Skocz do zawartości

Jaki jest sens?


Michal_O

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy dany koncern motoryzacyjny, tym razem, FCA ma w swojej ofercie 2 identyczne samochody różniące się tak naprawdę znaczkiem umieszczonym na masce?

W załączeniu przykład

KLIK

Samochody niemal identyczne, ten sam producent, ta sama sieć dilerska...

niewiem.gifniewiem.gifniewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedy dany koncern motoryzacyjny, tym razem, FCA ma w swojej ofercie 2 identyczne samochody

> różniące się tak naprawdę znaczkiem umieszczonym na masce?

> W załączeniu przykład

> KLIK

> Samochody niemal identyczne, ten sam producent, ta sama sieć dilerska...

podobne technologicznie co znacząco obniża koszty, z wyglądu zupełnie inne bo gusta są różne.

Mi osobiście podoba się jeep, a na fiata bym nawet nie spojrzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te samochody są skierowane do zupełnie różnych grup klientów.

Fiat 500cokolwiek jest autkiem, o którym marzą "nowoczesne"(tredi, dżezzi itd.) laski oraz osoby o nieklasycznych upodobaniach co do płci.

Jeep jest samochodem, który kupi facet, którego nie stać na poważną terenówkę.

O ile zdecydowałbym się na zakup Jeep'a to Fiata 500cośtam bym nie kupił, chyba że kosztowałby 50% ceny innego najtańszego samochodu, ale Fiat 500cośtam doskonale sprawdzi się w wypożyczalniach.

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te samochody są skierowane do zupełnie różnych grup klientów.

> Fiat 500cokolwiek jest autkiem, o którym marzą "nowoczesne"(tredi, dżezzi itd.) laski oraz osoby o

> nieklasycznych upodobaniach co do płci.

> Jeep jest samochodem, który kupi facet, którego nie stać na poważną terenówkę.

> O ile zdecydowałbym się na zakup Jeep'a to Fiata 500cośtam bym nie kupił, chyba że kosztowałby 50%

> ceny innego najtańszego samochodu, ale Fiat 500cośtam doskonale sprawdzi się w

> wypożyczalniach.

> Pozdrawiam BAS

ale Renegade to jest terenówka

Quote:

Napęd na 4 koła (wersja z napędem na przednią oś też będzie dostępna), mocne silniki (od 110 do 170 KM), duży prześwit oraz imponujące kąty natarcia i zejścia (30 i 34O) plus mnóstwo terenowych wspomagaczy decydują o przewadze najmniejszego z Jeepów nad autami


źródło

Quote:

Dla amatorów jazdy terenowej adresowana jest wersja Trailhawk z bardziej zaawansowanym napędem 4x4, system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższonym o 20 mm prześwitem (do 220 mm), osłonami podwozia oraz zaczepami holowniczymi w zderzakach. W rezultacie może ona pochwalić się lepszymi parametrami terenowymi: kątem najazdu 30,5 st., rampowym 25,7 st. i zejścia 34,3 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te samochody są skierowane do zupełnie różnych grup klientów.

> Fiat 500cokolwiek jest autkiem, o którym marzą "nowoczesne"(tredi, dżezzi itd.) laski oraz osoby o

> nieklasycznych upodobaniach co do płci.

ciekawe do której grupy się ja zaliczam, bo jak byłem w salonie, to ten samochód strasznie mi się spodobał hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedy dany koncern motoryzacyjny, tym razem, FCA ma w swojej ofercie 2 identyczne samochody

> różniące się tak naprawdę znaczkiem umieszczonym na masce?

> W załączeniu przykład

> KLIK

> Samochody niemal identyczne, ten sam producent, ta sama sieć dilerska...

identyczne ?

przecież one są zupełnie inne hmm.gif

a co powiesz o

komposition.jpg

albo berlingo/partner

outlander/pug/citroen

04a6ac3f2aea7f6014b298dd313a5825.jpg

c1/106/aygo

tego jest cała masa na rynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meżczyźni lubią ostre kształty, biorą jeepa

kobiety lubią krągłości, biorą fiata

jeepa dziabną Ci którzy od zawsze marzyli o JEEP

a fiata Ci którym się podoba włoska motoryzacja i jej obecny kształt

to że mechanika ta sama to nic nie wnosi, a3 golf octavia leon - historia trwa dziesięciolecia i ma się dobrze, nie rozumiem Twojego zdziwienia? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedy dany koncern motoryzacyjny, tym razem, FCA ma w swojej ofercie 2 identyczne samochody

> różniące się tak naprawdę znaczkiem umieszczonym na masce?

VAG ma Skodę, VW, Seata (no i Audi) i (prawie) każdy segment razy każda marka, przy czym różnice bywają także czysto kosmetyczne.

Gdzie tu sens? IMO to nie nasz problem, widać tak się opłaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> meżczyźni lubią ostre kształty, biorą jeepa

Dla mnie ten Jeep jest koszmarny z wyglądu. Zresztą Jeepy mi się nigdy za bardzo nie podobały, ale taki GC to przynajmniej kawał auta i wygląda jak kawał auta. Ten Renegade jest imho jakiś taki śmieszny i nieproporcjonalny. Za to 500X jest śliczny zlosnik.gif

> kobiety lubią krągłości, biorą fiata

> jeepa dziabną Ci którzy od zawsze marzyli o JEEP

> a fiata Ci którym się podoba włoska motoryzacja i jej obecny kształt

> to że mechanika ta sama to nic nie wnosi, a3 golf octavia leon - historia trwa dziesięciolecia i ma

> się dobrze, nie rozumiem Twojego zdziwienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie ten Jeep jest koszmarny z wyglądu. Zresztą Jeepy mi się nigdy za bardzo nie podobały, ale

> taki GC to przynajmniej kawał auta i wygląda jak kawał auta. Ten Renegade jest imho jakiś taki

> śmieszny i nieproporcjonalny. Za to 500X jest śliczny

> > się dobrze, nie rozumiem Twojego zdziwienia?

jezdzilem tym i tym .. wygrywa Jeep, nie wiem jak Fiat mogl zrobic tak koszmarny srodek z tandetnym wyswietlaczykiem po srodku konsoli? materialy w Jeepie sa przyjemniejsze, a do tego latwiej sie z niego wysiada ... Fiat jest ladny na pierwszy rzut oka, ale po blizszym zapoznaniu przegrywa z Jeepem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie ten Jeep jest koszmarny z wyglądu. Zresztą Jeepy mi się nigdy za bardzo nie podobały, ale

> taki GC to przynajmniej kawał auta i wygląda jak kawał auta. Ten Renegade jest imho jakiś taki

> śmieszny i nieproporcjonalny.

To jest tak damski Jeep. Facet w tym wygląda komicznie, ale wielu metro może się nabrać hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezdzilem tym i tym .. wygrywa Jeep, nie wiem jak Fiat mogl zrobic tak koszmarny srodek z tandetnym

> wyswietlaczykiem po srodku konsoli? materialy w Jeepie sa przyjemniejsze, a do tego latwiej

> sie z niego wysiada ... Fiat jest ladny na pierwszy rzut oka, ale po blizszym zapoznaniu

> przegrywa z Jeepem

Mnie sie Fiat podoba duzo bardziej niz Jeep w tym zestawieniu grinser006.gif

W dodatku jest dobre 10kPLN tanszy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jaki jest sens istnienia seata exeo który był kiedyś audi ?

to akurat bardzo łatwo wytłumaczyć

opchnęli całą przestarzałą technologię audi do seat'a

pod logo audi nie mogli już tego klepać, bo odstawała od konkurencji, została skoda i seat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedy dany koncern motoryzacyjny, tym razem, FCA ma w swojej ofercie 2 identyczne samochody

> różniące się tak naprawdę znaczkiem umieszczonym na masce?

> W załączeniu przykład

> KLIK

> Samochody niemal identyczne, ten sam producent, ta sama sieć dilerska...

Identyczne? Chybione porównanie, technicznie identyczne, ale styl obu aut i grupa docelowa zupełnie inna.

Tak jak ktoś już napisał, jest cała masa aut gdzie faktycznie jest tylko znaczek inny, ale w tym przypadku różnić jest znacznie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie sie Fiat podoba duzo bardziej niz Jeep w tym zestawieniu

ale siedziales w srodku? nie wiem jak wlosi mogli tak skaszanic srodkowa konsole dajac tam tablet z biedronki za 80zl .. koszmarek

powiedz czy w Fiacie nie zaczepiales noga o miejsce na napoje w drzwiach kierowcy? moze to wina moich dlugich nog, ale zanim wsiadlem to miejsce i tak juz bylo porysowane butami, a auto stalo w salonie raptem 2gi dzien .. jak dla mnie wysiadanie przy lekko uchylonych drzwiach tak jak to ma miejsce w realnym zyciu na ciasnych parkingach to jakas porazka .. w jeepie zrobili po prostu cienszej grubosci drzwi i wysiadanie jest o wiele latwiejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale siedziales w srodku? nie wiem jak wlosi mogli tak skaszanic srodkowa konsole dajac tam tablet z

> biedronki za 80zl .. koszmarek

> powiedz czy w Fiacie nie zaczepiales noga o miejsce na napoje w drzwiach kierowcy? moze to wina

> moich dlugich nog, ale zanim wsiadlem to miejsce i tak juz bylo porysowane butami, a auto

> stalo w salonie raptem 2gi dzien .. jak dla mnie wysiadanie przy lekko uchylonych drzwiach

> tylko tak jak to ma miejsce w realnym zyciu na ciasnych parkingach to jakas porazka .. w

> jeepie zrobili po prostu cienszej grubosci drzwi i wysiadanie jest o wiele latwiejsze

Siedzialem w srodku i bylem bardzo pozytywnie zaskoczony ok.gif

Ja mam 178cm, wiec nie zauwazylem opisanego przez Ciebie problemu grinser006.gif

W tym samym salonie stala Nowa Vitara i jednak wnetrze Fiata jest duzo ciekawsze wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siedzialem w srodku i bylem bardzo pozytywnie zaskoczony

> Ja mam 178cm, wiec nie zauwazylem opisanego przez Ciebie problemu

> W tym samym salonie stala Nowa Vitara i jednak wnetrze Fiata jest duzo ciekawsze

w Vitarze nie siedzialem, ale jak dla mnie Jeep jest duzo fajniejszy w srodku niz Fiat. nie sadzilem ze do tego dojdzie ze amyraknskie auto jest ladniejsze od wloskiego - liczylem na stylistow Fiata i po Bravo spodziwalem sie czgos ciekawego tym bardziej ze na zdjeciach wygladalo super.. a tu rozczarowanie i to spore raz wygladem a dwa funkcjonalnoscia, no ale ja dryblas jestem - 197cm

a jak z lusterkiem wstecznym? nie bylem w stanie zobaczyc sygnalizator po podjechaniu do swiatel i to nie tego ktory jest na gorze (bo tego oczywiscie nigdy nie widze 270751858-jezyk.gif ), tylko po prawej stronie .... ten caly mechanizm sciemniania lusterka i czujniki tak zabudowuja szybe ze widocznosc dla mnie jest tragiczna i stwarza wrecz niebepieczenstwo.. zanim to zauwazylem pomyslalem sobie w czasie jazdy 'o jakie fajne cienkie slupki, super widocznosc w porownaniu do bravo' ... ta ... wink.gif

gdybym kupowal teraz jakies auto to z powodu niewygodnego wysiadania i ograniczajacego widocznosc lusterka wstecznego to auto nie ma u mnie racji bytu .. sick.gif w blizniaczym jeepie wspomniane problemy nie wystepuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale siedziales w srodku? nie wiem jak wlosi mogli tak skaszanic srodkowa konsole dajac tam tablet z

> biedronki za 80zl .. koszmarek

> powiedz czy w Fiacie nie zaczepiales noga o miejsce na napoje w drzwiach kierowcy? moze to wina

> moich dlugich nog, ale zanim wsiadlem to miejsce i tak juz bylo porysowane butami, a auto

> stalo w salonie raptem 2gi dzien .. jak dla mnie wysiadanie przy lekko uchylonych drzwiach tak

> jak to ma miejsce w realnym zyciu na ciasnych parkingach to jakas porazka .. w jeepie zrobili

> po prostu cienszej grubosci drzwi i wysiadanie jest o wiele latwiejsze

Co do tabletów to niestety teraz taka jest moda. Producenci prześcigają się w montowaniu coraz większych i bardziej badziewnych. Pozostaje się przyzwyczaić, ustawić tam raz co trzeba i więcej nie ruszać tego dziadostwa.

Co do drzwi i wysiadania w 500X to ja nie zauważyłem problemu, o którym piszesz. Mam 184 cm wzrostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ustalmy coś - 500X moze mieć napęd na 4 kola i jest klonem renegade

> czyli jest terenówką ?

nie jest terenówką, co zz tego że może mieć naped 4x4, to o niczym nie świadczy, jeśli według Ciebie napęd 4x4 wystarczy by auto było terenówką to gratuluje ok.gif

> a 2 sprawa - vodki razem nie piliśmy żebyś mógł sie do mnie łasić

Twoje szczęście palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli auto słabiej wyposażone, ze słabszym silnikiem terenowym już nie będzie?

no nie będzie, człowieku ogarnij się, myślisz że tylko 4x4 plus silnik się liczą?

Quote:

Dla amatorów jazdy terenowej adresowana jest wersja Trailhawk z bardziej zaawansowanym napędem 4x4, system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższonym o 20 mm prześwitem (do 220 mm), osłonami podwozia oraz zaczepami holowniczymi w zderzakach. W rezultacie może ona pochwalić się lepszymi parametrami terenowymi: kątem najazdu 30,5 st., rampowym 25,7 st. i zejścia 34,3 st.


mam już dość czytania chuderlawych pedałkowatych znawców motoryzacji (mokrii i K3), najwyraźniej sa lepiej poinformowani aniżeli dziennikarz, który te auto testował, koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie będzie, człowieku ogarnij się, myślisz że tylko 4x4 plus silnik się liczą?

> Quote:

> Dla amatorów jazdy terenowej adresowana jest wersja Trailhawk z bardziej zaawansowanym napędem

> 4x4, system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższonym o 20 mm

> prześwitem (do 220 mm), osłonami podwozia oraz zaczepami holowniczymi w zderzakach. W

> rezultacie może ona pochwalić się lepszymi parametrami terenowymi: kątem najazdu 30,5 st.,

> rampowym 25,7 st. i zejścia 34,3 st.

> mam już dość czytania chuderlawych pedałkowatych znawców motoryzacji (mokrii i K3), najwyraźniej sa

> lepiej poinformowani aniżeli dziennikarz, który te auto testował, koniec

Gratuluję czerpania wiedzy motoryzacyjnej z opisów testów w gazetach i portalach internetowych, takich jak interia... skromny.gif

Zaiste, wiarygodne źródło... smirk.gif

I ciekaw jestem od jakich wartości kątów najazdu i zejścia uznajesz, że to jest auto terenowe.

A skoro tak bardzo ci na cyferkach zależy, to zwykła wersja ma większy kąt rampowy niż wersja terenowa. No chyba że producent się pomylił...

PS. Swoją drogą, nadal się nie nauczyłeś kultury, jak to mówią, człowiek może ze wsi wyjechać, ale wieś z człowieka nie. Więc wracaj odpoczywać na łonie natury... 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> opchnęli całą przestarzałą technologię audi do seat'a

Raczej blaszki zewnętrzne i wnętrze. Technicznie Exeo jest bliżej do A4B8 - choćby diesle z CR, których w B7 nie było.

> pod logo audi nie mogli już tego klepać, bo odstawała od konkurencji, została skoda i seat

Opatrzyło się.

Doszliśmy już do tego poziomu silnika spalinowego, że cudów nie wymyślimy - coraz częściej rozwiązania techniczne pozostają te same, zmienia się wygląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos tam sie zbyt mocno zapowietrzyl i dostal bana, ech .. nie warto sie wdawac w dyskusje wink.gif

oczywiscie ze zadne z tych aut nie jest terenowe.. terenowy to jest Wrangler albo Jimny, a nie crosoverek Fiato-Jeepowy wink.gif inna sprawa ze Jeepa nieco bardziej przygotowali do jazdy po bezdrozach dajac wersje Trailhawk ze zwiekszonym przeswitem i przyzwoitymi katami najazdu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.