Skocz do zawartości

[KzAK] Klasa "C" za 60 tys.


jakubek

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę kupić nowe auto.Pradopodobnie na przełomie roku .Mam 60 tys.Auto na ok 7-8 lat po 15 tys rocznie głownie trójmiasto i okolice.

Priorytety to 5 drzwi benzyna klima elektryka szyb i lusterek.

Która marka pod względem awaryjności wybija się na plus a które na minus.

Który silnik jest polecany a który stanowczo odradzany w tej klasie.

Czy warto brać schodzący model - Megane czy raczej oglądać się za czymś innym ?

Wszelkie podpowiedzi mile widziane - oprócz  "kup pande a za resztę poszalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60 tys. zł to trochę mało na sensownego kompakta, bo trzeba jeszcze doliczyć ubezpieczenie, opony zimowe ...

Ale może coś uda się w tej cenie wyszarpać z wyprzedaży rocznika na przełomie roku.

Auris teoretycznie by się zmieścił, ale sensowna wersja to bliżej 70 kzł na wyprzedaży.

Astra nowy model, więc pewnie drogi, ale może oferują jeszcze stary - do Opla warto zajrzeć, bo na miejscu można wyłuskać spore rabaty.

VW/Seat też potrafi mieć spore zniżki na wyprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszku malo. Przydaloby sie z 5k wiecej. I wtedy masz Nissana Pulsar - najwiekszy kompakt - wiekszy od octavii i masz o niebo lepsze wyposazenie od grupy VAG czy Forda. Mozna tez brac Focusa 1.6125KM lub jak sie uda 1.0T 125KM 100KM jest za slaby. Jak na 7-8 lat to ja bym sie zastanowil nad zwyklym niedoladowanym. Brac Focusa, Aurisa ale to juz bardziej 1.33 lub np Scrossa, Co prawda nie kompakt ale w tej cenie warto rozwazyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę kupić nowe auto.Pradopodobnie na przełomie roku .Mam 60 tys.Auto na ok 7-8 lat po 15 tys rocznie głownie trójmiasto i okolice.

Priorytety to 5 drzwi benzyna klima elektryka szyb i lusterek.

Która marka pod względem awaryjności wybija się na plus a które na minus.

Który silnik jest polecany a który stanowczo odradzany w tej klasie.

Czy warto brać schodzący model - Megane czy raczej oglądać się za czymś innym ?

Wszelkie podpowiedzi mile widziane - oprócz  "kup pande a za resztę poszalej.

 

Zerknij na C4 z 1,2T Puretech :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

W tej chwili to Focus prowadzi.Czy ten 1.0  125KM nie będzie za słaby? Jak z awaryjnością tego?

Golf z 85 KM w tej cenie to chyba golas i chyba trochę słaby.Zreszta nie widac takich ponizej 70 tys.

Do Astry zajrzę - ale to schodzący model i zależy jakie rabaty idzie wyszarpać.Poza tym to ciężka krowa a ma to wpływ na miejskie spalanie.

Pulsar Acenta + lakier +pakiet Auto to juz 68 tys.Czy dostałby jeszcze cos poza cennikiem to moze warto.Ciekawi mnie jak to jeżdzi bo to chyba silnik Renaulta ?

A czy Megan faktycznie jest nie wart tych 60 tys? To przecież brat Pulsara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

W tej chwili to Focus prowadzi.Czy ten 1.0  125KM nie będzie za słaby? Jak z awaryjnością tego?

Golf z 85 KM w tej cenie to chyba golas i chyba trochę słaby.Zreszta nie widac takich ponizej 70 tys.

Do Astry zajrzę - ale to schodzący model i zależy jakie rabaty idzie wyszarpać.Poza tym to ciężka krowa a ma to wpływ na miejskie spalanie.

Pulsar Acenta + lakier +pakiet Auto to juz 68 tys.Czy dostałby jeszcze cos poza cennikiem to moze warto.Ciekawi mnie jak to jeżdzi bo to chyba silnik Renaulta ?

A czy Megan faktycznie jest nie wart tych 60 tys? To przecież brat Pulsara.

To nie brat pulsra tylko kupa. Nie kupuj megane. Mialem takie sluzbowe 1.6 najgorszy samochod. Dlatego mowie, ze 60k troche malo. Musisz dolozyc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ~55 tys spokojnie wyrwiesz Megane III z silnikiem 1.2 Tce 115 km.

Znam auto z racji jezdzenia sluzbowka w swoim czasie, fakt z 1.5 dci - duzy, wygodny, stosunkowo dobrze wyciszony.

Jak najbardziej pozytywna opinia o aucie, o dziwo ma rowniez dobre opinie dot. awaryjnosci (raczej drobiazgi).

Nie znam silnika 1.2 Tce.

Silnik te same co w Nissanie, ale sam Pulsar nie jest z tego co wiem kopia Megane III (meganka ma juz z 8 lat....)

Minusem Renault jest wyzsza od np VW utrata wartosci, dodatkowo spotegowana tym ze wchodzi juz nowy Megane IV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo,że konkrety to w salonach i rozmowa w "4 oczy " .

Ale zależało mi na jakiś ukierunkowaniach.Sam nie mam żadnych zahamowań wobec różnych marek.

Przy 60 dołożenie 5 nie jest aż taką wielką sprawą jeżeli trzeba będzie i warto.Ale tyle orientacyjnie mam bez kredytów itp.

Zostaje Ford,Nissan oraz Opel.

Nikt nic nie mówi na temat Kia/Hyundai.

No i ze stajni skody nie ma nic.Czy dla w/w Rapid - bo octavia za droga - jest ciut tańszą alternatywą? Choć z tą taniością to chyba różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już poruszyłeś temat Kia/Hyundai to może ja się wypowiem bo w maju kupiłem Ceed'a ;)

 

Jedno z nielicznych aut, które możesz kupić jeszcze z normalnym silnikiem 1.6 benzyna - 135KM .

 

Za 60 000 zł ciężko Ci będzie jednak kupić dobrze wyposażony model. Chyba, że Ci na wyposażeniu bardzo nie zależy :)

Ceny oficjalne w salonie są dosyć wysokie, ale nijak mają się do tego co uzyskałem finalnie :)

 

Fajny system finansowania, za pakiet ubezpieczenia zapłaciłem 999 zł, gwarancja 7 lat lub 150 000 km. Jakość wykonania bez porównaniu lepiej niż w skodzie, design również :)

 

Jeżeli chodzi o rapida to sobie odpuść.... skoda ma chorą politykę traktowania klientów "z buta"  - zero negocjacji cenowych. Fajnie wyposażony Rapid 1.2 to ok 60-65 000 zł, a i tak nie masz możliwości zamówienia np dwustrefowej klimy, czy kamery cofania itd... No i plastiki, z których wykonano wnętrze - twarde jak skała....

 

Lepiej zainteresować się seatem Toledo - praktycznie to samo, 4 lata gwarancji i ceny niższe nawet o 10 000 zł, obsługa w salonie dużo bardziej przyjazna klientom niż w skodzie + możliwość zamówienia np reflektorów w technologii led, o czym w rapidzie możesz tylko pomarzyć ;)

 

Jak ja kupowałem auto to rewelacyjną ofertę miało Renault. Za 55 000 zł można było kupić megane kombi z silnikiem 1.6 16V - 110 KM w wersji Limited, z alufelgami, climatroniciem dwustrefowym i innymi bajerami.... no ale żonie się nie podobał więc niestety odpadł z kręgu zainteresowania :)

 

W chwili obecnej już chyba nie ma tego silnika bo nie spełnia nowych norm emisji spalin .

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie mówi na temat Kia/Hyundai.

 

Nie ma się co dziwić, to są teraz droższe auta od europejskich. Za Elantrę, która miałaby taki luksus jak tempomat cennikowo musisz wydać 80tys. zł. :hehe:

7-8 lat i 15kkm/rok większość aut powinna wytrzymać bez większych i kosztowniejszych awarii, więc nie ma co się bać np. silników uturbionych. Ja pewnie z takim budżetem negocjowałbym Astrę J 1,4T. Na silnik nie ma co narzekać, moc wystarczająca przy zachowaniu trwałości. Ponoć gorzej ze skrzynią M32, ale od 2012 przeszła małą poprawkę i jakoś wysypu od tej pory póki co nie ma. Rzeczywiście minus to waga, spalanie przez to trochę powyżej oczekiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Następne również mile widziane.

Oglądałem seata i dla mnie wygląda gorzej niz rapid.Poza tym ceny też ma jak skoda chore.Dodatkowo do najbliższego serwisu mam 70 km - a to mi nijak nie pasuje.

Najlepiej widzi mi się Ford ale wątpię dostać za 65 tys dobrze wyposażonego.

Muszę pojeździć Pulsarem oraz Astrą.

Rozglądałem się również za używanymi 2-3 letnimi.Ale to temat jeszcze cięższy niż wybór nowego.Nie mam znajomych którzy by sie pozbywali młodych aut w dobrej cenie i z  dobrym wyposażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Następne również mile widziane.

Oglądałem seata i dla mnie wygląda gorzej niz rapid.Poza tym ceny też ma jak skoda chore.Dodatkowo do najbliższego serwisu mam 70 km - a to mi nijak nie pasuje.

Najlepiej widzi mi się Ford ale wątpię dostać za 65 tys dobrze wyposażonego.

Muszę pojeździć Pulsarem oraz Astrą.

Rozglądałem się również za używanymi 2-3 letnimi.Ale to temat jeszcze cięższy niż wybór nowego.Nie mam znajomych którzy by sie pozbywali młodych aut w dobrej cenie i z  dobrym wyposażeniem.

 

Z ciekawosci, czemu odrzucasz Citroena C4?

Za 62kPLN ma wszystko co potrzeba, a na wyprzedazy rocznika jeszcze pewnie mozna sporo urwac.

Auto poprawne do bolu :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo,że konkrety to w salonach i rozmowa w "4 oczy " .

Ale zależało mi na jakiś ukierunkowaniach.Sam nie mam żadnych zahamowań wobec różnych marek.

Przy 60 dołożenie 5 nie jest aż taką wielką sprawą jeżeli trzeba będzie i warto.Ale tyle orientacyjnie mam bez kredytów itp.

Zostaje Ford,Nissan oraz Opel.

Nikt nic nie mówi na temat Kia/Hyundai.

No i ze stajni skody nie ma nic.Czy dla w/w Rapid - bo octavia za droga - jest ciut tańszą alternatywą? Choć z tą taniością to chyba różnie bywa.

 

60 tys. to taka kwota trochę nijaka. Na fajny kompakt trzeba mieć około 70.

Ja powiem tyle: też kupowałem kompakta na dłużej. Jeżdżę nim już 8 lat. Nie kieruj się stereotypami, domniemaną awaryjnością itd. Pojeździj różnymi autami i wybierz to, które Ci się najbardziej spodoba i zmieści się w budżecie. To jest cała filozofia. Dzisiaj nie przewidzisz, które auto będzie awayjne, a które nie. Ludzie biadolą, że turbobenzyny takie wysilone i delikatne, tymczasem znajomym w rocznym cee'd 1.6 benzyna padło sprzęgło na przykład. Jak wybierzesz auto, które po prostu będziesz lubił i czuł się w nim dobrze, to nawet ewentualne sporadyczne awarie nie będą bardzo męczące. Jak wybierzesz coś tylko dla domniemanej bezawaryjności, a nie będzie to auto które polubisz, to gdy bezawaryjność okaże się tylko mitem, będziesz zwyczajnie wkurzony  ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie muszę mieć nowości.Pójde Astrę obejrzec pojeździc.

 

Astra jest ciasna. Koniecznie po ustawieniu fotela przesiądź się na tylną kanapę i zobacz czy odpowiada Ci ilość miejsca. Silnik 1,4 T 140 KM niezły i ewentualnie dobrze znosi LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesiadka będzie z Toyoty Avensis 2007.

Więc nie ma mowy o wersji zaślepka. Każda inna to cennikowo 70 tys lub ponad.

Pozostają dwie kwestie: jaksię podoba i jeździ i ile za dany model można zejść z ceny aby być jak najbliżej 60 tys.

Od poniedziałku zaczynam jazdy po salonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź jeszcze obejrzeć Kię Cee'd. Pomacaj, przejedź się nawet tym 1,4 i porównaj z konkurencją!   :phi: . Jak kupisz, to zostanie jeszcze na ubezpieczenie i paliwo przez trzy lata  :ok:

Droga i salbo wyposazona na tle konkurencji. Nawet alu felg nie ma za prawie 70k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf bez wątpienia jest najbardziej dopracowanym autem w swojej klasie. Jest jak dobrze uszyty garnitur. Nie ma największego bagażnika, nie jest bajerancki ale jako całość jest niezwykle przyjazny użytkownikowi.

Wykończenie detali, sposób prowadzenia, siedzenia, wyciszenie, itd.

Kia na pewno poszła do przodu i wnętrze wreszcie ma jakąś jakość i jakoś wygląda, ale ten smród wnętrza nowych koreancow mnie odstrasza.

Focys jest bardzo fajnym autem, ale wnętrzu daleko do tego z VW.

Astra 4 nadal wygląda atrakcyjnie i za 50 tys jest bezkonkurencyjna oferta.

1 2 85 faktycznie mają coś pod 100, a 105 faktycznie ok 120. Sam byłem w szoku jak to 85 km tsi jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 KIA CEE’D   BUISNESS LINE  1.6 GDI  135KM 6MT

Standardowe wyposażenie wersji „M”

  • Poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera ,system dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera

  • Poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera ,pełnowymiarowe kurtyny powietrzne

  • Pasy bezpieczeństwa z napinaczami (przód)oraz czujnikami obecności pasażera

  • ESC- System ESP -układ stabilizacji toru jazdy ,TCS -system kontroli trakcji ,HAC -system wspomagający pokonywanie pojazdów, VSM -system podpowiedzi ruchu kierownicy, ABS, EBD, BAS-system wspomagania hamowania, ESS -system automatycznego włączania świateł awaryjnych podczas gwałtownego hamowania

  • Hamulce tarczowe przód i tył

  • Światła mijania typu projekcyjnego, funkcja statycznego doświetlania zakrętów

  • Światła do jazdy dziennej LED

  • Przednie halogeny przeciwmgielne

  • Elektryczne, progresywne wspomaganie kierownicy

  • Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach

  • Regulacja wysokości siedziska fotela kierowcy

  • Komputer pokładowy

  • Centralny zamek, immobiliser, autoalarm

  • Pełnowymiarowa konsola centralna z podłokietnikiem

  • Elektrycznie sterownie szyb drzwi przednich

  • Radioodtwarzacz CD/MP3 z funkcja sterowania na kierownicy

  • Podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia

  • Bluetooth z zestawem głośnomówiącym

  • Klimatyzacja manualna z funkcja chłodzenia schowka

  • Tylny spoiler wraz ze światłem stop w technologii LED

  • Zderzaki , klamki lakierowane w kolorze nadwozia

  • Tapicerka w kolorze czarnym , kolorystyka wnętrza w kolorze czarnym

  • Koło zapasowe dojazdowe

  • Stalowe obręcze kół z oponami w rozmiarze 195/65R15

  • Składana dzielona kanapa tylna 6:4

  • Gniazdo 12V w konsoli centralnej

  • Mata wygłuszająca pod pokrywa silnika

WERSJA BUISNESS LINE:

  • Pakiet Komfortowy: Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, tempomat z ogranicznikiem prędkości, skórzane wykończenie kierownicy, drążka zmiany biegów oraz hamulca postojowego, klamki wewnętrzne chromowane, przyciemniane szyby tył, FlexSteer (DFA)

  • System nawigacji satelitarnej KiaNaviSystem z obsługą w języku polskim, 7 letnim planem darmowej aktualizacji, 7 calowym kolorowym ekranem dotykowym, zintegrowany z systemem audio, kamerą cofania, czujniki parkowania tyłem

  • Tylne światła wykonane w technologii LED

  • Elektrycznie sterowane szyby drzwi przednich i tylnych z funkcją bezpieczeństwa i automatycznym trybem pracy: góra/dół (PWD)

  • Tapicerka typu Premium , wykończenie konsoli w kolorze fortepianowym zewnętrzne chromowane obramowanie szyb bocznych, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych

  • KiaEcoDynamics - system automatycznego wyłączania oraz włączania silnika podczas postoju pozwalający oszczędzać paliwo z oponami Continental 195/65/R15 (ISG)

                             

CENA KATALOGOWA WERSJI BUSINES LINE:                    69 540,00

LAKIER METALIZOWANY                         2 000,00

RAZEM                               71 540,00

 

Oferta na cee'da HB robiona w maju 2015. Po rabatach można go było wyrwać w tej specyfikacji w okolicach 66-67 tys. zł

 

Teraz wszedł Cee'd po liftingu, więc jest szansa, że będzie można jeszcze coś urwać.

 

Poniżej jeszcze specyfikacja uboższa:

 

 

 KIA CEE’D „M”  1.6 GDI 135KM 6MT

Standardowe wyposażenie wersji „M”

  • Poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera ,system dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera

  • Poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera ,pełnowymiarowe kurtyny powietrzne

  • Pasy bezpieczeństwa z napinaczami (przód)oraz czujnikami obecności pasażera

  • ESC- System ESP -układ stabilizacji toru jazdy ,TCS -system kontroli trakcji ,HAC -system wspomagający pokonywanie pojazdów, VSM -system podpowiedzi ruchu kierownicy, ABS, EBD, BAS-system wspomagania hamowania, ESS -system automatycznego włączania świateł awaryjnych podczas gwałtownego hamowania

  • Hamulce tarczowe przód i tył

  • Światła mijania typu projekcyjnego, funkcja statycznego doświetlania zakrętów

  • Światła do jazdy dziennej LED

  • Przednie halogeny przeciwmgielne

  • Elektryczne, progresywne wspomaganie kierownicy

  • Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach

  • Regulacja wysokości siedziska fotela kierowcy

  • Komputer pokładowy

  • Centralny zamek, immobiliser, autoalarm

  • Pełnowymiarowa konsola centralna z podłokietnikiem

  • Elektrycznie sterownie szyb drzwi przednich

  • Radioodtwarzacz CD/MP3 z funkcja sterowania na kierownicy

  • Podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia

  • Bluetooth z zestawem głośnomówiącym

  • Klimatyzacja manualna z funkcja chłodzenia schowka

  • Tylny spoiler wraz ze światłem stop w technologii LED

  • Zderzaki , klamki lakierowane w kolorze nadwozia

  • Tapicerka w kolorze czarnym , kolorystyka wnętrza w kolorze czarnym

  • Koło zapasowe dojazdowe

  • Stalowe obręcze kół z oponami w rozmiarze 195/65R15

  • Składana dzielona kanapa tylna 6:4

  • Gniazdo 12V w konsoli centralnej

  • Mata wygłuszająca pod pokrywa silnika

PAKIET KOMFORTOWY ZAWIERA NASTĘPUJĄCE OPCJE:

  • Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa

  • Filtr przeciwpyłowy , jonizator powietrza

  • System automatycznego odparowywania przedniej szyby

  • Funkcja chłodzenia schowka

  • TEMPOMAT z programowalnym ogranicznikiem prędkości

  • Elektryczne , progresywne wspomaganie układu kierowniczego z 3 trybami pracy : COMFORT, NORMAL, SPORT

  • Skórzane wykończenie kierownicy, drążka zmiany biegów oraz hamulca postojowego, klamki wewnętrzne chromowane

CENA KATALOGOWAWERSJI „M”                           62 540,00

LAKIER METALIZOWANY                         2 000,00

PAKIET KOMFORTOWY                         2 500,00

RAZEM                               67 040,00

 

Tą specyfikacje szło wyrwać za 62 - 63 kzł

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droga i salbo wyposazona na tle konkurencji. Nawet alu felg nie ma za prawie 70k.

 

Oficjalne ceny fakt wysokie, ale idzie sporo urwać od cen katalogowych.

 

Alu felgi zawsze możesz dokupić. Ale fakt - brak możliwości lekkiej dopłaty do alu zamiast stalówek w salonie do duży minus Cee'da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf bez wątpienia jest najbardziej dopracowanym autem w swojej klasie. Jest jak dobrze uszyty garnitur. Nie ma największego bagażnika, nie jest bajerancki ale jako całość jest niezwykle przyjazny użytkownikowi.

Wykończenie detali, sposób prowadzenia, siedzenia, wyciszenie, itd.

Kia na pewno poszła do przodu i wnętrze wreszcie ma jakąś jakość i jakoś wygląda, ale ten smród wnętrza nowych koreancow mnie odstrasza.

Focys jest bardzo fajnym autem, ale wnętrzu daleko do tego z VW.

Astra 4 nadal wygląda atrakcyjnie i za 50 tys jest bezkonkurencyjna oferta.

1 2 85 faktycznie mają coś pod 100, a 105 faktycznie ok 120. Sam byłem w szoku jak to 85 km tsi jeździ.

 

 

nic dodać nic ująć  :ok: wiele aut analizowaliśmy i bravo zostało na wiosne wymienione na golfa 7 1.2 tsi 105 comfortline

 

jest dokładnie jak szyty na miare garnitur  ;]

 

ale coś w tym jest że przy pierwszym oglądaniu nie urzeka, kupiony przy 3 podejściu do niego, a kilku dniach jazdy było tylko utwierdzenie że to dobry wybór :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest giulietta, gdzie po pierwszej "randce" -jeździe, człowiek jest tak napalony, że świata nie widzi. Jednak po chwili euforia mija i wsiadajac do zwykłego auta jakim jest golf, myślisz jak tu dobrze.

Zobacz sobie jeszcze Seata Leona. Powinien być tańszy niż golf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cennikowo Golf 5 dr 110KM comfort line + kilka dodatków to 80 tys.Jeżeli rabat dojdzie do 15 tys to i owszem.Ale na 120% będzie 5 tys i to z łaski wielkiej.

Seata sprawdzałem na wiosnę.Cena niewiele różni się od golfa.

Zresztą cały koncern VW jak dla mnie ma ceny dobre tylko na podstawowe wersje zaślepka z najsłabszymi silnikami.Poza tym jeżeli auto ma być 7-8 lat to muszę patrzeć na serwis,podejscie do klienta i ewentualne egzekwowanie napraw i usterek. A z tym u VW jest tragedia.

Szczerze to wolałbym Aurisa kombi jak Golfa.Tyle ze to drożej niestety jest i już znacznie przekracza mój górny pułap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 2 85 faktycznie mają coś pod 100, a 105 faktycznie ok 120. Sam byłem w szoku jak to 85 km tsi jeździ.

Ja slyszalem, ze 200KM maja takie gifty ludzie dostaja. Sadzac po wielkosci skandalu w VW nie zdziwlbym sie jak po 5 latach po prostu bedzie trzeba oddac na zlom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oficjalne ceny fakt wysokie, ale idzie sporo urwać od cen katalogowych.

 

Alu felgi zawsze możesz dokupić. Ale fakt - brak możliwości lekkiej dopłaty do alu zamiast stalówek w salonie do duży minus Cee'da

No i gwarancja to zart plus dosc drogie ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta na cee'da HB robiona w maju 2015. Po rabatach można go było wyrwać w tej specyfikacji w okolicach 66-67 tys. zł

 

Teraz wszedł Cee'd po liftingu, więc jest szansa, że będzie można jeszcze coś urwać.

 

Poniżej jeszcze specyfikacja uboższa:

 

 

Tą specyfikacje szło wyrwać za 62 - 63 kzł

 

Pozdrawiam

Czyli lipa Panie. Za ta sama cene jest focus bez navi i mozna miec pulsara z Navi :phi: Bo ten 1.6 na tle 1.0T czy 1.2T to troszku porazka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli lipa Panie. Za ta sama cene jest focus bez navi i mozna miec pulsara z Navi hi: Bo ten 1.6 na tle 1.0T czy 1.2T to troszku porazka.

Że niby focus będzie lepszy ??? Akurat mnie nie przekonasz bo jeździłem 2 lata służbowym i była masakra pod względem serwisu, awarii, o jakości wykończenia nie wspominajac. Zresztą w tym najnowszym konsola środkowa jest tak zrobiona ze trudno zająć taka pozycję za kierownicą żeby nie obic sobie kolana...

Co do silnika 1.6 w kia, wiadomo że trzeba go wyżej kręcić niż wszelkie turbo ale jeździ na pewno dużo sprawniej od 1.2 105KM w rapidzie, którego też rozwazalem.

Na pewno też będzie mniej awaryjny od tsi itp. Zresztą wystarczy poczytać choćby Google i wpisy o gdi w porównaniu np z tsi

Co do spalania w mieście w korkach pali ok 8-9l w trasie spokojnie da się zejść do niewiele ponad 6l z włączona klima.

Co do pulsara nie oglądałem wiec się nie wypowiadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu żart ?? Cena przeglądów tez nie ma dramatu . Kiedyś owszem był kosmos i gwarancja wielu rzeczy nie obejmowała, teraz jest znacznie lepiej

Ja mialem pelna gwarancje na 5 lat na wszystko plus dodatowe dwa na uklad napedowy teraz na wszysto jest dwa lata reszta na uklad napedowy wiec gorzej od konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.