Jump to content
Sign in to follow this  
Zuraw

126 BIS - project 1.2 MPI central - moge sie pochwalic?

Recommended Posts

> Jakos nie moge sie przekonac do ciecia zeliwnego ramienia zwrotnicy

> do ukladu kierowncizego i spawanie / mocowanie go w innym

> miejscu. Caly czas bede konsekwentnie mowil o trapezie

> kierowncizym, ktory przy zastosowaniu zwrotnic z jakiegokolwiek

> innego samochodu do malucha dziala w przeciwnym ukladzie

> powodujac mocniejsze skrecanie kola zewnetrznego co jest

> niedopuszaczalne. A wszystko przez to, ze maglowncia jest przed

> osia kol.

> Chyba ze Yankee znalazl jakis magiczne rozwiazanie tego problemu.

Wiesz miże jak jest roziwązane zawieszenie w maluchu gościa o ksywie rafalmaxi albo jakoś tak podobnie. Biały maluch z niebieskimi dodatkami, miał centrala 1.1 z zastawy + świstak do tego

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wiesz miże jak jest roziwązane zawieszenie w maluchu gościa o ksywie

> rafalmaxi albo jakoś tak podobnie. Biały maluch z niebieskimi

> dodatkami, miał centrala 1.1 z zastawy + świstak do tego

czytamy grinser006.gif , szkoda ze wyjechal doUK bo mial fajne plany a autko teraz sie marnuje :/ nawet myslalem aby go odkupic .............

http://tuning.pl/_prezentacje_MAXI_Maluch-aid_964_.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czytamy , szkoda ze wyjechal doUK bo mial fajne plany a autko

> teraz sie marnuje :/ nawet myslalem aby go odkupic

> .............

> http://tuning.pl/_prezentacje_MAXI_Maluch-aid_964_.html

Nie do UK tylko do IE - mieszka w Roscomonn i mam znim na biezaco kontakt. Maluch sie nei marnuje tylko przechodi kolejna przebudowe silnika. Rafal jak przyjezdza doPolski to go ujezdza. A ze tam mu dobrze, to nie spieszy mu sie z powrotem. Tym bardziej, ze urodzilo mu sie 3 dziecko i jest tam szczesliwy z cala rodzina.

A co do rozwiazania przedniego zawiasu to ma dluzszy resor i wydluzone wahacze. Chyba bylo o tym w tekscie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie spy foto budujacego sie przedniego zawiasu wyszlo ode mnie z garazu:

spy_belka.jpg

Jakies komentarze? cfaniaczek.gif

EDIT:

Prosze nie komentowac rdzy widocznej na focie, bo to jest przod tego malucha co pare postow wczesniej w astrze byl zapakowany specjalnie do rozkminiania jakby to wystrugac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamiezasz takze zmienic orginalne punkty mocowania wahacza gornego???czy chcesz dozucic trzecia szpilke???

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Takie spy foto budujacego sie przedniego zawiasu wyszlo ode mnie z

> garazu:

> Jakies komentarze?

> EDIT:

> Prosze nie komentowac rdzy widocznej na focie, bo to jest przod tego

> malucha co pare postow wczesniej w astrze byl zapakowany

> specjalnie do rozkminiania jakby to wystrugac.

niebardzo qmam jak chcesz to zrobić zlosnik.gif

chcesz na końce tego "pręta" zasadzić wachacz na unibolach? czy jak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zamiezasz takze zmienic orginalne punkty mocowania wahacza

> gornego???czy chcesz dozucic trzecia szpilke???

Trzecie mocowanie, nie szpilka. Os wahacza jest wydluzona proporcjonalnie do dlugosci wahacza, zeby zachowac sily dzialajace w miejscach mocowania wahacza. Wszystko po to, zeby uniknac sytuacji jak u Yankiego, ze wylamywalo wahacze przy hamowaniu.

Co o tym sadzisz?

EDIT:

Jedna sprawa - wahacze beda asymetryczne oczywiscie tak, zeby ich srodek wypadl w osi szpilek mocujacych belke. Niestety nei dalo sie zrobic symetrycznie ze wzgledu na nadkole w nogach kierowcy oraz braku mozliwosc zrobienia tam odpowednio mocnego mocowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> niebardzo qmam jak chcesz to zrobić

> chcesz na końce tego "pręta" zasadzić wachacz na unibolach? czy jak?

Gorny wahacz na oryginalnych tulejkach, dolny na unibolach. Gorny zamocowany na stale, dolny z regulacja na unibolach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli z tego co piszerz wynika ze mocowania wahacza gornego nie da rady przesunac bardziej w strone tylu auta??

zabardzo nieznam sie na liczeniu obciazen i takich tam ale czy powstaly wahacz w ksztalcie trojkata niebedzie ze tak to nazwe sie rozrywal chyba lepiej by bylo jak by byl odwrocony o 180 wzgledem tego co ci wyjdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mowisz o wahaczu czy jego osi? To trzecie mocowanie bedzie spiete z osia po drugiej stronie samochodu, wiec bedzie dzialalo symetrycznie. Co do samego wahacza, to bedzie on dzialal "do tylu" czyli tylko podczas hamowania. W czasie swobodnej jazdy beda dzialaly na niego nieduze sily. Lepszym rozwiazaniem byloby dluzsze tylne ramie, ale niestety bez wiekszej rzezby i wcinania sie w nadkoe i do srodka kabiny nie da sie sie tego zrobic. Od przodu jest wiecej miejsca i latwiej zrobic dodatkowe mocowanie, stad kompromis i takie rozwiazanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie o to mi chodzi ze w twoim rozwiazaniu dluzsze ramie wahacza wypada na przodzie. jezeli bys calosc odwrocil dlugie ramie bylo by z tylu tak jak bozia przykazala a co do poziomu utrudnien to nie oszukujmy sie przy takiej rzezbie jak ty robisz z przodem to podciecie nadkola wewnetrznego i tam zrobienie mocowania to juz nie duze utrudnienie. Moim zdaniem lepiej zrobic rozwiazanie nieco trudniejsze ale pewniejsze

p.s

o ile w stosunku do orginalu twoje wahacze musza byc dluzsze??

i nie wiem czy dobrze pamietam ale bedziesz stosowal orginalne zwrotnice maluchowskie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wlasnie o to mi chodzi ze w twoim rozwiazaniu dluzsze ramie wahacza

> wypada na przodzie. jezeli bys calosc odwrocil dlugie ramie bylo

> by z tylu tak jak bozia przykazala a co do poziomu utrudnien to

> nie oszukujmy sie przy takiej rzezbie jak ty robisz z przodem to

> podciecie nadkola wewnetrznego i tam zrobienie mocowania to juz

> nie duze utrudnienie. Moim zdaniem lepiej zrobic rozwiazanie

> nieco trudniejsze ale pewniejsze

Nie ma miejsca w nogach na zrobienie mocowania - weszloby ono do kabiny niestety.

> p.s

> o ile w stosunku do orginalu twoje wahacze musza byc dluzsze??

O 14cm, co w pzypadku dolnego wahacza da cale 35cm. Gorny bedzie nieco krotszy.

> i nie wiem czy dobrze pamietam ale bedziesz stosowal orginalne

> zwrotnice maluchowskie??

Na razie nie ma jeszcze wahaczy. Dzisiaj ogladlem zwrotnice z imprezy i one maja dokaldnie to o co mi chodzi - ramiona kierownicze z przodu zwrotnicy (magiel w imprezei jest przed osia kol jak w maluchu icon_eek.gif ). Tak wiec kwestia zwrotnic niejest jeszcze rozwiazana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> wlasnie o to mi chodzi ze w twoim rozwiazaniu dluzsze ramie wahacza

> wypada na przodzie. jezeli bys calosc odwrocil dlugie ramie bylo

> by z tylu tak jak bozia przykazala a co do poziomu utrudnien to

> nie oszukujmy sie przy takiej rzezbie jak ty robisz z przodem to

> podciecie nadkola wewnetrznego i tam zrobienie mocowania to juz

> nie duze utrudnienie.

A czy przy gornym wahaczu to nie jest to samo?I tak dzialaja na niego znikome sily. Przeciez czy dluzsze ramie bedzie z przodu czy z tylu, to to samo bo albo bedzie pracowal na rozciaganie albo na sciskanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A czy przy gornym wahaczu to nie jest to samo?I tak dzialaja na niego

> znikome sily. Przeciez czy dluzsze ramie bedzie z przodu czy z

> tylu, to to samo bo albo bedzie pracowal na rozciaganie albo na

> sciskanie.

jak wczesniej pisalem na inzynieri zabardzo sie nie znam i zawsze mi sie wydawalo ze bardziej wytrzymalym rozwiazaniem jest jak najdluzsze ramie bedzie sciskane a nie rozciagane dziekuje za uswiadomienie zlosnik.gif

a z ta impreza to tez smiesznie

mozna napisac ze prawie kazde auto na swiecie ma cos z malucha hahaha.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ten weekend pojechalismy z zonka malaria do Krakowa na grilla do znajomych. W sumie zrobilismy prawie 600km niewaskim tempem i wrazenia mam nastepujace:

1. poki jest gladko i rowno to jest super i mozna cisnac, jak jest nierowno i wykolejona droga to walka

2. na lewym pasie ludzie jak widza zblizajacego sie malucha w iscie szalenczym tempie jak na taki samochod z wrazenia zjezdzaja na prawy nawet jesli maja sporo zwolnic (czego nie uswiadczylem zadnym innym samochodem - zawsze ciagna do bolu, az skonczanawet jesli przed samochod na prawym pasie jest ok 100m dalej)

3. jesli ktos wczesniej zobaczy ze nadjezdzam to wszyscy z tego samochodu ogladaja sie przez tylna szybe

4. jesli szykuje sie do wyprzedzenia, to kierowcy sami robia miejsce nie wierzac ze cos takiego moze ich wyprzedzic

5. jesli ktos mnie wyprzedzi i pojedzie szybciej, to zawsze wyprzedzajac ma wielki usmiech na twarzy

6. jesli doczeka sie na mnie gdzies na rozjezdzie, zazwyczaj ma reke wyciagnieta przez okno z kciukiem do gory

7. jesli jezdze po miescie, nie mam w ogole problemu przy zmianie pasa ruchu - wszyscy chca mnie wpuscic, zeby sobie obejrzec malucha z tylu

8. kazdego dnia jak sie krece po miescie okolo 10 osob z samochodow jadacych bezposrednio za mna robia sobie zdjecia telefonem

9. na trasie Wawa-Krakow-Wawa mialem okolo 15 razy kolizje wydechu z gleba w wyniku czego rozerwalo cala plecionke. O tym co sie wtedy dzialo w kabinie nie musze mowic. Samochod do podniesienia ok 5cm.

A tak poza tym to super frajda grinser006.gif Jeszcze zeby bylo wiecej rownych drog, byloby naprawde jeszcze fajniej. Niestety obowiazkowo przednie zawieszenie cale do wymiany na cos bardziej trwalego i mocniejszego.

Nie oszczedzajac samochodu pol zbiornika z noga w podlodze (na wskazniku ok.200km/h) i polowe spokojniejszej jazdy srednie sapalanie 7,4l/100km, przy jezdzie do 160km/h - ok. 7,0-7,2l/100km. Gdybym mial piaty biego neico dluzszy spalanie na bank byloby wiele nizsze - przy 120km/h mam 3,5krpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> 2. na lewym pasie ludzie jak widza zblizajacego sie malucha w iscie

> szalenczym tempie jak na taki samochod z wrazenia zjezdzaja na

> prawy nawet jesli maja sporo zwolnic (czego nie uswiadczylem

> zadnym innym samochodem - zawsze ciagna do bolu, az skonczanawet

> jesli przed samochod na prawym pasie jest ok 100m dalej)

> 3. jesli ktos wczesniej zobaczy ze nadjezdzam to wszyscy z tego

> samochodu ogladaja sie przez tylna szybe

> 4. jesli szykuje sie do wyprzedzenia, to kierowcy sami robia miejsce

> nie wierzac ze cos takiego moze ich wyprzedzic

> 7. jesli jezdze po miescie, nie mam w ogole problemu przy zmianie

> pasa ruchu - wszyscy chca mnie wpuscic, zeby sobie obejrzec

> malucha z tylu

Też tak mam smile.gif

Na codzień jeżdżę MANem grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zuraw trzeba bylo w taka zabawke pojsc

Tyle ze tego nei da sie zarejestrowac icon_rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zuraw trzeba bylo w taka zabawke pojsc

heheh amorki od mojego roweru rotfl.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuraw, niezle, gratulacje smile.gif

musze kiedys zobaczyc na zywo Malara 20.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanko czy dałoby rade zrobić centrala wykorzystując skrzynie z agenta?? chodzi mi o to, że wstawiamy skrzynie tak jak jest w cc (czyli strona gdzie jest sprzeglo w kierunku jazdy) do tego jakis silnik np 1.1, zmiesci sie to przed fotelem kierowcy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Mam takie pytanko czy dałoby rade zrobić centrala wykorzystując

> skrzynie z agenta?? chodzi mi o to, że wstawiamy skrzynie tak

> jak jest w cc (czyli strona gdzie jest sprzeglo w kierunku

> jazdy) do tego jakis silnik np 1.1, zmiesci sie to przed fotelem

> kierowcy?

jezdza takie malce grinser006.gif daje rade bo 1 nka ma synchro i jest dluzsza mocniejsza bla bla bla ............

Share this post


Link to post
Share on other sites

> oo jakieś foto??

eeee nie siedze w tym juz Zuraw moze cos zapoda

aaa wlasnie jest juz jakis maluch 1.4 16v ? czy jeszcze nic straconego ? palacz.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> eeee nie siedze w tym juz Zuraw moze cos zapoda

> aaa wlasnie jest juz jakis maluch 1.4 16v ? czy jeszcze nic

> straconego ?

doszly mnie sluchy ze sie robi zlosnik.gif i to nawet dosc blisko bo ktos z naszych szeregow mial taki opis na GG zlosnik.gif a ile w tym prawdy to nie wiem hmm.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> doszly mnie sluchy ze sie robi i to nawet dosc blisko bo ktos z

> naszych szeregow mial taki opis na GG a ile w tym prawdy to nie

> wiem

to super tylko mam nadzieje w centralu bo z tylu to sick.gif auto max obciazone na tyle a przod elkki jak piorko, Centealnie taki setup silnika jak sebec robi food.gif oj niech tylko poskladam Californie swiety.gifbananaevil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> to super tylko mam nadzieje w centralu bo z tylu to auto max

> obciazone na tyle a przod elkki jak piorko, Centealnie taki

> setup silnika jak sebec robi oj niech tylko poskladam

> Californie

a jak postepy nad california ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jak postepy nad california ?

wlasnie cos strasznie cicho zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> doszly mnie sluchy ze sie robi i to nawet dosc blisko bo ktos z

> naszych szeregow mial taki opis na GG a ile w tym prawdy to nie

> wiem

1,4 miękki jest 2,0 i już za mało grinser006.gif teraz ma być 1 bar to się zobaczy jak będzie jechało w weekend w bergu

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a jak postepy nad california ?

na borki powiniene sie poskladac biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> na borki powiniene sie poskladac

ktore ? hehe.gifgrinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jezdza takie malce daje rade bo 1 nka ma synchro i jest dluzsza

> mocniejsza bla bla bla ............

Wiesz co - chyba przesadziles z fantazja rotfl.gif Ale to dobrze, bo o takiej koncepcji to ja jeszcze nie slyszalem i nie widzialem. Bo jesli dobrze zrozumialem to w zwyklym maluchu skrzynia od bisa mialaby byc w komorze silnika, zas silnik w przedziale pasazerskim namiejscu tylnych siedzen i mialby to uklad wzdluzny, bo tylko taki da rade zrobic na skrzyni z 700. Cos na wzor malucha Jatczaka z Lodzi z silnikiem alfy, tylko na bazie fiata. Dla mnie to bylaby maksymalna rzezba pozbawiona jakiegokolwiek sensu. Bo roboty w pyte, rezygnuje sie z tylnych siedzen, dorabiac trzeba milion mocowan, ze nie wspomne o sterowaniu bigami, ktore w tym wypadku konczylyby sie przy tylnej belce... itede, itepe.

Zapewne da sie to zrobic bo to tylko kwestia kasy i samozaparcia, ale wedlug mojego skromnego zdania troche bez sensu. Juz lepiej silnik wrzucic w miejsce kmory silnika, skrzynie od 700 w miejsce maluchowskiej i pozostawic swapa w ukladzie klasycznym.

1.4 central sie buduje niedaleko Czestochowy, ale na razie nic wiecej nie moge powiedziec, 2.0T smiga po Kraku i kreci sie cisnieniem jak napisale LukaszC/

I sio z watku z innymi tematami, bo znowu kloda bedzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Nie oszczedzajac samochodu pol zbiornika z noga w podlodze (na

> wskazniku ok.200km/h) i polowe spokojniejszej jazdy srednie

> sapalanie 7,4l/100km, przy jezdzie do 160km/h - ok.

> 7,0-7,2l/100km. Gdybym mial piaty biego neico dluzszy spalanie

> na bank byloby wiele nizsze - przy 120km/h mam 3,5krpm.

Z CAŁYM SZACUNKIEM dla Twojego projektu i zaangażowania w tego malca - pełen respect za taki projekt i jego powodzenie - od początku Ci kibicuje i podziwiam - ale nie mogę nie napisać że wyobrażenie malca który y...nął przy prędkości 200km/h w COKOLWIEK jest mało przyjemne - generalnie tak jakby chciał człowieka w puszkę po sardynkach zmieścić... Masz chyba jaja ze stali grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Z CAŁYM SZACUNKIEM dla Twojego projektu i zaangażowania w tego malca

> - pełen respect za taki projekt i jego powodzenie - od początku

> Ci kibicuje i podziwiam - ale nie mogę nie napisać że

> wyobrażenie malca który y...nął przy prędkości 200km/h w

> COKOLWIEK jest mało przyjemne - generalnie tak jakby chciał

> człowieka w puszkę po sardynkach zmieścić... Masz chyba jaja ze

> stali

A co za roznica czy 60 czy 160? I tak nei ma szans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> A co za roznica czy 60 czy 160? I tak nei ma szans.

Mówisz że lepiej od razu palnąć sobie w łeb? grinser006.gif

A tak poważnie - to zdziadziałem - sam SC jeździłem z takimi prędkościami ale po ostatnim gongu który nota bene był dla sejaka RIP czacha.gif prawej nogi tak mocno nie wsiskam - niby różnica między malcem a sejem nie duża ale prędzej bym ganiał szybko cento niż malarią.

Co nie zmienia jednego faktu - pełen szacun za takiego malara waytogo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeby nie bylo, ze projekt umarl, bo juz trzeba go z wyszukiwarki szukac, to pochwale sie nowiutkim fabrycznie nabytkiem, o ktory walczy od groma ludzi. Nowa poleczka do BISa - towar praktycznie nie do znalezienia:

polka.jpg

A musialem ja kupic, bo stara nie wygladala zbyt ciekawie. Chcialem obic ja materialem jak wygluszenie, ale niestety spadla mi z regalu w garazu i polamaly sie jej mocowania, wiec trzeba bylo zakupic nowa.

P1010176.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

. Nowa poleczka do BISa - towar praktycznie

> nie do znalezienia:

To gdzie żeś ją znalazł ? zeby.GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites

czemu problemem bylo ja zdobyc ?

Jesli tylko jest na stanie w jakimkolwiek ASo w PL czy I to sciagna Ci to za niewielka oplata kurierska. Jesli tylko zna sie nr czesci. no chyba ze wyhabrowales to z jakiejs prywatnej kolekcji smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> czemu problemem bylo ja zdobyc ?

> Jesli tylko jest na stanie w jakimkolwiek ASo w PL czy I to sciagna

> Ci to za niewielka oplata kurierska. Jesli tylko zna sie nr

> czesci. no chyba ze wyhabrowales to z jakiejs prywatnej kolekcji

Okazuje sie, ze niebardzo. W Carserwisie juz mnei znaja do tego stopnia, ze daja mi plyty z jakimis starszymi wersjami epera, zebym sam sobie poszukal co mnie interesuje, a i tak maja sporo cierpliwosci, ale sami sa zakreceni na punkcie mojego projektu i pomagaja bardzo. Niestety na polce do bisa polegli - zupelnie nie byli w stanie jej sciagnac, a jesli tak to za jakies chore pieniadze - 500 czy 600zl. A udalo sie ponad polowe taniej wykopac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy dziś śmigałeś swoją malarią w kierunku Wawy krajową 10 ?

przyznam, że w ruchu projekt robi wrażenie ok.gif

zagadnąłem na CB, ale chyba nie doleciało, jechałem czerwonym coltem, wyprzedzałeś mnie zaraz przed wiaduktem przed miejscowością Studzieniec ..... niestety nie mogłem Cie pogonic gdyz wiozlem miesiecznego bratanka wink.gif

jeszcze raz gratki za udany projekt claps.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, to ja z zonka, wracalismy ze zlotu maluchow w Bydgoszczy. Tutaj 347 zdjec ze zlotu. Jest co ogladac tym bardziej, ze byl rowniez drugi central przygotowany - w przeciwienstwie do mojego dupowozu - do scigania. Na zachete jego foto:

100_8166.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

> zuraw tak obiektywnie jak sie to odycha evilowi z 4p ?

Daje rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

widziałem kolegę (wraz z dwoma innymi malczanami) wczoraj na trasie z torunia w kierunku warszawy. podłoge masz tak na oko jakieś 2cm nad ulicą, hahahaha smile.gif. w każdym bądż razie malczan przyspiesza bardzo ładnie ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Daje rade.

Ja Ciebie widziałem ze dwa razy w zeszłym tygodniu..raz na JoliotCuire czyjakos tak a drugi raz goniłem Ciebei od Wyscigów do Galerii, ale moja Panda niestety powyzej 150 wymięka, wiec sie poddałem..ale autko wyglada kozak...strsznie mi sie podoba.. food.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ta opona to Pirelli P7F? hmm.gif

Jesli tak... to VIVO lepiej sie trzymaja drogi... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czy ta opona to Pirelli P7F?

> Jesli tak... to VIVO lepiej sie trzymaja drogi...

Nie znasz sie. Jezdzilem na wielu gumach w tym rozmiarze (nie wszystkich i swoj typ na przyszlosc mam), ale z nich wlasnie najlepsza pod katem trakcji jest P7F wlasnie. Pamietac tylko trzeba o zachowaniu pewnych warunkow przy jej uzytkowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.