Skocz do zawartości

duże kombi do 30 tyś PLN na gotowo


tygrysek86

Rekomendowane odpowiedzi

Sugerujesz że 10 letnie e61 jest gorsze od 7 letniego lacetti i że dzdieli je technologiczna przepaść na korzyść lacetti oczywiście?

I dlaczego ciagle zakładasz że bmw jest po wypadku z milionowym przebiegiem?

Ogarnij sie. Miej prosze swoje zdanie i sprawdz choćby na łatwym w obsłudze mobile.de co miałbyś za 7 tys euro... ciagle tutaj piszesz jakieś głupoty jakbyś miał jakieś klapki na oczach.

Porównujesz dwa różne światy i ciagle idziesz w zaparte.. crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sugerujesz że 10 letnie e61 jest gorsze od 7 letniego lacetti i że dzdieli je technologiczna

> przepaść na korzyść lacetti oczywiście?

Gwoli ścisłości, to ten przykładowy Lacetti o którym rozmawiamy jeździ po drogach od pięciu lat, nie siedmiu.

zlosnik.gif

A różnicę technologiczną mogę Ci to wytłumaczyć w centrum Berlina. Jak już przyjedziesz komunikacją publiczną z powodu braku ekonalepki.

smile.gif

> I dlaczego ciagle zakładasz że bmw jest po wypadku z milionowym przebiegiem?

> Ogarnij sie. Miej prosze swoje zdanie i sprawdz choćby na łatwym w obsłudze mobile.de co miałbyś za

> 7 tys euro... ciagle tutaj piszesz jakieś głupoty jakbyś miał jakieś klapki na oczach.

> Porównujesz dwa różne światy i ciagle idziesz w zaparte..

Oczywiście, że uważam że jedenastoletnie BMW od pierwszego właściciela, z oryginalnym przebiegiem 70kkm i potwierdzoną historią mogłoby nawiązać rywalizację. Jednak są dwa problemy: 1. Nie ma takich aut. 2. Musiałoby jeszcze być skonstruowane z jakichś hiper-materiałów, których czas się nie ima.

Tymczasem jedenastoletnie BMW sprowadzone w nie wiadomo ilu kawałkach i z niewiadomą historią oraz radosnym przebiegiem kolejnych handlarzy jest moim zdaniem miażdżąco lepsze od Lanosa z tego samego rocznika, również sprowadzonego i z niewiadomym przebiegiem. Oczywiście przewaga będzie najwyraźniejsza w kategorii: "generowanie kosztów".

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 5 tyś euro i juz masz e61.

> Za 7 tys euro masz zadbanego 2004 rok z udokumentowanym 300 tys przebiegiem.

> Dla nie ktorych to szrot. Lepsze lacetti w full opcji 3 lata mlodsze.

Wiem, z cenami jestem na bieżąco bo interesuje mnie ten model ok.gif

Ładne e61 można wyrwać za 6 tys euro ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie pal tyle

> Widac nigdy nie kupowales bmw i nie jeździleś...

> Wejdź do e61 z 300 tys przebiegiem i potem do lacetti.

> Potem opisz swoje wrażenia.

300 tys przebiegu to przebieg imho bardzo dobry do zakupu, ale ciężko trafic taki mały. Ale tak do 350kkm chyba bym zaryzykowal i kupił ok.gif (jak dla siebie, mało jezdze, 10-15kkm rocznie, wiec te 3 lata bym polatal jeszcze bezproblemowo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sugerujesz że 10 letnie e61 jest gorsze od 7 letniego lacetti i że dzdieli je technologiczna

> przepaść na korzyść lacetti oczywiście?

> I dlaczego ciagle zakładasz że bmw jest po wypadku z milionowym przebiegiem?

> Ogarnij sie. Miej prosze swoje zdanie i sprawdz choćby na łatwym w obsłudze mobile.de co miałbyś za

> 7 tys euro... ciagle tutaj piszesz jakieś głupoty jakbyś miał jakieś klapki na oczach.

> Porównujesz dwa różne światy i ciagle idziesz w zaparte..

Przeczytałem ten temat i zastanawiam się po co go założyłeś.

Chcesz E61, poprostu je kup a nie szukaj potwierdzenia u innych. To forum ile ludzi tyle opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeczytałem ten temat i zastanawiam się po co go założyłeś.

> Chcesz E61, poprostu je kup a nie szukaj potwierdzenia u innych. To forum ile ludzi tyle opinii.

założenie było inne: albo E61 albo A6 C6 lub czekam na propozycje...

- kryteria moich poszukiwań w pierwszym poście zostały jasno wyjaśnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakie kombi do 30 tyś PLN ? - na gotowo z zarejestrowaniem.

> - silnik dający frajdę z jazdy - może być tylko troche wolniejsce jak moje obecne 328Ci

> - bagażnik który pomieści wózek głęboki dziecięcy w stylu wrzucam i wyciągam - bez rozkręcania itp.

> - dach musi być taki żeby pomieścił dwa rowery górskie - jeden 24''; a drugi 28''

> - muszą być podgrzewane sitze - bez tego bym już nie potrafił przeżyć zimy

> Silnik benzyna albo diesel

> Myślę nad E61 albo A6 C6

> Jakieś inne propozycje?

> Moje służbowe kombi nie spełnia takich wymagań - ani Auris ani CEED

legacy h6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> założenie było inne: albo E61 albo A6 C6 lub czekam na propozycje...

> - kryteria moich poszukiwań w pierwszym poście zostały jasno wyjaśnione.

No to szukaj czegoś takiego zamiast kombinować z ulepami.

http://allegro.pl/show_item.php?item=4886374237

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie rozumiem.

pisałem już w tym wątku że za 7 tyś EURO można znaleźć e61 w DE lub Austrii z udokumentowanym przebiegiem 300 tyś...

ale tutaj kilku specjalistów nie czyta ze zrozumieniem i usilnie się pieni że to szrot i przysłowiowa panda lepsza...

a mówią to Ci co w życiu za granicą po samochód nie byli itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pisałem już w tym wątku że za 7 tyś EURO można znaleźć e61 w DE lub Austrii z udokumentowanym przebiegiem 300 tyś...

No, jasne, przecież 300 kkm to nówka jest ... W zasadzie to przecież zanim z fabryki do salonu dojedzie, to prawie tyle przejedzie.

Przy tak minimalnym przebiegu to nie ma żadnych szans nawet na parkingową obcierkę. Silnik ledwo dotarty, z tarcz i klocków dopiero co zeszła wierzchnia warstwa ochronna.

Tylko czemu te durne firmy nie chcą takich aut dalej w swoich flotach ? Przecież takie auto z 300 kkm, to nic tylko lać i jeździć, a z nowymi to ciągle problemy - psują się, na przeglądy trzeba jeździć ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma byc tanio i przede wszystkim tanio

Nie, nie - ma być tanio, ale "z prestyżem". Tak żeby wszyscy widzieli, że to "prestyżowe auto klasy premium". Poniżej BMW i Audi to plebs jeździ. Lepiej jechać komunikacją miejską (zawsze można powiedzieć, że się jest eko) niż czymś gorszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ile takich BMW kupiłeś? ...albo łatwiej... ile oglądałeś osobiście?

Zero czyli null. ok.gif

Teraz ja zapytam - co (poza dużym ukrytym przebiegiem, przeszłością kolizyjną, wadą prawną) powoduje, że porównywalne egz. w Polsce są w podobnej cenie/tańsze, niż w kraju, skąd pochodzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w Polsce są w podobnej cenie/tańsze, niż w kraju, skąd pochodzą?

Nie wiesz ? Przecież każdy polski importer ma świetne dojścia do okazji. Kupuje wyłącznie perełki, trzymane przez Szwajcarów w garażach zapewniających optymalną temperaturę, wilgotność i czyste alpejskie powietrze.

On wie, że właściciel będzie chciał sprzedać to auto, wcześniej niż właściciel. Te dojścia czynią cuda - właściciel pomyśli "może bym sprzedał" a tu już do drzwi dzwoni polski importer, trzymając w ręku umowę in blanco i gotówkę. Ma też fantastyczne zdolności negocjacyjne, każdego Niemca, Francuza, Szwajcara, Włocha jest w stanie przekonać do oddania auta za 1k euro. (To, że nie zna żadnego obcego języka w niczym nie przeszkadza).

Mają taniej, bo te auta, co oni kupili, nigdy nie pojawiły się w ogłoszeniach w krajach rejestracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zero czyli null.

> Teraz ja zapytam - co (poza dużym ukrytym przebiegiem, przeszłością kolizyjną, wadą prawną)

> powoduje, że porównywalne egz. w Polsce są w podobnej cenie/tańsze, niż w kraju, skąd

> pochodzą?

Sprawdziłem dla zabawy. BMW z Polski, od pierwszego właściciela z przebiegiem poniżej 100kkm zaczynają się w cenach od mniej więcej 100tys. zł. Nie ustawiałem kryterium rocznika ale żadne nie ma 10 lat.

Za to sprowadzone od handlarzy - wybierać, przebierać... hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie znasz się. Jest ekologiem, a z drugiej strony zapewnia silnikowi zawsze świeże paliwo. Taki

> zleżały gaz gorzej się spala i pogarsza osiągi.

No tak choc w przypadku niektórych aut (a moize nawet wiekszości) dla mnie to strata czasu jeżdzic i brać za 30 zł... - najbardziej jaskrawym przypadkiem był spotykany przez e mnie Jeep Grand Cheerokee z V8 - gośc zawsze tankował za 25-30 zł... ciekawe na ile km jazdy miejskiej wystarcza mu 10-12 litrów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko czemu te durne firmy nie chcą takich aut dalej w swoich flotach ? Przecież takie auto z 300

> kkm, to nic tylko lać i jeździć, a z nowymi to ciągle problemy - psują się, na przeglądy

> trzeba jeździć ...

Twoj argument o firmach jest OK, ale nie do konca odzwierciedla sytuacje.

W firmie auto ma pracowac i zarabiac na siebie, lekka wtopa byloby jakby spora czesc aut dzien w dzien musiala stac u mechanika.

Takie auto jest dla prywatnego uzytkownika, ktory tak jak pisze Jay jezdzi te 15kkm/rok, jak sie cos zepsuje to nie spieszy mu sie na juz (bo ma inne auto, moze se pozwolic isc gdzies pieszo, podjechac taxi, nie odwiedzic ksiedza w niedziele - tu se wybierz), poszuka se uzywanych czesci i wymieni sam albo u wioskowego mechanika.

Tu nalezy poprostu wybrac ktora droge chce sie wybrac, nowe i mniej wygodne, a bezproblemowe przez jakis czas czy starsze, "wypasione" z wieksza szansa na usterke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pisałem już w tym wątku że za 7 tyś EURO można znaleźć e61 w DE lub Austrii z udokumentowanym

> przebiegiem 300 tyś...

> ale tutaj kilku specjalistów nie czyta ze zrozumieniem i usilnie się pieni że to szrot i

> przysłowiowa panda lepsza...

> a mówią to Ci co w życiu za granicą po samochód nie byli itd.

A zarejestrujesz go u nas czy w Polsce. Bo jeżeli u nas to na bank przekroczysz budzet 30tys zl. A jeszcze akcyza przy takim aucie moze byc 18%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Super tekst.

> Wyczytales to w AŚ ?

> Sugerujesz ze samochod z 2003 albo 2004 to szrot ?

> Jeździłes jakimkolwiek bmw czy tylko na drodze Cie mijały ?

nie spinaj się tak.

piszesz 30 tysi na gotowo,czyli ubezpieczenie i pakiet startowy jakies 4 tysiace,licząc mega optymistycznie.Piszesz też ,że może byc troche wolniejszy od tego co masz,wiec biore pod uwage tylko 530d.

nadal uważasz,że da sie kupic w miare zdrowe 530d e61 za ok 25 tys pln.?

Ja nie twierdze ,że się nie da,ale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie spinaj się tak.

> piszesz 30 tysi na gotowo,czyli ubezpieczenie i pakiet startowy jakies 4 tysiace,licząc mega

> optymistycznie.

Pisal ze na gotowo , czyli opłaty/rejestracja + OC. (koszt OC jest wlasciwie pomijalny bo jak się uprzec to 55zł i ma OC)

Czemu liczysz pakiet startowy ? Nie w każdym aucie trzeba od razu cos robic po zakupie waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pisal ze na gotowo , czyli opłaty/rejestracja + OC. (koszt OC jest wlasciwie pomijalny bo jak się

> uprzec to 55zł i ma OC)

> Czemu liczysz pakiet startowy ? Nie w każdym aucie trzeba od razu cos robic po zakupie

nie no proszę Cię pad.gif

Widze ,że mamy kompletnie inne podejścia,przy aucie za ok 30kpln liczyłem co najmniej AC+OC,jakiś olej ,filtry,może hamulce, jakieś opony,to naprawde wszystko kosztuje,tym bardziej do E61.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie no proszę Cię

> Widze ,że mamy kompletnie inne podejścia,przy aucie za ok 30kpln liczyłem co najmniej AC+OC,jakiś

> olej ,filtry,może hamulce, jakieś opony,to naprawde wszystko kosztuje,tym bardziej do E61.

Ale dlaczego od razu olej, hamulce czy opony? Może olej był zmieniony 5 tys temu, hamulce sa ok, opony tez - czemu zakładasz ze wszystko do zmiany? yikes.gif

OC jest tanie, zwłaszcza na raty, a AC - jak kto woli, nie ma obowiązku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale dlaczego od razu olej, hamulce czy opony?

bo to materiały eksploatacyjne??

Może olej był zmieniony 5 tys temu, hamulce sa ok,

> opony tez - czemu zakładasz ze wszystko do zmiany?

nawet jak nie był wymieniany,to napewno sprzedajacy to wymieni tuż przed sprzedaża,dorzuci też nówki zimówki i letnie,a to wszystko w E61 za 25 tysi.

Wszystko? naprawde uważasz,że olej,filtry itp. to "wszystko"

Sorry ja poprostu nie wierze w takie rzeczy

> OC jest tanie, zwłaszcza na raty, a AC - jak kto woli, nie ma obowiązku.

tak jak już pisałem,dla mnie przy tej kwocie, AC to obowiązek,ale masz racje,to indywidualna sprawa każdego użytkownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiesz ?

Dorzucę coś od siebie - w moim rejonie notorycznie widzę lawety ciągnące lekko uszkodzone auta, ale nie na sprzedaż...

Do roboty!!! szpachelka, malowanko... i ??

Po robocie one wracają do komisów w Niemczech zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat jeden autokacikowicz kupil już ze 2 lata temu e61 za 30 tys i nie slychac by miał z nim

> problemy

> Jak 2 lata temu można było wyrwac e61 za 30 tys to dziś tym bardziej się ładne wyrwie

> Nie powiem który bo ja chce od niego odkupić, on wie

Hehe, to pewnie o mnie mowa. Niestety nie jest tak kolorowo, mam je rok, przejechalem 25tys km i juz mialem dwie awarie frown.gif uszkodzony mechanizm wycieraczek oraz musialem regenerowac stacyjke. Te dwie usterki obciazyly moj budzet o 180zl frown.gif tak wiec przestrzegam!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe, to pewnie o mnie mowa. Niestety nie jest tak kolorowo, mam je rok, przejechalem 25tys km i

> juz mialem dwie awarie uszkodzony mechanizm wycieraczek oraz musialem regenerowac stacyjke.

> Te dwie usterki obciazyly moj budzet o 180zl tak wiec przestrzegam!!!!

rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif Masakra, złom ! old.gif

Tak czy inaczej daj znać jak będziesz sprzedawał food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hehe, to pewnie o mnie mowa. Niestety nie jest tak kolorowo, mam je rok, przejechalem 25tys km i

> juz mialem dwie awarie uszkodzony mechanizm wycieraczek oraz musialem regenerowac stacyjke.

> Te dwie usterki obciazyly moj budzet o 180zl tak wiec przestrzegam!!!!

pozwolę sobie zacytować wpis kolegi który na kąciku BMW pochwalił sie jakiś czas temu nową beemką (flagowy model) kupioną w salonie i podsumował rok użytkowania.

Quote:

W sumie drobnostki ale musiałem kilka razy podejchać do serwisu. Pierwsza poległa kamerka w zderzaku, potem miałem problem z piszczącymi hamulcami które po wyczyszczeniu przestały piszczeć. Na drugim przeglądzie przy przebiegu ok 49 tyś km wymieniono też jakiś drążek w układzie kierowniczym bo przy ruchach kierownicą coś stukało. Zgłosiłem też wtedy spadki napięcia w akumlatorze który został doładowany i miało być ok. Ale po tygodniu, rano nie odpaliłem samochodu bo akumlator się rozładował. Dzisiejsza moja wizyta była właśnie z tym związana i diagnoza jest taka że uszkodzona jest jedna klamka zewnętrzna która pobiera cały czas prąd i przez to sa problemy z akumlatorem. Klamka została zamówiona i za 2- 3 tygodnie będzie wymieniana.

Pomimo tych kilku problemów z auta jestem bardzo zadowolony i nie żałuje zakupu.


hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> związana i diagnoza jest taka że uszkodzona jest jedna klamka zewnętrzna która pobiera cały

> czas prąd i przez to sa problemy z akumlatorem. Klamka została zamówiona i za 2- 3 tygodnie

> będzie wymieniana.

> Pomimo tych kilku problemów z auta jestem bardzo zadowolony i nie żałuje zakupu.

Zdaję sobie sprawę z "premium" problemów...

Coś za coś.

Dalej szikam e61.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.