Ralph78 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Jak w tytule, czy to auto ma sens? Mowa oczywiście o używanym bo nowy nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Większość przebiegu to dystans miejski tak do 20 km dziennie. Przebieg roczny w granicach 15000 km z czego 60% to miasto reszta to krótsze trasy. Ładować mam gdzie, do tego niski podatek drogowy i wciąż jeszcze darmowe ładowanie w sieci ładowarek publicznych. Rodzina 2+1 i pies. i szybkie pytanie ile takie auto spali na autostradzie przy założeniu że prędkośc wynosi 120 km/h. Powiedzmy że pomysł mam taki aby wszystkie przebiegi miejskie wykonywać jedynie z użyciem napędu elektrycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 56 minut temu, Ralph78 napisał: Jak w tytule, czy to auto ma sens? Mowa oczywiście o używanym bo nowy nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Większość przebiegu to dystans miejski tak do 20 km dziennie. Przebieg roczny w granicach 15000 km z czego 60% to miasto reszta to krótsze trasy. Ładować mam gdzie, do tego niski podatek drogowy i wciąż jeszcze darmowe ładowanie w sieci ładowarek publicznych. Rodzina 2+1 i pies. i szybkie pytanie ile takie auto spali na autostradzie przy założeniu że prędkośc wynosi 120 km/h. Powiedzmy że pomysł mam taki aby wszystkie przebiegi miejskie wykonywać jedynie z użyciem napędu elektrycznego. Jak masz gdzie ładować, robisz sporo krótkich odcinków - bierz i się nie zastanawiaj. To nie jest samochód idealny, ale to nowa era motoryzacji i warto to samemu przetestować. To nie jest samochód który nie ma wad, ale nie jest na pewno jakąś wtopą motoryzacyjną. Trochę zaoszczędzisz na paliwie i podatkach. Przy 120km/h nie powinno być problemu - do tych 120-130km/h nawet benzynowy outlander jest oszczędny - powyżej tej prędkości opory robią swoje i spalanie szybko rośnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Godzinę temu, Ralph78 napisał: Jak w tytule, czy to auto ma sens? Mowa oczywiście o używanym bo nowy nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Większość przebiegu to dystans miejski tak do 20 km dziennie. Przebieg roczny w granicach 15000 km z czego 60% to miasto reszta to krótsze trasy. Ładować mam gdzie, do tego niski podatek drogowy i wciąż jeszcze darmowe ładowanie w sieci ładowarek publicznych. Rodzina 2+1 i pies. i szybkie pytanie ile takie auto spali na autostradzie przy założeniu że prędkośc wynosi 120 km/h. Powiedzmy że pomysł mam taki aby wszystkie przebiegi miejskie wykonywać jedynie z użyciem napędu elektrycznego. Zasięg elektryczny jest mizerny i ładuje się tylko 3.3 kW - ale do kręcenia się wokoło komina będzie ok. Jakakolwiek dalsza wyprawa spowoduje jednak dość spore zuzycie paliwa... W okolicy 2015 był chyba jakiś lifting baterii - musiałbyś doczytać... Zastanów się dobrze, czy w eNiro nie chcesz wejść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Godzinę temu, Ralph78 napisał: Jak w tytule, czy to auto ma sens? Mowa oczywiście o używanym bo nowy nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Większość przebiegu to dystans miejski tak do 20 km dziennie. Przebieg roczny w granicach 15000 km z czego 60% to miasto reszta to krótsze trasy. Ładować mam gdzie, do tego niski podatek drogowy i wciąż jeszcze darmowe ładowanie w sieci ładowarek publicznych. Rodzina 2+1 i pies. i szybkie pytanie ile takie auto spali na autostradzie przy założeniu że prędkośc wynosi 120 km/h. Powiedzmy że pomysł mam taki aby wszystkie przebiegi miejskie wykonywać jedynie z użyciem napędu elektrycznego. Wokół komina ma sens bo będziesz na prądzie jeździł. Na autostradzie nie ma sensu bo pali dużo i ma mniejszy bak od standardowej wersji. W praktyce czeka Cię podróż od stacji do stacji. Ale jeśli jeździsz więcej wokół komina niż po autostradach to raz na jakiś czas możesz się pomęczyć a w zamian będziesz jeździł na prądzie na co dzień. W przeciwnym wypadku na odwrót - będziesz się ciągle męczył a raz na jakiś czas pojedziesz na prądzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Zasięg elektryczny jest mizerny i ładuje się tylko 3.3 kW - ale do kręcenia się wokoło komina będzie ok. Jakakolwiek dalsza wyprawa spowoduje jednak dość spore zuzycie paliwa... W okolicy 2015 był chyba jakiś lifting baterii - musiałbyś doczytać... Zastanów się dobrze, czy w eNiro nie chcesz wejść...W teście Autocentrum podawali, że ładuje się ze zwykłego gniazdka do 5h natomiast szybka ładowarka ogarnia temat w 30 minut i masz 80 procent poziomu. Na nowy samochód w pełni elektryczny z dużą baterią na razie mnie nie stać. Outlander już jest jakiś czas na rynku i używki mają przystępne ceny.Ładowarkę będę miał pod pracą a i do domu mogę sobie zamontować, wciąż jest dostępne finansowanie rządowe na montaż więc też byłoby to za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Teraz, Ryb napisał: Wokół komina ma sens bo będziesz na prądzie jeździł. Na autostradzie nie ma sensu bo pali dużo i ma mniejszy bak od standardowej wersji. W praktyce czeka Cię podróż od stacji do stacji. Ale jeśli jeździsz więcej wokół komina niż po autostradach to raz na jakiś czas możesz się pomęczyć a w zamian będziesz jeździł na prądzie na co dzień. W przeciwnym wypadku na odwrót - będziesz się ciągle męczył a raz na jakiś czas pojedziesz na prądzie. Autorchyba jeździ po Irlandii, a tam specjalnie dużych przebiegow po austostradach nie da się robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Wokół komina ma sens bo będziesz na prądzie jeździł. Na autostradzie nie ma sensu bo pali dużo i ma mniejszy bak od standardowej wersji. W praktyce czeka Cię podróż od stacji do stacji. Ale jeśli jeździsz więcej wokół komina niż po autostradach to raz na jakiś czas możesz się pomęczyć a w zamian będziesz jeździł na prądzie na co dzień. W przeciwnym wypadku na odwrót - będziesz się ciągle męczył a raz na jakiś czas pojedziesz na prądzie. Dłuższe trasy dla mnie to na dzień dzisiejszy rzadkość. Maksymalnie to około 250km do Dublina i drugie tyle z powrotem. Zawsze po drodze są dostępne ładowarki więc można coś podładować w przerwie na kawę. Założenie jest takie jak wcześniej pisałem czyli większość przebiegu to miasto, nie więcej niż 30 km dziennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Teraz, Maciej__ napisał: Autorchyba jeździ po Irlandii, a tam specjalnie dużych przebiegow po austostradach nie da się robic Więc tym bardziej. Do tego zapewne ma różne bonusy za posiadanie hybrydy, więc to ma sens. U nas to tak różowo nie wygląda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Więc tym bardziej. Do tego zapewne ma różne bonusy za posiadanie hybrydy, więc to ma sens. U nas to tak różowo nie wygląda. Z bonusów to niższy podatek drogowy, darmowe ładowanie chociaż to się kiedyś skończy. Jednorazowo mogę też zainstalować ładowarkę przy domu - grant wynosi 600e. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Teraz, Ralph78 napisał: Dłuższe trasy dla mnie to na dzień dzisiejszy rzadkość. Maksymalnie to około 250km do Dublina i drugie tyle z powrotem. Zawsze po drodze są dostępne ładowarki więc można coś podładować w przerwie na kawę. Założę się, że nie będzie Ci się chciało. Raczej pojedziesz te 250km naraz, w Dublinie zatankujesz i wrócisz też na napędzie konwencjonalnym. Jeśli nie masz dłuższych dystansów niż te 250km to nawet Cię nie zaboli ten mniejszy bak, bo on te 300-400km na baku przejedzie. Teraz, Ralph78 napisał: Założenie jest takie jak wcześniej pisałem czyli większość przebiegu to miasto, nie więcej niż 30 km dziennie. No to ma sens, bo większość będzie na prądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Teraz, Ralph78 napisał: Z bonusów to niższy podatek drogowy, darmowe ładowanie chociaż to się kiedyś skończy. Jednorazowo mogę też zainstalować ładowarkę przy domu - grant wynosi 600e. Zawsze coś. U nas dostajesz gratis środkowy palec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 No to ma sens, bo większość będzie na prądzie. Jak będzie wolna ładowarka w Enfield na Applegreen to czemu nie Może z ciekawości jak będę miał chwilę wolnego czasu to podjadę gdzieś blisko rzucić okiem na takie auto. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Jak w tytule, czy to auto ma sens? Mowa oczywiście o używanym bo nowy nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Większość przebiegu to dystans miejski tak do 20 km dziennie. Przebieg roczny w granicach 15000 km z czego 60% to miasto reszta to krótsze trasy. Ładować mam gdzie, do tego niski podatek drogowy i wciąż jeszcze darmowe ładowanie w sieci ładowarek publicznych. Rodzina 2+1 i pies. i szybkie pytanie ile takie auto spali na autostradzie przy założeniu że prędkośc wynosi 120 km/h. Powiedzmy że pomysł mam taki aby wszystkie przebiegi miejskie wykonywać jedynie z użyciem napędu elektrycznego. Z dzisiaj 2 x 22km (dom-praca-dom)Trzymany pod chmurką, ale z ustawionym wstępnym nagrzaniem. Wysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Z dzisiaj 2 x 22km (dom-praca-dom)Trzymany pod chmurką, ale z ustawionym wstępnym nagrzaniem. Wysłane z tel.Fajnie Napisz, który model czy przed czy po FL. Czy wstępne grzanie ustawiasz sobie aplikacją ? I czy nagrzewnica jest elektryczna czy włącza silnik spalinowy?Zauważyłem, że modele sprzed liftingu są wyraźnie tańsze, zastanawiam się czy warto dokładać do nowszej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Fajnie Napisz, który model czy przed czy po FL. Czy wstępne grzanie ustawiasz sobie aplikacją ? I czy nagrzewnica jest elektryczna czy włącza silnik spalinowy?Zauważyłem, że modele sprzed liftingu są wyraźnie tańsze, zastanawiam się czy warto dokładać do nowszej wersji.2015Nie czy to przed fl czy po fl. Chyba przed. Grzanie ustawione z aplikacji. Nagrzewnica elektrycznaWysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 2015Nie czy to przed fl czy po fl. Chyba przed. Grzanie ustawione z aplikacji. Nagrzewnica elektrycznaWysłane z tel.A jaka wersja wyposażenia ? Gx4h czy Gx3h ? Długo masz? Jakie bolączki i słabe strony ? No i najważniejsze jak wygląda sprawa z baterią w używkach, są w miarę bezawaryjne i orientujesz się ile kosztuje wymiana gdyby padła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 4 minuty temu, Ralph78 napisał: 8 minut temu, ppmarian napisał: 2015 Nie czy to przed fl czy po fl. Chyba przed. Grzanie ustawione z aplikacji. Nagrzewnica elektryczna Wysłane z tel. Pokaż więcej A jaka wersja wyposażenia ? Gx4h czy Gx3h ? Długo masz? Jakie bolączki i słabe strony ? No i najważniejsze jak wygląda sprawa z baterią w używkach, są w miarę bezawaryjne i orientujesz się ile kosztuje wymiana gdyby padła? bez szyberdachu i z półskórą, wiec pewnie ta niższa. od 3 tygodni słabe strony: wyraźnie większa podatność na boczny wiatr niż subaru tribeca obijająca się klamra pasów pasażera o słupek B za mały silnik - jak wypompujesz baterie to wyraźnie brak KM i Nm na długich górskich podjazdach (ICE nie potrzebnie pracuje na wysokich obr) wspomaganie kierownicy - bez czucia dość toporna w obsłudze stacja multimedialna lawinowo rośnie spanie przy wyższych prędkościach - przy autostradowej jedzie 130-140 mamy spalanie ok 10L wiec po 400km - tankowanie. (jazda do 120 na autostradzie zamykamy w 7L/100km) przecietna dynamika 0-60 maly v max - ~180km/h brak samosciemniajacego sie lusterka wstecznego brak czujników parkowania z tył - jest tylko kamera mocne strony: genialne wyciszenie genialne spasowanie i sztywność nadwozia dobrze dobrana sztywność zawiasu , świetne prowadzenie w zakręcie (to pewnie zasluga ciezkich baterii w podlodze), dobrze wybiera różności (lepiej niz tribeca ktara bya zwyczajnie za twarda) po załadowaniu po dach zawias z tyłu nie siada - w tribece siadał. do licznikowych 135km/h da się jechać tylko w trybie EV nie myślałem ze kiedyś to napisze o aucie bez stałego napędu ale ten eAWD działa świetnie. nie udało mi się wyprowadzi z równowagi, nie czuć żadnego momentu dołączania czy nieprzewidywalnego zachowania genialne łopaki przy kierownicy którymi reguluje się stopień odzysku energii po puszczeniu gazu super płynne przełączanie Trybów EV - szeregowa hybryda - równoległa hybryda - sam ICE. gdyby nie wyświetlacz LCD nie wiedziałbym na jakim zasilaniu jadę bardzo dobra dynamika 60-140km/h. w tym przedziale prędkości tribeca 3.6 zostaje w tyle. mam mieszane odczucia co do foteli. tapicerka i dlugość siedziska, ustawienie jest OK, ale chyba brakuje mi "obietosci" foteli z tribeci - musze zrobic jaka strase + 1000km żeby się wypowiedzieć. auto kupiłem mocno okazyjnie z przekory a nie z przekonania jak się nie znudzi to sprzedam. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Dziękuję bardzo za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 8 minut temu, ppmarian napisał: słabe strony: wyraźnie większa podatność na boczny wiatr niż subaru tribeca lawinowo rośnie spanie przy wyższych prędkościach - przy autostradowej jedzie 130-140 mamy spalanie ok 10L wiec po 400km - tankowanie. (jazda do 120 na autostradzie zamykamy w 7L/100km) maly v max - ~180km/h Mam benzynowego Outlandera i tu wygląda to analogicznie - bardzo słabo jedzie się przy sporym wietrze po autostradzie - ciągle trzeba korygować kierownicą. Benzyna ma analogiczne spalanie, wiec ekonomia jazdy siada pow. 120km/h. jeśli chodzi o VMAX ... więcej strach jechać biorąc pod uwagę ze samochód jest wysoki i podatny na wiatr. 8 minut temu, ppmarian napisał: mocne strony: genialne wyciszenie genialne spasowanie i sztywność nadwozia dobrze dobrana sztywność zawiasu , świetne prowadzenie w zakręcie (to pewnie zasluga ciezkich baterii w podlodze), dobrze wybiera różności (lepiej niz tribeca ktara bya zwyczajnie za twarda) W nie-hybrydach wyciszenie poprawiono w nowym modelu - dosyć znacząco. Jeździłem nowym i starym i to jak dwa inne samochody pod względem akustyki. Możliwe że PHEV dostał od razu lepsze wygłuszenie. Nadwozie jest faktycznie sztywne, zawieszenie idealny kompromis między komfortem a sztywnością (ja wolę ten samochód na felgach 16" niż na 18"). Zwykła benzyna też bardzo dobrze się prowadzi - nie czuć na zakrętach że to suv. Z mojej strony dodam jeszcze genialną manewrowość w mieście (jest relatywnie wąski) i małą średnicę zawracania - ten samochód skręca absolutnie obłędnie. który masz model? Bo akurat w 2015 była zmiana (ale chyba PHEV sprzedawali ten starszy) nowy: stary: 8 minut temu, ppmarian napisał: mam mieszane odczucia co do foteli. tapicerka i dlugość siedziska, ustawienie jest OK, ale chyba brakuje mi "obietosci" foteli z tribeci - musze zrobic jaka strase + 1000km żeby się wypowiedzieć. fotele są IMO słabe - niewielkie trzymanie boczne, są wąskie i mają krótkie siedziska. Trochę stołki - na dłuższych trasach nie jest za wygodnie. U mnie dodatkowo gąbka skrzypi o stelaż siedziska. Fotele to dla mnie jeden ze słabszych punktów outlandera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 8 minut temu, Azbest napisał: Mam benzynowego Outlandera i tu wygląda to analogicznie - bardzo słabo jedzie się przy sporym wietrze po autostradzie - ciągle trzeba korygować kierownicą. Benzyna ma analogiczne spalanie, wiec ekonomia jazdy siada pow. 120km/h. jeśli chodzi o VMAX ... więcej strach jechać biorąc pod uwagę ze samochód jest wysoki i podatny na wiatr. W nie-hybrydach wyciszenie poprawiono w nowym modelu - dosyć znacząco. Jeździłem nowym i starym i to jak dwa inne samochody pod względem akustyki. Możliwe że PHEV dostał od razu lepsze wygłuszenie. Nadwozie jest faktycznie sztywne, zawieszenie idealny kompromis między komfortem a sztywnością (ja wolę ten samochód na felgach 16" niż na 18"). Zwykła benzyna też bardzo dobrze się prowadzi - nie czuć na zakrętach że to suv. Z mojej strony dodam jeszcze genialną manewrowość w mieście (jest relatywnie wąski) i małą średnicę zawracania - ten samochód skręca absolutnie obłędnie. który masz model? Bo akurat w 2015 była zmiana (ale chyba PHEV sprzedawali ten starszy) nowy: stary: fotele są IMO słabe - niewielkie trzymanie boczne, są wąskie i mają krótkie siedziska. Trochę stołki - na dłuższych trasach nie jest za wygodnie. U mnie dodatkowo gąbka skrzypi o stelaż siedziska. Fotele to dla mnie jeden ze słabszych punktów outlandera. tribeca do vmax (pow 220) prowadzila sie jedna reka wiec da sie... pewnie to przez to el wspomaganie oraz opon szersze poprawiłyby sytuację. 225 to trochę mało na 1.8T suv'a tak zapomniałem o zwrotności jest naprawdę imponująca. duży plus mam ten na na dole ale z innym przednim zderzakiem czyli taki mini lift PHEV ma grubszą przednia szybe, dodatkowe wzmocnienia nadwozia (sztywność), bateria w poglodze i części bagażnika - naturalne wyciszenie podłogi. inne nastawy zawieszenia co do foteli to nie do końca się zgodzę. moje 4 litery bardzo szybko zauważają słabe fotele. tu na razie max trasa 250km wiec za szybko żeby wyrokować. zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 Na zachętę Wysłane z tel. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Jaki jest realny zasięg na samym prądzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 Jaki jest realny zasięg na samym prądzie?W obecnych warunkach pogodowych kompletnie nie oszczędzając na grzaniu i nie zamulając podczas jazdy ok 30km Ale powstrzymaujac się odrobinę (głównie dużo korzystając z odzysku energii podczas powolnego hamowania "silnikami i utrzymując temp w srodku "na kurtke" to 40km Latem pewnie bez grzania uda się dobić do obiecany 50km bez klimy oczywiacie Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 1 Marca 2019 Udostępnij Napisano 1 Marca 2019 Uwielbiam to1200km za 20l noPb95 + 70zl z II taryfyWysłane z tel. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 Czy masz jakąs apkę do włączania ogrzewania lub chłodzenia w aucie na postoju? Zastanawiam się jakie są różnice modelowe pomiędzy 2014 i 2015. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 Czy masz jakąs apkę do włączania ogrzewania lub chłodzenia w aucie na postoju? Zastanawiam się jakie są różnice modelowe pomiędzy 2014 i 2015. Tak jest specjalną apka. Tylko żeby gada z aktualnymi telefonami androud 7 i wyzej trzeba zgłosić się na akcje serwisową celem wymiany modułu komunikacyjnego. Wysłane z tel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 Do tego masz Profi apka do podglądu co się dzieje z przepisami energii z aku do silnikow, obr, temp silnika, Ah ładowania, kondycji aku: temp poszczególnych cel, napięcia, itphttp://phevwatchdog.net/Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 To jest samochód który trzeba ładować ze ściany czy można podczas jazdy? Tzn - czy mieszkając w mieście i nie mając kontaktu pod domem ma to sens? Czy trzeba jeździć specjalnie i tułać się po jakimś markecie przez kilka godzin 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 To jest samochód który trzeba ładować ze ściany czy można podczas jazdy? Tzn - czy mieszkając w mieście i nie mając kontaktu pod domem ma to sens? Czy trzeba jeździć specjalnie i tułać się po jakimś markecie przez kilka godzin Bez sensu. W takim ukladzie tylko zwykla hybryda nie plug-inWysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2019 Dnia 9.04.2019 o 15:44, camel00 napisał: To jest samochód który trzeba ładować ze ściany czy można podczas jazdy? Tzn - czy mieszkając w mieście i nie mając kontaktu pod domem ma to sens? Czy trzeba jeździć specjalnie i tułać się po jakimś markecie przez kilka godzin Nie mając własnego gniazdka trzeba jeździć spalinowym - z rozsądku. Ewentualnie hybrydą na pocieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.