Lcf Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 Witam, kolega ma Poloneza Kombi i obeny silnik mu sie konczy. Postanowil wlozyc cos wiekszego. I teraz nasuwa sie pytanie, co wlozyc?? Mamy kilka pomyslow: - 2.9 24V od Forda Scorpio (V6) - 2.5 24V od BMW x25 (R6) - 3.0 32V od BMW 530 (V8) - 3.0 24V od Opla Omegi MV6 (V6) ewentualnie 2.0T od Forda Sierry Cosworth (ale pewnie bedzie ciezko trafic taki motor). Moze macie jakies inne sugestie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Witam, > kolega ma Poloneza Kombi i obeny silnik mu sie konczy. Postanowil > wlozyc cos wiekszego. I teraz nasuwa sie pytanie, co wlozyc?? > Mamy kilka pomyslow: > - 2.9 24V od Forda Scorpio (V6) > - 2.5 24V od BMW x25 (R6) > - 3.0 32V od BMW 530 (V8) > - 3.0 24V od Opla Omegi MV6 (V6) > ewentualnie 2.0T od Forda Sierry Cosworth (ale pewnie bedzie ciezko > trafic taki motor). > Moze macie jakies inne sugestie ?? w jakims gt byl polonez atu z silnikiem v6 od scorpio wlasnie (o ile sie nie myle) i z tego co czytalem to problematyczny swap najlepiej niech wrzuci sobie 1.4 z rovera na polonezowe zawieszenie i reszte napedu to az nadto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Witam, > kolega ma Poloneza Kombi i obeny silnik mu sie konczy. Postanowil > wlozyc cos wiekszego. I teraz nasuwa sie pytanie, co wlozyc?? > Mamy kilka pomyslow: > - 2.9 24V od Forda Scorpio (V6) > - 2.5 24V od BMW x25 (R6) > - 3.0 32V od BMW 530 (V8) > - 3.0 24V od Opla Omegi MV6 (V6) > ewentualnie 2.0T od Forda Sierry Cosworth (ale pewnie bedzie ciezko > trafic taki motor). > Moze macie jakies inne sugestie ?? Tak, 6.0 od mustanga... Czy kolega myśłi racjonalnie, czy tak sobie fantazjuje...? Pozdr. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > w jakims gt byl polonez atu z silnikiem v6 od scorpio wlasnie (o ile > sie nie myle) i z tego co czytalem to problematyczny swap > najlepiej niech wrzuci sobie 1.4 z rovera na polonezowe zawieszenie > i reszte napedu to az nadto pewnie ten sam co kiedyś na TVNTurbo był pokazywany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > w jakims gt byl polonez atu z silnikiem v6 od scorpio wlasnie (o ile > sie nie myle) i z tego co czytalem to problematyczny swap > najlepiej niech wrzuci sobie 1.4 z rovera na polonezowe zawieszenie > i reszte napedu to az nadto No tego Poloneza to dobrze znam, bo to autko mojego ojca chrzestnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Tak, 6.0 od mustanga... > Czy kolega myśłi racjonalnie, czy tak sobie fantazjuje...? > Pozdr. P. A dlaczego mialby fantazjowac, uwazasz ze to jest niewykonalne czy jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > No tego Poloneza to dobrze znam, bo to autko mojego ojca Srebrne biturbo z szachownicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Srebrne biturbo z szachownicą? Dokladnie, a wlasciciel to Zdzislaw Zabecki z Mlawy Pamietam, jak wtedy tez sie inni nasmiewali, ale jak widac sie dalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Srebrne biturbo z szachownicą? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > No tego Poloneza to dobrze znam, bo to autko mojego ojca chrzestnego no proszę masz zdolną rodzinkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > no proszę masz zdolną rodzinkę Ja sam jezdze Lanosem z silnikiem 2.0 od Astry GSi i powiem, ze robilismy ten swap u kumpla w garazu nie u jakichs magikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Ja sam jezdze Lanosem z silnikiem 2.0 od Astry GSi i powiem, ze > robilismy ten swap u kumpla w garazu nie u jakichs magikow. Heh, to lipa... żeby dorównać staruszkowi musisz się rzucić na 2.0T i 4x4 z Calibry ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 Szczerze? Tak na serio? Chcesz znać zdanie człowieka jeżdżącego Poldkiem? Sprzedać Poldka i kupić Audi S6 do 1995 roku :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > A dlaczego mialby fantazjowac, uwazasz ze to jest niewykonalne czy > jak ?? skrzynki,wały i mosty będą bardzo poszukiwane ...chyba o to mu chodzi moim zdaniem spróbujcie z kumplem znaleść gotowe rozwiązanie ...swapik najmniej problematyczny i sensowny który ktoś juz sprawdził.. jeśli chcecie odkryć coś nowego to tylko V8 na pewno pokażą Was w TV HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Pamietam, jak wtedy tez sie inni nasmiewali, ale jak widac sie dalo. Był na ogólnopolskiem zlocie FSOAK w Toruniu - robił wrażenie... szkoda tylko że buda od Plusa a nie Borek w stylu Muscle Car... ale mechanicznie robił wrażenie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > Szczerze? Tak na serio? Chcesz znać zdanie człowieka jeżdżącego > Poldkiem? > Sprzedać Poldka i kupić Audi S6 do 1995 roku :-) dokladnie polonez to mimo to ze mial biturbo to wygoda i wyglad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > skrzynki,wały i mosty będą bardzo poszukiwane ...chyba o to mu > chodzi > moim zdaniem spróbujcie z kumplem znaleść gotowe rozwiązanie > ...swapik najmniej problematyczny i sensowny który ktoś juz > sprawdził.. > jeśli chcecie odkryć coś nowego to tylko V8 na pewno pokażą Was w > TV > HanYs Wiadomo, ze wraz ze swapem silnika tzreba wymienic wal, i tylny most bo te polonezowskie dlugo nie posluza. Zawieszeni i hamulce tez. Uwazam, ze ni sztuka isc na gielde i kupic auto, sztuka jest zrobic z takiego poldka cos naprawde szybkiego. Jaka to satysfakcja, kiedy po kilku czy kilkunastu dniach pracy w koncu wyjezdzasz tak zrobionym autkiem. A te miny innych kierowcow BMW kiedy taki poldek ich wciaga, to jest to, lepsze to anizeli odrywanie wszystkich napisow na BMW powiedzmy 520, zeby kierowca ,ktory staje kolo takiego BMW zastanawia sie co on ma pod maska, moze to 530 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 moze slynna fiatowskie 2.0 na dwoch walkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > w jakims gt byl polonez atu z silnikiem v6 od scorpio wlasnie (o ile > sie nie myle) i z tego co czytalem to problematyczny swap ale to chyba z turbem smiga > najlepiej niech wrzuci sobie 1.4 z rovera na polonezowe zawieszenie > i reszte napedu to az nadto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 1 Września 2006 Udostępnij Napisano 1 Września 2006 > ale to chyba z turbem smiga > > i reszte napedu to az nadto niop, z turbo pierwszy artykul byz bez turbo, drugi z niedostrojonym turbo a jak sprawa wyglada dzisiaj to moze kolega z rodziny nam odpowie jaka moc teraz w tym atu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomx1 Napisano 2 Września 2006 Udostępnij Napisano 2 Września 2006 2.0 DOHC z fiata 2.0 Coswotrh Z V6 to juz spora rzeźba... Popytaj na FSO AK Polonez 2.0 artykulik pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 2 Września 2006 Udostępnij Napisano 2 Września 2006 > Ja sam jezdze Lanosem z silnikiem 2.0 od Astry GSi i powiem, ze > robilismy ten swap u kumpla w garazu nie u jakichs magikow. tylko wsadzenie 2.0 opla do lanosa to bez porownania do wsadzenie v6/v8/r6 do poloneza do poloneza to najprosciej bedzie wsadzic cos r4 nawet z forda sierry ale r6 poldka tez widzialem na allegro, pozniej sie okazalo ze przed mial caly pociety zeby sie silnik zmiescil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 2 Września 2006 Udostępnij Napisano 2 Września 2006 > Ja sam jezdze Lanosem z silnikiem 2.0 od Astry GSi i powiem, ze > robilismy ten swap u kumpla w garazu nie u jakichs magikow. podjedź kiedyś na łódzkiego spota, trzeba to obejrzeć i pogadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 2 Września 2006 Udostępnij Napisano 2 Września 2006 My centomaniacy znamy to uczucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 2 Września 2006 Udostępnij Napisano 2 Września 2006 na wrocławskim tuningowisku w zeszłym roku był poldi z silnikiem z alfy romeo niestety to koniec informacji . Jeśli jednak mnie zmusisz, to w poniedziałek w pracy przejrzę foty, czy czasem nie mam zdjęcia tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 Kumpel kiedys mial polda (Atu+) z 1,8 turbo z Rovera 150KM. Na dodatek ponoc to fabryczne cudo bylo, odkupil go od jakiegos dealera czy kierownika salonu FSO. Jezdzilo to fajnie, ze swiatel zmiatalo wiekszosc autek zadziwiajac ich kierownikow. Z tym ze zawiecha i skrzynia podobno byly nie ruszane (seria fso) i po roku posypaly sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prami Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Witam, > kolega ma Poloneza Kombi i obeny silnik mu sie konczy. Postanowil > wlozyc cos wiekszego. I teraz nasuwa sie pytanie, co wlozyc?? > Mamy kilka pomyslow: > - 2.9 24V od Forda Scorpio (V6) > - 2.5 24V od BMW x25 (R6) > - 3.0 32V od BMW 530 (V8) > - 3.0 24V od Opla Omegi MV6 (V6) > ewentualnie 2.0T od Forda Sierry Cosworth (ale pewnie bedzie ciezko > trafic taki motor). > Moze macie jakies inne sugestie ?? żeby dostać 2.0T ze sierry cosworth w dobrym stanie trzeba sie przygotować na wydatek ok 10tysPLN, za to 2.9V6 24V ze scorpio jest już dużo łatwiej dostępny i tańszy, a moc podobna do sierrowego cossika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Kumpel kiedys mial polda (Atu+) z 1,8 turbo z Rovera 150KM. > Na dodatek ponoc to fabryczne cudo bylo, odkupil go od jakiegos > dealera czy kierownika salonu FSO. > Jezdzilo to fajnie, ze swiatel zmiatalo wiekszosc autek zadziwiajac > ich kierownikow. > Z tym ze zawiecha i skrzynia podobno byly nie ruszane (seria fso) i > po roku posypaly sie. słyszałe, że podobno bez Turbo też z Rovera są poldki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mk1987 Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 To i ja wtrące swoje 3 grosze . bez większych problemów można zamontować 2.0 z sierry razem ze skrzynią która bedzie w podlodze (kumpel ma takiego fabrycznego z fso) osiągi jak na poldka to około 12s do setki i około 105KM ale jeszcze można zamontować wtrysk za okolo 400pln niestety nie dysponuje informacjami jak sie sprawuje z wtryskiem. Może sie koledze przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > To i ja wtrące swoje 3 grosze . > bez większych problemów można zamontować 2.0 z sierry razem ze > skrzynią która bedzie w podlodze (kumpel ma takiego fabrycznego > z fso) Przypatrz się jak ten silnik ze skrzynią jest fabrycznie zamontowany a potem odwołaj swoje słowa - to jest niezła rzeźba z przerabianiem nadwozia i zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 Dawno temu dwie przekładki w dwóch poldkach sie robiło. 2.0 diesel z nissana sunny, diesel z Fiata Argenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yatanza Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Przypatrz się jak ten silnik ze skrzynią jest fabrycznie zamontowany > a potem odwołaj swoje słowa - to jest niezła rzeźba z > przerabianiem nadwozia i zawieszenia. Polonez mial fabrycznie montowany ten albo podobny silnik OHC z Forda, byly inne odgiete lapy silnika i podwieszenie skrzyni. Drazek zmiany biegow sterczal pionowo jak w 125 i to wymagalo by wyciecia dodatkowego otworu w tunelu. Uklad i ksztalt komory silnika w Polonezie pozwala na dosc swobodne fantazje nawet z silnikami V8 wlacznie, ktore teoretycznie mieszcza sie pod maska. Fabryczny most wytrzyma spokojnie 200 koni, przy lekkiej nodze bez gwaltownych zrywow duzo wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mk1987 Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Przypatrz się jak ten silnik ze skrzynią jest fabrycznie zamontowany > a potem odwołaj swoje słowa - to jest niezła rzeźba z > przerabianiem nadwozia i zawieszenia. Ale z fabryki na żeraniu wychodziły takie wersje jako nowe wozy niewiem jak tam z przeróbkami ale były takie do coś około 92 roku a potem ford zaprzestał produkcje tego silnika i zmnienili forda na rovera o podobnej mocy. Niewiem oddaje ten temat do dyskusji innych którzy bardziej sie znają. Przepraszam jak sie wygłupiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 Fabryczny most wytrzyma spokojnie 200 koni, przy lekkiej > nodze bez gwaltownych zrywow duzo wiecej. Za to krzyżaki na wale napędowym mniej wytrzymywały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yatanza Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Fabryczny most wytrzyma spokojnie 200 koni, przy lekkiej > Za to krzyżaki na wale mniej wytrzymywały. Dlatego wal tez trzeba swapowac i laczyc przed samym mostem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 Ja bym zaproponował koledze zmianę toku myślenia o 180 stopni i rozejżenie się za jakimś turbo klekotem (dla normalnych TDI ). Zakładasz 2.5l TDI AFN'a i masz ze 140 - 150 koni przy spalaniu ok 7l po mieście Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Dlatego wal tez trzeba swapowac i laczyc przed samym mostem . To akurat jest proste w miare. Mi bardzo się podoba Polonez Analog, poldek posadzony na ramie. Miałem swojego czasu ochtę zrobić tak z Poldkiem Cargo (ten z nadbudówką), ale jakoś czasu nie miałem, ale cały czas mi to po głowie chodzi, zwłaszcza jak ostatnio zobaczyłem Analoga na parkingu pod realem na Okęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > To akurat jest proste w miare. > Mi bardzo się podoba Polonez Analog, poldek posadzony na ramie. > Miałem swojego czasu ochtę zrobić tak z Poldkiem Cargo (ten z > nadbudówką), ale jakoś czasu nie miałem, ale cały czas mi to po > głowie chodzi, zwłaszcza jak ostatnio zobaczyłem Analoga na > parkingu pod realem na Okęciu. Ten Poldek miał zawsze na burcie napis TRAPER W Falenicy mieli ich chyba z 10 i najładniejsze były te 4 drzwiowe Pamiętam jak kiedyś jak wracałem z liceum taki Polonez jechał i zdziwoło mnie to, że: 1. nie miał resorów z tyłu jeno sprężyny, 2. miał napęd 4 x 4 3. to był diesel 4. bujał sie na boki jak cholera na nierównościach Tak czy siak chciałbym takiego Poldolota mieć i naprawdę szkoda, że nie weszły do produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yatanza Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > To akurat jest proste w miare. > Mi bardzo się podoba Polonez Analog, poldek posadzony na ramie. > Miałem swojego czasu ochtę zrobić tak z Poldkiem Cargo (ten z > nadbudówką), ale jakoś czasu nie miałem, ale cały czas mi to po > głowie chodzi, zwłaszcza jak ostatnio zobaczyłem Analoga na > parkingu pod realem na Okęciu. Jedyne, co mnie powstrzymuje przed zrobieniem Poloneza V8 to rdza. Mam gdzie, mam czas, mam czym, z kim i za co , ale przez ostatnie 14 lat uzytkowalem trzy Polonezy i wiecej tego juz nie wytrzymam. Gdyby sie dalo, zlecil bym FSO wykonanie poszycia i poszczegolnych elementow szkieletu z aluminium i stali nierdzewnej, ale tlocznie sa juz rozebrane niestety. Zwlaszcza elementy "borewicza" . Wielka szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morenos Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Mamy kilka pomyslow: > - 2.9 24V od Forda Scorpio (V6) to naprawde fajnie chodzi > - 2.5 24V od BMW x25 (R6) > - 3.0 32V od BMW 530 (V8) > - 3.0 24V od Opla Omegi MV6 (V6) > ewentualnie 2.0T od Forda Sierry Cosworth (ale pewnie bedzie ciezko > trafic taki motor). za ten to nerke iwatrobe bys musial oddac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Jaka to satysfakcja, kiedy po kilku czy kilkunastu dniach pracy w koncu > wyjezdzasz tak zrobionym autkiem. > A dlaczego mialby fantazjowac, uwazasz ze to jest niewykonalne czy > jak ?? Chociażby dlatego... Pozdr. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Ten Poldek miał zawsze na burcie napis TRAPER Analog się nazywają W Falenicy mieli ich > chyba z 10 i najładniejsze były te 4 drzwiowe ich chyba mniej zrobili i były tylko czterodrzwiowe Pamiętam jak > kiedyś jak wracałem z liceum taki Polonez jechał i zdziwoło mnie > to, że: > 1. nie miał resorów z tyłu jeno sprężyny, a z przodu McPhersony > 2. miał napęd 4 x 4 dwa odelke miały napęd tylko na tył, reszta 4x4 > 3. to był diesel No > 4. bujał sie na boki jak cholera na nierównościach > Tak czy siak chciałbym takiego Poldolota mieć i naprawdę szkoda, że > nie weszły do produkcji Wielka szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Jedyne, co mnie powstrzymuje przed zrobieniem Poloneza V8 to rdza. > Mam gdzie, mam czas, mam czym, z kim i za co , ale przez > ostatnie 14 lat uzytkowalem trzy Polonezy i wiecej tego juz nie > wytrzymam. Gdyby sie dalo, zlecil bym FSO wykonanie poszycia i > poszczegolnych elementow szkieletu z aluminium i stali > nierdzewnej, ale tlocznie sa juz rozebrane niestety. Zwlaszcza > elementy "borewicza" . > Wielka szkoda. Plusy ponoć tak mocno nie rdzewieją. Ja jak zacznę się bawić z tym Cargo to najpierw rozbiorę go na części pierwesze i porządnie zabezpieczę. Później tylko przerabiać i składać. Zastanawiam się tylko od czego ramę dopasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yatanza Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Plusy ponoć tak mocno nie rdzewieją. To jednak musial by byc "borewicz", w dodatku bialy, zolty albo morelowy. Wyobrazasz sobie takiego obwieszonego plastikiem plusa V8 . > Zastanawiam się tylko od czego ramę dopasować. Zrobic od zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > To jednak musial by byc "borewicz", w dodatku bialy, > V8 . Faktycznie ta wersja poldka ma swój urok. > Zrobic od zera. Sporo roboty będzie z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sokole_oko Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Moze macie jakies inne sugestie ?? Tak, przeprowadzić konsultację psychiatryczną Przy pseudozawieszeniu i pseudohamulcach Poldera wsadzanie tak dużego silnika to jest naprawdę genialny pomysł, nawet jeśli pominiemy jego kompletną nieopłacalność ekonomiczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yatanza Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Faktycznie ta wersja poldka ma swój urok. Urok to mial by 3D albo coupe, ale to juz dzisiaj utopia. > Sporo roboty będzie z tym. Niekoniecznie. Moze to wygladac na trudne, ale naprawde nie ma problemu z pospawaniem kilku stalowych profili wczesniej odpowiednio przycietych szlifierka katowa. Polonez ma kultowa i zawsze rozpoznawalna bude, taki "analog" bedzie zwracal na siebie uwage i wzbudzal zainteresowanie. Swietny pomysl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 > Niekoniecznie. Moze to wygladac na trudne, ale naprawde nie ma > problemu z pospawaniem kilku stalowych profili wczesniej > odpowiednio przycietych szlifierka katowa. Tak , ale jeszcze trzeba to jakoś poprofilowaći powyginać z przodu i z tyłu żeby przypasować. Polonez ma kultowa i > zawsze rozpoznawalna bude, taki "analog" bedzie zwracal na > siebie uwage i wzbudzal zainteresowanie. Swietny pomysl . Właśnie, tego Analoga od razu zobaczyłem, przyciąga uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 Ściana grodziowa jest inna. Dzwon sprzęgła/skrzyni od forda nie mieścił się do tunelu polonezowskiego - wycięcie dziury na drażek to kosmetyka przy pozostałych pracach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nexus6 Napisano 4 Września 2006 Udostępnij Napisano 4 Września 2006 > Zakładasz 2.5l TDI AFN'a zdecyduj się albo AFN - 1,9 l, 110 KM, TDI albo 2,5 TDI to zupełnie różne silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.