Skocz do zawartości

Mercedes Allroad Cross Country Alltrack Quatro - Paris Motor Show


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli nastopny na sterydach...

46c8fd1b774b46a3709a5f4d08df9113.jpg

4Matic AWD na pokładzie, air suspension jak Citroen +/- 35mm prześwitu daje

Toral Max: 156mm

..ale całość siedzi na ... 19' kołach - yep, w sam raz na teren

acda22387e0ed6c3ab7fc89758f1c8c8.jpg

Pod maska (EU) 2.0l Diesel

5b02cd64e24b469163586a2f8631e798.jpg

Premiera na Paris Motor Show...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolał bym takiego niz np. ML.

Turtles all the way down...

@ - zgadza sie ale 19' dają jednak znak zapytania

Zobaczymy na normalne silniki co wsadza ... ale jak narazie po za EU warunkami to przedłużenie się nie sprawdza ... Diesel przeczy 19' kołom na innych rynkach ⚠️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@OZI

Jest popyt jest i podaż :ok:

]

Nie ja temu nie przeczę, ale np z Volvo masz luxus i ciężka prace...

Teraz zakładam ze będzie podobnie z Merc, zobaczmy na charakterystykę klienta...

$$$ profesjonalista - a tu Rudolp Diesel co warczy spod 19' kół, co wskazuje ze to ma się nie poruszać po błotku

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PL (przynajmniej w mojej okolicy) jest moda mieszkac poza miastem, gdzie czesto ojezdza sie droga zwirowa. Miasta w okolicy male, wiec dojazd nie stanowi duzych utrudnien, co innego problem z dziecmi, ale kazdy wybiera co chce.

Nawet jezeli ta droga blota i za wielu dziur nie widziala dobrze postrzeganym wsrod sasiadow jest posiadanie auta odpowiedniego na bezdroza.

 

Jezdze po takich i lepszych bezdrozach zwykla osobowka i ludziska sie dziwia "jak Pan dajesz rade".

Juz kiedys pisalem, ze malo ze smiechu nie peklem jak typ zostawil swojego wymuskanego ML-a i pocinal przez bloto w lakierkach na budowe, z litosci odwiozlem go pospolitym Lanosem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na te "bezdroża pod miastem" jedynie przeswit w tym mercu ma sens. Dla mnie wazne, aby auto nie szorowało podwoziem. Miałem Bravo, gdzie tam była masakra, problem ze zjazdem z kraweznika. Teraz mam prześwit trochę większy i żaden krawężnik nie straszny, czy koleiny, a to minivan. Naped na 4? A na co mi to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@OZI nikt nie bedzie tym jeździł po błotku, to jest tylko dla lepszego samopoczucia własciciela

Z takim autami jest tak jak z innymi gadżetami. Ludzie pokazują nimi jacy są wysportowani, dzicy, szaleni, krejzole i mnóstwo innych określeń. Auto ma demonstrować nastawienie do życia ;)  , co najczęściej nie ma nic wspólnego z faktycznym stylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PL (przynajmniej w mojej okolicy) jest moda mieszkac poza miastem, gdzie czesto ojezdza sie droga zwirowa. Miasta w okolicy male, wiec dojazd nie stanowi duzych utrudnien, co innego problem z dziecmi, ale kazdy wybiera co chce.

Nawet jezeli ta droga blota i za wielu dziur nie widziala dobrze postrzeganym wsrod sasiadow jest posiadanie auta odpowiedniego na bezdroza.

 

Jezdze po takich i lepszych bezdrozach zwykla osobowka i ludziska sie dziwia "jak Pan dajesz rade".

Juz kiedys pisalem, ze malo ze smiechu nie peklem jak typ zostawil swojego wymuskanego ML-a i pocinal przez bloto w lakierkach na budowe, z litosci odwiozlem go pospolitym Lanosem.

Ja mam do przejechania 1 km żwirowo-gruntową drogą do hawiry na wsi. Nawet jesienią, zimą czy wiosną daję radę swoim Cruzem, czy wcześniej Lacetti. Podstawa przyczepności to przyzwoite opony :ok:;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na te "bezdroża pod miastem" jedynie przeswit w tym mercu ma sens. Dla mnie wazne, aby auto nie szorowało podwoziem. Miałem Bravo, gdzie tam była masakra, problem ze zjazdem z kraweznika. Teraz mam prześwit trochę większy i żaden krawężnik nie straszny, czy koleiny, a to minivan. Naped na 4? A na co mi to?

przy długości tych terenowych limuzyn i zwisach to nie musiałyby mieć jeszcze większego prześwitu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nastopny na sterydach...

46c8fd1b774b46a3709a5f4d08df9113.jpg

4Matic AWD na pokładzie, air suspension jak Citroen +/- 35mm prześwitu daje

Toral Max: 156mm

..ale całość siedzi na ... 19' kołach - yep, w sam raz na teren

acda22387e0ed6c3ab7fc89758f1c8c8.jpg

Pod maska (EU) 2.0l Diesel

5b02cd64e24b469163586a2f8631e798.jpg

Premiera na Paris Motor Show...

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ładny, ale trochę mało terenowy. Prześwit 156mm to stanowczo za mało, zderzaki nawet nie podcięte - auto ma ładnie wyglądać w mieście i tyle. Na pierwszej lepszej łące już może sobie nie poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej łące? 8]

 

No tej, koło pola golfowego, na którą jej właściciel wjedzie żeby pokazać kolegom jakie sobie kupił "terenowe" auto.  ;]

 

 

BTW, stawiam dolary przeciw orzechom, że tam będą opony nienadające się na nic innego poza autostradą.

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tej, koło pola golfowego, na którą jej właściciel wjedzie żeby pokazać kolegom jakie sobie kupił "terenowe" auto.  ;]

 

 

BTW, stawiam dolary przeciw orzechom, że tam będą opony nienadające się na nic innego poza autostradą.

Przeciez ma assistance :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@OZI nikt nie bedzie tym jeździł po błotku, to jest tylko dla lepszego samopoczucia własciciela

@ - kurde ja jakis dziwny jestem ... do blotka kupuje ...

 

Alltrack mi od dawna chodzi po glowie ... poszlem do salonu jezdzilem raz, drugi, trzeci , podrzucili mi auto na weekend i .. i tak nie kupilem :hehe: Mam gdzies zdjecie jak oddalem, doslownie 3 cm blota na bialym aucie pod klamki  :skromny: 

 

2013_audi_a6_allroad_launch_review_10-01

 

 

 

Powod: Diesel :facepalm: 

 

Potem patrzylem na Alltrack - przejechalem sie raz, znow nic ...  stwierdzilem ze pojde i kupie Outback z 3.6l V6 a nie jakies opary ktore mnie totalnie nie interesuja ... ale w koncu doszlem do tego ze moze jednak bedzie Amarok ... i kupilem HiLux ;l

 

Ergo nie rozumiem ludzi ktorzy tego nie kupuja do blotka...

 

WYstarczy popatrzyc na profil typowego klienta Outback - a ponad 1,000 sztuk wylatuje co miesiac ... numer jeden ludzie chca przeswit na weekend, na camping, na zabawe ... etc

 

Wiec jak? :hmm: -no chyba ze klient EU jest inny ... :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny, ale trochę mało terenowy. Prześwit 156mm to stanowczo za mało, zderzaki nawet nie podcięte - auto ma ładnie wyglądać w mieście i tyle. Na pierwszej lepszej łące już może sobie nie poradzić.

 

i dlatego mi nie pasuje - znaczy mamy 19' - znaczy na 'show pony' .. a wkladamy silnik Diesel ... znaczy klient i sie pomylil?

 

33980FA500000578-0-image-m-65_1461838582

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ - kurde ja jakis dziwny jestem ... do blotka kupuje ...

 

Alltrack mi od dawna chodzi po glowie ... poszlem do salonu jezdzilem raz, drugi, trzeci , podrzucili mi auto na weekend i .. i tak nie kupilem :hehe: Mam gdzies zdjecie jak oddalem, doslownie 3 cm blota na bialym aucie pod klamki  :skromny:

 

2013_audi_a6_allroad_launch_review_10-01

 

 

 

Powod: Diesel :facepalm:

 

Potem patrzylem na Alltrack - przejechalem sie raz, znow nic ...  stwierdzilem ze pojde i kupie Outback z 3.6l V6 a nie jakies opary ktore mnie totalnie nie interesuja ... ale w koncu doszlem do tego ze moze jednak bedzie Amarok ... i kupilem HiLux ;l

 

Ergo nie rozumiem ludzi ktorzy tego nie kupuja do blotka...

 

WYstarczy popatrzyc na profil typowego klienta Outback - a ponad 1,000 sztuk wylatuje co miesiac ... numer jeden ludzie chca przeswit na weekend, na camping, na zabawe ... etc

 

Wiec jak? :hmm: -no chyba ze klient EU jest inny ... :hmm:

 

Wielu klientów w EU nie ma gdzie tym poza asfalt wjechać, choćby nawet chciało. AWD i prześwit przydają się co najwyżej zimą. A większość życia auta spędzają na autostradach, więc te wszystkie wersje "allroad" to coraz mniej przygotowania poza asfalt a coraz więcej ładnych plastików, które nie mają żadnej funkcji.

 

Zobacz sobie, że one mają coraz mniejsze prześwity i coraz większe zwisy.

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie Ty dziwny ;)

 

ale czekaj jaki jest sens kupowania takiego auta inaczej? :hmm:

 

Outback i Liberty/Legacy - do blotka Outback, Liberty na droge, mialem Liberty :hmm:  bo chcialem AWD i nie na blotko ...

 

W tej generacji nie masz wyboru ... ale jednak tak jak mowie, klient jest okreslany jako majacy zajecie na weekend...

 

2016-Subaru-Outback-Review-2.jpg

 

Inaczej kupuje Mazda CX3 :hehe:

 

Tak kupilbym Mazda CX3 mimo ze to SUV bez sensu bo mi sie zwyczajnie ... podoba ;] A i to jest przeciez auto miejskie!  ;] 

 

mazda-cx-3-side.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma pomyłki?156 mm? to więcej ma lucyfer w UNO ;)

 

az sprawdzilem :hmm: gdzie indziej, nie nie ma... 156mm jest MAX-pneumatyczne  zawieszenie z Cytryny    :phi:     - daje ci od 0 do 35mm wiecej ... przynajmniej ja to tak rozumiem...

 

Standardowe zawieszenie E-Class + 29mm dzieki kombinacji opon    ;l     i zawieszenia ...

 

 

How much taller is the All Terrain over the E-class estate?

The E-class All Terrain has a 29mm higher ride height than the E-class estate. Moreover, there’s an air suspension system in the E-class All Terrain with three selectable levels ranging between 0-35mm. ( http://www.bangkokpost.com/auto/news/1091397/mercedes-benz-expands-e-class-family-with-new-all-terrain )

 

 

Compared to the standard E-Class Estate, the All-Terrain is 29 mm (1,14 inches) higher. The height was raised with both the wheel and tire combination, and with the air suspension. Both have increased the ground clearance between 121 and 156 mm (4,7 in to 6,14 in). ( http://www.autoevolution.com/news/2017-mercedes-benz-e-class-all-terrain-revealed-before-paris-motor-show-111402.html )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu klientów w EU nie ma gdzie tym poza asfalt wjechać, choćby nawet chciało. AWD i prześwit przydają się co najwyżej zimą. A większość życia auta spędzają na autostradach, więc te wszystkie wersje "allroad" to coraz mniej przygotowania poza asfalt a coraz więcej ładnych plastików, które nie mają żadnej funkcji.

 

Zobacz sobie, że one mają coraz mniejsze prześwity i coraz większe zwisy.

 

czytalem jak Outback byl projektowany, wkladka na 36 stron jak byla premiera w Oz ;] , pierwszego miesiaca 1,300 sztuk sprzedali ... - i to jest IMVHO cala roznica w projektowaniu Outback a ... takiego cos ...    :facepalm:

 

Przeciez ten Merc jest jak lalka z Bangkok czy Phuket ...  

 

Myslisz ze to    :piekna:       a tan niespodzianka   man2.gif    w majtkach.... ;l

 

 

How-to-Hook-Up-with-a-Ladyboy-in-Bangkok

 

 

thai-ladyboy-1.jpg

 

 

Tak samo ten Merc - pojedziesz na lesne blotko sie wykompac ... ( z   :piekna:    lub     :gay:  ) nie ma znaczenia - a tu 19' opony cie zawioda, i ci nawet ex zawieszenie z Cytryny nie pomoze ...    :hehe:   Co z tego ze plastic na bokach ...  :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam outbacka rugged edition przeswit 21 cm z samopoziomowaniem

przejechal poligon w walczu wiec zle nie jest

tylko ten diesel ;)

 

Wytaptane

 

Akurat Subaru tutaj trzyma standard. Miałem na myśli wersje "terenowe" np. Audi A4 (brak prześwitu), Skody Superb (brak prześwitu, ogromne zwisy), Citroena C5 (brak AWD), czy Passata Alltrack (są wersje 2WD). A praktycznie każdy producent teraz ma coś takiego w klasie D (Peugeot 508, Opel Insignia) czy nawet w niższych klasach, gdzie już jest totalnie beznadziejnie (VW Touran cross, Renault Scenic cross czy Fiat 500 trekking). W większości tych aut pakiet "terenowy" to tylko dodatkowe plastiki, które notabene bardziej przeszkadzają niż czemukolwiek służą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az sprawdzilem :hmm: gdzie indziej, nie nie ma... 156mm jest MAX-pneumatyczne  zawieszenie z Cytryny    :phi:     - daje ci od 0 do 35mm wiecej ... przynajmniej ja to tak rozumiem...

 

Standardowe zawieszenie E-Class + 29mm dzieki kombinacji opon    ;l     i zawieszenia ...

 

Z takim prześwitem to strach tych wszystkich "terenowych" dodatków na zwykłym krawężniku nie urwać.  :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem jak Outback byl projektowany, wkladka na 36 stron jak byla premiera w Oz ;] , pierwszego miesiaca 1,300 sztuk sprzedali ... - i to jest IMVHO cala roznica w projektowaniu Outback a ... takiego cos ...    :facepalm:

 

Przeciez ten Merc jest jak lalka z Bangkok czy Phuket ...  

 

Myslisz ze to    :piekna:       a tan niespodzianka   man2.gif    w majtkach.... ;l

 

 

How-to-Hook-Up-with-a-Ladyboy-in-Bangkok

 

 

thai-ladyboy-1.jpg

 

 

Tak samo ten Merc - pojedziesz na lesne blotko sie wykompac ... ( z   :piekna:    lub     :gay:  ) nie ma znaczenia - a tu 19' opony cie zawioda, i ci nawet ex zawieszenie z Cytryny nie pomoze ...    :hehe:   Co z tego ze plastic na bokach ...  :facepalm:

 

IMO te auta mają po prostu prezentować jakiś "active lifestyle", z tym że "active" oznacza klub golfowy.  :hehe:

 

Subaru jest tu jedynym chlubnym wyjątkiem i gdybym myślał o takim uterenowionym kombi to zacząłbym od Subaru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo ten Merc - pojedziesz na lesne blotko sie wykompac

W PL do lasu nie wolno autem, a tam gdzie wolno, nie potrzeba SUV i pewnie w EU jest podobnie. Takie auta maja wygladac, zapełniaja niszę. Chcesz miec 4x4 bo cie stać, albo po prostu chcesz mieć, ale nie chcesz SUV to kupujesz autostradowe auto w typie SUV. Moze czasami wjedziesz na szutrowa droge i to po deszczu, bo masz domek  na uboczu, ale tam nie trzeba nawet opon M+S

Sam gdybym miał kupowac takiego merca, to pewnie wybrał bym tą wersje, a co nie, ładniej i mocarniej wyglada, bardziej dla faceta :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19'nastki to są felgi, wszystko zależy jaka opona na to założona.

Jaki bieżnik i jaki profil.

W takim rozmiarze raczej nie znajdziesz sensownej opony co będzie jechała po czymkolwiek innym niż asfalt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO te auta mają po prostu prezentować jakiś "active lifestyle", z tym że "active" oznacza klub golfowy. :hehe:

Subaru jest tu jedynym chlubnym wyjątkiem i gdybym myślał o takim uterenowionym kombi to zacząłbym od Subaru.

Gram w golf co tydzień i uwierz mi ze nikt takiego auta nie ma. Kije by się wystraszyły

Jest wszystko od starego grata do Aston Martin ... ale pseudo sita z kg plastiku brak ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19'nastki to są felgi, wszystko zależy jaka opona na to założona.

Jaki bieżnik i jaki profil.

Aaaa, nie, nie i nie nie na takim aucie. Przeszłam przez pare zestawów coopers i nie da rady. Opona ci się tam nie zmieści ...

6b7f8f6bfdd4a18136c7b602cc30fbe7.jpg

To tak jak twierdzenie ze do Chrysler 300 może zależeć jaka opona i profil .... na 21'

Z jakiegoś powodu dealer u mnie na wsi promuje te ... ale żaden bieżnik i profil jak i temu tak i Merc nie pomoże ...

25a27.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.