Jump to content

Ozarek

moderator
  • Content Count

    14439
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    23h 7m 56s

About Ozarek

  • Rank
    Manos Profilkos
  • Birthday April 29

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    SJ
  • Zainteresowania
    za duzo ;]
  • Car
    Subaru Forester 2.0 n/a MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ozarek

    Elektryk w bloku

    powiem Ci krótko - nie ma co uzgadniać, nie ma takiej możliwości w obecnym stanie prawnym
  2. Ozarek

    Elektryk w bloku

    tylko u nas infrastruktura miejska jest na to całkowicie nieprzygotowana. Zaczynając od pojemności parkingów, gdzie często osiedla są pozastawiane na chodnikach, trawnikach (albo tym co kiedyś trawnikami było) po wydajność sieci elektrycznych. Masowe przestawienie się na EV u nas to jest katastrofa energetyczna.
  3. Ozarek

    Elektryk w bloku

    to jest brnięcie w ślepą uliczkę. Technologie trzeba rozwinąć w kierunku szybkiego uzupełniania energii w dowolnym miejscu i czasie, a nie ładowaniem nocą pod blokiem tego co mamy obecnie. Co Ci po naładowanym aucie nocą jak ze śląska nad morze na tym nie dojedziesz, a uzupełnienie w trasie to są długie godziny przerwy poprzedzone poszukiwaniem "właściwego słupka". i tu się z Tobą częściowo zgadzam, EV w obecnym kształcie nie rozwiązuje problemu tylko go tuszuje. 100% zgody, baterie w autach EV muszą osiągnąć poziom użytkowania nie ograniczający komfortu podróży. (w rozumieniu nadmiernego wydłużania czasu podróży na ładowanie)
  4. Ozarek

    Elektryk w bloku

    ale dlaczego odrazu z problemu dotyczącego miast robisz przeskok do porównań globalnych? Każdy problem dotyczy jakiegoś wycinka rzeczywistości i jego rozwiązanie wcale nie musi obchodzić innych - oni (Ci inni) mają swoje problemy do rozwiązania. sprowadzasz wszystko do jednego, wspólnego mianownika - to się nie uda, to wręcz nie ma sensu. Każdy problem ma swoje rozwiązania i o ile tu wspólnym mianownikiem może być transport elektryczny o tyle może, i powinien, być on realizowany właściwie dla danego regionu.
  5. Ozarek

    Elektryk w bloku

    jakby tak było to rano nie korkowałyby się wjazdy, a wieczorami wyjazdy z miast. Stety/niestety coraz więcej 'sypialni' powstaje na obrzeżach dużych miast - bo taniej. zakładając brak rozwoju technologii pewnie masz rację, tylko technologia się rozwija, a to co mamy obecnie (EV) to jest pewna proteza w odpowiedzi na trend. Ogniwa grafenowe już istnieją, kwestią czasu jest ich dopracowanie i wdrożenie, a wtedy ''dotankujesz'' prąd w zbliżonym czasie jak obecnie paliwo na stacji.
  6. przegląd pokolizyjny jest osobny bo on ma na celu sprawdzenie określonych rzeczy i jego koszt można wliczyć do odszkodowania od sprawcy z jego OC. Przegląd zbiornika LPG jest, niestety, wymagany. ALE SKP różnie do tego podchodzą. U mnie SKP po sprawdzeniu wystawiło kwit i uznało, że rejon zbiornika nie był naruszony - czy coś w ten deseń. IMHO przepis jest zbyt ogólny i niektórzy robią z niego 'dupochron'
  7. no dokładnie, jak już się łuszczy to widać, samych spękań nie zauważysz, ba one prawie odrazu się pojawiają. pełna zgoda, to jest pomijalna sprawa.
  8. przecież to widać przy działającym kierunku... koszty... taniej jest zrobić wielka partię bezbarwnych i potem część posłać do kąpieli w farbie niż robić dwie osobne serie i barwione szkło Teraz problem powoli znika dzięki LED, ale część lamp klasycznych ma bezbarwne żarówki i blendę pomarańczową w kloszu.
  9. to by sugerowało trochę za duży pozytyw na PK Jak dobrze pamiętam to masz zmieniony zawias na wyższy, jak ktoś przy tym ustawił fabryczne nastawy to IMVHO może być przyczyna
  10. Ozarek

    Kabel do ledow

    chcesz to zrobić w szeregu czy zasilić każdy odcinek osobno?
  11. Ozarek

    FP1 USA na Eleven

    osobiście wątpie, nadal bardzo zyskiwali na prostych (zobacz porównanie okrążenia z Qual BOT vs VET), do tego wg dostępnych informacji zwiększyli mocno docisk i to było widać w pierwszym sektorze. Także to gadanie o przepływie jest chyba propagandą RBR.
  12. Ozarek

    Parowanie szyb

    oczywiście, że tak!! Masz źle ustawiony obieg powietrza i dlatego gromadzi się wilgoć w kabinie. Brak napływu świeżego powietrza ogranicza odprowadzanie powietrza z kabiny (w tym wilgoci) wywiewnikami z tyłu auta. Nie wiem kto Cię nauczył jeździć na wew obiegu, ale nie było Ci duszno/słabo/sennie/łeb nie bolał po dłuższej jeździe w takich warunkach?
  13. Ozarek

    Parowanie szyb

    to nie jest oczywiste bo to jest błąd. Nie masz wystarczającej wymiany powietrza w ten sposób i stąd problem z parowaniem. Domyślnie powinieneś mieć ustawiony zasys powietrza z zewnątrz, obieg zamknięty jak Ci jakiś staroć kopci w korku przed maską, albo rolnik gnój w pole wywiózł.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.