Skocz do zawartości

Rabaty na premiumy


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Rado_ napisał(a):

Pneumatyczne w markach dla ludu? Nie kojarzę w jakiej by było.

 

No, chyba tylko Citroën. Ale to było hydropneumatyczne i już go chyba nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Rado_ napisał(a):

Nie zastanawiałem się,  czy brać,  tylko jak zobaczylem,  ze jest w konfiguratorze, to wyklikałem. Glupio by bylo nie brać, jezeli w poprzednim było.  Wychodzę z założenia, ze jak dają to trzeba brac, a nie się zastanawiać.😉

Jakbyś sam płacił to byś tak nie kozaczył :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zinger napisał(a):

Jakbyś sam płacił to byś tak nie kozaczył :phi:

No dokładnie tak by było, nie ukrywam tego. Zresztą na fizola, to nawet nie wyobrażam sobie jakie trzeba mieć dochody, by tyle wydać na samochód😉

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Rado_ napisał(a):

Ogólnie taki trend, jak trafisz. I tak dobrze, że to nie covidowa skoda, czy VW, bo pewnie byłby jeszcze większy dramat. Pewnie jak się posypały łańcuchy dostaw, to i jakość podzespołów. Niech to naprawią i zobaczymy co będzie dalej. Nie jest powiedziane, że znowu się posypie. Jest gwara, nie ma co włosów rwać. Oby tylko to.

 

dokładnie. Dzisiaj każdy samochód to kupa elektroniki, czujników, systemów, oprogramowania. Wszystko może paść, wystarczy że jakaś drobna część będzie od początku wadliwa, albo ktoś za słabo przykręci kabelek z masą w fabryce i cyrki gotowe. Jak czytam międzynarodową grupę o qashqai'u epower, takim jak mój, to też ludzie mają niezłe kwiatki czasami. Mój ma na razie 7 tys. przebiegu i dzisiaj rano pierwszy raz zrobił coś dziwnego - wyświetlił info o usterce aktywnego tempomatu, systemu utrzymania pasa i ostrzegania o kolizji. I to w ładną pogodę, gdy stałem za innym autem na światłach. Mam nadzieję, że może jakaś większa mucha siadła na radar :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle elektroniki, oprogramowania, to nie może być idealne. Oby tylko ASO potrafiło to od ręki naprawiać, to połowa sukcesu. W Clio te systemy, jak jest szron na radarze, to się wyłącza i nie ma, więc zdarzało się, że rano jadąc do pracy nie miałem tych systemów, a to nawet nie była awaria hehe

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną dyskusję w Mercedesie, bo zastanawiałem się nad GLC, potem w Volvo. W mniejszych autach jest to zbędne.
Woziłem i płytki i całą rodzinę z bagażami i rowerami. Nie wiem co trzeba zrobić, żeby posadzić SUVa pokroju XC60. Może coś źle robię default_grinser006.gif.
Argument jaki do mnie przemawiał to komfort, ale no właśnie podobno jest nieodczuwalny.
Też nie płacę za auto .
ponad 120kkm zrobione w xc90 - pnumatylka nie dotykana

Silnik tak, ale po tygodniu od awarii auto było umyte i podstawowe pod dom z nowym silnikiem default_wink.gif , co bardzo cieszy bo się gwarancja 'automatycznie przedłużyła"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ppmarian napisał(a):

ponad 120kkm zrobione w xc90 - pnumatylka nie dotykana

Silnik tak, ale po tygodniu od awarii auto było umyte i podstawowe pod dom z nowym silnikiem default_wink.gif , co bardzo cieszy bo się gwarancja 'automatycznie przedłużyła"

W tydzień wszystko ogarnęli? No szacun. To był diesel B5? A co dokładnie padło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ppmarian napisał(a):
17 godzin temu, kadu napisał(a):
 
Może parę lat temu. Teraz Volvo niestety raczej przoduje jeśli chodzi o awaryjność.

Jakieś dane na potwierdzenie?

 

Przez ponad 8 miesięcy miałem zamówione V60CC, więc regularnie czytałem grupy na FB i fora (PL, UK, US). Poczytaj zresztą co piszą na polskim volvoforum (i to właściciele). Ja liczyłem, że jakoś to będzie, ale ostatecznie na samochód się nie doczekałem. W V60 pojawiają się w kółko te same problemy - wibracje kierownicy, padający VOC, błędy z modułu ładowania 12V, rozładowane aku po krótkim postoju, siłowniki elektrycznej klapy bagażnika, częściej niż w innych markach szwankuje elektronika (brak internetu po uruchomieniu samochodu - trzeba restartować moduł LTE, zawieszająca się mapa na zegarach). Niektórzy byli w serwisie 9 razy w ciągu pół roku. Do tego właśnie diesle często umierają, czego sam jesteś przykładem. Wymienili w tydzień, bo pewnie kręcą już te śruby z zamkniętymi oczami ;].

 

Ale ogólnie to fajne samochody. Z wyglądu się wyjątkowo wolno starzeją na tle innych i w środku jest taki niespotykany klimat. Plus jeśli chodzi o CC to mają najwyższy prześwit z wszystkich takich podniesionych kombi (21cm, czyli dokładnie tyle samo co w XC60).

Edytowane przez kadu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kadu napisał(a):

 

Przez ponad 8 miesięcy miałem zamówione V60CC, więc regularnie czytałem grupy na FB i fora (PL, UK, US). Poczytaj zresztą co piszą na polskim volvoforum (i to właściciele). Ja liczyłem, że jakoś to będzie, ale ostatecznie na samochód się nie doczekałem. W V60 pojawiają się w kółko te same problemy - wibracje kierownicy, padający VOC, błędy z modułu ładowania 12V, rozładowane aku po krótkim postoju, siłowniki elektrycznej klapy bagażnika. Niektórzy byli w serwisie 9 razy w ciągu pół roku. Do tego właśnie diesle często umierają, czego sam jesteś przykładem.

 

problem w tym, że dzisiaj takie rzeczy znajdziesz w każdej marce. Wejdź na jakiekolwiek forum dowolnej marki i tak będzie. Jak ja robiłem research przed kupnem, to doszedłem do wniosku, że nic bym nie kupił, jakbym kierował się tym co czytam na forach. Kii i Hyunda'a nie, bo mają problemy z GPFem, Cupra Formentor nie, bo dramatyczne, zawieszające się multimedia (a tam nawet klimą steruje się przez ekran), Opla - Peugeota nie, bo 1.2 Puretech nie dojedzie do 100 tys. km i tak dalej. Kupiłem w końcu Nissana, chociaż też już widziałem wpisy o tym, że ten napęd e-power u niektórych sypie ciągle błędami, a serwisy sobie nie radzą. Ale na serio, przejmując się tym co się czyta to nic się nie da kupić.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maro_t napisał(a):

 

problem w tym, że dzisiaj takie rzeczy znajdziesz w każdej marce. Wejdź na jakiekolwiek forum dowolnej marki i tak będzie. Jak ja robiłem research przed kupnem, to doszedłem do wniosku, że nic bym nie kupił, jakbym kierował się tym co czytam na forach. Kii i Hyunda'a nie, bo mają problemy z GPFem, Cupra Formentor nie, bo dramatyczne, zawieszające się multimedia (a tam nawet klimą steruje się przez ekran), Opla - Peugeota nie, bo 1.2 Puretech nie dojedzie do 100 tys. km i tak dalej. Kupiłem w końcu Nissana, chociaż też już widziałem wpisy o tym, że ten napęd e-power u niektórych sypie ciągle błędami, a serwisy sobie nie radzą. Ale na serio, przejmując się tym co się czyta to nic się nie da kupić.

 

Tak, ale przed zakupem przestudiowałem w ten sposób temat Audi, MB i BMW. Jednak Volvo się na tym polu mocno wyróżniało. Jest tam bardzo duży odsetek osób niezadowolonych z zakupu (i jest to poparte ilością wizyt w serwisie). Może Volviarze to po prostu najwięksi malkontenci? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, kadu napisał(a):

 

Przez ponad 8 miesięcy miałem zamówione V60CC, więc regularnie czytałem grupy na FB i fora (PL, UK, US). Poczytaj zresztą co piszą na polskim volvoforum (i to właściciele). Ja liczyłem, że jakoś to będzie, ale ostatecznie na samochód się nie doczekałem. W V60 pojawiają się w kółko te same problemy - wibracje kierownicy, padający VOC, błędy z modułu ładowania 12V, rozładowane aku po krótkim postoju, siłowniki elektrycznej klapy bagażnika, częściej niż w innych markach szwankuje elektronika (brak internetu po uruchomieniu samochodu - trzeba restartować moduł LTE, zawieszająca się mapa na zegarach). Niektórzy byli w serwisie 9 razy w ciągu pół roku. Do tego właśnie diesle często umierają, czego sam jesteś przykładem. Wymienili w tydzień, bo pewnie kręcą już te śruby z zamkniętymi oczami ;].

 

Ale ogólnie to fajne samochody. Z wyglądu się wyjątkowo wolno starzeją na tle innych i w środku jest taki niespotykany klimat. Plus jeśli chodzi o CC to mają najwyższy prześwit z wszystkich takich podniesionych kombi (21cm, czyli dokładnie tyle samo co w XC60).

To samo pisali o Subaru, Kii i każdej innej marce ;). Ja z forum Volvo szybko się wypisałem, bo mi napisali, że nie umiem z navi korzystać i tyle ;).

Ja osobiście 3-cie Volvo ujeżdżam, w 2 poprzednich dojechałem prawie do 100kkm. 0 problemów, tylko przeglądy. W XC60 jedyny problem to miałem z radiem, ale w końcu rozwiązali problem softu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sherif napisał(a):

To samo pisali o Subaru, Kii i każdej innej marce ;). Ja z forum Volvo szybko się wypisałem, bo mi napisali, że nie umiem z navi korzystać i tyle ;).

Ja osobiście 3-cie Volvo ujeżdżam, w 2 poprzednich dojechałem prawie do 100kkm. 0 problemów, tylko przeglądy. W XC60 jedyny problem to miałem z radiem, ale w końcu rozwiązali problem softu.

 

Większe problemy zaczęły się od SPA, zwłaszcza po wejściu Mild Hybrid i AAOS. Może dwa poprzednie miałeś jeszcze na starszej platformie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, kadu napisał(a):

 

Większe problemy zaczęły się od SPA, zwłaszcza po wejściu Mild Hybrid i AAOS. Może dwa poprzednie miałeś jeszcze na starszej platformie?

Tak, XC70 miał starego diesla D4, V90 miał T5. Mam wśród znajomych kilka Volvo i większych problemów nie było. U kolegi jednego tylko padł alternator raz :bzik:. Kolega ma XC40, inny XC90 wszyscy zadowoleni. AAOS jest fajny i nowoczesny, ale potrafił się przywiesić (1/kwartał). Czego nie było wcześniej w Sensus. Obecnie działa już całkiem ok i w końcu działa mi normalnie FM ;).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rado_ napisał(a):

Mam nadzieję, ze to koniec tej historii z zawieszeniem. Okazało się, ze kabel masowy na śrubie był luźny.  Na razie wszystko działa. AWD to inny świat,  B&W kontra HK to tez inny świat.  Dziękuję za uwagę 🍻

 

Niedokrecili w fabryce czy aso ?

To nawet fiat nie pozwalał sobie na takie wpadki przy corocznej wymianie alternatora.

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, PawelWaw napisał(a):

 

Niedokrecili w fabryce czy aso ?

To nawet fiat nie pozwalał sobie na takie wpadki przy corocznej wymianie alternatora.

Tego zapewne nigdy się nie dowiem. Na szczescie sruba w kierownicy dokręcona ;]

P. S Made in Sweden😜

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rado_ napisał(a):

Mam nadzieję, ze to koniec tej historii z zawieszeniem. Okazało się, ze kabel masowy na śrubie był luźny.  Na razie wszystko działa. AWD to inny świat,  B&W kontra HK to tez inny świat.  Dziękuję za uwagę 🍻

Z czystej ciekawości: słuchałeś też podstawowego audio w XC60? Bliżej HK do po podstawy czy jednak do B&W? Na Swededespeed wspominali, że jednak większa różnica jest między HK i podstawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kadu napisał(a):

Z czystej ciekawości: słuchałeś też podstawowego audio w XC60? Bliżej HK do po podstawy czy jednak do B&W? Na Swededespeed wspominali, że jednak większa różnica jest między HK i podstawą.

Niestety nie miałem okazji. Ale pewnie w ciemno bym bral HK. To gra fajnie, ale B&W wiadomo inna liga i doplata juz nie mała.

A nie sorrki, mialem okazję i przepaści miedzy HK, tak jak HK i BW nie było.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, PawelWaw napisał(a):

 

Niedokrecili w fabryce czy aso ?

To nawet fiat nie pozwalał sobie na takie wpadki przy corocznej wymianie alternatora.

Jakiś czas temu oglądałem naprawy ni do naprawy na ten turbo i był przypadek chyba 3-4 letniego Rangera, który nie chciał jeździć przy niskich temp. W trakcie poszukiwan przyczyny odkryli np, że za tylnym nadkolem była całą gruba wiązka praktycznie gola i luzem leżącą na plastiku nadkola, zero zabezpieczenia itp. Auto tak wyjechało z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zinger napisał(a):

Jakiś czas temu oglądałem naprawy ni do naprawy na ten turbo i był przypadek chyba 3-4 letniego Rangera, który nie chciał jeździć przy niskich temp. W trakcie poszukiwan przyczyny odkryli np, że za tylnym nadkolem była całą gruba wiązka praktycznie gola i luzem leżącą na plastiku nadkola, zero zabezpieczenia itp. Auto tak wyjechało z fabryki.

Weź poprawkę, ze Paweł w ten sposób leczy frustrację spowodowaną traceniem czasu na ładowarkach.;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, PawelWaw napisał(a):

 

Czekaj czekaj niech jeszcze to chińskie auto się zepsuję, żona Ci pokaże co to frustracja ;]

To jest made in Sweden:old:. Na szczęście z tym autem to nie był mój pomysł, wiec umywam ręce. Winny jest jej szef😂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.06.2023 o 07:21, Rado_ napisał(a):

No dokładnie tak by było, nie ukrywam tego. Zresztą na fizola, to nawet nie wyobrażam sobie jakie trzeba mieć dochody, by tyle wydać na samochód😉

takie jak Twoja :piekna:. Szeregowy pracownik raczej nie dostaje Volvo z pneumatyką na wypasie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, kadu napisał(a):

Z czystej ciekawości: słuchałeś też podstawowego audio w XC60? Bliżej HK do po podstawy czy jednak do B&W? Na Swededespeed wspominali, że jednak większa różnica jest między HK i podstawą.

B&W to okolo 18 kpln, jak dobrze pamietam 

nie jestem audiofilem, ale słyszę różnice 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Rado_ napisał(a):

Mam nadzieję, ze to koniec tej historii z zawieszeniem. Okazało się, ze kabel masowy na śrubie był luźny.  Na razie wszystko działa. AWD to inny świat,  B&W kontra HK to tez inny świat.  Dziękuję za uwagę 🍻

 

hehe, prorok jestem. Może zacznę dorabiać diagnozując zdalnie usterki ;]

 

W dniu 16.06.2023 o 07:49, maro_t napisał(a):

dokładnie. Dzisiaj każdy samochód to kupa elektroniki, czujników, systemów, oprogramowania. Wszystko może paść, wystarczy że jakaś drobna część będzie od początku wadliwa, albo ktoś za słabo przykręci kabelek z masą w fabryce i cyrki gotowe

 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, akisel napisał(a):

B&W to okolo 18 kpln, jak dobrze pamietam 

nie jestem audiofilem, ale słyszę różnice 


Konfigurator Volvo jest beznadziejny - B&W można wziąć tylko w Ultimate, gdzie standardowo jest szklany dach. Dla mnie byłaby to dyskwalifikująca wada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kadu napisał(a):


Konfigurator Volvo jest beznadziejny - B&W można wziąć tylko w Ultimate, gdzie standardowo jest szklany dach. Dla mnie byłaby to dyskwalifikująca wada.

O co chodzi z tym szklanym dachem, ze to wada? Dla mnie wadą jest brak. Fakt, ze konfig volvo pod tym względem jest masakrycznie słaby jak na markę niby premium.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rado_ napisał(a):

O co chodzi z tym szklanym dachem, ze to wada? Dla mnie wadą jest brak. Fakt, ze konfig volvo pod tym względem jest masakrycznie słaby jak na markę niby premium.

Greneralnie same plusy można łatwiej zaplanować produkcje. No i są suze rynki zbytu np USA, ze ludzie z placu biorą. Nie wiem jak w premium ale w budżetowych autach otwierany szklany dach cieknie, świszczy i trzeszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Rado_ napisał(a):

O co chodzi z tym szklanym dachem, ze to wada? Dla mnie wadą jest brak. Fakt, ze konfig volvo pod tym względem jest masakrycznie słaby jak na markę niby premium.

Ja nigdy nie chcialem, ale teraz w Kia zostalem zmuszony przez chora polityke, ze do pakietu z fotelami musi byc szkalny dach i jeszcze HK (wszystko ekstra platne rzecz jasna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, wujek napisał(a):

Greneralnie same plusy można łatwiej zaplanować produkcje. No i są suze rynki zbytu np USA, ze ludzie z placu biorą. Nie wiem jak w premium ale w budżetowych autach otwierany szklany dach cieknie, świszczy i trzeszczy.

Subaru jest budżetowe a nie cieknie, nie świszczy i nie trzeszczy :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, zinger napisał(a):

Ja nigdy nie chcialem, ale teraz w Kia zostalem zmuszony przez chora polityke, ze do pakietu z fotelami musi byc szkalny dach i jeszcze HK (wszystko ekstra platne rzecz jasna).

Tym się po prostu różni premium od niepremium. W premium możesz każdą rzecz zamówić osobno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcindzieg napisał(a):

Tym się po prostu różni premium od niepremium. W premium możesz każdą rzecz zamówić osobno.

Za 3x tyle zazwyczaj, warto by dodac :phi: A volvo to juz premium czy jeszcze nie, bo tam, jak pisza wyzej, tez sa takie dziwne ograniczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zinger napisał(a):

Za 3x tyle zazwyczaj, warto by dodac :phi: A volvo to juz premium czy jeszcze nie, bo tam, jak pisza wyzej, tez sa takie dziwne ograniczenia.

Ja się nie wypowiadam czy coś jest premium czy nie bo to bardzo śliski temat. Ale kolegę @G.O.A.T. bardzo bawi pozycjonowanie Volvo w segmencie premium :)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Rado_ napisał(a):

O co chodzi z tym szklanym dachem, ze to wada? Dla mnie wadą jest brak. Fakt, ze konfig volvo pod tym względem jest masakrycznie słaby jak na markę niby premium.


W samochodzie jest sporo głośniej, zabiera przestrzeń nad głową. W przypadku gdy ktoś kupuje auto na dłużej, to z czasem dochodzi skrzypienie, potencjalne przecieki.

Jest to jedynie bajer dla pasażerów, bo kierowca raczej nie skorzysta.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2023 o 09:46, PawelWaw napisał(a):

 

Niedokrecili w fabryce czy aso ?

To nawet fiat nie pozwalał sobie na takie wpadki przy corocznej wymianie alternatora.

Taa, był tu kolega który nawet klucz 13 znalazł na podszybiu, za deską w Punto. To się nazywa bonus od producenta :jem:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.