Skocz do zawartości

hyundai elantra FL


deszczowyRoman

Rekomendowane odpowiedzi

wchodzi nowa elantra po lifcie,

troche zmienili przód, wnetrza chyba po staremu, silnik 1.6 ze starego modelu

i jak poprzednia cena miaął ok 86 tys  zł (teoretycznie mozna było zamowic golasa za 82 tys) to nowa wersja juz kosztuje 105 tys zł  (ma w podstawowej wersji temopmat, w poprzedniej  wersji trzeba było dopłacac 14 tys zł do tempomatu).

hyundai-elantra-2024-4.jpeg

 

https://autogaleria.pl/hyundai-elantra-2024-lifting

 

 

podoba się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, deszczowyRoman napisał(a):

wchodzi nowa elantra po lifcie,

troche zmienili przód, wnetrza chyba po staremu, silnik 1.6 ze starego modelu

i jak poprzednia cena miaął ok 86 tys  zł (teoretycznie mozna było zamowic golasa za 82 tys) to nowa wersja juz kosztuje 105 tys zł  (ma w podstawowej wersji temopmat, w poprzedniej  wersji trzeba było dopłacac 14 tys zł do tempomatu).

hyundai-elantra-2024-4.jpeg

 

https://autogaleria.pl/hyundai-elantra-2024-lifting

 

 

podoba się?

Raczej  nie,  ale na żywo wygląda lepiej . Zwłaszcza czarna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, deszczowyRoman napisał(a):

wchodzi nowa elantra po lifcie,

troche zmienili przód, wnetrza chyba po staremu, silnik 1.6 ze starego modelu

i jak poprzednia cena miaął ok 86 tys  zł (teoretycznie mozna było zamowic golasa za 82 tys) to nowa wersja juz kosztuje 105 tys zł  (ma w podstawowej wersji temopmat, w poprzedniej  wersji trzeba było dopłacac 14 tys zł do tempomatu).

 

 

https://autogaleria.pl/hyundai-elantra-2024-lifting

 

 

podoba się?

trochę lepiej niż przed FL. Ale silnik....:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, wujek napisał(a):

Nie wiem co maja w głowie w Hyundai Polska ze to wprowadzają do sprzedaży. To ma sens w jak najbiedniejszej wersji na Uber albo jako tanie auto. Za ponad 100k są samochody z normalnym silnikiem. 

Normalnym, czyli jakim?

3 cylindry i 3 turbo? :phi:

To jest spoko prosty, niewysilony silnik nie do końca poddający się regule ekoterroryzmu...

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Pipper napisał(a):

Normalnym, czyli jakim?

3 cylindry i 3 turbo? :phi:

To jest spoko prosty, niewysilony silnik nie do końca poddający się regule ekoterroryzmu...

Tak wiem Ty lubisz V8 ale miałem pare 3 cylindrów i nic im nie brakowało. Łącznie ze 170KM z litra.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, wujek napisał(a):

Tak wiem Ty lubisz V8 ale miałem pare 3 cylindrów i nic im nie brakowało. Łącznie ze 170KM z litra.

No właśnie. Co kto lubi i do czego użytkuje pojazd. W dalszym ciągu powinien być wybór, a nie narzucone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, wujek napisał(a):

Widać w PL nie lubią bo nie widać tego na ulicach :phi: 

Nie wiem, na wsi lubią. Łódkę można sobie przeciągnąć nad jezioro nieopodal. Quady na przyczepie. Minikoparkę na inną działkę. 
Także w Polsce może i lubią, ale to kwestia rejonu i upodobań. Ja lubię duże i bezpieczne i ładnie mruczące ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Pipper napisał(a):

Nie wiem, na wsi lubią. Łódkę można sobie przeciągnąć nad jezioro nieopodal. Quady na przyczepie. Minikoparkę na inną działkę. 
Także w Polsce może i lubią, ale to kwestia rejonu i upodobań. Ja lubię duże i bezpieczne i ładnie mruczące ;)

1.6 wolnossakiem? :panic: 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wujek napisał(a):

Nie wiem co maja w głowie w Hyundai Polska ze to wprowadzają do sprzedaży. To ma sens w jak najbiedniejszej wersji na Uber albo jako tanie auto. Za ponad 100k są samochody z normalnym silnikiem. 

 

Znam kilka osób, które twierdzą, że teraz to nie ma co kupić, albo "kosiarki", albo elektryki, albo skomplikowane hybrydy, a oni szukają prostego do kulania się wokół komina, żeby nie było turbiny itp.

Kolega się cieszył, że kupił jednego z ostatnich Dusterów z wolnossącym 1.6, inny żałował, że nie załapał się na Tipo 1.4.

Chyba do takich ludzi chciał się uśmiechnąć Hyundai.

Inna sprawa, że jak już chcą taki oldschoolowy silnik dla tradycjonalistów, to powinien on być IMO w trochę mniejszym i tańszym aucie. Ot takie i30 classic (jak kiedyś Astra Classic ;))

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam przedlifta z LPG i to był dla mnie najtańszy sposób przemieszczania się świeżym autem

materiały i wykonanie trochę nie przystają do auta klasy C - bardziej jak w aucie miejskim

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jqr napisał(a):

mam przedlifta z LPG i to był dla mnie najtańszy sposób przemieszczania się świeżym autem

materiały i wykonanie trochę nie przystają do auta klasy C - bardziej jak w aucie miejskim

Nie No super ale teraz to jest ponad 100k. Są tańsze sposoby na przemieszczanie swojego czasu wycofali się z Lpg w silnikach 1.6 bo coś bylo nie halo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jqr napisał(a):

mam przedlifta z LPG i to był dla mnie najtańszy sposób przemieszczania się świeżym autem

materiały i wykonanie trochę nie przystają do auta klasy C - bardziej jak w aucie miejskim

Ktory rok produkcji i jakkiej firmy lpg? Ile tys km zrobione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, deszczowyRoman napisał(a):

wchodzi nowa elantra po lifcie,

troche zmienili przód, wnetrza chyba po staremu, silnik 1.6 ze starego modelu

i jak poprzednia cena miaął ok 86 tys  zł (teoretycznie mozna było zamowic golasa za 82 tys) to nowa wersja juz kosztuje 105 tys zł  (ma w podstawowej wersji temopmat, w poprzedniej  wersji trzeba było dopłacac 14 tys zł do tempomatu).

hyundai-elantra-2024-4.jpeg

 

https://autogaleria.pl/hyundai-elantra-2024-lifting

 

 

podoba się?

oglądałem, to takie Espero dzisiejszych czasów ;)

Przód OK, tył gorzej, ale w środku uaaaaaa (ale przed FL);) 

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, deszczowyRoman napisał(a):

Nie taki prosty, ma po 2 wtryskiwacze na cylinder.

Tak, ma po dwa wtryskiwacze na każdy cylinder, ale wszystkie wtryskiwacze są w kolektorze dolotowym - czyli wtrysk jest pośredni.
Przy okazji: ten silnik nie ma filtra GPF, a jednak spełnia normy emisji cząstek stałych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, leszcz napisał(a):

Właśnie dlatego nie ma, cząstki stałe powstają przy wtrysku bezpośrednim.
 

 

Tak, ale nie jest to reguła:
- niektóre silniki z wtryskiem pośrednim, np. VW 1.0 MPI, mają GPF.
- jedyne silniki z wtryskiem bezpośrednim które obecnie nie mają GPF, to niektóre wolnossące Mazdy.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, trex11 napisał(a):

Kolega kupil auto blasy B 

Pg 208 full opcja z wszystikimi dodatkami 127 tys zl

Taki hyundai elantra FL u tak tanszy jak 90% rywali w tej klasie wielkosci.

Od zawsze auta klasy B doposazone pod korek byly drogie, takze ameryki kolega nie odkryl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docelowa grupa klientów tego auta to bogatsza wersja klienta na i20 - tam nadal sprzedają silnik 1.2 84km, gdyby nie radio z AA w bogatszych wersjach to auto smiało mogłoby mieć rok produkcji 1998 ;] jak widac ta Elantra to współczesne espero. Tak samo prosta, pod tego samego klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Vadero napisał(a):

Docelowa grupa klientów tego auta to bogatsza wersja klienta na i20 - tam nadal sprzedają silnik 1.2 84km, gdyby nie radio z AA w bogatszych wersjach to auto smiało mogłoby mieć rok produkcji 1998 ;] jak widac ta Elantra to współczesne espero. Tak samo prosta, pod tego samego klienta.

Hehe widzę, że ta sama Opinia : espero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem Ty lubisz V8 ale miałem pare 3 cylindrów i nic im nie brakowało. Łącznie ze 170KM z litra.
Kultura pracy ... mowie z wlasnego doswiadczenia GR Yaris, to, ze to jest nie zabardzo wywazone, to czuc i slychac.

Dwa, dalej pozostaje pytanie zywotnosci... Ford z Eco-shit daje ci 100k km, BMW tez do niezawodnych afaik nie nalezy.

Czyli generalnie imvho, dalej w zasadzie nie wiadomo, czy to cos warte, czy nie..

1396cc4af290f11bd1edde164627dd76.jpg

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.