Jump to content

Ozarek

moderator
  • Content Count

    14323
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    15h 58m 51s

About Ozarek

  • Rank
    Manos Profilkos
  • Birthday April 29

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    SJ
  • Zainteresowania
    za duzo ;]
  • Car
    Subaru Forester 2.0 n/a MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. niektóre trzeba traktować jak blizny wojenne
  2. bez przesady, to jest normalne auto i normalny mechanik sobie z nim poradzi. Pewnie, że lepiej się serwisuje tam gdzie mają doświadczenia z autem ale to dotyczy każdej marki. W Warszawie masz od cholery warsztatów, które ogarniają temat i nie mają niebotycznych terminów, bardziej ceny podnosi miejsce zamieszkania niż marka auta.
  3. ona była do końca SF w pakiecie "all weather"
  4. nie liczyłbym na to im mniej wiesz tym dłużej żyjesz
  5. skoro miałeś w AXA a wyskakuje Hestia to logiczny trop, ale dlaczego wyskakuje 2x Hestia pod różnymi numerami to już jest dziwne i o ile zdarza się podwójne OC w różnych TU o tyle wewnątrz jednego to nie ma prawa wystąpić - system po VIN powinien wywalić istniejącą polisę na takim aucie. Możliwe, że są jakieś błędy i stąd taki cyrk. Zgłosiłeś sprzedaż w WK i swoim TU, także nie masz się czym dalej przejmować. Po co drążyć i czas marnować?
  6. i nie zauważyłeś, że to już w niedzielę zostało tu wrzucone?
  7. świece się wymienia bez większych ingerencji, przy świecach to jedyne z powodu starych uszczelek ściąga się dekle ale to warto połączyć z kontrolą luzów bo i tak wszystkie uszczelki wtedy idą do wymiany.
  8. ale to w SG bo w SF ta guma była wklejana na jakimś szczeliwie, piekielnie mocnym. Ja mam fabryczne i dopiero teraz na końcówce odchodzi. Próbowałem oderwać dalej ale trzyma jak wściekłe. Pomysł, żeby to wkrętami mocować jest szalony, ale pewnie produkcyjnie tańszy... musiałem przeoczyć to, ale 1600 netto to dość sporawo... nie ma tak źle, części eksploatacyjne są dostępne i tanie, problemy czasami bywają w katalogach bo zamienniki są źle katalogowane i trzeba się naszukać albo mieć szczęście. do wymiany świec w SOHC wystarczy odkręcić trochę osprzętu, dla lepszego dojścia, robota prosta i szybka. do świec dekle? po co? ja mam 125KM od .... 8 lat i w zasadzie to co napisał idealnie to podsumowuje. i tu znowu mam dokładnie tak samo. W zeszłym roku od strzała 1500km po bieszczadach, teraz to samo po roztoczu, jakieś dukty leśne, dziurawe drogi czy piach, kompletnie bez stresu.
  9. dokładnie ten rejon jest typowy. moje spędziło tam pierwsze 10, ciekawe
  10. kiedyś analizowałem temat 2.5 SOHC, bo pod LPG idealna konstrukcja analogicznie do 2,0 SOHC, ale tam są cyrki z UPG, niby po 2005 miało być lepiej, ale nadal to jest główna bolączka tego silnika. 2,0 SOHC 125KM to jest silnik do nawijania kilometrów przy zastrzeżeniu nieposiadania syndromu konia wyścigowego. Czyli jeżeli chcesz się sprawnie przemieszczać to jest odpowiedni, odwdzięcza się bezawaryjnością. 2.0 DOHC ca 160KM ma problemy z dziurą w obrotach, kombinują różnie np. z ogłupianiem mikrofonu spalania stukowego ale czy jest permanentny fix tego problemu nie wiem. Silniki pod LPG muszą mieć kod EJ20F*, utwardzane gniazda i regulacja co 100kkm. -* dotyczy 2,0 DOHC Jak szukasz auta do zabawy to 2,0T Dla mnie impreza jest niepraktyczna, choć sentyment i uczucie do niej mam niezmiennie (do starej 22B szczególnie) forester jest jednak praktyczniejszy, a jak go trochę posadzić to i precyzja mocno od imprezy nie odbiega. Porównując SF do SG to mam wrażenie, że SG bardziej jest podatne na rudą.
  11. w nd wieczorem miałem kontrolę trzeźwości, a w zeszłym tyg widziałem partol z suszarką 'w stałym miejscu', ale nie ma tego dużo. Mam wrażenie, że zdecydowanie ciężar został przeniesiony na nieoznakowane z video. Przy tych wszystkich nagłośnionych problemach z suszarkami, kilkoma wyrokami sądów to może i lepiej.
  12. od jakiegoś czasu ubezpieczyciele nie chcą tego honorować, to jej wew. polityka więc niekoniecznie spójna we wszystkich tu. pojazd ubezpiecza posiadacz/właściciel niekoniecznie musi go prowadzić. albo odwrotnie, TU sobie życzy podanie danych z PJ i ew danych PJ regularnych użytkowników.
  13. a w czym widzisz problem żeby poprosić sprzedającego o dodatkowe zdjęcia? W ogłoszeniu jest nawalone po 3 zdjęcia tego samego - po co? (szyber, radio itd) Zdjęcia mają tylko ogólnie pokazać co i jak, poziom wyposażenia, z grubsza stan zewnętrzny. Auta się nie kupuje po zdjęciach tylko po sprawdzeniu jak to rzeczywiście wygląda. Na zdj to ja Ci mogę bardzo ładnie ukryć wady - bez obróbki graficznej, żeby nie było.
  14. wszystko poniżej 50ccm nie generuje już zniżki na samochody. Może 125ccm by coś wypracowała z uwagi na pojazdy pod kat.B.
  15. wiesz, rzecz jest tyle warta ile ktoś jest skłonny za nią zapłacić. Tak nowa jak i używana, z tym że przy używanej ta wartość musi być konkurencyjna w porównaniu z nową, podobną. To konkretne auto jest bdb wyposażone, ma dość niski przebieg i sprzedający chce adekwatnej ceny. Tylko jak nie zainteresuje kogoś tą ofertą to jej nie dostanie. Rozsądna osoba, która ma budżet 50k na auto, w szczególności używanego diesela z dpf, zostawia sobie bufor na naprawy. Co do oddawania 'za pół darmo' - jeżeli to jest fanaberia - bo się znudziło - to trzeba to przyjąć na klatę albo stwierdzić bezsens działania i jeździć dalej.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.