Jump to content

Ozarek

moderator
  • Content Count

    14469
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 23m 14s

About Ozarek

  • Rank
    Manos Profilkos
  • Birthday April 29

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    SJ
  • Zainteresowania
    za duzo ;]
  • Car
    Subaru Forester 2.0 n/a MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AFAIK Mazda jest w kręgu Toyoty, Honda ostatnio jest coraz bliżej Nissana właśnie i Mitsu. bo oni idą w H2... Pozatym raczysz zapominać, albo nie wiesz, że Toyota w kooperacji z... Teslą 10lat temu pokazała RAV4 EV. Także umić to oni umią, pytanie powinno brzmieć czy chcą i widzą sens tego kierunku.
  2. to nie ma sensu lanie teraz, lepiej zrobić flush i potem do nowego zalać 2300 IMHO z tego co rozmawiałem z wlyszkowem, kilka lat temu, to 2300 ma minimalny pakiet dodatków ochronnych też, takie wstępne przygotowanie powierzchni pod modyfikatory tarcia.
  3. ale zdajesz sobie sprawę, że Subaru aktualnie jest mocno spowinowacone z Toyotą, a ich o brak myślenia perspektywicznego trudno posądzać... Duże koncerny wiedzą dużo więcej niż nam się wydaje i oni część technologii mają już gotowe. bodaj wczoraj czytałem o pierwszych, gotowych ogniwach grafenowych, czas ładowania spada o połowę...
  4. dużo do wymiany tego elfa zostało? bo 2300 ma sens jak mu dasz przynajmniej 5kkm w obecnych warunkach. Stosowanie szybkiej płukanki po 2300 wg mnie ma średni sens, narusza to co 2300 zaczął odkładać na gładziach. dlaczego? Ja zostałem przy 9100 i nie widzę powodów do rezygnacji z niego.
  5. sote czy nadal dolewasz AR? meguin, shell, penrite cenowo się spokojnie zmieścisz, ale ja bym się i tak zastanowił nad 0W40, lepsza ochrona na zimno co ma istotne znaczenie.
  6. pogadaj ze znajomymi, ktoś na bank ma konto i Ci to ogarnie. A sam proces wygląda jak na allegro, płacisz przez PayU, tylko wygląd graficzny trochę inny
  7. Przerobiłem dwie westy, zwykłą (niebieską) i forse (żółta). Wytrzymały ok 6lat z czego żółta jeździła mało i zabiło ją wewnętrzne zwarcie cel latem, niebieska początkowo jeździła dużo, później mniej, ale mało krótkich dystansów. W niebieskiej też padła cela, ale tam przegapiłem kontrolę stanu elektrolitu w celach i górę płyt powyginało. Generalnie Westy z lat 2010-2012 bdb się trzymały. Mam obecnie w jednym aucie właśnie Kozak'a, - tani, dostępny, od 1,5 roku w aucie które więcej stoi jak jeździ. Narazie bez uwag. bez przesady, napierw wypada taki aku porządnie doładować. Z zachowaniem właściwego cyklu i napięć dla danego rodzaju/konstrukcji.
  8. Ozarek

    Elektryk w bloku

    to pokaż mi taką Kone... w miastach jest problem z parkowaniem pod blokami, a wg Ciebie normą jest garaż i to z przyłączem do ładowania EV? W PL? ale to nie ja się czepiam konfiguracji mieszkanie w bloku+EV+zasięg 400km i co dalej tylko Ty... to nie ja szukałem związku blok przy autostradzie i duży zasieg EV tylko Ty... także wiesz, mierz argumenty i nie polemizuje sam ze sobą niezmiernie się cieszę, że wreszcie to sobie wytłumaczyłeś i nie będziesz wmawiał dalej, że temat tyczy się auta do miasta, a nie użytkowania EV przez mieszkańców zabudowy wielorodzinnej.
  9. kurde nie wiedziałem, że skasowali 2.0...
  10. Ozarek

    Elektryk w bloku

    człowieku Kona EV jest elektryczna nie ma silnika spalinowego jakbyś miał nadal jakieś wątpliwości co do tego faktu to poczytaj https://www.hyundai.pl/Samochod/Ekologiczne/kona_electric/ bo tam był pewien zbiór, ogół społeczeństwa, a nie wskazanie literalne gdzie kto mieszka... taka przenośnia. Zresztą zdanie wcześniej masz to też wyartykułowane w haśle 'przeciętny Kowalski'. Czytaj ze zrozumieniem...
  11. Ozarek

    Elektryk w bloku

    gdzie Ty chcesz wlać to noPb tej Konie? nadal nie rozumiesz tematu, albo nie chcesz rozumieć... do tego tniesz zdanie jak Ci wygodnie żeby tylko uzasadnić jakąś swoją tezę, Figur stylistycznych też nie rozumiesz... sorry ale na tym poziomie merytorycznie to My nie pogadamy.
  12. 2.0 jest spoko, ogólnie auto mocno chwalone za właściwości jezdne i przestrzeń w środku (kosztem bagażnika)
  13. Ozarek

    Elektryk w bloku

    chyba mało widziałeś jednak, z grodu Kraka do Katowic daleko nie masz to przyjedź, zobaczysz bloki i nawet całe osiedle przy autostradzie... Zresztą wątek zatytułowany jest tak, a nie inaczej bo nie tyczy EV do miasta tylko dla przeciętnego Kowalskiego jako jego główne auto, a tu niestety EV ma ciągle więcej wad niż zalej w naszej rzeczywistości. Nie ma znaczenia czy mieszkasz w bloku w Warszawie czy domu prywatnym w bieszczadach, obiektywnie EV u nas to jeszcze nie jest uniwersalny i sprawny środek transportu. Samochód to nie tylko 5km po bułki czy 20km do pracy.
  14. sama lepkość to jest za mało żeby się w takie dywagacje bawić. Zerknij sobie na klasy jakościowe, odporność na ścinanie czy choćby przeznaczenie tych olejów (ostatni to C3 m.in, do aut z filtrami cząstek stałych).
  15. teoretycznie tak, tzn bazy same w sobie są mieszalne ale czasami pakiety dodatków mogą się znacząco różnić co w efekcie może skutkować obniżeniem parametrów oleju. w takich sytuacjach nigdy nie ma jednej, właściwej odpowiedzi. Zawsze lepiej dolać coś niż nie dolać nic, ale po takiej dolewce mieszając producenta i lepkość powinno się olej wymienić. (bo zakładam, że nie dolewasz 0,1l tylko 1l albo i więcej). bazą, klasą jakościową, poziomem dodatków, rodzajem dodatków, a za tym idzie cała litania parametrów. To tak jakbyś zapytał czym się różnic maluch od 911... zbyt ogólne pytanie, na które kompletnie nie da się odpowiedzieć.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.