SebeKK Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 Witak, kolegow i kolezanki, potrzebuje informacji na temak zakladow regeneracji turbin. Zalezy mi na dobrej robocie oraz przystepnej cenie oraz dosyc dlugiej gwarancji co najmniej 12 miesiecy. Mieliście doczynienia z takimi zakladami. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Witak, kolegow i kolezanki, potrzebuje informacji na temak zakladow > regeneracji turbin. Zalezy mi na dobrej robocie oraz > przystepnej cenie oraz dosyc dlugiej gwarancji co najmniej 12 > miesiecy. Mieliście doczynienia z takimi zakladami. > PZDR Martin nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Martin nie wie? chyba nie, nie wiem czy wogole korzystal z tego rodzaju uslug Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 Mam namiar na firmę ale mi się nie chce iść do auta. Tam leży wizytówka. Może później pójdę do sklepu, albo jutro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Mam namiar na firmę ale mi się nie chce iść do auta. Tam leży > wizytówka. Może później pójdę do sklepu, albo jutro... a kojarzysz miejscowosc i czy robiles u nich cos?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WLKP Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Witak, kolegow i kolezanki, potrzebuje informacji na temak zakladow > regeneracji turbin. Zalezy mi na dobrej robocie oraz > przystepnej cenie oraz dosyc dlugiej gwarancji co najmniej 12 > miesiecy. Mieliście doczynienia z takimi zakladami. > PZDR Niestety przerabiałem ten temat. Regenerowałem TUTAJ Cała przyjemność kosztowała mnie 850zł . Regenerowałem w sierpniu i odpukać do dziś jest wszystko OK(zrobiłem jakoś 5kkm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 http://www.turbo-tec.eu/ Nie miałem doczynienia osobiście, ale znam ludzi któzy mieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 Turbosprężarki Borowa ul Dębowa 5, 071 3148186. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Witak, kolegow i kolezanki, potrzebuje informacji na temak zakladow > regeneracji turbin. Zalezy mi na dobrej robocie oraz > przystepnej cenie oraz dosyc dlugiej gwarancji co najmniej 12 > miesiecy. Mieliście doczynienia z takimi zakladami. > PZDR ja słyszałem że podobno ci są dobrzy http://www.turboserwis.com.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Witak, kolegow i kolezanki, potrzebuje informacji na temak zakladow > regeneracji turbin. Zalezy mi na dobrej robocie oraz > przystepnej cenie oraz dosyc dlugiej gwarancji co najmniej 12 > miesiecy. Mieliście doczynienia z takimi zakladami. > PZDR Popytaj o gotowe, regenerowane fabrycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > ja słyszałem że podobno ci są dobrzy http://www.turboserwis.com.pl/ tez widzialem ich oferte i wyslalem juz kilka maili w polske o koszta i gwarancje, duzo dobrego slyszalem o turbo-teku z jaworzna ale podobno cena kosmiczna a ty robiles swoja juz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > tez widzialem ich oferte i wyslalem juz kilka maili w polske o koszta > i gwarancje, duzo dobrego slyszalem o turbo-teku z jaworzna ale > podobno cena kosmiczna a ty robiles swoja juz?? jeszcze nie ale możliwe że będe musiał tyle że raczej nie bede regenerowal w żadnym warsztacie tylko kupie nową od TDI 130PS lub 2,0 TDI 170PS u mnie turbina dobra tyle że nieco się w niej juz kierownice przybrudziły, może na wiosnę spróbuje sam przeczyścić wg, tego co pisano na kilku forach jak nie wyjdzie to będzie tjun w postaci większego turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > jeszcze nie ale możliwe że będe musiał > tyle że raczej nie bede regenerowal w żadnym warsztacie tylko kupie > nową od TDI 130PS lub 2,0 TDI 170PS > u mnie turbina dobra tyle że nieco się w niej juz kierownice > przybrudziły, może na wiosnę spróbuje sam przeczyścić wg, tego > co pisano na kilku forach > jak nie wyjdzie to będzie tjun w postaci większego turbo widzialem na kaciku stilo manual jak u nich sie czysci prowadniczki w turbo. Ja potrzebuje albo zregenerowac swoja turbinke ktora kupilem, lub wziasc na wymiane tylko szukam dobrego zakladu z gwarancja i niewygorowana cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 Ładny syf się zbiera w turbinie: Po czyszczeniu: Podobnie jak w kolektorach ssących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9442 Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > duzo dobrego slyszalem o turbo-teku z jaworzna ale > podobno cena kosmiczna a ty robiles swoja juz?? Mnie regenerowali turbinę do benzyniaka i po dwóch reklamacjach oddali kasę. Nie wiem jaki mieli problem, ale przynajmniej zachowali się honorowo. (regeneracja 1800 zł, nowa 3600 zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Mnie regenerowali turbinę do benzyniaka i po dwóch reklamacjach > oddali kasę. > Nie wiem jaki mieli problem, ale przynajmniej zachowali się honorowo. > (regeneracja 1800 zł, nowa 3600 zł) Zwykła czy ze zmienną geometrią? Bo te ze zmienną ponoć nie są regenerowalne w ogóle ze względu na brak możliwości wyważenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Zwykła czy ze zmienną geometrią? Bo te ze zmienną ponoć nie są > regenerowalne w ogóle ze względu na brak możliwości wyważenia... Nie tyle na to co na brak orginalnych części do regeneracji . Garret nie udostępnia części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9442 Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Zwykła czy ze zmienną geometrią? Bo te ze zmienną ponoć nie są > regenerowalne w ogóle ze względu na brak możliwości wyważenia... zwykła, dokładnie to polegli na turbinie z silnika peugeota 2.0 TB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Nie tyle na to co na brak orginalnych części do regeneracji . Garret > nie udostępnia części mam nadzieje ze KKK K03 sie dobrze regeneruja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > mam nadzieje ze KKK K03 sie dobrze regeneruja Zorientuj sie czy nie lepiej wyjdzie ci regenerowana fabrycznie oddając starą choć ja tam lubie jak klient sam wysyła swoje turbo do naprawy bo sie zarabia dwa razy na tym samym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Zorientuj sie czy nie lepiej wyjdzie ci regenerowana fabrycznie > oddając starą > choć ja tam lubie jak klient sam wysyła swoje turbo do naprawy bo > sie zarabia dwa razy na tym samym wlasnie mam turbo i chce ja oddac do regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2008 > Witak, kolegow i kolezanki, potrzebuje informacji na temak zakladow > regeneracji turbin. Zalezy mi na dobrej robocie oraz > przystepnej cenie oraz dosyc dlugiej gwarancji co najmniej 12 > miesiecy. Mieliście doczynienia z takimi zakladami. > PZDR Robiłem przez pośredników regenerację, a raczej wymianę na regenerowaną (poprzednia zrobiła buuueeee i kawałki z IC wypłukiwali). Warsztatem "zewnętrznym" była firma z Iławy - nazwy nie podam, ale raczej był to Moto-Remo, bo guglarka nic innego w Iławie nie podaje. Koszt nowej-starej = 1600 netto, jeżeli oddasz w miarę sprawną starą, to odpowiednio taniej. Turbosprężarka Garrett GT1749V - Renault dCi 115/ VW tedei 115. Nalot po wymianie ok 10 000 km, bez problemów. Gwarancja jest, chyba rok. Nie zapominaj, że dochodzi Ci jeszcze koszt części dodatkowych, przede wszystkim uszczelek (kolektor, portki, etc). 20 PLN to to nie jest ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > Ładny syf się zbiera w turbinie: > Po czyszczeniu: > Podobnie jak w kolektorach ssących. i to jest najwiekszym problemem TDI szybka jazda temu dość skutecznie zapobiega, niestety nie zawsze można szybko jeździć i gdzie przepalić auto prędkością bliską maksymalnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > i to jest najwiekszym problemem TDI > szybka jazda temu dość skutecznie zapobiega, > niestety nie zawsze można szybko jeździć i gdzie przepalić auto > prędkością bliską maksymalnej A to nie wystarczy przeżyłowanie na 3-4k obr na nizszych biegach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > A to nie wystarczy przeżyłowanie na 3-4k obr na nizszych biegach? w tym problem ze nie bo na niższych biegach nie ma takiego obciązenia jak przy 140-180 km/h i kierownice w turbinie nie pracują w pełnym zakresie jak nie przepałujesz auta porządnie na autostradzie to sie zacznie zapiekać, w przypadku tdi owocuje to wskakiwaniem w tryb awaryjny np przy 120 km/h 140 km/h zależnie od tego do jakiej wartości kierownice potrafią się przestawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 Szwagier robil tutaj Tzn zostawil swoja bo niewiele z niej dalo sie uratowac, zaplacil 1000 lub 1200pln. Narazie nakrecil okolo 5k km i wszystko jest ok. Aha turbinka do vag'owskiego benzynowca 1.8T AEB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > Witak, kolegow i kolezanki, potrzebuje informacji na temak zakladow > regeneracji turbin. Zalezy mi na dobrej robocie oraz > przystepnej cenie oraz dosyc dlugiej gwarancji co najmniej 12 > miesiecy. Mieliście doczynienia z takimi zakladami. > PZDR z tego co mi wiadomo-poczytaj forum SR, żadna regeneracja nie wytrzymała wiecej jak 30.000km ,tez stalem przed takim problemem i wkoncu kupilem uzywane turbo z pewnego żrodła za cene 900zł i ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > Nie tyle na to co na brak orginalnych części do regeneracji . Garret > nie udostępnia części bo po co im konkurencja, wolą sami regenerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > z tego co mi wiadomo-poczytaj forum SR, żadna regeneracja nie > wytrzymała wiecej jak 30.000km ,tez stalem przed takim problemem > i wkoncu kupilem uzywane turbo z pewnego żrodła za cene 900zł i > ok Volvo V40 2,0 T benzyna (więc turbosprężarka BARDZIEJ obciążona termicznie niż w gruźliku) do regeneracji przelatało 200 kkm, po regeneracji następne 70 i poszło do ludzi - ZTCW aktualny ujeżdżacz też nie narzeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > Volvo V40 2,0 T benzyna (więc turbosprężarka BARDZIEJ obciążona > termicznie niż w gruźliku) do regeneracji przelatało 200 kkm, po > regeneracji następne 70 i poszło do ludzi - ZTCW aktualny > ujeżdżacz też nie narzeka. dobrze użytkowane turbo w każdym silniku jest w stanie dość dużo wytrzymać natomiast jak ktoś nie dba to po kilku kkm turbina się kwalifikuje do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > dobrze użytkowane turbo w każdym silniku jest w stanie dość dużo > wytrzymać > natomiast jak ktoś nie dba to po kilku kkm turbina się kwalifikuje do > wymiany Znowu błąd :-) Auto po regeneracji stało się wozem typu pool - wiele można powiedzieć, ale nie to, że użytkowane z głową ;-) Ale generalnie zgadzam się z powyższym, bo rozrzut żywotności turbosprężarek w n/w 1,9 dCi przekraczał 100 kkm (padały czasem już po 100, a czasem dopiero po 200 kkm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > Znowu błąd :-) > Auto po regeneracji stało się wozem typu pool - wiele można > powiedzieć, ale nie to, że użytkowane z głową ;-) nie miałem na turbin po regeneracji tylko zupelnie nowe auta z salonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > tez widzialem ich oferte i wyslalem juz kilka maili w polske o koszta > i gwarancje, duzo dobrego slyszalem o turbo-teku z jaworzna ale > podobno cena kosmiczna a ty robiles swoja juz?? Byłem w Jaworznie w Piątek 1600 netto chcieli za zrobienie turbo w Octavi TDI Expertyze robią w 20 min ( koszt ew. naprawy ) sprzedają zregenerowaną turbosprężarkę ( jeśli mają taki model na miejscu ) i dają gwarancję na 2 lata bez lim. km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszCCS Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > z tego co mi wiadomo-poczytaj forum SR, żadna regeneracja nie > wytrzymała wiecej jak 30.000km MB sprinter - po regeneracji jezdzi juz 250kkm ... Auto zawsze przeciążone i zawsze but w podłoge. Niestety nie wiem gdzie robione - warsztat zalatwial calosc naprawy. M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > MB sprinter - po regeneracji jezdzi juz 250kkm ... Auto zawsze > przeciążone i zawsze but w podłoge. Niestety nie wiem gdzie > robione - warsztat zalatwial calosc naprawy. > M. wiem tyle ze jak chcialem swojaregenerowac to chyba na 30 przykladów osob z forum ktore regenerowaly turba,to zadna regeneracja duzo nie wytrzymywala-moze dlatego ze auta te naprawde ostro kozystają z potencjałów turbin.czort wie, w kazdym razie kupilem uzywaną z rozbitka i wydalem mniej pieniedzy a stan igiełka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > wiem tyle ze jak chcialem swojaregenerowac to chyba na 30 przykladów > osob z forum ktore regenerowaly turba,to zadna regeneracja duzo > nie wytrzymywala-moze dlatego ze auta te naprawde ostro > kozystają z potencjałów turbin.czort wie, w kazdym razie kupilem > uzywaną z rozbitka i wydalem mniej pieniedzy a stan igiełka Albo może dlatego, że ludzie jeździć nie umieją, lub idą "po taniości" z regeneracją. Niestety jak ze wszystkim - DOBRA naprawa to nie tylko ładne wypiaskowanie obudowy i po prostu kosztuje... Wiesz - producenci samochodów regenerują różne turbosprężarki, nie tylko takie gówienka jak w osobówkach "f tedeiku" i dają na nie gwarancje jak na nówki - myślisz że strzelaliby soie w stopę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > Albo może dlatego, że ludzie jeździć nie umieją, lub idą "po > taniości" z regeneracją. > Niestety jak ze wszystkim - DOBRA naprawa to nie tylko ładne > wypiaskowanie obudowy i po prostu kosztuje... > Wiesz - producenci samochodów regenerują różne turbosprężarki, nie > tylko takie gówienka jak w osobówkach "f tedeiku" i dają na nie > gwarancje jak na nówki - myślisz że strzelaliby soie w stopę? Ups chyba żaden producent samochodów nie regeneruje sprężarek Sprężarki regeneruje ich producent i w wiekszości jest to garret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > Ups chyba żaden producent samochodów nie regeneruje sprężarek > Sprężarki regeneruje ich producent i w wiekszości jest to garret Są producenci (także aut osobowych), którzy produkują turbosprężarki, a i większość producentów aut oferuje rozmaite podzespoły, także turbosprężarki w programie sprzedaży części regenerowanych (remanufactured units). To, czy regeneruje fizycznie zakład należący np do GM, czy do producenta podzespołu jest zasadniczo bez znaczenia. Z pktu widzenia konsumenta istotne jest to, że podzespół jest oferowany przez producenta pojazdu, wraz ze wszelkimi wynikającymi z tego faktu konsekwencjami (gwarancja, rękojmia itd). Zważ, że to co "wokół" wymiany np turbosprężarki potrafi kosztować drugie tyle, co sama regeneracja - pytanie, kto będzie płacił, jak okaże się jak wyżej, że po 30 kkm sprzęt znowu zrobił BŁEEEEE. Z tego też powodu ja np nie porwałbym się na naprawę istotnego podzespołu, czy wykonywanie istotnych czynności obsługowych (np. pasek rozrządu) poza ASO - wolę w razie czego mieć kogo za gardło brać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 Może lekko nie na temat, ale najlepiej chyba będzie wyrzucić starą, a kupić nową. Jakość gwarantowana, a cena chyba nie przytłacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszCCS Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > w kazdym razie kupilem > uzywaną z rozbitka i wydalem mniej pieniedzy a stan igiełka W przypadku prywatnego auta mozna sie bawic (sam bym tak pewnie zrobil w przypadku mojego TDI'ka) , ale w przypadku busa firmowego - jezeli auto nie jezdzi, to nie zarabia. Kupuje sie wiec nową, regenrowaną fabrycznie, albo zleca calosc naprawy warsztatowi (gwarancja !!!) M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 > Może lekko nie na temat, ale najlepiej chyba będzie wyrzucić starą, a > kupić nową. Jakość gwarantowana, a cena chyba nie przytłacza. tylko ze nowa turbinka to koszt kilku ladnych tysiecy PLN a z regeneracja zmieszcze sie okolo poltora klocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2008 > albo zleca calosc naprawy > warsztatowi (gwarancja !!!) > M. podejrzewam że w przypadku regeneracji turbiny i późniejszej gwarancji warsztat i tak ci wmówi że korzystałeś z niej nieprawidłowo i gwarancja się nie należy podobnie jest z gwarancją na nowe amortyzatory - będziesz chciał skorzystać z gwarancji to ci powiedzą że wjechałeś w tak dużą dziurę że żaden amor by tego nie wytrzymał niestety takie jest życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszCCS Napisano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2008 > podejrzewam że w przypadku regeneracji turbiny i późniejszej > gwarancji warsztat i tak ci wmówi Powiedzmy, ze serwisujac cala flote busow przez 15 lat w jednym warsztacie unika sie takich problemow Nie sadze, zeby dla warsztatu takie cos bylo oplacalne M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2008 > podejrzewam że w przypadku regeneracji turbiny i późniejszej > gwarancji warsztat i tak ci wmówi że korzystałeś z niej > nieprawidłowo i gwarancja się nie należy Jeżeli jest to warsztat szacownej firmy Szwagier Zeniu Corporation, to zgoda. Poważny zakład nie pójdzie na taki układ. M in dlatego poważne naprawy kosztują poważne pieniądze - tanio to można malucha pod blokiem młotkiem i przecinakiem naprawiać. > podobnie jest z gwarancją na nowe amortyzatory - będziesz chciał > skorzystać z gwarancji to ci powiedzą że wjechałeś w tak dużą > dziurę że żaden amor by tego nie wytrzymał > niestety takie jest życie Inne życia znamy... Patrz wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2008 > cena chyba nie przytłacza. Zależy jaka, zależy do czego, zależy jaka metka na opakowaniu. Generalnie - w opisywanym niżej przypadku turbosprężarka po regeneracji (bez exchange, stara nie do użytku) wraz z wymianą, "epitetami" do wymiany (szpilki kolektora, uszczelki itd) płukaniem dolotu, olejem, filtrem oleju itd, kosztowała jak mnie pamięć nie myli ok 3600 +/- trochę. Z tego sama turbosprężarka ok 1200-1600. Kwoty netto. Fabrycznie nowa turbosprężarka to koszt ok 5500 pln netto (sam podzespół). To jest średnia półka cenowa, bywają nowe turbosprężarki za 10+ kpln Gwarancja w obu wypadkach identyczna. Wiesz, przemysł regeneracji podzespołów skądś się jednak bierze... To już nie te czasy, gdzie nacinało się stare opony bo po prostu nie było nowych - teraz wszystko musi się trzymać kupy i jeszcze opłacać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2008 > Zależy jaka, zależy do czego, zależy jaka metka na opakowaniu. > Generalnie - w opisywanym niżej przypadku turbosprężarka po > regeneracji (bez exchange, stara nie do użytku) wraz z wymianą, > "epitetami" do wymiany (szpilki kolektora, uszczelki itd) > płukaniem dolotu, olejem, filtrem oleju itd, kosztowała jak mnie > pamięć nie myli ok 3600 +/- trochę. > Z tego sama turbosprężarka ok 1200-1600. > Kwoty netto. > Fabrycznie nowa turbosprężarka to koszt ok 5500 pln netto (sam > podzespół). > To jest średnia półka cenowa, bywają nowe turbosprężarki za 10+ kpln > Gwarancja w obu wypadkach identyczna. > Wiesz, przemysł regeneracji podzespołów skądś się jednak bierze... > To już nie te czasy, gdzie nacinało się stare opony bo po prostu nie > było nowych - teraz wszystko musi się trzymać kupy i jeszcze > opłacać... Ceny już są niższe garret do 2.2 dci to koszt nowej u garreta ok 2500, niestety nie wymieniają. Koszt wymiany w aso renaluta to od 3000 do 600 pln w Wa-wie no i plus 500 pln na jakieś pierdoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2008 > Jeżeli jest to warsztat szacownej firmy Szwagier Zeniu Corporation, > to zgoda. > Poważny zakład nie pójdzie na taki układ. > M in dlatego poważne naprawy kosztują poważne pieniądze - tanio to > można malucha pod blokiem młotkiem i przecinakiem naprawiać. > Inne życia znamy... > Patrz wyżej. poprostu mam w tej kwestii jak najgorsze doświadczenia i nie tylko z warsztatami u pana henia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_tm_ Napisano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2008 > Fabrycznie nowa turbosprężarka to koszt ok 5500 pln netto (sam > podzespół). Nowa sprężarka (Garrett - od dystrybutora, z gwarancją i fakturą VAT) do Seata ARL (150KM TDI) kosztuje 2800 brutto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 > Nowa sprężarka (Garrett - od dystrybutora, z gwarancją i fakturą VAT) > do Seata ARL (150KM TDI) kosztuje 2800 brutto. to pewnie AFN AHU itp są jeszcze tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2008 > Nowa sprężarka (Garrett - od dystrybutora, z gwarancją i fakturą VAT) > do Seata ARL (150KM TDI) kosztuje 2800 brutto. Podpowiem Ci: a TA SAMA turbosprężarka z metką Audi i na półce w ASO będzie kosztowała tyle samo ? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.