sherif Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ? Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też. Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 23 minuty temu, sherif napisał: Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ? Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też. Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem Gdzieś widziałem jak wdmuchiwali w dolot dym z fajka. Widać było gdzie jest rozszczelniony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 Czytałem o pomyśle na pryskanie na dolot samostartem podczas pracy silnika. Gdy się trafi w okolice nieszczelności, obroty silnika wzrastają. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pito Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 Stary sposób z astry F - pędzelkiem namoczonym w benzynie przecierać połączenia. Jak silnik podniesie obroty - w tym miejscu jest nieszczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 28 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 18 minut temu, Maxit napisał: Gdzieś widziałem jak wdmuchiwali w dolot dym z fajka. Widać było gdzie jest rozszczelniony. Nie palę i generatora dymu też nie posiadam . 14 minut temu, gondoljerzy napisał: Czytałem o pomyśle na pryskanie na dolot samostartem podczas pracy silnika. Gdy się trafi w okolice nieszczelności, obroty silnika wzrastają. Też o tym czytałem, tylko kolektor jest dość duży i ładny trochę nie chcę go plakiem uwalić. NIe jestem też pewien czy nie szczelność nie jest gdzieś na przewodach kolektor-trójnik- serwo-skrzynia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 9 minut temu, sherif napisał: Nie palę i generatora dymu też nie posiadam . Ja też nie, ale jak przygotujesz wszystko to ktoś palący do nadmuchania w rurkę się znajdzie. Od biedy z butelki i fajka możesz sobie zrobić maszynę do dymu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 Godzinę temu, sherif napisał: Nie palę i generatora dymu też nie posiadam . Też o tym czytałem, tylko kolektor jest dość duży i ładny trochę nie chcę go plakiem uwalić. NIe jestem też pewien czy nie szczelność nie jest gdzieś na przewodach kolektor-trójnik- serwo-skrzynia. Kup zwykłe chińskie kadzidełka, są tanie, śmierdzą i kopcą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 2 godziny temu, sherif napisał: Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ? Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też. Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem Plak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 2 godziny temu, swienty napisał: Plak Ale chłop nie chce upaprać tego, co mozolnie składa przez ostatni rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 6 godzin temu, sherif napisał: Nie palę i generatora dymu też nie posiadam . Też o tym czytałem, tylko kolektor jest dość duży i ładny trochę nie chcę go plakiem uwalić. NIe jestem też pewien czy nie szczelność nie jest gdzieś na przewodach kolektor-trójnik- serwo-skrzynia. Benzyna ekstrakcyjna lub nitro w rozpylaczu - nic nie ubrudzisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2021 W dniu 28.06.2021 o 23:52, maras77 napisał: Benzyna ekstrakcyjna lub nitro w rozpylaczu - nic nie ubrudzisz. Najwyżej spalisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 2 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2021 W dniu 28.06.2021 o 17:23, sherif napisał: o tym czytałem, tylko kolektor jest dość duży i ładny trochę nie chcę go plakiem uwalić To brake cleanerem psikaj, tyle że też sprawdź czy nie zostawi śladu, raczej nie powinien 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bluczek Napisano 5 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2021 W dniu 28.06.2021 o 16:38, sherif napisał: Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ? Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też. Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem Jestes pewien ze rzeczywiscie podciśnienie ucieka? Normalnie przy wakuometrach trzeba zastosować dławik bo będzie sie tak zachowywal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2021 8 minut temu, bluczek napisał: Jestes pewien ze rzeczywiscie podciśnienie ucieka? Normalnie przy wakuometrach trzeba zastosować dławik bo będzie sie tak zachowywal. Gdzieś ucieka, bo przy rozpinaniu przewodów zaraz po zgaszeniu silnika powinno choć zasyczeć a nie ma nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 5 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2021 W dniu 28.06.2021 o 16:38, sherif napisał: Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ? Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też. Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem Napisz w czym jest problem... - czyli co jest nie tak - co nie działa. A nie szukaj po omacku. Podaj dokładnie o jaki pojazd chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 5 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2021 6 godzin temu, sherif napisał: przy rozpinaniu przewodów zaraz po zgaszeniu silnika powinno choć zasyczeć a nie ma nic. Tylko między zaworem zwrotnym a serwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2021 39 minut temu, pawel_78 napisał: Napisz w czym jest problem... - czyli co jest nie tak - co nie działa. A nie szukaj po omacku. Podaj dokładnie o jaki pojazd chodzi. Pisałem wyżej podciśnienie skacze, serwo słabo działa a obroty falują. Zapłon i gaźnik był przez fachowca ustawiany. Auto to Mustang V8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2021 23 minuty temu, ghost2255 napisał: Tylko między zaworem zwrotnym a serwem Jasne, zdejmuje przewód przy trójniku na serwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.