Tenenberg Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Tak czysto teoretyzując. Jakie auta klasy C i D spełnią takie warunki: -cena powiedzmy do okolic dwudziestu tysięcy - tak mniej więcej -silnik turbo benzynowy (chodzi o dobrą elastyczność) dobrze współpracujący z LPG -nadwozie sedan, hatchback, coupe, suv -bagażnik minimum około 400l -napęd na przednią oś lub 4x4 -przyzwoicie wyciszone -brak rdzy -obowiązkowe ESP, mile widziany klimatronik i podgrzewane przednie siedzenia -w miarę prosta budowa i stosunkowo niewysokie ceny części zamiennych, żeby naprawy można było w rozsądnych kosztach ogarnąć -nie składające się podczas zderzenia jak domek z kart (te cztery gwiazdki w testach NCAP niech ma) A może lepiej poszukać czegoś z pojemnością powiedzmy do 2.5l bez turbo? Rozważam czysto teoretycznie Do głowy przyszło mi Bravo, Forester (nie wiem jak w nim jest z wyciszeniem) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Forester (nie wiem jak w nim jest z wyciszeniem) Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 jesli klasa D to A6 C5 1.8T, silnik ogarnięty przez wiekszość mistrzów LPG, komfort, nie gnije za szybko, a za 20tyś to powinien byc ładny egzemplarz. z klasy C to astra / zafira z 2.0T, ale o to astra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Czekaj czekaj z VC chcesz się przesiadać do Bravo? Przecież będziesz miał klaustrofobie Bier VC z 2.0T lub Signuma bo znasz plusy i minusy i wiesz jak auto sprawdzić A co do innych marek pozostało Ci LIIFL 2.0T, i grupa VW z 1,8T pod LPG z T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Passat B5FL, A6 C5 albo Superb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Saab 9-5 2.0T lub nawet 2.3T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Saab 9-5 2.0T lub nawet 2.3T -w miarę prosta budowa i stosunkowo niewysokie ceny części zamiennych, żeby naprawy można było w rozsądnych kosztach ogarnąć nie wiem jak z częściami do Saab-a ale Vagi to mają rozkminione wszyscy mechanicy, a części jest dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Tak czysto teoretyzując. Jakie auta klasy C i D spełnią takie warunki:laguna III z 2.0T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 laguna III z 2.0T Za 20kPLN to raczej bym sobie odpuscil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Za 20kPLN to raczej bym sobie odpuscil ja bym w ogóle odpuscił segment D za 20 tysięcy.- jak juz o tym mkówimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 ja bym w ogóle odpuscił segment D za 20 tysięcy.- jak juz o tym mkówimy Ewidentnie nie jestes milosnikiem motoryzacji Lagune 2FL mozna spokojnie znalezc w niezlym stanie. Ale do L3 raczej bym nie podchodzil z tym budzetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 laguna III z 2.0T Nie w tcyh pieniądzach i chyba tylko wersja GT ma ten silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie w tcyh pieniądzach i chyba tylko wersja GT ma ten silnik. Nie tylko GT, w zwyklych tez byl montowany ale ma 170KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Z częściami do 9-5 nie ma większych problemów. Szczególnie że w Lublinie siedzibe ma Saabix A koledze może chodziłe o Lagune 2 FL - bo 3 to żadnej nie dostanie się w tej cenie w rozsądnym stanie. Nawet 1.5 DCI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Lagune 2FL mozna spokojnie znalezc w niezlym stanie. Ale do L3 raczej bym nie podchodzil z tym budzetem. Z końca produkcji jak najbardziej - ale nie wiem czy tam były silniki 2,0Tnatomiast przyznaję że co co LIII jakośc okolice 20 tys la zrozumiałem na zasadzie że może byc 25 tys zl - a tu juz cos da rade imo wybrac... - kolega własnie za tyle sprzedał LIII z 2,0 t 170 KM z tym ze nie wiem czy ta cena jest w 100% rynkowa bo sprzedał w bliskiej rodzinie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 bo 3 to żadnej nie dostanie się w tej cenie w rozsądnym stanie. Może nie jestem na biezaco i przyznaję ze mimo że jest napisane około 20 tys - odczytałem to ze moz3e być dwadziescie kilka - a ostatnio ubezpieczyciel wycenił moja LIII na 21 tys zło - fakt ze nie w turbo -a IMO jest w bardzo przyzwoitym stanie - za wyjątkiem zgubionej plastikowej oslony relingu - 500 zl w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Ewidentnie nie jestes milosnikiem motoryzacji Lagune 2FL mozna spokojnie znalezc w niezlym stanie. Ale do L3 raczej bym nie podchodzil z tym budzetem. Dokładnie 20kzł to kasa na bardzo zadbaną sztukę z silnikiem 2.0 lub 2.0T z roku 2005/6 i nawet powinno być LPG na pokładzie z prawie maksymalnym lub maksymalnym wyposażeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie tylko GT, w zwyklych tez byl montowany ale ma 170KM. Pokaż bo nie widziałem jeżlei tak to wiem czego szukać łahahahahaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie tylko GT, w zwyklych tez byl montowany ale ma 170KM. Jest ale tylko w automacie na naszym runku - racja że w ogóle jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Może nie jestem na biezaco i przyznaję ze mimo że jest napisane około 20 tys - odczytałem to ze moz3e być dwadziescie kilka - a ostatnio ubezpieczyciel wycenił moja LIII na 21 tys zło - fakt ze nie w turbo -a IMO jest w bardzo przyzwoitym stanie - za wyjątkiem zgubionej plastikowej oslony relingu - 500 zl w ASO Bo TU ostatnio mocno zaniżają wartości samochodów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 est ale tylko w automacie na naszym runku Chyba nie tylko - moze xle pamiętam ale ktoś wrzucal z rok/dwa temu linka do komisu przysalonowego grdzie własnie była taka krajowa 170 KM LIII - i chyba bez automatu... - co nie zmienia faktu ze to kazuistyka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Bo TU ostatnio mocno zaniżają wartości samochodów.... Mówisz? - w celu pobrania niższej składki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Chyba nie tylko - moze xle pamiętam ale ktoś wrzucal z rok/dwa temu linka do komisu przysalonowego grdzie własnie była taka krajowa 170 KM LIII - i chyba bez automatu... - co nie zmienia faktu ze to kazuistyka... U nas tylko automat, na rynku niemieckim były manuale sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Mówisz? - w celu pobrania niższej składki? Składkę i tak podnoszą stale... w razie odkszkodowania mi moją na 13,500 wycenili... parodia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Lagune 2FL mozna spokojnie znalezc w niezlym stanie. Ale do L3 raczej bym nie podchodzil z tym budzetem. Z końca produkcji jak najbardziej - ale nie wiem czy tam były silniki 2,0Tnatomiast przyznaję że co co LIII jakośc okolice 20 tys la zrozumiałem na zasadzie że może byc 25 tys zl - a tu juz cos da rade imo wybrac... - kolega własnie za tyle sprzedał LIII z 2,0 t 170 KM z tym ze nie wiem czy ta cena jest w 100% rynkowa bo sprzedał w bliskiej rodzinie.... Kto mi za 25kzł sprzeda 3 z 2.0T to biorę i sprzedaje swoją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Kto mi za 25kzł sprzeda 3 z 2.0T to biorę i sprzedaje swoją Kolega sprzedal szwagrowi - tak że nie wiem czy cena w 100% rynkowa - poza tym tam było trochę km nakrecone - w 90% na trasie co prawda ale zawsze... - to troche to tak w okolicy 150 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Wszystkie kryteria spełnia Bravo. Może jedynie z ogrzewanymi fotelami będzie problem bo mało tego było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 -silnik turbo benzynowy (chodzi o dobrą elastyczność) dobrze współpracujący z LPG dobra elastyczność to będzie w V6 i problemów mniej a jak T to generalnie VAGi z 1.8T i Fiat z 1.4 t-jet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 jak T to generalnie VAGi z 1.8T Hm a nie obawiałbyć się Vaga 1,8 za 20 kzł? bo ja tak... Chyba że mówimy o czyms innym niż np 1,8 TSI z 2005 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie ma. Kiepskie. Aczkolwiek porównując do Bravo to nie wiem czy jest gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Hm a nie obawiałbyć się Vaga 1,8 za 20 kzł? bo ja tak... Chyba że mówimy o czyms innym niż np 1,8 TSI z 2005 roku żadne TSI, stare dobre 1.8T 150KM, TSI są niedopracowanymi konstrukcjami, Fiatowskiemu t-jetowi mogą buty czyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Saab 9-3 2.0T lub 9-5 2.3t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Nie ma. Czyli wyciszenie słabe. A inne stare modele Subaru? Legacy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Czekaj czekaj z VC chcesz się przesiadać do Bravo? Przecież będziesz miał klaustrofobie Bier VC z 2.0T lub Signuma bo znasz plusy i minusy i wiesz jak auto sprawdzić A co do innych marek pozostało Ci LIIFL 2.0T, i grupa VW z 1,8T pod LPG z T. Vectra się psuć nie chce, więc prędzej ją zostawię w rodzinie niż w tym momencie miałbym ją sprzedawać, bo łatwo nie znajdę auta tak mało palącego, z taką przestrzenią i z takim wyposażeniem, które jednocześnie jest tak wygodne. Średnio 8,5l LPG, więc całkiem nieźle. Myślę bardziej o drugim aucie a że miałem dużo wydatków w tym roku to i budżet ograniczony. Rozważam czysto teoretycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Czyli wyciszenie słabe. A inne stare modele Subaru? Legacy? Musisz sam przetestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 dobra elastyczność to będzie w V6 i problemów mniej a jak T to generalnie VAGi z 1.8T i Fiat z 1.4 t-jet Tylko przy V6 spalanie większe a robiąc ok 30 tyś km rocznie, to różnica w kosztach paliwa będzie odczuwalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 forek bedzie glosny mozna probowac szukac legacy 2.5 ale najlepiej chyba lagune 2.0T lub vectre 2.0T albo 407 2.0 (troche za słaby...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Vectra się psuć nie chce, więc prędzej ją zostawię w rodzinie niż w tym momencie miałbym ją sprzedawać, bo łatwo nie znajdę auta tak mało palącego, z taką przestrzenią i z takim wyposażeniem, które jednocześnie jest tak wygodne. Średnio 8,5l LPG, więc całkiem nieźle. Myślę bardziej o drugim aucie a że miałem dużo wydatków w tym roku to i budżet ograniczony. Rozważam czysto teoretycznie. Musisz mieć mało zakorkowane miasto lub jeździć dużo poza. U mnie po mieście po wymianie sondy między 9,5 a 11l ale ja wykorzystuję moc hihi a w trasie koło 120-130km/h wychodzi mi 8. Jak się nie psuje to zostaw a za 20kzł to szkoda zachodu na szukanie auta chyba, że francuza z 2006/7r, na Twoim miejscu już poczekałbym i dołożył do np VC ale jak najmłodszej 08 z motorem 2.0T lub Astry aby zapindalała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Musisz mieć mało zakorkowane miasto lub jeździć dużo poza. U mnie po mieście po wymianie sondy między 9,5 a 11l ale ja wykorzystuję moc hihi a w trasie koło 120-130km/h wychodzi mi 8. Jak się nie psuje to zostaw a za 20kzł to szkoda zachodu na szukanie auta chyba, że francuza z 2006/7r, na Twoim miejscu już poczekałbym i dołożył do np VC ale jak najmłodszej 08 z motorem 2.0T lub Astry aby zapindalała Średnie prędkości wychodzą całkiem niezłe. Ten silnik nawet przy jeździe z prędkością autostradową nie spalił więcej niż 10l LPG. Laguna III w wersji hatchback średnio mi się podoba (tył) i nawet dorzucając do budżetu miałbym opory żeby coś takiego kupić. Wersja coupe jest całkiem ok ale to minimum 40 kpln trzeba szykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Tak czysto teoretyzując. Jakie auta klasy C i D spełnią takie warunki: -cena powiedzmy do okolic dwudziestu tysięcy - tak mniej więcej -silnik turbo benzynowy (chodzi o dobrą elastyczność) dobrze współpracujący z LPG -nadwozie sedan, hatchback, coupe, suv -bagażnik minimum około 400l -napęd na przednią oś lub 4x4 -przyzwoicie wyciszone -brak rdzy -obowiązkowe ESP, mile widziany klimatronik i podgrzewane przednie siedzenia -w miarę prosta budowa i stosunkowo niewysokie ceny części zamiennych, żeby naprawy można było w rozsądnych kosztach ogarnąć -nie składające się podczas zderzenia jak domek z kart (te cztery gwiazdki w testach NCAP niech ma) A może lepiej poszukać czegoś z pojemnością powiedzmy do 2.5l bez turbo? Rozważam czysto teoretycznie Do głowy przyszło mi Bravo, Forester (nie wiem jak w nim jest z wyciszeniem) Wszystkie wymagania spełnia bmw e46 325xi. Jedyne czego nie ma, to turbo, ale elastyczność i tak lepsza od większości 1.8-2.0 T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Wszystkie wymagania spełnia bmw e46 325xi. Jedyne czego nie ma, to turbo, ale elastyczność i tak lepsza od większości 1.8-2.0 T Niestety jest dla mnie za ciasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Średnie prędkości wychodzą całkiem niezłe. Ten silnik nawet przy jeździe z prędkością autostradową nie spalił więcej niż 10l LPG. Laguna III w wersji hatchback średnio mi się podoba (tył) i nawet dorzucając do budżetu miałbym opory żeby coś takiego kupić. Wersja coupe jest całkiem ok ale to minimum 40 kpln trzeba szykować. Daj to przejade twoim autem 200km i srednia wyjdzie ponad 15 jazda z maks predkoscia samochodu szukaj kombii bo duzo ladniejsze niz hatchback.LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 Daj to przejade twoim autem 200km i srednia wyjdzie ponad 15 jazda z maks predkoscia samochodu szukaj kombii bo duzo ladniejsze niz hatchback. LIFE IS TOO SHORT TO RIDE SHIT BIKES Powyżej 140 chyba za długo nie jechałem, więc może i wtedy spalanie byłoby wyższe. Tylko jakoś hałas zniechęca mnie do takiej jazdy. Do tych dozwolonych u nas prędkości jest całkiem dobrze. Powyżej brakuje szóstego biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Powyżej 140 chyba za długo nie jechałem, więc może i wtedy spalanie byłoby wyższe. Tylko jakoś hałas zniechęca mnie do takiej jazdy. Do tych dozwolonych u nas prędkości jest całkiem dobrze. Powyżej brakuje szóstego biegu. No to w reno podobnie ponad 150 jest glosno ale jechac sie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2015 Obecnie tez poszukuje pojazdu o podobnych kryteriach, dopuszczam tez naped na tyl. Obejrzalem kilka subaru (impreza), bmw (e46, e39) oraz kilka vw pochodnych samochody byly i swierzo sprowadzone i juz jezdzone w PL, wiekszosc w cenach 14-17 tys wszystkie subaru odpadly przez korozje, wszystkie bmw odpadly przez korozje plus zmeczenie (e46 to masakra jakas) jedynie vw podobne stan blacharski prezentowaly zadowalajacy, szukam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Obecnie tez poszukuje pojazdu o podobnych kryteriach, dopuszczam tez naped na tyl. Obejrzalem kilka subaru (impreza), bmw (e46, e39) oraz kilka vw pochodnych samochody byly i swierzo sprowadzone i juz jezdzone w PL, wiekszosc w cenach 14-17 tys wszystkie subaru odpadly przez korozje, wszystkie bmw odpadly przez korozje plus zmeczenie (e46 to masakra jakas) jedynie vw podobne stan blacharski prezentowaly zadowalajacy, szukam dalej Coś jeszcze bierzesz pod uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 jesli klasa D to A6 C5 1.8T, silnik ogarnięty przez wiekszość mistrzów LPG, komfort, nie gnije za szybko, a za 20tyś to powinien byc ładny egzemplarz. z klasy C to astra / zafira z 2.0T, ale o to astra... Audica z tamtych lat nie grzeszy poziomem bezpieczeństwa (chyba trzy "gwiazdki" w NCAP). Poza tym podobno wygodne auto. Tylko czy 1.8T w niej daje radę? Astrą III 2.0T jeździłem. Sądziłem że będzie "jechać" od niższych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 19 Marca 2016 Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 ja bym pomyslał o passacie b5fl 2.8 4 motion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 ja bym pomyslał o passacie b5fl 2.8 4 motion Dlaczego nie o audi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 Audi już proponowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.