swienty Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 Wyjąłem filtr paliwa z auta. Jaki przebieg obstawiacie? Pompki pld + wtryskiwacze. Jest opcja żeby przez pompkę poszedl olej w układ? Auto nie chce odpalać, brak mocy, nie kopci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 2 minuty temu, swienty napisał: Wyjąłem filtr paliwa z auta. Jaki przebieg obstawiacie? Pompki pld + wtryskiwacze. Jest opcja żeby przez pompkę poszedl olej w układ? Auto nie chce odpalać, brak mocy, nie kopci. Po 30 000 zawsze taki miałem 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 (edytowane) 7 minut temu, rwIcIk napisał: Na palcu już czarno, więc pewnie pewnie 20-30 kkm przelatane. Halo halo, ale to jest filtr paliwa. Edytowane 20 Marca 2021 przez swienty 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 7 minut temu, swienty napisał: Halo halo, ale to jest filtr paliwa. przeca o tym wiemy i piszemy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 58 minut temu, Camel napisał: przeca o tym wiemy i piszemy Niemożliwe imo żeby filtr w sprawnym układzie tak wyglądał po 5kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 (edytowane) Pompa paliwa/vacum (tzw. tandem)? Oringi na pompowtryskiwaczach? EDIT// Doczytałem PLD, to pewnie Atego z opisu, ale być może trop to jakiś jest... Edytowane 20 Marca 2021 przez goofer007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 52 minuty temu, goofer007 napisał: Pompa paliwa/vacum (tzw. tandem)? Oringi na pompowtryskiwaczach? EDIT// Doczytałem PLD, to pewnie Atego z opisu, ale być może trop to jakiś jest... Atego, wczoraj założyłem nową pompę paliwa bo stara była zużyta - możliwe że to jej wina, napęd pracuje w oleju. Tak ona wygląda Druga opcja jest taka, że któraś pompa pld zaciąga olej, w poniedziałek będziemy szukać. Trzeciej możliwości dostawania się oleju do paliwa nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 BTW. Spotkał się ktoś z wydajnością/przepustowością filtrów paliwa takich uniwersalnych ? Zastanawiam się nad dołożeniem, ale nie chce zdławić silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 45 minut temu, sherif napisał: BTW. Spotkał się ktoś z wydajnością/przepustowością filtrów paliwa takich uniwersalnych ? Zastanawiam się nad dołożeniem, ale nie chce zdławić silnika. Co znaczy ''uniwersalnych''? Tak w ogóle to co to za silnik, bo mozna by poszukać filtr z jakiegoś auta o podobnej mocy i problem z głowy 2 godziny temu, swienty napisał: Niemożliwe imo żeby filtr w sprawnym układzie tak wyglądał po 5kkm. W sprawnym to oleju silnikowego nie powinno być wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 8 minut temu, volf6 napisał: W sprawnym to oleju silnikowego nie powinno być wcale Kiepskie paliwo i może po 50kkm jest szansa na coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 2 minuty temu, swienty napisał: Kiepskie paliwo i może po 50kkm jest szansa na coś takiego Wątpię, bo skąd ten olej w takim CR np i wtryskiwaczami na wierzchu? Kiepskie paliwo to chyba musiało by być z domieszką oleju silnikowego i to przepalonego i też w ilościach nieśladowych Skoro dodatkowo nie chce zapalać to awaria jakaś być musi a ten olej w układzie to raczej jej skutek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 (edytowane) 1 minutę temu, volf6 napisał: Wątpię, bo skąd ten olej w takim CR np i wtryskiwaczami na wierzchu? Ale ja tylko mogę podejrzewać że to jest olej edit: tutaj nie ma cr Edytowane 20 Marca 2021 przez swienty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 1 minutę temu, swienty napisał: Ale ja tylko mogę podejrzewać że to jest olej edit: tutaj nie ma cr Pisałeś, ze są pompki i pewnie coś z nimi nie halo-płać i płacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 4 godziny temu, swienty napisał: Halo halo, ale to jest filtr paliwa. Wygląd jak filtr oleju 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 28 minut temu, volf6 napisał: Pisałeś, ze są pompki i pewnie coś z nimi nie halo-płać i płacz W poniedziałek wyciągamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 54 minuty temu, swienty napisał: W poniedziałek wyciągamy Co tak na ślepo szukasz? A błędy jakieś ma? Korekty wtrysków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 20 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 1 minutę temu, Vadero napisał: Co tak na ślepo szukasz? A błędy jakieś ma? Korekty wtrysków? Wcale nie na ślepo. Ewidentnie pociągnął olej do paliwa, a możliwość jest jedynie przez pompki pld lub pompę paliwa. Powoli się doktoryzuję i widzę że wystarczy że poszły oringi na pompkach i będzie ciągnął olej. Na początek trzeba zrobić z tym porządek a dopiero szukać dalej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 Może ktoś wspomagał się Mixolem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 1 godzinę temu, aviator napisał: Może ktoś wspomagał się Mixolem Mixol jest czyściutki i takiego czarnego syfu nie zostawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 16 godzin temu, volf6 napisał: Co znaczy ''uniwersalnych''? Tak w ogóle to co to za silnik, bo mozna by poszukać filtr z jakiegoś auta o podobnej mocy i problem z głowy Tego typu: Silnik 289 V8 200KM, fabrycznie ma filtr w gaźniku, ale pompa nie jest niczym zabezpieczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Test sprężania: Cylinder 1: 95% Cylinder 1: 100% Cylinder 1: 99% Cylinder 1: 95% Równoważenie cylindrów - temperatura płynu 10 stopni: Cylinder 1: 0,06% Cylinder 1: 0,25% Cylinder 1: -0,35% Cylinder 1: 0,02% Równoważenie cylindrów - temperatura płynu 44 stopnie: Cylinder 1: -0,18% Cylinder 1: 0,40% Cylinder 1: -0,28% Cylinder 1: 0,06% Czas wtrysku: Cylinder 1: 876usek Cylinder 1: 906usek Cylinder 1: 895usek Cylinder 1: 917usek Po przejechaniu 1km zgasł. Do tego momentu normalnie przyspieszał, nie reagował na pedał gazu, zaczął zwalniać i zgasł. Zapalił dopiero na plaka i to wcale nie od razu. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 (edytowane) Najsensowniej to podpiąć go pod zewnętrzne zasilanie paliwa by wykluczyć przewody i smok w zbiorniku ale do tego trzeba mieć zrobione przewody paliwowe, które można by podpiąć pod podstawę. Sprawdź jeszcze sitka na przewodach paliwowych przy podstawie paliwa czy nic się nie dostało. Te równoważenie cylindrów to jest korekta wtryskiwacza tylko pod inną nazwą?. Czasy wtrysku są ok więc pompy są dobre. Wszędzie piszesz w równoważeniu "cylinder 1" to błąd? Chodzi chyba o cylindry od 1 do 4 jeśli tak to 2 i 3 do roboty. Jeśli zgasł po kilometrze to ewidentnie brak paliwa, zapowietrza się układ. Edytowane 21 Marca 2021 przez Marcin5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 (edytowane) Jeszcze jedno, pod małym filtrem paliwa jest kulka, która nie pozwala spłynąć paliwu z podstawy, sprawdź czy nie ma tam syfu, który uniósł kulkę i paliwo spływa z podstawy. Edytowane 21 Marca 2021 przez Marcin5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 36 minut temu, Marcin5 napisał: Najsensowniej to podpiąć go pod zewnętrzne zasilanie paliwa by wykluczyć przewody i smok w zbiorniku ale do tego trzeba mieć zrobione przewody paliwowe, które można by podpiąć pod podstawę. Jutro planujemy włożyć całego smoka do czystej banieczki z paliwem, zobaczymy czy zmieni kolor bo dziwi mnie czarny filtr paliwa bo niewielkim przebiegu. Założyłem nowy na którym przejechane jest obecnie 6km. 41 minut temu, Marcin5 napisał: Te równoważenie cylindrów to jest korekta wtryskiwacza tylko pod inną nazwą?. Tak mi się wydaje, nie mam innej opcji w kompie. 42 minuty temu, Marcin5 napisał: Wszędzie piszesz w równoważeniu "cylinder 1" to błąd? Chodzi chyba o cylindry od 1 do 4 jeśli tak to 2 i 3 do roboty. Totalne złomy, czy powinny jeszcze chodzić? Auto w krótkim czasie zostanie wycofane z użytkowania i będzie używane jako zapasowe i zrobi w miesiącu z 500-1000km, trochę szkoda inwestować jeśli nie jest to konieczne. 43 minuty temu, Marcin5 napisał: Jeśli zgasł po kilometrze to ewidentnie brak paliwa, zapowietrza się układ. No właśnie też mi się to nie podoba, w piątek jak jeździliśmy to objaw był taki jakby chciał jechać ale coś blokowało dopływ paliwa. Świadczy o tym też to że nie chce odpalić, a jak załapie na plaka to nie od razu na wszystkie garnki - ewidentnie zapowietrzony. Wygląda to tak że jedzie dobrze dopóki ma paliwo w dużym filtrze paliwa. 42 minuty temu, Marcin5 napisał: Jeszcze jedno, pod małym filtrem paliwa jest kulka, która nie pozwala spłynąć paliwu z podstawy, sprawdź czy nie ma tam syfu, który uniósł kulkę i paliwo spływa z podstawy. Sprawdzę, ale nie kojarzę żadnej kulki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Wtryski raczej już kiepskie, wszystko powyżej 0.0..% to już kiepsko a 0.40% to już padaka. Moja rada to skup się na zasilaniu paliwa, szczelność instalacji itp. Idealnie byłoby kupić na szrocie przewody idące od podstawy filtra lub w serwisie końcówki przewodów + przewód i dać mu zasilanie na "krótko" i wyeliminować przewody, zbiornik, smok. Daj sobie spokój z tym olejem w paliwie, pewnie przedostaje się przez pompy bo w sumie to nie ma innej możliwości, chyba że przez powrót ale to by musiał być problem w głowicy. Filtr zawsze będzie czarny a jak auto ma być rezerwowe to szkoda kasy na szukanie, masz tak prosty silnik i układ paliwowy, że pojedzie na wszystkim. Jak ogarniesz zasilanie i wykluczysz nieszczelność i będzie żył to nie rób nic więcej. Silnik ewidentnie się zapowietrza przez brak paliwa. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 12 minut temu, Marcin5 napisał: Silnik ewidentnie się zapowietrza przez brak paliwa. Jutro dam znać co wymodziliśmy naprawiasz na co dzień ciężarowe? OM904 to właśnie prosta i pancerna jednostka, no ale czasem coś padnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 33 minuty temu, Marcin5 napisał: Wtryski raczej już kiepskie, wszystko powyżej 0.0..% to już kiepsko a 0.40% to już padaka. Jutro sprawdzimy przelewy i zobaczymy jak to wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 1 godzinę temu, swienty napisał: Jutro dam znać co wymodziliśmy naprawiasz na co dzień ciężarowe? OM904 to właśnie prosta i pancerna jednostka, no ale czasem coś padnie... Duże gwiazdy od paru lat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Godzinę temu, swienty napisał: Jutro sprawdzimy przelewy i zobaczymy jak to wyjdzie Daj sobie spokój na razie, załatw dwie końcówki i dwa kawałki przewód paliwowych i podłącz go na krótko z podstawy. Najtańsza opcja i najszybsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 4 minuty temu, Marcin5 napisał: Duże gwiazdy od paru lat. Dziękuję dobranoc, nie mam więcej pytań wszystko jasne 2 minuty temu, Marcin5 napisał: Daj sobie spokój na razie, załatw dwie końcówki i dwa kawałki przewód paliwowych i podłącz go na krótko z podstawy. Najtańsza opcja i najszybsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 22 godziny temu, Marcin5 napisał: Daj sobie spokój na razie, załatw dwie końcówki i dwa kawałki przewód paliwowych i podłącz go na krótko z podstawy. Najtańsza opcja i najszybsza. Już właśnie miałem tak robić i... Po wykręceniu przewodu zasilania, w metalowej końcówce znalazł się jakiś plastik który prawie całkowicie blokował przepływ paliwa. Po usunięciu tego auto odpala od strzału, jest moc (oczywiście jak na 1218) 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 20 minut temu, swienty napisał: Już właśnie miałem tak robić i... Po wykręceniu przewodu zasilania, w metalowej końcówce znalazł się jakiś plastik który prawie całkowicie blokował przepływ paliwa. Po usunięciu tego auto odpala od strzału, jest moc (oczywiście jak na 1218) I super, to jest prosty układ ale czasami potrafi narobić problemów. Syf na końcówkach przewodów trafia się często i potrafi narobić problemów. Jak jest dobrze to daj mu spokój i niech żyje sobie dalej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 15 minut temu, Marcin5 napisał: I super, to jest prosty układ ale czasami potrafi narobić problemów. Syf na końcówkach przewodów trafia się często i potrafi narobić problemów. Jak jest dobrze to daj mu spokój i niech żyje sobie dalej. No właśnie to nie syf z baku, tylko część elementu który wygląda jak jakiś zaworek zwrotny - okrągła, płaska zaślepka średnicy przewodu, lekko objechana z jednej strony. Jak zaciągnął mocniej paliwo to klapka blokowała przepływ. Dziwna sprawa bo w baku jest sitko, no ale są na świecie rzeczy które się fizjologom nie śniły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 46 minut temu, swienty napisał: No właśnie to nie syf z baku, tylko część elementu który wygląda jak jakiś zaworek zwrotny - okrągła, płaska zaślepka średnicy przewodu, lekko objechana z jednej strony. Jak zaciągnął mocniej paliwo to klapka blokowała przepływ. Dziwna sprawa bo w baku jest sitko, no ale są na świecie rzeczy które się fizjologom nie śniły... a nie dolał ktoś czegoś co rozpuściło przewody, plastiki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 (edytowane) Godzinę temu, swienty napisał: No właśnie to nie syf z baku, tylko część elementu który wygląda jak jakiś zaworek zwrotny - okrągła, płaska zaślepka średnicy przewodu, lekko objechana z jednej strony. Jak zaciągnął mocniej paliwo to klapka blokowała przepływ. Dziwna sprawa bo w baku jest sitko, no ale są na świecie rzeczy które się fizjologom nie śniły... Z tego co pamiętam w krućcu wkręconym w podstawę powinny być sitka,być może to pozostałość po nich. Dawno nie grzebałem w Atego i mogę się mylić. Napewno w krućcach są zaworki, które się otwierają jak skręcasz przewód paliwowy i zamykają się jak przewód odkręcasz by paliwo nie zleciało z podstawy. Edytowane 22 Marca 2021 przez Marcin5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 20 minut temu, zet napisał: a nie dolał ktoś czegoś co rozpuściło przewody, plastiki ? No ja nie dolałem a ja nim nie jeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 W dniu 21.03.2021 o 16:44, swienty napisał: Test sprężania: Cylinder 1: 95% Cylinder 1: 100% Cylinder 1: 99% Cylinder 1: 95% Równoważenie cylindrów - temperatura płynu 10 stopni: Cylinder 1: 0,06% Cylinder 1: 0,25% Cylinder 1: -0,35% Cylinder 1: 0,02% Równoważenie cylindrów - temperatura płynu 44 stopnie: Cylinder 1: -0,18% Cylinder 1: 0,40% Cylinder 1: -0,28% Cylinder 1: 0,06% Czas wtrysku: Cylinder 1: 876usek Cylinder 1: 906usek Cylinder 1: 895usek Cylinder 1: 917usek Po przejechaniu 1km zgasł. Do tego momentu normalnie przyspieszał, nie reagował na pedał gazu, zaczął zwalniać i zgasł. Zapalił dopiero na plaka i to wcale nie od razu. Jakieś pomysły? czy mogę zadać głupie pytanie? jak są możliwe różne wartości dla tego samego cylindra? I z czego wynika... I dlaczego nic nie wiemy o innych cylindrach poza pierwszym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 15 minut temu, pawel_78 napisał: czy mogę zadać głupie pytanie? jak są możliwe różne wartości dla tego samego cylindra? I z czego wynika... I dlaczego nic nie wiemy o innych cylindrach poza pierwszym... Jest to poprostu pomyłka autora wątku, to jest wykaz oz 1 do 4 cylindra. Tak mi się wydaje i tak pewnie jest. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 23 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 39 minut temu, Marcin5 napisał: Jest to poprostu pomyłka autora wątku, to jest wykaz oz 1 do 4 cylindra. Tak mi się wydaje i tak pewnie jest. Oczywiście tak jest Autko śmiga jak gdyby nigdy nic, dzisiaj jeździliśmy na 2 i żadnego problemu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 53 minuty temu, swienty napisał: Oczywiście tak jest Autko śmiga jak gdyby nigdy nic, dzisiaj jeździliśmy na 2 i żadnego problemu I super, taka pierdoła a potrafi krwi napsuć. Ale zawsze to jakieś doświadczenie na przyszłość. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 W dniu 21.03.2021 o 18:56, Marcin5 napisał: Wtryski raczej już kiepskie, wszystko powyżej 0.0..% to już kiepsko a 0.40% to już padaka. A taki przypadek - do temperatury 70 stopni korekty w miarę ok. Natomiast po przekroczeniu temperatury 70 stopni ucieka na + korekta na 4 cylindrze w trakcie spokojnej jazdy na 4 biegu dochodząc do wartości +3mm3/w. Na jałowym korekty oscylują +/-1,2mm3/w. Co jest nie tak? Wtryskiwacz? Cylinder? Silnik 1.9 mJTD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin5 Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 14 godzin temu, bochumil napisał: A taki przypadek - do temperatury 70 stopni korekty w miarę ok. Natomiast po przekroczeniu temperatury 70 stopni ucieka na + korekta na 4 cylindrze w trakcie spokojnej jazdy na 4 biegu dochodząc do wartości +3mm3/w. Na jałowym korekty oscylują +/-1,2mm3/w. Co jest nie tak? Wtryskiwacz? Cylinder? Silnik 1.9 mJTD. Nie pomogę a nie chcę Cię naprowadzić na zły trop. Trzeba popytać u ludzi ogarniających 1.9mjtd by nie wydawać kasy niepotrzebnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 14 godzin temu, bochumil napisał: A taki przypadek - do temperatury 70 stopni korekty w miarę ok. Natomiast po przekroczeniu temperatury 70 stopni ucieka na + korekta na 4 cylindrze w trakcie spokojnej jazdy na 4 biegu dochodząc do wartości +3mm3/w. Na jałowym korekty oscylują +/-1,2mm3/w. Co jest nie tak? Wtryskiwacz? Cylinder? Silnik 1.9 mJTD. 8v czy 16v? W 8v luz zaworowy bym sprawdził na początek, w 16v jest hydraulika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 2 godziny temu, steyr napisał: 8v czy 16v? W 8v luz zaworowy bym sprawdził na początek, w 16v jest hydraulika. 8V. Jak pojechałem do warsztatu, który robi przy włoszczyźnie to usłyszałem, że nigdy w JTD luzów nie regulowali. Jak się zrobi ciepło to sam zdejmę czapkę i luz sprawdzę. Jeśli będą ewidentne odchyłki to pojadę z tym do serwisu w którym wiedzą co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 1 minutę temu, bochumil napisał: 8V. Jak pojechałem do warsztatu, który robi przy włoszczyźnie to usłyszałem, że nigdy w JTD luzów nie regulowali. Jak się zrobi ciepło to sam zdejmę czapkę i luz sprawdzę. Jeśli będą ewidentne odchyłki to pojadę z tym do serwisu w którym wiedzą co i jak. Raz na 200kkm bym sprawdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 3 minuty temu, steyr napisał: Raz na 200kkm bym sprawdził Instrukcja obsługi zaleca co 60 tysięcy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 25 Marca 2021 Udostępnij Napisano 25 Marca 2021 19 godzin temu, bochumil napisał: Jeśli będą ewidentne odchyłki to pojadę z tym do serwisu w którym wiedzą co i jak Wielkiej filozofii tam nie ma, trzeba mieć tylko podkładki o odpowiedniej grubości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 30 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2021 W dniu 25.03.2021 o 11:39, volf6 napisał: Wielkiej filozofii tam nie ma, trzeba mieć tylko podkładki o odpowiedniej grubości... Szczelinomierz i ogień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2021 (edytowane) W dniu 25.03.2021 o 11:39, volf6 napisał: Wielkiej filozofii tam nie ma, trzeba mieć tylko podkładki o odpowiedniej grubości... Oczywiście że nie ma, pod warunkiem, że posiada się odpowiednie narzędzia do wciskania szklanki i do podważania płytek - 1.860.443.000 - 1.860.724.001 Oczywiście można zakombinować używając domowych narzędzi ale nie mając wprawy można uszkodzić szklanki. Poniżej instrukcja regulacji luzów w języku Goetego http://www.puntofia.com/1_9_l_jtd_dieselmotor-445.html Edytowane 1 Kwietnia 2021 przez bochumil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2021 2 godziny temu, bochumil napisał: Oczywiście że nie ma, pod warunkiem, że posiada się odpowiednie narzędzia do wciskania szklanki i do podważania płytek Da radę bez narzędzi specjalnych a żeby uszkodzić tam szklanki to trzeba się naprawdę postarać. Najlepiej połączyć czynność regulacji z wymianą paska-wtedy wałek do góry i dostęp bajeczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.