Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Olej kup w petrostarze, filtr w ASO, wymień gdzie chcesz i się nie przejmuj. Silnik jest niezniszczalny, pewnie prędzej coś padnie w skrzyni DSG Ja tak robię w kia.
  3. JacWeg

    Zużycie AdBlue?

    W Citroenie Spacetourer silnik 2.0 HDi zużycie AdBlue ponad 2 litry / 1000 km, przy spalaniu około 9,5 litra ropy / 100km.
  4. Nie jest już to tak oczywiste jeśli interwał olejowy producent ustalił na 40 kkm.
  5. format

    Oplacalnosc EV

    Z tego miejsca chciałbym powiedzieć że samochody elektryczne są bardzo drogie w eksploatacji. Dziękuję za uwagę
  6. Teraz nie odszukam faktury, zeby dokladnie napisac co i ile kosztowalo. Po płatnościach znalazlem ze za całość zapłaciłem 294zl (filtr oleju, uszczelka korka spustowego i robocizna)
  7. pierwsze nowe auto też tak pieściłem. Kolejne co rok lub 15kkm co nastąpi szybciej. Każde trzymałem do 140/150kkm a teraz nawet krócej i nic się nie działo. Nie widzę sensu zmieniać oleju jak co niektórzy po 1500-3000km
  8. G.O.A.T.

    Oplacalnosc EV

    Nie mam czasu tyle czekać… zwietrzeje zanim dojedziesz.
  9. Ano, mieszasz pojęcia i zjawiska, jak Ci wygodnie. Najpierw piszesz o łuku w zbrojeniu potem o przepięciu z WLZ, mieszasz uziomy sztuczny i naturalny, forsujesz jakąś ich kombinację, gdzie spawane zbrojenie ma pełnić rolę uziomu, ale wspomagane jednak bednarką. Ochrona odgromowa, połączenia wyrównawcze i ekwipotencjalizacja to różne zagadnienia, niekoniecznie można wrzucać je do jednego worka. Zależą też w dużej mierze od warunków lokalnych, jak rezystywność gruntu, układ sieci zasilającej, czy nawet rodzaju przyłącza. Cóż,rób jak uważasz:)
  10. OPAL

    EGR w N47

    Chip już jest... Orientowałeś się jaka jest różnica w kosztach, albo ile zapłaciłbyś za zestaw + wyprogramowanie bez chipa?
  11. Tomo

    Farba na dach

    A jak chcesz kłaść farbę ? Natrysk czy wałek ?
  12. sherif

    Rabaty na premiumy

    Chyba nie, bo z tych lepiejszych marek mają nr1 w pl .
  13. mrBEAN

    Oplacalnosc EV

    Prawda, że okazja? Ile i gdzie podwieźć?
  14. G.O.A.T.

    Oplacalnosc EV

    To po ile ta ropa? Po dwie dychy?
  15. 180 zeta za filtr oleju i robociznę czy za samą robotę?
  16. Szczerze to wydaje mi się jeszcze wysoki profil 1643 zł
  17. Kup swój olej i jedz z nim do ASO. Mi w Nissanie sami to zaproponowali, a sama wymiana oleju kosztowała tylko 180zl.
  18. Tak tylko informacyjnie, w VAGu fabryczny filtr oleju jest niedostępny nawet w ASO. W fabryce wkładają filtry o innym numerze i nie kupisz takiego. Nie zmienia to faktu, że i w Audi za pół bańki zmieniałem olej po fabrycznym zalaniu wkładając filtr nawet nie oryginalny, tylko zamiennik bez znaczka VAG, następnie klient jeździł do ASO na planowaną wymianę po 30 kkm. Nikt się tym nie interesował, bo i nie miał potrzeby, a taką akcję robiliśmy dwa razy w dwóch rożnych Audi.
  19. Jak masz profil 40 to niezły naleśnik Ile płaciłeś?
  20. delco

    Rabaty na premiumy

    Ok - myslaem że jest jakiś istotny problem mechaniczny... Ja po Volvo wybralem Stelvio
  21. …i jeszcze poza konkursem Jutro w końcu jadę w końcu do mechanika i szukając czegoś na komputerze znalazłem stronę którą sobie zapisałem - https://7zap.com/pl/ Jak ktoś nie zna (ja nie znałem) to jest całkiem spoko baza ze schematami i numerami części do samochodów
  22. Tiguan Allspace Dziękuję. Bazować może nie, ale mieć rozeznanie już tak. 650 z fv do 1200 w ASO... Oni mają więcej papug w stajni
  23. Prawda jest taka, że jak padnie pierdoła za kilkaset złotych, to nikt nie będzie robił problemu. A jak padnie coś więcej, to się okaże, że serwis gdzie były robione obowiązkowe przeglądy przypadkiem nie miał specjalistycznego narzędzia ABC1234, które jest wymagane do odkręcenia jakiejś nic nie znaczącej nakrętki i wszystkie przeglądy są nieważne. No i nie ma co liczyć na "good will" w przypadku jakiejś awarii po gwarancji oraz jakichkolwiek cichych akcji naprawczych. Zostaje jeszcze kwestia aktualizacji dokumentacji i stosowanych części.
  24. Robiłem w skodzie, w ASO powiedzieli mi 800 PLN, kupiłem u nich olej, filtr i korek i wymieniłem sam za niewiele ponad 400
  25. Unijna dyrektywa GVO mowi, ze nie ma koniecznosci serwisowac w ASO. Tyle teoria, w praktyce wolalbym tego nie sprawdzac i nie sadze, zeby mozna tutaj bazowac na doswiadczeniach innych. Pewnie kazdy przypadek jest rozpatrywany indywiudalnie i pozostaje, ewentulanie bujanie sie po sadach w razie W.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.