huba301 Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 Od czego kolektor żeliwo zastosować do 1.4 16V Szukam na alledrogo kolektora od Bravo/Punto i wszystkie które są mają stary typ rozstawu szpilek. W katalogu jak szukam uszczelki kolektora wydechowego wychodzi Bravo 1.2 16V 80 KM ale takiego żeliwa nie udało mi się znaleźć. Jakieś pomysły ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 ze starych 1.2 16v nie pasi , nowsze miały katalizator , niektórzy zozwiercają otwory w starym typie , ja robiłem rórowca odrazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 > Od czego kolektor żeliwo zastosować do 1.4 16V > Szukam na alledrogo kolektora od Bravo/Punto i wszystkie które są mają stary typ rozstawu szpilek. > W katalogu jak szukam uszczelki kolektora wydechowego wychodzi Bravo 1.2 16V 80 KM ale takiego > żeliwa nie udało mi się znaleźć. > Jakieś pomysły ?? to ty tez sie przesiadasz na 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 dostales mmsa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > dostales mmsa? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 10 Października 2010 Udostępnij Napisano 10 Października 2010 > Od czego kolektor żeliwo zastosować do 1.4 16V > Szukam na alledrogo kolektora od Bravo/Punto i wszystkie które są mają stary typ rozstawu szpilek. > W katalogu jak szukam uszczelki kolektora wydechowego wychodzi Bravo 1.2 16V 80 KM ale takiego > żeliwa nie udało mi się znaleźć. > Jakieś pomysły ?? musisz kupic od 86km z p1 i rozwiercic otwory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etiopczyk12 Napisano 13 Października 2010 Udostępnij Napisano 13 Października 2010 ja tez mialem ten problem ale chopaki dorobili mi flansze i kupilem rurki wygiolem pospawalem+kocyk zeby chlodnica nie splonela i git.......... javascript:void(0) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Odświeżę temat... jest sobie 1.4 16v i kolektor wydechowy od 1.2 16v P1 chcę zamontować żeliwo z P1 i wiem że na pewno trzeba rozwiercić dwie górne dziury które zaznaczyłem na czerwono, a jest mi w stanie ktoś zaznaczyć na tym zdjęciu które jeszcze śruby trzeba rozwiercić lub które trzeba całkowicie ominąć przy montażu ze względu na inny rozstaw ? 4-2-1 nie będzie bo nie i tyle dłubki do tablicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 też szukam kolektora do 1.4 16v niestety jak sobie wpiszesz w google kolektor 1.4 16v to zaraz zobaczysz różnice, na pewno pasują te z katalizatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 tak na szybko 1.4 16v 1.2 16v powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Znalazłem zdjęcie Lesia, widzę że w zasadzie tylko jedna górna środkowa śruba pasuje tam gdzie trzeba, górę rozwiercić całą, doł dwie boczne a te dolne dwie środkowe w ogóle ominąć ale rzeźba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 wiem, i zostaje spawać nowy tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 mam taki powycinany u siebie zamontowany jak chcesz mogę zrobić jutro jakąś fotkę ( o ile mi pamięć pozwoli ) Edit nawet coś na dysku znalazłem : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > mam taki powycinany u siebie zamontowany jak chcesz mogę zrobić jutro jakąś fotkę ( o ile mi > pamięć pozwoli ) Byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 Wystarczą Ci te fotki czy coś jeszcze pstryknąć? Daj dwie uszczelki pod niego bo podobno będą problemy ze szczelnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 30 Marca 2013 Udostępnij Napisano 30 Marca 2013 > Wystarczą Ci te fotki czy coś jeszcze pstryknąć? W zupełności wystarczą, głownie mi chodziło o to jak je rozwiercić żeby pasowało dzięki wielkie > Daj dwie uszczelki pod niego bo podobno będą problemy ze szczelnością to już wiem, gdzieś już wyczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 > W zupełności wystarczą, głownie mi chodziło o to jak je rozwiercić żeby pasowało > dzięki wielkie > to już wiem, gdzieś już wyczytałem dawalem jedna uszczelke i nie bylo przedmuchow trzeba sprawdzic czy jest prosty na styku z uszczelka i dobrze wyczyscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 Majstry borykam sie z tym problemem.. rozwiercilem te otwory, poprzecinałem gdzie trzeba i nadal mam gdzieś przedmuch... cicho charczy.. cementem do wydechów próbowałem uszczelnic i nadal lipa... Myślę, że przykręcenie samych 5 śrub u góry powoduje dociśnięcie kolektora u góry i zaczyna odstawać dołem.. trzeba by dawać dłuzsze szilki u dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 Wymieniam teraz silnik w seju bo się urwał zawór. Znalazłem od stilo 1.2 igiełke za 600 ale z tym kolektorem jest taka zeźba w gównie że niestety musiałem wkładać starego zdechlaka z punto. Szkoda bo różnica w cenie silnika 100zł jeszcze 650 i byłby ładny baran do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 I faktycznie dwie uszczelki robią robote? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 > I faktycznie dwie uszczelki robią robote? Szczerze to nie wiem jaka jest sytuacja przy jednej uszczelce, mnie Ruti od razu podpowiedział żeby dać dwie, tak też zrobiłem i żadnych przedmuchów nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 A nie została Ci rura "kolektor - plecionka", "portki", "dwururka" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2013 A dołem też łapałeś szpilki, czy tylko 5 górnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 > A dołem też łapałeś szpilki, czy tylko 5 górnych? górne tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 > górne tylko to przykrec jeszcze dwie skrajne dolne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 > to przykrec jeszcze dwie skrajne dolne znaczy powiem tak ręki sobie uciąć nie dam że ich nie ma. przykręconych, ale wydaje mi się że kupowałem tylko 5 nakrętek. Verchi - sprawdzę to w wolnej chwili dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 > znaczy powiem tak ręki sobie uciąć nie dam że ich nie ma. przykręconych, ale wydaje mi się że > kupowałem tylko 5 nakrętek. > Verchi - sprawdzę to w wolnej chwili dokładnie To w sumie docinanie dołu było by bez sensu jak byś go nie przykręcił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 > To w sumie docinanie dołu było by bez sensu jak byś go nie przykręcił w sumie tak, ale kolektor docięty gotowiec kupiłem po Grybskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 > znaczy powiem tak ręki sobie uciąć nie dam że ich nie ma. przykręconych, ale wydaje mi się że > kupowałem tylko 5 nakrętek. > Verchi - sprawdzę to w wolnej chwili dokładnie 2 dolne też masz przykręcone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterwdz Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 > 2 dolne też masz przykręcone ha ! właśnie czekałem aż się specjalista od tego silnika wypowie w takim razie sorry Verchi za wprowadzanie w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2013 Dwie skrajne dolne? Tylko u mnie one jakieś szpilki za krótkie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper_2005 Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Kup od razu 421. Będziesz żałował założenia żeliwa nie ma góry. Poza tym cena to ok 250 całość plus dopasowanie rury kolektorowej bo ta oryginalna nie pasuje. Ja biorę kolektor stąd http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-sportowy-rurowy-fiat-1-4-16v-i2985447773.html Cena 750 do negocjacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Kup od razu 421. Będziesz żałował założenia żeliwa nie ma góry. Poza tym cena to ok 250 całość plus > dopasowanie rury kolektorowej bo ta oryginalna nie pasuje. > Ja biorę kolektor stąd > http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-sportowy-rurowy-fiat-1-4-16v-i2985447773.html > Cena 750 do negocjacji najwczesniej za 3 tygodnie bedzie irek mial nowe sztuki .... wrecz trzeba sie zapisywac bo jest takie wziecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2013 > Dwie skrajne dolne? Tylko u mnie one jakieś szpilki za krótkie są to wkrec dluzsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.