Skocz do zawartości

Volvo z silnikiem 2.0 chyba turbo i skrzynią dwusprzęgłową 7 biegów


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, rwIcIk napisał(a):

grzane zydle, kiera, czujniki przód tył, szyby przyciemniane :ok:

navi, kamera, asystenty są w standardzie.

 

 

To racze nie jest standard bazowej wersji Essential o ktorej piszesz.

Podgrzewane fotele, kierownica, czujniki z przodu to dopiero wersja Plus za ponad 200kPLN ;]

Asystenci bez pakietu za 6kPLN to tez bieda straszna, do tego przedluzenie gwarancji za kolejne 5-6 klockow.

Popatrz sobie w konfigurator, chyba ze CI na tym nie zalezy i koniecznie chcesz Volvo.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

To racze nie jest standard bazowej wersji Essential o ktorej piszesz.

Podgrzewane fotele, kierownica, czujniki z przodu to dopiero wersja Plus za ponad 200kPLN ;]

Asystenci bez pakietu za 6kPLN to tez bieda straszna, do tego przedluzenie gwarancji za kolejne 5-6 klockow.

Popatrz sobie w konfigurator, chyba ze CI na tym nie zalezy i koniecznie chcesz Volvo.

 

Piszę, że dodałem ;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, rwIcIk napisał(a):

grzane zydle, kiera, czujniki przód tył, szyby przyciemniane :ok:

navi, kamera, asystenty są w standardzie.

 

Przydałby się Driver Assist, ale jak ktos nie mial, to nie zatęskni.😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, wladmar napisał(a):

 

Przecież to Geely Xingyue ze znaczkiem Volvo, robiony w Chinach i na Białorusi. Dobra, można zastanawiać się nad plusami i minusami, ale prestiż?!? ;l

A kto w to wnika? Volvo? Volvo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, wladmar napisał(a):

 

Przecież to Geely Xingyue ze znaczkiem Volvo, robiony w Chinach i na Białorusi. Dobra, można zastanawiać się nad plusami i minusami, ale prestiż?!? ;l

Mało kto się tym interesuje. Volvo to premium. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Rado_ napisał(a):

A kto w to wnika? Volvo? Volvo!

 

To samo teraz dzieje się z MG. Już parę razy słyszałem od znajomych, mało interesujących się motoryzacją, że "ooo, brytyjska marka, ciekawe". Marketing działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, arek_m napisał(a):

Ojciec kupił na stare lata XC40 20r,R-desing T5 247KM 😅

:):ok:

Mój sie zastanawiał PHEV, ale cena było spora.

 

@rwIcIk popytaj u dealerów, czasami mają auta którymi jeźdzą sprzedawcy/pracownicy. Zwykle to są bogate wersje, max kilku miesięczne, dostępne praktycznie od ręki i z dobrym rabatem. Siedziałem kiedyś w takim na Płowieckiej, auto zaskoczyło mnie miejscem w środku, nie jest takie małe. Osobiście bym szedł w wersje 2.0 8AT, to sprawdzona konstrukcja i potrafi być oszczędna. Z mojej perspektywy najlepsze rabaty dostawałem zawsze w Dom Volvo, na Puławskiej.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, sherif napisał(a):

:):ok:

Mój sie zastanawiał PHEV, ale cena było spora.

 

@rwIcIk popytaj u dealerów, czasami mają auta którymi jeźdzą sprzedawcy/pracownicy. Zwykle to są bogate wersje, max kilku miesięczne, dostępne praktycznie od ręki i z dobrym rabatem. Siedziałem kiedyś w takim na Płowieckiej, auto zaskoczyło mnie miejscem w środku, nie jest takie małe. Osobiście bym szedł w wersje 2.0 8AT, to sprawdzona konstrukcja i potrafi być oszczędna. Z mojej perspektywy najlepsze rabaty dostawałem zawsze w Dom Volvo, na Puławskiej.

Z używanych to może coś wezmę od córki z firmy.

Mają np. GLC.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał(a):

Z używanych to może coś wezmę od córki z firmy.

Mają np. GLC.

 

OK, tu chodzi o ideę. Auto które oglądałem miało 3kkm i niecałe 4m. Jak kupujesz na osobę prywatną to IMO idealny deal. Jedyny minus, że jest się 2gim wł.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, sherif napisał(a):

OK, tu chodzi o ideę. Auto które oglądałem miało 3kkm i niecałe 4m. Jak kupujesz na osobę prywatną to IMO idealny deal. Jedyny minus, że jest się 2gim wł.

Zgadza się - mają kilka sztuk :Ok:

https://domvolvo.volvocars-partner.pl/dostepne-na-miejscu/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2024 o 09:48, wujek napisał(a):

Jak w dwójkę jeździcie to weź coś fajnego na stare lata. 
 

Mini stary model nówka 136 KM kupisz taniej lepiej wyposażony. lub rocznego ale szybkiego. Zobacz też na Atece poprawne auto bez wad. 

136 KM z 1.5 3-cylindrowego ;)

Mój brat ma takiego - dźwięk silnika razi moje uszy, byle golf Hatchback jest bardziej pakowny, a cena jak za premium SUVa segmentu C. BMW/Mini skasowali już przeglądy w cenie auta i jest drooogo. Chory wynalazek (podobnie jak X2 pierwszej generacji, na którym to bazuje).

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Manx napisał(a):

136 KM z 1.5 3-cylindrowego ;)

Mój brat ma takiego - dźwięk silnika razi moje uszy, byle golf Hatchback jest bardziej pakowny, a cena jak za premium SUVa segmentu C. BMW/Mini skasowali już przeglądy w cenie auta i jest drooogo. Chory wynalazek (podobnie jak X2 pierwszej generacji, na którym to bazuje).

Byłem oglądać nową generacje nie ma tańszego pakownego SUVa wyposażonego pod korek. 250k 300KM. W podobnej cenie jest tulko Ateka. Nowsze generacje vaga pomijam. X2 jest 30-40 k droższe. Poprzednia generacja jest mniejsza. Tym 1.5 jeździłem w małym mini i dawał radę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał(a):

Byłem oglądać nową generacje nie ma tańszego pakownego SUVa wyposażonego pod korek. 250k 300KM. W podobnej cenie jest tulko Ateka. Nowsze generacje vaga pomijam. X2 jest 30-40 k droższe. Poprzednia generacja jest mniejsza. Tym 1.5 jeździłem w małym mini i dawał radę. 

 

Ta nowa generacja wyglada wg mnie dramatycznie slabo 😕

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, wujek napisał(a):

Byłem oglądać nową generacje nie ma tańszego pakownego SUVa wyposażonego pod korek. 250k 300KM. W podobnej cenie jest tulko Ateka. Nowsze generacje vaga pomijam. X2 jest 30-40 k droższe. Poprzednia generacja jest mniejsza. Tym 1.5 jeździłem w małym mini i dawał radę. 

Ten nowy Mini Wieśniak może w końcu pakowny, bo stara pod tym względem nie błyszczała.  Ten 136 KM zapewni osiągi wystarczające, ale problemem auta z tym silnikiem są odgłosy dobiegające spod maski, bo to jakaś tragedia - razi uszy. Przypomina mi Yarisa II 1.0 :chory:

To oczywiście kwestia gustu, ale ta nowa generacja wizualnie jest dramatyczna (mogłaby wozić znaczek Ssang Yonga albo jakis chiński).

Idei BMW x2 nadal nie rozumiem - X1 jeszcze, ale X2 to moim zdaniem jakiś nonsens na kołach (20k droższe od porównywalnego X1, a ciaśniejsze i mniej praktyczne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ceny to raczej niezbyt atrakcyjne, 2 latki po 170-190kPLN.

Kto to kupi?

Jest i roczny.

Wersje bardziej wypasione.

Zaletą ich jest to, że są dostępne od zaraz ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rwIcIk napisał(a):

Jest i roczny.

Wersje bardziej wypasione.

Zaletą ich jest to, że są dostępne od zaraz ;]

 

 

Bardziej chodziło mi o świeże auta, max 6m. Trzeba pytać o dealerów, czasem nie wystawiają lub nie zdążą wystawić ;).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Manx napisał(a):

136 KM z 1.5 3-cylindrowego ;)

Mój brat ma takiego - dźwięk silnika razi moje uszy, byle golf Hatchback jest bardziej pakowny, a cena jak za premium SUVa segmentu C. BMW/Mini skasowali już przeglądy w cenie auta i jest drooogo. Chory wynalazek (podobnie jak X2 pierwszej generacji, na którym to bazuje).

Jeździłem przez tydzień Mini chyba z tym silnikiem (BMW, 3cyl, ok 130KM). Jak dla mnie bardzo przyjemnie się jeździło, ładnie ciągną, mało palił. Po 4 dniach jak go rano odpaliłem dopiero zoorientowałem się, że to chyba 3cyl, ale nie powiem że było to nieprzyjemne, tylko inne. W wyższych obrotach silniczek całkim przyjemnie brzmi. IMHO większośc ludzi nawet nie pozna 3cyl, jak nie uprzedzi się art rodem z AŚ ;).

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, sherif napisał(a):

Jeździłem przez tydzień Mini chyba z tym silnikiem (BMW, 3cyl, ok 130KM). Jak dla mnie bardzo przyjemnie się jeździło, ładnie ciągną, mało palił. Po 4 dniach jak go rano odpaliłem dopiero zoorientowałem się, że to chyba 3cyl, ale nie powiem że było to nieprzyjemne, tylko inne. W wyższych obrotach silniczek całkim przyjemnie brzmi. IMHO większośc ludzi nawet nie pozna 3cyl, jak nie uprzedzi się art rodem z AŚ ;).

 

BMW to jedyna marka, gdzie trzycylindrowiec zachowuje się podobnie (!) jak normalny silnik. Pozostali producenci tak nie potrafią, chociażby Hyundai, tam trzy cylindry brzmią i wibrują jak czeskie HTP. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał(a):

IMHO większośc ludzi nawet nie pozna 3cyl, jak nie uprzedzi się art rodem z AŚ ;).

Ja akurat słyszałem - w mini i w BMW 3 generacji F30... no i mi to nie odpowiada. Kwestia gustu. Dziennikarze jedni krytykują inni mówią, że fajnie warkocze. Niespotkałem jeszcze fajnie brzmiącego 3-cylindrowca. Ani BMW/Mini 1.5 ani VW 1.0 TSI, ani ford 1.0 ecoboost. To chyba niemożliwe.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Manx napisał(a):

Niespotkałem jeszcze fajnie brzmiącego 3-cylindrowca. Ani BMW/Mini 1.5 ani VW 1.0 TSI, ani ford 1.0 ecoboost. To chyba niemożliwe.

 

Fizyki nie oszukasz. Tak samo R4 nigdy nie będzie tak wyważone jak R6. Ale jednak BMW się udało zbliżyć (podkreślam zbliżyć) do kultury pracy i dźwięku normalnego silnika, oczywiście jak się siedzi w środku, na zewnątrz jest słabo (ale kogo interesuje jak silnik brzmi na zewnątrz). 

Edytowane przez wladmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2024 o 13:05, lucash napisał(a):

przecież to inna liga. XC40 jest miejskim SUVem a Tuscon jednak crossover'em czy tam małym SUVem choć ta definicja nie pasuje mi ani do Q5 ani do Kia Sportage czy tym podobnych. Inna liga. 

to czym jest Kona ? Crossoverem czy mikro crossoverem ? Tuson to raczej Suv ( mały jak i XC40 ) ale Sportage jest jego odpowiednikiem 

Volvo XC40 vs Tuson , minimalne różnice 

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/hyundai/tucson/iv/suv/silnik-benzynowy-1.6-t-gdi-48v-150km-od-2020/?vs=volvo%2Fxc40%2Fcrossover-facelifting%2Fsilnik-benzynowy-2.0-b3-163km-od-2022&c1=32491&c2=33685

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XC40 spalinowy B3, czyli wg zeznań sprzedawcy 2.0 turbo z skrzynią AT dwusprzęgłową 7 biegów.
Wady, zalety takiego napędu?
Skorupa trzyma się antykorozyjnie?
Uwagi co do tego auta?
 
 
 

Lepsza połowa zrobila 0-30kkm dokładnie tym zestawem xc40 b3 7at. Przez ten okres 100% bezawaryjny

Skrzynia bardzo poprawna poza jedną sytuacją. Dojazd powolny do skrzyżowania i szybka decyzja że jednak jedziemy czyli but w podłogę potrzebuje dobrej 1s żeby zapiąć 1bieg i ruszyć z kopyta.

Poza tym jednym przypadkiem bez uwag choć do mojej 8at się nie umywa (aksamitna zmiana, i brak „zwłoki” w sytuacji

Sam silnik dość oszczędny - przy umiejętnej jedzie można zobaczy wynik 6.x

Z drugiej strony 10.x raczej też ciężko przekroczyć nawet w mieście czy szybkiej trasie na A

Nam xc40 jako samochód tak się spodobało że jak skończyliśmy przygodę z d4 8at to kolejny właśnie dla żony był b3 7at


Wysłane za pomocą Tapatalk
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2024 o 07:32, rwIcIk napisał(a):

XC 40 ma niewiele mniej cm od mojego Tucsona - porównywalne.

 

Z zewn tak, w środku ciasno. Przymierzałem się jak auto zmieniałem, ale wsiadłem i szybko uciekłem.

Nie kombinuj, bierz nowego Tucsona :)

Edytowane przez zinger
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, mmaciejosss napisał(a):

to czym jest Kona ? Crossoverem czy mikro crossoverem ? Tuson to raczej Suv ( mały jak i XC40 ) ale Sportage jest jego odpowiednikiem 

Volvo XC40 vs Tuson , minimalne różnice 

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/hyundai/tucson/iv/suv/silnik-benzynowy-1.6-t-gdi-48v-150km-od-2020/?vs=volvo%2Fxc40%2Fcrossover-facelifting%2Fsilnik-benzynowy-2.0-b3-163km-od-2022&c1=32491&c2=33685

 

 

Siedziałes w środku w obydwóch? Volvo jest klasę niżej jeśli o środek chodzi, dużo ciaśniej + malutki bagaznik.

Edytowane przez zinger
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2024 o 07:17, zinger napisał(a):

Siedziałes w środku w obydwóch? Volvo jest klasę niżej jeśli o środek chodzi, dużo ciaśniej + malutki bagaznik.

XC 40 trochę mniejsze od Tucsona. Bagażnik też mniejszy. Ale dla 2 emerytów byłoby to auto w sam raz. Dzisiaj jeździliśmy. Silnik jako tako się zbiera. Skrzynia ładnie pracuje, ale redukuje ciut ospale. Start/stop mógłby mniej dawać o sobie znać. W środku w miarę cicho. Fotele wygodne. Ale 5 miejsce na tylnej kanapie symboliczne. Fotelik z wnuczką i babcia z tyłu mieszczą się 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, rwIcIk napisał(a):

XC 40 trochę mniejsze od Tucsona. Bagażnik też mniejszy. Ale dla 2 emerytów byłoby to auto w sam raz. Dzisiaj jeździliśmy. Silnik jako tako się zbiera. Skrzynia ładnie pracuje, ale redukuje ciut ospale. Start/stop mógłby mniej dawać o sobie znać. W środku w miarę cicho. Fotele wygodne. Ale 5 miejsce na tylnej kanapie symboliczne. Fotelik z wnuczką i babcia z tyłu mieszczą się 😁

 

Zamowione? ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rwIcIk napisał(a):

XC 40 trochę mniejsze od Tucsona. Bagażnik też mniejszy. Ale dla 2 emerytów byłoby to auto w sam raz. Dzisiaj jeździliśmy. Silnik jako tako się zbiera. Skrzynia ładnie pracuje, ale redukuje ciut ospale. Start/stop mógłby mniej dawać o sobie znać. W środku w miarę cicho. Fotele wygodne. Ale 5 miejsce na tylnej kanapie symboliczne. Fotelik z wnuczką i babcia z tyłu mieszczą się 😁

Każdy patrzy pod siebie, ale dla mnie xc40 to tak klasa- 0.5 klasy nizej od HT ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.