Prozaq Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Daj sume kto to będzie zliczał edit teraz widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Daj sume kto to będzie zliczał Masz na dole z vatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Daj sume kto to będzie zliczał Sumę masz na dole - ponad 14 tys pln.......osobiście wolę swoje Renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Sumę masz na dole - ponad 14 tys pln.......osobiście wolę swoje Renault połowa wartości samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! No to rozrząd czy pakiet startowy ? Pakiet startowy to plyny i filtry. Rozrzad zaleznie od przebiegu. Ja nigdy nie robilem w zadnym aucie rozrządu po zakupie (w Passacie po 3 latach od zakupu, obecnie w Audi mysle ze nigdy nie będę musial zrobić). A ceny.. spore. Dobrze ze mój kumpel kupując 3.2 o tym nie wiedział - już 11 miesięcy lata bez pakietu startowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Sumę masz na dole - ponad 14 tys pln.......osobiście wolę swoje Renault Widzę jak odpisywałem to były jeszcze tylko zdjęcia 2 pierwszych stron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > ASO? Tak,ASO ceny detaliczne wiadomo można urwać na poszczególnych pozycjach 10-20%rabatu,ale i tak finalnie szału nie ma. Wiadomo,że teraz jak wrzuciłem numery to można zacząć szukać na allegro używek z Radomia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! Niezle ale auto w zakupie tez bylo drogie. Cos musialo w nim kosztowac. Mnie na takie nie stac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 W każdym mocnym aucie jest drogo. Podobno w 2.8V6 Turbo GMowskim wymiana rozrządu 6-7 tysi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > W każdym mocnym aucie jest drogo. Podobno w 2.8V6 Turbo GMowskim wymiana rozrządu 6-7 tysi. To ja chyba wole wolniejszy bo to mnostwo pieniedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > No to rozrząd czy pakiet startowy ? Pakiet startowy to plyny i filtry. Aha. Jeśli kupisz używany samochód z luzami w zawieszeniu, to doprowadzenie go do sprawności nazwiesz "zawieszenie"? OK - można bawić się w taką semantykę. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 A robocizna to ile godzin i jaki koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > A robocizna to ile godzin i jaki koszt? Nie mam pojęcia bo jestem sprzedawcą części i trafiło mi się takie auto na tapetę. W naszych biednych łódzkich realiach taki samochód jest naprawiany u Mirka w szopie,a części pewnie będą zakładane z drugiego motoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skkiper Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Rozrząd na łańcuchu, drogie graty i dużo więcej roboty niż w przypadku paska. Wiesz ile tam jest nalatane że rozrząd trzeba było robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Nie mam pojęcia bo jestem sprzedawcą części i trafiło mi się takie auto na tapetę. W naszych > biednych łódzkich realiach taki samochód jest naprawiany u Mirka w szopie,a części pewnie będą > zakładane z drugiego motoru. Fajnie, że założyłeś ten wątek Pokazuje ile kosztuje utrzymanie samochodu . Oczywiście wiadomo, że w ASO jest najdrożej, można szukać warsztatu niezależnego specjalizującego się w takich autach, można szukać części w lepszych cenach i pewnie można zejść 30-40% z tej ceny. Jednak nadal to będzie rząd wielkości, o jedno zero więcej niż rozrząd w przeciętnym, popularnym aucie z silniczkiem 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 swoją drogą ciekawe skąd te różnice w cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Fajnie, że założyłeś ten wątek > Pokazuje ile kosztuje utrzymanie samochodu . Oczywiście wiadomo, że w ASO jest najdrożej, można > szukać warsztatu niezależnego specjalizującego się w takich autach, można szukać części w > lepszych cenach i pewnie można zejść 30-40% z tej ceny. Jednak nadal to będzie rząd wielkości, > o jedno zero więcej niż rozrząd w przeciętnym, popularnym aucie z silniczkiem 1.4. Wiesz,to jest wersja dla leniwych mających sporo $ i zdających sobie sprawę ile kosztuje eksploatacja takiego auta. Wersja dla Jayów jest np. tutaj i nie byłbym nawet pewien czy jakościowo nie będzie porównywalna.Inna sprawa co do wchodzi w skład kompletu,jego legalności na rynku i podstawa-kto to będzie składał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Wiesz,to jest wersja dla leniwych mających sporo $ i zdających sobie sprawę ile kosztuje > eksploatacja takiego auta. Wersja dla Jayów jest np. tutaj i nie byłbym nawet pewien czy > jakościowo nie będzie porównywalna.Inna sprawa co do wchodzi w skład kompletu,jego legalności > na rynku i podstawa-kto to będzie składał. Wciąż te ponad 3 tysiące, to zauważalna kwota. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 ceny oryginalow sa takie jakie sa, rozumiem. A zamiennikow nie ma? Przerabialem temat na Celice: ori zestaw czesci ok 3kpln, zamiennik niecaly 1k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Wciąż te ponad 3 tysiące, to zauważalna kwota. > dranio to jest nadal rząd wielkości więcej niż zestaw rozrządu z podobnej aukcji do popularnego auta. Obstawiam, że robocizna (może niekoniecznie w ASO, ale u kogoś kto ogarnia te silniki, wystawia normalną fakturę i w razie czego nie unika odpowiedzialności) to mniej więcej drugie tyle. Po prostu kupując podobne auto trzeba wiedzieć, ile będzie kosztowało jego utrzymanie. No chyba, że kupujemy samochód nie do jazdy, tylko do "prestiżu". Wtedy z daleka nie widać, że rozrząd jest do wymiany, a te kilka km dziennie "lansu" po Radomiu zawsze jakoś jeszcze wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Wiesz,to jest wersja dla leniwych mających sporo $ i zdających sobie sprawę ile kosztuje > eksploatacja takiego auta. Wersja dla Jayów jest np. tutaj i nie byłbym nawet pewien czy > jakościowo nie będzie porównywalna.Inna sprawa co do wchodzi w skład kompletu,jego legalności > na rynku i podstawa-kto to będzie składał. ale to łańcuchy a nie paski, one wytrzymują dużo dłużej i nie zmieniasz tego co 60 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Stilo 1,4 16V 95 KM ASO 890 zł Wiem prestiż na poziomie kafelka podłogowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > ale to łańcuchy a nie paski, one wytrzymują dużo dłużej i nie zmieniasz tego co 60 tys km No dobra, a teraz wróćmy na motocyklowy W przedziale 60 - 80 tyś. już każdy ma zmieniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > No dobra, a teraz wróćmy na motocyklowy > W przedziale 60 - 80 tyś. już każdy ma zmieniony To jeszcze połowa drogi przedemną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > ale to łańcuchy a nie paski, one wytrzymują dużo dłużej i nie zmieniasz tego co 60 tys km Nooo miejmy nadzieję,że nieco bardziej wytrzymały niż w 1,8fsi gdzie strzela przy ~160tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Aha. Jeśli kupisz używany samochód z luzami w zawieszeniu, to doprowadzenie go do sprawności > nazwiesz "zawieszenie"? > OK - można bawić się w taką semantykę. > dranio Dziwi mnie, że jeszcze masz ochotę kolego z nim polemizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Dziwi mnie, że jeszcze masz ochotę kolego z nim polemizować. Może to zmusi do refleksji innych napalonych. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COCON Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > czyli zmieniamy rozrząd po zakupie! ...przy wymianie tego rozrządu wymienia się również nastawniki? Bo sama ta pozycja to ponad 6 "klocków". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > to jest nadal rząd wielkości więcej niż zestaw rozrządu z podobnej aukcji do popularnego auta. > Obstawiam, że robocizna (może niekoniecznie w ASO, ale u kogoś kto ogarnia te silniki, > wystawia normalną fakturę i w razie czego nie unika odpowiedzialności) to mniej więcej drugie > tyle. > Po prostu kupując podobne auto trzeba wiedzieć, ile będzie kosztowało jego utrzymanie. No chyba, że > kupujemy samochód nie do jazdy, tylko do "prestiżu". Wtedy z daleka nie widać, że rozrząd jest > do wymiany, a te kilka km dziennie "lansu" po Radomiu zawsze jakoś jeszcze wytrzyma Otóż to. Przyjaciel ma dwunastoletniego Allroada 2,7T, który po przejechaniu 250 tys. zaczął się sypać w oczach, ale właściciel, jak twierdzi, "kocha ten samochód", oraz ma odpowiednie dochody, więc jest w stanie zapłacić 15 tys. za wymianę dwóch turbosprężarek, czy kilka tysięcy za remont zawieszenia. Nie zmienia to jednak jego oceny, że Allroad jest samochodem drogim w eksploatacji i niestety ponadprzeciętnie awaryjnym. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > ceny oryginalow sa takie jakie sa, rozumiem. A zamiennikow nie ma? > Przerabialem temat na Celice: ori zestaw czesci ok 3kpln, zamiennik niecaly 1k Zamiennik nie zawsze występuje.W któryś z nowszych diesle Hondy łańcuszek plus napinacze też w ASO ponad 5 tys.A to tylko ,jak dobrze pamiętam 2,2 było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > ceny oryginalow sa takie jakie sa, rozumiem. A zamiennikow nie ma? Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Ja chyba żyję w swiecie równoległym. Pamięta czasy nie tak odległe gdy wymiana rozrządu to była stówka czy dwie i trochę roboty. Przy Pasku już się nakląłem bo rozrząd kosztował mnie z wymianą koło 1500 zł. W Marei 1000. Kurna mać co tam tyle kosztuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Zamiennik nie zawsze występuje.W któryś z nowszych diesle Hondy łańcuszek plus napinacze też w ASO > ponad 5 tys.A to tylko ,jak dobrze pamiętam 2,2 było. Był na to recall, honda wymienia to za free * 2,2 ictdi Wymiana poza ASO to koszt zbliżony do zwykłego paska. *w autach spełniających warunki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Ja chyba żyję w swiecie równoległym. Pamięta czasy nie tak odległe gdy wymiana rozrządu to była > stówka czy dwie i trochę roboty. Przy Pasku już się nakląłem bo rozrząd kosztował mnie z > wymianą koło 1500 zł. W Marei 1000. Kurna mać co tam tyle kosztuje?? No przeciez masz dokladna rozpiske Taka sa ceny w ASO... Do mojej C4 katalizator jest wyceniony na 4,5kPLN a glupi tlumik 2,5kPLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > No przeciez masz dokladna rozpiske > Taka sa ceny w ASO... > Do mojej C4 katalizator jest wyceniony na 4,5kPLN a glupi tlumik 2,5kPLN No ja wiem, niemniej uważam że takie ceny to bandytyzm i rozbój w biały dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Stilo 1,4 16V 95 KM ASO 890 zł > Wiem prestiż na poziomie kafelka podłogowego... Punto 1,2 8V w Aso wymiana rozrzadu z czesciami z olejem i filtrami 320zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Otóż to. Przyjaciel ma dwunastoletniego Allroada 2,7T, który po przejechaniu 250 tys. zaczął się > sypać w oczach, ale właściciel, jak twierdzi, "kocha ten samochód", oraz ma odpowiednie > dochody, więc jest w stanie zapłacić 15 tys. za wymianę dwóch turbosprężarek, czy kilka > tysięcy za remont zawieszenia. > Nie zmienia to jednak jego oceny, że Allroad jest samochodem drogim w eksploatacji i niestety > ponadprzeciętnie awaryjnym. > dranio Nie gadaj że dał 15 koła za wymianę dwóch turbin ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Nie gadaj że dał 15 koła za wymianę dwóch turbin ? No dał. Stać go było, więc dał. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > No dał. Stać go było, więc dał. > dranio Przeciez mogl je kupić 3 razy taniej... No ale jak ktoś się nie zna na motoryzacji, to przepłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Przeciez mogl je kupić 3 razy taniej... No ale jak ktoś się nie zna na motoryzacji, to przepłaca. Dawaj namiar na dwie nowe oryginalne turbiny do all 2.7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Dawaj namiar na dwie nowe oryginalne turbiny do all 2.7. A po co oryginalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > A po co oryginalne? I po co nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > I po co nowe Mogę dac namiar na dobra firme regenerującą. No ale jak ktoś woli zaplacic 15 tys zl to jego kasa i jego strata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Przeciez mogl je kupić 3 razy taniej... No ale jak ktoś się nie zna na motoryzacji, to przepłaca. Chłopie, daj spokój... dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Mogę dac namiar na dobra firme regenerującą. No ale jak ktoś woli zaplacic 15 tys zl to jego kasa i > jego strata Skąd wiesz, że nie pytał w dobrej firmie regenerującej? dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Skąd wiesz, że nie pytał w dobrej firmie regenerującej? > dranio I za regeneracje zaplacil 15 tys ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > No ja wiem, niemniej uważam że takie ceny to bandytyzm i rozbój w biały dzień. Kolezanka ostatnio placila 8kPLN za wymiane DPF w Fordzie Kuga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 12 Maja 2015 Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 > Kolezanka ostatnio placila 8kPLN za wymiane DPF w Fordzie Kuga Tak jak napisałem: http://forum.autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=288399855&page=&vc=1 Jak ktoś się nie zna to przepłaca - dotyczy to chyba każdej branzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.