Fili_P Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 Jako, że oswajam się z moją Varaderką (125 ofkoz) po wieeeeeelu latach "przerwy" i kontaktu z mztkami i simsonami to tak sobie próbuję jak to mi się kładzie- puste duże ronda , których mam kilka w okolicy są do tego świetne Pytanie do braci 2oo: jakie macie prędkości na rondach (powiedzmy że z tych większych z dodatkowym jakby prawie pasem w środku z kostki brukowej) i nie przy przelocie na wprost a przy robieniu pełnego kółka.... albo nawet dwóch czy trzech, kółek Ja doszedłem na razie do tego, że: 1.odchyalnie moto do wewnętrznej a ciała na zewnątrz to nie to (choć jest to ponoć jedna ze szkół pokonywania zakrętów); 2. pochylanie się pod takim kątem jak moto jest ok ale tylko do pewnych prędkości (wcale nie oszałamiających wbrew pozorom).... 3. aktualnie najbardziej pasuje mi przesuwanie tyłka do wewnętrznej (jakby ściaganie moto ciałem do wewnętrznej)+ugięcie wewnętrzenego łokcia... +czasami nawet wychylenie/otworzenie kolana wewnętrzenego..... a i tak prędkości "zawrotne" cirka about 20km/h.... p.s. tak widziałem "biblie pokonywania zakrętów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > Pytanie do braci 2oo: jakie macie prędkości na rondach Nie prowadzę takich obserwacji, bo uważam, że takie rondko nie nadaje się do bicia rekordów > 1.odchyalnie moto do wewnętrznej a ciała na zewnątrz to nie to (choć jest to ponoć jedna ze szkół > pokonywania zakrętów); To jest dobre przy manewrowaniu. Do normalnego pokonywania zakrętów się nie nadaje. Uczy tak ktoś? > 3. aktualnie najbardziej pasuje mi przesuwanie tyłka do wewnętrznej (jakby ściaganie moto ciałem do > wewnętrznej)+ugięcie wewnętrzenego łokcia... +czasami nawet wychylenie/otworzenie kolana > wewnętrzenego Zewnętrzną nogą pracuj. Pamiętaj, że wychylenie kolana jest pochodną zbudowanej pozycji w zakręcie (odciążenia wewnętrznego podnóżka), a nie celem samym w sobie - do czego niektórzy zawzięcie dążą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 Ja jeszcze nie umiem jeździć więc ronda robię powoli Ale nie jak ten pan: Filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > Nie prowadzę takich obserwacji, bo uważam, że takie rondko nie nadaje się do bicia rekordów > To jest dobre przy manewrowaniu. Do normalnego pokonywania zakrętów się nie nadaje. Uczy tak ktoś? > Zewnętrzną nogą pracuj. > Pamiętaj, że wychylenie kolana jest pochodną zbudowanej pozycji w zakręcie (odciążenia wewnętrznego > podnóżka), a nie celem samym w sobie - do czego niektórzy zawzięcie dążą To nie kwestia rekorsu- tylko potrzeby punktu odniesienia do bardziej doświadczonych kolegów. Tak dokładnie- do ósemeczek- wychylanie się na zewnątrz jako przeciwwaga do moto mi pasuje do zakrętów nie... (ponoć jakaś szkoła niemiecka :-O) Zewnętrzną przyklejam się do baku.... Varaderka mocno turystyczny sprzęt... jak lepiej pracować? Wewnętrzne kolano... dokłandnie- czasami mi dochodzi czasami nie... jakoś tak samo... Jak rozumieć "odciążenie wewnętrzenego podnóżka"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 24 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > Ja jeszcze nie umiem jeździć więc ronda robię powoli > Ale nie jak ten pan: > Filmik no właśnie- powoli czyli ile... brakuje mi punktu odniesienia... mi też wychodzą częściej "na kwadratowo" dlatego m.in. nad tym pracuję... (filmik nie bangla) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > no właśnie- powoli czyli ile... brakuje mi punktu odniesienia... > mi też wychodzą częściej "na kwadratowo" dlatego m.in. nad tym pracuję... > (filmik nie bangla) na liczniku z wyswietlaczem pokazywało srednio 50km/h. pare razy miałem 60 ale to juz myslalem ze jestem Rossi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 ja na razie mało doświadczenia, ale zauważyłem, że korpus przy takich rondowych prędkościach trzymam raczej tak samo, czyli prosto, a samym przeciwskrętem kładę skuta do odpowiedniej pozycji i sobie przejeżdżam. A V to nie wiem jakie mam, ostatnio za jakimś ścigiem to zakręt z tą samą V pokonaliśmy, dopiero potem odjechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 Jak na "standardowym" rondzie np. Tychy moje maks to 45 km/h Jak duuże rondo np. Bohumin to i na kolanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > Wewnętrzne kolano... dokłandnie- czasami mi dochodzi czasami nie... jakoś tak samo... Jak > rozumieć "odciążenie wewnętrzenego podnóżka"? Na kursie mnie uczą, że przy ósemkach mam lekko przesunąc tyłek na zewnątrz i bardziej oprzeć się na zewnętrznym podnóżku odciążając tym samym wewnętrzny. To rzekomo poprawia stabilność moto w ciasnym nawrocie. I faktycznie jak zacząłem mocniej cisnąć to i ósemki zaczęły wychodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > Jak duuże rondo np. Bohumin to i na kolanie... dokładnie. są ronda tylko namalowane farbą o średnicy 5m. Naczepą jedziesz na wprost haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > Zewnętrzną przyklejam się do baku.... Varaderka mocno turystyczny sprzęt... jak lepiej pracować? > jak rozumieć "odciążenie wewnętrzenego podnóżka"? Wchodząc w zakręt przekręcasz i pochylasz tułów w stronę zakrętu jednocześnie zapierając zewnętrzne kolano o zbiornik i opierając cały ciężar ciała na zewnętrznym podnóżku. A jak już tak siedzisz, to nie opierasz ciężaru ciała na wewnętrznym podnóżku - opiera tam się sama noga Poprawna pozycja powoduje, że złożony w zakręcie motocykl przy tym samym promieniu zakrętu i tej samej prędkości jest mniej pochylony, co z kolei pozwala na głębsze pochylenie i szybsze pokonywanie zakrętu. Tyle teoria. W praktyce będą cię po paru razach boleć mięśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > pokonywanie zakrętu. Tyle teoria. W praktyce będą cię po paru razach boleć mięśnie Bolą uda jak cholera jak jesteś zaparty miedzy zbiornikiem a podnóżkami. Ale jak się zakotwisz dołem to praktycznie nie trzymasz się kierownicy - i o to chodzi. Jednym palcem możesz pogłębiać zakręt. Ja mam inny problem - hamowanie. Ale takie mocne. Jak ćwiczę to niby wszystko ok. Ale jak się przytrafiło w "realu" na drodze, to dwa razy se jajka o zbiornik potłukłem, ze dwa razy musiałem uciekać, co by nie przydzwonić, bo tak niefartownie złapałem klamkę, że oparła się o palce na rollgazie i nie miałem pełnej siły hamowania... Jeszcze se człowiek kuku zrobi. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > , bo tak niefartownie > złapałem klamkę, że oparła się o palce na rollgazie i nie miałem pełnej siły hamowania... coś dziwnie te klamki masz ustawione, ja jak łapię wskazującym palcem to jeszcze sobie reszty paluchów nie dotknąłem, a już kilka razy też trzeba było mocniej hamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 > coś dziwnie te klamki masz ustawione, ja jak łapię wskazującym palcem to jeszcze sobie reszty > paluchów nie dotknąłem, a już kilka razy też trzeba było mocniej hamować Bo krótkie paluchy mam, pianistą nie zostana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > Wchodząc w zakręt przekręcasz i pochylasz tułów w stronę zakrętu jednocześnie zapierając zewnętrzne > kolano o zbiornik i opierając cały ciężar ciała na zewnętrznym podnóżku. A jak już tak > siedzisz, to nie opierasz ciężaru ci... ok no to dokladnie tak jak mi odruchowo wychodzi... Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > na liczniku z wyswietlaczem pokazywało srednio 50km/h. pare razy miałem 60 ale to juz myslalem ze > jestem Rossi Ale to chyba przy vprzelotce" na wprost a nie pelnym kolku..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > Ale to chyba przy vprzelotce" na wprost a nie pelnym kolku..? zależy od zakrętu... byłem dzisiaj na szkoleniu na lotnisku w Białej Podlaskiej... ustawioną trasę w najciaśniejszych miejscach robiłem początkowo ~70km/h na fajrant robiłem ją w tychże najciaśniejszych miejscach ~90km/h i mój mózg twierdził, że szybciej się nie da a byli tacy co mi odchodzili... czyli szli w tych szykanach szybciej niż 90km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 > na liczniku z wyswietlaczem pokazywało srednio 50km/h. pare razy miałem 60 ale to juz myslalem ze > jestem Rossi na malym rondzie 50/60? chcialbym to zobaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 > na malym rondzie 50/60? chcialbym to zobaczyc szukałem zdjęć na guglestrit ale za stare fotki są, a rondo w miarę świeże. Gdzieś napisałem ze małe rondo? Jak bede przejeżdżać autem, cykne foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 > na malym rondzie 50/60? chcialbym to zobaczyc A np: w Miedzylesiu, tam to 5km/h jest wyzwaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 > Gdzieś napisałem ze małe rondo? Możesz podać lokalizację; lokalesi (jeśli je znają) ocenią, czy małe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 > Możesz podać lokalizację; lokalesi (jeśli je znają) ocenią, czy małe. wjazd na A1 w Piekarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swider Napisano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2015 Specjalnie sprawdziłem- na wejściu zwalniam do 25/30, na wyjściu około 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Specjalnie sprawdziłem- na wejściu zwalniam do 25/30, na wyjściu około 40. Dzięki. Twoje dane jako kogoś o podobnym punkcie odniesienia (czas zaczęcia przygodami ze 125 mamy podobny :-) sa dla mnie bardzo cenne... Muszę popracować nad wyjściem znaczy się Spróbowałbyś zrobić pełne kółko (albo i dwa, trzy pod rząd/na raz/ciurkiem/jednym ciagiem..) i zobaczyć jaką masz wtedy średnią/swobodną... V? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz01 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Dzięki. > Twoje dane jako kogoś o podobnym punkcie odniesienia (czas zaczęcia przygodami ze 125 mamy podobny > :-) sa dla mnie bardzo cenne... > Muszę popracować nad wyjściem znaczy się > Spróbowałbyś zrobić pełne kółko (albo i dwa, trzy pod rząd/na raz/ciurkiem/jednym ciagiem..) i > zobaczyć jaką masz wtedy średnią/swobodną... V? Jakiej wielkości to rondo - daj link do google maps to znajdę sobie podobne. Też mam Varadero to będzie bliski punkt odniesienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jakiej wielkości to rondo - daj link do google maps to znajdę sobie podobne. > Też mam Varadero to będzie bliski punkt odniesienia np to: 54.268569, 18.623408 trawa na srodku do tego pas z kostki i dopiero asfalt masz tam na tej ulicy jeszcze chyba ze trzy inne podobne po drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz01 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > np to: 54.268569, 18.623408 > trawa na srodku do tego pas z kostki i dopiero asfalt Czyli mniej więcej coś takiego ale jadąc tylko po zewnętrznej - przetestuję i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Czyli mniej więcej coś takiego ale jadąc tylko po zewnętrznej - przetestuję i dam znać bez napinania sie takie ronda robie tak na oko 35 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz01 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > bez napinania sie takie ronda robie tak na oko 35 km/h Ty to "stary" wyjadacz jesteś - zobaczymy jak amatorka sobie radzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Ty to "stary" wyjadacz jesteś - zobaczymy jak amatorka sobie radzi nie lubie szalec na rondach bo przewaznie nie widac co jest na asfalcie kilka metrow dalej ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Czyli mniej więcej coś takiego ale jadąc tylko po zewnętrznej - przetestuję i dam znać raczej po wewnętrznej(asfaltu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz01 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > nie lubie szalec na rondach bo przewaznie nie widac co jest na asfalcie kilka metrow dalej ...... najczęściej standardowo - piasek, olej, benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz01 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > raczej po wewnętrznej(asfaltu) Wydaje mi się, że raczej po zewnętrznej, ale specjalnie spróbuję tak i tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > bez napinania sie takie ronda robie tak na oko 35 km/h mówisz o przelotce czy o pełnym kółeczku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > mówisz o przelotce czy o pełnym kółeczku? skret w lewo czyli 3/4 ronda, przelotke robie duuuuuzo szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jako, że oswajam się z moją Varaderką (125 ofkoz) po wieeeeeelu latach "przerwy" i kontaktu z > mztkami i simsonami to tak sobie próbuję jak to mi się kładzie- puste duże ronda , których > mam kilka w okolicy są do tego świetne > Pytanie do braci 2oo: jakie macie prędkości na rondach (powiedzmy że z tych większych z dodatkowym > jakby prawie pasem w środku z kostki brukowej) i nie przy przelocie na wprost a przy robieniu > pełnego kółka.... albo nawet dwóch czy trzech, kółek jadę taką prędkością, aby mieć daleko do granicy przyczepności a jednocześnie nie zamulać na danym rondzie. byle płynnie i bez kwadratów. > Ja doszedłem na razie do tego, że: > 2. pochylanie się pod takim kątem jak moto jest ok ale tylko do pewnych prędkości (wcale nie > oszałamiających wbrew pozorom).... rozwiń. przecież tak się jezdzi na codzień. jaki moto masz? bo brzmi jakbyś ujezdzal cos co wali się w zakręty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swider Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Dzięki. > Twoje dane jako kogoś o podobnym punkcie odniesienia (czas zaczęcia przygodami ze 125 mamy podobny > :-) sa dla mnie bardzo cenne... > Muszę popracować nad wyjściem znaczy się > Spróbowałbyś zrobić pełne kółko (albo i dwa, trzy pod rząd/na raz/ciurkiem/jednym ciagiem..) i > zobaczyć jaką masz wtedy średnią/swobodną... V? Spróbuje. Rondo na którym sprawdziłem ma dwa pasy ruchu, nie jest małe. Dość spory promień. Jak tylko jestem w punkcie, z którego juz mogę skierowac wzrok w zjazd to sama sie manetka odkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 coś takiego... hm.... 35-40 na wejściu... 55 przy wyjściu... ale ja jeżdżę lekką 50-tką, która się znakomicie składa w zakrętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > nie lubie szalec na rondach bo przewaznie nie widac co jest na asfalcie kilka metrow dalej ...... Ja rowniez, raz mialem uslizg przedniego kola na pokrywie studzienki, ktorej nie bylo widac. Przyjemne to nie bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > najczęściej standardowo - piasek, olej, benzyna Albo dziwne malowidla na jezdni (pasy, strzalki, znaki itd) czy pokrywy studzienek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 Dobra prędkości sięe podwyższają lekko ale coś robię nie tak za bardzo mnie wyrzuca na zewnętrzną przed wyjściem muszę zwalniać żeby się zmieścić przy przelotce 1/2 3/4... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Dobra prędkości sięe podwyższają lekko > ale coś robię nie tak > za bardzo mnie wyrzuca na zewnętrzną przed wyjściem muszę zwalniać żeby się zmieścić przy przelotce > 1/2 3/4... > ? dociesnij winkiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > Bo krótkie paluchy mam, pianistą nie zostana albo ginekologiem Mam ten sam problem Na kursowym Kawasaki ledwo do wajchy kierunkowskazu sięgam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > dociesnij winkiel tia... jak dociskam to sie nie zdażam potem wyłożyć na drugą do wyjazdu heheheh... kwestia wprawy pewnie i ćwiczenie czyni mistrza itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 zacieśnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swider Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > tia... > jak dociskam to sie nie zdażam potem wyłożyć na drugą do wyjazdu heheheh... kwestia wprawy pewnie i > ćwiczenie czyni mistrza itd... A tak spytam z innej mańki, ćwiczyłeś może sobie ósemki varaderką? Dla mnie, pomimo podobno tragicznego promieniu skrętu Hyo już całkiem nieźle wychodzą Rondami się nie przejmuje, przejeżdżam jak umiem. Ćwiczę za to ostatnio namiętnie tzw. Slalom wolny i omijanie korków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > A tak spytam z innej mańki, ćwiczyłeś może sobie ósemki varaderką? Dla mnie, pomimo podobno > tragicznego promieniu skrętu Hyo już całkiem nieźle wychodzą > Rondami się nie przejmuje, przejeżdżam jak umiem. Ćwiczę za to ostatnio namiętnie tzw. Slalom wolny > i omijanie korków To nie kwestia przejmowania sie a samodoskonalenia... satysfakcji itp 80% osemek bez podporki A widzisz to ja zaczalem od korkow :-l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 > To nie kwestia przejmowania sie a samodoskonalenia... satysfakcji itp > 80% osemek bez podporki 80%?? MSPANC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swider Napisano 1 Maja 2015 Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 > To nie kwestia przejmowania sie a samodoskonalenia... satysfakcji itp > 80% osemek bez podporki > A widzisz to ja zaczalem od korkow :-l A i jak w korkach? Ja sobie coraz odważniej poczynam. Czasem jak stanę za samochodami, to mi aż głupio, i ruszam z lewej lub prawej, czasem wykorzystuje pas do skrętu kiedy chce jechać prosto, a czasem czekam grzecznie. Zadania z placyku mam jako tako opanowane. Nie myślisz o prawku? I pomysleć ze 2 miesiące temu baliśmy sie wsiąść na moto Jeszcze co do ronda. Staram się patrzeć tam, gdzie chcę z niego zjechać, i samo wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 1 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2015 > 80%?? > MSPANC Nie jojcz Na jakiejs 250 Hondy (Cbf?) jak sobie wzialem 4h wychodzilo lepiej pozycja bardziej pochylona a o dziwo na tej mojej varaderce 125 jakos gorzej mi wychodza.... ale przyznam sie szczerze ze nie specjalnie je cwicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.