Slawcio Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 Pierwszy hybrydowy model marki Dacia który raczej nie trafi do seryjnej produkcji zdjęcia pochodza z rumuńskiego forum fanów tych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > Pierwszy hybrydowy model marki Dacia który raczej nie trafi do seryjnej produkcji Wiemy już co dostanie w nowej serii Top Gear do testowania biedny Hammond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 super jakość materiałów... nowe auto a tłumik już zaczyna rdzewieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > super jakość materiałów... > nowe auto a tłumik już zaczyna rdzewieć Nie rdzewieć, ale pokrywać się warstwą ochronną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > super jakość materiałów... > nowe auto a tłumik już zaczyna rdzewieć w wiekszosci "nowych" aut po miesiacu pojawia sie korozja na tym elemencie. to typowe dla wydechu, a nie powod do wytykania Dacii palcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoMaN1990 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 A szkoda że nie trafi do sprzedaży, może byłby hitem na rynku Europejskim dla mniej zamożnych ludzi ... i jeszcze hybryda . Ostatnio w AŚ czytałem test Dacii Duster i naprawdę jestem pełen podziwu dla szybkości rozwijania się tej marki (głównie dzięki współpracy z Renault) , parę lat temu śmialiśmy się z aut Koreańskich , a teraz nie jeden Koreańczyk może konkurować jak równy z równym z autami znanych marek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > w wiekszosci "nowych" aut po miesiacu pojawia sie korozja na tym elemencie. > to typowe dla wydechu, a nie powod do wytykania Dacii palcami. jak dla mnie nie jest to typowe. W 14 letniej astrze oryginalny tylny tłumik wywaliłem tylko dlatego, że zgnił pod trzymającą go opaską. Na pozostałym obszarze z zewnątrz nie było widać sladu rdzy. W obecnej 6 letniej almerze tłumik też nie ma jeszcze sladów korozji. To, ze do tłumika nie dano nawet ocynku jest dla mnie przesadną oszczędnoscią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > W 14 letniej astrze oryginalny tylny tłumik wywaliłem tylko dlatego, że zgnił pod trzymającą go > opaską. Na pozostałym obszarze z zewnątrz nie było widać sladu rdzy. Bo diesel pierdzi w ten tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 >[...]parę > lat temu śmialiśmy się z aut Koreańskich , a teraz nie jeden Koreańczyk może konkurować jak > równy z równym z autami znanych marek . Tak? A z którymi? Wszystkie koreańczyki którymi miałem okazję jeździć miały słabsze hamulce, zawieszenie, większe zużycie paliwa i poziom hałasu niż auta renomowanych marek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > Tak? A z którymi? Wszystkie koreańczyki którymi miałem okazję jeździć miały słabsze hamulce, > zawieszenie, większe zużycie paliwa i poziom hałasu niż auta renomowanych marek. Cóż, trzeba się przejechać Hyundai'em Genesis sedan lub coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > Wszystkie koreańczyki którymi miałem okazję jeździć miały słabsze hamulce, zawieszenie, większe zużycie paliwa i poziom hałasu niż auta renomowanych marek. To widocznie Twoja przygoda z koreańskimi samochodami rozpoczęła się i zakończyła na Daewoo Tico Chociaż ten model akurat ponoć bardzo mało palił. Obecnie jeżdżę i30 i cholera jakoś dobrze hamuje, całkiem fajnie zestrojone zawieszenie, wyciszenie też niczego sobie jak na tę klasę samochodu. No przeciwieństwo tego, co twierdzisz. Za to mój wcześniejszy samochód renomowanego Producenta, Ford Focus II, jak najbardziej pasuje do Twojego opisu I jeszcze po ok. 1000km się zepsuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > jak dla mnie nie jest to typowe. > W 14 letniej astrze oryginalny tylny tłumik wywaliłem tylko dlatego, że zgnił pod trzymającą go > opaską. Na pozostałym obszarze z zewnątrz nie było widać sladu rdzy. i co z tego, że z zewnątrz był w dobrym stanie, jak w środku już dawno był pusty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > i co z tego, że z zewnątrz był w dobrym stanie, jak w środku już dawno był pusty... Nie był nadmiernie głośny, wiec mniemam, że jakoś działał. Co z tego że był w dobrym stanie? zauważam tylko jak producenci tną na wszystkim koszty. Żeby już im żal było ocynku na tłumik....śmiech mnie bierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > Nie był nadmiernie głośny, wiec mniemam, że jakoś działał. > Co z tego że był w dobrym stanie? zauważam tylko jak producenci tną na wszystkim koszty. Żeby już > im żal było ocynku na tłumik....śmiech mnie bierze będąc producentem auta byś zrobił dokładnie tak samo taki ocynk na jednej sztuce nie jest drogi...dajmy na to 10zł od tlumika...ale na tle całej sprzedaży np 1mln aut daje to oszczędność 10mln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > To, ze do tłumika nie dano nawet ocynku A czemu mieli dać do tłumika, jak do całego auta nie dali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > jak dla mnie nie jest to typowe. > To, ze do tłumika nie dano nawet ocynku jest dla mnie przesadną oszczędnoscią. a po co dawac ocynk na tlumik? to nie jest obowiazkowe. wiekszosc aut nie ma. nie wiem co miales za Astre ale trudno mi uwierzyc ze oryginalny 14 letni tlumik nie rdzewieje. tlumik jest liczony na pewien okres czasu, z zapasem grubosci blachy wlasnie do zezarcia przez rdze... potem sie go wymienia poprostu. po wymianie nowy tez natychmiast zaczyna rdzewiec (no chyba ze ktos sie bawi w nierdzewki itp). i "normalna" korozja nie jest czyms co swiadczy o jakosci. co innego jesli po roku ma dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kratylos Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 moj tłumik koncowy ma 5 lat i sobie zyje w najpelsze rdza go nei zjadla... i mysle ze 3-4 kolejne lata wytrzyma bez problemu - dla niedowiarków wrzucę wieczorkiem fote jedynym mankamentem wydechu daci sa uchwyty mocujace ktore po kilku latach koroduja sam wydech jest bezproblemowy.. a na zdjeciu jest auto do testów wiec różne elementy w rózny sposób moga w nim testować... np zalanie woda itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kimlan Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 >. Żeby już > im żal było ocynku na tłumik....śmiech mnie bierze ocynk nie jest odporny na kwas siarkowy który powstaje wewnątrz tłumików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > A czemu mieli dać do tłumika, jak do całego auta nie dali ? Tak a skad to wiesz ze auto nie jest ocynkowane?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 Astre ale trudno mi uwierzyc ze oryginalny 14 letni tlumik nie rdzewieje. tez w to nie wierze,znajomy w 3 letniej astrze tlumniki wymienial ,ojciec wymienial w 4 letniej astrze wiec nie uwierze ze 14 lat wytrzymal tlumnik w astrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Tak a skad to wiesz ze auto nie jest ocynkowane?? Ja na przyklad z wnioskowania nie wprost - poniewaz zaden z daciowiczow nie protestuje, gdy sie tak pisze, znaczy - glupot nie piszemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Ja na przyklad z wnioskowania nie wprost To źle sobie wnioskujesz Duster, podobnie jak reszta modeli Dacii od któregoś roku produkcji, posiada jednostronny ocynk. Nie jest to może pełny ocynk, ale nie można powiedziec, że go tez nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Duster, podobnie jak reszta modeli Dacii od któregoś roku produkcji, posiada jednostronny ocynk. Czyli powrót do ślepej uliczki, którą szły opel i daewoo w astrze F, corsie B, nexii, espero. Ocynk niby był, ale ruda te auta szamała tak, że znikały w oczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Czyli powrót do ślepej uliczki, Gwarancję wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Duster, podobnie jak reszta modeli Dacii od któregoś roku produkcji, posiada jednostronny ocynk. jednostronny ocynk, to tak jakby go tam w ogóle nie było. Nie wiem, czemu to robią, pewnie ze względów marketingowych, żeby mogli powiedzieć: "ależ ocynk jest prze Pana " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Gwarancję wytrzyma. z tego co się na forach czyta, to nie zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > Astre ale trudno mi uwierzyc ze oryginalny 14 letni tlumik nie rdzewieje. > tez w to nie wierze,znajomy w 3 letniej astrze tlumniki wymienial ,ojciec wymienial w 4 letniej > astrze wiec nie uwierze ze 14 lat wytrzymal tlumnik w astrze ba - nie tyle co wytrzymał... ponoc nawet nie zardzewiał... a od początku rdzy do wyrzucenia dluuuuga droga... takze cos tu nie bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2010 > A czemu mieli dać do tłumika, jak do całego auta nie dali ? żeby wpisać w folderze reklamowym, że ma ocynk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.