Skocz do zawartości

Nowe do 180kzł


pejus1982

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, RABIN napisał(a):

Mam pakiet w skodzie ale mimo to po 15 tkm pojechalem na serwis calosc ok 700zl w seacie aronie zony sama wymiana oleju z filtrem wyszla 1,5zl  to jest chore. 

Olej filtr oleju , powietrza ,świece + przegląd 1,5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Maciej__ napisał(a):

Za 4-5kPLN mozna kupic pakiet przegladow na 5 lat, wiec raczej bardzo przyzwoicie.

 

Nie no, to drogo. Rok temu w Skodzie taki pakiet na 4 lata kosztował mnie 1800zł.

Opcji 5 lat nie było i zdaje się w Skodzie nie ma wiec ciężko porównać jabłka z jabłkami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, sowik85 napisał(a):

 

Nie no, to drogo. Rok temu w Skodzie taki pakiet na 4 lata kosztował mnie 1800zł.

Opcji 5 lat nie było i zdaje się w Skodzie nie ma wiec ciężko porównać jabłka z jabłkami...

 

To raczej nie byla regularna cena, albo zakres inny.

Tak wyglada obecnie dla Karoqa, 4lata i 80kkm z przegladami to 3,8kPN:

 

image.png.f4f368aaca917ba66957ec5ff149d037.png

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, RABIN napisał(a):

Skoda jest zdecydowanie tansza niz seat.

 

Ty w ogole czytasz na co odpowiadasz?  Ceny pakietow sa praktycznie identyczne...

W skodzie 4 lata i 80kkm to 3,8kPLN a w Seacie 5 lat i 75kkm to 4,3kPLN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, wlad napisał(a):

Ale dlaczego jesli mocowo te silniki sa podobne to akurat 3 cylindrowego trzeba krecic?

Mialem 125KM w V50 a teraz 105 w ciezszym Yeti z turbo i to byla przepasc jesli chodzi o broty na korzysc slabszego silnika z turbo.W V50 do 4 tys nic sie nie dzialo a w Yeti od 4 tys malo juz  sie dzieje.Tak ze ja nie zgodze sie z tym.

właśnie , że turbo dużo dodało . Niby mocy mniej o te 20km jak i mniej o 10Nm , ale w Volvo miałeś 5 biegów zapewne długich by obroty były niskie , natomiast w Yeti dzięki turbince mogli ograniczyć obroty silnika przy podobnej prędkości i przede wszystkim dołożyli 6-bieg . Oba silniki mają bardzo podobny przebieg momentu obrotowego są dość płaskie od 2kprm do 4krpm w Yeti , w Volvo sporo dłużej to rwa dzięki pojemności . W 1.2 Puretech jest chwilowy "pik" max momentu przy 1,8krpm  , potem cały czas spada , więc albo kręcisz obrotami by jechało albo wrzucasz następny bieg by ciągnąć momentem , dlatego też teki 1.2 Puretech ma automat 8-biegowy by najkorzystniej wybrał sobie odpowiednie obroty silnika do zapotrzebowania mocy w danej chwili . Mała pojemność to zawsze wymagała kręcenia niezależnie od mocy - takie jest moje zdanie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.02.2023 o 10:07, Maciej__ napisał(a):

 

Lepszy to bedzie przede wszystkim znaczek na masce...

To Volvo nie ma aktywnego tempomatu, swiatel matrycowych, monitorow matrwego pola i pewnie jeszcze innych dodatkow, ktore beda w Kia, Hyundai czy Mazdzie. Koszty serwisu tez beda wyzsze.

Ma tylko taką podstawę,  nic wiecej, jak zaczniesz dodawac to co w takim aucie nie tanim powinno byc to sie robi 50% wiecej. Q5 zmieniamy na XC60 i dopiero 3 wersja ma spoko wyposazenie, czy tez mozesz dopiero dobrac sobie odpowiednie wyposazenie. Padlo jednak na wersje najbogatsza plus dodatki i się zrobilo ponad 370..w zyciu za to tyle.bym nie dał. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie w tej cenie to wybór pomiędzy Cupra Formentor 2.0tsi 190 4x4 lub Lexus UX 250h (po lifcie ma już współczesny infotainment, ale tutaj dużo mniejszy bagażnik). XC60 sensownie wyposażone to raczej bliżej 250 tyś po rabacie.

Edytowane przez kadu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.02.2023 o 07:40, pejus1982 napisał(a):

Witam, 

 

mam w planach kupić nowe auto do 180kzł. Auto nie musi być na już, mogę spokojnie te kilka miesięcy poczekać. Z wymagań to troszkę podniesione, benzyna, raczej automat. Auto ma być dla rodziny 2+2, roczne przebiegi jakieś 15kkm. 
 

Myślałem nad KIA Sportage lub Tusconem ale tam podobno problemy z silnikami. Oglądałem jeszcze BMW X1 i tutaj tylko podstawa mieści się w cenie plus jakiś pakiet (mogę mieć dość duży rabat w BMW). Corolla Cross dla mnie za drogo wyceniona. Co jeszcze?

Q3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ty w ogole czytasz na co odpowiadasz?  Ceny pakietow sa praktycznie identyczne...

W skodzie 4 lata i 80kkm to 3,8kPLN a w Seacie 5 lat i 75kkm to 4,3kPLN...

Pakiet w skodzie kosztowal mnie 1200zl na 4 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, kadu napisał(a):

Jak dla mnie w tej cenie to wybór pomiędzy Cupra Formentor 2.0tsi 190 4x4 lub Lexus UX 250h (po lifcie ma już współczesny infotainment, ale tutaj dużo mniejszy bagażnik). XC60 sensownie wyposażone to raczej bliżej 250 tyś po rabacie.

370 tys zl za Xc60? Jaki silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

370 tys zl za Xc60? Jaki silnik?

Nawet nie wiem czy źle przeczytałeś, czy wg Ciebie Volvo daje dzisiaj takie rabaty.

Edytowane przez kadu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mmaciejosss napisał(a):

właśnie , że turbo dużo dodało . Niby mocy mniej o te 20km jak i mniej o 10Nm , ale w Volvo miałeś 5 biegów zapewne długich by obroty były niskie , natomiast w Yeti dzięki turbince mogli ograniczyć obroty silnika przy podobnej prędkości i przede wszystkim dołożyli 6-bieg . Oba silniki mają bardzo podobny przebieg momentu obrotowego są dość płaskie od 2kprm do 4krpm w Yeti , w Volvo sporo dłużej to rwa dzięki pojemności . W 1.2 Puretech jest chwilowy "pik" max momentu przy 1,8krpm  , potem cały czas spada , więc albo kręcisz obrotami by jechało albo wrzucasz następny bieg by ciągnąć momentem , dlatego też teki 1.2 Puretech ma automat 8-biegowy by najkorzystniej wybrał sobie odpowiednie obroty silnika do zapotrzebowania mocy w danej chwili . Mała pojemność to zawsze wymagała kręcenia niezależnie od mocy - takie jest moje zdanie 

Z tymi skrzyniami biegow to lekkie naduzycie-po prostu klada to co jest obecnie na stanie a nie jakos specjalnie wybieraja.Wszystkie yeti maja 6 biegow a w PSA  1.2 na poczatku mial 6AT bo tylko taka wtedy mieli .Teraz ma 8 AT wiec pewnie wszystkie auta maja pakowana ta sama skrzynie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kadu napisał(a):

Jak dla mnie w tej cenie to wybór pomiędzy Cupra Formentor 2.0tsi 190 4x4 lub Lexus UX 250h (po lifcie ma już współczesny infotainment, ale tutaj dużo mniejszy bagażnik). XC60 sensownie wyposażone to raczej bliżej 250 tyś po rabacie.

 

Chcialbym zobaczyc jak sie pakujesz na wakacje UX z 2 dzieci ;] To auto dla kobiety do miasta i nic wiecej...

Formentor tez szalu nie robi, ot lekko podniesiony Leon jesli chodzi o wymiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, RABIN napisał(a):

Mam pakiet w skodzie ale mimo to po 15 tkm pojechalem na serwis calosc ok 700zl w seacie aronie zony sama wymiana oleju z filtrem wyszla 1,5zl  to jest chore. 

 

3 godziny temu, RABIN napisał(a):

Arona to polowa ceny ateci przypuszczam ze serwis olejowy bedzie w okolicy 2tzl.

 

 

2 tygodnie temu robiłem w ASO wymianę oleju w Atece 2.0 TSI. Wyszło 842,86 zł.

Rok temu taka sama operacja kosztowała 716,26 zł.

Edytowane przez VVojteck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Chcialbym zobaczyc jak sie pakujesz na wakacje UX z 2 dzieci ;] To auto dla kobiety do miasta i nic wiecej...

Formentor tez szalu nie robi, ot lekko podniesiony Leon jesli chodzi o wymiary.

 

Bez przesady. Formentor jest o 19cm dłuższy. Bagażnik 450l vs 380l.

Edytowane przez kadu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Chcialbym zobaczyc jak sie pakujesz na wakacje UX z 2 dzieci default_zlosnik.gif To auto dla kobiety do miasta i nic wiecej...
Formentor tez szalu nie robi, ot lekko podniesiony Leon jesli chodzi o wymiary.
W końcu ktoś to napisał. Seg b lub jakiś mały crossover dla 2+2
Tu trzeba coś wielkości teracco, tiguan allspace, q5 a nie mini skody z 450l bagażnikem.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, hefi napisał(a):

W końcu ktoś to napisał. Seg b lub jakiś mały crossover dla 2+2 emoji23.png
Tu trzeba coś wielkości teracco, tiguan allspace, q5 a nie mini skody z 450l bagażnikem.

 

Sky is the limit, jak się ktoś uprze to i do VW Transportera się nie zmieści ;)

Taki Karoq/Ateca dla rodziny 2+2 styka na relaksie. Rok temu jechałem nad morze: 2jka dzieci w fotelikach, bagażnik załadowany na full i 2 rowery na haku.

Daliśmy radę bez problemów a do jazdy było 700km, na miejscu połowy rzeczy nawet nie rozpakowaliśmy bo cały tydzień była lampa pod 30C ;]

A Tarraco/Kodiaq to wielkie bydlę na codzień, jak ktoś jeździ i parkuje w mieście to będzie upierdliwe.

  • Lubię to 1
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

To raczej nie byla regularna cena, albo zakres inny.

Tak wyglada obecnie dla Karoqa, 4lata i 80kkm z przegladami to 3,8kPN:

 

image.png.f4f368aaca917ba66957ec5ff149d037.png

 

O qrka, to srogo podrożało 8]

Ja dałem 1800zł za Premium Care na 4 lata/80kkm i to była cennikowa oferta.

Przeglądy z materiałami + przedłużona gwara do 4 lat.

W ~1 rok podnieśli cenę tego pakietu o ponad 100%, niezłą tam mają inflację... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem dzisiaj u kolegi  Mazdę CX-5. Silnik benzynowy, skrzynia manualna.  Auto ma dość dobre materiały w środku, ogólnie wrażenia z jazdy na plus. Jedyny minus według właściciela to słaby lakier, który rysuje się podobno od patrzenia. Na dniach ma auto zaprowadzić na ceramikę. Szkoda że manual bo jednak chciałbym raczej automat. Na dzisiaj jest to mój faworyt. Trochę w głowie namieszała mi żona kolegi bo okazało się że niedawno kupili drugą Mazdę - CX-30. Skorzystałem z okazji i obejrzałem auto - ładne z zewnątrz ale troszkę ciasne. W piątek lub w sobotę podjadę do BMW, Volvo i do VW. W BMW nie ma klasycznego kredytu tylko i wyłącznie leasing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pejus1982 napisał(a):

Mazdę - CX-30. Skorzystałem z okazji i obejrzałem auto - ładne z zewnątrz ale troszkę ciasn

 

Małe toto.

Porównywałem bezpośrednio z Golfem V, którym jeździłem 12 lat.

Nie widziałem większej przestrzeni w Mazdzie vs Golf.

 

Ale co zapamiętałem z jazdy- świetnie wykończone wnętrze, cisza i ta współpraca sprzęgła i manualnej skrzyni :serducha: Nigdy wcześniej ani później nie używałem tak fajnie pracującego manuala, sama przyjemność :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, RABIN napisał(a):

Jeszcze jedno te ich serwisy to tylko zgodnie z zaleceniami producenta czyli co 30tkm lub 2 lata jak ktos dba to i tak po 15tkm zrobi sam serwis.

To jest problem 3ciego właściciela i może 3 tys więcej przy sprzedaży. 5 lat gwarancji to będą dwie wymiany oleju. 

Edytowane przez wujek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał(a):

To jest problem 3ciego właściciela i może 3 tys więcej rży sprzedaży. 5 lat gwarancji to będą dwie wymiany oleju. 

 

Zawsze mozna wymienic oleju po 15kkm na wlasna reke poza ASO, albo pojechac ze swoim.

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sdss napisał(a):

 

140 bieda , budżet 180 wiec bieda nie będzie , podstawowy silnik i trochę dodatków. 

No właśnie podstawowy silnik,  trochę dodatkow bez szału,  lakier podstawowy i juz masz ponad 180 do tego z manualem.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wujek napisał(a):

Ja tak zrobiłem wymieniłem poza ASO po sezonie torowym.

 

Ogolnie dosc zabawne sa te dywagacje o kosmicznych kosztach serwisu i roznicach rzedu 2-3kPLN przez 5 lat przy autach za prawie 200 klockow ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał(a):

 

Ogolnie dosc zabawne sa te dywagacje o kosmicznych kosztach serwisu i roznicach rzedu 2-3kPLN przez 5 lat przy autach za prawie 200 klockow ;] 

Bo miało byc bez kosztów. Nie po to sa darmowe leasingi.😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Rado_ napisał(a):

No właśnie podstawowy silnik,  trochę dodatkow bez szału,  lakier podstawowy i juz masz ponad 180 do tego z manualem.

 

Dlatego ja zupelnie nie rozumiem tego parcia na marki premium w podstawowych wersjach...

W czym takie biedne Q3 bedzie lepsze od wypasionej Ateci czy przyzwoicie wyposazonego Tiguana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ogolnie dosc zabawne sa te dywagacje o kosmicznych kosztach serwisu i roznicach rzedu 2-3kPLN przez 5 lat przy autach za prawie 200 klockow ;] 

 

jak również o 0.5 litra zużycia paliwa różnicy. Chociaż nie powiem, obserwowanie spalania i kombinowanie ze sposobem jazdy w hybrydzie, wciąga. Chociaż może mi przejdzie z czasem ;]

 

A jeśli chodzi o przeglądy to ja na serio nie rozumiem niektórych. Przecież można podzwonić po różnych ASO, wypytać o koszty materiałów, robocizny, przyjechać z własnymi olejami/filtrami. W popularnych markach zwykły przegląd w ASO nie powinien kosztować więcej niż kilka stówek. Mówię o cenie samej robocizny, a wszystkie materiały można przywieźć własne.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, maro_t napisał(a):

 

jak również o 0.5 litra zużycia paliwa różnicy. Chociaż nie powiem, obserwowanie spalania i kombinowanie ze sposobem jazdy w hybrydzie, wciąga. Chociaż może mi przejdzie z czasem ;]

 

A jeśli chodzi o przeglądy to ja na serio nie rozumiem niektórych. Przecież można podzwonić po różnych ASO, wypytać o koszty materiałów, robocizny, przyjechać z własnymi olejami/filtrami. W popularnych markach zwykły przegląd w ASO nie powinien kosztować więcej niż kilka stówek. Mówię o cenie samej robocizny, a wszystkie materiały można przywieźć własne.

 

Otoz to, kupno materialow na przeglad w necie zajmuje tyle czasu co napisanie paru postow na AK ;)

W Citroenie przeglad to 600PLN, w Mazdzie 850. Poza ASO pewnie mozna urwac pewnie na bak paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Dlatego ja zupelnie nie rozumiem tego parcia na marki premium w podstawowych wersjach...

W czym takie biedne Q3 bedzie lepsze od wypasionej Ateci czy przyzwoicie wyposazonego Tiguana?

Dokladnie, jak dla mnie bez sensu wydac tyle kasy i nie byc zadowolonym( lub sobie wmawiać zadowolenie) by miec golasa premium. Jak nie skonfiguruję marki premium to min. 80 tus trzeba w dodatkach wyklikac by miało to jakis sens, a przeważnie 100 tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Dlatego ja zupelnie nie rozumiem tego parcia na marki premium w podstawowych wersjach...

W czym takie biedne Q3 bedzie lepsze od wypasionej Ateci czy przyzwoicie wyposazonego Tiguana?

wygląd

ludzie kupują tshirty za 20zł i za 150zł ;) w obu pochodzisz ale w obu inaczej się wygląda

  • Skonfundowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rado_ napisał(a):

Dokladnie, jak dla mnie bez sensu wydac tyle kasy i nie byc zadowolonym( lub sobie wmawiać zadowolenie) by miec golasa premium. Jak nie skonfiguruję marki premium to min. 80 tus trzeba w dodatkach wyklikac by miało to jakis sens, a przeważnie 100 tys. 

Są dwie opcje. Pierwsza to limit na służbowki w korpo. Drugi to gul sąsiada. Trzecia opcja w sumie dość częsta ludzie się nie znają myślą ze Audi jest super i biorą coś taniego a przy okazji gul

u sąsiada jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujek napisał(a):

Są dwie opcje. Pierwsza to limit na służbowki w korpo. Drugi to gul sąsiada. Trzecia opcja w sumie dość częsta ludzie się nie znają myślą ze Audi jest super i biorą coś taniego a przy okazji gul

u sąsiada jest.

druga i trzecia

w trzeciej znam sporo ludzi że nigdy nic na F chociaż nigdy nie mieli takiego auta ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Danielpoz. napisał(a):

Miałem w rav AT a teraz mam w NX, świetne skrzynie robi Toyota👍

Korozja?🤣🤣🤣

 

Skoro lubisz charakterystykę tej skrzyni to nie mi z tym dyskutować. Jedni lubią jak samochód jedzie wtedy i tak jak kierowca chce, inni lubią jak żyje swoim życiem.

 

pierwszy lepszy przykład prawie nowej toyoty....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, nikt-znany napisał(a):

 

Skoro lubisz charakterystykę tej skrzyni to nie mi z tym dyskutować. Jedni lubią jak samochód jedzie wtedy i tak jak kierowca chce, inni lubią jak żyje swoim życiem.

 

pierwszy lepszy przykład prawie nowej toyoty....

 

 

Ile tyś km zrobiłeś lexusem NX? Specjaliści🫣

 

Z pickaupa to mam rangera. Dobrze że nie kupiłem hiluxa skoro forumowi eksperci odradzają🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Danielpoz. napisał(a):

Ile tyś km zrobiłeś lexusem NX? Specjaliści🫣

 

Z pickaupa to mam rangera. Dobrze że nie kupiłem hiluxa skoro forumowi eksperci odradzają🤣

Stary NX to stara Rav 4 z gorszymi multimediami wiec szału nie ma. Nowy to zupełnie inna bajka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

Chcialbym zobaczyc jak sie pakujesz na wakacje UX z 2 dzieci ;] To auto dla kobiety do miasta i nic wiecej...

Formentor tez szalu nie robi, ot lekko podniesiony Leon jesli chodzi o wymiary.

 

Akurat Formentor ma bardzo przestronną kabinę jak na wielkość nadwozia. Nowy Leon również mega zyskał pod względem ilości miejsca w 2 rzędzie siedzień.

 

14 godzin temu, pejus1982 napisał(a):

Oglądałem dzisiaj u kolegi  Mazdę CX-5. Silnik benzynowy, skrzynia manualna.  Auto ma dość dobre materiały w środku, ogólnie wrażenia z jazdy na plus. Jedyny minus według właściciela to słaby lakier, który rysuje się podobno od patrzenia. Na dniach ma auto zaprowadzić na ceramikę. Szkoda że manual bo jednak chciałbym raczej automat. Na dzisiaj jest to mój faworyt. Trochę w głowie namieszała mi żona kolegi bo okazało się że niedawno kupili drugą Mazdę - CX-30. Skorzystałem z okazji i obejrzałem auto - ładne z zewnątrz ale troszkę ciasne. W piątek lub w sobotę podjadę do BMW, Volvo i do VW. W BMW nie ma klasycznego kredytu tylko i wyłącznie leasing.

 

Tak, wrażenia pod względem jakości w Mazdach są bardzo na plus! Automaty w Madzie plus benzyniak są bardzo rozczarowującym połączniem. Trochę przypominają jazdę samochodem wyposażonym w skrzynię CVT.

 

Najlepsze wrażenie w Maździe zrobiła na mnie wersja diesel plus automat.

 

Po wizycie w BMW i jeździe próbnej zamkniesz temat :)

 

 

4 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Dlatego ja zupelnie nie rozumiem tego parcia na marki premium w podstawowych wersjach...

W czym takie biedne Q3 bedzie lepsze od wypasionej Ateci czy przyzwoicie wyposazonego Tiguana?

 

Q3, w szczególności w wersji Sportback jest bardzo ładnym samochodem, który może cieszyć oko. Wnętrze może szału nie robi, ale na pewno czuć, że jest to coś lepszego niż gorzej urodzone rodzeństwo. Trzeba zobaczyć jakie są obecnie rabaty na Q3. Do tego leasing dużo tańszy niż w VW i Seacie.

 

Tiguan faktycznie jest mega dobrym samochodem - kompletnym. Lifting trochę popsuł jakość wnętrza, ale ogólnie samochód na duży plus.

 

4 godziny temu, Rado_ napisał(a):

Dokladnie, jak dla mnie bez sensu wydac tyle kasy i nie byc zadowolonym( lub sobie wmawiać zadowolenie) by miec golasa premium. Jak nie skonfiguruję marki premium to min. 80 tus trzeba w dodatkach wyklikac by miało to jakis sens, a przeważnie 100 tys. 

 

Wszystko zależy od tego, czego się oczekuje. Wolałbym gorzej wyposażone premium, niż lepiej wyposażone nie-premium. Nie chodzi o same kwestie stylistyczne, ale w bazie ma się lepsze prowadzenie, wyciszenie, fotele - wszystko lepiej działa. 

 

Też zawsze stawiałem tezę, po co przepłacać za premium, skoro można mieć więcej i taniej. Do czasu, aż pojeździłem sporą ilością dobrych samochodów. Często różnica w cenie nie jest jakaś kosmiczna.

 

 

3 godziny temu, wujek napisał(a):

Są dwie opcje. Pierwsza to limit na służbowki w korpo. Drugi to gul sąsiada. Trzecia opcja w sumie dość częsta ludzie się nie znają myślą ze Audi jest super i biorą coś taniego a przy okazji gul

u sąsiada jest.

 

To, że ktoś chce sobie kupić coś lepszego ma oznaczać, że robi to po to, aby pojawił się "gul sąsiada"? 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Danielpoz. napisał(a):

Mówię oczywiście o rav model 2019 a NX z 2022. Nie wiem czy to stare czy nowe ale jest ok👍

Ciezko powiedziec, bo w tym czasie byl sprzedawany i stary i nowy. Ja mowie o tym. To jest nowa wersja.

 

2022-lexus-nx-screenshot-from-leaked-off

Edytowane przez wujek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

 

 

To, że ktoś chce sobie kupić coś lepszego ma oznaczać, że robi to po to, aby pojawił się "gul sąsiada"? 

 

Bidne X1 ze slabym silnikiem czy jakies tam Audi nie bedzie lepsze od popularnej marki. Zeby to sie zgralo trzeba dolozyc >100k zeby miec takie samo wyposazenie i lepszy silnik vs np tani VW.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.