rob_7 Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 Pytanie moje, które chce wam zadać jest w sumie bardzo rozległe Będę zmieniał samochód i chciałem kupić coś stricte pod gaz. Budżet powiedzmy do 20 tys, bo nie potrzebuje dużego auta. O czym myślałem: - Polo - Golf V - na pewno starszy niż Polo - Fabia I - mam teraz 1,2 i w sumie auto jest fajne, tylko silnik chyba mocniejszy - Clio? - może Astra H? Rocznik jaki mnie interesuje to 2006+. Jakie silniki w tych samochodach się nadają do gazu? Jak wygląda gazowanie FSI w Golfach? EDIT Poszukałem i znalazłem takie silniki do danych samochodów: POLO IV po FL 1.4 l benzynowy, 4 cylindrowy, 16-zaworowy 75 KM (55 kW) 1.4 l benzynowy FSI, 4 cylindrowy, 16-zaworowy 86 KM (62 kW) 1.4 l benzynowy, 4 cylindrowy, 16-zaworowy 100 KM (74 kW) 1.6 l benzynowy, 4 cylindrowy, 8-zaworowy 102 KM (75 kW) 1.6 l benzynowy, 4 cylindrowy, 16-zaworowy 105 KM (77 kW) GOLF V 1.4 4 Benzyna 16 1,390 cm³ 55 kW (75 KM)przy 5000 obr/min 126 Nm przy 3800 obr/min 14,7 164 km/h 168 g/km 2003 do 2006 1.4 4 Benzyna 16 1,390 cm³ 59 kW (80 KM) przy 5000 obr/min 132 Nm przy 3800 obr/min 13,9 168 km/h 164 g/km 2006 do 2008 1.4 FSI 4 Benzyna 16 1,390 cm³ 66 kW (90 KM) przy 5200 obr/min 130 Nm przy 3750 obr/min 12,9 174 km/h 156 g/km 2003 do 2006 1.4 TSI 4 Benzyna 16 1,390 cm³ 90 kW (122 KM) przy 5000 obr/min 200 Nm przy 1500-4000 obr/min 9,4 197 km/h 149 g/km 2007 do 2009 1.4 TSI 4 Benzyna 16 1,390 cm³ 103 kW (140 KM) przy 5600 obr/min 220 Nm przy 1500-4000 obr/min 8,8 205 km/h 169 g/km 2006 do 2008 1.4 TSI 4 Benzyna 16 1,390 cm³ 118 kW (160 KM) b/d b/d b/d 240 Nm 2008 do 2009 1.4 TSI 4 Benzyna 16 1,390 cm³ 125 kW (170 KM) przy 6000 obr/ min 240 Nm przy 1500-4750 obr/min 7,9 220 km/h 174 g/km 2005 do 2008 1.6 4 Benzyna 8 1,595 cm³ 75 kW (102 KM) przy 5600 obr/min 148 Nm przy 3800 obr/min 11,4 184 km/h 184 g/km 2004 do 2009 1.6 FSI 4 Benzyna 16 1,598 cm³ 85 kW (115 KM)przy 6000 obr/min 155 Nm przy 4000 obr/min 10,8 192 km/h 168 g/km 2003 do 2007 Fabia I Model Paliwo Pojemność cm3 Moc Moment obrotowy Kod silnika Lata 1.4 MPI Benzyna 1397 44kW (60 KM) przy 5000 obr/min 118 Nm przy 2600 obr/min AZE/AZF 2000 do 2003 1.4 MPI Benzyna 1397 50 kW (68 KM) przy 5000 obr/min 120 Nm przy 2500 obr/min AME/AQW/ATZ 1999 do 2003 1.4 16V Benzyna 1390 55 kW (75 KM) przy 5000 obr/ min 126 Nm przy 3800 obr/min APE/AUA/BBY/BKY 2000 do 2007 1.4 16V Benzyna 1390 59 kW (80 KM) przy 5000 obr/ min 132 Nm przy 3800 obr/min BUD 2006 do 2007 1.4 16V Benzyna 1390 74 kW (101 KM) przy 6000 obr/ min 126 Nm przy 4400 obr/min AUB/BBZ 1999 do 2007 Renault Clio III 1.4 16V 1390 98 (72)/5700 127/4250 R4 DOHC/16 11,4 183 8,7/4,5/6,6 1.6 16V 110 1598 110 (82)/6000 151/4250 R4 DOHC/16 10,2 190 9,0/5,4/6,7 Opel Astra H Model Pojemność Liczba cylindrów Moc Maksymalny moment obrotowy Zużycie paliwa, l/100km Emisja CO2 Kod silnika Skrzynia biegów Lata 1,4 l 1364 cm³ R4 55 kW (75 PS) przy 5200 obr/min 120 Nm przy 3800 obr/min 6,3 151 g/km (Z14XEL) pięciobiegowa manualna 1,4 l 1364 cm³ R4 66 kW (90 PS) przy 5600 obr/min 125 Nm przy 4000 obr/min 6,3 146 g/km (Z14XEP) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 2004-2010 1,6 l Twinport 1598 cm³ R4 77 kW (105 PS) przy 6000 obr/min 150 Nm przy 3900 obr/min 6,6 158g/km (Z16XEP) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 2004–11/2007 1,6 l 1598 cm³ R4 85 kW (115 PS) przy 6000 obr/min 155 Nm przy 4000 obr/min 6,5 155g/km (Z16XER) pięciobiegowa manualna lub pięciobiegowa easytronic 2007-2010 1,8 l 1796 cm³ R4 92 KW( 125 PS) przy 5600 obr/min 170 Nm przy 3800 obr/min 7,7 185g/km (Z18XE) pięciobiegowa manualna lub sześciobiegowa easytronic 2004-2006 1,8 l 1796 cm³ R4 103 kW (140 PS) przy 6300 obr/min 170–175 Nm prz 3800 obr/min 7,1 169g/km (Z18XER) pięciobiegowa manualna lub sześciobiegowa easytronic 2006-2010 Które w ogóle brać pod uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 wszystko co ma fsi/tsi i inne wynalazki typu wtrysk bezposredni odpaja na starcie reszta da sie zagazowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 jeśli będziesz wybierał z Opli, szukaj takiego silnika który ma hydrauliczne kasatory luzów zaworowych, zreszta wśród innych marek też patrz na ten argument. Poza tym to co poprzednik napisał, ważne żeby silnik nie miał bezpośredniego wtrysku paliwa. Bez turbo cz y z turbo nie gra wiekszej roli, co najwyżej instalka będzie droższa a dobry gazownik wszystko ogarnie w klasie >B nie szukałbym silnika słabszego niz 100KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 renówki pięknie znoszą gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > renówki pięknie znoszą gaz Te z nissanami pod maską też ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 Z VW 1.6 8v jest idealny pod gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Z VW 1.6 8v jest idealny pod gaz Właśnie ten silnik mi najbardziej wpadł w oko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 Pojawił się poważny kandydat na nowe auto Cytryna C4 coupe. Silniki mamy takie dostępne, które się dobrze gazuje? 1.4 1360 88/5250 133/3250 R4 16 12,8 s 182 km/h 6,4 l od 2004 1.6 1587 110/5800 147/4000 R4 16 10,6 s 194 km/h 7,1 l 2004–2008 1.6 VTi 1598 120/6000 160/4250 R4 16 10,0 s 195 km/h 6,7 l od 2008 1.6 THP 1598 150/5800 240/1400 R4 16 8,4 s 212 km/h 6,9 l od 2008 2.0 1997 136/6000 190/4100 R4 16 9,2 s 207 km/h 7,8 l 2004–2008 2.0 VTS 1997 180/7000 202/4750 R4 16 8,3 s 227 km/h 8,4 l 2004–2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 12 Września 2014 Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > Pojawił się poważny kandydat na nowe auto > Cytryna C4 coupe. taki samochod nie istnieje > Silniki mamy takie dostępne, które się > dobrze gazuje? > 1.4 1360 88/5250 133/3250 R4 16 12,8 s 182 km/h 6,4 l od 2004 > 1.6 1587 110/5800 147/4000 R4 16 10,6 s 194 km/h 7,1 l 2004–2008 > 1.6 VTi 1598 120/6000 160/4250 R4 16 10,0 s 195 km/h 6,7 l od 2008 > 1.6 THP 1598 150/5800 240/1400 R4 16 8,4 s 212 km/h 6,9 l od 2008 > 2.0 1997 136/6000 190/4100 R4 16 9,2 s 207 km/h 7,8 l 2004–2008 > 2.0 VTS 1997 180/7000 202/4750 R4 16 8,3 s 227 km/h 8,4 l 2004–2008 THP odpada, reszta bez problemu, IMO 2.0 bedzie najlepszym wyborem jezdziles kiedys/siedziales w C4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2014 > taki samochod nie istnieje > THP odpada, reszta bez problemu, IMO 2.0 bedzie najlepszym wyborem > jezdziles kiedys/siedziales w C4? No właśnie jeszcze nie miałem okazji. A co mnie zaskoczy oprócz kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Z VW 1.6 8v jest idealny pod gaz Też tak uważam, dlatego zakupiłem Octavię 1.6. Nie wbija w fotel przyśpieszeniem, ale jak na razie pali tylko ok. 8l LPG na trasie. Coś za coś. Zastanawiam się tylko, czy te 8l to nie za mało (zbyt uboga mieszanka), choć na forum Octavii jeden z kolegów podał podobny wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > jeśli będziesz wybierał z Opli, szukaj takiego silnika który ma hydrauliczne kasatory luzów > zaworowych, zreszta wśród innych marek też patrz na ten argument. Poza tym to co poprzednik > napisał, ważne żeby silnik nie miał bezpośredniego wtrysku paliwa. Bez turbo cz y z turbo nie > gra wiekszej roli, co najwyżej instalka będzie droższa a dobry gazownik wszystko ogarnie w > klasie >B nie szukałbym silnika słabszego niz 100KM A wiesz może które to modele silników astry?? Bo interesowałbym mnie 1,8 140KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > No właśnie jeszcze nie miałem okazji. A co mnie zaskoczy oprócz kierownicy? mi po prostu to auto sie nie podoba jak wyglada jak jest zrobione zmontowane itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > A wiesz może które to modele silników astry?? Bo interesowałbym mnie 1,8 140KM. silnik gazowalny, mozna brac jedyne co im dolega w oplach to wrazliwe ecu na zmiany sklady mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > mi po prostu to auto sie nie podoba jak wyglada jak jest zrobione zmontowane itp Wiec tylko kwestia gustu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Wiec tylko kwestia gustu? jak wszystko, jeden lubi inny nie, mi nie lezy i tyle, tobie moze sie podobac mimo wad, tak samo jest z alfa, jedna mialem, wiecej nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Właśnie ten silnik mi najbardziej wpadł w oko. A może poszukać fabii 2.0 8v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2014 > A może poszukać fabii 2.0 8v? Tylko kurde rocznikowo fabia 1 jest nie bardzo, a fabia 2 już nie w moim guście niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Te z nissanami pod maską też ? nie wiem ale przytoczone 1.6 16v z renault to k4m - poczatkowe wersje 107km bez zmiennych faz rorzad, wersje 110 ze zmiennymi fazami, dobre do LPG. z VW to 1.6 mpi i 1.4 rowniez ale lepiej 1.6 bo ma wiecej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 > Też tak uważam, dlatego zakupiłem Octavię 1.6. Nie wbija w fotel przyśpieszeniem, ale jak na razie > pali tylko ok. 8l LPG na trasie. Coś za coś. Zastanawiam się tylko, czy te 8l to nie za mało > (zbyt uboga mieszanka), choć na forum Octavii jeden z kolegów podał podobny wynik. to podłacz sobe laptopa i pojedz w trase. zobaczysz czy bedzie ubogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 > to podłacz sobe laptopa i pojedz w trase. zobaczysz czy bedzie ubogo Tak też zrobię, bo to sterownik Staga jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 18 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2014 A jak wygląda sprawa przy silnikach Toyota? Któryś z poniższych silników się nadaje do gazu? 1.4 16V DOHC VVT-i 97 KM 16V 1.6 16V DOHC VVT-i 110 KM 16V 1.8 16V DOHC VVT-i 189 KM 1.8 16V DOHC VVT-i 135 KM 1.8 16V DOHC VVTL-i TS 192 KM 1.8 16V DOHC VVTL-i TS COM. 225 KM EDIT Czytam neta powoli i chyba żaden się nie nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 18 Września 2014 Udostępnij Napisano 18 Września 2014 > A jak wygląda sprawa przy silnikach Toyota? Któryś z poniższych silników się nadaje do gazu? > 1.4 16V DOHC VVT-i 97 KM 16V > 1.6 16V DOHC VVT-i 110 KM 16V > 1.8 16V DOHC VVT-i 189 KM > 1.8 16V DOHC VVT-i 135 KM > 1.8 16V DOHC VVTL-i TS 192 KM > 1.8 16V DOHC VVTL-i TS COM. 225 KM > EDIT > Czytam neta powoli i chyba żaden się nie nadaje Co znaczy "nadaje się" wg Ciebie? Jeżeli: 1. czy jest możliwość montażu LPG to na 95% do każdego z ww. jest taka możliwość (nie wiem jak ten ostatni z kompresorem, pewnie też). 2. czy są to silnik bezproblemowe do montażu LPG - i tak i nie, zależnie jak będzie zamontowana i skalibrowana instalacja tak będzie później wyglądała eksploatacja tych silników z zasilaniem LPG. Ogólnie: są bardziej bezproblemowe silniki do LPG, ale ww. też ludziska trują i później je użytkują na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 18 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2014 > Co znaczy "nadaje się" wg Ciebie? > Jeżeli: > 1. czy jest możliwość montażu LPG to na 95% do każdego z ww. jest taka możliwość (nie wiem jak ten > ostatni z kompresorem, pewnie też). > 2. czy są to silnik bezproblemowe do montażu LPG - i tak i nie, zależnie jak będzie zamontowana i > skalibrowana instalacja tak będzie później wyglądała eksploatacja tych silników z zasilaniem > LPG. > Ogólnie: są bardziej bezproblemowe silniki do LPG, ale ww. też ludziska trują i później je użytkują > na LPG. No właśnie jak już mam kupić samochód pod LPG to wole jakiś bezproblemowy. Na razie mam tylko budżet, nie mam określonej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 18 Września 2014 Udostępnij Napisano 18 Września 2014 > No właśnie jak już mam kupić samochód pod LPG to wole jakiś bezproblemowy. Na razie mam tylko > budżet, nie mam określonej marki. W Toyocie masz regulację luzów szklankami. I to jest jedynie problematyczne (a co za tym idzie droższe niż hydroregulacja, pokręcenie śrubką lub zmiana płytki) w sytuacji kiedy takie luzy trzeba ustawić... choć nie jest to żadna rocket science i nie zrażałbym się tym całkowicie. Podstawa to prawidłowy montaż + strojenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Września 2014 Udostępnij Napisano 18 Września 2014 > W Toyocie masz regulację luzów szklankami. I to jest jedynie problematyczne (a co za tym idzie > droższe niż hydroregulacja, pokręcenie śrubką lub zmiana płytki) w sytuacji kiedy takie luzy > trzeba ustawić... choć nie jest to żadna rocket science i nie zrażałbym się tym całkowicie. > Podstawa to prawidłowy montaż + strojenie. słyszałem ze sa problemy z regulacja luzu bo po jakims czasie jazdy na LPG gniazga zawrowe osiadaja. tak do 200 tys km, pozniej naprawa głowicy. koszt jakies 1200zł , wykonuje jakas firma na południu kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 > słyszałem ze sa problemy z regulacja luzu bo po jakims czasie jazdy na LPG gniazga zawrowe > osiadaja. tak do 200 tys km, pozniej naprawa głowicy. koszt jakies 1200zł , wykonuje jakas > firma na południu kraju Jak instalacja pracuje na ubogo to szansa wypalenia gniazd jest duża... ale nie tylko w Toyocie. W toyotowskim VVT-i przy dużych zaniedbaniach kontroli i regulacji luzów oraz zaniedbaniach związanych z eksploatacją auta na niewłaściwie ustawionej instalacji LPG w pewnym momencie może dojść do sytuacji w której zabraknie szklanek do regulacji. Wtedy pierwsza metoda to zeszlifowanie szklanki na odpowiedni wymiar, a jak to nie będzie możliwe to zostaje regeneracja głowicy (zrobi to każdy zakład zajmujący się tym). Także nie demonizowałbym w temacie LPG w VVT-i. Podstawa to ogarnięty monter LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 > Także nie demonizowałbym w temacie LPG w VVT-i. Podstawa to ogarnięty monter LPG. Z jednej strony masz rację, ale z drugiej perspektywa wspomnianych zabaw podważa sens zakupu takiego wozu z przeznaczeniem pod natychmiastowe "zagazowanie". Sama wymiana szklanek przy łańcuchowym rozrządzie nie jest fajna. Po prostu są modele, w których prawdopodobieństwo podanych atrakcji jest dużo mniejsze. Trochę inaczej sytuacja wygląda, gdy decydujesz się na montaż instalacji gazowej w samochodzie, który masz już jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 > Z jednej strony masz rację, ale z drugiej perspektywa wspomnianych zabaw podważa sens zakupu > takiego wozu z przeznaczeniem pod natychmiastowe "zagazowanie". Sama wymiana szklanek przy > łańcuchowym rozrządzie nie jest fajna. Po prostu są modele, w których prawdopodobieństwo > podanych atrakcji jest dużo mniejsze. Trochę inaczej sytuacja wygląda, gdy decydujesz się na > montaż instalacji gazowej w samochodzie, który masz już jakiś czas. Tak, przyjemna nie bedzie - ale przy odrobinie kombinacji można odkręcić wałek wydechowy bez zdejmowania łańcucha z koła zębatego, a tym samym bez konieczności ustawiania rozrządu... a to sporo upraszcza temat. W VVT-i dochodzi głównie do kasowania luzów na zaworach wydechowych. Niestety coraz mniej jest współcześnie produkowanych aut z samoregulatorami luzów zaworowych... a coraz więcej patentów z regulacją przez wymianę szklanek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katorznik Napisano 23 Września 2014 Udostępnij Napisano 23 Września 2014 > Też tak uważam, dlatego zakupiłem Octavię 1.6. Nie wbija w fotel przyśpieszeniem, ale jak na razie > pali tylko ok. 8l LPG na trasie. Coś za coś. Zastanawiam się tylko, czy te 8l to nie za mało > (zbyt uboga mieszanka), choć na forum Octavii jeden z kolegów podał podobny wynik. jeżeli mowa o O1 z 1.6 to ostatnio brat miał 8.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elcade Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 yaris na bank bedzie super, ja własnie tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony od kilku lat, a do 20 tys. kupisz dobry stan a jesli nie ten model, to ogólnie toyotki sa fajne pod gaz, może verso? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > yaris na bank bedzie super, ja własnie tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony od kilku lat, a do > 20 tys. kupisz dobry stan a jesli nie ten model, to ogólnie toyotki sa fajne pod gaz, może > verso? A To dziwne, bo wszyscy odradzaja vvti do gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > A To dziwne, bo wszyscy odradzaja vvti do gazu. za duzo urban legend z internetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > za duzo urban legend z internetu Właśnie to jest problem internetu Każdy może napisać co chce Chyba najlepiej będzie zagadać do jakiegoś doświadczonego gazownika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > Właśnie to jest problem internetu No właśnie. Mi też każdy odradzał forda do gazu a zrobiłem już 40kkm bez problemów z silnikiem i instalacją, i nie mam też magicznego płynu zwanego lubrifikatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > A To dziwne, bo wszyscy odradzaja vvti do gazu. VVTI gazują się tak samo jak każde inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > VVTI gazują się tak samo jak każde inne. wszystkie oprócz VVTi D4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 25 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Powiem wam że im więcej szukam odpowiedniego auta tym bardziej mi ręce opadają.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 > Powiem wam że im więcej szukam odpowiedniego auta tym bardziej mi ręce opadają.. to nigdy nie jest łatwe. Po prostu wybierz to, które Ci się spodoba i załóż LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 > to nigdy nie jest łatwe. Po prostu wybierz to, które Ci się spodoba i załóż LPG Tylko niech to nie będzie autko z bezpośrednim wtryskiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > jeżeli mowa o O1 z 1.6 to ostatnio brat miał 8.8 Chodzi o O2 z 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > yaris na bank bedzie super, ja własnie tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony od kilku lat, Widziałem zagazowane Yarisy jeżdżące z L-ką, więc raczej nie powinno być problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.