Skocz do zawartości

2018 Hyundai Santa Fe wyciekl


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Pix przed oficialna premiera.
 
eb5f0e6fc0c486a7a1c71848f83c7fca.jpg&key=fe2ce60e2936d6cda3f0ecf0ac03c7e97253f4c8d74903dcd12a85d6781f3c32
 
 
47505efabe82b1e578684909f41e28d6.jpg&key=e2b3f031849124a07b4e995bd0c8e721e22f287d31e5e0c92baa050844c1c4f1
 
Kona w wersji XL.
 
Nie wiem co ma EU ale 3 silniki podobno u mnie na wsi...
 
3.3l V6 270KM
2.0l T 4 cyl ????KM
2.2l 4 cyl Diesel 200KM
 
 
EU podobno Jakies 2.0l Diesel - ilosc kuni nie znana.
 
 
Sent from my iCrap X using Tapacrap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas do tej pory były w ofercie same diesle - 2.0 i 2.2 od 150 do 200 KM.
Ceny raczej wysokie - od 140 do 240 tys. zł.
 




Ma być drożej bo masa technologi w standardzie jak autonomous braking, DLA, LSM etc.


Zobaczymy. Z pix dla mnie wyglada ze brzydal ... 4 dni do premiery...


Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze ma bardzo fajne, ale z zewnątrz taki sobie. Jak hultaje były nudne, tak teraz robią im przekombinowane przody. 

Podejrzewam, że w PL to będzie egzotyk. Koreańczyki mają nadal taki sobi wizerunek, a cenowo są na poziomie popularnych marek europejskich lub jeszcze drożej.. utrata wartości i jakość serwisu w PL to też nie są ich mocne strony. Santa Fe i Sorento na drogach w PL praktycznie nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Manx napisał:

Wnętrze ma bardzo fajne, ale z zewnątrz taki sobie. Jak hultaje były nudne, tak teraz robią im przekombinowane przody. 

Podejrzewam, że w PL to będzie egzotyk. Koreańczyki mają nadal taki sobi wizerunek, a cenowo są na poziomie popularnych marek europejskich lub jeszcze drożej.. utrata wartości i jakość serwisu w PL to też nie są ich mocne strony. Santa Fe i Sorento na drogach w PL praktycznie nie widać.

Cena. :no:

Tucson miał sensowne ceny w 2017 r. i jeździ tego sporo po drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rwIcIk napisał:

Cena. :no:

Tucson miał sensowne ceny w 2017 r. i jeździ tego sporo po drogach.

Cenowo to oni szaleją strasznie - poczuli się wielcy. Siedząc w poczekalni przy przeglądzie samochodu, czytałem jakiś test porównawczy niedawno i Hyundai (chyba Santa Fe) był droższy od VW Tiguana Allspace czy Mazdy CX-5 z podobnym wyposażeniem.

Fakt - ceny Tucsona ustawili na normalnym poziomie i bardzo dużo tego widać, nawet w top 10 chyba był w zeszłym roku :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Manx napisał:

 

Fakt - ceny Tucsona ustawili na normalnym poziomie i bardzo dużo tego widać, nawet w top 10 chyba był w zeszłym roku :ok:

Inna sprawa, że połowa Tucsonów to napęd na przód i wolnossący silnik 1,6 132 KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, rwIcIk napisał:

Inna sprawa, że połowa Tucsonów to napęd na przód i wolnossący silnik 1,6 132 KM.

 

Bo inne wersje są dużo droższe - 15k - 20 k zł dopłaty do mocniejszego benzyniaka bądź diesla :no:  Jeśli nie ma dobrej oferty, to już trochę szaleństwo. Pod kątem mojej :piekna: patrzyliśmy na ten model, ale odpadł.

Zresztą - jak popatrzysz na popularne SUVy i Crossovery, to 3/4 egzempalrzy albo i więcej sposóród wyjeżdżających z salonów ma napęd tylko na przód: Kiszkaj, Vitara, ASX, Tiguan, C-HR, RAV4. 4x4 mają w ofercie, ale rzadko ludzie dopłacają. Peugeot to nawet nie robi pozorów i w 2008, 3008 i 5008 4WD w ogóle nie występuje w ofercie- takie to "terenówki" ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Manx napisał:

Bo inne wersje są dużo droższe - 15k - 20 k zł dopłaty do mocniejszego benzyniaka bądź diesla :no:  Jeśli nie ma dobrej oferty, to już trochę szaleństwo. Pod kątem mojej :piekna: patrzyliśmy na ten model, ale odpadł.

Zresztą - jak popatrzysz na popularne SUVy i Crossovery, to 3/4 egzempalrzy albo i więcej sposóród wyjeżdżających z salonów ma napęd tylko na przód: Kiszkaj, Vitara, ASX, Tiguan, C-HR, RAV4. 4x4 mają w ofercie, ale rzadko ludzie dopłacają. Peugeot to nawet nie robi pozorów i w 2008, 3008 i 5008 4WD w ogóle nie występuje w ofercie- takie to "terenówki" ;) .

To nigdy nie byly terenowki i nie nalezy ich tak postrzegac. Producenci juz dawno to zrozumieli i klepia to, na co jest popyt. Chyba nikt juz nie kupuje SUVa z mysla o jezdzie w terenie. Sam do takich osob naleze i z pelna swiadomoscia zrezygnowalem z 4x4 kosztem lepszego wyposazenia. A dlaczego? Ano dlatego, ze ostatnie 4 lata jezdziem 4x4 (Ravka) i nie przypominam sobie sytuacji, poza ruszaniem spod swiatel na mokrym, zebym ten naped wykorzystywal. Za to auto wiecej pali i jest drozsze w utrzymaniu. Dla mnie fajny, ale zbedny bajer jesli w zamian mam kilka innyc bajerow, ktorych uzywam na codzien. Oczywiscie, gdybym mogl miec w okreslonej cenie 4x4 to chetnie bym wzial, ale musialem wybrac i nie zaluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, zinger napisał:

To nigdy nie byly terenowki i nie nalezy ich tak postrzegac. Producenci juz dawno to zrozumieli i klepia to, na co jest popyt. 

Ja czy Ty tak nie myślimy, ale jak rozmawiam z laikami, to zdolności terenowe są jednym z kluczowych argumentów za zakupem suva/crossovera... a że de facto ma on takie same zdolności terenowe jak zwykły samochód osobowy, to nie dociera. A jeszcze ciekawsze jest to, że potem taki "terenowy" nabytek z napędem na przód zjedzie z asfaltu 2 razy w roku, bo właściciel np. jeździ na grzyby do lasu ;)

 

Ja 4x4 rozumiem ale w górach (bo łatwiej podjechać pod ośnieżoną górkę) albo w prawdziwej terenówce, w której to się wykorzystuje - inaczej to  tylko zbędne kilogramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, rwIcIk napisał:

Cena. :no:

Tucson miał sensowne ceny w 2017 r. i jeździ tego sporo po drogach.

Santa Fe cenowo stoi podobnie co premium. A w takim BMW masz przeglady w cenie w VW chyba tez. Plus duze silniki 2.2 wiec i akcyza wieksza. Ja widzialem ze 2 SantaFe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Manx napisał:

to zdolności terenowe są jednym z kluczowych argumentów za zakupem suva/crossovera...

Zależy co rozumiesz pod zdolnościami terenowymi. Dla niektórych to jest po prostu wysoki prześwit bo inaczej nie dojedzie do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcindzieg napisał:

Zależy co rozumiesz pod zdolnościami terenowymi. Dla niektórych to jest po prostu wysoki prześwit bo inaczej nie dojedzie do domu.

te pseudo suvy często wcale nie mają większego prześwitu niż zwykłe wersje samochodu np. klasy kompakt. Napędu 4x4 nie ma, takie same opony szosowe. Lipa - nie mają Żadnej przewagi. Niedawno jeden ze znajomych chciał kupić swojej żonie CH-R lub CX-3 - srogo się zdziwił, że to ma tyle prześwitu co przeciętny kompakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Manx napisał:

te pseudo suvy często wcale nie mają większego prześwitu niż zwykłe wersje samochodu np. klasy kompakt. Napędu 4x4 nie ma, takie same opony szosowe. Lipa - nie mają Żadnej przewagi. Niedawno jeden ze znajomych chciał kupić swojej żonie CH-R lub CX-3 - srogo się zdziwił, że to ma tyle prześwitu co przeciętny kompakt.

Moja Kia ma 20 cm. Tyle to raczej żaden kompakt nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Manx napisał:

dlatego napisałem "często", a nie "zawsze", bo są wyjątki.

Jeśli nawet nie ma prześwitu to chyba tylko moda skłania ludzi do wydawania więcej na takie auta. Kiedyś pisałem o bezsensie SUVa bez 4x4. To mi napisali że przydaje się prześwit. Jak nie ma prześwitu to zupełnie nie rozumiem sensu kupna takiego auta. Ale kto bogatemu zabroni. Jakby nie patrzeć są ładniejsze od VANów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcindzieg napisał:

Jeśli nawet nie ma prześwitu to chyba tylko moda skłania ludzi do wydawania więcej na takie auta. Kiedyś pisałem o bezsensie SUVa bez 4x4. To mi napisali że przydaje się prześwit. Jak nie ma prześwitu to zupełnie nie rozumiem sensu kupna takiego auta. Ale kto bogatemu zabroni. Jakby nie patrzeć są ładniejsze od VANów.

 

widać , że nie znasz tej klasy LUB jesteś młody :phi:

Wygoda siedzenia, wsiadania i wysiadania :oki:

 

Co to guana od hyundaia /tak jestem uczulony, tak miałem/ - 3 lata temu byłem bliski zakupu santa FE - haha 220 tys pln :phi: i to chyba po rabacie :hehe: . A środki koreance mają wykonane z niewiemczego :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Manx napisał:

te pseudo suvy często wcale nie mają większego prześwitu niż zwykłe wersje samochodu np. klasy kompakt. Napędu 4x4 nie ma, takie same opony szosowe. Lipa - nie mają Żadnej przewagi. Niedawno jeden ze znajomych chciał kupić swojej żonie CH-R lub CX-3 - srogo się zdziwił, że to ma tyle prześwitu co przeciętny kompakt.

Małe SUVy niewiele różnią się od zwykłego samochodu, szczególnie CX-3. CH-R bardziej bojowo wygląda. :ok:

SUVy typu RAV4, CX-5, Tucson mają już przyzwoity prześwit 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mati1.6dohc napisał:

 

faceci po 40 są młodzi, prawda ?

Tacy młodzi jak my, a nawet ciut młodsi  ;]

Ja jednak jestem już chyba z tych starszych, bo zamiast Sportage wybrałem Tucsona :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, marcindzieg napisał:

Jeśli nawet nie ma prześwitu to chyba tylko moda skłania ludzi do wydawania więcej na takie auta. Kiedyś pisałem o bezsensie SUVa bez 4x4. To mi napisali że przydaje się prześwit. Jak nie ma prześwitu to zupełnie nie rozumiem sensu kupna takiego auta. Ale kto bogatemu zabroni. Jakby nie patrzeć są ładniejsze od VANów.

Wyzsza pozycja za kierownica. Od kilku lat jezdze wylacznie suv i bardzo ciezko jest mi teraz przymierzac sie do niskich aut. Czuje sie niebezpiecznie majac glowe na wysokosci swiatel q7 czy ml.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lisik napisał:

Wyzsza pozycja za kierownica. Od kilku lat jezdze wylacznie suv i bardzo ciezko jest mi teraz przymierzac sie do niskich aut. Czuje sie niebezpiecznie majac glowe na wysokosci swiatel q7 czy ml.

Ale to samo daje MPV...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co rozumiesz pod zdolnościami terenowymi. Dla niektórych to jest po prostu wysoki prześwit bo inaczej nie dojedzie do domu.
Akurat Santa Fe ma się dobrze. 2.5 tonne przyczepe mam na ogonie i w większości 'miękkich' terenów wjeżdża.

Awd działa do 25km/H jeśli dobrze pamietam..

Ale brak 'plates' z przodu sprawia że plastikowa ochronę silnika już chyba rozwalilem 3x. Zawieszenie ma fabryczna opcje 'wzmocnienia.

Ergo nie jest to 4WD ale wjeżdża w miejsca gdzie większość ak by się bała.

Minus zużycie elementów :-)

Generalnie przy moim traktowaniu jako wol roboczy, kosmetyka, obdrapania, mnie totalnie nie interesuje ten SUV potrafi więcej niż większość z AK myśli...


9990289ca409748341eafa20dfebe63e.jpg


2db773f2627b097b1c0ea3aee56878bd.jpg


Ilość akcesorii na rynku to.potwoerdza...


3e222fbb1b8dfd70e56cbc6da6e286f1.jpg

I stara generacja też...


f68ff9493dc9965c2633a2023dc492d9.jpg

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, marcindzieg napisał:

Sportage 2 jest ładna, klasyczna. Dopiero 3 jest wycudowana.

A tak z ciekawości-bagażnik na papierze ma tylko 330l[w/g Wiki].Da sie zapakowac na jakieś wakacje  3-4 osobową rodzinę czy jednak ciut brak miejsca?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.02.2018 o 09:38, OZI napisał:

Ma być drożej bo masa technologi w standardzie jak autonomous braking, DLA, LSM etc.


Zobaczymy. Z pix dla mnie wyglada ze brzydal ... 4 dni do premiery...
 

 

 

 

 

Oho, Azja odkryła Jeepa Cherokee.  ;l

cherokee-limited-brilliant-black.png

 

 

Oczywiście o całą generację później, bo Włochom właśnie się taki design znudził. Potwierdza się to, co już wielokrotnie obserwowałem w praktyce: Chcesz być modny? Kup coś we Włoszech i poczekaj do następnego sezonu.

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, wlad napisał:

A tak z ciekawości-bagażnik na papierze ma tylko 330l[w/g Wiki].Da sie zapakowac na jakieś wakacje  3-4 osobową rodzinę czy jednak ciut brak miejsca?

 

Odkąd nie mam LPG i koła zapasowego nie ma w bagażniku to bez problemu. Przynajmniej dla nas. Ale my nie musimy brać całego dobytku. Aczkolwiek po założeniu bagażnika na dach wzięliśmy wszystko co się dało. Ja w każdym razie nie narzekam.

 

Zmywarka wchodzi na luzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.02.2018 o 11:33, Manx napisał:

Ja czy Ty tak nie myślimy, ale jak rozmawiam z laikami, to zdolności terenowe są jednym z kluczowych argumentów za zakupem suva/crossovera... a że de facto ma on takie same zdolności terenowe jak zwykły samochód osobowy, to nie dociera. A jeszcze ciekawsze jest to, że potem taki "terenowy" nabytek z napędem na przód zjedzie z asfaltu 2 razy w roku, bo właściciel np. jeździ na grzyby do lasu ;)

 

Ja 4x4 rozumiem ale w górach (bo łatwiej podjechać pod ośnieżoną górkę) albo w prawdziwej terenówce, w której to się wykorzystuje - inaczej to  tylko zbędne kilogramy.

 

Przykład z ostatnich dni. Do "fabryki" dojechał VW Transporter (firmowe, więc nie przeszkadzało to, że drze brzuchem po błocie wymieszanym z tłuczniem i kamieniami wielkości pięści), Outlander z włączonym 4x4, L200 (hacząc tylnym mostem co kawałek) i ja. Nie wjechał Duster z napędem na przód (utonął w błocie po około 20 metrach), Koleos (też napęd na przód) oraz żadna osobówka (w tym auta z napędem na 4 koła). Dla mnie SUV z napędem na 2 koła i zwykłe, niskie auto nie ma żadnego sensu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.02.2018 o 13:57, mati1.6dohc napisał:

 

widać , że nie znasz tej klasy LUB jesteś młody :phi:

Wygoda siedzenia, wsiadania i wysiadania :oki:

 

Co to guana od hyundaia /tak jestem uczulony, tak miałem/ - 3 lata temu byłem bliski zakupu santa FE - haha 220 tys pln :phi: i to chyba po rabacie :hehe: . A środki koreance mają wykonane z niewiemczego :facepalm:

 

W sumie ciekawe, bo praktycznie w pełni wyposażone Santa z automatem, 4x4, szklanym dachem, skórą i całą resztą oferowano mi w zeszłym roku po rabacie za niespełna 170 tysięcy złotych. Cena wyjściowa była rzędu 215 tysięcy. Środek miał wykonany w dużej części ze skóry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, volcan napisał:

 

W sumie ciekawe, bo praktycznie w pełni wyposażone Santa z automatem, 4x4, szklanym dachem, skórą i całą resztą oferowano mi w zeszłym roku po rabacie za niespełna 170 tysięcy złotych. Cena wyjściowa była rzędu 215 tysięcy. Środek miał wykonany w dużej części ze skóry ;)

Ostatnio Hyundai daje fajne rabaty. Ten bo nowy model wchodzi. A Tucson będzie miał w tym roku facelift.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, volcan napisał:

 

W sumie ciekawe, bo praktycznie w pełni wyposażone Santa z automatem, 4x4, szklanym dachem, skórą i całą resztą oferowano mi w zeszłym roku po rabacie za niespełna 170 tysięcy złotych. Cena wyjściowa była rzędu 215 tysięcy. Środek miał wykonany w dużej części ze skóry ;)

 

Mógł być Grand Santa Fe. Te mają ceny rzeczywiście z sufitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, volcan napisał:

 

Przykład z ostatnich dni. Do "fabryki" dojechał VW Transporter (firmowe, więc nie przeszkadzało to, że drze brzuchem po błocie wymieszanym z tłuczniem i kamieniami wielkości pięści), Outlander z włączonym 4x4, L200 (hacząc tylnym mostem co kawałek) i ja. Nie wjechał Duster z napędem na przód (utonął w błocie po około 20 metrach), Koleos (też napęd na przód) oraz żadna osobówka (w tym auta z napędem na 4 koła). Dla mnie SUV z napędem na 2 koła i zwykłe, niskie auto nie ma żadnego sensu :)

 

Ja tam się może nie znam ale z powodzeniem wjeżdżam SUVem w różne miejsca w które osobówki nie mają szans wjechać i wykorzystuję 4x4 w miarę często.

 

Ale ja niestety zapomniałem przeczytać opinie specjalistów z Internetu i nie dowiedziałem się, że napęd 4x4 i prześwit jest nikomu do niczego niepotrzebny. Tym bardziej mój samochód nie czyta opinii z Internetu i nie wie że nie powinien umieć więcej niż zwykła osobówka. Jak żyć?

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.02.2018 o 11:33, Manx napisał:

Ja czy Ty tak nie myślimy, ale jak rozmawiam z laikami, to zdolności terenowe są jednym z kluczowych argumentów za zakupem suva/crossovera... a że de facto ma on takie same zdolności terenowe jak zwykły samochód osobowy, to nie dociera. A jeszcze ciekawsze jest to, że potem taki "terenowy" nabytek z napędem na przód zjedzie z asfaltu 2 razy w roku, bo właściciel np. jeździ na grzyby do lasu ;)

 

 

Gorzej. Kupiłem nie tylko 4x4 i prześwit, które się wykorzystuje "2x w roku" ale co gorsza 500l bagażnika, które wykorzystuję również 2x w roku, przesuwaną i składaną tylną kanapę, których to funkcji nie wykorzystałem nigdy(!) a nawet siedem miejsc, które wykorzystałem dwa razy w życiu.

:hehe:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
 
W sumie ciekawe, bo praktycznie w pełni wyposażone Santa z automatem, 4x4, szklanym dachem, skórą i całą resztą oferowano mi w zeszłym roku po rabacie za niespełna 170 tysięcy złotych. Cena wyjściowa była rzędu 215 tysięcy. Środek miał wykonany w dużej części ze skóry
Coś koło tego też mi proponowali chyba 175kpln ale zdecydowałem się na Tucsona. Z katalogowej 146 000 zapłaciłem 122 000.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.