bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > Nie w samym remapowaniu jest problem tylko w chwilowym braku fejsu do > zgrania i wgrania softu nie wnikam , lecz czekam na taka mozliwosc (bo powyzej 0,4 bara na soft turbo boje sie na dodatkowym wtrysku ) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > w podcisnieniu to seryjny sie sprawdza , bez wymiany na mpxy > a jezeli chodzi o strojenie to bardzo chetnie tylko nikt nie potrafi > zelowych remapowac (czytaj watki ponizej) ja to wogóle nie rozumiem tutaj podejścia z remapowanie, czemu sobie nie kupić EcuMajstra lum SMTka i normalnie zestroić ja wiem że się da i tacy jak Tommi robią to bez problemu ale dla zwykłego śmiertelnika najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest właśnie świnka pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > ja to wogóle nie rozumiem tutaj podejścia z remapowanie, czemu sobie > nie kupić EcuMajstra lum SMTka i normalnie zestroić ja wiem że > się da i tacy jak Tommi robią to bez problemu ale dla zwykłego > śmiertelnika najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest > właśnie świnka > pzdr klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > klik z tego co mówił bodajże Colin czyli jeden z twórców EM to nie rozjeżdża sie ale mogę się mylić pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 Witam,a ja panowie mam pytanie z innej beczki... jesli do silniczka ktory bedzie uturbiony(1.2 8v z PI) orginalne wtryski maja okreslony kat rozpylania mieszanki,a wlozymy inne np z FC i one beda mialy inny kat,powiedzmy wezszy. Wtedy mieszanka nie bedzie sie dokladnie w calej komorze spalac,przy okazji moze sie zdarzyc ze mieszanka bedzie sie spalala na tloku co spowoduje jego wypalenie i moga poprostu zrobic sie dziury na tloku.Czy ktos z was co ma silniczek z innymi wtryskami ma takie problemy? Albo jakie wtryski wsadzic zeby nie bylo takich problemow,czyli zeby mialy podobne parametry wtrysku do oryginalnych. Dobrze mysle? jesli nie,to prosze poprawic... dopiero sie ucze za mechanika pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 > Witam,a ja panowie mam pytanie z innej beczki... jesli do silniczka > ktory bedzie uturbiony(1.2 8v z PI) orginalne wtryski maja > okreslony kat rozpylania mieszanki,a wlozymy inne np z FC i one > beda mialy inny kat,powiedzmy wezszy. Wtedy mieszanka nie bedzie > sie dokladnie w calej komorze spalac,przy okazji moze sie > zdarzyc ze mieszanka bedzie sie spalala na tloku co spowoduje > jego wypalenie i moga poprostu zrobic sie dziury na tloku.Czy > ktos z was co ma silniczek z innymi wtryskami ma takie problemy? > Albo jakie wtryski wsadzic zeby nie bylo takich problemow,czyli > zeby mialy podobne parametry wtrysku do oryginalnych. > Dobrze mysle? jesli nie,to prosze poprawic... dopiero sie ucze za > mechanika > pozdro nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze niepotrzebnie sie martwisz to nie jest wtrysk bezposredni gdzie wtryskiwacz macz umieszczony w glowicy tutaj paliwo wtryskiwane jest do kanalu ssacego i juz tam tworzy sie mieszanka pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 > nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze niepotrzebnie sie martwisz to > nie jest wtrysk bezposredni gdzie wtryskiwacz macz umieszczony w > glowicy tutaj paliwo wtryskiwane jest do kanalu ssacego i juz > tam tworzy sie mieszanka > pozdr. Raacja,pomylilem fakty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobi126 Napisano 9 Maja 2008 Udostępnij Napisano 9 Maja 2008 Witam, mam małe pytanie odnośnie turbo... Właśnie wkładam silnik 1100 mpi, głowica, kolektor, przepustnica od punto 75, wydech przelotowy śr.45mm. Czyli szału nie ma, ale nie jest źle. Mam również cały silnik z UT na graty, turbo, ic orurowanie, flansze itp. Czy jest sens uturbiać 1100mpi na tym osprzęcie?? Myslałem nad ogarnięciem paliwa dodatkowym wtryskiem z czujnikiem pod/nadciśnienia, razem ze zmianą kompa na takiego od 1,2mpi b ten od 1,1 podobno niereformowalny Chętnie wysłucham waszych uwag... Pozdrawiam Sobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mado Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 Ja równiez mam inne pytanko. Najprawdopodobniej kupuje silnik 1.2 turbo od kolegi Valo. Tyle ze jest taki oto problem ze ja mam klime i abs a on nie ma. I pytanie do was: czy to moze w czyms przeszkodzic? Bo raz kupowalem łape silnika( nie pamietam która) i do wersji z klima byla inna i to mnie zastanawia... Czy nie bedzie poprostu problemow z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 Jaki ten silnik z UT masz 1.3 czy 1.4?? Ja zakupilem suszarke z UT 1.4 i ja bede macil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 z ABS masz dodatkowe otowry w bloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mado Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > z ABS masz dodatkowe otowry w bloku Czyli jak on nie ma tych otworów to bedzie trudno tak plug and paly? Bo w sumie nie wiem co z tym robic, bo mi silnik padł na amen a juz od dawna sie czailem na ten od Valo. Czyli to raczej nie bedzie prosta operacja, i albo trzeba bedzie rzeźbic albo zrezygnowac z abs...? Bo to jest taka sprawa ze on ma ten silnik od kogos a ten ktos musial go wyciagac z jakeigos punto bo byl w seju. I mozliwe ze poczatkowo byl w aucie z ABS. Darady to jakos rozpoznac po numerach czy nie iwem czym? I gdzie to jest to moze mozna by było zlokalizowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 stary przy turbo zawsze trzeba cos przerobic , zawsze cos wyjdzie w pracniu tak jak pisałem CI na kaciku punto - napewno IC nie zmiescisz przed chłodnica , przewody od klimy moga przeszkadzac itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 Zaloz dodatkowe wtryski plus czujnik nadcisnienia.Prosta i skuteczna metoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobi126 Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > Jaki ten silnik z UT masz 1.3 czy 1.4?? Ja zakupilem suszarke z UT > 1.4 i ja bede macil Silnik to jakaś wydumka, kupiłem rozbite uno turbo które było przyprowadzone z niemiec po numerach wyszło że blok i wałek są od 1,5, a głowica i osprzęt od 1,3T. Chciałem zrobić centrala w maluchu, ale teraz remontuje moje cc i korci mnie żeby je uturbić, a koszty nieporównywalnie mniejsze >Zaloz dodatkowe wtryski plus czujnik nadcisnienia.Prosta i skuteczna metoda. Bartekk, tak też planuje zrobićtylko zastanawiam się nad dwoma małymi wtryskami, jeden lał by jak tylko turbo zaczęło by tłoczyć, a drugi przy większym obciążeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 11 Maja 2008 Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 Nie ma sensu.Dwa dodatkowe seryjne wtryski podpiete pod seryjna instalacje przez czujnik nadcisnienia wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobi126 Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 A jak wygląda sprawa odpężenia silnika?? Jakie ciśnienie doładowania ustawić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 13 Maja 2008 Udostępnij Napisano 13 Maja 2008 znaczy załozyc turbinke , ale cisnienei zeby leciało w powietrze - a wiec nie podlaczyc dolotu ? smarowanie tak , DP do reszty tłumika , filtr z 126p - wylot wolny pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2008 > znaczy załozyc turbinke , ale cisnienei zeby leciało w powietrze - a > wiec nie podlaczyc dolotu ? > smarowanie tak , DP do reszty tłumika , filtr z 126p - wylot wolny > pzdr można ale można przekręcić turbine bo WG nie będzie pracował jak należy, jak by otworzyć klapkę od WG to może latać ale ja bym nie ryzykował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nejmi19 Napisano 13 Maja 2008 Udostępnij Napisano 13 Maja 2008 Witam wszystkich jestem nowy na tym forum ale chyba tu zagoszcze na dluuugo:) Mam kilka pytan.Mam zamiar dolozyc turbine do swojego auta CC z silnikiem 1.2MPI z Punto.Wiekszosc informacji juz mam i duzo probklemow rozwialazlem.Jestem na etapie kompletowania czesci to tego projektu.Mam kilka pytan do Was.Jezeli chodzi o dodatkowe wtryski to czy mozna zastosowac sespol wtryskowy z silnika Punto SPi czy to zadziala,kolejno gdzie mozna dostac zaworek do "oszukania" MAP sensora i jak sie o niego pytac tzn jak go nazwac.Jeszcze jedo pytanie :co by sie stalo jak by zalozyc samo turbo bez dodatkowych wtryskow tzn mieszanka zuborzona by byla wtedy ale jakie by to mialo stutki dla silnika(pytam z czystej ciekawosci) Pozdrawiam wszystystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sportingkbc Napisano 15 Maja 2008 Udostępnij Napisano 15 Maja 2008 Hej, możecie mi podać nr świecy z NGK bo szukam i nigdzie nie mają a te z 1,3 Uno Turbo maja większy gwint niż ta moja :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 16 Maja 2008 Udostępnij Napisano 16 Maja 2008 > Hej, możecie mi podać nr świecy z NGK bo szukam i nigdzie nie mają a > te z 1,3 Uno Turbo maja większy gwint niż ta moja :/ Z punto turbo zakupiłem BCPR6ET (2197) trzy elektrodowe, a dla ciekawostki w 8v seryjne mają nr BCPR6E i są jedno elektrodowe. Czyli punto turbo ma taką samą ciepłotę co wolny ssak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > Witam wszystkich jestem nowy na tym forum ale chyba tu zagoszcze na > dluuugo:) Mam kilka pytan.Mam zamiar dolozyc turbine do swojego > auta CC z silnikiem 1.2MPI z Punto.Wiekszosc informacji juz mam > i duzo probklemow rozwialazlem.Jestem na etapie kompletowania > czesci to tego projektu.Mam kilka pytan do Was.Jezeli chodzi o > dodatkowe wtryski to czy mozna zastosowac sespol wtryskowy z > silnika Punto SPi czy to zadziala,kolejno gdzie mozna dostac > zaworek do "oszukania" MAP sensora i jak sie o niego pytac tzn > jak go nazwac.Jeszcze jedo pytanie :co by sie stalo jak by > zalozyc samo turbo bez dodatkowych wtryskow tzn mieszanka > zuborzona by byla wtedy ale jakie by to mialo stutki dla > silnika(pytam z czystej ciekawosci) > Pozdrawiam wszystystkich Zacznij czytać od pierwszego posta. Ten temat kilka razy się przewinął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPRUCH Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 witam mam takie pytanko Dp mam srednicy 50mm i musze stworzyc jakis wydech chcialem zeby dalej byl tej samej srednicy tylko nie wiem z czego zastosowac tlumniki moze ktos mogl by pomoc oczywiscie najlepiej by bylo jak by te tlumniki byly w pelni przelotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k0nd0 Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > witam mam takie pytanko Dp mam srednicy 50mm i musze stworzyc jakis > wydech chcialem zeby dalej byl tej samej srednicy tylko nie wiem > z czego zastosowac tlumniki moze ktos mogl by pomoc oczywiscie > najlepiej by bylo jak by te tlumniki byly w pelni przelotowe a po co tlumik? silnik doladowany jest wystarczajaco cichy wiec nie ma po co zakladac tlumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > Zacznij czytać od pierwszego posta. Ten temat kilka razy się > przewinął. ale chlopak dobre pytanie zadał moze by tak dodatkowy wtrysk dac nad przepustncia , wykorzystujac mocowanie serii spi?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > ale chlopak dobre pytanie zadał > moze by tak dodatkowy wtrysk dac nad przepustncia , wykorzystujac > mocowanie serii spi?! kiedys sie o to ja tez pytałem. Podobnio będzie duuzo za bogato... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > kiedys sie o to ja tez pytałem. Podobnio będzie duuzo za bogato... ale ja nie mowie zeby seryjny wtrysk od mpi zakladac - tylko odpowiedni do doładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 17 Maja 2008 Udostępnij Napisano 17 Maja 2008 > ale ja nie mowie zeby seryjny wtrysk od mpi zakladac - tylko > odpowiedni do doładowania jezeli chcesz załozyć na gore z spi wrysk to nie da się załozyć z mpi tulko z spi. A wtedy jezeli będziesz go sterował włącznikiem ciśnieniowym to będzie się otwierał na czas pojecynczego wtrsyku mpi.... Ale w mpi są cztery wtryski czyli sumując powinno być tak samo. Teoretycznie jeden etryskiwacz z spi powinien mieć wydajność taką jak cztery z mpi. Czyli jak masz dolot mpi i dotego dołozysz jeden trysk z spi sterowany włącznikiem cisnieniowym i będą takie same czasy otwarcia jak normalnie mi to powinno do jednego bara wystarczyć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nejmi19 Napisano 19 Maja 2008 Udostępnij Napisano 19 Maja 2008 wlasnie tez mi sie wydaje ze bedzie duzo za bogato ale wydaje mi sie ze szlo by to obejsc po przez regulator cisnienia na dodatkowy wtrysk lub jakis zaworek kulowy zeby recznie ustawic dawke paliwa na 5 wtrysk ale to by na zasadzie prob i bledow bylo mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobi126 Napisano 22 Maja 2008 Udostępnij Napisano 22 Maja 2008 Pytanie do osób, które odpręzały silniki. Nie mogę nigdzie znaleść tłoków od 1.2, a nowe kosztują ponad 1000z plnów . Zastanawiam się nad przetoczeniem tłoków od 1.1. Robił ktoś już tak?? Jak z grubością denka tłoka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 23 Maja 2008 Udostępnij Napisano 23 Maja 2008 sprzedam Ci moje tloki od 1.2 ile dajesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobi126 Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 > sprzedam Ci moje tloki od 1.2 ile dajesz a ile chcesz?? myslę ze się dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 24 Maja 2008 Udostępnij Napisano 24 Maja 2008 porozmaiwajmy na <priv> od tego on jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPRUCH Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 pytanie do userow turbolotow jakie uzywacie UPG ?? ja mialem kanapke goetz kwasiak 1mm znowu goetz i mnie to wszytko wydmuchalo i wypalilo i zastanawiam sie co zamiast tego zalozyc czy mozna kupic jakas gotowa stalowa uszczelke ?? moze zamiast goetza zalozyc elringa ale tych uszczelek nigdy ni urzywalem wiec czekam na jakies opinie teraz drugie pytanko generalnie z moim turbo mam problem polega on na tym ze przy pelnym otwarciu przepustnicy zapala sie kontrolka wtrysku i auto zaczyna szarpac i nie jechac dolegliwosc ta pojawia sie najczesciej przy okolo 3000-4000 obr/min silnik wczesniej pracowal w innej budzie i takiego problemu nie bylo tyle tylko ze po przekladce zmienila sie jedna rzecz wczesniej ECU bylo od 1,2 z SMT6 pozniej dane z SMT6 zostaly zgrane na chip i wpiete w kompa i wszytko chulalo jak przelozylismy to do mnie zostawilismy cala wiazke od 1,1 lacznie z kompem i jedyne co do kompa wpielismy chip z nastawami z SMT6 czy roznice miedzy kompami 1,1 i 1,2 sa na tyle duze ze moga takowy blad powodowac?? a jezeli nie to czy prowodyrem moze byc czujnik polozenia walu bo to jedyny w silniku ktorego nie wymienilismy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > pytanie do userow turbolotow jakie uzywacie UPG ?? ja mialem kanapke > goetz kwasiak 1mm znowu goetz i mnie to wszytko wydmuchalo i > wypalilo i zastanawiam sie co zamiast tego zalozyc czy mozna > kupic jakas gotowa stalowa uszczelke ?? moze zamiast goetza > zalozyc elringa ale tych uszczelek nigdy ni urzywalem wiec > czekam na jakies opinie Ja używałem spesso racing i nie było z nią problemu co do drugiego kompa to teraz już nie pamiętam dokładnie ale kompy mogą się różnić pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > pytanie do userow turbolotow jakie uzywacie UPG ?? ja mialem kanapke > goetz kwasiak 1mm znowu goetz i mnie to wszytko wydmuchalo i > wypalilo i zastanawiam sie co zamiast tego zalozyc czy mozna > kupic jakas gotowa stalowa uszczelke ?? moze zamiast goetza > zalozyc elringa ale tych uszczelek nigdy ni urzywalem wiec > czekam na jakies opinie do momentu gdy nie ładujesz 2bary nie martw sie uszczelką, jeśli wydmuchuje to zacznij od poprawnego wystrojenia kompa a skończ na planowaniu bloku i głowicy ewentualnie sprawdzeniu przekłądki którą masz. > teraz drugie pytanko generalnie z moim turbo mam problem polega on na > tym ze przy pelnym otwarciu przepustnicy zapala sie kontrolka > wtrysku i auto zaczyna szarpac i nie jechac dolegliwosc ta > pojawia sie najczesciej przy okolo 3000-4000 obr/min silnik > wczesniej pracowal w innej budzie i takiego problemu nie bylo > tyle tylko ze po przekladce zmienila sie jedna rzecz wczesniej > ECU bylo od 1,2 z SMT6 pozniej dane z SMT6 zostaly zgrane na > chip i wpiete w kompa coś chyba zamotałeś....tak sie nie da... no chyba że... ale nie sądze.... > i wszytko chulalo jak przelozylismy to do > mnie zostawilismy cala wiazke od 1,1 lacznie z kompem i jedyne > co do kompa wpielismy chip z nastawami z SMT6 czy roznice miedzy > kompami 1,1 i 1,2 sa na tyle duze ze moga takowy blad > powodowac?? a jezeli nie to czy prowodyrem moze byc czujnik > polozenia walu bo to jedyny w silniku ktorego nie wymienilismy?? kompy sa inne, mapy sa inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > coś chyba zamotałeś....tak sie nie da... no chyba że... ale nie > sądze.... Oczywiście, że tak się nie da m.in. z powodu innej rozdzielczości map. Wiadomo, że da się ustawić takie same parametry pracy silnika jak za pomocą SMT, ale napewno nie w ten sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Oczywiście, że tak się nie da m.in. z powodu innej rozdzielczości > map. Wiadomo, że da się ustawić takie same parametry pracy > silnika jak za pomocą SMT, ale napewno nie w ten sposób nie no mnie chodziło o to że może ktoś wpadł na pomysł sprawdzenia jakie korekcje wprowadza smt, przerobić to na czasy wtrysku i zapłon zaaplikowac te wartości do ecu strojąc silnik ale to i tak do bani bez zmiany mapa bo pewnie smt widziało innego mapa niż seria itp itd. a jak ktoś jeszcze zasadził eprom z 1.1 do 1.2 i to działa to ja już niewiem co powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 W sumie to może poczekajmy aż kolega dokładnie wyjaśni jak to było zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SPRUCH Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > W sumie to może poczekajmy aż kolega dokładnie wyjaśni jak to było > zrobione a zatem poczatkowo silnik pracowal na wiazce od 1,2 duzym kompie i zostal wystrojony na SMT6 nastepnie zostaly przygotowane 3 chipy na podstawie danych z SMT6 i wykonane byly przez ciebie tommi (dla evila je robiles) i ponoc po wlozenie ich do kompa 1,2 bylo wszytko ok poprzedni wlasciciel wsadzal je takze do kompa 1.1 podlaczal to pod swoja wiazke i dalej to chulalo nastepnie silnik zosta wyciagniety z budy i wsadzony do mojej zostal on podlaczony do wiazki z 1,1 i takiego tez kompa a do niego zostal dolozony jeden z 3 chipow i wszystko niby chula ale wystepuje blad w sytuacji opisanej wczesniej ostatnio tez padly podejzenia na czujnik polozenia walu ale nie wiem czy to mozliwe zeby on tak regularnie swirowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > a zatem poczatkowo silnik pracowal na wiazce od 1,2 duzym kompie i > zostal wystrojony na SMT6 nastepnie zostaly przygotowane 3 chipy > na podstawie danych z SMT6 i wykonane byly przez ciebie tommi > (dla evila je robiles) i ponoc po wlozenie ich do kompa 1,2 bylo > wszytko ok jedyna taka rzeźba była u Alfiego, było wywalone smt i zasadzony komp od fefnastki ale w n/a, innych takich rzeźb nie robiłem i nigdy nie zgrywałem nic z smt bo nawet kabla nigdy nie miałem > poprzedni wlasciciel wsadzal je takze do kompa 1.1 > podlaczal to pod swoja wiazke i dalej to chulalo jest to niemożliwe > nastepnie > silnik zosta wyciagniety z budy i wsadzony do mojej zostal on > podlaczony do wiazki z 1,1 i takiego tez kompa a do niego zostal > dolozony jeden z 3 chipow i wszystko niby chula ale wystepuje > blad w sytuacji opisanej wczesniej niema możliwości żeby chip z 1.1 spi działał bezproblemowo w kompie 1.2 mpi więc sprawa jest mocno naciągana..... > ostatnio tez padly podejzenia > na czujnik polozenia walu ale nie wiem czy to mozliwe zeby on > tak regularnie swirowal jeśli chip był robiony pod n/a to na turbo silnik zawsze będzie świrował powiem więcej.... nie kojaze zadnego evila..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ipIV Napisano 10 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2008 Witam, proszę mnie nie zjechać od razu, bo jestem laikiem w tej kwestii... Tak sobie siedzę i myślę.... (Mowa tutaj o PII 1.2 8V bardzo podobnie jak w SC 1.1 MPI po fl) Jak sie ma gazowania do T.... Jakby zapodać T razem z sekwencją... w ten sposób, żeby dać zawór kogoś tam (była tu o nim mowa) Ten co reguluje ciśnienie doładowania, najlepiej jakiś elektryczny.... i połączyć to razem z gazem.... tzn: silnik zimny i pracuje na benzynie: Zawór się otwiera i popuszcza całe doładowanie... silnik pracuje na benie jakby był bez T. w momencie przełączenia na gaz powiedzmy zawór ustawia się na 0,8 bara i gaz wkracza do dzieła.... Dało by radę coś takiego zrobić?... Ogólnie to koszt eksploatacji będzie podobny jak bez T, koszt montażu T bedzie podobny... zamiast SMT6, strojenia i wydajniejszych wtrysków przyjdzie gasss sekwencja Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2008 > Witam, proszę mnie nie zjechać od razu, bo jestem laikiem w tej > kwestii... > Tak sobie siedzę i myślę.... (Mowa tutaj o PII 1.2 8V bardzo podobnie > jak w SC 1.1 MPI po fl) Jak sie ma gazowania do T.... > Jakby zapodać T razem z sekwencją... w ten sposób, żeby dać zawór > kogoś tam (była tu o nim mowa) Ten co reguluje ciśnienie > doładowania, najlepiej jakiś elektryczny.... i połączyć to razem > z gazem.... tzn: > silnik zimny i pracuje na benzynie: > Zawór się otwiera i popuszcza całe doładowanie... silnik pracuje na > benie jakby był bez T. > w momencie przełączenia na gaz powiedzmy zawór ustawia się na 0,8 > bara i gaz wkracza do dzieła.... > Dało by radę coś takiego zrobić?... > Ogólnie to koszt eksploatacji będzie podobny jak bez T, koszt montażu > T bedzie podobny... zamiast SMT6, strojenia i wydajniejszych > wtrysków przyjdzie gasss sekwencja > Co myślicie? głupota pierwszej wody, albo rybki albo akwarium nie mieszaj bo skończy sie wybuchem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ipIV Napisano 10 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2008 > głupota pierwszej wody, albo rybki albo akwarium nie mieszaj bo > skończy sie wybuchem.... Czyli dać sobie spokój z gazownią i zrobić to tak jak należy i nic nie kombinować... A i dobrze kubeł zimnej wody na głowie nikomu nie zaszkodzi zanim zrobi coś złego Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2008 > Czyli dać sobie spokój z gazownią i zrobić to tak jak należy i nic > nie kombinować... A i dobrze kubeł zimnej wody na głowie nikomu > nie zaszkodzi zanim zrobi coś złego > Pozdr! ot co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo_BB Napisano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2008 Do ilu KM starcza te wtryski w 1.2 T ? http://moto.allegro.pl/item427728448_wtryskiwacze_vw_audi_1_8_turbo_1_8t_komplet.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GMP900 Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 Chlopaki mam taki plan: mysle nad uturbieniem 1.2 8v ale chcialem motorek lekko odprezyc poprzez "kanapke" ale niestety nie wiem skad skolowac owa wkladke? Moze zapdoacie jakims cynkiem... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Chlopaki mam taki plan: > mysle nad uturbieniem 1.2 8v ale chcialem motorek lekko odprezyc > poprzez "kanapke" ale niestety nie wiem skad skolowac owa > wkladke? Moze zapdoacie jakims cynkiem... > pzdr. poszukać warsztatu gdzie wycinają metal laserowo dac im UPG i kazać wyciąć taką samą z metalu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
furious Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > Chlopaki mam taki plan: > mysle nad uturbieniem 1.2 8v ale chcialem motorek lekko odprezyc > poprzez "kanapke" ale niestety nie wiem skad skolowac owa > wkladke? Moze zapdoacie jakims cynkiem... > pzdr. Pogadaj z kolegą Lesiu.Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.