wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Weź do ręki pierwszy lepszy pstryczek z hondy, albo innej toyoty - po pierwsze w większości przypadków nawet nie będzie podświetlony, a jak będzie to będzie tam siedziała zwykła żaróweczka, a nie dioda, no i będzie absolutnie zamienny z takim samym pstryczkiem z modelu hondy z lat 90tych. Pokaż mi benzynową toyotę, hondę z bezpośrednim wtryskiem, biturbo, w budżetowym kompakcie. VW ma takie silniki od 10 lat - owszem masa chorób wieku dziecięcego za nimi, ciekawe co jeszcze przed nimi (oby nic, bo mam niestety jeden w posiadaniu ), ale jednak są. Hądę dalej musisz kupować z dokładnie tym samym 1.8 co był w ufo sprzed 10 lat, który nomen omen uważam za świetny silnik (chyba jedyna fajna rzecz w civicu), jednak ustępuje on znaaacznie kulturą, płynnością jazdy takiemu porównywalnemu mocowo TSI. A jak chcesz sobie kupić avensisa i nie masz 100 lat, albo skarpet i sandałów, chciałbyś mieć normalne auto ok 170konne na trasy, to masz problem. A po co mają robić bezpośredni wtrysk (generalnie w przypadku benzyny to głupi i niepotrzebny pomysł) i turbo w autach miejskich czy kompaktach? Za to mają systemy zmiennej fazy rozrządu i czasu otwarcia zaworów, czego VW do tej pory nie ogarnia. Jest to dużo bardziej skomplikowane, niż turbina, a jakoś działa bezawaryjnie. Przykład więc nietrafiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 @@kravitz a co się takiego strasznego psuje w tych nowych golfach, bo nie spotkałem się z jakimiś opiniami o jego awaryjności? No i czmeu go porównujesz do priusa, który jest czymś kompletnie nie z konstelacji golfa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 A po co mają robić bezpośredni wtrysk (generalnie w przypadku benzyny to głupi i niepotrzebny pomysł) i turbo w autach miejskich czy kompaktach? Za to mają systemy zmiennej fazy rozrządu i czasu otwarcia zaworów, czego VW do tej pory nie ogarnia. Jest to dużo bardziej skomplikowane, niż turbina, a jakoś działa bezawaryjnie. Przykład więc nietrafiony. no właśnie trafiony, bo nie każdy ma ochotę aby uzyskać jakąkolwiek moc i moment kręcić auto w kosmos rycząć przy tym silnikiem - ja lubię jazdę w pośrednim zakresie obrotów i mi się lepiej jeździ silnikami z turbo. BTW zarówno toyota jak i honda pracują nad technilogiami bezpośredniego wtrysku i też upatrują w nich przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Moim zdaniem stosują kiepskie głowice i ja musiałem za to ostatnio zapłacić. Jeżdżę na LPG. No ale to jednak jest wina LPG. Producent wyraźnie podaje, że potrzebna jest inna głowica, żeby jeździć na gazie. Bez LPG nie słyszałem nigdy o problemach z zaworami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 No ale to jednak jest wina LPG. Producent wyraźnie podaje, że potrzebna jest inna głowica, żeby jeździć na gazie. Bez LPG nie słyszałem nigdy o problemach z zaworami. jakby gadka była o Vw stwierdziłbyś, że dziady po prostu wstawiły do d* głowicę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 no właśnie trafiony, bo nie każdy ma ochotę aby uzyskać jakąkolwiek moc i moment kręcić auto w kosmos rycząć przy tym silnikiem - ja lubię jazdę w pośrednim zakresie obrotów i mi się lepiej jeździ silnikami z turbo. BTW zarówno toyota jak i honda pracują nad technilogiami bezpośredniego wtrysku i też upatrują w nich przyszłość. A masz wybór - jeden woli N/A, inny turbo. Japończyki mają i jedno i drugie, VW nie ma już N/A. Bezpośredni wtrysk w japończykach już był w latach 90., generalnie nie miało to sensu - oszczędność znikoma, awaryjność spora (przy małych silnikach). VW teraz powtarza te same błędy. Problem znany z FSI w TSI wcale nie został do końca rozwiązany. A to, nad czym pracują Japończycy to znacznie poważniejsza rzecz, niż zwykły bezpośredni wtrysk - to ewolucja nowych silników Mazdy, gdzie jest bardzo wysokie ciśnienie wtrysku, to ma sens. VW o takich rozwiązaniach może tylko pomarzyć, może za 30 lat wpadną na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Weź do ręki pierwszy lepszy pstryczek z hondy, albo innej toyoty - po pierwsze w większości przypadków nawet nie będzie podświetlony, a jak będzie to będzie tam siedziała zwykła żaróweczka, a nie dioda, no i będzie absolutnie zamienny z takim samym pstryczkiem z modelu hondy z lat 90tych. Pokaż mi benzynową toyotę, hondę z bezpośrednim wtryskiem, biturbo, w budżetowym kompakcie. VW ma takie silniki od 10 lat - owszem masa chorób wieku dziecięcego za nimi, ciekawe co jeszcze przed nimi (oby nic, bo mam niestety jeden w posiadaniu ), ale jednak są. Hądę dalej musisz kupować z dokładnie tym samym 1.8 co był w ufo sprzed 10 lat, który nomen omen uważam za świetny silnik (chyba jedyna fajna rzecz w civicu), jednak ustępuje on znaaacznie kulturą, płynnością jazdy takiemu porównywalnemu mocowo TSI. Bardzo się cieszę, że VW stosuje taką różnorodność i te klawisze są podświetlane, ale czy potrafią je zrobić tak, żeby były trwałe? Szanuję VW za to, że nie żałuje klientom różnorodności. Nie mówią że jak chcesz mocny silnik, to tylko # drzwiowy hatch. Możesz se wziąć 5D, kombi. Co tam chcesz.. Inne marki dziadują tutaj bardzo. Jednak to musi się kupy trzymać, a nie testowanie czegoś przez 10 lat, na milionach klientów, po czym stwierdzić że niestety to był chłam, ale następne to już będzie arcydzieło. Bezpośredniego wtrysku może Japońce nie stosują, bo doszli do tego że to są kłopoty. Chyba pierwsze zastosowało to właśnie Mitsu w latach 90tych i skończyło się źle. Ja nie porównuję samochodów mocowo, bo co mi da porównanie samochodu z turbo i bez turbo? Każdy wie, że ten z turbo lepiej pojedzie. Porównuję cenowo i patrzę co za to dostanę. Jeśli w Mitsubishi dostanę bezawaryjne 1.8, a w Skodzie awaryjne 1.2TSI i oba mają te same osiągi, za tą samą cenę, to ja biorę Mitsubishi. Jeśli Skoda będzie tańsza i szybsza, to wezmę być może Skodę. Pod warunkiem że te awarie będą w miarę przewidywalne (tzn dojadę od przeglądu do przeglądu i wtedy wymienię to co trzeba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 jakby gadka była o Vw stwierdziłbyś, że dziady po prostu wstawiły do d* głowicę Nie. Producent przewidział zasilanie benzyną i takie ma być. Jeżeli psuje się na LPG, to jest wina LPG, a nie producenta i nieważne VW czy ktoś inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Bezpośredniego wtrysku może Japońce nie stosują, bo doszli do tego że to są kłopoty. Bezpośredni wtrysk w Mazdzie to XXI wiek, to zupełnie inna bajka i przyszłość silników benzynowych. To samo w przypadku diesli - japończykom udało się obniżyć ciśnienie do 13.5, czyli praktycznie tyle, ile w benzyniakach. VW jest 20 lat do tyłu jeżeli chodzi o to. I znowu pytam - gdzie tu "prostota"? Niezawodność tak, ale "prostoty" nie widzę. Widzę wręcz przeciwnie - sprawdzone rozwiązania (po co zmieniać coś, co jest dobre?) i bardzo nowoczesne technologie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 @@kravitz a co się takiego strasznego psuje w tych nowych golfach, bo nie spotkałem się z jakimiś opiniami o jego awaryjności? No i czmeu go porównujesz do priusa, który jest czymś kompletnie nie z konstelacji golfa. Ty mi powiedz co się psuje SIlniki TSI i skrzynie DSG to znany temat. Specjalnie wpisałem dla Ciebie hasło w google UK cars reliability index Wyskoczył taki link http://www.reliabilityindex.com/top-100 To pierwszy link, żeby nie było że coś ściemniam Wybrałem UK, bo mam takie przeświadczenie że klienci tam są bardziej wymagający niż reszta EU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Weź do ręki pierwszy lepszy pstryczek z hondy, albo innej toyoty - po pierwsze w większości przypadków nawet nie będzie podświetlony, W Kile 2005 mam wszystko podświetlone. Diodami. I się nie wyciera W Subaru też są podświetlone. Niestety żarówkami. Ale on jest z 2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 No ale to jednak jest wina LPG. Producent wyraźnie podaje, że potrzebna jest inna głowica, żeby jeździć na gazie. Bez LPG nie słyszałem nigdy o problemach z zaworami. No ja jednak uważam inaczej. Skoro sypie się na LPG, to znaczy że zrobili bardzo mały margines błędu. LPG ma nieco wyższą temperaturę spalania i widać że to już wykańcza głowice w Mitsu. Równie dobrze można tankować paliwo kiepskiej jakości (a tego nijak nie sprawdzisz) lub mieć jakiś problem z zapłonem (przeżarte kable WN?) i masz ten sam kłopot. Inni producenci jakoś potrafią zrobić głowicę odporną na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 No ja jednak uważam inaczej. Skoro sypie się na LPG, to znaczy że zrobili bardzo mały margines błędu. LPG ma nieco wyższą temperaturę spalania i widać że to już wykańcza głowice w Mitsu. Równie dobrze można tankować paliwo kiepskiej jakości (a tego nijak nie sprawdzisz) lub mieć jakiś problem z zapłonem (przeżarte kable WN?) i masz ten sam kłopot. Inni producenci jakoś potrafią zrobić głowicę odporną na LPG. Tam nie ma kabli WN No OK, można przyznać, że zapas wytrzymałości gniazd zaworowych jest mały, co się ujawnia przy LPG. Można to uznać za wadę, aczkolwiek jeżdżący na paliwie, przewidzianym przez producenta, tego nie zauważy przez cały okres eksploatacji. A można było od razu zamówić Lancera z fabryczną (i to naprawdę fabryczną) instalacją LPG i inną głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Skoro japońce nie są zacofanie, to napiszcie, które z tych elementów był dostępny w lancerze- porównanie na bazie nudnego golfa 6: - silniki z tyrbo/bitutbo, - Acc, - dcc - skrętne ksenony - automatyczne parkowanie - programowalne lusterko po stronie pasazera po włączeniu biegi wstecznego - kamera cofania, - nawigację i radia dotykowe - niezależny system chłodzenia silnika działający po jego zgaszwniu - automatyczne światka drogowe - napęd 4×4 - DSG - wizualizacja czujników parkowania na ekranie radia wraz z przeszkodami, - itd Mówimy oczywiście o autach cywilnych. W awaryjnym tsi po 6 latach użytkowania wymusiłem 2 lata temu naprawę rozrządu. Przebieg mały bo 80 kkm, ale do dnia dzisiejszego nawet żarówki nie wymieniłem. Wszystko jest ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Skoro japońce nie są zacofanie, to napiszcie, które z tych elementów był dostępny w lancerze- porównanie na bazie nudnego golfa 6: - silniki z tyrbo/bitutbo, - Acc, - dcc - skrętne ksenony - automatyczne parkowanie - programowalne lusterko po stronie pasazera po włączeniu biegi wstecznego - kamera cofania, - nawigację i radia dotykowe - niezależny system chłodzenia silnika działający po jego zgaszwniu - automatyczne światka drogowe - napęd 4×4 - DSG - wizualizacja czujników parkowania na ekranie radia wraz z przeszkodami, - itd Mówimy oczywiście o autach cywilnych. Wszytko to i dużo więcej jest w Kii Sorrento mojego szefa. Może za wyjątkiem skrzyni - jest porządny, hydrauliczny automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Skoro japońce nie są zacofanie, to napiszcie, które z tych elementów był dostępny w lancerze- porównanie na bazie nudnego golfa 6: - silniki z tyrbo/bitutbo, - Acc, - dcc - skrętne ksenony - automatyczne parkowanie - programowalne lusterko po stronie pasazera po włączeniu biegi wstecznego - kamera cofania, - nawigację i radia dotykowe - niezależny system chłodzenia silnika działający po jego zgaszwniu - automatyczne światka drogowe - napęd 4×4 - DSG - wizualizacja czujników parkowania na ekranie radia wraz z przeszkodami, - itd Mówimy oczywiście o autach cywilnych. Silniki z turbo - w Evo. Cywilne auto. ACC, DCC - były. Skrętnych nie było. Automatycznego parkowania nie było. Kamera, nawigacja i radio dotykowe było Niezależny system chłodzenia - po co? Automatycznie światła drogowe... Chyba były Napęd 4x4 był DSG nie, ale CVT tak i inne automatyczne A w Golfie była poduszka kolanowa? Niezależne wielowahaczowe zawieszenie w każdej wersji? Octavia miała i ma belkę z tego co wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Silniki z turbo - w Evo. Cywilne auto. ACC, DCC - były. Skrętnych nie było. Automatycznego parkowania nie było. Kamera, nawigacja i radio dotykowe było Niezależny system chłodzenia - po co? Automatycznie światła drogowe... Chyba były Napęd 4x4 był DSG nie, ale CVT tak i inne automatyczne A w Golfie była poduszka kolanowa? Niezależne wielowahaczowe zawieszenie w każdej wersji? Octavia miała i ma belkę z tego co wiem... Było DSG w Evo i Ralliart. Nazywa się jakoś SST 4x4 też był w Ralliart, a to auto porównywalne do Golfa GTI, a nie hardcorowego EVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Silniki z turbo - w Evo. Cywilne auto. ACC, DCC - były. Skrętnych nie było. Automatycznego parkowania nie było. Kamera, nawigacja i radio dotykowe było Niezależny system chłodzenia - po co? Automatycznie światła drogowe... Chyba były Napęd 4x4 był DSG nie, ale CVT tak i inne automatyczne A w Golfie była poduszka kolanowa? Niezależne wielowahaczowe zawieszenie w każdej wersji? Octavia miała i ma belkę z tego co wiem... Pewnie, że w golfie były, tak jak i boczne poduchy z tyłu. W lancerze dcc o Acc, kamera, itd Udiwidnij, bo mam spore watpliwisci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Było DSG w Evo i Ralliart. Nazywa się jakoś SST 4x4 też był w Ralliart, a to auto porównywalne do Golfa GTI, a nie hardcorowego EVO Faktynie jest to cywilne auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Faktynie jest to cywilne auto... Jak najbardziej cywilne, zwłaszcza Ralliart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Pewnie, że w golfie były, tak jak i boczne poduchy z tyłu. W lancerze dcc o Acc, kamera, itd Udiwidnij, bo mam spore watpliwisci Były w wersji bodaj Intense+, teraz ciężko jest znaleźć... W Rallyart były na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Były w wersji bodaj Intense+, teraz ciężko jest znaleźć... W Rallyart były na pewno. I nie mówimy o roku 2016, a 2008... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 I nie mówimy o roku 2016, a 2008... Raczej 2010, wtedy był największy wybór z tego co pamiętam, teraz w ogóle już nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Silniki z turbo - w Evo. Cywilne auto. ACC, DCC - były. Skrętnych nie było. Automatycznego parkowania nie było. Kamera, nawigacja i radio dotykowe było Niezależny system chłodzenia - po co? Automatycznie światła drogowe... Chyba były Napęd 4x4 był DSG nie, ale CVT tak i inne automatyczne A w Golfie była poduszka kolanowa? Niezależne wielowahaczowe zawieszenie w każdej wersji? Octavia miała i ma belkę z tego co wiem... OII miala wielowahacz, OIII ma belke tylko do wersji 1.4TSI, mocniejsze maja wielowahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 OII miala wielowahacz, OIII ma belke tylko do wersji 1.4TSI, mocniejsze maja wielowahacz A Golfy mają wielowahacz w każdej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 A Golfy mają wielowahacz w każdej wersji? Wydaje mi się, że Golfy mają wielowahacz od wersji V, ale mogę się mylić. Takie mieszanie rodzajami zawieszenia jest moim zdaniem jakieś dziwne. Chyba tak samo robi Honda (albo robiła). W wersji hatch jest belka, a w sedanie wielowahacz. Nie wiem czy Toyota też tak nie kombinuje. 2x więcej składowania gratów, dwie różne instrukcje montażu, 2x tyle szkolenia w ASO, 2x tyle testowania i projektowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Było DSG w Evo i Ralliart. Nazywa się jakoś SST Ale producent musiał się chyba wstydzić, bo dość szybko zniknęło. Zaliczyłem jazde próbną Lancerem Ralliart z tym wynalazkiem - masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Ale producent musiał się chyba wstydzić, bo dość szybko zniknęło. Zaliczyłem jazde próbną Lancerem Ralliart z tym wynalazkiem - masakra. Ralliart w ogóle nie bardzo się udał. Hamulce i zawieszenie nie nadążały za silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Ralliart w ogóle nie bardzo się udał. Hamulce i zawieszenie nie nadążały za silnikiem. TC-SST montowali jeszcze w Evo i chyba w Outlanderze, ale nie wiem, czy działało to tak samo źle jak w Lancerze Ralliart - przy podjeździe pod górkę skrzynia potrafiła wyczyniać cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 TC-SST montowali jeszcze w Evo i chyba w Outlanderze, ale nie wiem, czy działało to tak samo źle jak w Lancerze Ralliart - przy podjeździe pod górkę skrzynia potrafiła wyczyniać cuda. W żadnym teście Evo z SST nie widziałem nigdy tego problemu. Nigdy Pamiętam że Ty o tym pisałeś, bo ja się osobiście kiedyś do Ralliarta przymierzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Raczej 2010, wtedy był największy wybór z tego co pamiętam, teraz w ogóle już nie ma. Wiemy jyz cis więcej o technologii Mitsu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Śmieszy mnie pisanie o japończykach, że są "toporne" i "nieskomplikowane". Są równie skomplikowane i naszpikowane elektroniką i nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi co inne auta. Tyle że są dużo bardziej niezawodne i dlatego użytkownik nawet nie wie, że ma tam jakieś cewki, jakis rozrząd, skrzynię i tak dalej. Jeździ i jeździ. Pod tym względem japończyki faktycznie są nudne był niedawno temat o maździe 6, gdzie ktoś opisywał ile rzeczy wymienił na gwarancji do przebiegu ztcp 80 tys. km. Pamiętam, że zrobiło to na mnie spore wrażenie. Od kierownicy po sterownik systemu odzyskiwania energii. Japończyki to były wyjątkowe pod względem awaryjności w latach 90tych. Dziś to takie same auta jak wszystkie. Może poza tym, że zazwyczaj brzydsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Zwykły łańcuch rorządu to "nowinka"? A osiągi są jakie są - widzisz co kupujesz. Żadnych niespodzianek w postaci rozciągających się łańcuchów i innych kwiatków. Pisałem o całości porównaniu technologii VW/TSI, a Mitsu z jego archaicznym silnikiem, a Ty sobie wybrałeś co Ci pasuje Widzę właśnie i wybrałem świadomie TSI po raz drugi. Jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 był niedawno temat o maździe 6, gdzie ktoś opisywał ile rzeczy wymienił na gwarancji do przebiegu ztcp 80 tys. km. Pamiętam, że zrobiło to na mnie spore wrażenie. Od kierownicy po sterownik systemu odzyskiwania energii. Japończyki to były wyjątkowe pod względem awaryjności w latach 90tych. Dziś to takie same auta jak wszystkie. Może poza tym, że zazwyczaj brzydsze. Są dalej bezawaryjne jeśli trzymają się prostoty i archaicznych rozwiązań. Jeśli próbują iść do przodu, to też się wykładają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Co nie zmienia faktu, że te rozrzady w tsi były lipne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Co nie zmienia faktu, że te rozrzady w tsi były lipne Oczywiście, nie bronię tego. Wpadek było mnóstwo, wprost proporcjonalnie do ilości wprowadzanych nowinek I będą nadal, bo testują teraz klienci. Takie czasy nastały, szybko i tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Warto było wykupić Allianza;) Nadal czekam na listę nowinek w Lancerze w odniesieniu do Golfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Oczywiście, nie bronię tego. Wpadek było mnóstwo, wprost proporcjonalnie do ilości wprowadzanych nowinek I będą nadal, bo testują teraz klienci. Takie czasy nastały, szybko i tanio. Tak BTW, z dyskusji tej wynika że powinienem już mieć trzeci albo czwarty rozrząd. Czy mogę pójść do serwisu kury i poprosić o prewencyjną wymianę? Wysłane z mebla kościelnego w kształcie zabudowanego krzesła przy którym ksiądz wysłuchuje spowiedzi. Format wyznaje swoje grzechy przed kapłanem, czyni to na klęczniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Co nie zmienia faktu, że te rozrzady w tsi były lipne Trzeba częściej wymieniać, mimo tego silnik 1.2Tsi bardzo fajna jednostka, przyzwoita moc, kultura i cicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2016 Trzeba częściej wymieniać, mimo tego silnik 1.2Tsi bardzo fajna jednostka, przyzwoita moc, kultura i cicha. W 1.4 tsi niby od 2011/2012 nie ma jyz problemu z rozrzadem.wszyscy piszą o awaryjnym rozrzadzie w tsi. Co mają powiedzieć właściciele bmw z lipnymi rozrzadami? W dieslach n47 trzeba wyjmować silnik, żeby zmienić rozrzad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 VW był bezawaryjny jak sie trzymał prostoty - teraz awaryjność na poziomie Laguny 2 a fani VW nadal udają że to jakieś UBERauto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 VW był bezawaryjny jak sie trzymał prostoty - teraz awaryjność na poziomie Laguny 2 a fani VW nadal udają że to jakieś UBERauto Tak, bo userzy vw to tacy ćwierćinreligenci, którym można wszystko wmówić, coś jak sekta..@@cesarz to pochwal się jakiego auta jesteś właścicielem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Warto było wykupić Allianza;) Nadal czekam na listę nowinek w Lancerze w odniesieniu do Golfa Ja niczego takiego nie pisałem. To Ty pisałeś o nowinkach w stosunku do Lancera i odpisałem, że wcale nie ma tego dużo. A japońskie auta nie kończą się zresztą na Mitsubishi. I jaki ma wpływ moment obrotowy na łańcuch rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 ja tylko dodam, że warto w przypadku japońskich marek spojrzeć na to co oferują na swoim rynku... tam np. od dawna oferują silniki o małych pojemnościach z turbo...np. w keicar... tylko o awaryjności ciężko cokolwiek pisać w tym przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Były w wersji bodaj Intense+, teraz ciężko jest znaleźć... W Rallyart były na pewno. Sam napisales co niby bylo dosteone, a ja nadal mam wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Sam napisales co niby bylo dosteone, a ja nadal mam wątpliwości. Nie jestem pewien co do aktywnego zawieszenia w wersjach do Intense włącznie, ale w Ralliart było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Tak, bo userzy vw to tacy ćwierćinreligenci, którym można wszystko wmówić, coś jak sekta.. @@cesarz to pochwal się jakiego auta jesteś właścicielem? uuu widzę, że koledze się pogorszyło... ciekawe co na to mod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 uuu widzę, że koledze się pogorszyło... ciekawe co na to mod Dlaczego pogorszyło? Przecież napisałem z dozą ironii przecież muszę być baranem, zw kupiłem takie padło jak vw, o czym cały świat wie, a ja głupi dałem się nabrać vw @valdero, ale tak to jest, jak się przeczyta jeden wpis bez odniesienia do rozmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Dlaczego pogorszyło? Przecież napisałem z dozą ironii przecież muszę być baranem, zw kupiłem takie padło jak vw, o czym cały świat wie, a ja głupi dałem się nabrać vw @valdero, ale tak to jest, jak się przeczyta jeden wpis bez odniesienia do rozmowy Nie dosc, ze kupiles to chyba jeszcze Ci placa za promocje Nie ma chyba watku na MK, w ktorym bys nie promowal produkotw VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2016 Dlaczego pogorszyło? Przecież napisałem z dozą ironii przecież muszę być baranem, zw kupiłem takie padło jak vw, o czym cały świat wie, a ja głupi dałem się nabrać vw A nikt nie mówi, że to padło. VW ma powazne problemy techniczne i prawne, jawne oszustwa i traktowanie użytkowników jako beta-testerów. To są fakty. Poza tym to całkiem przyjemne auta. Podobnie jak z BMW - wiedziałem, że moga być problemy techniczne, na początku były, teraz póki co jest spokój, ale jeździ to bardzo fajnie, nie zamieniłbym jednak na Lexusa. Ten jest bezawaryjny, ale daje mniejszą przyjemność z jazdy. Ale jeżeli BMW będzie się psuło tak, jak na początku, to sprzedam w cholerę i więcej do tej marki nei wrócę, wybierając znowu Japonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.