Babinicz Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Powoli przymierzam sie nad zmiana auta. Dylemat jest jak w temacie. Mowimy oczywiscie o autach nowych z salonu. Za BMW przemawia naped 4x4 i lista dodatkowego wyposazenia. Za Civic'iem moc i zawieszenie. Cena nie stanowi, bo wiem, ze Hondy maja kilka rodzajow wyposazen i nie mozna raczej nic wiecej dokupic. BMW ma nieskonczona liste dodatkow (cena rosnie), a ja mam swoje ulubione gdzety, ktore lubie miec w aucie. Czekam teraz na za i przeciw kazdemu autu. Przypominam: cena nie jest wyznacznikiem. Jesli mi ktos wyskoczy z uzywka, to poprosze o bana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 BMW bo to BMW Hunda jeśli masz poniżej 25 lat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 BMW bo to BMW Hunda jeśli masz poniżej 25 lat Co prawda czuje sie jak 25-cio latek, ale zabiles mnie odpowiedzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Oj tam oj tam. Chcesz się przesiąść z Insigni do miejskiego auta, które wytrzęsie Cię na dołkach? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Oj tam oj tam. Chcesz się przesiąść z Insigni do miejskiego auta, które wytrzęsie Cię na dołkach? Ale ktore z nich jest miejskim autem? Po prostu stwierdzilem, ze Insignia jest za duza jak na mije potrzeby, a poza tym, 220 KM przestalo mi wystarczac do banana na twarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Czekam teraz na za i przeciw kazdemu autu. BMW przeciw - będziesz miał wydatki/wypadki, bolid młodzieżowych wieśniaków, było Mercedes wziąć, będziesz mocno wkurzony, boże miłosierny wybacz, bardzo mały wacek, napęd na 4 kola. BMW za - nieźle się prowadzi. Honda przeciw - szybciej zardzewieje. Honda za - nie będziesz miał wydatków do momentu aż zardzewieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Oj tam oj tam. Chcesz się przesiąść z Insigni do miejskiego auta, które wytrzęsie Cię na dołkach? Aj tam, aj tam. Dodam jeszcze, ze od kiedy mam Insignie nie zarobilem zadnego mandatu. W slabszych, wczesniejszych samochodach zaliczylem kilka akcji z policja. Teraz potrzeba czegos mocniejszego, bo konto punktowe = zero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Wiesz co? Nikt tutaj Ci nie pomoże. Bierz fury na testy i sam decyduj. To są tak zupełnie różne auta, ze ciężko Ci cos doradzić. Ja bym brał bmw bo mialem okazję pojeździć takim modelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 BMW przeciw - będziesz miał wydatki/wypadki, bolid młodzieżowych wieśniaków, było Mercedes wziąć, będziesz mocno wkurzony, boże miłosierny wybacz, bardzo mały wacek, napęd na 4 kola. BMW za - nieźle się prowadzi. Honda przeciw - szybciej zardzewieje. Honda za - nie będziesz miał wydatków do momentu aż zardzewieje. Przyjalem do wiadomosci. Te stereotypy bola mnie najbardziej, gdyz sam nie trawie burakow w BMW. Jesli chodzi o rdze w Hondzinie, to nie zamierzam jej trzymac dluzej niz 4-5 lat(nie powinna sie zutylizowac) - chyba, ze bedzie zajezacna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Wiesz co? Nikt tutaj Ci nie pomoże. Bierz fury na testy i sam decyduj. To są tak zupełnie różne auta, ze ciężko Ci cos doradzić. Ja bym brał bmw bo mialem okazję pojeździć takim modelem Problem jest taki, ze nigdzie nie ma i chyba nie bedzie TypeR'a do testow. Chcialem kiedys zrobic jazde probna Honda Accord 2.4. Nigdzie nie byla dostepna. Podobnie bylo z Insignia OPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Gdyby BWM było RWD to zdecydowanie ono za prowadzenie i frajdę z jazdy. Jeśli jest 4WD to chyba jednak Honda za niezawodność. Po co Ci to 4WD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Po co Ci to 4WD? Bo mam to w Insigni i po kilku wyjazdach w Alpy i jazdy po zasniezonych drogach (szutrach i zabloconych polnych tez) bardzo polubilem ten gadzetw aucie. Niestety Honda tego nie oferuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Skoro tak to nie ma wyboru. Da się chociaż to wyłączyć? 4WD zabija przyjemność z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Dajcie jakies rady. Serce mowi Honda - rozum: BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Skoro tak to nie ma wyboru. Da się chociaż to wyłączyć? 4WD zabija przyjemność z jazdy. Ale o jakiej przyjemnosci mowimy? Nie zamierzam sie scigac na torze. Insignia 4x4 220 KM daje mi wiele przyjemnosci, mimo, ze niektorzy mowia, ze lochaa ciezka strasznie. Wyprzedzanie TIRa trwa trzy sekundy. Banan na twarzy mojej , kiedy musi mnie zastapic- bezcenny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Powoli przymierzam sie nad zmiana auta. Dylemat jest jak w temacie. Mowimy oczywiscie o autach nowych z salonu. Za BMW przemawia naped 4x4 i lista dodatkowego wyposazenia. Za Civic'iem moc i zawieszenie. Cena nie stanowi, bo wiem, ze Hondy maja kilka rodzajow wyposazen i nie mozna raczej nic wiecej dokupic. BMW ma nieskonczona liste dodatkow (cena rosnie), a ja mam swoje ulubione gdzety, ktore lubie miec w aucie. Czekam teraz na za i przeciw kazdemu autu. Przypominam: cena nie jest wyznacznikiem. Jesli mi ktos wyskoczy z uzywka, to poprosze o bana ja Cię bardzo proszę ... 328 porównywać z Civikiem ? zrób sobie jazdę próbną ... miałem F30 jak tylko pojawił się ten model właśnie 328 tylko z napędem na tył i bardzo mocno doposażoną ( cennikowo 280 tyś. , przed doposażeniem ...165 ... hi hi ) i wybór który podałeś średnio mi podchodzi bo to całkiem inne auta są .. ps. ile ta honda ma kuni ... bo bmw z tego co pamietam to 245 i w połączeniu z 8 biegową dwusprzęgłową skrzynią robi zajefajną robotę ps2. a co do jazd próbnych ... napewno ktoś oferuje uzywki do sprzedania ... w sumie to niewielka różnica jeśli chcesz zobaczyć jak to jeździ ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Skoro tak to BMW. Tego się nie da wytłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 ps. ile ta honda ma kuni ... bo bmw z tego co pamietam to 245 i w połączeniu z 8 biegową dwusprzęgłową skrzynią robi zajefajną robotę Ano wlasnie problem z tym, ze Honda ma ponad 300 kucy. Dokladnie nie pamietam. I tu sa dylematy. Wiem, ze BMW sie fajnie odpycha wz napedem xdrive i manualem, ale w trasie znowu Honda by go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 i wybór który podałeś średnio mi podchodzi bo to całkiem inne auta są . Dlatego wlasnie sie "zapytowuje". To sa rozne zupelnie auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Ano wlasnie problem z tym, ze Honda ma ponad 300 kucy. Dokladnie nie pamietam. I tu sa dylematy. Wiem, ze BMW sie fajnie odpycha wz napedem xdrive i manualem, ale w trasie znowu Honda by go nie mów hop ... moja 3jeczka dawała radę z suburburu 290 koni ( zmierzone ) ... wreszcie dostałem ale różnice były kosmetyczne KONIECZNIE przejedź się i jednym i drugim .... i skoro cena nie gra roli ( bo bmw raczej będzie z 80 ..100 droższe jak poszalejesz z wyposażeniem ) to sam dojdziesz do wniosku skąd były takie dylematy ... ps. na "braki" w trakcji narzekać można było tylko przy mokrej nawierzchni ew. mocnym syfie na drodze... a tak ... nawet przy dynamicznym ruszaniu ( a tylko tak jeździłem ... ) nie było żadnego buksowania itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 xDrive działa bardzo fajnie ale oczywiście zupełnie zabija charakter typowego BMW z RWD. Bokami nie poszalejesz Jak dla mnie jednak dla kogoś kto szuka auta z dużą mocą ale mocno przewidywalnego to spory atut. Ostatnio próbowałem czy da się ruszyć w mojej 530 (270 koni) z xDrive w jakikowliek sposób zrywając przyczepność na brudnym asfalcie mająć wyłączone kontrole trakcji które da się wyłączyć przyciskiem (przytrzymanie na 10s) - auto katapultuje się bez zająknięcia opon. Generalnie porównując zachowanie do np. F01 z RWD to xDrive daje poczucie takiej nijakości - wciskasz i strzela w wybranym kierunku bez jakichkolwiek niespodzianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 xDrive działa bardzo fajnie ale oczywiście zupełnie zabija charakter typowego BMW z RWD. Bokami nie poszalejesz Jak dla mnie jednak dla kogoś kto szuka auta z dużą mocą ale mocno przewidywalnego to spory atut. Ostatnio próbowałem czy da się ruszyć w mojej 530 (270 koni) z xDrive w jakikowliek sposób zrywając przyczepność na brudnym asfalcie mająć wyłączone kontrole trakcji które da się wyłączyć przyciskiem (przytrzymanie na 10s) - auto katapultuje się bez zająknięcia opon. Generalnie porównując zachowanie do np. F01 z RWD to xDrive daje poczucie takiej nijakości - wciskasz i strzela w wybranym kierunku bez jakichkolwiek niespodzianek niespodzianki czasem bywają niemiłe uwierz mi wiem co mówię ps. ale rzeczywiście nie po to kupiłem mocne BMW żeby nie móc zrobić ronda nie do końca " naokoło " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 KONIECZNIE przejedź się i jednym i drugim .... I tu jest problem. Bo nie ma tego nigdy w salonach do jazd probnych. Moze bedzie zwykla 328i, ale Hondy nie uswiadcze nigdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2015 xDrive daje poczucie takiej nijakości - wciskasz i strzela w wybranym kierunku bez jakichkolwiek niespodzianek Nie chce jezdzic bokiem, bo mnie to nie kreci. Auto ma jezdzic i wyprzedzacbez stresu. Ruszanie szybkie z miejsca w kazdych warunkach gwarantuje mi BMW. Wyprzedzanie, podejrzewam jest lepsze w Hondzie.. Stad te dylematy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Nie chce jezdzic bokiem, bo mnie to nie kreci. Auto ma jezdzic i wyprzedzacbez stresu. Ruszanie szybkie z miejsca w kazdych warunkach gwarantuje mi BMW. Wyprzedzanie, podejrzewam jest lepsze w Hondzie.. Stad te dylematy. W takim układzie bierz to F30 i z głowy. Nie mieszkamy w Kaliforni - dosyć często u nas pada, zima czasami też się trafi, drogi super równe i czyste nie są - generalnie postawiłbym na optymalne przeniesienie mocy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Aj tam, aj tam. Dodam jeszcze, ze od kiedy mam Insignie nie zarobilem zadnego mandatu. W slabszych, wczesniejszych samochodach zaliczylem kilka akcji z policja. Teraz potrzeba czegos mocniejszego, bo konto punktowe = zero Wiesz, ja Fabią ostatnio 5pkt zgarnąłem. Bierz Fabię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Nie chce jezdzic bokiem, bo mnie to nie kreci. Auto ma jezdzic i wyprzedzacbez stresu. Ruszanie szybkie z miejsca w kazdych warunkach gwarantuje mi BMW. Wyprzedzanie, podejrzewam jest lepsze w Hondzie.. Stad te dylematy. Ale Honda to jest zabawka a Ty chcesz po prostu szybko jeździć => BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 27 Września 2015 Udostępnij Napisano 27 Września 2015 Ano wlasnie problem z tym, ze Honda ma ponad 300 kucy. Dokladnie nie pamietam. I tu sa dylematy. Wiem, ze BMW sie fajnie odpycha wz napedem xdrive i manualem, ale w trasie znowu Honda by go Jakiej trasie? Jak masz jechać pół kraju, lub co gorsze pół Europy, to w głośnej i twardej Hondzie zmęczysz się dużo bardziej (mowa o dynamicznej jeździe), więc nie wiem, kto kogo po dupie zleje. Musisz się przejechać obydwoma autami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Jakiej trasie? Jak masz jechać pół kraju, lub co gorsze pół Europy, to w głośnej i twardej Hondzie zmęczysz się dużo bardziej (mowa o dynamicznej jeździe), więc nie wiem, kto kogo po dupie zleje. Musisz się przejechać obydwoma autami. Nie przejade sie, bo nie ma takich samochodow w salonach. Bolida Mlodziezy Wiejskiej u kazdego dealera znajde, ale o przejazdzce Honda moge zapomniec. Przerabialem temat gdy chcialem Honde Acord 2.4 - nigdzie tego nie mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Powoli przymierzam sie nad zmiana auta. Dylemat jest jak w temacie. Mowimy oczywiscie o autach nowych z salonu. Za BMW przemawia naped 4x4 i lista dodatkowego wyposazenia. Za Civic'iem moc i zawieszenie. Cena nie stanowi, bo wiem, ze Hondy maja kilka rodzajow wyposazen i nie mozna raczej nic wiecej dokupic. BMW ma nieskonczona liste dodatkow (cena rosnie), a ja mam swoje ulubione gdzety, ktore lubie miec w aucie. Czekam teraz na za i przeciw kazdemu autu. Przypominam: cena nie jest wyznacznikiem. Jesli mi ktos wyskoczy z uzywka, to poprosze o bana Jestesmy w podobnym wieku - idz zrob to co moja - idz i kup Lexus .... Jedzilem na weekend IS200t, jak mowie nie lubie dowsizing i to byl dla mnie glowny powod, do ktorego kupilismy auto w weekend - nie planowane - bo dowsizing sie zblizal ... Szczerze, gdybym wiedzial jak IS200t jezdzi, to nie wiem co bysmy zrobili... IS250 jest IMVHO switnym autem, wchodzi w zakrety, daje radosc z jazdy - wszystko to co reklamuje BMW - i dodatkowo daje ci niezawodnosc i wsparcie Toyota - czego BMW nie robi ... Po 2 tys km - - twierdzi, ze to najbardziej "engaging" auto jake miala, nawet lepsze od BMW 130i ktore kiedys miala ... Nigdy nie myslalem, ze bede fan"boyem" jakiejkolwiek marki, oceniam je za dobra obsluge i zla nad klientem... ale tu jestem blisko Idz przejedz sie, porownaj do 328 i sam zobacz ... https://youtu.be/C_JorOFmsx0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Jestesmy w podobnym wieku - idz zrob to co moja - idz i kup Lexus .... Jedzilem na weekend IS200t, jak mowie nie lubie dowsizing i to byl dla mnie glowny powod, do ktorego kupilismy auto w weekend - nie planowane - bo dowsizing sie zblizal ... Szczerze, gdybym wiedzial jak IS200t jezdzi, to nie wiem co bysmy zrobili... IS250 jest IMVHO switnym autem, wchodzi w zakrety, daje radosc z jazdy - wszystko to co reklamuje BMW - i dodatkowo daje ci niezawodnosc i wsparcie Toyota - czego BMW nie robi ... Po 2 tys km - - twierdzi, ze to najbardziej "engaging" auto jake miala, nawet lepsze od BMW 130i ktore kiedys miala ... Nigdy nie myslalem, ze bede fan"boyem" jakiejkolwiek marki, oceniam je za dobra obsluge i zla nad klientem... ale tu jestem blisko Idz przejedz sie, porownaj do 328 i sam zobacz ... https://youtu.be/C_JorOFmsx0 Jakos Leksus nigdy do mnie nie przemawial. Te samochody sa jakies takie "nijakie". Ale to tylko moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Idz sie przejedz IS Turbo ... miala zrobiona shortlist - Audi S3, Lexus IS i przez przypadek trafilo sie Volvo S60 Polestar ... - Audi odpadlo ze wzgledu na obsluge klienta VAG - a szkoda, - Volvo bylo naprawde swiente - IMVHO - ale trata wartosci po 3 latach, i jak dla mnie nie znany produkt... - IS byl optymalnym kompromisem miedzy $$$ a radosc z jazdy... Teraz, wiadzac jak bardziej IS200t jezdzi, szczerze bym chyba zdradzil 6 cylindrow... EDIT: dlaczego nie Golf GTI, albo Golf R? - R - kumpel odebral dzien przez kryzysem swojego Wolfsburg Edition - i IMVHO swietne auto - troche wystraszony tym co sie z VAG dzieje ... ale to nie zmienia jak auto jezdzi.. Moze byc bardzo dobry okres zakupu na VAG .... EDIT II: co az tak cie ciagnie do tego Civic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Honda i BMW to dwa różne segmenty "prestiżu". Jakby było mnie stać na BMW, to bym się nawet nie zastanawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Honda i BMW to dwa różne segmenty "prestiżu". Jakby było mnie stać na BMW, to bym się nawet nie zastanawiał. Honda i BMW to dwa różne segmenty "prestiżu". Jakby było mnie stać na BMW, to bym się nawet nie zastanawiał. Nie wiem nic o "prestizu". Jezdze Oplem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Powoli przymierzam sie nad zmiana auta. Dylemat jest jak w temacie. Mowimy oczywiscie o autach nowych z salonu. Za BMW przemawia naped 4x4 i lista dodatkowego wyposazenia. Za Civic'iem moc i zawieszenie. Cena nie stanowi, bo wiem, ze Hondy maja kilka rodzajow wyposazen i nie mozna raczej nic wiecej dokupic. BMW ma nieskonczona liste dodatkow (cena rosnie), a ja mam swoje ulubione gdzety, ktore lubie miec w aucie. Czekam teraz na za i przeciw kazdemu autu. Przypominam: cena nie jest wyznacznikiem. Jesli mi ktos wyskoczy z uzywka, to poprosze o bana Po przesiadce z AWD na mocną ośkę możesz się wściekać zimą. Ja bym patrzył na BMW. Ewentualnie, jak ktoś napisał, jeśli musisz mieć 300KM to może ten Golf R? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Powoli przymierzam sie nad zmiana auta. Dylemat jest jak w temacie. Mowimy oczywiscie o autach nowych z salonu. Za BMW przemawia naped 4x4 i lista dodatkowego wyposazenia. Za Civic'iem moc i zawieszenie. Cena nie stanowi, bo wiem, ze Hondy maja kilka rodzajow wyposazen i nie mozna raczej nic wiecej dokupic. BMW ma nieskonczona liste dodatkow (cena rosnie), a ja mam swoje ulubione gdzety, ktore lubie miec w aucie. Czekam teraz na za i przeciw kazdemu autu. Przypominam: cena nie jest wyznacznikiem. Jesli mi ktos wyskoczy z uzywka, to poprosze o bana nie kupuję aut, jeżeli nie ma demo. Gdzie my żyjemy, w Afryce ? Honda jest dla dzieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Nie przejade sie, bo nie ma takich samochodow w salonach. Bolida Mlodziezy Wiejskiej u kazdego dealera znajde, ale o przejazdzce Honda moge zapomniec. Przerabialem temat gdy chcialem Honde Acord 2.4 - nigdzie tego nie mieli. na serio żaden dealer nie da rady zorganizować jakieś jazdy próbnej takim autem? Nawet gdyby trzeba było gdzieś podjechać na drugi koniec PL? Ja bym nie kupił samochodu bez przejechania się nim wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 A może warto zaczekać na nowego focusa RS lub kupić mustanga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Powoli przymierzam sie nad zmiana auta. Dylemat jest jak w temacie. Mowimy oczywiscie o autach nowych z salonu. Za BMW przemawia naped 4x4 i lista dodatkowego wyposazenia. Za Civic'iem moc i zawieszenie. Cena nie stanowi, bo wiem, ze Hondy maja kilka rodzajow wyposazen i nie mozna raczej nic wiecej dokupic. BMW ma nieskonczona liste dodatkow (cena rosnie), a ja mam swoje ulubione gdzety, ktore lubie miec w aucie. Czekam teraz na za i przeciw kazdemu autu. Przypominam: cena nie jest wyznacznikiem. Jesli mi ktos wyskoczy z uzywka, to poprosze o bana nowa R jest mega dobrze wykonana , jak dla mnie lepiej niz np a45 amg przy cenie 140K ciezko bedzie o cos lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 BMW bo to BMW Hunda jeśli masz poniżej 25 lat chyba powyżej 60 Hondy bym nie brał... wystarczy na nią spojrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 nowa R jest mega dobrze wykonana , jak dla mnie lepiej niz np a45 amg przy cenie 140K ciezko bedzie o cos lepszego Ano wlasnie. Jak wroce w grudniu to sie przejde do salono BMW i Hondy. BMW raczej bedzie do jazdy (podejrzewam, ze tylko RWD i automat), a z Honda to sie zobaczy. Gdy chcialem sie przejechac Acordem 2.4, to nigdzie w kraju nie mieli na stanie sztuki demo. I w ten sposob odpadl im jeden klient - kupilem Insignie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Cena nie stanowi, no jeśli cena nie stanowi, to dla czego chociaż nie 340i, lub M3 (nie wiem, czy ma xdrive) no i teraz nie ma już chyba 328, jest 330 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 chyba powyżej 60 Hondy bym nie brał... wystarczy na nią spojrzeć Do 60-tki troche mi jeszcze brakuje. Jesli chodzi o wyglad, to wlasnie jest plus - mlodzi gniewni nie beda wiedzieli z czym maja do czynienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 no jeśli cena nie stanowi, to dla czego chociaż nie 340i, lub M3 (nie wiem, czy ma xdrive) no i teraz nie ma już chyba 328, jest 330 No wlasnie: nie stanowi dla tych dwoch aut. Na M3 troche szkoda kasy. 328i, wg katalogu ladnie sie odpycha i to mnie zadawala. TypeR to taki bylby "cichociemny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 No wlasnie: nie stanowi dla tych dwoch aut. Na M3 troche szkoda kasy. 328i, wg katalogu ladnie sie odpycha i to mnie zadawala. TypeR to taki bylby "cichociemny" TO jest Twoim zdaniem cichociemny? Weź BMW bez dodatków i ten będzie cichociemny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Weź BMW bez dodatków i ten będzie cichociemny. Ale mowisz o dodatkach zewnetrznych? Bo moja lista ulubionego ustrojstwa w srodku jest dosyc dluga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Do 60-tki troche mi jeszcze brakuje. Jesli chodzi o wyglad, to wlasnie jest plus - mlodzi gniewni nie beda wiedzieli z czym maja do czynienia znajdź mi chociaż jednego młodego gniewnego który nie rozpozna w Civicu wersji TypeR. to chyba jeden z modeli, który najbrutalniej kipi swoją "sportowością". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2015 no i teraz nie ma już chyba 328, jest 330 Masz racje. Dopiero teraz sprawdzilem na stronir BMW. Jest 330i. Chyba zylem w erze kamienia lupanego - zahibernowany bylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Ale mowisz o dodatkach zewnetrznych? Bo moja lista ulubionego ustrojstwa w srodku jest dosyc dluga Oczywiście że o zewnętrznych. Możesz zrobić tak żeby z zewnątrz wyglądał jak 318, wziąć bez oznaczeń i masz cichociemne auto. A w środku zrób sobie wypas jaki chcesz. Ci co się chcą ścigać nie zaglądają do środka. IMO ten Civic wygląda jak auto nastolatka, który dorwał katalog tuningowy i nie mógł się zdecydować. W żadne poważne miejsce z takim spojlerem nie pojedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Zawsze możesz zrobić program w bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.