Jump to content
ScFuNbAnDit

Bravo do oceny

Recommended Posts

@@KotLarry Ladny. Szkoda ze nie ma tempomatu. Niech sluzy ;) No i czarny nadmuch - szczesciarz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdejme osłonę to może się zrobi tempomat ;]

 

Czarny nadmuch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przebieg jak na diesela sf... ale niech tam lata dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W 2012 miał 47 i należał do Fiata...

Z resztą w przebiegu szukaliśmy wałka

i nie znaleźliśmy, ale nie znaczy,

że zaraz strasznie wierzymy w niego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@KotLarry kratki wentyl. czarne. w 90% sporty mialy .... zielone ! :facepalm:;l ;l

@@some1

A faktycznie na ogłoszeniach widziałem tam zawsze dziwne kolory :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie straszcie mnie :]

Auto koniec 2008 rej styczeń 2009...

Dobra nie szukamy zbrodni

bo będę się bał nim jeździć buehehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KotLarry  ta fura napewno jest 2008 ? Podaj 8,9,10 cyfre vinu   . Tam bedziesz mial przedzial 400-416

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@some1 jest jest 418 była sprawdzana w systemie przed zakupem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No już nie przesadzajcie, datę produkcji można sprawdzić w 3 sekundy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wreszcie dasz mi spokój ;]

Żartuje oczywiście ;-) to teraz musisz przyjechać się nim pochwalić :-)

wytapatapatane szklanym kafelkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@madek jak szukalem swojego to byl powszechny wal na ogloszeniach - zawyzony rocznik auta. W pewnym momecie poprostu zaczynalem ogladac auto od "400"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko.. Vin Ci prawdę powie :-)

wytapatapatane szklanym kafelkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

W 2012 miał 47 i należał do Fiata...

Z resztą w przebiegu szukaliśmy wałka

i nie znaleźliśmy, ale nie znaczy,

że zaraz strasznie wierzymy w niego...

 

ładnie, a sprawdziłeś progi czy nie rdzewieją? ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ładnie, a sprawdziłeś progi czy nie rdzewieją? ;]

 

Oczywiście, że nie ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ładnie, a sprawdziłeś progi czy nie rdzewieją? ;]

maro -Twój jakiś felerny był. ;]

Kot- piękne auto - co do tempomatu- odkreć osłonę kolumny kierownicy najpierw dolną potem górną - powinna być luźna kostka CC biała prostokątna 2 cm na 5mm :phi:

Potem matentka- wpinasz i przekręcasz na "on- gotowe- nic nie trzeba gmerać w kompie :oki:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że nie ;]

 

 dobrze. To nie sprawdzaj, po co się denerwować ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@czachabrava poszukaj dowolnego bravo pod domem z tym silnikiem. Wyskocz na dwupas i sproboj cos wyprzedzic. Ten silnik ledwo daje rade w lekkim grande a tu masz w NB ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo z tym silnikiem realnie waży nieco ponad 1,3t więc ciężko o dynamikę z takim silnikiem :no: .

Jak kupowałem swoje Bravo, miałem jazdę próbną z tym silnikiem i jadąc nie czułem większej mocy niż w ówczesnym Punto II z 60 KM silnikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@kartonik jezdzilem tym przez 6 miesiecy. Wytrzymalem 12 tys km. Sprzedalem ze strata finansowa i dziura w psychice. Jedyny plus to 8-10L/ lpg przy jezdzie autostradowej .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@kartonik jezdzilem tym przez 6 miesiecy. Wytrzymalem 12 tys km. Sprzedalem ze strata finansowa i dziura w psychice. Jedyny plus to 8-10L/ lpg przy jezdzie autostradowej .

 

Mozna to rozwazyc, jezeli auto do miasta I stania w korkach :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna to rozwazyc, jezeli auto do miasta I stania w korkach :ok:

 

Moim zdaniem nie. Bravo to bardzo przeciętny samochód ze swoimi wadami. Mało wygodne siedzenia, mało miejsca z tyłu, kiepski podłokietnik, słaba ergonomia, niski zwis z przodu sprawiają, że do stania w korkach i tłuczenia się po krawężnikach jest sporo lepszych samochodów. Bravo ma sens tylko z T-Jetem, albo z mocnym dieslem, wtedy jest w tym samochodzie coś, po co warto go mieć

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ do miasta takim wielkoludem ? Do miasta to sie kupuje starego pascia za 5k wielkosci punto czy clio . Wjezdzasz gdzie chcesz jak chcesz . Chociaz miasto miastu nierowne i kto bogatemu zabroni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukając sporta mialm okazję zasiąść do zwykłej wersji. Bez porównania.

Imho jak brać to przynajmniej z pakietem sport - super fotele,

i silnikiem, który mimo wszystko jakoś się odpycha.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukając sporta mialm okazję zasiąść do zwykłej wersji. Bez porównania.

Imho jak brać to przynajmniej z pakietem sport - super fotele,

i silnikiem, który mimo wszystko jakoś się odpycha.

 

fotele jeszcze można zmienić i boczki, pół biedy, silnik już gorzej

Były wersje dynamic, takie zwykłe ale z tjetem 150KM 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Czy możecie się wypowiedzieć w kwestii tego ogłoszenia/auta

 

http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-1-4-t-jet-120km-bezwypadkowy-serwisaso-1wlsc-super-stan-ID6yD65P.html

 

W sobotę będę jechał go obejrzeć a mam ponad 500km.

Może ktoś oglądał ,widział lub zauważy coś dziwnego.

 

Szkoda tylko że niema tego lepszego audio.Ale niema jakiegoś dużego wyboru w t-jetach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze nie wiem czy mam lepsze audio ale uważam że to co jest gra bardzo fajnie.

Po drugie nie jestem pewien czy w 2010 były skrzynie m32. Trzeba sprawdzić po vin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najtańsze bravo z t-jet na all  to 26900zł.Też z 2010r

Wydaje mi się że takie ceny są.

Do szczęścia brakuje jeszcze jakiejś felgi i wyposażenie wersji sport.

 

M32 mam teraz w cromie 190ps 440Nm ma na liczniku 235tyś i nic się nie dzieje.

Po prostu od razu zaaplikuję ceramizer.Możecie się śmiać ale sprawdzone parę razy i jeśli chodzi o skrzynie to znacznie przedłuża jej żywotność.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ceramizer wlałem kiedyś do Felicji i hula do tej pory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Czy możecie się wypowiedzieć w kwestii tego ogłoszenia/auta

 

http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-1-4-t-jet-120km-bezwypadkowy-serwisaso-1wlsc-super-stan-ID6yD65P.html

 

W sobotę będę jechał go obejrzeć a mam ponad 500km.

Może ktoś oglądał ,widział lub zauważy coś dziwnego.

 

Szkoda tylko że niema tego lepszego audio.Ale niema jakiegoś dużego wyboru w t-jetach

 

Niepokojąco ma mało płynu w zbiorniczku płynu chłodzącego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt trochę poniżej minimum chyba.

Sprawdziłem auto po nr rejestracyjnym w bazie Trafikstyrelsen.

2014r-44000km-stand

2015r-60000km-stand

nie wiem na ile można temu ufać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze nie wiem czy mam lepsze audio ale uważam że to co jest gra bardzo fajnie.

Po drugie nie jestem pewien czy w 2010 były skrzynie m32. Trzeba sprawdzić po vin.

Kot- to przedlift z 2010 r więc siedzi tam na 1000% M32.

Lift był w czerwcu 2010 a skrzynie M32 zniknęły gdzieś od sierpnia 2010 ( norma Euro 5)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najtańsze bravo z t-jet na all  to 26900zł.Też z 2010r

Wydaje mi się że takie ceny są.

Do szczęścia brakuje jeszcze jakiejś felgi i wyposażenie wersji sport.

 

M32 mam teraz w cromie 190ps 440Nm ma na liczniku 235tyś i nic się nie dzieje.

Po prostu od razu zaaplikuję ceramizer.Możecie się śmiać ale sprawdzone parę razy i jeśli chodzi o skrzynie to znacznie przedłuża jej żywotność.

Szczerze - ten cermiazer teraz pomoże jak umarłemu kadzidło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczery możesz być i powinieneś.O to właśnie chodzi.

Ja sprawdziłem w praktyce.

Nie naprawi zepsutej skrzyni  i nie wyciszy wyjących łożysk.

Lejąc go do zdrowej skrzyni przedłuży jej życie.

Tak czy siak jak dojdzie do kupna to wymienię olej na selenie + ceramizer.

Te same skrzynie w oplu zdychały znacznie częściej,były na oleju GM.

W fiacie na seleni jeździły znacznie dłużej.

Nie mam specjalnego sentymentu do producentów oleju ale tu zaleję to co powinno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te same skrzynie w oplu zdychały znacznie częściej,były na oleju GM

 

W mojej byłej już astrze hula do tej pory bez najmniejszych problemów, a już jest nalatane 270 tkm   :ok:

Cały czas na oleju GM'a czerwonym.

Edited by ned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam ju wspominałem że wielu twierdzi

iż trzeba dać 0,5 l oleju więcej

niż instrukcja stanowi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczery możesz być i powinieneś.O to właśnie chodzi.

Ja sprawdziłem w praktyce.

Nie naprawi zepsutej skrzyni  i nie wyciszy wyjących łożysk.

Lejąc go do zdrowej skrzyni przedłuży jej życie.

Tak czy siak jak dojdzie do kupna to wymienię olej na selenie + ceramizer.

Te same skrzynie w oplu zdychały znacznie częściej,były na oleju GM.

W fiacie na seleni jeździły znacznie dłużej.

Nie mam specjalnego sentymentu do producentów oleju ale tu zaleję to co powinno.

 

ztcp kolega Rado_d jak jeszcze miał Bravo, to też mu zalał ceramizer do skrzyni, a łożyska i tak padły i to po jakimś śmiesznym przebiegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie, rocznik 2010 a lampy przed liftowe...

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

matko :facepalm:  czytasz czasem co jest w postach wyżej? :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczery możesz być i powinieneś.O to właśnie chodzi.

Ja sprawdziłem w praktyce.

Nie naprawi zepsutej skrzyni  i nie wyciszy wyjących łożysk.

Lejąc go do zdrowej skrzyni przedłuży jej życie.

Tak czy siak jak dojdzie do kupna to wymienię olej na selenie + ceramizer.

Te same skrzynie w oplu zdychały znacznie częściej,były na oleju GM.

W fiacie na seleni jeździły znacznie dłużej.

Nie mam specjalnego sentymentu do producentów oleju ale tu zaleję to co powinno.

problem w tym że nie kupujesz nowego to raz a dwa - skrzynia ma wadę konstrukcyjną- za wąskie bieżnie łożysk i co by nie robić wcześniej czy później padnie.

Miałem ten problem wiec temat rozpoznany na 200%- także twierdzenia, że mało oleju że złej marki olej brak wymiany inne u speców wzbudzają tylko uśmiech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

matko :facepalm: czytasz czasem co jest w postach wyżej? :facepalm:

Tak czytam, napisałeś, że lift był w czerwcu 2010, to ciekawe bo mój jest z lutego i posiada poliftowe lampy i dolny grill...

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem w tym że nie kupujesz nowego to raz a dwa - skrzynia ma wadę konstrukcyjną- za wąskie bieżnie łożysk i co by nie robić wcześniej czy później padnie.

Miałem ten problem wiec temat rozpoznany na 200%- także twierdzenia, że mało oleju że złej marki olej brak wymiany inne u speców wzbudzają tylko uśmiech.

 

Nie wiem co mam ci poradzić.

Może mam spuścić olej ze skrzyni żeby też na pewno padła.Bo nie do końca wiem o co ci chodzi.

Robię na co dzień przy autach i mniej więcej znam typowe problemy w tym z tą skrzynią.

Dałem ci przykład że mam ją w aucie które ma ok 440Nm i przeżyła ze mną jakieś 50tyś a wcześniej nie wiem ile,w każdym bądź razie poprzedni właściciel nie chwalił się naprawą skrzyni.

To że tobie padła to mi też musi?

Było u mnie 1.5dci które zdechło przed pierwszym rozrządem(100tyś)-panewki-typowa wada konstrukcyjna.

Mój szwagier ma w tym samym dci ponad 160 i .....jeździ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a pisz co chcesz- ja tylko zmierzam do jednego -że cokolwiek z tą skrzynią nie zrobisz pad łożysk masz pewny- kwestia jest jednego - czy wychwycisz te dźwięki czy się do tego hałasu przyzwyczaiłeś.

Sam napisałeś- nie masz auta od nowości i nie wiesz co było robione- na forum Bravo praktycznie każde auto z M32 w granicach 100 tkm ma łożyska do wymiany.

Objawy- wyje ale jak już wyje tak że to słyszysz to tym bardziej po ptokach.

prosty test- auto na podnośnik silnik odpalasz i włączasz biegi- jakiekolwiek jęki i wycia - łożyska do wymiany.

U mnie zaczęło się przy ok 60 tkm mimo wymiany oleju po 40 tkm. Oczywiście selenia.

Serwis który robił mi skrzynię powiedział jedno- M32 ma wadę konstrukcyjną i nic z tym nie zrobisz - praktycznie każda skrzynia po 80 tkm nadaje się do naprawy a kwestia tego czy to wychwycisz to kwestia wytłumienia auta i tego że np kupisz już z wyjącą skrzynią i wydaje Ci się że dźwięki takie są normalne.

Ja miałem auto od nowości i zmianę dźwięku wychwyciłem przy około 60 tkm . Serwisowi diagnoza co to jest.. zajęła 20 tkm.

mam foty łożysk jak chcesz to wrzucę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie

Albo podeślij fiksiu@op.pl

 

Jak wytrzyma 100-120tyś będzie ok.

Przeżyję jej naprawę.Byle do tej pory było bez niespodzianek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie

Albo podeślij fiksiu@op.pl

 

Jak wytrzyma 100-120tyś będzie ok.

Przeżyję jej naprawę.Byle do tej pory było bez niespodzianek.

post-135321-0-05524600-1478295810_thumb.jpg

post-135321-0-16834000-1478295817_thumb.jpg

post-135321-0-81032000-1478295825_thumb.jpg

post-135321-0-21088900-1478295832_thumb.jpg

post-135321-0-39916800-1478295842_thumb.jpg

post-135321-0-21795300-1478295850_thumb.jpg

post-135321-0-55086100-1478295858_thumb.jpg

post-135321-0-52936100-1478295866_thumb.jpg

post-135321-0-79506900-1478295873_thumb.jpg

post-135321-0-70682900-1478295882_thumb.jpg

post-135321-0-07137500-1478295890_thumb.jpg

post-135321-0-96667000-1478295896_thumb.jpg

post-135321-0-24338500-1478295904_thumb.jpg

post-135321-0-60563600-1478295913_thumb.jpg

post-135321-0-42227400-1478295976_thumb.jpg

post-135321-0-64572700-1478296000_thumb.jpg

post-135321-0-50016900-1478296008_thumb.jpg

post-135321-0-85521400-1478296017_thumb.jpg

post-135321-0-42605000-1478296027_thumb.jpg

post-135321-0-51175300-1478296052_thumb.jpg

post-135321-0-65857100-1478296068_thumb.jpg

post-135321-0-26373400-1478296111_thumb.jpg

post-135321-0-96674700-1478296432_thumb.jpg

post-135321-0-28323200-1478296443_thumb.jpg

post-135321-0-02561700-1478296450_thumb.jpg

post-135321-0-45289100-1478296457_thumb.jpg

post-135321-0-25507300-1478296468_thumb.jpg

post-135321-0-96845900-1478296520_thumb.jpg

post-135321-0-67972700-1478296562_thumb.jpg

post-135321-0-32247600-1478296572_thumb.jpg

post-135321-0-98281800-1478296577_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.