Dyrman Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Witajcie! Dawno nic tu nie pisałem, albowiem mój zacny wóz na co dzień sprawuje się bezproblemowo Niestety nic co dobre nie trwa wiecznie. Sylwestra spędzałem w Warszawie, auto nocowało na parkingu i rano na wyświetlaczu pokazało -14 stopni. Odpalanie przebiegło standardowo - rozrusznik ledwo jęknął, a silnik już ochoczo zaczął pracować. Podczas powrotu do Łodzi miałem wrażenie że silnik wytwarza nieco większe wibracje niż zwykle, ale mocy nie ubyło więc uznałem, że może mi się wydaje albo po prostu poduszki pod silnikiem stwardniały pod wpływem temperatury. I bardzo możliwe że faktycznie to było tylko złudzenie. Następnego dnia odbywałem mały maraton po sklepach meblowych i w pewnym momencie auto odpaliło po dłuższym niż zazwyczaj kręceniu rozrusznikiem. Znów uznałem to za nieistotny incydent, zwłaszcza że 1.9 MJ lubi sobie czasem chwilkę dłużej pokręcić przy odpalaniu lekko ostygłego silnika. Natomiast pod każdym kolejnym sklepem było gorzej. Przed wyruszeniem do domu zapaliłem auto dopiero po 4-krotnym, dość długim kręceniu. W domu odstawiłem auto do garażu i postanowiłem nie gasić silnika, żeby sobie popracował, trochę rozgrzał itp. ("a nuż coś zamarzło", temp. wynosiła wtedy ok. -10 stopni). Kiedy wróciłem po kwadransie, silnik już nie pracował i od tamtej pory nie mogę go odpalić. Pierwsza myśl to zamarznięta woda w paliwie albo jakiś czopek parafinowy. Jednak od wczoraj jest u mnie ok. 2 stopni na plusie a auto nadal nie pali Rozrusznik kręci, słychać pompkę paliwa. Co robić, jak żyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Kiedy wymieniałeś ostatnio filtr paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Kiedy wymieniałeś ostatnio filtr paliwa? 20 tyś km temu, choć fakt że minęły już ponad 2 lata... Też w pierwszej kolejności pomyślałem o filtrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 @Dyrman czujnik polozenia walu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 @Dyrman czujnik polozenia walu Jakiś błąd powinien się zapisać w kompie? Da radę to samemu wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 @Dyrman https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/367239-czujnik-polozenia-walu/ nie mam nic w historii na temat bledu natomiast twoje objawy idealnie pasuja . Ja swojego tez namierzylem po lekturze AK i trafilem w sedno bez wiekszych problemow. CPW ma odwrotnie niz podpowiada logika . Ciezej auto zapalic jak jest cieple. Jak sie wystudzi to jeszcze jest szansa ze zakreci. Ale to smierc szybko postepujaca i nie wiadomo czy czujnik pociagnie tydzien czy 20 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Wtryski, niskie ciśnienie paliwa, zapchany filtr paliwa. Przyczyny szukałbym w układzie zasilania w paliwo. Na początek wymienić filtr, jak to nie poskutkuje log rozruchowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 11 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 @Dyrman https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/367239-czujnik-polozenia-walu/ nie mam nic w historii na temat bledu natomiast twoje objawy idealnie pasuja . Ja swojego tez namierzylem po lekturze AK i trafilem w sedno bez wiekszych problemow. CPW ma odwrotnie niz podpowiada logika . Ciezej auto zapalic jak jest cieple. Jak sie wystudzi to jeszcze jest szansa ze zakreci. Ale to smierc szybko postepujaca i nie wiadomo czy czujnik pociagnie tydzien czy 20 minut Dzięki. Auto w sumie ponad 8-letnie, cholera wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 11 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Wtryski, niskie ciśnienie paliwa, zapchany filtr paliwa. Przyczyny szukałbym w układzie zasilania w paliwo. Na początek wymienić filtr, jak to nie poskutkuje log rozruchowy. No tak właśnie chcę zrobić - wymienić filtr bo i tak nie zaszkodzi wymienić. Jeśli to nie poskutkuje, pójdę w stronę tego czujnika wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Miałem walnięty kiedys CPW w Seju. Na zimnym silniku palił idealnie. Wystarczyło tylko aby się rozgrzał i odpalał za 4-5 razem. Jeszcze na twoim miejscu to podpinka pod kompa i zczytanie czy nie zapisały sie błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Podłącz pod komputer zaznacz w parametrach obroty silnika i patrz czy podczas kręceniem rozrusznika pokazuje ilość obrotów jeżeli nie pokazuje to czujnik położenia wału jeżeli pokazuje trzeba sprawdzać i szukać dalej. W parametrach też można sprawdzić ciśnienie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 I co było przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2016 I co było przyczyną? Dziś wymieniłem filtr paliwa. Lipa. Przy okazji padł aku, podłączyłem na noc i jutro jeszcze raz zakręcę, ale już raczej na pewno wiem że to nie to. Tak sobie myślę czy w ciemno nie wymienić tego czujnika wału - jest niewiele droższy niż sczytanie błędów przez serwis (ja nie mam niestety żadnego interfejsu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 Tak sobie myślę czy w ciemno nie wymienić tego czujnika wału - jest niewiele droższy niż sczytanie błędów przez serwis (ja nie mam niestety żadnego interfejsu). Totalna głupota. Wymienisz coś czego nie jesteś pewien i moze się okazać że ta część jest niepotrzebnie zmieniona. To już lepiej zainwestuj w interfejs i sam baw się w diagnostę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 15 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2016 To już lepiej zainwestuj w interfejs i sam baw się w diagnostę. Problem w tym że nie znam się na tym za bardzo i nawet nie wiem jaki interfejs miałbym kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Problem w tym że nie znam się na tym za bardzo i nawet nie wiem jaki interfejs miałbym kupić Proponowałem, że mogę podjechać, na Klonową aż tak daleko nie mam z Julianowa. Co do problemu to obstawiam EGR zacięty w pozycji otwartej. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Proponowałem, że mogę podjechać, na Klonową aż tak daleko nie mam z Julianowa. Co do problemu to obstawiam EGR zacięty w pozycji otwartej. Pozdrawiam BAS Doceniam, ale nie chcę robić kłopotu Jak kupię interfejs i nie będzie działał to zwrócę się o pomoc EGR zaślepiony i wyłączony programowo u Cinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 napisz na NBK - są ludziska z Twoich okolic - zapewne ktoś pomoże- jak chcesz się napić mleka nie musisz kupować krowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 napisz na NBK - są ludziska z Twoich okolic - zapewne ktoś pomoże- jak chcesz się napić mleka nie musisz kupować krowy Ja jestem z okolic kolegi i mam cały sprzęt do diagnostyki, ale kolega woli kupić sobie sprzęt. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2016 Ja jestem z okolic kolegi i mam cały sprzęt do diagnostyki, ale kolega woli kupić sobie sprzęt. Pozdrawiam BAS Parch coraz starszy, własny interfejs się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2016 Dziś podpiąłem auto pod interfejs. Nie wykrył żadnych błędów. Przy próbie odpalenia pokazuje średnio 200 obr/min, więc czujnik wału chyba sprawny. Skończyły mi się pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2016 I teraz zaznacz w programie obroty i cisnienie paliwa. Rozpocznij zapis parametrów w zakładce wykresy. Kręć rozrusznikiem przez 10-15s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert61 Napisano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2016 Dziś podpiąłem auto pod interfejs. Nie wykrył żadnych błędów. Przy próbie odpalenia pokazuje średnio 200 obr/min, więc czujnik wału chyba sprawny. Skończyły mi się pomysły Stawiam na paliwo:) Niedawno problem miałem ze swoim,mianowicie:zapaliła się rezerwa więc zajechałem na tanksztele orlen podchodzi gość i mówi"Panie jest promocja na Werwe(czy jakoś tak)po 4 zł,dużo lepsze paliwo,mówi Mówię lej Pan za 150 Wlał Za parę dni jadę z synem(temp na zewnatrz -12) ,a tu nagle komunikat "sprawdź silnik" Auto przejechało jeszcze 100m i silnik zgasł Zjechałem na boczną drogę(siłą rozpedu)wyłączam i włączam zapłon a pompa tak buczy,że kanapa się mało nie podniosła Odłączam przewód od filtra paliwa,mówię synowi włącz zapłon,a tam paliwo leci jak by ktoś kichnoł Auto na sznurek i do garażu:) Na drugi dzień ,demontaż pompy paliwa i taaaki kawałek lodu wyciągnołem z pompy jako pierwszy A tak wyglądało paliwo w zbiorniku Jak mleko:( Spuściłem 40 litrów,czyszczenie pompy i przewodów, potem zalałem paliwem z "reklamy"do - 32 st i do dziś jest ok:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Dziś podpiąłem auto pod interfejs. Nie wykrył żadnych błędów. Przy próbie odpalenia pokazuje średnio 200 obr/min, więc czujnik wału chyba sprawny. Skończyły mi się pomysły Nie lepiej wezwaz assistance i zatargac auto od mechanika? 2 tyg kombinacji i auto dalej nie jezdzi.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 zerknij tutaj, może ten sam problem http://fiatklubpolska.pl/bravo-ii-467/problem-z-odpalaniem-nie-akumulator-31198/#post232450 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Spuściłem 40 litrów,czyszczenie pompy i przewodów, potem zalałem paliwem z "reklamy"do - 32 st i do dziś jest ok:) O ile nie mam ogólnie nic do Orlenu i sam na nim tankuje w lecie bo mam blisko (no i 8gr rabatu z karty BiznesTank), tak słyszałem już trochę negatywnych opinii o zimowej "wersji" paliwa Verva i omijam to szerokim łukiem. W zimie tankuje głównie ON Miles Plus na Statoil (wcześniej Gold Arctic) i się nigdy nie zawiodłem, a ostatnio jeździłem rano nawet przy -20. Z resztą ten film mówi sam za siebie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Stawiam na paliwo:) Wymieniłem filtr paliwa. Przy odpowietrzaniu widać było że paliwo leci, więc jeśli przyczyna leży w zasilaniu to raczej w układzie wysokiego ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Nie lepiej wezwaz assistance i zatargac auto od mechanika? 2 tyg kombinacji i auto dalej nie jezdzi.... Nie mam zaufanego mechanika, do tej pory jeździłem do ASO na przeglądy, drobne czynności obsługowe wykonywałem sam Jak już wszystkie opcje się skończą to pewnie odstawię do ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 I teraz zaznacz w programie obroty i cisnienie paliwa. Rozpocznij zapis parametrów w zakładce wykresy. Kręć rozrusznikiem przez 10-15s. Tak zrobiłem, dodatkowo zaznaczyłem sygnał z czujnika ciśnienia zważywszy na link wrzucony przez kolegę maka131. Mam plik na dysku, ale forum nie pozwala wrzucić załącznika (albo ja czegoś nie umiem). Da się to jakoś obejść? Aha, druga sprawa. Przy kolejnym z rzędu kręceniu rozrusznikiem zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i pojawił się błąd P0683 "Preheating control unit (feedback)". Podejrzewam jednak że jest to następstwo tego kręcenia, a nie przyczyna nieodpalenia (kilkanaście dni temu palił przy -15 od pierwszego strzała). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 jak bedziesz pisał wiadomosc to wez zakładkę "wiecej opcji" i tam mozesz dodać załączniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 jak bedziesz pisał wiadomosc to wez zakładkę "wiecej opcji" i tam mozesz dodać załączniki No właśnie wyrzuca mi info że nie mam uprawnien do wstawiania tego typu plików. Może forum plików .csv nie pozwala zamieszczać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 Tak zrobiłem, dodatkowo zaznaczyłem sygnał z czujnika ciśnienia zważywszy na link wrzucony przez kolegę maka131. Mam plik na dysku, ale forum nie pozwala wrzucić załącznika (albo ja czegoś nie umiem). Da się to jakoś obejść? Aha, druga sprawa. Przy kolejnym z rzędu kręceniu rozrusznikiem zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych i pojawił się błąd P0683 "Preheating control unit (feedback)". Podejrzewam jednak że jest to następstwo tego kręcenia, a nie przyczyna nieodpalenia (kilkanaście dni temu palił przy -15 od pierwszego strzała). Jeśli chodzi o błąd świec, to możliwe, że ciągłe kręcenie spowodowało pad którejś świecy. Ale to nie jest Twój główny problem. Z resztą przy temperaturach koło zera ten diesel odpali i z wszystkimi padniętymi świecami. Napisz jeszcze jakie masz ciśnienie na listwie CR podczas odpalania i jak szybko ono rośnie.EDIT: Jeszcze mi przyszło do głowy - jakie masz ciśnienia powietrza - oczekiwane i zmierzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 No właśnie wyrzuca mi info że nie mam uprawnien do wstawiania tego typu plików. Może forum plików .csv nie pozwala zamieszczać...To zmień rozszerzenie i dodaj do postu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2016 @@Dyrman weź porządnie naładuj akumulator. Dobry mechanik leci na pw. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 A błędy? Jak podpiąłeś kompa to były jakieś błędy oprócz tych świec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 To zmień rozszerzenie i dodaj do postu bravo.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 @@Dyrman weź porządnie naładuj akumulator. Naładowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 26 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 A błędy? Jak podpiąłeś kompa to były jakieś błędy oprócz tych świec? Nie było. Błąd świec wyskoczył mi dopiero przy drugim podpięciu kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2016 Ciśnienie paliwa dobre. Pompa odpada. Dalej zostają wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Sprzedaj parcha;) Dlaczego nie zawieziesz auta do serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Ciśnienie paliwa dobre. Pompa odpada. Dalej zostają wtryski. Czy są jeszcze jakieś parametry które mógłbym sczytać i które pomogłyby zdiagnozować usterkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Sprzedaj parcha;) Dlaczego nie zawieziesz auta do serwisu? Ale on naprawdę dobrze się sprawuje, teraz po chipie będzie mi bardzo trudno się z nim rozstać :D A do serwisu pewnie w końcu pojadę, na razie mam czym jeździć więc sam kombinuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Może ktoś cis skopal przy chipie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Może ktoś cis skopal przy chipie? Chip robiony u Cinka, on ma raczej dobre opinie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorak06073 Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Do samodzielnej diagnozy wtryskiwaczy musi być uruchomiony silnik. Wtedy możesz w Mesie zobaczyc sobie korekcje wtrysków lub zrobic próbę przelewową. Przychodzi mi jeszcze na myśl padnięty czujnik cisnienia paliwa na listwie wtryskowej ale teraz opieram wszystko na gdybaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2016 Chip robiony u Cinka, on ma raczej dobre opinie... Kumpel u niego robił 1.9 150 jtd i coś tam narzekał,ale szczegółów juz nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 No i mam coś podobnego , wczoraj po robocie , wsiadam , po 4 zakreceniach odpalił , ale chyba nie na wszystkich garach i zgasł , odpalilem , przegazowalem , wszedł na obroty i do domu , bez przygód ... Rano katowalem ponad minutę , zapalił ... Jak się wkręci to jeździ normalnie . Mam nadzieję , że filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 No i mam coś podobnego I jak, wiesz już coś? Ja się poddałem. Jestem umówiony w ASO na poniedziałek, będzie holowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Dobry mechanik leci na pw. Niestety tego typu usterki facet nie chciał się podjąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Niestety tego typu usterki facet nie chciał się podjąć A szkoda bo jestem na 1000% pewien, że by to rozpykał bez problemu, ale ma tyle roboty, że nie chce mu się brać zagadek. Mam jeszcze jednego człowieka, ale chwilowo dajmy szansę ASO. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.