Glaca Napisano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2010 > Faktycznie, a ja matematyk niby Pocieszaj się, że to już pod fizykę zalatuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 Nie wiem, ale chyba szukajka mnie nie lubi, a jestem przekonany że już było. Od czego szukać EBC electronic boost controller, jakiś numer części, model auta? Co macie u siebie? MBC czy EBC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > Nie wiem, ale chyba szukajka mnie nie lubi, a jestem przekonany że już było. > Od czego szukać EBC electronic boost controller, jakiś numer części, model auta? > Co macie u siebie? MBC czy EBC? nigdzie jako "część" nie występuje, jest solenoid do budowy EBC ale czymś go trzeba wysterować, na ogół świnią albo SA. występuje np. w VAG-ach 1.8t itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 > nigdzie jako "część" nie występuje, jest solenoid do budowy EBC ale czymś go trzeba wysterować, na > ogół świnią albo SA. > występuje np. w VAG-ach 1.8t itp. hmm... A takie coś się nada "ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY" ? Mam Ecumastera 3 z wbudowanym mapsensorem więc będzie czym sterować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 Cześć. Ja troszkę w innej sprawię, poszukuję rysunków, uszczelek, informacji, czegokolwiek co pomogło by mi zwymiarować flansze do turbiny jak w temacie? To chba jakieś IHI jes. Ma ktoś s kolegów turbinowców taką turbinkę w ręku? Proszę o pomoc i o info na PRIV Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 > hmm... > A takie coś się nada "ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY" ? > Mam Ecumastera 3 z wbudowanym mapsensorem więc będzie czym sterować. wygląda na to że sie nada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 > wygląda na to że sie nada Ja sie tam na tym nie znam, bo u mnie nie zaden BC nie występuje, ale wymianiałem kiedyś taki właśnie zawór w TDI, i nie jestem pewien czy to ten sam, czy inny jest, ale niektóre z nich są podciśnieniowe (ten, który sterował turbiną w tym TDI był) i wobec powyższego nie wiem czy by się nadał do WG nadciśnieniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 > Ja sie tam na tym nie znam, bo u mnie nie zaden BC nie występuje, ale wymianiałem kiedyś taki > właśnie zawór w TDI, i nie jestem pewien czy to ten sam, czy inny jest, ale niektóre z nich są > podciśnieniowe (ten, który sterował turbiną w tym TDI był) i wobec powyższego nie wiem czy by > się nadał do WG nadciśnieniowego. on ma tylko puszczać albo nie, pod/nadciśnienie, w WG to robi problem ale w solenoidzie nic a nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 > Ja sie tam na tym nie znam, bo u mnie nie zaden BC nie występuje, ale wymianiałem kiedyś taki > właśnie zawór w TDI, i nie jestem pewien czy to ten sam, czy inny jest, ale niektóre z nich są > podciśnieniowe (ten, który sterował turbiną w tym TDI był) i wobec powyższego nie wiem czy by > się nadał do WG nadciśnieniowego. nada siem tylko przy ciśnieniach powyżej 1 bara trzeba dawać zwężke na wejściu do tego zaworka bo ciśnienie potrafi falować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 Chciałbym się dowiedzieć jaki będzie koszt uturbienia p1 1.2 16v Chciałbym wiedzieć jakie dokładnie trzeba części i jakie koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > Chciałbym się dowiedzieć jaki będzie koszt uturbienia p1 1.2 16v > Chciałbym wiedzieć jakie dokładnie trzeba części i jakie koszta. Przeczytaj pierwszy post w tym temacie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sprawek Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > Chciałbym się dowiedzieć jaki będzie koszt uturbienia p1 1.2 16v > Chciałbym wiedzieć jakie dokładnie trzeba części i jakie koszta. napisz do majstra albo szarego slyszalem ze bawia sie w takie rzeczy... konkretnej ceny odpowiedzi oraz szczegolow uzyskasz juz od nich pewien gosc z czestochowy wycenil koszt 16 na 8k wjezdzasz wyjezdzasz on wsio zalatwia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 1. Jaki będzie efekt zmiany kolektora z bardzo ciasnego, w którym spaliny nie mają łagodnych przejść, walą w ścianki pod kątem prostym itp na takiego typowego barana? 2. Jaki będzie efekt zmiany turbiny z IHI RHB5 VL3 na Garrett TB221 (z nissana 300zx dokładnie na tą ) przy założeniu, że IHI ma ten ciulatowy kolektor a garrett byłby na baranie? 3. Ile można dmuchać bezpiecznie z kanapką na 2mm przekładce i stalówkach? Pacjent - 1.2 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > 1. Jaki będzie efekt zmiany kolektora z bardzo ciasnego, w którym spaliny nie mają łagodnych > przejść, walą w ścianki pod kątem prostym itp na takiego typowego barana? > 2. Jaki będzie efekt zmiany turbiny z IHI RHB5 VL3 na Garrett TB221 (z nissana 300zx dokładnie na > tą ) przy założeniu, że IHI ma ten ciulatowy kolektor a garrett byłby na baranie? > 3. Ile można dmuchać bezpiecznie z kanapką na 2mm przekładce i stalówkach? > Pacjent - 1.2 8v z tym pkt 3 chyba zalezy ile wysokosci ma glowka i blok bo to u kazdego ciut inaczej wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > 1. Jaki będzie efekt zmiany kolektora z bardzo ciasnego, w którym spaliny nie mają łagodnych > przejść, walą w ścianki pod kątem prostym itp na takiego typowego barana? > 2. Jaki będzie efekt zmiany turbiny z IHI RHB5 VL3 na Garrett TB221 (z nissana 300zx dokładnie na > tą ) przy założeniu, że IHI ma ten ciulatowy kolektor a garrett byłby na baranie? > 3. Ile można dmuchać bezpiecznie z kanapką na 2mm przekładce i stalówkach? > Pacjent - 1.2 8v ta turbina jakie ma a/r zimne i gorace ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > z tym pkt 3 chyba zalezy ile wysokosci ma glowka i blok bo to u kazdego ciut inaczej wyjdzie Blok i głowica były raz zabielane leciutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > ta turbina jakie ma a/r zimne i gorace ? Nie wiem, mam tylko te foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 8 Września 2010 Udostępnij Napisano 8 Września 2010 > ta turbina jakie ma a/r zimne i gorace ? Zimna 48. Ciepła niestety info na muszli brak. Coś mi dzwoni ze 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > Zimna 48. Ciepła niestety info na muszli brak. Coś mi dzwoni ze 64 dokładnie, na ar64 to raczej nie pojeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > dokładnie, na ar64 to raczej nie pojeździ za duzo czy co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > za duzo czy co ? stanowczo. Ar 48 to maximum dla fajerki mialem w t25 ar64.. gdzies od 5 tys na 2 biegu cos tam zaczynala pompowac;p ogólnie to nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Jaką polecacie sondę szerokopasmową w dobrej cenie? Z kontrolerem i ze wskaźnikiem? I w jakiej odległości od trubinki powinna być zamontowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > stanowczo. Ar 48 to maximum dla fajerki > mialem w t25 ar64.. gdzies od 5 tys na 2 biegu cos tam zaczynala pompowac;p ogólnie to nie polecam to zle, bo kolega taka montuje moze jakas zwezke w dolot hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > to zle, bo kolega taka montuje moze jakas zwezke w dolot hmm no nie wiem jak w inny sposób sobie z tym poradzic.. znalezienie muszli np ar48 graniczy niemal z cudem, towar mocno deficytowy. Ja znalazłem dosc szybko na UT forum muszel ar36 czyli jeszcze lepiej.. poprostu pasuje do tego t25, ma tylko troche nie typową flansze na downpipe foto foto2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > no nie wiem jak w inny sposób sobie z tym poradzic.. znalezienie muszli np ar48 graniczy niemal z > cudem, towar mocno deficytowy. Ja znalazłem dosc szybko na UT forum muszel ar36 czyli jeszcze > lepiej.. poprostu pasuje do tego t25, ma tylko troche nie typową flansze na downpipe > foto > foto2 daj link do fotek bo nie kazdy jest zarejestrowany na tym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > daj link do fotek bo nie kazdy jest zarejestrowany na tym forum jakiś tekst jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > stanowczo. Ar 48 to maximum dla fajerki > mialem w t25 ar64.. gdzies od 5 tys na 2 biegu cos tam zaczynala pompowac;p ogólnie to nie polecam Czyli wychodzi na to, że zawsze warto zadawać pytania... Ok, odpuszczam sobie tego garreta i zaczynam bardziej dbać o IHI, żeby się nie rozleciała Zmienię tylko kolektor na bardziej profi i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Albo szukaj muszelki o odpowiednim AR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > Czyli wychodzi na to, że zawsze warto zadawać pytania... > Ok, odpuszczam sobie tego garreta i zaczynam bardziej dbać o IHI, żeby się nie rozleciała > Zmienię tylko kolektor na bardziej profi i zobaczymy. zamiast tego gareta poprostu zapodaj kkk03s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > Jaką polecacie sondę szerokopasmową w dobrej cenie? Z kontrolerem i ze wskaźnikiem? I w jakiej > odległości od trubinki powinna być zamontowana? jak najbliżej głowicy PRZED turbiną Innovate ponoć autogałgan coś zrobił ale ja bym nie ryzykował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > zamiast tego gareta poprostu zapodaj kkk03s Po prostu mówisz? Obawiam się, że to nie będzie takie proste bo u Drupiego w piwnicy leży tylko ten garret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Auto nie z grupy fiata ale przez sentyment oraz ilość fachur zapytam tutaj: seryjne ładowanie miało być 0.6 -0.7 wymieniłem cały wydech na ok 2' oraz custom DP Jade normalnie ładuje 0.5 jak depnę w podłogę to leci od razu pod 0,9 (fuel cut) i chodzi dziwnie. Jak zrobić żeby było stabilne powiedzmy 0,7 Boostem steruje solenoid - zamieniłem się z kumplem ale nic się nie zmieniło :/ Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > jak najbliżej głowicy PRZED turbiną hmm..., skoro mam dać na kolektorze wydechowym to mam możliwość zrobienia tego w dowolnym punkcie. > Innovate Tania nie jest, ale najwidoczniej jakość idzie z ceną i w opisie jest że da się podpiąć pod ecumastera >ponoć autogałgan coś zrobił ale ja bym nie ryzykował. Też chyba bym nie zaryzykował bo widzę jak działa ich wskaźnik ciśnienia oleju - wskazówka się przycina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > jak najbliżej głowicy PRZED turbiną nie pomyliłeś przypadkiem szerokopasmówki a EGT? > Innovate ponoć autogałgan coś zrobił ale ja bym nie ryzykował. innowate polecam, daję rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > hmm..., skoro mam dać na kolektorze wydechowym to mam możliwość zrobienia tego w dowolnym punkcie. powinna byc na zejściu 4w1 lub 2w1 (w zależności od tego jaki jest kolektor 4w1 lub 4w2w1) żeby łapała afr z wszystkich cylindrów a nie tylko z jedengo, czy dwóch, bo jakby Ci sie przywiesił wtrysk na jednym, lub zmalała jego wydajność to znów Ci stopi tłoka a na wskaźniku Ci tego nie wykaże. > Tania nie jest, ale najwidoczniej jakość idzie z ceną i w opisie jest że da się podpiąć pod > ecumastera w gałganie też sie da tylko wiiększość użytkowników o tym nie wie > Też chyba bym nie zaryzykował bo widzę jak działa ich wskaźnik ciśnienia oleju - wskazówka się > przycina. ja mam gałgana za 650zł z zegarkiem cyfrowym, podłączony do majstra jexdzi u mnie ponad 10tys km i nie wysadziłem jeszcze silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 > jak najbliżej głowicy PRZED turbiną > Innovate ponoć autogałgan coś zrobił ale ja bym nie ryzykował. Najpierw Zeton z AFR 20 na wolnych obratach, teraz ty Na mojej jest jasno i wyraźnie napisane, że ma być w pionie do góry i minimum 40cm za turbiną, bo bliżej się zjara. Ja mam kompletny zestaw Zeitronixa razem z EGT, i chociaż miałem na początku problemy z softem i setupem, to z nową wersją oprogramowania na PC wszystko mi bangla full profi i chyba polecam, aczkolwiek moduł i jego wyświetlacz mają ograniczenia pewnego rodzaju, ale mi nie przeszkadzają. Co do sterowania ECUmasterem czy innym, to ma 2 wyjścia, jedno wąsko pasmowe 0-1V jako emulacja wąskiej lambdy, i szerokopasmowe 0-5V, które można se podłączyć do czego chcesz co to zaakceptuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > nie pomyliłeś przypadkiem szerokopasmówki a EGT? > innowate polecam, daję rade faktycznie , poyebało mnie sie z EGT, po całym dniu tyrki trzyliterówki mnie siem zlały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > Najpierw Zeton z AFR 20 na wolnych obratach, teraz ty Na mojej jest jasno i wyraźnie napisane, że > ma być w pionie do góry i minimum 40cm za turbiną, bo bliżej się zjara. wiem wiem yebło mnie sie > Ja mam kompletny zestaw Zeitronixa razem z EGT, i chociaż miałem na początku problemy z softem i > setupem, to z nową wersją oprogramowania na PC wszystko mi bangla full profi i chyba polecam, > aczkolwiek moduł i jego wyświetlacz mają ograniczenia pewnego rodzaju, ale mi nie > przeszkadzają. Co do sterowania ECUmasterem czy innym, to ma 2 wyjścia, jedno wąsko pasmowe > 0-1V jako emulacja wąskiej lambdy, i szerokopasmowe 0-5V, które można se podłączyć do czego > chcesz co to zaakceptuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > Po prostu mówisz? Obawiam się, że to nie będzie takie proste bo u Drupiego w piwnicy leży tylko ten > garret Szukaj, fajna turbinka i dosc nisko wstaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 fajny ten Zeitronix, gdzie go kupowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > fajny ten Zeitronix, gdzie go kupowałeś? EFI Parts Możesz też zamówić u producenta, ale zabulisz przez uszy za cło. Co prawda cena w UK jest też z tymże cłem, ale ponieważ sprowadzają masowo, to chyba ogólnie jest trochę taniej. Ale sprawdź. Jeżeli faktycznie se na to zęby ostrzysz i chcesz z wyświetlaczem LCD, to upewnij się, że sprzedają najnowszy rev. hardware-u. Jest z tym modułem jeden spory problem, on rozumie tylko swoje firmowe MAP sensory do pokazywania boost-a. Jeżeli chcesz podłączyć inny, to musisz zrobić sobie konwerter napięcia taki, żeby Twój MAP sensor wyglądał my na firmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > Szukaj, fajna turbinka i dosc nisko wstaje Brak kasy na takie luksusy. BTW - w czym była fabrycznie montowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > Brak kasy na takie luksusy. > BTW - w czym była fabrycznie montowana? 1,8 T VAG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > 1,8 T VAG Ile tłoczyła nominalnie i do ilu podoła bez szwanku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > Ile tłoczyła nominalnie i do ilu podoła bez szwanku? Nie wiem ile w serii ladowala ale na 1 barze ciagnie do czerwonego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 > Nie wiem ile w serii ladowala ale na 1 barze ciagnie do czerwonego Mój też ciągnie ale... pytanie - jak długo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 12 Września 2010 Udostępnij Napisano 12 Września 2010 Potrzebuje rozwiercić nieco WG oraz dorobić później do tego odpowiednio większą blaszkę bo mam boost creep Gdzie w warszawie mogę bez obaw oddać turbo do tego zabiegu i ile zedrą? Dość pilne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Teraz mam tak. Przez wielu bardzo skrytykowany kolektor. Jakoś tam działa, nie mam porównania z innym to nie wiem jak mógłby... Czy wiele się zmieni jak zrobię tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 15 Września 2010 Udostępnij Napisano 15 Września 2010 wiele sie zmieni na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.