Harp Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 Mam nadzieję na merytoryczny wątek a sam postaram się relacjonować swoje zmagania z dostawcą auta. Wszystkie uwagi, szczególnie osób doświadczonych i niosące próbę pomocy są mile widziane. Jak ktoś che pocisnąć i będzie to na poziomie to też fajnie. Mam 11 miesięcznego premiuma finansowany leasingiem (JDG), który trzykrotnie był już naprawiany w związku z niewytłumaczalną awarią systemu redukcji NOx, ostatnio konsultowaną z "centralą", kalibrowaną, wymienianym oprogramowaniem i za każdym razem czujnikami. W niedziele sytuacja się powtarza, wszystko wskazuje na tę samą, czwartą już usterkę. Mam podejrzenie występowania wady już od nowości ponieważ system pokładowy od nowości nie wykazywał pobierania AdBlue. Sprawa jest dla mnie upierdliwa, serwis oddalony 100km, około 2 godziny jazdy i to pomimo całkiem dobrej obsługi z ich strony. Postanowiłem reklamować auto z tytułu rękojmi i w tym celu zaangażowałem radcę i dzisiaj chcę wysłać pismo, które oparte będzie na art. 561 § 1 w zw. z art. 709 (8) § 2 Kodeksu cywilnego i wnosi o wymianę towaru wolnego od wad w związku z niemożnością normalnego jego użytkowania... Wiem, że łatwo nie będzie ale zobaczymy co tym osiągnę. Ozi i Florydziak pewnie się uśmieją mając swoje Lemon Law a nie te EU słabe prawa 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 2 minutes ago, Harp said: Mam nadzieję na merytoryczny wątek a sam postaram się relacjonować swoje zmagania z dostawcą auta. Wszystkie uwagi, szczególnie osób doświadczonych i niosące próbę pomocy są mile widziane. Jak ktoś che pocisnąć i będzie to na poziomie to też fajnie. Mam 11 miesięcznego premiuma finansowany leasingiem (JDG), który trzykrotnie był już naprawiany w związku z niewytłumaczalną awarią systemu redukcji NOx, ostatnio konsultowaną z "centralą", kalibrowaną, wymienianym oprogramowaniem i za każdym razem czujnikami. W niedziele sytuacja się powtarza, wszystko wskazuje na tę samą, czwartą już usterkę. Mam podejrzenie występowania wady już od nowości ponieważ system pokładowy od nowości nie wykazywał pobierania AdBlue. Sprawa jest dla mnie upierdliwa, serwis oddalony 100km, około 2 godziny jazdy i to pomimo całkiem dobrej obsługi z ich strony. Postanowiłem reklamować auto z tytułu rękojmi i w tym celu zaangażowałem radcę i dzisiaj chcę wysłać pismo, które oparte będzie na art. 561 § 1 w zw. z art. 709 (8) § 2 Kodeksu cywilnego i wnosi o wymianę towaru wolnego od wad w związku z niemożnością normalnego jego użytkowania... Wiem, że łatwo nie będzie ale zobaczymy co tym osiągnę. Ozi i Florydziak pewnie się uśmieją mając swoje Lemon Law a nie te EU słabe prawa Kolega @prawoimotoryzacja chyba zajmuje sie zawodow takimi tematami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 7 minut temu, Maciej__ napisał: Kolega @prawoimotoryzacja chyba zajmuje sie zawodow takimi tematami To może powie jak wyglądają takie sprawy w praktyce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 9 minut temu, Harp napisał: To może powie jak wyglądają takie sprawy w praktyce Może to głupia rada, ale zawsze jakaś a u mnie poskutkowało natychmiastową reakcją importera przez ASO. Wchodzisz na profil marki na FB i pod postami wstawiasz komentarz jakie to awaryjne auto masz i że trzy razy naprawiano, i nadal bubel. Nikt nie lubi brzydkich komentarzy na FB, szczególnie jak post miał coś zachwalać a ty wylewasz smutki i żale. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 Z BMW takie problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 Godzinę temu, Harp napisał: Mam 11 miesięcznego premiuma finansowany leasingiem (JDG), który trzykrotnie był już naprawiany Fajnie by był ojak byś rozświetlił opcje finansowania: Leasing operacyjny? Jeśli tak to przez spółkę córkę importera? To dość kluczowe rzeczy bo jak sądzę łatwiej oddać auto w stylu "mercedesa za bańkę" gdy importer i finansujący są ze sobą pośrednio lub bezpośrednio związani niż firmie zewnętrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 32 minuty temu, spad napisał: Może to głupia rada, ale zawsze jakaś a u mnie poskutkowało natychmiastową reakcją importera przez ASO. Wchodzisz na profil marki na FB i pod postami wstawiasz komentarz jakie to awaryjne auto masz i że trzy razy naprawiano, i nadal bubel. Nikt nie lubi brzydkich komentarzy na FB, szczególnie jak post miał coś zachwalać a ty wylewasz smutki i żale. Rada OK ale to zostawię sobie na później. Czuję do tego jakiś niesmak i mam nadzieję, że sprzedawca / importer podejdą do sprawy satysfakcjonująco. Chociaż teraz patrząc na reklamy i jak to jest pięknie to też czuję pewien niesmak. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 18 minut temu, volf6 napisał: Z BMW takie problemy? Tak. Jakby nie ten fuckup to fajne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 14 minut temu, komor napisał: Fajnie by był ojak byś rozświetlił opcje finansowania: Leasing operacyjny? Jeśli tak to przez spółkę córkę importera? To dość kluczowe rzeczy bo jak sądzę łatwiej oddać auto w stylu "mercedesa za bańkę" gdy importer i finansujący są ze sobą pośrednio lub bezpośrednio związani niż firmie zewnętrznej. Tak i tak. Przy czym ja nie chcę odstępować od umowy (to raczej opcja trudniejsza bo wyłącza ją umowa) a przedmiot wolny od wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 2 godziny temu, Harp napisał: awarią systemu redukcji NOx, Sorki za byc może głupie pytanie. To jest diesel? Czy w benzynie tez takie cudo montują i to jednak jest auto na benzynę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 3 godziny temu, Harp napisał: Sprawa jest dla mnie upierdliwa, serwis oddalony 100km, około 2 godziny jazdy i to pomimo całkiem dobrej obsługi z ich strony. Postanowiłem reklamować auto z tytułu rękojmi i w tym celu zaangażowałem radcę i dzisiaj chcę wysłać pismo, które oparte będzie na art. 561 § 1 w zw. z art. 709 (8) § 2 Kodeksu cywilnego i wnosi o wymianę towaru wolnego od wad w związku z niemożnością normalnego jego użytkowania... Wiem, że łatwo nie będzie ale zobaczymy co tym osiągnę. Ozi i Florydziak pewnie się uśmieją mając swoje Lemon Law a nie te EU słabe prawa Tak na szybko: 1) co stanowi w takich sytuacjach Twoja umowa leasingu? Od tego należy zacząć analizę sprawy, gdyż mamy obrót B2B. Przepisy dot. JDL zmieniły się dopiero w tym roku - traktowanie jako konsumenta. 2) koszt dojazdów do serwisu i z do zwrotu, plus. ew. utracone korzyści. 3) kierunek działania słuszny. 4) czasem wystarczy jeszcze sprawę nagłośnić w social mediach - czasem wykorzystuję do tego swoje SM, niezależnie od działań prawnych. Konsekwencją tego często mam spory z działami PR, ale siła działania jest jeszcze większa. 5) problemem pozostaje ew. możliwość dochodzenia zwrotu opłat tyt. rat leasingowych za okres niemożliwości korzystania z pojazdu. 6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Harp napisał: Rada OK ale to zostawię sobie na później. Czuję do tego jakiś niesmak i mam nadzieję, że sprzedawca / importer podejdą do sprawy satysfakcjonująco. Chociaż teraz patrząc na reklamy i jak to jest pięknie to też czuję pewien niesmak. Najgorzej zawsze było z Fordem - zamiatanie pod dywan, brak odpowiedzi, zbywanie, itd. Z Hyundaiem sprawy kończyły się ugodami. Z kolei KIA również fatalnie podchodzi do temu roszczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. 5 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) 5 minutes ago, wujek said: Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. Przeciez masz w podpisie F25... Domysl sie Sherlocku Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez Maciej__ 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 31 minut temu, wujek napisał: Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. Jakie to ma znacznie, skoro liczy się sedno problemu? Jedynie takie, że w premium zazwyczaj gorzej traktują klienta.. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 33 minuty temu, Maciej__ napisał: Przeciez masz w podpisie F25... Domysl sie Sherlocku F25 to jest stary model. Gdzie tu premium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 7 minut temu, prawoimotoryzacja napisał: Jakie to ma znacznie, skoro liczy się sedno problemu? Jedynie takie, że w premium zazwyczaj gorzej traktują klienta.. Powinno byc odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) 42 minuty temu, wujek napisał: Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. Przeczytaj na spokojnie, bo napisał co to za auto, marka zanim się zbulwersowałeś. Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez ZUBERTO 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 2 godziny temu, kravitz napisał: Sorki za byc może głupie pytanie. To jest diesel? Czy w benzynie tez takie cudo montują i to jednak jest auto na benzynę? Diesel. Silnik benzynowy, gdy nie pracuje na ubogiej mieszance, to problemów z produkcją NOx nie powinien mieć. Diesel pracuje z nadmiarem powietrza i przez to że jest nadmiar tlenu, w wysokich temperaturach, łączy się z azotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał: Tak na szybko: 1) co stanowi w takich sytuacjach Twoja umowa leasingu? Od tego należy zacząć analizę sprawy, gdyż mamy obrót B2B. Przepisy dot. JDL zmieniły się dopiero w tym roku - traktowanie jako konsumenta. 2) koszt dojazdów do serwisu i z do zwrotu, plus. ew. utracone korzyści. 3) kierunek działania słuszny. 4) czasem wystarczy jeszcze sprawę nagłośnić w social mediach - czasem wykorzystuję do tego swoje SM, niezależnie od działań prawnych. Konsekwencją tego często mam spory z działami PR, ale siła działania jest jeszcze większa. 5) problemem pozostaje ew. możliwość dochodzenia zwrotu opłat tyt. rat leasingowych za okres niemożliwości korzystania z pojazdu. 1. Leasingodawca nie wyłącza i ceduje rękojmie na leasingobiorcę więc jest ok jak rozumiem. Ta nowelizacja jest fajna - dowód po stronie sprzedającego, 14 dni... Ale to na przedmioty kupione od tego roku. 2. Jest wspomniane 3. Dzięki, chociaż jakoś pesymistycznie patrzę na sprawę. 4. Generalnie to stronię od takich działań ale rozważę 5. Wnoszę o auto zastępcze na czas rozwiązywania sprawy Dzięki za merytoryczną wypowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 13 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, wujek napisał: Nie ma to jak stworzyc watek i opisac auto widmo. Dla jednych premium to Skoda i Pezot dla innych Maybach. Dla sprawy to znaczenia dużego nie ma ale jest to BMW G01 X3 20d. Nie mam spiny że się popsuło ale że nie potrafią naprawić to już tak. Poprzednie f25 8 lat jeździło bezawaryjnie. I to też niczego nie dowodzi. To na wypadek ciśnięcia po marce przy czym jest mi to obojętne. Chyba że to fatum że nie wybrałem Stelvio 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, Maciej__ napisał: Przeciez masz w podpisie F25... Domysl sie Sherlocku Ale w czym problem aby napisać czego problem dotyczy? Jedna linijka tekstu więcej. Skoro powstał wątek niech będzie czytelny, po co bawić się w podchody? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał: Najgorzej zawsze było z Fordem - zamiatanie pod dywan, brak odpowiedzi, zbywanie, itd. Z Hyundaiem sprawy kończyły się ugodami. Z kolei KIA również fatalnie podchodzi do temu roszczeń. A jak jest np z Range roverem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 2 godziny temu, Maciej__ napisał: Przeciez masz w podpisie F25... Domysl sie Sherlocku Ps słabym jesteś detektywem ;) 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 1.czy sprzedawca mógł wyłączyć rękojmię? W końcu to obrót b2b. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 2 godziny temu, exor napisał: 1.czy sprzedawca mógł wyłączyć rękojmię? W końcu to obrót b2b. To raczej sprawa umowna-jeśli w umówie jest wyłączenie a Ty się na to zgadzasz to wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 7 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał: Jakie to ma znacznie, skoro liczy się sedno problemu? Jedynie takie, że w premium zazwyczaj gorzej traktują klienta.. Serio? Jak na razie moje osobiste doświadczenia wskazują na co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2021 Godzinę temu, Dark_Knight napisał: Serio? Jak na razie moje osobiste doświadczenia wskazują na co innego. Zdecydowanie. Poza marką Lexus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blues Napisano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 W dniu 13.04.2021 o 13:26, wujek napisał: Powinno byc odwrotnie. Mnie się wydaje, że wszędzie powinno być tak samo. Tak samo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2021 3 minuty temu, Blues napisał: Mnie się wydaje, że wszędzie powinno być tak samo. Tak samo dobrze. To by bylo idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 Aktualizacja: 1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem 2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie! Motyla noga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 4 minutes ago, Harp said: Aktualizacja: 1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem 2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie! Motyla noga Nieciekawie to wyglada... Probowales moze w innym ASO? Auto jezdzi normalnie tylko wyrzuca blad na desce, czy masz uziemione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 5 minut temu, Maciej__ napisał: Nieciekawie to wyglada... Probowales moze w innym ASO? Auto jezdzi normalnie tylko wyrzuca blad na desce, czy masz uziemione? Trzy poprzednie naprawy były realizowane w innym ASO - Szczecin. Przy czym były one konsultowane już z "centralą". Oprócz wymiany czujników dostałem jeszcze raz nowe oprogramowanie i w wersji jeszcze nie dystrybuowanej. Teraz, przy czwartej awarii, zgłosiłem do sprzedawcy problem z naprawieniem auta i żądaniem wymiany na wolny od wad. Auto jeździ normalnie. Za radą radcy uziemiłem je sam by nie podnosili argumentu, że przyczyniałem się do powiększania szkody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 28 minut temu, Harp napisał: Aktualizacja: 1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem 2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie! Motyla noga Zadzwoń na Assistance zgłoś problem podstawia furę zastępcza, a auto na lawecie do serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 41 minut temu, Harp napisał: Aktualizacja: 1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem 2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie! Motyla noga Twój pełnomocnik nie weryfikował treści umow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 6 minut temu, kondziu napisał: Zadzwoń na Assistance zgłoś problem podstawia furę zastępcza, a auto na lawecie do serwisu To problemem nie jest a skuteczność napraw. BTW z assistance czy to BMW mobil care (albo jakoś tak) czy ubezpieczenia zastępczak przy awarii jest na kilka dni 3-4. Na dłużej to jest to już dobra wola serwisu. No i po odbiór auta muszę już sam dymać a te wycieczki już mi się znudziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 48 minut temu, Harp napisał: Aktualizacja: 1. Faktycznie rękojmia jest wyłączona w umowie sprzedawca - leasingobiorca i stoi to w Ogólnych Warunkach Zakupu. Wyszperałem to wczoraj w nocy - więc dupa zbita moim skromnym zdaniem 2. Sprzedawca, Bawaria odrzuca reklamację ale wyraża chęć podjęcia pojazdu w celu oceny stanu technicznego oraz podjęcia działań w celu identyfikacji i usunięcia problemu... Za dwa tygodnie! Motyla noga Masz Gap? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 2 minutes ago, Pipper said: Masz Gap? Propnujesz mu utopic w jeziorze? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 Teraz, Maciej__ napisał: Propnujesz mu utopic w jeziorze? Nie, to nie jest rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 2 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał: Twój pełnomocnik nie weryfikował treści omów? Weryfikował połowicznie na to wychodzi. Bo wygląda, że przeczytał tylko wersje elektroniczne jakie mu wysłałem a nie przeczytał papierowych gdzie były te OWZ. Czekam teraz na jego zdanie. A jakie jest Twoje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 3 minuty temu, Pipper napisał: Nie, to nie jest rozwiązanie. Generalnie to człowiek ze mnie spokojny i w furie destrukcyjne nie wpadam. Ale cholera wie co w człowieku drzemie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 13 minut temu, Harp napisał: To problemem nie jest a skuteczność napraw. BTW z assistance czy to BMW mobil care (albo jakoś tak) czy ubezpieczenia zastępczak przy awarii jest na kilka dni 3-4. Na dłużej to jest to już dobra wola serwisu. No i po odbiór auta muszę już sam dymać a te wycieczki już mi się znudziły. Tak wiem, ale po 1 nie musisz latać do serwisu (przynajmniej w 1 stronę), masz auto do jeżdżenia (podobnej klasy) a jak auto na gwarancji i jest dłużej w serwisie niż zapewnia Assistance to chyba musza Ci zapewnić inny pojazd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 2 minuty temu, kondziu napisał: Tak wiem, ale po 1 nie musisz latać do serwisu (przynajmniej w 1 stronę), masz auto do jeżdżenia (podobnej klasy) a jak auto na gwarancji i jest dłużej w serwisie niż zapewnia Assistance to chyba musza Ci zapewnić inny pojazd ? Jest to opcja, którą ćwiczyłem. Awaria teraz występuje co 400km. Serwis po naprawie robi z 50km w celach weryfikacji i kalibracji, ostatnio 100 bo robili cuda wianki z osuszaniem układu AdBlue, zalewaniem itp. Ja wracam do domu kolejne 100. Przejadę 200 i powtórka z rozrywki. Zastępczaka zawsze miałem, ostatnio z 1,5 czy 2 tygodnie bo tyle trwały te konsultacje, naprawy... Zastępczak od ASO jest ich dobrą wolą a ponoć przycinają tę wolę bo aut sprzedanych i awarii jest dużo. Do sprzedawcy mam 350km / 6 godzin w jedną stronę. Deklaruje odbiór auta w celach weryfikacji i podstawienie zastępczaka za dwa tygodnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziu Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 7 minut temu, Harp napisał: Jest to opcja, którą ćwiczyłem. Awaria teraz występuje co 400km. Serwis po naprawie robi z 50km w celach weryfikacji i kalibracji, ostatnio 100 bo robili cuda wianki z osuszaniem układu AdBlue, zalewaniem itp. Ja wracam do domu kolejne 100. Przejadę 200 i powtórka z rozrywki. Zastępczaka zawsze miałem, ostatnio z 1,5 czy 2 tygodnie bo tyle trwały te konsultacje, naprawy... Zastępczak od ASO jest ich dobrą wolą a ponoć przycinają tę wolę bo aut sprzedanych i awarii jest dużo. Do sprzedawcy mam 350km / 6 godzin w jedną stronę. Deklaruje odbiór auta w celach weryfikacji i podstawienie zastępczaka za dwa tygodnie. Kurczę nie zazdroszczę. Przykra sprawa, takie syfy odbierają radość posiadania nowej zabawki; masz w umówie limit kilometrów ? Jeśli tak to te warunki powinny być zaktualizowane? 700km na dojazdy do serwisu plus testy serwisu-trochę się zbiera...Straconego czasu nie liczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 13 minutes ago, Harp said: Jest to opcja, którą ćwiczyłem. Awaria teraz występuje co 400km. Serwis po naprawie robi z 50km w celach weryfikacji i kalibracji, ostatnio 100 bo robili cuda wianki z osuszaniem układu AdBlue, zalewaniem itp. Ja wracam do domu kolejne 100. Przejadę 200 i powtórka z rozrywki. Zastępczaka zawsze miałem, ostatnio z 1,5 czy 2 tygodnie bo tyle trwały te konsultacje, naprawy... Zastępczak od ASO jest ich dobrą wolą a ponoć przycinają tę wolę bo aut sprzedanych i awarii jest dużo. Do sprzedawcy mam 350km / 6 godzin w jedną stronę. Deklaruje odbiór auta w celach weryfikacji i podstawienie zastępczaka za dwa tygodnie. Ty chyba mieszkasz w Swinoujsciu... Rozwazales zgloszenie w niemieckim serwisie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 34 minuty temu, Maciej__ napisał: Ty chyba mieszkasz w Swinoujsciu... Rozwazales zgloszenie w niemieckim serwisie ? A wiesz, że nie. Najbliżej mam Greifswald 80km. Tylko, że w obecnych pandemicznych czasach, też nie byłoby to łatwe. Myślę, że rozsądnie będzie dać szansę sprzedawcy - Gdańsk zajęcia się sprawą. Liczę, że po takiej akcji trochę lepiej przyłożą się do weryfikacji problemu. Może wymienią cały układ jak wymiana elementów nie przynosi rezultatów. Cały czas podejrzewam, że wada występowała od nowości bo system pokładowy nie raportował zużywania AdBlue. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 A wiesz, że nie. Najbliżej mam Greifswald 80km. Tylko, że w obecnych pandemicznych czasach, też nie byłoby to łatwe. Myślę, że rozsądnie będzie dać szansę sprzedawcy - Gdańsk zajęcia się sprawą. Liczę, że po takiej akcji trochę lepiej przyłożą się do weryfikacji problemu. Może wymienią cały układ jak wymiana elementów nie przynosi rezultatów. Cały czas podejrzewam, że wada występowała od nowości bo system pokładowy nie raportował zużywania AdBlue.Zdunek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harp Napisano 29 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 6 minut temu, Fili_P napisał: 1 godzinę temu, Harp napisał: A wiesz, że nie. Najbliżej mam Greifswald 80km. Tylko, że w obecnych pandemicznych czasach, też nie byłoby to łatwe. Myślę, że rozsądnie będzie dać szansę sprzedawcy - Gdańsk zajęcia się sprawą. Liczę, że po takiej akcji trochę lepiej przyłożą się do weryfikacji problemu. Może wymienią cały układ jak wymiana elementów nie przynosi rezultatów. Cały czas podejrzewam, że wada występowała od nowości bo system pokładowy nie raportował zużywania AdBlue. Pokaż więcej Zdunek? Sprzedawca to Bawaria Motors. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2021 4 hours ago, Harp said: Sprzedawca to Bawaria Motors. No to duzy dealer, w samej Wawie maja kilka punktow chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 2 Maja 2021 Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 W dniu 13.04.2021 o 13:25, wujek napisał: F25 to jest stary model. Gdzie tu premium? BMW jest premium, czy to nowe czy 10 letnie, to nie fiesta 1.0 po czipie... 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.