OZI Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 Pix przed oficialna premiera. Kona w wersji XL. Nie wiem co ma EU ale 3 silniki podobno u mnie na wsi... 3.3l V6 270KM2.0l T 4 cyl ????KM2.2l 4 cyl Diesel 200KM EU podobno Jakies 2.0l Diesel - ilosc kuni nie znana. Sent from my iCrap X using Tapacrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 U nas do tej pory były w ofercie same diesle - 2.0 i 2.2 od 150 do 200 KM. Ceny raczej wysokie - od 140 do 240 tys. zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 U nas do tej pory były w ofercie same diesle - 2.0 i 2.2 od 150 do 200 KM. Ceny raczej wysokie - od 140 do 240 tys. zł. Ma być drożej bo masa technologi w standardzie jak autonomous braking, DLA, LSM etc.Zobaczymy. Z pix dla mnie wyglada ze brzydal ... 4 dni do premiery...Sent from my iCrap X using Tapacrap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 Wnętrze ma bardzo fajne, ale z zewnątrz taki sobie. Jak hultaje były nudne, tak teraz robią im przekombinowane przody. Podejrzewam, że w PL to będzie egzotyk. Koreańczyki mają nadal taki sobi wizerunek, a cenowo są na poziomie popularnych marek europejskich lub jeszcze drożej.. utrata wartości i jakość serwisu w PL to też nie są ich mocne strony. Santa Fe i Sorento na drogach w PL praktycznie nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 2 minuty temu, Manx napisał: Wnętrze ma bardzo fajne, ale z zewnątrz taki sobie. Jak hultaje były nudne, tak teraz robią im przekombinowane przody. Podejrzewam, że w PL to będzie egzotyk. Koreańczyki mają nadal taki sobi wizerunek, a cenowo są na poziomie popularnych marek europejskich lub jeszcze drożej.. utrata wartości i jakość serwisu w PL to też nie są ich mocne strony. Santa Fe i Sorento na drogach w PL praktycznie nie widać. Cena. Tucson miał sensowne ceny w 2017 r. i jeździ tego sporo po drogach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 2 minuty temu, rwIcIk napisał: Cena. Tucson miał sensowne ceny w 2017 r. i jeździ tego sporo po drogach. Cenowo to oni szaleją strasznie - poczuli się wielcy. Siedząc w poczekalni przy przeglądzie samochodu, czytałem jakiś test porównawczy niedawno i Hyundai (chyba Santa Fe) był droższy od VW Tiguana Allspace czy Mazdy CX-5 z podobnym wyposażeniem. Fakt - ceny Tucsona ustawili na normalnym poziomie i bardzo dużo tego widać, nawet w top 10 chyba był w zeszłym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 2 minuty temu, Manx napisał: Fakt - ceny Tucsona ustawili na normalnym poziomie i bardzo dużo tego widać, nawet w top 10 chyba był w zeszłym roku Inna sprawa, że połowa Tucsonów to napęd na przód i wolnossący silnik 1,6 132 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 15 minut temu, Manx napisał: Jak hultaje były nudne, tak teraz robią im przekombinowane przody. przeca to jest kalka/ inspiracja XC90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 40 minut temu, rwIcIk napisał: Inna sprawa, że połowa Tucsonów to napęd na przód i wolnossący silnik 1,6 132 KM. Bo inne wersje są dużo droższe - 15k - 20 k zł dopłaty do mocniejszego benzyniaka bądź diesla Jeśli nie ma dobrej oferty, to już trochę szaleństwo. Pod kątem mojej patrzyliśmy na ten model, ale odpadł. Zresztą - jak popatrzysz na popularne SUVy i Crossovery, to 3/4 egzempalrzy albo i więcej sposóród wyjeżdżających z salonów ma napęd tylko na przód: Kiszkaj, Vitara, ASX, Tiguan, C-HR, RAV4. 4x4 mają w ofercie, ale rzadko ludzie dopłacają. Peugeot to nawet nie robi pozorów i w 2008, 3008 i 5008 4WD w ogóle nie występuje w ofercie- takie to "terenówki" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 13 minut temu, Manx napisał: Bo inne wersje są dużo droższe - 15k - 20 k zł dopłaty do mocniejszego benzyniaka bądź diesla Jeśli nie ma dobrej oferty, to już trochę szaleństwo. Pod kątem mojej patrzyliśmy na ten model, ale odpadł. Zresztą - jak popatrzysz na popularne SUVy i Crossovery, to 3/4 egzempalrzy albo i więcej sposóród wyjeżdżających z salonów ma napęd tylko na przód: Kiszkaj, Vitara, ASX, Tiguan, C-HR, RAV4. 4x4 mają w ofercie, ale rzadko ludzie dopłacają. Peugeot to nawet nie robi pozorów i w 2008, 3008 i 5008 4WD w ogóle nie występuje w ofercie- takie to "terenówki" . To nigdy nie byly terenowki i nie nalezy ich tak postrzegac. Producenci juz dawno to zrozumieli i klepia to, na co jest popyt. Chyba nikt juz nie kupuje SUVa z mysla o jezdzie w terenie. Sam do takich osob naleze i z pelna swiadomoscia zrezygnowalem z 4x4 kosztem lepszego wyposazenia. A dlaczego? Ano dlatego, ze ostatnie 4 lata jezdziem 4x4 (Ravka) i nie przypominam sobie sytuacji, poza ruszaniem spod swiatel na mokrym, zebym ten naped wykorzystywal. Za to auto wiecej pali i jest drozsze w utrzymaniu. Dla mnie fajny, ale zbedny bajer jesli w zamian mam kilka innyc bajerow, ktorych uzywam na codzien. Oczywiscie, gdybym mogl miec w okreslonej cenie 4x4 to chetnie bym wzial, ale musialem wybrac i nie zaluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 41 minut temu, zinger napisał: To nigdy nie byly terenowki i nie nalezy ich tak postrzegac. Producenci juz dawno to zrozumieli i klepia to, na co jest popyt. Ja czy Ty tak nie myślimy, ale jak rozmawiam z laikami, to zdolności terenowe są jednym z kluczowych argumentów za zakupem suva/crossovera... a że de facto ma on takie same zdolności terenowe jak zwykły samochód osobowy, to nie dociera. A jeszcze ciekawsze jest to, że potem taki "terenowy" nabytek z napędem na przód zjedzie z asfaltu 2 razy w roku, bo właściciel np. jeździ na grzyby do lasu Ja 4x4 rozumiem ale w górach (bo łatwiej podjechać pod ośnieżoną górkę) albo w prawdziwej terenówce, w której to się wykorzystuje - inaczej to tylko zbędne kilogramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 4 godziny temu, Ozarek napisał: przeca to jest kalka/ inspiracja XC90 A mi się jakoś z infiniti kojarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 6 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2018 3 godziny temu, marcinur napisał: A mi się jakoś z infiniti kojarzy tyle, że to jest chyba ciągle concept a XC90 jeździ po drogach od 3(?)lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 21 godzin temu, rwIcIk napisał: Cena. Tucson miał sensowne ceny w 2017 r. i jeździ tego sporo po drogach. Santa Fe cenowo stoi podobnie co premium. A w takim BMW masz przeglady w cenie w VW chyba tez. Plus duze silniki 2.2 wiec i akcyza wieksza. Ja widzialem ze 2 SantaFe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 41 minut temu, lisik napisał: Ze niby podobne do tego z gory? Moze na pierwszy rzut oka jakies wspolne zarysy maja, ale to wszystko (moim zdaniem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 21 godzin temu, Manx napisał: to zdolności terenowe są jednym z kluczowych argumentów za zakupem suva/crossovera... Zależy co rozumiesz pod zdolnościami terenowymi. Dla niektórych to jest po prostu wysoki prześwit bo inaczej nie dojedzie do domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 3 godziny temu, marcindzieg napisał: Zależy co rozumiesz pod zdolnościami terenowymi. Dla niektórych to jest po prostu wysoki prześwit bo inaczej nie dojedzie do domu. te pseudo suvy często wcale nie mają większego prześwitu niż zwykłe wersje samochodu np. klasy kompakt. Napędu 4x4 nie ma, takie same opony szosowe. Lipa - nie mają Żadnej przewagi. Niedawno jeden ze znajomych chciał kupić swojej żonie CH-R lub CX-3 - srogo się zdziwił, że to ma tyle prześwitu co przeciętny kompakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 9 minut temu, Manx napisał: te pseudo suvy często wcale nie mają większego prześwitu niż zwykłe wersje samochodu np. klasy kompakt. Napędu 4x4 nie ma, takie same opony szosowe. Lipa - nie mają Żadnej przewagi. Niedawno jeden ze znajomych chciał kupić swojej żonie CH-R lub CX-3 - srogo się zdziwił, że to ma tyle prześwitu co przeciętny kompakt. Moja Kia ma 20 cm. Tyle to raczej żaden kompakt nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 Godzinę temu, marcindzieg napisał: Moja Kia ma 20 cm. Tyle to raczej żaden kompakt nie ma. dlatego napisałem "często", a nie "zawsze", bo są wyjątki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 9 minut temu, Manx napisał: dlatego napisałem "często", a nie "zawsze", bo są wyjątki. Jeśli nawet nie ma prześwitu to chyba tylko moda skłania ludzi do wydawania więcej na takie auta. Kiedyś pisałem o bezsensie SUVa bez 4x4. To mi napisali że przydaje się prześwit. Jak nie ma prześwitu to zupełnie nie rozumiem sensu kupna takiego auta. Ale kto bogatemu zabroni. Jakby nie patrzeć są ładniejsze od VANów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 4 minuty temu, marcindzieg napisał: Jeśli nawet nie ma prześwitu to chyba tylko moda skłania ludzi do wydawania więcej na takie auta. Kiedyś pisałem o bezsensie SUVa bez 4x4. To mi napisali że przydaje się prześwit. Jak nie ma prześwitu to zupełnie nie rozumiem sensu kupna takiego auta. Ale kto bogatemu zabroni. Jakby nie patrzeć są ładniejsze od VANów. widać , że nie znasz tej klasy LUB jesteś młody Wygoda siedzenia, wsiadania i wysiadania Co to guana od hyundaia /tak jestem uczulony, tak miałem/ - 3 lata temu byłem bliski zakupu santa FE - haha 220 tys pln i to chyba po rabacie . A środki koreance mają wykonane z niewiemczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 2 godziny temu, Manx napisał: te pseudo suvy często wcale nie mają większego prześwitu niż zwykłe wersje samochodu np. klasy kompakt. Napędu 4x4 nie ma, takie same opony szosowe. Lipa - nie mają Żadnej przewagi. Niedawno jeden ze znajomych chciał kupić swojej żonie CH-R lub CX-3 - srogo się zdziwił, że to ma tyle prześwitu co przeciętny kompakt. Małe SUVy niewiele różnią się od zwykłego samochodu, szczególnie CX-3. CH-R bardziej bojowo wygląda. SUVy typu RAV4, CX-5, Tucson mają już przyzwoity prześwit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 1 godzinę temu, mati1.6dohc napisał: widać , że nie znasz tej klasy LUB jesteś młody Mam Kie Sportage. I ja wiem czy 45 lat to młody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 2 godziny temu, marcindzieg napisał: Mam Kie Sportage. I ja wiem czy 45 lat to młody? faceci po 40 są młodzi, prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 1 godzinę temu, mati1.6dohc napisał: faceci po 40 są młodzi, prawda ? Tacy młodzi jak my, a nawet ciut młodsi Ja jednak jestem już chyba z tych starszych, bo zamiast Sportage wybrałem Tucsona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 Ceny są wysokie, a auta przeciętne. Konkurencja nie śpi taki Koleos czy Xtrial jest sporo tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 9 godzin temu, marcindzieg napisał: Jeśli nawet nie ma prześwitu to chyba tylko moda skłania ludzi do wydawania więcej na takie auta. Kiedyś pisałem o bezsensie SUVa bez 4x4. To mi napisali że przydaje się prześwit. Jak nie ma prześwitu to zupełnie nie rozumiem sensu kupna takiego auta. Ale kto bogatemu zabroni. Jakby nie patrzeć są ładniejsze od VANów. Wyzsza pozycja za kierownica. Od kilku lat jezdze wylacznie suv i bardzo ciezko jest mi teraz przymierzac sie do niskich aut. Czuje sie niebezpiecznie majac glowe na wysokosci swiatel q7 czy ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 1 godzinę temu, lisik napisał: Wyzsza pozycja za kierownica. Od kilku lat jezdze wylacznie suv i bardzo ciezko jest mi teraz przymierzac sie do niskich aut. Czuje sie niebezpiecznie majac glowe na wysokosci swiatel q7 czy ml. Ale to samo daje MPV... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 Zależy co rozumiesz pod zdolnościami terenowymi. Dla niektórych to jest po prostu wysoki prześwit bo inaczej nie dojedzie do domu.Akurat Santa Fe ma się dobrze. 2.5 tonne przyczepe mam na ogonie i w większości 'miękkich' terenów wjeżdża.Awd działa do 25km/H jeśli dobrze pamietam..Ale brak 'plates' z przodu sprawia że plastikowa ochronę silnika już chyba rozwalilem 3x. Zawieszenie ma fabryczna opcje 'wzmocnienia.Ergo nie jest to 4WD ale wjeżdża w miejsca gdzie większość ak by się bała.Minus zużycie elementów :-)Generalnie przy moim traktowaniu jako wol roboczy, kosmetyka, obdrapania, mnie totalnie nie interesuje ten SUV potrafi więcej niż większość z AK myśli...Ilość akcesorii na rynku to.potwoerdza...I stara generacja też...Sent from my SM-N950F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 8 godzin temu, wlad napisał: Ale to samo daje MPV... Jeśli SUV nie ma prześwitu ani 4x4 to dużo sensowniej jest kupić MPV. Mimo że nie jestem fanem to jednak widzę praktyczność, której wykastrowany SUV po prostu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 4 godziny temu, OZI napisał: ten SUV potrafi więcej niż większość z AK myśli... Moja Sportage też w sumie daję radę. Nie jest to Forester ale z póki co wyjeżdżałem z różnych dziwnych miejsc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 13 godzin temu, rwIcIk napisał: Tacy młodzi jak my, a nawet ciut młodsi Ja jednak jestem już chyba z tych starszych, bo zamiast Sportage wybrałem Tucsona Sportage 2 jest ładna, klasyczna. Dopiero 3 jest wycudowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 6 godzin temu, marcindzieg napisał: Sportage 2 jest ładna, klasyczna. Dopiero 3 jest wycudowana. A tak z ciekawości-bagażnik na papierze ma tylko 330l[w/g Wiki].Da sie zapakowac na jakieś wakacje 3-4 osobową rodzinę czy jednak ciut brak miejsca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 Dnia 06/02/2018 o 10:00, Ozarek napisał: przeca to jest kalka/ inspiracja XC90 w którym miejscu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 Dnia 6.02.2018 o 09:38, OZI napisał: Ma być drożej bo masa technologi w standardzie jak autonomous braking, DLA, LSM etc. Zobaczymy. Z pix dla mnie wyglada ze brzydal ... 4 dni do premiery... Oho, Azja odkryła Jeepa Cherokee. Oczywiście o całą generację później, bo Włochom właśnie się taki design znudził. Potwierdza się to, co już wielokrotnie obserwowałem w praktyce: Chcesz być modny? Kup coś we Włoszech i poczekaj do następnego sezonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 16 godzin temu, wlad napisał: A tak z ciekawości-bagażnik na papierze ma tylko 330l[w/g Wiki].Da sie zapakowac na jakieś wakacje 3-4 osobową rodzinę czy jednak ciut brak miejsca? Odkąd nie mam LPG i koła zapasowego nie ma w bagażniku to bez problemu. Przynajmniej dla nas. Ale my nie musimy brać całego dobytku. Aczkolwiek po założeniu bagażnika na dach wzięliśmy wszystko co się dało. Ja w każdym razie nie narzekam. Zmywarka wchodzi na luzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 10 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2018 Dnia 6.02.2018 o 11:33, Manx napisał: Ja czy Ty tak nie myślimy, ale jak rozmawiam z laikami, to zdolności terenowe są jednym z kluczowych argumentów za zakupem suva/crossovera... a że de facto ma on takie same zdolności terenowe jak zwykły samochód osobowy, to nie dociera. A jeszcze ciekawsze jest to, że potem taki "terenowy" nabytek z napędem na przód zjedzie z asfaltu 2 razy w roku, bo właściciel np. jeździ na grzyby do lasu Ja 4x4 rozumiem ale w górach (bo łatwiej podjechać pod ośnieżoną górkę) albo w prawdziwej terenówce, w której to się wykorzystuje - inaczej to tylko zbędne kilogramy. Przykład z ostatnich dni. Do "fabryki" dojechał VW Transporter (firmowe, więc nie przeszkadzało to, że drze brzuchem po błocie wymieszanym z tłuczniem i kamieniami wielkości pięści), Outlander z włączonym 4x4, L200 (hacząc tylnym mostem co kawałek) i ja. Nie wjechał Duster z napędem na przód (utonął w błocie po około 20 metrach), Koleos (też napęd na przód) oraz żadna osobówka (w tym auta z napędem na 4 koła). Dla mnie SUV z napędem na 2 koła i zwykłe, niskie auto nie ma żadnego sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 10 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2018 Dnia 7.02.2018 o 13:57, mati1.6dohc napisał: widać , że nie znasz tej klasy LUB jesteś młody Wygoda siedzenia, wsiadania i wysiadania Co to guana od hyundaia /tak jestem uczulony, tak miałem/ - 3 lata temu byłem bliski zakupu santa FE - haha 220 tys pln i to chyba po rabacie . A środki koreance mają wykonane z niewiemczego W sumie ciekawe, bo praktycznie w pełni wyposażone Santa z automatem, 4x4, szklanym dachem, skórą i całą resztą oferowano mi w zeszłym roku po rabacie za niespełna 170 tysięcy złotych. Cena wyjściowa była rzędu 215 tysięcy. Środek miał wykonany w dużej części ze skóry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2018 44 minuty temu, volcan napisał: W sumie ciekawe, bo praktycznie w pełni wyposażone Santa z automatem, 4x4, szklanym dachem, skórą i całą resztą oferowano mi w zeszłym roku po rabacie za niespełna 170 tysięcy złotych. Cena wyjściowa była rzędu 215 tysięcy. Środek miał wykonany w dużej części ze skóry Ostatnio Hyundai daje fajne rabaty. Ten bo nowy model wchodzi. A Tucson będzie miał w tym roku facelift. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 11 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 23 godziny temu, volcan napisał: W sumie ciekawe, bo praktycznie w pełni wyposażone Santa z automatem, 4x4, szklanym dachem, skórą i całą resztą oferowano mi w zeszłym roku po rabacie za niespełna 170 tysięcy złotych. Cena wyjściowa była rzędu 215 tysięcy. Środek miał wykonany w dużej części ze skóry Mógł być Grand Santa Fe. Te mają ceny rzeczywiście z sufitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 11 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 23 godziny temu, volcan napisał: Przykład z ostatnich dni. Do "fabryki" dojechał VW Transporter (firmowe, więc nie przeszkadzało to, że drze brzuchem po błocie wymieszanym z tłuczniem i kamieniami wielkości pięści), Outlander z włączonym 4x4, L200 (hacząc tylnym mostem co kawałek) i ja. Nie wjechał Duster z napędem na przód (utonął w błocie po około 20 metrach), Koleos (też napęd na przód) oraz żadna osobówka (w tym auta z napędem na 4 koła). Dla mnie SUV z napędem na 2 koła i zwykłe, niskie auto nie ma żadnego sensu Ja tam się może nie znam ale z powodzeniem wjeżdżam SUVem w różne miejsca w które osobówki nie mają szans wjechać i wykorzystuję 4x4 w miarę często. Ale ja niestety zapomniałem przeczytać opinie specjalistów z Internetu i nie dowiedziałem się, że napęd 4x4 i prześwit jest nikomu do niczego niepotrzebny. Tym bardziej mój samochód nie czyta opinii z Internetu i nie wie że nie powinien umieć więcej niż zwykła osobówka. Jak żyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 11 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 Dnia 6.02.2018 o 11:33, Manx napisał: Ja czy Ty tak nie myślimy, ale jak rozmawiam z laikami, to zdolności terenowe są jednym z kluczowych argumentów za zakupem suva/crossovera... a że de facto ma on takie same zdolności terenowe jak zwykły samochód osobowy, to nie dociera. A jeszcze ciekawsze jest to, że potem taki "terenowy" nabytek z napędem na przód zjedzie z asfaltu 2 razy w roku, bo właściciel np. jeździ na grzyby do lasu Gorzej. Kupiłem nie tylko 4x4 i prześwit, które się wykorzystuje "2x w roku" ale co gorsza 500l bagażnika, które wykorzystuję również 2x w roku, przesuwaną i składaną tylną kanapę, których to funkcji nie wykorzystałem nigdy(!) a nawet siedem miejsc, które wykorzystałem dwa razy w życiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 19 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2018 W sumie ciekawe, bo praktycznie w pełni wyposażone Santa z automatem, 4x4, szklanym dachem, skórą i całą resztą oferowano mi w zeszłym roku po rabacie za niespełna 170 tysięcy złotych. Cena wyjściowa była rzędu 215 tysięcy. Środek miał wykonany w dużej części ze skóry Coś koło tego też mi proponowali chyba 175kpln ale zdecydowałem się na Tucsona. Z katalogowej 146 000 zapłaciłem 122 000. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 I oficjalne pix. 3.3 V6 prawdopodobnie out -Hybrid in. 2.4l 4 cyl Turbo2.2l 4 Cyl Diesel EU2.0l Sent from my Samshiite Note8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.