pij Napisano 30 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 Problem jak w temacie. Włączam, szybko zaczyna lecieć zimne powietrze (więc czynnik jest), ale po 10-15 sek stop i już nie chłodzi. Oględziny na kanale (przy okazji wymiany rozrządu) ujawniły dość mocno sklepany (musiałem gdzieś uderzyć) przewód idący od sprężarki do skraplacza. Tak na oko to z oryginalnej średnicy zostało 1/3 może 1/4. I teraz pytanie, czy to może być powodem rozłączania sprężarki (wąskie gardło i jakiś czujnik ciśnienia wywala)? Rozmawiałem z gościem w warsztacie gdzie gaz montowałem do auta i zajmują się też klimatyzacjami i powiedział on, że to absolutnie nie ma wpływu na działanie układu. Wiem, ze to wróżenie z fusów, ale może jakiś praktyk by się wypowiedział? Bo miałem plan kupić i wymienić ten wąż, a gość powiedział, że to jakiś zawór w sprężarce i że za parę stówek mi to ogarnie. Z mechanikami jak z lekarzem warto poznać inną opinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 30 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 wymień wąż skoro i tak jest tak mocno uszkodzony i zobaczysz co będzie dalej (to tak jakby Ci nikt nie odpowiedział) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 30 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 Sprawdź jakie masz ciśnienie robocze czynnika w układzie. Mi kiedyś nabili za dużo czynnika do układu. Klimatyzacja zaczynała chłodzić, ciśnienie w układzie wzrastało ponad bezpieczną wartość i komputer wyłączał klimatyzację. Po upuszczeniu czynnika problem znikł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 30 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 27 minut temu, kowal napisał: Sprawdź jakie masz ciśnienie robocze czynnika w układzie. Mi kiedyś nabili za dużo czynnika do układu. Klimatyzacja zaczynała chłodzić, ciśnienie w układzie wzrastało ponad bezpieczną wartość i komputer wyłączał klimatyzację. Po upuszczeniu czynnika problem znikł. Chłodziła do pewnego momentu bez problemu więc to raczej nie to. Dlatego podejrzewałem, że to zwężenie na przewodzie może rozłączać ze względu na ciśnienie właśnie rosnące przez to wąskie gardło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 30 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 Jedź do serwisu samych klimayzacji, i umów się na diagnostykę/wymianę węża i ewentualnie tego zaworka, bo nie sądzę by był sens dwa razy podchodzić do tematu oprożniania klimy. A koszt będzie podobny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 30 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 3 godziny temu, pij napisał: Problem jak w temacie. Włączam, szybko zaczyna lecieć zimne powietrze (więc czynnik jest), ale po 10-15 sek stop i już nie chłodzi. Oględziny na kanale (przy okazji wymiany rozrządu) ujawniły dość mocno sklepany (musiałem gdzieś uderzyć) przewód idący od sprężarki do skraplacza. Tak na oko to z oryginalnej średnicy zostało 1/3 może 1/4. I teraz pytanie, czy to może być powodem rozłączania sprężarki (wąskie gardło i jakiś czujnik ciśnienia wywala)? Rozmawiałem z gościem w warsztacie gdzie gaz montowałem do auta i zajmują się też klimatyzacjami i powiedział on, że to absolutnie nie ma wpływu na działanie układu. Wiem, ze to wróżenie z fusów, ale może jakiś praktyk by się wypowiedział? Bo miałem plan kupić i wymienić ten wąż, a gość powiedział, że to jakiś zawór w sprężarce i że za parę stówek mi to ogarnie. Z mechanikami jak z lekarzem warto poznać inną opinię Rozklep go w drugą stronę i zobacz czy pomoże. Więcej już nie zepsujesz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 4 godziny temu, pij napisał: Problem jak w temacie. Włączam, szybko zaczyna lecieć zimne powietrze (więc czynnik jest), ale po 10-15 sek stop i już nie chłodzi. Oględziny na kanale (przy okazji wymiany rozrządu) ujawniły dość mocno sklepany (musiałem gdzieś uderzyć) przewód idący od sprężarki do skraplacza. Tak na oko to z oryginalnej średnicy zostało 1/3 może 1/4. I teraz pytanie, czy to może być powodem rozłączania sprężarki (wąskie gardło i jakiś czujnik ciśnienia wywala)? Rozmawiałem z gościem w warsztacie gdzie gaz montowałem do auta i zajmują się też klimatyzacjami i powiedział on, że to absolutnie nie ma wpływu na działanie układu. Wiem, ze to wróżenie z fusów, ale może jakiś praktyk by się wypowiedział? Bo miałem plan kupić i wymienić ten wąż, a gość powiedział, że to jakiś zawór w sprężarce i że za parę stówek mi to ogarnie. Z mechanikami jak z lekarzem warto poznać inną opinię A jak ze skroplinami? Schodzą pod pojazd? Sprawdź ciśnienia w układzie i czujniki... A walnięty przewód może być tylko początkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 30 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 Przykro mi to pisać ale to się sprężarka kończy, a w zasadzie już się skończyła. Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 30 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2022 4 godziny temu, mokrii napisał: Przykro mi to pisać ale to się sprężarka kończy, a w zasadzie już się skończyła. Wysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka Szkoda by było, w takim razie trzymam się opinii mechanika, że wystarczy zawór wymienić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 1 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 9 hours ago, pij said: Szkoda by było, w takim razie trzymam się opinii mechanika, że wystarczy zawór wymienić masz auto do ktorego czesci nowe znajdziesz w cenie złomu u mnie trzeba było szukać używanego a i tak tani nie był 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 1 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 1 godzinę temu, mokrii napisał: masz auto do ktorego czesci nowe znajdziesz w cenie złomu u mnie trzeba było szukać używanego a i tak tani nie był Nie tak hop siup, wiele już nie jest produkowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 1 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 (edytowane) 17 godzin temu, mokrii napisał: Przykro mi to pisać ale to się sprężarka kończy, a w zasadzie już się skończyła. Akurat w starym Forku miałem identyczny objaw i przyczyną było …tu może trochę przekręcę bo nie pamiętam dokładnie… odsunięte sprzęgło kompresora(?). Też zakładałem, że kompresor, pamiętam że szukałem nowego albo warsztatu który regeneruje, ale pojechałem do speca od klimy i zdiagnozował, że to w sumie pierdoła [edit] …poszukałem z ciekawości i przyczyną & rozwiązaniem było prawdopodobnie cos takiego: https://www.youtube.com/watch?v=r08LNJ38FTE&ab_channel=TVNTurbo Edytowane 1 Lipca 2022 przez camel00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 1 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2022 W dniu 30.06.2022 o 13:17, pij napisał: Wiem, ze to wróżenie z fusów Wentylator na chłodnicach pracuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianMig Napisano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2023 Kompresor można rozłożyć na czesci pierwsze i wymianiec to co sie zuzylo. patrzac na to ile masz potencjalnych usterek to albo zawor albo kompresor. ten drugi mozesz smialo zregenerowac https://dailydriver.pl/porady/technika/uszkodzony-kompresor-klimatyzacji-objawy-i-naprawa/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2023 Żeby nie zakładać nowego tematu, pytanie mam - w którym miejscu najczęściej dochodzi do rozszczelnienia układu klimatyzacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2023 W dniu 1.07.2022 o 15:20, volf6 napisał(a): Wentylator na chłodnicach pracuje? Miałem tak w focusie, na postoju klima się wlaczala, wyłączała, włączała i tak w kółko. W trakcie jazdy działała cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2023 (edytowane) Godzinę temu, bochumil napisał(a): Żeby nie zakładać nowego tematu, pytanie mam - w którym miejscu najczęściej dochodzi do rozszczelnienia układu klimatyzacji? Dosłownie w zeszłym tygodniu odebrałem samochód od mechanika. Nie używam klimatyzacji, ale coś mnie ostatnio tknęło, żeby sprawdzić czy działa …no i nie działała. Trzy godziny i 900 zł później, okazało się, że ponad 700 zł czynnika spierdzieliło przez jakieś oringi za pisiont groszy. Nic nie było popsute, po prostu przyszedł ich czas i wypuściły wszystko co miały trzymać. Coś tam mi facet tłumaczył, że były ze złego materiału, ale się wyłączyłem, żeby do mnie nie dotarło ile wydałem na coś czego nie potrzebuję Edytowane 5 Czerwca 2023 przez camel00 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 7 godzin temu, camel00 napisał(a): Dosłownie w zeszłym tygodniu odebrałem samochód od mechanika. Nie używam klimatyzacji, ale coś mnie ostatnio tknęło, żeby sprawdzić czy działa …no i nie działała. Trzy godziny i 900 zł później, okazało się, że ponad 700 zł czynnika spierdzieliło przez jakieś oringi za pisiont groszy. Nic nie było popsute, po prostu przyszedł ich czas i wypuściły wszystko co miały trzymać. Coś tam mi facet tłumaczył, że były ze złego materiału, ale się wyłączyłem, żeby do mnie nie dotarło ile wydałem na coś czego nie potrzebuję Mnie wczorajsza wizyta kosztowała 175 zł. Układ klimatyzacji był właściwie pusty. Klima słabo chłodziła, charakterystycznie syczało z nawiewów. Napełniana była rok temu, więc gdzieś czynnik ucieka. Wg użytkowników najczęściej obrywa w tych autach chłodnica klimatyzacji - kamienie spod kół itd. układ napełniony z kontrastem i póki co nic nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 A w ogóle to pytanie jeszcze mam - czy czujnik ciśnienia klimatyzacji czyli tzw. presostat często ulega awarii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 2 godziny temu, bochumil napisał(a): A w ogóle to pytanie jeszcze mam - czy czujnik ciśnienia klimatyzacji czyli tzw. presostat często ulega awarii? Diagnozowanie za pomoca statystycznych awarii to sie chyba nie jest najlepszy pomysl 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 Z tego co słyszę, to jakiś oring bądź rurka przestaje być szczelna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 19 minut temu, Maciej__ napisał(a): Diagnozowanie za pomoca statystycznych awarii to sie chyba nie jest najlepszy pomysl Dlaczego? Na tym forum chętnie diagnozuje się awarię alternatora we włoskich autach właśnie na podstawie statystyk 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 2 godziny temu, bochumil napisał(a): A w ogóle to pytanie jeszcze mam - czy czujnik ciśnienia klimatyzacji czyli tzw. presostat często ulega awarii? W żuliecie mi ostatnio padł ale pięknie zgłosiła błąd, więc nie było szukania Nawet układu nie trzeba opróżniać do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 16 minut temu, cumel napisał(a): W żuliecie mi ostatnio padł ale pięknie zgłosiła błąd, więc nie było szukania Nawet układu nie trzeba opróżniać do wymiany U mnie błędu nie ma, ale program diagnostyczny pokazuje zaledwie 0,05 bara na włączonej klimatyzacji. I to po nabiciu Przed nabiciem wartość wynosiła 0,03. Albo coś nie halo z czujnikiem, albo z programem diagnostycznym - dedykowanym do włoskich aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 22 minuty temu, cumel napisał(a): W żuliecie mi ostatnio padł ale pięknie zgłosiła błąd, więc nie było szukania Nawet układu nie trzeba opróżniać do wymiany Posiadasz Multiecuscan żeby zlogować z centralki silnika ciśnienie klimatyzacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 2 minuty temu, bochumil napisał(a): Posiadasz Multiecuscan żeby zlogować z centralki silnika ciśnienie klimatyzacji? Mój nie działa z żółtą przejściówką ale błąd pokazało na ecu Kalibrację klap ogarną mi @guttek i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 Teraz, cumel napisał(a): Mój nie działa z żółtą przejściówką ale błąd pokazało na ecu Kalibrację klap ogarną mi @guttek i działa Do sprawdzenia ciśnienia nie potrzeba żółtej przejściówki, bo akurat ten parametr znajdziesz w ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 Teraz, bochumil napisał(a): Do sprawdzenia ciśnienia nie potrzeba żółtej przejściówki, bo akurat ten parametr znajdziesz w ECU Idę, daj mi 5min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 3 minuty temu, cumel napisał(a): Idę, daj mi 5min Wrzucam ściągę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 22 minuty temu, bochumil napisał(a): Wrzucam ściągę No mimo moich szczerych chęci, interfejs miał inne zdanie .... nawet BT nie widać w telefonie. Padł na dobre. Sorki dopiero jak zamówię Viakena to poratuję bo ten szmelc już w drodze do pszok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2023 7 godzin temu, cumel napisał(a): No mimo moich szczerych chęci, interfejs miał inne zdanie .... nawet BT nie widać w telefonie. Padł na dobre. Sorki dopiero jak zamówię Viakena to poratuję bo ten szmelc już w drodze do pszok. Mój poprzedni chińczyk czyli Vgate iCar 2 też padł. Kupiłem Vgate iCar Pro, który wg zapewnień producenta miał się łączyć z każdym modułem. Niestety nie w Stilo. Na szczęście w Alfie od biedy działa i przy okazji żółtej przejściówki łączę się z każdym modułem. W razie "W" posiadam jeszcze interface USB od Viaken. Świetnie współpracuje z Multiecuscan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2023 9 godzin temu, bochumil napisał(a): Mój poprzedni chińczyk czyli Vgate iCar 2 też padł. Kupiłem Vgate iCar Pro, który wg zapewnień producenta miał się łączyć z każdym modułem. Niestety nie w Stilo. Na szczęście w Alfie od biedy działa i przy okazji żółtej przejściówki łączę się z każdym modułem. W razie "W" posiadam jeszcze interface USB od Viaken. Świetnie współpracuje z Multiecuscan. Jakoś dziś poszło... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2023 Też logowałem się dzisiaj AlfaOBD. Ciśnienie na zrzucie poniżej. Wnioski są dwa: 1. Multiecuscan nie zawsze jest wiarygodny. 2. Zlogowane ciśnienie w peaku osiągające 2000kPa jest za duże. Przynajmniej tak wynika z pozyskanych informacji jakoby przy 15 barach (1500kPa) powinien załączyć się I bieg wentylatora zbijając ciśnienie do 10-11bar. Ktoś potwierdzi/zaprzeczy tym informacjom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2023 20 godzin temu, bochumil napisał(a): Do sprawdzenia ciśnienia nie potrzeba żółtej przejściówki, bo akurat ten parametr znajdziesz w ECU Do sprawdzenia ciśnienia to się używa manometrów i od razu wiadomo co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2023 2 godziny temu, shapyr napisał(a): Do sprawdzenia ciśnienia to się używa manometrów i od razu wiadomo co i jak. Jak ktoś posiada manometr, to oczywiście tak. Jak posiada się jedynie, a może i aż narzędzie diagnostyczne w postaci interface'u i apki to się weryfikuje, która apka działa w miarę prawidłowo. Lepsze to niż pierdylion niepotrzebnych aplikacji na telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 8 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2023 W dniu 7.06.2023 o 21:08, bochumil napisał(a): Jak ktoś posiada manometr, to oczywiście tak. Pisałeś wcześniej, że byłeś z klimą do nabicia i nie było tam manometrów? No chyba, że byłeś u nabijacza a nie w serwisie klimatyzacji. Ja mam tylko manometr do strony niskiego ciśnienia na czym ubolewam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2023 9 godzin temu, shapyr napisał(a): Pisałeś wcześniej, że byłeś z klimą do nabicia i nie było tam manometrów? No chyba, że byłeś u nabijacza a nie w serwisie klimatyzacji. Ja mam tylko manometr do strony niskiego ciśnienia na czym ubolewam. Oczywiście że były. Ja po prostu lubię mieć użyteczne narzędzia pod ręką, a takimi są chciażby moduł BT pod OBD2 oraz apka w wersji DEMO, wystarczająca do diagnostyki mojego pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 9 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2023 W dniu 7.06.2023 o 18:34, shapyr napisał(a): Do sprawdzenia ciśnienia to się używa manometrów i od razu wiadomo co i jak. Generalnie jak się poczyta to rzeźba z "wiedzą" z Internetu , a nie serwis i diagnostyka. Czujniki w układzie mogą dawać złe wskazania/być uszkodzone itd. Bez manometrów to nawet nie ma jak tego zweryfikować. Trzeba dać fachowcom (w tym zarobić) i tyle, albo kupić stację/urządzenie do serwisu klimatyzacji i wtedy się bawić. W jednym w zeszłym roku "wymieniałem" chłodnicę ( wróciła z trasy bez klimatyzacji) w innym niecałe 2 tygodnie temu trochę "schudłem finansowo", bo najpierw szlag trafił czujnik ciśnienia (pokazywał "dziwne" rzeczy), po wymianie "wybuchła" sprężarka (zjarało się sterowanie) i do tego jak się później okazało był problem ze sterowaniem (dynamicznym) wiatraka na chłodnicy. Kompletny serwis trwał 24h, czyli zostawiłem jednego dnia, a następnego samochód był gotowy. PS - @pij pewnie od dawna ma sprawną klimatyzację i nawet nie napisał, czy wymiana czujnika (ciśnienia?) przyniosła spodziewany efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 9 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2023 4 godziny temu, futrzak napisał(a): Generalnie jak się poczyta to rzeźba z "wiedzą" z Internetu , a nie serwis i diagnostyka. Czujniki w układzie mogą dawać złe wskazania/być uszkodzone itd. Bez manometrów to nawet nie ma jak tego zweryfikować. Trzeba dać fachowcom (w tym zarobić) i tyle, albo kupić stację/urządzenie do serwisu klimatyzacji i wtedy się bawić. W jednym w zeszłym roku "wymieniałem" chłodnicę ( wróciła z trasy bez klimatyzacji) w innym niecałe 2 tygodnie temu trochę "schudłem finansowo", bo najpierw szlag trafił czujnik ciśnienia (pokazywał "dziwne" rzeczy), po wymianie "wybuchła" sprężarka (zjarało się sterowanie) i do tego jak się później okazało był problem ze sterowaniem (dynamicznym) wiatraka na chłodnicy. Kompletny serwis trwał 24h, czyli zostawiłem jednego dnia, a następnego samochód był gotowy. PS - @pij pewnie od dawna ma sprawną klimatyzację i nawet nie napisał, czy wymiana czujnika (ciśnienia?) przyniosła spodziewany efekt A gdzie tam sprawną, nie ma czasu nigdzie auta oddać na diagnostykę. Tak więc nadal schładzam się w kilkunastosekundowym interwale 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWEL5G4C2JK1 Napisano 10 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2023 Witam.Podepne się pod temat. Wczoraj wymieniłem czujnik ciśnienia w citroenie c2.Klimatyzacja teraz uruchamia się za każdym razem a też miałem problemy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2023 Prawda czasu W dniu 9.06.2023 o 23:01, pij napisał(a): A gdzie tam sprawną, nie ma czasu nigdzie auta oddać na diagnostykę. Tak więc nadal schładzam się w kilkunastosekundowym interwale I prawda ekranu W dniu 9.06.2023 o 18:26, futrzak napisał(a): PS - @pij pewnie od dawna ma sprawną klimatyzację i nawet nie napisał, czy wymiana czujnika (ciśnienia?) przyniosła spodziewany efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.