Skocz do zawartości

TURBO zrób Se sam


Tommi

Rekomendowane odpowiedzi

> Chyba chodzi Ci o k03s

> Wszystko z wzdluznych vw/audi 1,8T od mocy bodajrze 160 koni

moc 1.8 T nie ma znaczenia bo montowane sa rozne do 150 i 180.

trzeba zawsze sprawdzic wiekosc kompresora i strony goracej bo z zewnatrz wygladaja identycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moc 1.8 T nie ma znaczenia bo montowane sa rozne do 150 i 180.

> trzeba zawsze sprawdzic wiekosc kompresora i strony goracej bo z zewnatrz wygladaja identycznie

wystarczy ilosc lozpatek zimnej strony. Jak 4 to k03s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chlopcze numer ktory jest na T wskazuje ze jest to k03-044 potocznie zwana k03s a dokladnie jest

> ona z silnika AJQ czyli 1,8T o mocy 180 koni;]

> Sam sie doucz!

aha, czyli twierdzisz ze jezdze na k03s biglaugh.gif

nie bylo k03s w 150KM silniku.

K03-011 (5303 988 0011) 150 KM, 65 siłownika N

K03-026 180 KM, 85 siłownika N

K03-035 180 KM, 85 siłownika N

K03-044 150 KM, 65 siłownika N

K03-045 156 KM (Ibiza Cupra), 85 N siłownika z 2 portami

K03-049 150 KM (Sharan / Alhambra), 65 siłownika N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha, czyli twierdzisz ze jezdze na k03s

> nie bylo k03s w 150KM silniku.

> K03-011 (5303 988 0011) 150 KM, 65 siłownika N

> K03-026 180 KM, 85 siłownika N

> K03-035 180 KM, 85 siłownika N

> K03-044 150 KM, 65 siłownika N

> K03-045 156 KM (Ibiza Cupra), 85 N siłownika z 2 portami

> K03-049 150 KM (Sharan / Alhambra), 65 siłownika N

Wiem ze nie bylo ale nie wiesz kto przed toba w nim cos gmeral, moze jest zmieniona wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do 1,1 k03 bedzie git

> 2056 tez powinna byc ok ale to juz cos wiekszego, bedzie pozniej wstawac

> BTW

> Naprawiles parcha?

tez tak mysle ze ta k03s bedzie lepsza od tej co mam teraz RHB4, niechce zeby była duzoa turbo dziura.

p.s- tak naprawiłem wymieniłem cewki i jest spoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak wiadomo bede strugal turboptysia. co musze policzyc, zeby to gralo i jakich wzorow uzyc??

nie ma co liczyć za dużo, skorzystaj ze sprawdzonych wzorców, k03 + icek z omegi + kolektor ssący z tjeta + wtryski "jakieś" 300-350cm3 + bov hks SSQV style :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma co liczyć za dużo, skorzystaj ze sprawdzonych wzorców, k03 + icek z omegi + kolektor ssący z

> tjeta + wtryski "jakieś" 300-350cm3 + bov hks SSQV style :D

ma juz kupione td04l, kolektor baran i IC 550x140x65. do tego moge kupic det 3 z mapem 2.5 bara za 6 stowek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma juz kupione td04l, kolektor baran

od loqi, będzie ok smile.gif (jezeli od niego to turbo było moje kiedyś :D)

i IC 550x140x65. do tego moge kupic det 3 z mapem 2.5 bara za

> 6 stowek

icek jakiś taki sobie rozmiarowo, a DET3 to dobra opcja do strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od loqi, będzie ok (jezeli od niego to turbo było moje kiedyś :D)

> i IC 550x140x65. do tego moge kupic det 3 z mapem 2.5 bara za

> icek jakiś taki sobie rozmiarowo, a DET3 to dobra opcja do strojenia.

od niego, jakies wtryski mi dorzucil do zestawu, moze tez znasz?? wlasnie chce deta 3 smile.gif mowisz, ze maly bedzie taki IC?? wymiary samego rdzenia to sa. IC z FMIC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, wtrysków nie zna bo nie od niego je mam:) No ja sam det3 kupuję bo to bardzo dobra opcja, może

> kiedyś zainwestuję w SA, ale na moje obecne potrzeby det3 wystarczy:D

szkoda, a nie wiesz, jaka maja wydajnosc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tyle, ze mnie w domu nie bylo akurat...sluchaj, jak wyliczyc, jaka ma byc przekladka??

Nie odprezaj za duzo, lepiej troche mniej odprezyc i mniej ladowac wink.gif

Ja mam 2mm przekladke plus UPG tjet, nie mam za duzo odprezone ale przynajmniej da sie w podcisnieniu normalnie jechac a nie 704 mode on zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chlodnica pojdzie na druga strone i troszke do tylu, a IC w zderzak :D bedzie go widac

ale chcesz go wystawic przed zderzakiem czy bedziesz go chował??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale chcesz go wystawic przed zderzakiem czy bedziesz go chował??

raczej na rowni ze zderzakiem, a jak sie upchnie, to troche glebiej

EDIT:

jaka sonde musze kupic?? musi byc innovate, czy jakas tansza da rade??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lesiu, mam numerek. 280150701. z tego co mi sie udalo znalezc, to prawdopodobnie sa z alfy 164 3.0

takie jakiś tekst ???

za duże rozmiarem, wydajność mają taką samą jak seria z 16v

bierz przykładowo takie allegro , fakt ze zeby je zmieścić do listwy trzeba minimalnie szlifnąć alu w jednym miejscu, ale są ok bo na takich jeździłem. 315cm3/3bar wydajność będzie spoko.

ewentualnie takie jakiś tekst będą wręcz idealne, jak poszukasz dobrze to kupisz taniej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takie jakiś tekst ???

> za duże rozmiarem, wydajność mają taką samą jak seria z 16v

> bierz przykładowo takie allegro , fakt ze zeby je zmieścić do listwy trzeba minimalnie szlifnąć

> alu w jednym miejscu, ale są ok bo na takich jeździłem. 315cm3/3bar wydajność będzie spoko.

> ewentualnie takie jakiś tekst będą wręcz idealne, jak poszukasz dobrze to kupisz taniej :D

wygladaja podobnie, ale w katalogu znalazlem, ze maja 240ccm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takie jakiś tekst ???

> za duże rozmiarem, wydajność mają taką samą jak seria z 16v

> bierz przykładowo takie allegro , fakt ze zeby je zmieścić do listwy trzeba minimalnie szlifnąć

> alu w jednym miejscu, ale są ok bo na takich jeździłem. 315cm3/3bar wydajność będzie spoko.

> ewentualnie takie jakiś tekst będą wręcz idealne, jak poszukasz dobrze to kupisz taniej :D

lesiu. mam propozycje na takie:

[image]http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/24/55/44/09/2455440980[/image]

lub takie:

9cec029bbcb9f460med.jpg

pierwsze podobno z VAGa 1.8t 180km, drugie niby maja 280ccm. ktore lepiej brac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekrecilem muszle o 90' teraz wylot nie celuje w blok silnika, tylko w dol...

zdjcie596.jpg

zdjcie597.jpg

zdjcie598.jpg

i teraz kilka pytan.

1. czy musi byc podlaczone chlodzenie woda??

2. jakia zwezke dac na wyjsciu pompy oleju?? bo rozumiem, ze jak bedzie full przelot, to spadnie cisnienie oleju w ukladzie...

3. jakiej srednicy powinny byc rury miedzy turbo, a IC, i pozniej do przepustnicy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przekrecilem muszle o 90' teraz wylot nie celuje w blok silnika, tylko w dol...

> i teraz kilka pytan.

> 1. czy musi byc podlaczone chlodzenie woda??

Nie musi, ale osobiście uważam, że warto. Tylko trzeba to z głową zrobić ok.gif

> 2. jakia zwezke dac na wyjsciu pompy oleju?? bo rozumiem, ze jak bedzie full przelot, to spadnie

> cisnienie oleju w ukladzie...

Zależy jakie łożyska są w turbinie, ponoć do ślizgowych niektórzy nie dają wogóle. Przeszukaj wątek wstecz, zakres zwężeń, o których słyszałem to 0.9mm - 1.5mm. Osobiście mam 1.2mm i turbo żyje już 43kkm. Ja nie dasz zwężki, to nie tyle co spadnie ciśnienie w układzie (też), ale rozwalisz łożyska w T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.