Skocz do zawartości

Dacia Hamster


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

> super jakość materiałów...

> nowe auto a tłumik już zaczyna rdzewieć

w wiekszosci "nowych" aut po miesiacu pojawia sie korozja na tym elemencie.

to typowe dla wydechu, a nie powod do wytykania Dacii palcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szkoda że nie trafi do sprzedaży, może byłby hitem na rynku Europejskim dla mniej zamożnych ludzi ... i jeszcze hybryda . Ostatnio w AŚ czytałem test Dacii Duster i naprawdę jestem pełen podziwu dla szybkości rozwijania się tej marki (głównie dzięki współpracy z Renault) , parę lat temu śmialiśmy się z aut Koreańskich , a teraz nie jeden Koreańczyk może konkurować jak równy z równym z autami znanych marek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w wiekszosci "nowych" aut po miesiacu pojawia sie korozja na tym elemencie.

> to typowe dla wydechu, a nie powod do wytykania Dacii palcami.

jak dla mnie nie jest to typowe.

W 14 letniej astrze oryginalny tylny tłumik wywaliłem tylko dlatego, że zgnił pod trzymającą go opaską. Na pozostałym obszarze z zewnątrz nie było widać sladu rdzy.

W obecnej 6 letniej almerze tłumik też nie ma jeszcze sladów korozji.

To, ze do tłumika nie dano nawet ocynku jest dla mnie przesadną oszczędnoscią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 14 letniej astrze oryginalny tylny tłumik wywaliłem tylko dlatego, że zgnił pod trzymającą go

> opaską. Na pozostałym obszarze z zewnątrz nie było widać sladu rdzy.

Bo diesel pierdzi w ten tłumik. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>[...]parę

> lat temu śmialiśmy się z aut Koreańskich , a teraz nie jeden Koreańczyk może konkurować jak

> równy z równym z autami znanych marek .

Tak? A z którymi? Wszystkie koreańczyki którymi miałem okazję jeździć miały słabsze hamulce, zawieszenie, większe zużycie paliwa i poziom hałasu niż auta renomowanych marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak? A z którymi? Wszystkie koreańczyki którymi miałem okazję jeździć miały słabsze hamulce,

> zawieszenie, większe zużycie paliwa i poziom hałasu niż auta renomowanych marek.

Cóż, trzeba się przejechać Hyundai'em Genesis sedan lub coupe smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystkie koreańczyki którymi miałem okazję jeździć miały słabsze hamulce, zawieszenie, większe zużycie paliwa i poziom hałasu niż auta renomowanych marek.

To widocznie Twoja przygoda z koreańskimi samochodami rozpoczęła się i zakończyła na Daewoo Tico grinser006.gif Chociaż ten model akurat ponoć bardzo mało palił.

Obecnie jeżdżę i30 i cholera jakoś dobrze hamuje, całkiem fajnie zestrojone zawieszenie, wyciszenie też niczego sobie jak na tę klasę samochodu. No przeciwieństwo tego, co twierdzisz. Za to mój wcześniejszy samochód renomowanego Producenta, Ford Focus II, jak najbardziej pasuje do Twojego opisu ok.gif I jeszcze po ok. 1000km się zepsuł oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dla mnie nie jest to typowe.

> W 14 letniej astrze oryginalny tylny tłumik wywaliłem tylko dlatego, że zgnił pod trzymającą go

> opaską. Na pozostałym obszarze z zewnątrz nie było widać sladu rdzy.

i co z tego, że z zewnątrz był w dobrym stanie, jak w środku już dawno był pusty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i co z tego, że z zewnątrz był w dobrym stanie, jak w środku już dawno był pusty...

Nie był nadmiernie głośny, wiec mniemam, że jakoś działał.

Co z tego że był w dobrym stanie? zauważam tylko jak producenci tną na wszystkim koszty. Żeby już im żal było ocynku na tłumik....śmiech mnie bierze sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie był nadmiernie głośny, wiec mniemam, że jakoś działał.

> Co z tego że był w dobrym stanie? zauważam tylko jak producenci tną na wszystkim koszty. Żeby już

> im żal było ocynku na tłumik....śmiech mnie bierze

będąc producentem auta byś zrobił dokładnie tak samo

taki ocynk na jednej sztuce nie jest drogi...dajmy na to 10zł od tlumika...ale na tle całej sprzedaży np 1mln aut daje to oszczędność 10mln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak dla mnie nie jest to typowe.

> To, ze do tłumika nie dano nawet ocynku jest dla mnie przesadną oszczędnoscią.

a po co dawac ocynk na tlumik? to nie jest obowiazkowe. wiekszosc aut nie ma. nie wiem co miales za Astre ale trudno mi uwierzyc ze oryginalny 14 letni tlumik nie rdzewieje.

tlumik jest liczony na pewien okres czasu, z zapasem grubosci blachy wlasnie do zezarcia przez rdze... potem sie go wymienia poprostu. po wymianie nowy tez natychmiast zaczyna rdzewiec (no chyba ze ktos sie bawi w nierdzewki itp).

i "normalna" korozja nie jest czyms co swiadczy o jakosci. co innego jesli po roku ma dziury smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj tłumik koncowy ma 5 lat i sobie zyje w najpelsze rdza go nei zjadla... i mysle ze 3-4 kolejne lata wytrzyma bez problemu -

dla niedowiarków wrzucę wieczorkiem fote

jedynym mankamentem wydechu daci sa uchwyty mocujace ktore po kilku latach koroduja sam wydech jest bezproblemowy..

a na zdjeciu jest auto do testów wiec różne elementy w rózny sposób moga w nim testować... np zalanie woda itp....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astre ale trudno mi uwierzyc ze oryginalny 14 letni tlumik nie rdzewieje.

tez w to nie wierze,znajomy w 3 letniej astrze tlumniki wymienial ,ojciec wymienial w 4 letniej astrze wiec nie uwierze ze 14 lat wytrzymal tlumnik w astrze zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja na przyklad z wnioskowania nie wprost

To źle sobie wnioskujesz no.gif

Duster, podobnie jak reszta modeli Dacii od któregoś roku produkcji, posiada jednostronny ocynk.

Nie jest to może pełny ocynk, ale nie można powiedziec, że go tez nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Duster, podobnie jak reszta modeli Dacii od któregoś roku produkcji, posiada jednostronny ocynk.

Czyli powrót do ślepej uliczki, którą szły opel i daewoo w astrze F, corsie B, nexii, espero.

Ocynk niby był, ale ruda te auta szamała tak, że znikały w oczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Duster, podobnie jak reszta modeli Dacii od któregoś roku produkcji, posiada jednostronny ocynk.

jednostronny ocynk, to tak jakby go tam w ogóle nie było. Nie wiem, czemu to robią, pewnie ze względów marketingowych, żeby mogli powiedzieć: "ależ ocynk jest prze Pana ok.gif" hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Astre ale trudno mi uwierzyc ze oryginalny 14 letni tlumik nie rdzewieje.

> tez w to nie wierze,znajomy w 3 letniej astrze tlumniki wymienial ,ojciec wymienial w 4 letniej

> astrze wiec nie uwierze ze 14 lat wytrzymal tlumnik w astrze

ba - nie tyle co wytrzymał... ponoc nawet nie zardzewiał... a od początku rdzy do wyrzucenia dluuuuga droga...

takze cos tu nie bangla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.