Jump to content

Ozarek

moderator
  • Content Count

    14568
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 6h 25m 29s

Community Reputation

656 Przezacny kompan

About Ozarek

  • Rank
    Manos Profilkos
  • Birthday April 29

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    SJ
  • Zainteresowania
    za duzo ;]
  • Car
    Subaru Forester 2.0 n/a MY02

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. działa, sens ma, ale w aukcji nie ma wersji i obsługiwanych protokołów, a to robi różnicę (tanie chińczyki opisywane jako v1.5 nie mają wszystkich protokołów i wszystkie mają ten sam MAC przez co niektóre apki tego nie obsługują) Do tego dochodzi kwestia iOS tam z adapterem BT są cyrki, a na androidzie są cyrki z adapterami WiFi także jest wesoło wszystkie mają ten sam zestaw, obudowa zewnętrzna czy 'naklejki' z logiem wiele nie wnoszą przycisk też jest do niczego, to nie jest wyłącznik tylko reset polecam Polski i darmowy Piston na androida.
  2. kwestie silnikowe, a co za tym idzie większe hamulce. Sprawdź dokładnie co powinieneś mieć i nie ufaj katalogom internetowym do końca - szczególnie w przypadku niszowych aut.
  3. fakt słowo kolejność byłoby lepszym określeniem
  4. nie rondem tylko skrzyżowaniem o ruchu okrężnym i tak ingerują w zasadę/pierwszeństwo ruchu na tym skrzyżowaniu. Jak chcesz jechać wg zasad jeżeli masz światła które regulują pierwszeństwo kolejność kierunków ruchu? Skrzyżowanie bez sygnalizacji świetlnej jest regulowane jako całość, jeżeli jest sygnalizacja świetlna to regulowany jest 'fragment' będący aktualnie w ruchu. Czyli przy działającej sygnalizacji tutaj masz skrzyżowanie dwóch dwujezdniowych dróg (a może i więcej nie znam tego skrzyżowania) i odpowiednie fragmenty/kierunki jadą bezkolizyjnie z pozostałymi. a gdzie Ty widzisz takie stwierdzenie w tym co napisałem? Żeby była jasność to nic takiego nie napisałem, a to co sugerujesz jest kompletną głupotą. Od kiedy masz obowiązek ustępować pierwszeństwa pojazdowi wjeżdżającemu na Twój pas ruchu? (i nie pisz mi tu o autobusie z zatoczki czy jeździe na suwak)
  5. i co Cię to interesuje skoro są światła? Hierarchia oznaczeń się kłania. to popatrz jeszcze raz i zatrzymaj sobie na 12sek. Prawy pas przed skrętem ma linię prowadzącą na wprost, więc osobnik zmienia pas. Druga sprawa przy zmianie kierunku pasy zajmuje się od prawej strony, czyli koleś ze skrajnego prawego WJEŻDŻA na prawy skrajny, z lewego na środek ew na skrajny lewy jeżeli dochodzi dodatkowy pas do jazdy w tym samym kierunku ale tu taj tej sytuacji nie ma bo na skręcie tak naprawdę są 2 przed i po, dochodzi skrajny lewy do zawracania.
  6. przy gwarancji niczego nie muszą udowadniać, to jest ich zobowiązanie na określonych warunkach. Paradoksalnie wymieniając olej łamiesz te warunki więc spokojnie mogą odmówić.
  7. sąd tylko, ew kumaty patrol odrazu spisuje winę zarządcy drogi/wykonawcy robót (bo oni przejmując teren przejmują odpowiedzialność) i z tego OC oba auta idą do naprawy. W takiej sytuacji nie masz prawa wiedzieć co się dzieje na innych sygnalizatorach, dlatego pisałem że niedziałające sygnalizatory nadają żółte ostrzegawcze światło, jak sygnalizator nie jest zasłonięty ale też niczego nie nadaje to trzeba zakładać problem z tym jednym i zwiększyć do maksimum uwagę za nim. w obu przypadkach muszą nadawać żółte ostrzegawcze właśnie po to żeby kierowcy wiedzieli co się dzieje - czyli sygnalizator nie wskazuje pierwszeństwa, rolę przejmują znaki.
  8. odnosiłem się do tego co pisałeś - wjazd na pewniaka, sygnalizacja nie działa, jedziemy po znakach - o zwalnianiu, czy zachowaniu ostrożności przy wjeździe nie pisałeś, więc nie dziw się temu co wyżej pisałem.
  9. i tu zrobiłeś błąd, niedziałająca sygnalizacja powinna migać żółtym światłem, jak nic nie świeci to bezpieczniej jest przyjąć, że właściwy sygnał się nie wyświetla (spalona żarówka/panel LED) szczególnie przy sygnalizatorach remontowych trzeba uważać.
  10. c'mon to nie jest jakiś cud petroinżynierii, zwyczajny, przeciętny olej... to jest kompletnie nienormalne. temp silnika powinna się trzymać po osiągnięciu bez względu na to czy masz -20 czy +20 na zewnątrz - od tego masz termostat w układzie.
  11. to sobie doczytaj ustawę. Przepisywanie czy rekalkulacja nie jest obowiązkowa. Do TU idzie jedynie informacja o zbyciu/nabyciu pojazdu. Przestań kombinować, spisz umowę 5.05 zostawiając dzień zapasu na wejście wszystkiego w system i wykupienie nowego OC przez nabywcę chyba, że masz ochotę się potem ewentualnie tłumaczyć jak coś się nie przemieli i przyjdzie pisemko z UFG... Przypominam też, że jeżeli najpóźniej dzień przed upływem OC nie powiadomisz TU o wypowiedzeniu to oni automatycznie wznowią polisę i przyjdą Ci papiery z nową opłatą (a w zasadzie już powinny przyjść). Także kombinujesz kompletnie bez sensu. Ono oczywiście nie będzie obowiązywać, ale znając burdel w różnych TU możesz z czasem dostać wezwanie do zapłaty albo wręcz informację egzekucyjną i będziesz się z tym bujał. Co Ty na takim kombinowaniu chcesz zyskać? 10-20-50PLN? Dolicz sobie do ceny jak Ci aż tak szkoda i po problemie.
  12. AFAIK nie ma takiego przepisu w ustawie o OC
  13. żebyś się nie zdziwił, politycznie można świetnie połączyć dopłaty do wymiany aut z dofinansowaniem "ekologicznym" do elektryków. Tak czy inaczej temat zależy w 100% od polityków i lobbystów.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.