie nie dlatego, że mam zboczenie na punkcie lakieru tylko dlatego, że polerowany się mniej brudzi i nie muszę myć tak często Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Z tego co zauważyłem to wszystkie tak mają w czerwonym kolorze...japonce,fiaty punto, bravo, AR, Gorzej jak trafi się czerwień z lakierem dwuwarstwowym, wtedy można sobie ładnie wypolerować klar a baza pozostaje wyblakła Kolega tak ma w SC Sporting Abarth... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milczar Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Właśnie patrze na ten produkt - Collinite i ogólnie 80zł kosztuje, ale jeśli na pewno tyle osób się > wypowiada o jego dobrym działaniu to chyba go kupie, naprawdę warto ? Dorzuć do niego jeszcze aplikator piankowy i mikrofibrę do spolerowania wosku. I pamiętaj, że to nie smalec, nie musi być grubo. Na Corsę to ta puszka Colli powinna Ci służyć dobre kilka sezonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Gorzej jak trafi się czerwień z lakierem dwuwarstwowym, wtedy można sobie ładnie wypolerować klar a > baza pozostaje wyblakła Kolega tak ma w SC Sporting Abarth... Wiesz- polecam nim coś napiszesz albo poczytać w temacie bo piszesz kompletne głupoty- w SC Sportingu był zwykły akryl a nie jak obecnie w większości samochodów baza pokryta bezbarwnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Wiesz- polecam nim coś napiszesz albo poczytać w temacie bo piszesz kompletne głupoty- w SC > Sportingu był zwykły akryl a nie jak obecnie w większości samochodów baza pokryta bezbarwnym. No chyba jednak nie... widziałem auto na własne oczy a kolega robił mu mechaniczną polerkę, która niestety nic nie dała w kwestii odcienia lakieru. SC jest z 2001 roku, wersja Abarth z rynku niemieckiego (full wypas - klima, 2 poduchy itp). Może jednak były też inne lakiery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Tak samo żółte chociaż u mnie wyblakły tylko lakierowane elementy z tworzywa. Spojlery, lusterka, > zderzaki. > Pasta Tempo czy Presto przywróciła im kolor w 15 minut. nooooo- do pierwszego lub dwóch myć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > No chyba jednak nie... widziałem auto na własne oczy a kolega robił mu mechaniczną polerkę, która > niestety nic nie dała w kwestii odcienia lakieru. > SC jest z 2001 roku, wersja Abarth z rynku niemieckiego (full wypas - klima, 2 poduchy itp). Może > jednak były też inne lakiery. nie były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > nooooo- do pierwszego lub dwóch myć Na razie rok minął bez uszczerbku... Myć ile było nie wiem. Ze trzy na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > A właściwie dlaczego ten lakier robi się aż tak matowy? Zdarza mi się spotkać na drodze jakąś > Vectrę B albo Astre F, która właśnie tak wygląda. Innych marek z tym problemem sobie nie > przypominam... No, może poza Jettą '92, którą miał kiedyś mój dziadek Kolor czerwony blaknie najszybciej i najłatwiej, ponieważ ten kolor odbija tylko światło czerwone, a światło czerwone ma słabą energię. Natomiast światło z dużą energią, np ultrafiolet jest mocno przez czerwony kolor pochłaniane i dlatego blaknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 22 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 > Kolor czerwony blaknie najszybciej i najłatwiej, ponieważ ten kolor odbija tylko światło czerwone, > a światło czerwone ma słabą energię. Natomiast światło z dużą energią, np ultrafiolet jest > mocno przez czerwony kolor pochłaniane i dlatego blaknie. blakną szybko czerwone lakiery starego typu tj nie zabezpieczone warstwą bezbarwnego (goły akryl) i tyle w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2014 Podsumowując to mogę zjechać nawet i Tempo żeby był super efekt, ale trzeba zabezpieczyć i zainwestować 80zł na wosk Collinite Fajnie jak by chociaż na rok starczyło i druga sprawa nie będę już mył aktywną pianą tak jak mówicie - skoro źle wpływa na lakier to faktycznie nie ma co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Podsumowując to mogę zjechać nawet i Tempo żeby był super efekt, ale trzeba zabezpieczyć i > zainwestować 80zł na wosk Collinite > Fajnie jak by chociaż na rok starczyło i druga sprawa nie będę już mył aktywną pianą tak jak > mówicie - skoro źle wpływa na lakier to faktycznie nie ma co To opakowanie wosku to Ci na rok starczy przy 5-8 pojazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Wiesz- polecam nim coś napiszesz albo poczytać w temacie bo piszesz kompletne głupoty- w SC > Sportingu był zwykły akryl a nie jak obecnie w większości samochodów baza pokryta bezbarwnym. Nie wprowadzaj ludzi w błąd i nie wypisuj takich dyrdymałów bo akurat jest odwrotnie, baza + bezbarwny, chyba że stwierdzasz to na podstawie jakiegoś egzemplarza który odwiedził już lakiernika. Akurat posiadam SCS od 8lat i doskonale wiem jaką techniką są te auta malowane, a jak chcesz się bardziej ośmieszyć to podpytaj na centomani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Podsumowując to mogę zjechać nawet i Tempo żeby był super efekt, ale trzeba zabezpieczyć i > zainwestować 80zł na wosk Collinite > Fajnie jak by chociaż na rok starczyło i druga sprawa nie będę już mył aktywną pianą tak jak > mówicie - skoro źle wpływa na lakier to faktycznie nie ma co nie do końca bo pasta tempo ma różnej maści silkony i wypełniacze do których wosk się mało co "czepi". Najpierw wypoleruj samochód, potem odtłuszczenie, cleaner np dodo lite prime i na to wosk - wtedy przy odpowiednim myciu to i pół roku posiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Nie wprowadzaj ludzi w błąd i nie wypisuj takich dyrdymałów bo akurat jest odwrotnie, baza + > bezbarwny, chyba że stwierdzasz to na podstawie jakiegoś egzemplarza który odwiedził już > lakiernika. > Akurat posiadam SCS od 8lat i doskonale wiem jaką techniką są te auta malowane, a jak chcesz się > bardziej ośmieszyć to podpytaj na centomani może pod koniec produkcji coś zmienili- ja miałem SC sp z 1998 r. - niestety był to zwykły czerwony akryl. przy wszelkim polerowaniu puszczał kolor jak klasyczny akryl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > może pod koniec produkcji coś zmienili- ja miałem SC sp z 1998 r. - niestety był to zwykły czerwony > akryl. > przy wszelkim polerowaniu puszczał kolor jak klasyczny akryl Nic nie zmieniali cały czas sportingi czy to cinquecento czy seje miały lakiery dwuskładnikowe. A Twój pewnie był ponownie malowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > To opakowanie wosku to Ci na rok starczy przy 5-8 pojazdach Skoro jest tak wydajne to biorę Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Nic nie zmieniali cały czas sportingi czy to cinquecento czy seje miały lakiery dwuskładnikowe. A > Twój pewnie był ponownie malowany. kurcze nie wiem- był kupowany jako nowy w tamtej epoce nikt z czujnikiem lakieru nie latał ale fakt jest faktem farbował masakrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Skoro jest tak wydajne to biorę Dzięki Jest wydajne, tylko trzeba pozbyć się nawyku smalcowania auta. Weź sobie precyzyjną wagę kuchenną i zważ puszkę wosku przed woskowaniem. Potem zważ po woskowaniu. Jak ubędzie Ci pow. 30g na jednym aucie... to smalcujesz. Jak ubędzie między 15 a 30g, to w miarę poprawnie woskujesz, jako amator oczywiście. Jak ubędzie 10-15g i auto będzie kompletnie nawoskowane, to już zalatuje doświadczeniem. Zużycie ciut poniżej 10g to już profeska. O zużyciu pojedynczych gramów (1,5-3-4) na auto, to już nie wspominam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Właśnie patrze na ten produkt - Collinite i ogólnie 80zł kosztuje, ale jeśli na pewno tyle osób się > wypowiada o jego dobrym działaniu to chyba go kupie, naprawdę warto ? Ten wosk starczy ci na 3-4lata tylko wosk to wisienka na torcie. Jak masz wolne min300zł to działaj.Polerka z regulacja 150zł reszta skromne kosmetyki.Ja obstawiam ze nie dasz rady. Tu o tempo jakiś tekst . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Ten wosk starczy ci na 3-4lata tylko wosk to wisienka na torcie. > Jak masz wolne min300zł to działaj.Polerka z regulacja 150zł reszta skromne kosmetyki.Ja obstawiam > ze nie dasz rady. > Tu o tempo jakiś tekst dać osobie bez kompletnego doświadczenia o polerowaniu maszynę polerską to jak dać dziecku zapałki i wpuścić do stodoły i liczyć że pożaru nie będzie. Skończy się zniszczeniem samochodu i wizytą u lakiernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Zamiast tempo polecam K2 turbo, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu sprawdza się znacznie lepiej niż droższe środki znanych firm które wyprobowałem, a było już tego sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 K2 Turbo ? hmm a co jeszcze lepszego od tempo, równie dobrze ściernego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Nic nie zmieniali cały czas sportingi czy to cinquecento czy seje miały lakiery dwuskładnikowe. A > Twój pewnie był ponownie malowany. Dziwne, miałem 2xCC700, jeden metalik a drugi zwykły granatowy i nawet po paście tempo (takie były czasy wtedy) ścierka była w kolorze, oczywiście na samochodzie granatowym. Tak samo ostatnio robiłem Opla Agilę w kolorze granatowym i również lakier zostawał na mikrofibrze. Tę Corsę najlepiej by było spolerować i pomalować bezbarwnym, ale to gra niewarta świeczki pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 Samochód więc raczej opcja - nie za drogo ale żeby wyglądało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 Zawsze można okleić, ale to też koszt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Samochód więc raczej opcja - nie za drogo ale żeby wyglądało Zrób znów tempo jak nie masz funduszy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Samochód więc raczej opcja - nie za drogo ale żeby wyglądało Megsa Ultimate Compund + wosk Megsa Gold Class Carnauba Plus Premium Paste Wax i będzie Pan zadowolony. http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=276 http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=458 Na taką Corsę to będzie na 5 lat 2x w roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Megsa Ultimate Compund + wosk Megsa Gold Class Carnauba Plus Premium Paste Wax i będzie Pan > zadowolony. > http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=276 > http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=458 > Na taką Corsę to będzie na 5 lat 2x w roku. Do aplikacji zmywak z kuchni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 24 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2014 > Do aplikacji zmywak z kuchni > . Jak nie masz nic mądrego do dodania to nie mów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Dziwne, miałem 2xCC700, jeden metalik a drugi zwykły granatowy i nawet po paście tempo (takie były > czasy wtedy) ścierka była w kolorze, oczywiście na samochodzie granatowym. Tak samo ostatnio > robiłem Opla Agilę w kolorze granatowym i również lakier zostawał na mikrofibrze. > Tę Corsę najlepiej by było spolerować i pomalować bezbarwnym, ale to gra niewarta świeczki pewnie. Ja tutaj mam na myśli wersje sporting, zwykłe SC i CC nie miały lakierów zwykłych dwuskładnikowych, chyba że te najmłodsze roczniki SC. W CC zaczeli stosować dopiero w sportingach. Kolega wcześniej pisał o sportingu i to mnie zdziwiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Jak nie masz nic mądrego do dodania to nie mów. Czysta gąbka z Biedry da radę od biedy gładką stroną, nie muszą być pady z logo Megsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Ja tutaj mam na myśli wersje sporting, zwykłe SC i CC nie miały lakierów zwykłych dwuskładnikowych, > chyba że te najmłodsze roczniki SC. > W CC zaczeli stosować dopiero w sportingach. Kolega wcześniej pisał o sportingu i to mnie zdziwiło. No dobra, ale wystarczy spojrzeć ile było wersji CC i SC i ile rodzajów czerwieni było dostępne w palecie i je policzyć. Stąd właśnie te różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Jak nie masz nic mądrego do dodania to nie mów. Zmywak kuchenny jest bardzo dobrym aplikatorem używałem wiele razy.Widocznie masz słabe doświadczenie.Proponuje zebys spróbował . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Czysta gąbka z Biedry da radę od biedy gładką stroną, nie muszą być pady z logo Megsa Od biedy, nie muszą być pady z logo Megsa, ale mimo wszystko znajdzie się coś ciekawszego. Też nie mam ręczników z Megsa tylko ich odpowiedniki z Tesco za pewnie 1/10 ceny i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Od biedy, nie muszą być pady z logo Megsa, ale mimo wszystko znajdzie się coś ciekawszego. Też nie > mam ręczników z Megsa tylko ich odpowiedniki z Tesco za pewnie 1/10 ceny i jest ok. Czyli rozumiemy się dobrze w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.