kuki000 Napisano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 Witam serdecznie wszystkich, Moja żona dostała seicento, z racji tego że w jej rodzinie autko jest od nowości to jest jakiś sentyment i zamiast wywalać go na złom, postanowiliśmy go odświeżyć i ucywilizować, zrobić sobie taką zabawkę trochę. W związku z tym, że coś tam kiedyś robiłem z autami, rozebrałem autko do śrubki i aktualnie wyprowadzam pod lakier wyspawaną budę. Trafiłem tutaj, gdyż sam nie jestem na razie w stanie odpowiedzieć na pytanie, czy istnieje możliwość pogodzenia klimy, turbiny, zawiasu 70/50 (koła 7+8x14 (195/45r14), nadkola przygotowane pod koła) i silnika 1,2 (silnik mam z punto 75 a turbinki leżą na półce k03 od wzdłużnego i k03s od poprzecznego). Głównie chodzi mi o to, czy pchać się w klimę, seryjnie autko to golas 1,1 wersja S, nie ukrywam, że odrobina komfortu w postaci klimy nie zaszkodziłaby. Wiem, że klima i gleba to już dość duży problem i z tego co wyszukałem to stanęło chyba na tym, że nie da się zglebić -70 przy klimie, teraz czy ktoś przenosił sprężarkę w inne miejsce? Tak więc prosiłbym o nakierowanie mnie czy klima, turbo i gleba to temat do ogarnięcia, czy szkoda nerwów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 Co do klimatyzacji i gleby - da się - Cio robił z tego co pamiętam specjalne dystanse które pozwalały odsunąć się od półosi - żeby przy obniżeniu nie uderzała o pasek i koło, co do pomieszczenia się z klimą i turbo to może być bardzo ciasno ze względu na to, że klasycznie IC upycha się po prawej stronie, a tam będzie chłodnica od klimatyzacji, będzie też znacznie mniej miejsca na orurowanie, bo dochodzą przewody klimatyzacji, będzie też ciasno przy samej przepustnicy - jeśli klima jest od mpi to jeszcze jako tako się zmieści, ale przy klimatyzacji spi i silniku 1.2 będzie tam bardzo ciasno (przestrzeń wygłuszenie - przepustnica - dojście do napełnienia klimatyzacji) ale nie ma rzeczy niemożliwych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dumbl Napisano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 Ponoć TRS ma patent na to. Zobacz do nich na galerie to może cos będzie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 hmm ciekawe czy maja na to patent, bo przeciez nawet u nas jest jedna osoba u ktorej TRS swapowal i wywalili klime bo nie chciala sie zmiescic, robili to chyba z 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 Panowie, dzięki za sugestie wszelkie. Jakby ktoś coś jeszcze to chętnie przyjmę porady i może przyda się na przyszłość innym. Klimy jeszcze nie zakupiłem, ale nie ukrywam, że noszę się z zamiarem, aczkolwiek jeżeli nie ma bata, żeby zmieścić instalację turbo i klimę to zrezygnuję z klimy. Mam jeszcze trochę czasu na rozkminy, bo póki co stoi goła buda jeszcze przed podkładem, a dziennie mam około 3h czasu na robotę, więc jeszcze trochę mi zejdzie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 z tego zestawu to wybralbym klime zamiast turbo. Szczerze powiedziawszy mialem turbo, pojezdzilem troche i ogolnie mowiac jezeli ktos sie nie sciga czy cos to wedlug mnie jest to bezsensu. Mowi to czlowiek ktory marzyl o tym wiele lat i jak juz mial to stwierdzil, ze jakies super to to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 z tego zestawu to wybralbym klime zamiast turbo. Szczerze powiedziawszy mialem turbo, pojezdzilem troche i ogolnie mowiac jezeli ktos sie nie sciga czy cos to wedlug mnie jest to bezsensu. Mowi to czlowiek ktory marzyl o tym wiele lat i jak juz mial to stwierdzil, ze jakies super to to nie jest. Prawdę mówiąc to trochę wiem o tym, że turbo nie do końca ma sens, ale lubię tworzyć coś. Ostatnie co zbudowałem to trajka i udało mi się ją zarejestrować, bo mam jeszcze zaczęte 2 lotusy7 i niestety ich już nie zarejestruje bo przepisy się zmieniły i zabiły mi hobby. Dlatego ten cienki, że tak powiem z głodu tworzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 no jak kto woli ale turbawek jest juz sporo. Skoro chcesz tworzyc to bym sie pobawil z 1.4 16v na np. 2 przepustnicch lub 4ch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Turbawek jest masa, ale nigdy nie miałem turbo benzyny co robi pssssssss, czy wooshhhhhhhhhh. Poza tym druga prozaiczna kwestia to $$$. Ja nie mam dobrej bazy, i najpierw muszę ją sobie zrobić, a to zabiera mi dużo budżetu, dlatego najlepiej dla mnie pójść mocno rozpracowanym szlakiem. Poniżej fotka trajki, (jeszcze widzę, że nie ma na tej fotce lusterek i obicia na fotelach) żeby nie było że ściemniam, a przy okazji się pochwalę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Dawaj więcej zdjęć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Jakoś dużo fot ładnych to nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Dobra Panowie, Wracając do tematu, przeczytałem kawałek internetu i znalazłem takie coś: Angole upchali 1,1 + turbo + klimę, wiszą tam jeszcze węże od chłodnicy oliwy, aczkolwiek chyba bezsensu kłaść chłodnicę oliwy przed chłodnicą klimy. Pytanie teraz takie czy jest opcja zmieścić taki zestaw pod jakiś seryjny zderzak? (niby ten ze zdjęcia ma zderzak sportingowy założony, ale czy te chłodnice są to już nie do końca jest pewne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Pod zderzakiem szumiego jest więcej miejsca, co do klimy to tak jak już pisałem - w 1.2 jest znacznie mniej miejsca przy ścianie grodziowej - kolektor dolotowy jest większy i jest bliżej ściany - może być delikatny problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Hm, martwi mnie to trochę, w takim razie pytanie, czy bliżej firewall'a jest kolektor ssący 1,2 8v czy 1,4 16v, pytam, gdyż 1,4 16v istnieje z klimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 Chcesz z turbo? Kolektor ssacy z tjeta duzo pomoze, jest sporo mniejszy od zwyklego aluminiowo-plastikowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2017 1.2 8v zostaje zdecydowanie więcej miejsca, przy 1.4 16v miejsca zostaje dosłownie na "żyletki", istnieje jedno takie auto o którym wiem, ale żeby udało się upchnąć klimę szlifowany był blok i odginane przyłącza parownika w stronę samochodu - było za mało miejsca i wszystko na "styk", ale działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 4 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2017 No nic, dzięki za wszelkie wskazówki, nie pozostaje mi nic innego jak działać. Poluję na klimę, potem pewnie trza będzie coś podziałać z przyłączem klimy do parownika. Tak czy siak powoli będę dłubał, jak będę miał jakieś pytania, czy jakieś ciekawe efekty to przedstawię na forum. Niestety powoli bo czasu na zabawę mało. Pozdro dla wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2017 Ty lepiej wrzuć w naszą galerię foty z odbudowy tego seja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 4 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2017 Na razie to nie ma za bardzo się czym chwalić, sej był w stanie lekko półśrednim, tzn. końcówki progów brak, przy okazji nadkola wew, wzmocnienia środkowego progu też brak, brak również tak miejscami podłogi w styku z progami (ogólnie to stare auta wyglądają git, dopóki nie opuka się ich śrubokrętem ), pogięta maska, pogięte przednie błotniki, tylne też z jakimiś maleńkimi wgniotkami, drzwi kierowcy od dołu brak blachy (zatkane były widocznie odpływy), lakier czerwony więc na płaskich powierzchniach leżących bardziej poziomo brak klaru na mniejszych czy większych powierzchniach, itd, wnętrze to było totalnie do wyrzucenia w całości włącznie z deską, ze względu na to iż autko woziło różne drobne towary w ostrych i zazwyczaj bardzo brudnych opakowaniach, ogólnie szrot, ale ubzdurało mi się go ratować. Więc wiertarka i szlifierka w ruch i porozwiercałem i powycinałem wszystko co rude, podłoga z obu stron poszła w piaskowanie, komora to samo, podobnie nadkola, potem blaszki, blaszeczki, migomat i blacharka cała, przy okazji wyspawałem mocowania mcphersonów, pozagianałem i obspawałem budę w miejscach gdzie stabilizator czy drążki walą w karoserię przy glebie, pozbyłem się spryskiwacza na klapie, zamka klapy i drzwi pasażera, zaklepałem ranty i delikatnie wypchnąłem tylne nadkola żeby wlazły 8x14et20 i 195/45r14 no i delikatnie zmodyfikowałem też w tym celu wahacze tył. Aktualnie auto jest częściowo w podkładzie epoksydowym, częściowo w szpachli, i teraz bawię się z wyprowadzaniem komory. Fotki na bank wrzucę jak skończę auto, ew. wcześniej jak znajdę czas żeby się pobawić zdjęciami. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoozer Napisano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2017 Jak potrzebujesz to mam na sprzedaż całą kompletną klimę od seja mpi. Siedzi jeszcze na seju, który idzie do sportu więc można wymontować wszystko co do tej klimy potrzebne. Jak będziesz zainteresowany - pisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 11 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 Jak potrzebujesz to mam na sprzedaż całą kompletną klimę od seja mpi. Siedzi jeszcze na seju, który idzie do sportu więc można wymontować wszystko co do tej klimy potrzebne. Jak będziesz zainteresowany - pisz. Dzięki, ale 05.01.2017 kupiłem klimę od seja mpi, z wa-wy aczkolwiek była wyciągnięta już, nawiasem mówiąc to kurier musiał wieźć paczkę do góry nogami, bo była zaznaczona a mimo to ole ze sprężarki wylał się przez węże do wnętrza paczki, tak czy siak dzięki, ale klimę już mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 mam jeszcze zaczęte 2 lotusy7 i niestety ich już nie zarejestruje bo przepisy się zmieniły i zabiły mi hobby. Da się zarejestrować, ale trzeba mieć kolegę w Czechach Z tego samego powodu robiłem zmianę silnika znajomemu z Węgier (u nich zabronione). Obecnie śmiga na Węgrzech w pełni legalnie. Analogicznie rejestrację roisz w Czechach i wraca już zarejestrowany, a Polska jako kraj członkowski EU musi zarejestrować pojazd dopuszczony do ruchu w innym kraju członkowskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 12 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2017 Da się zarejestrować, ale trzeba mieć kolegę w Czechach Z tego samego powodu robiłem zmianę silnika znajomemu z Węgier (u nich zabronione). Obecnie śmiga na Węgrzech w pełni legalnie. Analogicznie rejestrację roisz w Czechach i wraca już zarejestrowany, a Polska jako kraj członkowski EU musi zarejestrować pojazd dopuszczony do ruchu w innym kraju członkowskim. Dałeś mi mocną nadzieję, PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 3 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 Witam ponownie po jakiejś tam przerwie. Żeby nie było, że zmarłem i zostawiłem projekt to absolutnie nie, ale do rzeczy. Czasu na robienie przy aucie mam ekstremalnie mało z racji posiadania rodziny, budowy, pracy itp. Założenia projektowe zmieniły się dość znacznie ze względu na to, że teraz obok budy seja w podkładzie leży t-jet i skrzynka c510 oczywiście również 1,2 8v i masa innych gratów, miedzy czasie jeszcze obok garażu stoi żółte sc sporting z 2000r z niedziałającą klimą ale z całymi progami (nikt go jeszcze nie naprawiał). Panowie wróciłem z pytaniem o pompkę sprzęgła przy pedałach, czy jest powszechna wiedza co do pasującej, czy każdy rzeźbi co się uda. Jeżeli można to prosiłbym o info z czego wziąć pompkę (chodzi o to by wydajnością pasowała do wysprzęglika z c510) czy montujecie w sejach t-jetach pompkę w środku kabiny jakoś, czy pod maską? Jeżeli tylko znajdę dwie niedziele w kupie z dobrą pogodą to pochwalę się zdjęciami. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 Nie wiem, ale wiem kto już to robił robił: @ahamay i @taquito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Połączyłem C510 z 1.2 8v chodz zabawy sporo wiecej niz przy T jet. Z pompka sprzęgła sporo zabawy bo dochodzi modyfikacja pedalu sprzegla. U mnie pompka wyszła troche w srodku troche pod maska. Wszystko zalezy jak przerobisz pedal sprzegla. Oh jak pomysle ile mi to czasu i pracu zajeło to było najtrudniejsze co robiłem przy CC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Jak pooglądałem ile ogólnie jest miejsca to podejrzewam ile to jest roboty, no ale niestety nie ominie mnie ta wątpliwa przyjemność. Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 A czy ktoś wiercił w dzwonie C510 otwory pod tulejki do osadzenia widełek zamiast centralnego wysprzęglika? W odlewie pozostał ten dydek pod tulejkę. Roboty wydaje się być nie więcej niż z pompą a przynajmniej ma się to na stole. Pytanie tylko czy idzie to wystarczająco precyzyjnie zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Ja to robiłem u siebie 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 11 godzin temu, Michaswawa napisał: Ja to robiłem u siebie 😉 No i? Coś więcej może? Foty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 9 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Też chętnie poczytam, domyślam się że długie wiertło, potem może tulejka przez całość wklejona na kleju i wycięcie środkowej części tulejki, wtedy byłoby to w osi, widełki odpowiednie jakieś, łożysko oporowe coby pasowało na wałek i do słoneczka no i powinno działać. To tylko domysły, gdyż nie robiłem jeszcze nic z nagromadzonymi gratami. Póki co to zapełniam każdy kąt częściami do rozmaitych aut ku uciesze mojej żony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Tak wyfrezowane dwa otwory w osi i złożone to zostało na Ori tulejach i widełkach z 1.3jtd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 9 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 Masz wiedzę czy jest jakaś różnica między takim rozwiązaniem "wierconym/frezowanym" a wysprzęglikiem hydraulicznym pod kątem działania? Oczywiście korzyść pt. zostaje seryjny pedał sprzęgła rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Prawdopodobnie trzeba trochę więcej siły w nodze mieć i linka dostaje bardziej po dupie. No i nie ma samoregulacji skoku. Tak się jeszcze zastanawiam - a nie pasował by gotowy dzwon od jakiejś Fiatoweskiej skrzyni??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Obawiam się, że nawet jak będzie pasował (a może być trudno coś znaleźć pasującego, bo niby skrzyń c510 jest dużo, ale z bolt pattern'em do FIRE to jakoś już za wiele nie kojarzę) to trudno będzie pozyskać w rozsądnej kasie, i tak pewnie taniej frezer i dołożyć widełki i linkę czy założyć hydrauliczny pedał. Ja osobiście będę się zastanawiał na szczegółowymi rozwiązaniami podczas składania "woza", póki co do końca miesiąca mam plan na to, żeby polakierować budę, a w między czasie zbieram wszelkie informacje na temat tego co mnie czeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 W staarym doblo 1.2 fire byla chyba skrzynia c510 na linke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Linka od Seicento napewno ostro dostanie po dupsko... Zostaw Ori hydraulikę i załóż pompę sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 C513 w doblo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 A UNO z fire nie mialo przypadkiem c510? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 To właśnie jest c513 one sporo różnią się od c510 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Dzięki @Michaswawa za doradztwo, pomęczę się z pompką do wysprzęglika hydro jak będę na etapie grzebania z tym. Jak już Was mam ogarniętych w temacie to powiedzcie mi jak w wybierakiem i linkami, bo nie przymierzałem jeszcze nic, jakiś custom totalny trzeba robić czy da się zrobić to na wybieraku i linkach z seja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 11 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Wybierak i linki z seja niestety aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Rozumiem że trza montować komplet od skrzyni c510 (t-jet, jtd)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 11 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Tak bądź robić rzeźbę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Na pewno będę walczył i nie poddam się łatwo, ale to jeszcze za jakiś czas mnie czeka. Pojawię się tutaj na pewno z kolejnymi pytaniami ew. z chwaleniem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 27 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2017 A dzwon z Palio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuki000 Napisano 28 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Można by popróbować z dzwonem od Palio. Aktualnie nie posiadam takowego, RUFF masz może taki na handel?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Jeszcze raz, jaka skrzynia z jakim dzwonem z jakievo palio do czego chcesz to zalozyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Chyba c510 z dzwonem od palio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Patrzyłem i porównywałem bebechy skrzyń c510 i c513 np.uno siena czy Doblo i jest bardzo duża różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.