Skocz do zawartości

Sportage V vs Formentor 190KM


fosfor

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, grogi napisał(a):

N-Line IMHO wygląda okropnie z tymi polakierowanymi nakładkami nad kołami... 

Kwestią gustu, mnie z kolei się te czarne plastiki na jasnym lakierze nie podobają.

20 minut temu, grogi napisał(a):

A z systemów które działają tak sobie/bez sensu:...

Jaka masz wersje/rocznik?

 

Trochę mnie zmroziło przprzeczytaniu tego.

 

Miałem (:beksa:) Atece 2017 i:

- sterowanie tempomatem ultra proste i intuicyjne, używałem często i w każdych warunkach

- radio dało się włączyć bez zapłonu po zgaszeniu auta

- hamulec postojowy nie pamiętam, ale ręcznie nigdy nie załączałem poza przeglądami technicznymi

- był jakiś tryb wykrywania zmęczenia u kierowcy ale nie używałem

- wymuszał przejecie prowadzenia po iluś tam sekundach jak na ACC nie ruszałeś kierownica, brak reakcji aktywował kolejne poziomy reakcji auta

- automatyczne wycieraczki działały bdb

- infotainmanet, jak na 6 lat, działał płynnie i bez większych zastrzeżeń, praktycznie 100% jeździłem na AA

 

Kurna, może odkupię Atece 😂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2023 o 21:37, zinger napisał(a):

Jaka masz wersje/rocznik?

 

 

2021 (ale jeździłem też nowym zastępczym jak mi wymieniali wlew paliwa, którego zamek centralny nie umiał otworzyć)... Wersja nic Ci nie powie, bo z ściągana z rynku węgierskiego 😄 

 

Ogólnie jeśli chodzi o ergonomię, to nie ma podejścia do niczego z grupy VW.

 

Ale auto wygodne, 60kkm już zrobiłem i nie męczy. A pali naprawde mało (7l / 100km nawet w zimie nie przekroczyłem). 

 

O - przypomniało mi się w kwestii spalania:

  • komputer pokładowy nie potrafi się pogodzić z trybem żeglowania i ten zaburza podawane wyniki spalania. Tzn. kompletnie ignoruje dystans przejechany na żeglowaniu. Np. przejedziesz 13km spalając 1l benzyny, po czym jest z górki i pozeglujesz tak 2km. Komputer wyliczy spalania 1l/13km = 7.7l/100, a powinien 1l/15km = 6.7l/100km. Zwykle na dystrybutorze wychodzi mi o jakieś 20% mniej niż podaje komputer.  
Edytowane przez grogi
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Dzięki za podpowiedzi :)

Tiguan - do sprawdzenia

Q3 - troche ciasne, szczególnie z tyłu.

Volvo - ładne, wypasione. Wygląda na drogie w utrzymaniu i sedan. Wnętrze mnie też nie przekonuje.

No i 2 lata gwarancji na powyższe - tym wygrywała Cupra ze Skodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, fosfor napisał(a):

Dzięki za podpowiedzi :)

Tiguan - do sprawdzenia

Q3 - troche ciasne, szczególnie z tyłu.

Volvo - ładne, wypasione. Wygląda na drogie w utrzymaniu i sedan. Wnętrze mnie też nie przekonuje.

No i 2 lata gwarancji na powyższe - tym wygrywała Cupra ze Skodą.

W każdej z tych marek masz przedłużenie gwarancji i są to pelne gwarancje, a nie tak jak w wypadku KIA (chyba, że coś się zmieniło?).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

3. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volvo-s60-b5-awd-ultimate-dark-250-km-niski-przebieg-blis-hud-fv-23-ID6FVU4M.html przypadkowo trafiłem. Niesamowite jak te Voviaki z serii 60 tracą na wartości...

 

 

Tutaj masz odpowiedz, dlaczego to S60 kosztuje ile kosztuje:

 

image.png.7077d0202f5cc63fbd01f68866b074a8.png

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Tutaj masz odpowiedz, dlaczego to S60 kosztuje ile kosztuje:

 

image.png.7077d0202f5cc63fbd01f68866b074a8.png

Tak, widziałem. Generalnie S60 i V60 bardzo mocno tracą na wartości, i to nie tylko przez import USA. Świetną okazją jest V60 CC - świetny samochodów za dobrą kasę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, grogi napisał(a):

 

N-Line IMHO wygląda okropnie z tymi polakierowanymi nakładkami nad kołami... 

 

A z systemów które działają tak sobie/bez sensu:

  • absolutnie idiotycznie rozwiązane sterowanie tempomatem. Pierwszy raz po uruchomieniu auta trzeba go aktywować jednym przyciskiem, a każde następne wznowienie realizuje się innym.  Naciśniesz nie ten, który akurat trzeba i się wyłącza. A ze trzy razy w długiej trasie zdarzyło się, że tempomat całkowicie się wysypał i można go było włączyć dopiero po wyłączeniu zapłonu. 
  • radio też tak ma. Przycisk Power wyłącza audio. Wiec jak chcesz potem czegoś posłuchać, to trzeba znowu Power nadusić. Nie wystarczy wcisnąć Vol+. Ale jak masz radio na Mute (co jest często nierozróżnialne do Power-Off - a na kierownicy jest przycisk Mute) to Power je wyłączy. I czasami człowiek walczy w tym ustrojstem, Power, Mute, Power, Mute, Vol+. FFS! 😄
  • hamulec postojowy nie jest automatycznie aktywowany po wyłączeniu pojazdu. Wyrobiłem sobie odruch, ale po co?! 😄
  • hamulec postojowy zostanie jednak aktywowany po wyłączeniu pojazdu jak aktywujemy "Hill Hold". Który też wyłącza sie po wyłączeniu zapłonu
  • tryb monitorowania koncentracji nie działa jak jest włączone utrzymywanie pasa ruchu: każdą autonomiczną korekcję kierownicy uznaje za reakcję kierowcy i uznaje, że ten ma świetne reakcje... 
  • śledzenie czy ręcę są na kierownicy jest realizowane przez monitorowanie przyłożonego momentu. Jak jest prosta droga, to zaczyna krzyczeć. Wyłączyć tego się nie udało...
  • ochrona przed przypadkowym zjazdem z pasa ruchu jest kiepsko skalibrowana i trzeba od czasu do czasu walczyć z kierownicą... Wyłączyć go można tylko do wyłączenia zapłonu...  
  • automatyczne wycieraczki działają gorzej niz w Skodzie zrobionej w 2005r.
  • wybrany tryb jazdy wraca zawsze do ECO po wyłączeniu pojazdu
  • infotaiment wiesza się bardzo często. Na tyle często, ze po lewej stronie od przycisku Power dali dynks do rego resetowania (trzeba nacisnąć np. długopisem). Czasem zawiesi się kompletenie, czasem tylko modem BlueLink (i np. nie ma life-traffic), czasem tylko panel klimatyzacji.

 

Przy czym ja mam wersję średnio-bieda, bez adaptacyjnego tempomatu, elektrycznych stołków, kamer dookoła itd... W bardziej wypasionej będzie pewnie więcej kwiatków...


Panowie, nie chce ktoś może kupić niemalże nowego, dopiero co odebranego Tucsona? 😅
Tak poważnie to faktycznie niektóre ze wskazanych przez Ciebie nietrafionych rozwiązań również zaobserwowałem, natomiast zdecydowałem się z tym żyć ze względu na doświadczenia z poprzednim Tucsonem. Jeśli ten nie zostawi tak znakomitych, wtedy za pięć lat wjedzie coś innego 😎

Odniosę się jeszcze na szybko do działania wycieraczek w trybie "Auto", gdyż to istotny element - faktycznie jest to niedopracowane. Czasami mam wrażenie, że ich działanie zależy od humoru jakiegoś małego ziomka tym zarządzającego, który siedzi gdzieś w bebechach auta 😂 Co ciekawe poprzedni Tucson również miał chyba tego małego gościa od sterowania wycieraczkami w trybie "Auto" 🙃

Ł.

Edytowane przez Ancypankrator
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ancypankrator napisał(a):


Panowie, nie chce ktoś może kupić niemalże nowego, dopiero co odebranego Tucsona? 😅
Tak poważnie to faktycznie niektóre ze wskazanych przez Ciebie nietrafionych rozwiązań również zaobserwowałem, natomiast zdecydowałem się z tym żyć ze względu na doświadczenia z poprzednim Tucsonem. Jeśli ten nie zostawi tak znakomitych, wtedy za pięć lat wjedzie coś innego 😎

 

Problemy pierwszego świata. ;)

 

Bardziej to odnotowuje z kronikarskiego obowiązku w kontekście "wymieniam bo chce bajery", niż jako jakieś super gigantyczne wady tego auta. 

 

W okresie szału okolo-covidowego to był zdecydowanie najlepszy dla nas zakup. Był dostępny i za przyzwoite pieniądze... Na tyle najlepszy, że robię przymiarki do baterii słonecznych i plugina po liftingu...

 

A do wycieraczek: szkoda że nie można wyłączyć automatu i używać w trybie z interwałowem. Sam bym sobie ustawił jak chce i problem z głowy. Szczególnie że regulator w manetce jest pierwsza klasa.

Edytowane przez grogi
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, grogi napisał(a):

A do wycieraczek: szkoda że nie można wyłączyć automatu i używać w trybie z interwałowem. Sam bym sobie ustawił jak chce i problem z głowy. Szczególnie że regulator w manetce jest pierwsza klasa.

W Atece byl automat, ale dodatkowo moglem regulowac czestotliwosc machania. Rozumiem, ze tu nie ma takiej mozliwosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, zinger napisał(a):

Czulosci recznie ustawiane, jak mniemam? Czyli tak jak w atece mialem... 

 

Jakieś 15 lat temu jeździłem zastępczą Kią. Zapamiętałem z niej głównie dwie rzeczy:

- wycieraczki w trybie auto działające niezależnie od opadów deszczu, a nawet wbrew opadom deszczu ;l

- klimatyzację w trybie auto, która była absolutnie nieużywalna, bo robiła wszystko żeby Cię w zimnie mrozić a w upale grzać

 

Minęło kilkanaście lat i nadal nie udało im się tego poprawić? Może oni tak lubią po prostu?

:lol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ryb napisał(a):

 

Jakieś 15 lat temu jeździłem zastępczą Kią. Zapamiętałem z niej głównie dwie rzeczy:

- wycieraczki w trybie auto działające niezależnie od opadów deszczu, a nawet wbrew opadom deszczu ;l

- klimatyzację w trybie auto, która była absolutnie nieużywalna, bo robiła wszystko żeby Cię w zimnie mrozić a w upale grzać

 

Minęło kilkanaście lat i nadal nie udało im się tego poprawić? Może oni tak lubią po prostu?

:lol:

Kurna, już któryś argument za odkupieniem Ateci :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, zinger napisał(a):

Kurna, już któryś argument za odkupieniem Ateci :phi:

 

Dla odmiany weź Formentora teraz. Albo coś z elektryków spod znaku Cupra. Oglądałem je wszystkie bo mieli pawilon na Formule E i robiły świetne wrażenie.

:skromny:

 

 

 

PS. Ja na Twoim miejscu już bym jechał po to:

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-ateca-2-0-tsi-300-km-dsg-4-drive-salon-polska-vat-23-gwarancja-ID6G0ds9.html

 

 

Edytowane przez Ryb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Ryb napisał(a):

Dla odmiany weź Formentora teraz. Albo coś z elektryków spod znaku Cupra. Oglądałem je wszystkie bo mieli pawilon na Formule E i robiły świetne wrażenie

O Formentorze pisałem, wv mają borna (i chora cena), w 2024 ma być jakiś suvovaty T....

 

51 minut temu, Ryb napisał(a):

Przecież to uzywka z 45kkm. 

Rozważałem nowa ale 190KM, tylko życzą sobie ponad 200tys za to 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

W każdej z tych marek masz przedłużenie gwarancji i są to pelne gwarancje, a nie tak jak w wypadku KIA (chyba, że coś się zmieniło?).

Jak czytam relacje ludzi, którzy próbowali coś załatwić na gwarancji Cupry, to oby reszta VAG miała lepiej ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bartekm napisał(a):

Jak czytam relacje ludzi, którzy próbowali coś załatwić na gwarancji Cupry, to oby reszta VAG miała lepiej ;]

 

Mnie mocno forum Cupry zniechęciło, szczególnie ilość ofert sprzedaży aut z ok 10kkm przebiegu i poniżej roku posiadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

Nie są to czasem te samochody z promocyjnego najmu 6m?!

Nie wiem co to za najem, ale te co pojawiają się na FB, to mają jeszcze kilka lat płacenia. Trochę to dziwne, jakby ludziom kasa się pokończyła i muszą się szybko auta pozbyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, bartekm napisał(a):

Nie wiem co to za najem, ale te co pojawiają się na FB, to mają jeszcze kilka lat płacenia. Trochę to dziwne, jakby ludziom kasa się pokończyła i muszą się szybko auta pozbyć. 

 

Może raty za leasing/wynajem wzrosły i zrobił się problem ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, zinger napisał(a):

W Atece byl automat, ale dodatkowo moglem regulowac czestotliwosc machania. Rozumiem, ze tu nie ma takiej mozliwosci?

W Atece, jak w każdym VAGu na MQB wycieraczki w auto mają 4 czułości, ale można tryb auto całkowicie wyłączyć w menu i te 4 czułości działają niezależnie od opadów, jako 4 częstotliwości załączenia. Czyli takie zwykłe ręczne ustawienie. Ja Ci mówię, teraz po VAGu, to wszystko będzie drażnić. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kaczorek79 napisał(a):

W Atece, jak w każdym VAGu na MQB wycieraczki w auto mają 4 czułości, ale można tryb auto całkowicie wyłączyć w menu i te 4 czułości działają niezależnie od opadów, jako 4 częstotliwości załączenia. Czyli takie zwykłe ręczne ustawienie. Ja Ci mówię, teraz po VAGu, to wszystko będzie drażnić. 

Tak, w Vag jak spada temperatura poniżej 4stopni jest komunikat. W Kia/H jest jak spada i jak się podniesie powyżej 4 stopni również 🤪

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

W Atece, jak w każdym VAGu na MQB wycieraczki w auto mają 4 czułości, ale można tryb auto całkowicie wyłączyć w menu i te 4 czułości działają niezależnie od opadów, jako 4 częstotliwości załączenia. Czyli takie zwykłe ręczne ustawienie. Ja Ci mówię, teraz po VAGu, to wszystko będzie drażnić. 

No nie wiem, bo mnie VAG drażni ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Ancypankrator napisał(a):


Panowie, nie chce ktoś może kupić niemalże nowego, dopiero co odebranego Tucsona? 😅
Tak poważnie to faktycznie niektóre ze wskazanych przez Ciebie nietrafionych rozwiązań również zaobserwowałem, natomiast zdecydowałem się z tym żyć ze względu na doświadczenia z poprzednim Tucsonem. Jeśli ten nie zostawi tak znakomitych, wtedy za pięć lat wjedzie coś innego 😎

Odniosę się jeszcze na szybko do działania wycieraczek w trybie "Auto", gdyż to istotny element - faktycznie jest to niedopracowane. Czasami mam wrażenie, że ich działanie zależy od humoru jakiegoś małego ziomka tym zarządzającego, który siedzi gdzieś w bebechach auta 😂 Co ciekawe poprzedni Tucson również miał chyba tego małego gościa od sterowania wycieraczkami w trybie "Auto" 🙃

Ł.

Czyli nie poprawili tego 😁 

Radzę sobie tak, że jakiś czas pozwalam wycieraczkom pracować w trybie ciągłym, potem przełączam na auto . Wtedy chyba lepiej sobie radzi 😎

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

W Atece, jak w każdym VAGu na MQB wycieraczki w auto mają 4 czułości, ale można tryb auto całkowicie wyłączyć w menu i te 4 czułości działają niezależnie od opadów, jako 4 częstotliwości załączenia. Czyli takie zwykłe ręczne ustawienie. Ja Ci mówię, teraz po VAGu, to wszystko będzie drażnić. 

 

Takie coś właśnie bym chciał mieć 😄

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, zinger napisał(a):

Przecież to uzywka z 45kkm. 

Rozważałem nowa ale 190KM, tylko życzą sobie ponad 200tys za to 😕

poza tym nie ma jej na oficjalnej stronie das welt auto, wiec obawiam sie, ze nie jest taka piekna jak to w ogloszeniu maluja :)
https://www.dasweltauto.pl/pol/pl/samochody-uzywane/benzyna/?t_pe_to=250000&t_gear=A&t_drive=2&t_ez_fr=2019&t_kw_fr=164&si=POWER&sd=DESC

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, komandos80 napisał(a):

poza tym nie ma jej na oficjalnej stronie das welt auto, wiec obawiam sie, ze nie jest taka piekna jak to w ogloszeniu maluja :)
https://www.dasweltauto.pl/pol/pl/samochody-uzywane/benzyna/?t_pe_to=250000&t_gear=A&t_drive=2&t_ez_fr=2019&t_kw_fr=164&si=POWER&sd=DESC

 

 

Nawet jesli jest to szczerze watpie, ze kolega jest sklonny zamienic swoja Atece 2017 na 2019, doplacajac do interesu z 70kPLN ;]

To jeszcze auto przed liftingiem i 300KM w takiej budzie to przerost formy nad trescia do codziennej jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nawet jesli jest to szczerze watpie, ze kolega jest sklonny zamienic swoja Atece 2017 na 2019, doplacajac do interesu z 70kPLN ;]

To jeszcze auto przed liftingiem i 300KM w takiej budzie to przerost formy nad trescia do codziennej jazdy...

O nowej Atece juz pisalem, ze odpada, i nie 70 a 120 by trzeba dolozyc, czyli tprawie yle ile ja za swoja w 2017 placilem :)

I to nie do wersji 300KM a 190KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, komandos80 napisał(a):

poza tym nie ma jej na oficjalnej stronie das welt auto, wiec obawiam sie, ze nie jest taka piekna jak to w ogloszeniu maluja :)
https://www.dasweltauto.pl/pol/pl/samochody-uzywane/benzyna/?t_pe_to=250000&t_gear=A&t_drive=2&t_ez_fr=2019&t_kw_fr=164&si=POWER&sd=DESC

 

Uzywki odpadaja.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nawet jesli jest to szczerze watpie, ze kolega jest sklonny zamienic swoja Atece 2017 na 2019, doplacajac do interesu z 70kPLN ;]

Tak, o tym nawet nie dyskutuje, dodaje po prostu kolejny ewentualny argument przeciw :)

 

11 minut temu, Maciej__ napisał(a):

i 300KM w takiej budzie to przerost formy nad trescia do codziennej jazdy...

BZDURA!!! :):P

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, bartekm napisał(a):

Nie wiem co to za najem, ale te co pojawiają się na FB, to mają jeszcze kilka lat płacenia. Trochę to dziwne, jakby ludziom kasa się pokończyła i muszą się szybko auta pozbyć. 

 

Ja zrobiłem cesję na Outlandera 2 lata przed czasem bo mi się znudził i chciałem co innego. Ale gdyby trzeba ciąć koszty to zapewne ogłoszenie o cesji by wyglądało dokładnie tak samo.

A kiedyś kupiłem auto na kredyt razem z kredytem, który następnie spłaciłem.

:ok:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, rwIcIk napisał(a):

Czyli nie poprawili tego 😁 

Radzę sobie tak, że jakiś czas pozwalam wycieraczkom pracować w trybie ciągłym, potem przełączam na auto . Wtedy chyba lepiej sobie radzi 😎

 

Moja żona jeździ z wycieraczkami włączonymi zawsze, oczywiście w trybie automatycznym. Żeby to było możliwe to system musi działać doskonale.

:ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, zinger napisał(a):

Przecież to uzywka z 45kkm. 

Rozważałem nowa ale 190KM, tylko życzą sobie ponad 200tys za to 😕

 

No i co z tego, że używka skoro prawie nowa? Jeśli dołożysz trochę kasy to możesz mieć używkę z niższym przebiegiem (chociaż ja uważam, że 45kkm to mało) lub jakieś demo. W każdym razie ja bym brał te 300KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, komandos80 napisał(a):

poza tym nie ma jej na oficjalnej stronie das welt auto, wiec obawiam sie, ze nie jest taka piekna jak to w ogloszeniu maluja :)
https://www.dasweltauto.pl/pol/pl/samochody-uzywane/benzyna/?t_pe_to=250000&t_gear=A&t_drive=2&t_ez_fr=2019&t_kw_fr=164&si=POWER&sd=DESC

 

 

Otomoto wypluwa takich pełno, nie musi być ten konkretny egzemplarz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał(a):

 

No i co z tego, że używka skoro prawie nowa? Jeśli dołożysz trochę kasy to możesz mieć używkę z niższym przebiegiem (chociaż ja uważam, że 45kkm to mało) lub jakieś demo. W każdym razie ja bym brał te 300KM.

 

 

To bierz, jeszcze jest dostepne :ok:

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Ryb napisał(a):

 

No i co z tego, że używka skoro prawie nowa? Jeśli dołożysz trochę kasy to możesz mieć używkę z niższym przebiegiem (chociaż ja uważam, że 45kkm to mało) lub jakieś demo. W każdym razie ja bym brał te 300KM.

 

Ok, bierz :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, zinger napisał(a):

Ryb zawsze wie najlepiej i musi miec ostatnie zdanie, jeszcze tego nie wiesz? :phi:

 

Przecież jest oczywiste, że nikt na kąciku nie zrobi tak jak piszę, choćby nawet miało to najwięcej sensu (nie twierdzę, że tak jest teraz, po prostu widzę trend). Piszę więc tylko po to, żebyś finalnie zrobił inaczej i kupił auto gorsze niż miałeś, męcząc się potem z nim 5 lat ku mojej wielkiej satysfakcji.

:hehe:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Ryb napisał(a):

 

Przecież jest oczywiste, że nikt na kąciku nie zrobi tak jak piszę, choćby nawet miało to najwięcej sensu (nie twierdzę, że tak jest teraz, po prostu widzę trend). Piszę więc tylko po to, żebyś finalnie zrobił inaczej i kupił auto gorsze niż miałeś, męcząc się potem z nim 5 lat ku mojej wielkiej satysfakcji.

:hehe:

 

 

image.png.549aed01bc2a982a3f0d53fc60586f9a.png

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.