woj76 Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > co masz na mysli mowiac z glowa?? Jest parę różnych metod i "celów" podłączania. Jedna to, żeby T się samoczynnie chłodziło po wyłączeniu silnika, druga, żeby się chłodziło w czasie pałowania. Jeżeli sam dobrze to rozumiem to się częściowo (ale nie zupełnie) wykluczają. Z tym również proponuję przeszukać wątek wstecz, bo tłukliśmy temat ostro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Jest parę różnych metod i "celów" podłączania. Jedna to, żeby T się samoczynnie chłodziło po > wyłączeniu silnika, druga, żeby się chłodziło w czasie pałowania. Jeżeli sam dobrze to > rozumiem to się częściowo (ale nie zupełnie) wykluczają. Z tym również proponuję przeszukać > wątek wstecz, bo tłukliśmy temat ostro. czyli, jak ma byc do jazdy na codzien i czasem do pogonienia kogos, to obedzie sie bez chlodzenia, tak?? jeszcze jedna kwestia. MBC, czy EBC?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > czyli, jak ma byc do jazdy na codzien i czasem do pogonienia kogos, to obedzie sie bez chlodzenia, > tak?? > jeszcze jedna kwestia. MBC, czy EBC?? A czym to będziesz sterował, DET? Z MBC będziesz na łasce turbiny i sprężyny WG jak chodzi o stabilność doładowania, z EBC pełna kontrola. Mam MBC i od 4.5-5krpm doładowanie mi spada o prawie 0.1 bara (nawet chyba kiedyś wykres zamieściłem tutaj) i nic nie jestem w stanie z tym zrobić (a na prawdę mocno próbowałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > A czym to będziesz sterował, DET? Z MBC będziesz na łasce turbiny i sprężyny WG jak chodzi o > stabilność doładowania, z EBC pełna kontrola. Mam MBC i od 4.5-5krpm doładowanie mi spada o > prawie 0.1 bara (nawet chyba kiedyś wykres zamieściłem tutaj) i nic nie jestem w stanie z tym > zrobić (a na prawdę mocno próbowałem). DET 3 w FIT prawdopodobnie... wiec jesli EBC, to jaki zawor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > DET 3 w FIT prawdopodobnie... wiec jesli EBC, to jaki zawor?? przy det3 w fit na "sekwencji" nie ma sterowania ebb, jedynie fit w fulgrupie można by ebc założyć Jeśli ebc to jakikolwiek :D ogólnie polecane są MACi, albo coś z pitburga lum jakikolwiek n73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > przy det3 w fit na "sekwencji" nie ma sterowania ebb, jedynie fit w fulgrupie można by ebc założyć > Jeśli ebc to jakikolwiek :D ogólnie polecane są MACi, albo coś z pitburga lum jakikolwiek n73 a duzo sie traci, jak bedzie fullgroup?? wlasnie tak cos mi sie kojazy, ze bylo o tym w instrukcji, ale czytalem w wyrze po polnocy i wiele nie pamietam z niej warto?? blow-off Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 Mogles ja obrocic pod katem 45 stopni tak jak ja, bo jak obrocisz w dol to rura wylotowa moze wyjsc nisko Jesli chodzi o restryktor to zaloz originalna srube na bandzo z tej turbiny z subaru, ja mam ori restryktor i daje rade Co do chlodzenia to kiedys nie mialem podlaczonego, teraz mam podlaczone i nie widze roznicy ale ja bym podlaczyl Co do dolotu to ja mam wsio fi50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 Jak pierwsze sa z 1,8t 180km to maja kolo 320ccm, beda ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > Jak pierwsze sa z 1,8t 180km to maja kolo 320ccm, beda ok shoupi chopie, widze masz chcec mi pomoc bedzie trzeba nawiazac jakis kontakt z kartka, dlugopisem, zrobic goraca linie i omowic pare tematow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > a duzo sie traci, jak bedzie fullgroup?? wlasnie tak cos mi sie kojazy, ze bylo o tym w instrukcji, > ale czytalem w wyrze po polnocy i wiele nie pamietam z niej > warto?? > blow-off ja mam takiego bov-a jestem zadowolony z niego lesiu tez takiego ma lub miał bo nie wiem co teraz zakłada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > ja mam takiego bov-a jestem zadowolony z niego lesiu tez takiego ma lub miał bo nie wiem co teraz > zakłada Ten bov jest fajny bo jak na kopie jest dobrze wykonany ale ma dla mnie dwa duuuze minusy, okropnie wyglada i ma dzwiny dzwiek, zamiast robic klasyczne psyyyyyyyt to jakos tak dziwnie gwizdze Ja mam TheSun'a III i jestem zadowolony ale co user to opinia bo one lubia sie blokowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > Jak pierwsze sa z 1,8t 180km to maja kolo 320ccm, beda ok a widziales je na obrazku?? beda pasic?? bo moge je miec w dobrej kasie, tylko nie chce kupowac, jak sie okaze, ze sa zle i beda lezaly...jeden taki komplet juz mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > Ja mam TheSun'a III i jestem zadowolony ale co user to opinia bo one lubia sie blokowac masz jakiegos linka?? bo wolalbym psssssssssssssst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > masz jakiegos linka?? bo wolalbym psssssssssssssst ale ten HKS dobrze sycy Szołpasowi coś w głowie dwizda :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > ale ten HKS dobrze sycy Szołpasowi coś w głowie dwizda :D Tak chodzi twoj, nie slychac super ale nic lepszego nie znalazlem A tak chodzil TheSun u sejacza, moj chodzi identycznie tylko nie syczy na wolnych: A te kopie chodza jak ori z tego filmu z wsadzonym tym "gwizdkiem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > Tak chodzi twoj, nie slychac super ale nic lepszego nie znalazlem faktycznie, ja mam innego hksa, starszą wesję, taką całą gładką, ameliniową wypojejowaną. :D Podobno to jest jeszcze "stary" oryginał a nie nowe podróbki ssqv style Zresztą seba w Corsie ma dokładnie takiego samego jak mój itak samo psssyta a nie gwizda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > Tak chodzi twoj, nie slychac super ale nic lepszego nie znalazlem > A tak chodzil TheSun u sejacza, moj chodzi identycznie tylko nie syczy na wolnych: > A te kopie chodza jak ori z tego filmu z wsadzonym tym "gwizdkiem" wybieram bramke numer dwa :D o takie cusik mi chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > wybieram bramke numer dwa :D o takie cusik mi chodzi pamiętaj ze the sun jest na tłoczku a to lubi się zacuiąć :D hks jest na membranie i nie ma prawa się to stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > pamiętaj ze the sun jest na tłoczku a to lubi się zacuiąć :D hks jest na membranie i nie ma prawa > się to stać jeszcze przemysle sprawe. lesiu, jak miales odprezonny silnik?? jaka upg i przekladka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > jeszcze przemysle sprawe. lesiu, jak miales odprezonny silnik?? jaka upg i przekladka?? uszczelka stalowa z t-jeta + przekłada metalowa pod to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > uszczelka stalowa z t-jeta + przekłada metalowa pod to. Jaka gruba przekladke miales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > pamiętaj ze the sun jest na tłoczku a to lubi się zacuiąć :D hks jest na membranie i nie ma prawa > się to stać Podroby tez sa na membranie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 Sun II :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 > Sun I :D Moj chodzi tak samo tylko ze ja mam III a Ty II http://www.proracingtechnology.com/html/bov.html Wlasnie na stronie zobaczylem ze juz jest TheSun IV, no i membranowy Cosmo HP jest w dobrej cenie, kiedys byl fest drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 > Moj chodzi tak samo tylko ze ja mam III a Ty II > http://www.proracingtechnology.com/html/bov.html > Wlasnie na stronie zobaczylem ze juz jest TheSun IV, no i membranowy Cosmo HP jest w dobrej cenie, > kiedys byl fest drogi No wiem, nie doklikało mi kreski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 Panowie pytanko, silnik 1.2 mpi, najprawdopodobniej tzw. hybryda. przyłożony z pandy rok 2008. po najniższej lini oporu low turbo jak kosztami by wyglądami ? Z góry dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 > Panowie pytanko, silnik 1.2 mpi, najprawdopodobniej tzw. hybryda. przyłożony z pandy rok 2008. po > najniższej lini oporu low turbo jak kosztami by wyglądami ? > Z góry dzięki za odpowiedz wszystko zalezy za jaka cene dostaniesz graty czyli turbine, icek, bov-a, troche kolanek do wydechu czy dolotu i jakie załorzysz zegary. cena moze sie zaczynac od 1500 do zalezy jakie graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 a do tego silniczka jaki komplet byście proponowali ?, i jak dużo zachodu z turbinką jest (profesjonalny garage czy 3 mechaników przy domu da rade to zrobić ;p) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 > masz jakiegos linka?? bo wolalbym psssssssssssssst Blow Off Properfekt Ahamay sie nie obrazi myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 > a do tego silniczka jaki komplet byście proponowali ?, i jak dużo zachodu z turbinką jest > (profesjonalny garage czy 3 mechaników przy domu da rade to zrobić ;p) kolego zalezy ile kasz kasy na taki projekt ale jak masz ogarnietych mechaników to powini to zrobic, jak chcesz oddac do jakiegos garage to oddaj ja polecam MTG a tak na marginesie uzupełnij dane swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 Mam do Was pytanie, na jakich świecach jeździcie, które polecacie. Głowicę mam z 1.2 8V, kable magnecor, stopień sprężania nie mam pojęcia, odprężony jest tłokami z 1.2 w bloku z 1.1, jeśli to ma jakieś znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 Panowie, przymierzam sie to turbiny od dłuższego czasu, zbieram informacje, wskazówki, i graty.. wiec myślę że przez kilka miesięcy tj w trakcie budowy turbolota, bedę Was męczył pytaniami Pytanie nr.1 Czym poprawnie, solidnie odprężyć 1.2 MPI 8V (dawca Panda 2008r) Pozdrawiam i licze na pomoc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2012 > Pytanie nr.1 > Czym poprawnie, solidnie odprężyć 1.2 MPI 8V (dawca Panda 2008r) > Pozdrawiam i licze na pomoc:) Uszczelka stalowa z grande punto 1.4 8v rozwarstwiona i wlozona w srodek stalowa blacha przekladka 2mm gruba. ewentualnie z tego co mi sie gdzues obilo o uszy to mozna tez zalozyc glowice od srtarego 1.2 75 i to solidnie odpreza. nie pamietam tylko czy to sie tyczylo 1.1 czy 1.2 z niwej pandy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 Okej, a tą stalową blaszke / przekładkę która ma iść miedzy rozwarstwioną uszczelke z GP, można gdzies kupić, ktoś to potrafi wydziubać czy samemu trzeba zmajstrować (jeśli tak to w jaki sposób) i czy 2 mm to nie za dużo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Okej, a tą stalową blaszke / przekładkę która ma iść miedzy rozwarstwioną uszczelke z GP, można > gdzies kupić, ktoś to potrafi wydziubać czy samemu trzeba zmajstrować (jeśli tak to w jaki > sposób) i czy 2 mm to nie za dużo ? Lesiu Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Okej, a tą stalową blaszke / przekładkę która ma iść miedzy rozwarstwioną uszczelke z GP, można > gdzies kupić, ktoś to potrafi wydziubać czy samemu trzeba zmajstrować (jeśli tak to w jaki > sposób) i czy 2 mm to nie za dużo ? Zamów właśnie u Lesia, on Ci wytnie i przyśle. 2mm to nie za dużo, 2.5 się wkłada i też jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Zamów właśnie u Lesia, on Ci wytnie i przyśle. > 2mm to nie za dużo, 2.5 się wkłada i też jest ok. A uszczelke z 1.4.8v z ASO zamówić tak ? ona będzie pasować do 1.2 8v ? bo aż się dziwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Uszczelka stalowa z grande punto 1.4 8v rozwarstwiona i wlozona w srodek stalowa blacha przekladka > 2mm gruba. > ewentualnie z tego co mi sie gdzues obilo o uszy to mozna tez zalozyc glowice od srtarego 1.2 75 i > to solidnie odpreza. nie pamietam tylko czy to sie tyczylo 1.1 czy 1.2 z niwej pandy. Jesteś Lesiu pewny rozwarstwiania tej uszczelki z GP? Bo ostatnie wiadomości jakie mam, to że się z t-jeta 3-warstwową uszczelkę rozwarstwia i daje zamiast środka przekładkę, z GP są 2-warstwowe. Czy po doświadczeniach wychodzi, że to wszystko jedno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 Jak dobrze pamiętam to zamawiałem od 1.4 V8 i była trzy warstwowa. Więc chyba tak jest. Ja dawałem przekładkę 3mm i po fakcie jeszcze się zastanawiałem czy nie za mało. Głowica zdjęta -czyli planowanie(nie wiadomo które z kolei) Uszczelka stalowa jest cieńsza niż oryginalna. I w sumie przekładka 2 mm nie za dużo daje. U mnie po odprężeniu 3mm przekładką praktycznie nie było straty mocy. A przejechałem tak parę tysięcy zanim założyłem T. A tak z innej beki. Ostatnio już myślałem że zabiłem silnik. Brak mocy. Bost zamiast 1 -- 0.5 Nie wkręcał się na obroty. Strzelał i prychał. Po długich walkach Taka mała kropka.Iskra wypalił otworek i robiła to całe zamieszanie. Wymiana i autko jak nowe. A oglądałem kable wcześniej ze dwa razy ale tego nie zauważyłem.(kable miały niecałe 1.5 roku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Zamów właśnie u Lesia, on Ci wytnie i przyśle. > 2mm to nie za dużo, 2.5 się wkłada i też jest ok. Ja mam 16v ktora jest bardziej doprezona i mam 2mm, pamietajcie ze autem tez trzeba czasem w podcisnieniu jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Ja mam 16v ktora jest bardziej doprezona i mam 2mm, pamietajcie ze autem tez trzeba czasem w > podcisnieniu jezdzic No właśnie o tym pisałem. Tyle że u mnie nie było różnicy po odprężeniu. Autko jeździło bez zmian. A jeździłem po odprężeniu jeszcze bez turbiny kupę czasu. Możliwe ze V8 bardziej to odczuje ale tego nie wiem więc nie będę się wymądrzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Jesteś Lesiu pewny rozwarstwiania tej uszczelki z GP? Bo ostatnie wiadomości jakie mam, to że się z > t-jeta 3-warstwową uszczelkę rozwarstwia i daje zamiast środka przekładkę, z GP są > 2-warstwowe. Czy po doświadczeniach wychodzi, że to wszystko jedno? Ja zawsze kupowałem z GP 1.4 8v i były 2-warstwowe. Nie rozwarstwiałem tylko dawałem dwie takie kompletne i przekładka pomiędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Ja zawsze kupowałem z GP 1.4 8v i były 2-warstwowe. Nie rozwarstwiałem tylko dawałem dwie takie > kompletne i przekładka pomiędzy. Sprawdziłem --przepraszam kupowałem od T-Jeta i była 3 warstwowa nie od V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2012 > Jesteś Lesiu pewny rozwarstwiania tej uszczelki z GP? Bo ostatnie wiadomości jakie mam, to że się z > t-jeta 3-warstwową uszczelkę rozwarstwia i daje zamiast środka przekładkę, z GP są > 2-warstwowe. Czy po doświadczeniach wychodzi, że to wszystko jedno? t-jet 16v, GP 8V. Autor pytania ma 8V, z 16v nie pasuje magistrlala olejowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Ja mam 16v ktora jest bardziej doprezona i mam 2mm, pamietajcie ze autem tez trzeba czasem w > podcisnieniu jezdzic jakieś 90% całego czasu jazdy jeździ sie w podciśnieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > jakieś 90% całego czasu jazdy jeździ sie w podciśnieniu Chyba Ty hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > jakieś 90% całego czasu jazdy jeździ sie w podciśnieniu Ja mam podciśnienie w 2 przypadkach, jak hamuje biegami, albo stoję na światłach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wachus Napisano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > jakieś 90% całego czasu jazdy jeździ sie w podciśnieniu To coś za często z turbafki nie korzystasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > To coś za często z turbafki nie korzystasz przy normalnej jeździe i męskiej turbinie można wcale nie wychodzić ponad 0 u mnie przy stosunkowo małej turbinie przy 3tyś obrotów i jednostajnej jeździe mogę jechać nawet w podciśnieniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2012 > przy normalnej jeździe i męskiej turbinie można wcale nie wychodzić ponad 0 > u mnie przy stosunkowo małej turbinie przy 3tyś obrotów i jednostajnej jeździe mogę jechać nawet w > podciśnieniu... Dokładnie, ja u siebie na trasie do ok 3,5 tys obrotów jestem w stanie jechać na delikatnym podciśnieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.