wawo Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Jak to wygląda z usterkowością. zwłaszcza w porównaniu z Megane III z tym samym silnikiem 110 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Jak to wygląda z usterkowością. zwłaszcza w porównaniu z Megane III z tym samym silnikiem 110 KM. Przeciez to jest dokladnie ten sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Ale buda gorsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Czemu gorsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 to k4m? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 To taka dacia, niby wszystko ok, ale coś za tanie. O dokładnie mógłbym go przyrównać do Sieny, tez były duże i tanie a potem żeby oddać na złom to trzeba było zamieść go do wiadra, tak gnily. Tu przewiduje tak samo, jak nowy ba 5 lat to ok, ale używana kilkuletnia, nie wiem, na 2, 3 lata ok, ale dłużej. ..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 To taka dacia, niby wszystko ok, ale coś za tanie. O dokładnie mógłbym go przyrównać do Sieny, tez były duże i tanie a potem żeby oddać na złom to trzeba było zamieść go do wiadra, tak gnily. Tu przewiduje tak samo, jak nowy ba 5 lat to ok, ale używana kilkuletnia, nie wiem, na 2, 3 lata ok, ale dłużej. ..? Czyli to tylko Twoje wizje a nie konkrety 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Fluence jest wg mnie z cienszych blach zrobiony w stosunku do megane. Jak otwierasz drzwi i je puscisz to widzisz jak blacha sie wygina gdzie masz zawiasy. Kolejny moty ogladalem kilka sztuk fluenca i na tylnych nadkolach mialy male zaprawki lakiernicze robione a blotniki nie byly cale malowane. Wiec cos musi byc na rzeczy LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Czyli to tylko Twoje wizje a nie konkrety dokładnie kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 To taka dacia, niby wszystko ok, ale coś za tanie. O dokładnie mógłbym go przyrównać do Sieny, tez były duże i tanie a potem żeby oddać na złom to trzeba było zamieść go do wiadra, tak gnily. Tu przewiduje tak samo, jak nowy ba 5 lat to ok, ale używana kilkuletnia, nie wiem, na 2, 3 lata ok, ale dłużej. ..? ani to siena (super auto, ale rdzewiało ) ani dacia (bez komentarza :no: ) na pewno nie będzie wstyd tym jeździć jak daciorą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Nie chodzi mi o wygląd tylko o trwałość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 rozumiem ale powtórzę na pewno nie będzie wstyd tym jeździć jak daciorą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Nie chodzi mi o wygląd tylko o trwałość Mi też, stąd pytam i czekam na rzeczowe odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Silnik beznadziejny. Skad oni go w XXI wieku wzieli to nie wiem. Poza tym mnie sie bardziej od Megane podoba. Nie widzialem ani jednego zardzewialego a widuje duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Jak to wygląda z usterkowością. zwłaszcza w porównaniu z Megane III z tym samym silnikiem 110 KM. Silnik pamięta czasy megane 1 gen po fl Kiedyś coś teraz staroć Wygląd dziwny Bez prestiżu. Do lpg się nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Nie chodzi mi o wygląd tylko o trwałość Fluence klepią w Turcji a Megane gdzieś w Hiszpanii - inna jakość wykonania? Na NCAP wyniki bodaj te same (a propos blach, tyle że konstrukcyjnych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Nie czepiacjcie się, przecież wyraźnie wyżej potwierdziłem, że to moje wizje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Silnik beznadziejny. Skad oni go w XXI wieku wzieli to nie wiem. Poza tym mnie sie bardziej od Megane podoba. Nie widzialem ani jednego zardzewialego a widuje duzo. Miałem ten silnik w Megane II i całkiem przyjemnie się jeździło. To nie jest demon, ale do normalnej jazdy wystarcza w zupełności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Miałem ten silnik w Megane II i całkiem przyjemnie się jeździło. To nie jest demon, ale do normalnej jazdy wystarcza w zupełności. Na tle innych 1.6 chociazby z focusa wypada blado. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Tylko że ten silnik jest nie do zajechania :D 320 tys km i w scenicu u staruszków grama oleju nie bierze ... Miałem 1.4 a to konstrukcyjnie to samo 150 tys km na LPG na liczniku 300 tys km i też bez żadnych problemów... Tfuu u rodziców jedna cewka była wymieniana i silniczek krokowy... U mnie w 1.4 kompletnie nic nie robiłem... W obecnej megane 1.6 na razie się nie wypowiadam bo za krótko ją mam... W tych nowszych konstrukcjach montowali już koło pasowe dwumasowe (czy jak to tam się fachowo zwie) ale jest akurat tanie w zakupie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 K4M jest już przestarzały i mało dynamiczny, miewa problemy z kołem zmiennych faz rozrządu i cewkami (choć w nowych egzemplarzach chyba o tym nie słychać) dość dużo pali i jest głośny powyżej 3 k rpm ale jest za to bardzo trwały. W MIII i flu miewa też problemy z przepustnicą - zadziwiająco szybko się brudzi i trzeba ją często czyścić (obroty falują, nie odpala za 1szym razem). W stosunku do Fordowskiego 1.6 Sigma (np 1.6 Ti-VCT czy Duratec) z podobnego okresu to jednak wypada dość blado (dynamika, zużycie paliwa, głośność) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 K4M jest już przestarzały i mało dynamiczny, miewa problemy z kołem zmiennych faz rozrządu i cewkami (choć w nowych egzemplarzach chyba o tym nie słychać) dość dużo pali i jest głośny powyżej 3 k rpm ale jest za to bardzo trwały. W MIII i flu miewa też problemy z przepustnicą - zadziwiająco szybko się brudzi i trzeba ją często czyścić (obroty falują, nie odpala za 1szym razem). W stosunku do Fordowskiego 1.6 Sigma (np 1.6 Ti-VCT czy Duratec) z podobnego okresu to jednak wypada dość blado (dynamika, zużycie paliwa, głośność) a jakość całości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Jak to wygląda z usterkowością. zwłaszcza w porównaniu z Megane III z tym samym silnikiem 110 KM. Pogadaj z kolega Gienek, jakis czas tym juz jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 a jakość całości? pytasz flu ogólnie? Są tu użytkownicy więc będą bardziej wiarygodni ode mnie. Ja mam tylko ten sam model silnika. Ale z tego co można przeczytać to Flu jest jednak nieco gorzej poskładany od megane III. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Jak to wygląda z usterkowością. zwłaszcza w porównaniu z Megane III z tym samym silnikiem 110 KM. jechałem ostatnio takim trasę prawie 1000km szału nie ma przy 120km/h było prawie 3500 obrotów i spalanie 7,2 przyśpieszenie ładne i płynne tylko ciut głośno dość duże auto, miejsca sporo ale w bagażnik wchodzą zawiasy i trochę szpecą. W salonie LPG można mieć za 1zł (Landi Renzo) i jest uruchamiana po przejechaniu 3500km butla montowana w koło a wyprowadzenie gniazda do tankowania potrafią zrobić tam gdzie wlew benzyny i przykręca się przejściówkę i nic z zewnątrz nie szpeci auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Na tle innych 1.6 chociazby z focusa wypada blado. W jakim sensie blado? Bez problemów osiągałem 190 km/h licznikowo, spalanie bardzo dobre bo rzadko przekraczało 7,2-7,4 l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke16 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 U mnie w megane spalanie średnio 9 litrów lpg. Mimo ze silnik jak i moje auto dla wielu to "zabytek" nie mam i nie miałem z nim problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 W jakim sensie blado? Bez problemów osiągałem 190 km/h licznikowo, spalanie bardzo dobre bo rzadko przekraczało 7,2-7,4 l/100 km. Przy predkosciach autostradowych spalanie jest absurdalne. To nie Ty miales takie male spalanie w Octavii? Przy 140/150km/h spalanie 10 a czaem i lepiej. No ale to nie tylko o spalanie chodzi. Po prostu jest mulowaty i pali duzo vs focus czy np kila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 W jakim sensie blado? Bez problemów osiągałem 190 km/h licznikowo, spalanie bardzo dobre bo rzadko przekraczało 7,2-7,4 l/100 km. mam oba, K4M więcej pali, jest głośniejszy i zdecydowanie wolniej się wkręca na obroty. Na plus przy LPGa ma to że jest w nim hydrauliczna regulacja luzów zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Silnik beznadziejny. Skad oni go w XXI wieku wzieli to nie wiem. Poza tym mnie sie bardziej od Megane podoba. Nie widzialem ani jednego zardzewialego a widuje duzo. nie wiem czy beznadziejny kilka lat temu miałem słuzbową megane I i wtedy silnik nakręcił w okolicach 380 tyś. km, do teraz jeszcze widzę ten samochód jak jeździ. Nie brał wtedy oleju, miał moc, nie wiem jak jest teraz i jaki ma aktualnie przebieg. Oby współczesne auta z silnikami benzynowymi takie przebiegi robiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Fluence klepią w Turcji a Megane gdzieś w Hiszpanii - inna jakość wykonania? Na NCAP wyniki bodaj te same (a propos blach, tyle że konstrukcyjnych) zależy jak z megane czy kombi czy sedan czy natchback. Kombi podajże w Hiszpanie, a sedana w Turcji. Co do silnika to się go nie bój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 @ W stosunku do Fordowskiego 1.6 Sigma (np 1.6 Ti-VCT czy Duratec) z podobnego okresu to jednak wypada dość blado (dynamika, zużycie paliwa, głośność) czy to te silniki z kołami zmiennych faz rozrządu? Jeżeli tak to wcale super tak nie jest, w służbówce koła wcale takie trwałe nie były, raz zmienne fazy były innym razem nie, wywalało błąd na desce. Dopiero wymiana kół i problem zniknął, a przebieg też jakoś specjalnie duży nie był. Pomijam cenę tych kółek Co do głośności, nie wiem ale mam odczucie, że w obu autach podbnie, może kwestia wygłuszenia kabiny? 2.0 w focusie II było cichsze niż ten 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 w reno koła leciały nagminnie w fordzie też się zdarza. Cena kół pewnie jest zbliżona, z tym że w Ti-VCT są dwa . W fordach nie ma cewek ale są przewody WN które też lubią paść. Ale moje odczucia z jazdy są zdecydowanie na plus dla forda (dynamika, zużycie paliwa, głośność) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.