K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 No i skończyło się rumakowanie. Kiedy to wchodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 godzinę temu, format napisał: No i skończyło się rumakowanie. Kiedy to wchodzi? "Na pierwszy ogień idą lokalizacje: ul. Brzezińska 25 (Łódź), ul. Szybowcowa 27 (Wrocław), ul. Piotrowicka 92 (Katowice) i ul. Morska 495 (Gdynia)." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 godzinę temu, format napisał: No i skończyło się rumakowanie. Kiedy to wchodzi? Dzisiaj weszło... Taaa 2,39 przy zuzyciu powiedzmy 18kW/100 43 zeta... No grubo. Nawet jak policzymy po 1,43 to wychodzi 25... Tylko z jaka moca mozna po AC ladowac? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 minuty temu, krawiec napisał: Tylko z jaka moca mozna po AC ladowac? Z taką jaką wyciągnie prostownik w twoim aucie Także Zoe ma tu przewagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 3 minuty temu, krawiec napisał: Dzisiaj weszło... Taaa 2,39 przy zuzyciu powiedzmy 18kW/100 43 zeta... No grubo. Nawet jak policzymy po 1,43 to wychodzi 25... Tylko z jaka moca mozna po AC ladowac? Krawiec Dolicz jeszcze opłatę za parking po pierwszych 60 minutach. Każda godzina ładowania oznacza dodatkowe 24PLN niezależnie ile prądu upchniesz w wiaderku. A jak ktoś zostawi auto na noc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 Teraz, K3 napisał: Dolicz jeszcze opłatę za parking po pierwszych 60 minutach. Każda godzina ładowania oznacza dodatkowe 24PLN niezależnie ile prądu upchniesz w wiaderku. A jak ktoś zostawi auto na noc.... Ten biznes sie nie spina... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 Ale dlaczego tak drogo. Nic ich to nie kosztuje.Grunt maja, firme maja, na hotdogs zarabiaja...Jak sie ciesze ze mam PRE po 50gr za DC...Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 (edytowane) 1 hour ago, Kiwal said: Ale dlaczego tak drogo. Nic ich to nie kosztuje. Grunt maja, firme maja, na hotdogs zarabiaja... Jak sie ciesze ze mam PRE po 50gr za DC... Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka No ladowarkę musieli kupić za pieniądze, prąd też kupują za pieniądze, serwis też coś kosztuje. A Orlen potrzebuje pieniędzy, bo nowa strategia tej firmy petrochemicznej to kupowanie tytułów prasowych, propagowanie w nich jedynie słusznych racji rządu, zmniejszanie ich udziału w rynku (patrz TVP) i kupowanie następnych. A to nie jest tanie hobby. Edytowane 9 Grudnia 2020 przez HelixSv 6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 (edytowane) No tanio nie jest Z drugiej strony koszt samej energii dla firm z VAT to pewnie koło 80gr za 1 kWh, doliczając koszt amortyzacji ładowarki spokojnie podwoimy tę kwotę. Po raz kolejny widać, że ev ma sens tylko jeśli ma się własną infrastrukturę do ładowania (garaż z prądem) Edytowane 9 Grudnia 2020 przez iwik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 hour ago, HelixSv said: No ladowarkę musieli kupić za pieniądze, prąd też kupują za pieniądze, serwis też coś kosztuje. A Orlen potrzebuje pieniędzy, bo nowa strategia tej firmy petrochemicznej to kupowanie tytułów prasowych, propagowanie w nich jedynie słusznych racji rządu, zmniejszanie ich udziału w rynku (patrz TVP) i kupowanie następnych. A to nie jest tanie hobby. Moze dorzuca Dziennik Lodzki do kazdego tankowania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 45 minut temu, Maciej__ napisał: Moze dorzuca Dziennik Lodzki do kazdego tankowania To w ramach akcji "kibel na Orlenie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 godziny temu, krawiec napisał: Ten biznes sie nie spina... Ładowarki na stacjach benzynowych to nie jest główne źródło energii. Używa się tego ad hoc, w trasie najczęściej. Na codzień lepiej liczyć według taryfy G12w, albo w ogóle tej elektromobilnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 minutę temu, format napisał: Ładowarki na stacjach benzynowych to nie jest główne źródło energii. Używa się tego ad hoc, w trasie najczęściej. Na codzień lepiej liczyć według taryfy G12w, albo w ogóle tej elektromobilnej. Stacjom sie chyba nie spina... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 minutę temu, krawiec napisał: Stacjom sie chyba nie spina... Krawiec Nie mam pojęcia za ile hurtem Orleny czy inne greenwaye kupują energię. Zakładam że mają od tego ludzi. Dla frajera, w weekendowej jest prawie 10 razy taniej niż na Orlenie w DC. Oczywiście wiem że nie porównuję jabłek do jabłek, ale tak jak Orlen może mieć w ogóle tą gałąź biznesu w nosie, tak greenwayowi to się jakoś musi spinać. A jest tańszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 11 minut temu, format napisał: Nie mam pojęcia za ile hurtem Orleny czy inne greenwaye kupują energię. Zakładam że mają od tego ludzi. Dla frajera, w weekendowej jest prawie 10 razy taniej niż na Orlenie w DC. Oczywiście wiem że nie porównuję jabłek do jabłek, ale tak jak Orlen może mieć w ogóle tą gałąź biznesu w nosie, tak greenwayowi to się jakoś musi spinać. A jest tańszy. Ladowarka tania nie jest a i prad dla firm chyba drozszy niz dla domu. BTW jakie sa straty na ladowaniu? 10kW z sieci to ile potem odzyskane z bakterii? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 4 godziny temu, format napisał: No i skończyło się rumakowanie. Kiedy to wchodzi? Ma objąć wszystkie stacje ponoć do końca stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 3 godziny temu, K3 napisał: A jak ktoś zostawi auto na noc.... To przynajmniej się nauczy, ze nie do tego to służy I dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 (edytowane) 11 minut temu, krawiec napisał: Ladowarka tania nie jest a i prad dla firm chyba drozszy niz dla domu. BTW jakie sa straty na ladowaniu? 10kW z sieci to ile potem odzyskane z bakterii? Krawiec Biznes Wygodny (C21) Produkt dla Firm, które cenią proste zasady, łatwość planowania i rozliczania kosztów, pracujących w systemie jednozmianowym o zapotrzebowaniu większym niż 40kW. Ceny energii elektrycznej: 0,4710 zł netto za 1 kWh przez całą dobę Opłata handlowa: 47 zł netto miesięcznie Ceny dystrybucji: Składnik ceny dystrybucji Ceny netto Składnik zmienny stawki sieciowej +stawka jakościowa 0,1512 zł/kWh Składnik stały stawki sieciowej 8,02 zł/kW/m-c Stawka opłaty przejściowej 1,65 zł/kW/m-c Stawka jakościowa 0,0125 zł/kWh Abonament 10,00 zł/m-c Straty nie są duże, przyjmij 10%. Edytowane 9 Grudnia 2020 przez mrBEAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 8 minut temu, krawiec napisał: Ladowarka tania nie jest a i prad dla firm chyba drozszy niz dla domu. BTW jakie sa straty na ladowaniu? 10kW z sieci to ile potem odzyskane z bakterii? Krawiec Cytat The ADAC examined 15 electric cars for their real consumption at the charging station in comparison to the data in their on-board computer. Together with other inaccuracies of on-board computers, the charging losses add up, in some cases considerably: in the case of the Tesla Model 3 LR, for example, just under 25 % must be added to the on-board computer data, in the Seat Mii electric just under 21 % and in the Jaguar i-Pace a good 17 %. But also the middle class cars Renault ZOE (almost 19 %), Nissan Leaf (17.6 %) and VW e-up (15.6 %) showed significant deviations. Only the KIA e-Niro (9.9 %) remained below the 10 % mark. Czyli do konsumpcji podawanej przez auto śmiało można dodać 15%... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 (edytowane) 3 minuty temu, K3 napisał: Czyli do konsumpcji podawanej przez auto śmiało można dodać 15%... Ten test był błędnie przeprowadzony, bo jest liczony na podstawie zasięgu z WLTP. Realnie jest niżej. Edit. Aaaaaa, dobra. Ty o czym innym TO inna para kaloszy, i tak. Kłamią Edytowane 9 Grudnia 2020 przez mrBEAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 14 minut temu, mrBEAN napisał: To przynajmniej się nauczy, ze nie do tego to służy I dobrze. No tak, leć o trzeciej w nocy bo auto się naładowało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 7 minut temu, mrBEAN napisał: Ten test był błędnie przeprowadzony, bo jest liczony na podstawie zasięgu z WLTP. Realnie jest niżej. Edit. Aaaaaa, dobra. Ty o czym innym TO inna para kaloszy, i tak. Kłamią Zrób sobie testa: sprawdź ile auto podaje wolnego miejsca w baterii, a potem ile policzyła ładowarka... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 3 minuty temu, K3 napisał: Zrób sobie testa: sprawdź ile auto podaje wolnego miejsca w baterii, a potem ile policzyła ładowarka... Od 2,5 roku używam codziennie EV i takich testów zrobiłem niezliczoną ilość, także tego c'nie Co ciekawe im wyższy amperaż ładowania tym niższe straty. Przy 10A potrafi to być nawet ok. 25%, a przy 24-32A, jest w okolicy 10 % i niżej. Na ładowarkach DC straty są minimalne, bo i prąd bezpośrednio wpada do baterii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 7 minut temu, K3 napisał: No tak, leć o trzeciej w nocy bo auto się naładowało... Stacje publiczne tego typu służą do podładowania i zwolnienia miejsca dla innych, a nie jako miejsca parkingowe*. * nie dotyczy @format 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 28 minut temu, krawiec napisał: BTW jakie sa straty na ladowaniu? 10kW z sieci to ile potem odzyskane z bakterii? Większość strat to pewnie prostownik, więc przy AC straty bierzesz na siebie (odpromieniowują się ciepłem z twojego samochodowego prostownika), a przy DC straty na siebie bierze sprzedawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 minuty temu, format napisał: Większość strat to pewnie prostownik, więc przy AC straty bierzesz na siebie (odpromieniowują się ciepłem z twojego samochodowego prostownika), a przy DC straty na siebie bierze sprzedawca. Ciekawe jakie straty maja ladowarki oferowane przez producentow... Ale wallbox chyba nadal jest AC czy nie? Bo chyba nie ma aut ktore mozna od razu pod 3 fazy podpiac? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 4 minuty temu, format napisał: Większość strat to pewnie prostownik, więc przy AC straty bierzesz na siebie (odpromieniowują się ciepłem z twojego samochodowego prostownika), a przy DC straty na siebie bierze sprzedawca. Pytanie, czy przy DC sprzedawca liczy prąd przed, czy za prostownikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 minutę temu, krawiec napisał: Ciekawe jakie straty maja ladowarki oferowane przez producentow... Ale wallbox chyba nadal jest AC czy nie? Wallbox nic specjalnego nie robi, to kawałek elektroniki i parę przekaźników. Straty pojawiają się dopiero przy prostowaniu i pakowaniu w akumulatory prądu, to już się dzieje w samym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 (edytowane) 5 minut temu, krawiec napisał: Ciekawe jakie straty maja ladowarki oferowane przez producentow... Ale wallbox chyba nadal jest AC czy nie? Bo chyba nie ma aut ktore mozna od razu pod 3 fazy podpiac? Krawiec Producenci dają EVSE na 10A, także te 20-25% można przyjąć. Wallbox to noc innego jak zasilacz, wszystko co domowe to AC. Straty generuje łądowarka w aucie i konwersja z AC na DC. Nie można podpiąć, bo zasilacz EVSE to dodatkowe zabezpieczenie. Druciarsko kombinując można wpiąć bezpośrednio, ale nic to nie da, oprócz zrobienia bigosu niepotrzebnego. Edytowane 9 Grudnia 2020 przez mrBEAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 minuty temu, K3 napisał: Pytanie, czy przy DC sprzedawca liczy prąd przed, czy za prostownikiem... Wrzucę Ci niedługo jak to wygląda przy DC. Zrobię screeny. Za tydzień, jak nie zapomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 10 minut temu, mrBEAN napisał: Od 2,5 roku używam codziennie EV i takich testów zrobiłem niezliczoną ilość, także tego c'nie Co ciekawe im wyższy amperaż ładowania tym niższe straty. Przy 10A potrafi to być nawet ok. 25%, a przy 24-32A, jest w okolicy 10 % i niżej. Na ładowarkach DC straty są minimalne, bo i prąd bezpośrednio wpada do baterii. Tyle, że większy amperaż masz w publicznych. A w domowych wallboxach generalnie dochodzisz do 16A... Owszem, cena za kWh w domu jest niższa, ale mimo wszystko płacisz za straty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 minutę temu, K3 napisał: Tyle, że większy amperaż masz w publicznych. A w domowych wallboxach generalnie dochodzisz do 16A... Owszem, cena za kWh w domu jest niższa, ale mimo wszystko płacisz za straty... Chyba trochę mylisz pojęcia. W większości samochodów wąski gardłem ładowania AC (więc wszystkich wallboxów itp) jest prostownik w aucie, który tylko w kilku autach na rynku jest w stanie łyknąć więcej niż 3x16A czyli jakieś 11kW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 minutę temu, K3 napisał: Tyle, że większy amperaż masz w publicznych. A w domowych wallboxach generalnie dochodzisz do 16A... W mojej domowej dochodzę do 32A i nie jestem wyjątkiem. 1 minutę temu, K3 napisał: Owszem, cena za kWh w domu jest niższa, ale mimo wszystko płacisz za straty... Owszem, dlatego swoje podsumowania podaję już ze stratami bez pośrednio z gniazdka (o czym wspominam), bo to istotny parametr. I tak aktualnie średnie za 73000 km to w moim przypadku 14,80 kWh/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość krawiec Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 minuty temu, K3 napisał: Tyle, że większy amperaż masz w publicznych. A w domowych wallboxach generalnie dochodzisz do 16A... Owszem, cena za kWh w domu jest niższa, ale mimo wszystko płacisz za straty... WV ma chyba walboxy 11kW.. one sa 3faziwe.. co auto dostaje? 3x230 czy 400V? W jakim ukladzie? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 3 godziny temu, Kiwal napisał: Ale dlaczego tak drogo. Nic ich to nie kosztuje. Grunt maja, firme maja, na hotdogs zarabiaja... Jak sie ciesze ze mam PRE po 50gr za DC... Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Bo to beton. Najpierw 2 lata free, a potem yeb, maksymalna możliwa. Ogólnie się zdziwią jak im siądzie obłożenie, bo niestety ludziki też wariaci, i mając prąd w domu za 30 gr/kWh, potrafili wisieć a ładowarkach, bo darmo Panie! Z pierwotnego obłożenia zostanie ok. 10% szacuję. Teraz na GW się przerzucą Ci co muszą, bo taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 10 minut temu, format napisał: Chyba trochę mylisz pojęcia. W większości samochodów wąski gardłem ładowania AC (więc wszystkich wallboxów itp) jest prostownik w aucie, który tylko w kilku autach na rynku jest w stanie łyknąć więcej niż 3x16A czyli jakieś 11kW. Co z tego, że auto łyknie, jak większość domków jednorodzinnych zatrzymała się na owych 3x16A i po prostu więcej nie pociągniesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 15 minut temu, krawiec napisał: WV ma chyba walboxy 11kW.. one sa 3faziwe.. co auto dostaje? 3x230 czy 400V? W jakim ukladzie? Generalnie wallboxów jest trochę, od 16Ax240V, przez 16Ax3x240V, po 32Ax3x240V z oczywiście w miarę płynną regulacją. Natomiast jedne auta mają jednofazowy prostownik 16A, inne jednofazowy 32A, jeszcze inne (jak na przykład moje Citigo-E) dwufazowe 16A, a jeszcze inne trójfazowe 32A (Zoe?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 1 minutę temu, K3 napisał: Co z tego, że auto łyknie, jak większość domków jednorodzinnych zatrzymała się na owych 3x16A i po prostu więcej nie pociągniesz... Która większość? Bo ja na przykład nie znam nikogo kto by miał problem z podniesieniem nawet 1x10A do 3x32A. Sam nawet będę to robił, tyle że za rok jakoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 3 minuty temu, format napisał: jeszcze inne trójfazowe 32A (Zoe?). Zoe potrafi przyjąć 43 kW po AC czyli max dla sieci AC, 3x 63A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 Teraz, mrBEAN napisał: Zoe potrafi przyjąć 43 kW po AC czyli max dla sieci AC, 3x 63A. https://youtu.be/hJvvelu2k-s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 minuty temu, format napisał: Akumulatory Typ: litowo-jonowe firmy LG Chem Czas ładowania 0-100%: około 25 h z domowego gniazda przez kabel EVSE Czas ładowania 0-100%: około 15 h z terminalu jednofazowego o mocy 3,7 kW (1f, 16 A) Czas ładowania 0-100%: około 7,5 h z terminalu jednofazowego o mocy 7,4 kW (1f, 32 A) Czas ładowania 0-100%: około 4,5 h z terminalu trójfazowego o mocy 11 kW (3f, 16 A) Czas ładowania 0-100%: około 2 h i 40 min z terminalu trójfazowego o mocy 22 kW (3f, 32 A) Czas ładowania 0-80%: około 1 h i 40 min z terminalu trójfazowego o mocy 43 kW (3f, 63 A) Energia zgromadzona w akumulatorach: około 41 kWh Liczba ogniw: 192 Napięcie nominalne pakietu: około 400 V Masa pakietu: około 305 kg Energia właściwa pakietu: około 134 Wh/kg 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raku Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 6 minut temu, mrBEAN napisał: Zoe potrafi przyjąć 43 kW po AC czyli max dla sieci AC, 3x 63A. Teraz pytanie, czy ktokolwiek z Zoe postawi sobie taką przy domu... I raczej nie będzie tanio zmienić umowę z ZE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 minuty temu, Raku napisał: Teraz to już zgodnie z sumieniem mogę nakleić, bo wiesz, jak dawali prąd za darmo to płacili za to dywidendą dla @Cinos, tak więc business is business, sorry winnetou 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 (edytowane) 14 minut temu, K3 napisał: Teraz pytanie, czy ktokolwiek z Zoe postawi sobie taką przy domu... I raczej nie będzie tanio zmienić umowę z ZE... Pytanie brzmi po co miałby taką sobie stawiać? 63A jest zabezpieczane od przyłącza 32,2 kW. Za 1 kW przyłącza jest opłata 70 zł brutto. Czyli jeśłi ktoś bardzo by chciał (nadal nie wiem po co?) to dom zazwyczaj ma +/- 15-20 kW, przyjmijmy, że zwiększamy o 15 kW x 70 zł = 1050 zł Dramatu chyba nie ma? https://www.tauron-dystrybucja.pl/przylaczenie-do-sieci/oplata-za-przylaczenie Edytowane 9 Grudnia 2020 przez mrBEAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 9 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 8 minut temu, mrBEAN napisał: Pytanie brzmi po co miałby taką sobie stawiać? 63A jest zabezpieczane od przyłącza 32,2 kW. Za 1 kW przyłącza jest opłata 70 zł brutto. Czyli jeśłi ktoś bardzo by chciał (nadal nie wiem po co?) to dom zazwyczaj ma +/- 15-20 kW, przyjmijmy, że zwiększamy o 15 kW x 70 zł = 1050 zł Dramatu chyba nie ma? https://www.tauron-dystrybucja.pl/przylaczenie-do-sieci/oplata-za-przylaczenie A teraz sprawdź cenę ładowarki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 Ile taka ladowarka?Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 2 godziny temu, K3 napisał: To w ramach akcji "kibel na Orlenie"? Nie, w ramach akcji "skończył się papier toaletowy" . Ceny na Orlenie były kwestią czasu, choć myślałem, że nastąpi to później. No nic, więcej tankować tam nie zamierzam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ariibyd Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 7 godzin temu, format napisał: No i skończyło się rumakowanie. Kiedy to wchodzi? Janusz nie powinien się przejmować byle pierdołami.... tak myślę a wracając do meritum sprawy... kupić agregat na ropę.... pojechać na A1 (daleko nie masz) tam imiennicy sprzedają na MOPach i będzie tanio - pasi ... na pewno pasi.... a reszta jak zostanie przeznacz na coś pożytecznego .... wpłać gdzieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.