Jump to content

Ozarek

moderator
  • Content Count

    14712
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

735 Przezacny kompan

About Ozarek

  • Rank
    Manos Profilkos
  • Birthday April 29

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    SJ
  • Zainteresowania
    za duzo ;]
  • Car
    Subaru Forester 2.0 n/a MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no nie do końca, jakość aftermarketowych adapterów do mocowania wycieraczek jest różna
  2. dużo większy wpływ maja luzy na mocowaniu wycieraczki, jakość piór i stan szyby. Ja polecam pióra z gumy silikonowej, trwalsze i miększe niż popularne z grafitem.
  3. "karą" za brak zgłoszenia są potencjalne pisma, solidarna odpowiedzialność za OC (bo do TU też trzeba zgłosić) i tłumaczenie, że się nie jest wielbłądem. Zerknij mimo wszystko na portal, bo niektóre rzeczy można tam robić w imieniu członków rodziny, warto sprawdzić czy to też.
  4. z dostawczakiem jest trochę prościej, ale skoro mają gotowe zespoły napędowe to adaptacja do gamy osobowych będzie prosta.
  5. mając dobre hybrydy i plugin pełne EV nie jest jakimś wielkim wyzwaniem, ale o wodorze i ogniwach na pewno nie zapomni. EV to ślepa uliczka, technologia baterii kompletnie nie nadaje się do aut, a o jakimkolwiek prawdziwym przełomie na tym polu cisza. Ogniwa wodorowe są dużo czystsze w rozrachunku niż EV.
  6. ale doczytałeś, że to są póki co plany i nie mają NIC na teraz? Plany przyspieszają bo widzą popyt ale to wcale nie znaczy, że te plany zrealizują.
  7. to samo można powiedzieć np o Juke'u. Jednym się taka stylizacja podoba innym nie. Prius urodą nie grzeszy, ale to trochę wynika z Cx. bo oni zaczęli dawno temu, w pewnym sensie dzięki temu zmonopolizowali rynek i przyzwyczaili odbiorców, że jak dobra hybryda to Toyota. W zasadzie tylko Hyundai/Kia jakoś nawiązują technologią, cała reszta jest lekko dekadę w plecy. Zwróć też uwagę, że Toyota nie pcha się w EV, bo to ślepy zaułek na dzisiaj, za to rozwijają mocno ogniwa paliwowe na wodór. bo im się normy przestały zgadzać, dlatego tyle PHEV, mild i innych hybrydowych tworów
  8. co do tematu wątku masz absolutną rację. Ja zareagowałem na to co pisał @K3 o bezsensowności hybryd i Ty defacto też pisząc o pomijalnej różnicy. Generalnie koszty są względne, dla jednego będą istotne, dla innego nie, ale wszyscy za to płacimy koniec końców czasem i albo ten czas możesz spędzić w domu z rodziną czy jak kto lubi, albo pracując na paliwo/ubezpieczenie auta. Wolny wybór.
  9. ja wiem, rozumiem, średnia AK itp pierdoły. te 2,5l/100km różnicy to jest np roczny pakiet ubezpieczenia na to auto... także co kto lubi. Inna sprawa, że te hybrydy Toyoty takie mają założenie, mają być ekonomiczne i odzyskiwać energię, która w normalnym aucie idzie w powietrze.
  10. to pokaż mi jakieś 1.8-2.0 bez hybrydy, które w warunkach miejskich korków spali Ci 5-6l/100km
  11. to właśnie nie mimo tego 2005r tylko dlatego robiło w środku/materiałowo lepsze wrażenie. Jakość materiałów w środku i jakość wykończenia poleciały na łeb w ostatnich latach.
  12. elm może nie widzieć błędów oczekujących - pending codes. Takie chwilowe błędy muszą wystąpić w kilku cyklach pracy (czyt. kilku odpaleniach auta z osiągnięciem temp. roboczej silnika) żeby się pokazały jako potwierdzone.
  13. nie emisji tylko zapłonu, a konkretnie wypadanie zapłonów.
  14. no i co z tego skoro tutaj tego nie masz, tutaj masz wpięty równolegle voltomierz... amperomierz, tego typu, wpina się szeregowo i wtedy możesz sobie przeliczać bo znasz opór urządzenia pomiarowego. Możesz sobie liczyć co cchesz jak masz dane, tu ich nie masz... argumentum ad absurdum, czekam na ad hitlerum powodzenia, czcij sobie tą kosteczkę dalej. Dla mnie EOT
  15. powtarzam Ci, to jest tylko voltomierz z aplikacją, a Ty robisz z tego cud techniki interpretując wyniki i wykresy w oparciu o założenia, a nie dane - bo danych nie masz. masło maślane. To są te same określenia opisujące akumulator, który nie ma pełnych parametrów elektrycznych. to są tylko kolejne szacunki, bez kontroli gęstości w celach nie ocenisz prawidłowo stanu akumulatora z płynnym elektrolitem. żeby mierzyć pobór prądu potrzebny jest amperomierz, to nie jest amperomierz tylko voltomierz i te wykresy, o których piszesz nie oddają poboru prądu. To są
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.