Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

CDR500 czy coś nowego za 300 PLN do AII?

Featured Replies

Napisano

Witam.

Chcę wymienić mój fabryczny odtwarzacz kasetowy na coś z CD. Czy biorąc pod uwagę jakość dźwięku lepiej wziąć CDR500 używkę za około 300 PLN, czy coś nowego (SONY, JVC...) za podobne pieniądze? Będę wdzięczny za opinie bo tyle tego jest, że głowa boli a ja jestem zielony.

I jeszcze jedno: czy CDR500 bez problemu czyta nagrywane na kompie płyty?

Pozdrawiam.

Napisano

lepszy dźwięk ma pierwszy lepszy markowy odtwarzacz ! ale orginał działa ze sterowaniem w kierownicy więc wybór należy do ciebie .. przyzwoita jakośc dźwięku czy wygoda ? ;p

jeżeli chodzi o płyty nagrywane na kompie to czyta bez problemu . pamiętaj tylko że o mp3 możesz zapomnieć przy fabrycznym radyjku

Napisano

Ja mam nówkę Sony CDX GT 23 (model 2008r) i jest to bardzo dobre radio jak na tę cene(do 300zł) dźwięk jest spoko(miałem poprzednio pioneera za 1000zł i według mnie sony gra lepiej) i do tego ma Xploda wink.gif, a i jeszcze w jakimś teście porównawczym zebrał bardzo dobre recenzje za jakość dźwięku tylko już nie pamiętam w jakim sciana.gif

tak wygląda to radyjko: http://www.allegro.pl/item358480935_sony_cdx_gt23_sklep_gwarancja_fv.html

Napisano

> Ja mam nówkę Sony CDX GT 23 (model 2008r) i jest to bardzo dobre

> radio jak na tę cene(do 300zł) dźwięk jest spoko(miałem

> poprzednio pioneera za 1000zł i według mnie sony gra lepiej) i

> do tego ma Xploda , a i jeszcze w jakimś teście porównawczym