Skocz do zawartości

Radio z Biedronki czy warto patrz fotka ( dzis promocja ) ?


Grudziadz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Dzisiaj w Bierdronce pojawilo sie radio samochodowe ( w sumie nie znam tej marki ).4992dd02443e97eam.jpg

Mam pytanko ?

Nie jestem zadnym specem od muzyki radio ma sluzyc jako zwykly odbirnik bez zadnego cudowania z glosnikami czy czyms innym.

Ma byc zamontowane w Matizie , mam tylko standartowe glosniki w drzwiach pojazdu.

Czy jest sens i czy w ogole warto kupic takie radio ?

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za podobna kase lub dokładajac powiedzmy 60 zł kupisz juz cos

> firmowego, a ja nauczony na swoich błedach juz nigdy nie kupie

> takiego radia.

> miałem raz i nigdy wiecej...

Czyli zdecydowanie NIE KUPOWAC i dac sobie spokoj tak ?

A czy takie moze byc http://www.allegro.pl/item348696280_jvc_kd_g341_kd_g342_kd_g343_fv_2008r_2l_gw_pl_jvc.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli zdecydowanie NIE KUPOWAC i dac sobie spokoj tak ?

> A czy takie moze byc

> http://www.allegro.pl/item348696280_jvc_kd_g341_kd_g342_kd_g343_fv_2008r_2l_gw_pl_jvc.html

Tak JVC jest waytogo.gif

Kupiłem podobne swojej mulher.gif 2 lata temu i działa do dzisiaj bez zająknięcie no i ma 3 lata gwarancji waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam !

> Dzisiaj w Bierdronce pojawilo sie radio samochodowe ( w sumie nie

> znam tej marki ).

> Mam pytanko ?

> Nie jestem zadnym specem od muzyki radio ma sluzyc jako zwykly

> odbirnik bez zadnego cudowania z glosnikami czy czyms innym.

> Ma byc zamontowane w Matizie , mam tylko standartowe glosniki w

> drzwiach pojazdu.

> Czy jest sens i czy w ogole warto kupic takie radio ?

> Andrzej