polleck Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 Yo. Silnik 2.2 HDi. Wymieniono kompletne sprzęgło + koło dwumasowe. Podobno na dobrych częściach, "bo jak coś się sypnie to jestem w dupie" - powiedział warsztat. Cena za całość operacji łącznie z robocizną to 2900zł. Dużo, mało czy średnio? Mam wrażenie, że przepłaciłem, ale jakie jest wasze zdanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Yo. > Silnik 2.2 HDi. > Wymieniono kompletne sprzęgło + koło dwumasowe. Podobno na dobrych częściach, "bo jak coś się > sypnie to jestem w dupie" - powiedział warsztat. > Cena za całość operacji łącznie z robocizną to 2900zł. > Dużo, mało czy średnio? > Mam wrażenie, że przepłaciłem, ale jakie jest wasze zdanie? A jakie to ma znaczenie jak juz zaplaciles IMHO cena przyzwita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > A jakie to ma znaczenie jak juz zaplaciles > IMHO cena przyzwita Żeby wiedzieć czy korzystać dalej z usług tego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Yo. > Silnik 2.2 HDi. > Wymieniono kompletne sprzęgło + koło dwumasowe. Podobno na dobrych częściach, "bo jak coś się > sypnie to jestem w dupie" - powiedział warsztat. > Cena za całość operacji łącznie z robocizną to 2900zł. > Dużo, mało czy średnio? > Mam wrażenie, że przepłaciłem, ale jakie jest wasze zdanie? Kompletne sprzęgło po dobrych zniżkach, które zapewne ma warsztat, kosztowało by w IC coś koło 2kpln. Jak to jest warsztat polecany przez użytkowników danej marki, z nienaganną opinią na forach, ochy, achy to może tyle brać. 607? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Kompletne sprzęgło po dobrych zniżkach, które zapewne ma warsztat, kosztowało by w IC coś koło > 2kpln. Jak to jest warsztat polecany przez użytkowników danej marki, z nienaganną opinią na > forach, ochy, achy to może tyle brać. Ale razem z dwumasą ten komplet? > 607? tak. Warsztat nie jest polecany, ot zwykły warsztat od wszystkiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Ale razem z dwumasą ten komplet? Siur. Może źle się wcześniej wyraziłem. Zarówno komplet luka jak i valeo mają podobną cenę. Za ~2400 możesz sam kupić w internetowym sklepie IC > tak. Drogie auto to i drogie utrzymanie . > Warsztat nie jest polecany, ot zwykły warsztat od wszystkiego... To mogło by być stówkę, dwie taniej. Tak sobie przynajmniej wróżę z fusów, bo nie wiem jak skomplikowana jest wyciąganie skrzyni z tego wozidła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Dużo, mało czy średnio? Dobra cena > Mam wrażenie, że przepłaciłem, ale jakie jest wasze zdanie? Masz rację - "masz wrażenie" :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Dobra cena Chyba Cie lekko ponioslo z tym dobra cena. Dwumas 1450zł Sprzeglo 550 daje 2000zł za czesci. Wiec wymiana za 900zł to wg Ciebie dobra cena? Dla mnie dobra to by bylo w granicach 2400zł. > Masz rację - "masz wrażenie" :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buch Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Chyba Cie lekko ponioslo z tym dobra cena. Dwumas 1450zł Sprzeglo 550 daje 2000zł za czesci. Wiec > wymiana za 900zł to wg Ciebie dobra cena? Dla mnie dobra to by bylo w granicach 2400zł. > > Masz rację - "masz wrażenie" :-) kwestia ile przy wymianie trzeba sie "narobić" ja robiłem wymianę sprzęgła w fordzie mondeo 1.6 i myślę 1000 pln za zrobienie tego sprzęgła byłoby ok. rozkręcania rozbierania było bardzo dużo i kosztowało mnie to 10 godzin pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > kwestia ile przy wymianie trzeba sie "narobić" ja robiłem wymianę sprzęgła w fordzie mondeo 1.6 i > myślę 1000 pln za zrobienie tego sprzęgła byłoby ok. rozkręcania rozbierania było bardzo dużo > i kosztowało mnie to 10 godzin pracy. No dobra ale 900zł. To chyba troche sporo nie sadzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > Yo. > Silnik 2.2 HDi. > Wymieniono kompletne sprzęgło + koło dwumasowe. Podobno na dobrych częściach, "bo jak coś się > sypnie to jestem w dupie" - powiedział warsztat. > Cena za całość operacji łącznie z robocizną to 2900zł. > Dużo, mało czy średnio? > Mam wrażenie, że przepłaciłem, ale jakie jest wasze zdanie? fura premium ... a cena średnia ... powiem Ci że w Maździe 6 nie starczyło by Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > No dobra ale 900zł. To chyba troche sporo nie sadzisz? sporo jak liczysz tylko roboczogodziny ... ale jak policzysz odpowiedzialność za nie .. to ... nie tknąłbym kijem przez szmate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buch Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > No dobra ale 900zł. To chyba troche sporo nie sadzisz? niemiecki warsztat no name za wymiane sprzegła w wymienionym fordzie 1.6 z materiałami zawołał 700 ojro i myślę, że to dobra stawka za tą robociznę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 > No dobra ale 900zł. To chyba troche sporo nie sadzisz? Matador a widziałeś to auto pod maską??? Myślę że to dobra cena za wymianę sprzęgła w aucie tej klasy. To nie jest tak że pan Kazio wziąlby za to połowę tego co ten warsztat. Bo jak sie coś sypnie to pan Kazio bedzie się bronił że miało byc tanio to i jest. A ty zostaniesz z problemem i z wizją ponownego wydatku. Czasem warto troszkę zapłacić by miec świadomość tego że w razie draki masz kogo pociągnąć do odpowiedzialności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Chyba Cie lekko ponioslo z tym dobra cena. Dwumas 1450zł Sprzeglo 550 daje 2000zł za czesci. Wiec > wymiana za 900zł to wg Ciebie dobra cena? Dla mnie dobra to by bylo w granicach 2400zł. i śruby do koła zamachowego (tak, wiem, Ty byś dał z Castoramy, dział budowlany @ 7,49/kg), uszczelniacz wału korbowego, oraz epitety jak płyn h-c jeżeli trzeba było np zrzucać wysprzęglik. Ceny części jak rozumiem z kosmosu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 Pomijając samą kwotę, to jaką masz gwarancję że warsztat "poczuje się do odpowiedzialności" w razie poważnej (kosztownej) wpadki? EW. jakie metody egzekwowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > i śruby do koła zamachowego (tak, wiem, Ty byś dał z Castoramy, dział budowlany @ 7,49/kg), > uszczelniacz wału korbowego, oraz epitety jak płyn h-c jeżeli trzeba było np zrzucać > wysprzęglik. > Ceny części jak rozumiem z kosmosu ? Wez tez pod uwage ze ceny podane prezezemnie sa cenami detalicznymi wiec warsztat ma taniej. Niewiem moze ja za tanio auto naprawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Wez tez pod uwage ze ceny podane prezezemnie sa cenami detalicznymi wiec warsztat ma taniej. ma taniej ale dobra wola właściciela warsztau czy tym rabatem się z Toba podzieli > Niewiem moze ja za tanio auto naprawiam to tez od własciciela warsztatu zalezy, mój koleżka jak wyczuje, że klient do niego więcej nie przyjedzie, ot po prostu trafił przez przypadek to cena jest sztywna, dla bywalców "abonamentowych" zrobi rabat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > ma taniej ale dobra wola właściciela warsztau czy tym rabatem się z Toba podzieli > to tez od własciciela warsztatu zalezy, mój koleżka jak wyczuje, że klient do niego więcej nie > przyjedzie, ot po prostu trafił przez przypadek to cena jest sztywna, dla bywalców > "abonamentowych" zrobi rabat I jeszcze jedno - wszsytko zależy też od stopnia skomplikowania operacji i tego, co można w tzw międzyczasie zrobić. Jeżeli właściciel takiego warsztatu ma do wyboru zrobić takiego DKZ-ta, na którym można się urobić jak świnia i ma się odpowiedzialność wobec jakości naprawy, a z drugiej strony np kolejkę klientów na "poważny serwis" czyli wymiana oleju, świeczek, filterka i hajda naprzód, to jasne, że wybierze bramkę nr 2, bo odpowiedzialność mniejsza, problematyka roboty żadna, a kasa per saldo jedna. A koleś z DKZ dostanie zaporową cenę, żeby opłacało się podejść do tematu. Mnie tylko .. no w sumie to bawi takie zalożenie, że "ja to bym NA PEWNO...*". Kwota niecalych 3 kpln brutto to jakieś do 50% taniej niż koszt takiej zabawy w ASO - z mojego pktu widzenia kwota jest bardzo przyzwoita. Czy da się taniej ? Da się. Można nie ruszać simmeringu - toż to całe 100 PLN do przodu, jak się wywali za parę kkm to koszt kompletu sprzęgło, dkz, zwalenie skrzyni idzie jeszcze raz, no ale stufkie przyciąłem, można powtórnie wykorzystać śruby do KZ - najwyżej koło będzie miało bicia i szlag je trafi za parę kkm, no ale znowu - "prawie stufka do przodu, paaanie". Można iść w chińskie zamienniki chińskiej jakości - do wyboru do koloru. Pierwopiszca założył naprawę na DOBRYCH podzespołach (a raczej warsztat tak założył). Cena jest dobra, chociaż dla niektórych kałożerców kosmiczna... * tu wstawić możliwości cotoniemogącego interlokutora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpb Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Czy da się taniej ? Da się. Można nie ruszać simmeringu - toż to całe 100 PLN do przodu, jak się > wywali za parę kkm to koszt kompletu sprzęgło, dkz, zwalenie skrzyni idzie jeszcze raz, no ale > stufkie przyciąłem, można powtórnie wykorzystać śruby do KZ - najwyżej koło będzie miało bicia > i szlag je trafi za parę kkm, no ale znowu - "prawie stufka do przodu, paaanie". Można iść w > chińskie zamienniki chińskiej jakości - do wyboru do koloru. > Pierwopiszca założył naprawę na DOBRYCH podzespołach (a raczej warsztat tak założył). to jest dokładnie takie polskie gównozjadztwo, o czym zresztą wujku zechciałeś napisać a może podejść by do tematu tak: nie stać mnie na jakieś auto to jeżdżę takim, na jakie mnie stać? DKZ to droga zabawa, aczkolwiek w przypadku powyżej na prawdę nie ma tragedii. Proponuję sprawdzić sobie cenę dwumasy choćby do x-trail'a 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > i śruby do koła zamachowego (tak, wiem, Ty byś dał z Castoramy, dział budowlany @ 7,49/kg), > uszczelniacz wału korbowego, oraz epitety jak płyn h-c jeżeli trzeba było np zrzucać > wysprzęglik. Wysprzęglik to warto wymienić przy okazji - przynajmniej we fijordzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Wysprzęglik to warto wymienić przy okazji - przynajmniej we fijordzie. Paaaanie, jaki to kooooszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpb Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Paaaanie, jaki to kooooszt. Paaaaaaanie... po co? Jeszcze 20.000 km na nim Pan przejedziesz spokojnie, a później i tak pan sprzedasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Pomijając samą kwotę, to jaką masz gwarancję że warsztat "poczuje się do odpowiedzialności" w razie > poważnej (kosztownej) wpadki? EW. jakie metody egzekwowania? Ano taka że każdy warsztat musi obowiązkowo dać 6 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę. Po drugie chyba odbierając auto po takiej naprawie masz nawyk zabierania ze soba jakiegoś rachunku na części i robociznę ew. prosisz o wpis do książki auta. A pan Kazio nic takiego ci nie da i generallnie w razie czego najnormalniej w świecie się wypnie na wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Paaaanie, jaki to kooooszt. nooo, kiedyś przez wysprzęglik nie wrócilem swoim autem z wakacji - wóz jeszcze na gwarancji był, więc tym bardziej w takim z większym przebiegiem warto w koplecie zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Dobra cena > Masz rację - "masz wrażenie" :-) Ja sie szykuję na 4 kzł do 1.6 hdi jak padnie. Widzę że zakładałem za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin L. Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > DKZ to droga zabawa, aczkolwiek w przypadku powyżej na prawdę nie ma tragedii. Proponuję sprawdzić > sobie cenę dwumasy choćby do x-trail'a 2,2 To jeszcze nic. Proponuję sprawdzić ceny kół dwumasowych do silników benzynowych popularnej "dużej i taniej w utrzymaniu" Omegi. Cena za samo gołe koło dwumasowe to od 4,5 tyś do prawie 10 tyś w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 Znajomy zmieniał ostatnio dwumasę oraz sprzęgło stilo JTD Całość z robocizną 2tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 > Ja sie szykuję na 4 kzł do 1.6 hdi jak padnie. Widzę że zakładałem za dużo Jak zawsze - zależy. Najpierw zapytaj się w ASO - jak zejdziesz 40-50% z tego kosztu to już jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek_lc Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 > Ja sie szykuję na 4 kzł do 1.6 hdi jak padnie. Widzę że zakładałem za dużo A to po jakim przebiegu trzeba wymieniać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 > A to po jakim przebiegu trzeba wymieniać?? Nie ma reguły - zalezy od stylu jazdy, czy miasto czy trasa i takie tam. We fjordzie 2.0 jeżdzonym głównie po mieście wytrzymało 100 tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mpb Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 > A to po jakim przebiegu trzeba wymieniać?? dużo zależy jak zwykle od tego jak jeździsz... są ludzie, którzy kupują diesela do stania w korkach w mieście i wtedy może być problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.