koNik Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS... ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-) środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat, prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 ładny egzemplarz jakoś zawsze mi się podobały E32, szczególnie te po roku '90 z szerokim grillem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maku19 Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 ładna sztuka mi sie marzy E38 eh...może kiedyś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 Zacne auto ! Podoba mi się ten model. Fajnie wykończona drewnem , jak kredens (też tak mam W MB) tylko szkoda że bez skóry.... Ale i tak fajna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 > najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, i tyle w temacie kawał ałuta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 > najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od > niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS... > ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako > odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-) > środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat, > prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny > i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza E32 i E38 to moje ukochane 7er-y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 > Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić Spoko... stonowana elegancka ponadczasowa linia - prawie jak Wołga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 > najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od > niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS... > ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako > odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-) > środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat, > prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny > i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza Jeździłem kiedyś taką (kolegi) 7-mką '89, 3.0 automat. Urzekło mnie prowadzenie, czucie tego auta - tak ogromny a prowadził się jak gokart. Co prawda automat mulił ale ładnie ciągnął dopiero na ostatnim biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 Sliczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzucio Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 > najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od > niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS... > ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako > odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-) > środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat, > prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny > i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza Mialem okazje sie przejechac taka, miala motor 3,5litra Fajnie sie prowadzi i ta praca silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 > z lat 80 ;-) koniec lat 80'tych i początek 90'tych to najlepszy okres motoryzacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 18 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2011 > E32 i E38 to moje ukochane 7er-y dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > Mialem okazje sie przejechac taka, miala motor 3,5litra Fajnie sie prowadzi i ta praca silnika... kumpel miał kiedyś 750iL z V12, tam sie dopiero jedzie, ja bardzo żałuje że nie kupiłem 5 litrów ale nie longa no ale cóż, uległem jojceniu z internetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > Zacne auto ! Podoba mi się ten model. Fajnie wykończona drewnem , jak kredens (też tak mam W MB) > tylko szkoda że bez skóry.... Ale i tak fajna właśnie ja skóry nie chciałem z premedytacją ;-) pokaż W124 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 troszke uboga.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > właśnie ja skóry nie chciałem z premedytacją ;-) > pokaż W124 ;-) Narazie pogoda nie sprzyja robieniu fajnych fotek , ale nie omieszkam się pochwalić swoją gwiazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 > troszke uboga.... bez przesady, zakładając że skóry nie chcę i nie lubię nic specjalnie nie brakuje.... jeśli już miałbym się do czegoś przyczepić to brakuje czasami 6 cylindrów dodatkowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > bez przesady, zakładając że skóry nie chcę i nie lubię nic specjalnie nie brakuje.... > jeśli już miałbym się do czegoś przyczepić to brakuje czasami 6 cylindrów dodatkowych niby tak ale auto tej klasy bez skory i ASB wyglada troszke "tanio". Silnik to juz inna sprawa bo w tym roczniku wlasciwie nie bylo wyboru bo albo stare(slabe) 3.0/3.5 i odrazu przeskok na egzotyczny 5.0 co jak by nie patrzec przy starym aucie jest sporym,ryzykownym szlenstwem Dobrym posunieciem bylo w pozniejszych modelach wprowadzenie 3.0 i 4.0 V8 PS czy aby napewno na tych fotkach to ciagle to samo auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > niby tak ale auto tej klasy bez skory i ASB wyglada troszke "tanio". jedno i drugie jest nie dla mnie więc... trudno > Silnik to juz inna sprawa bo w > tym roczniku wlasciwie nie bylo wyboru bo albo stare(slabe) 3.0/3.5 i odrazu przeskok na > egzotyczny 5.0 co jak by nie patrzec przy starym aucie jest sporym,ryzykownym szlenstwem 3.0 jest troche słabe to prawda ale 3.5 już IMO źle nie wygląda (7.8s do 100). ja bardzo żałuje że nie kupiłem 5.0 bo ten silnik może i jest egzotyczny ale tak naprawdę bezawaryjny... i prosty jak cep ;-) > Dobrym posunieciem bylo w pozniejszych modelach wprowadzenie 3.0 i 4.0 V8 fajne silniki ale ich zakup to większe ryzyko niż V12, są delikatne. > PS czy aby napewno na tych fotkach to ciagle to samo auto? to samo tylko mu dorzuciłem OBC i wymieniłem fajere ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > 3.0 jest troche słabe to prawda ale 3.5 już IMO źle nie wygląda (7.8s do 100). ja bardzo żałuje że > nie kupiłem 5.0 bo ten silnik może i jest egzotyczny ale tak naprawdę bezawaryjny... i prosty > jak cep ;-) no ale 5.0 nie kupiłbyś bez skóry I z manualem też byłoby dość trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > no ale 5.0 nie kupiłbyś bez skóry I z manualem też byłoby dość trudno bez skóry cięzko ale da się... z manualem sie nie niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > 3.5 już IMO źle nie wygląda (7.8s do 100) Czyli tyle ile hot-hatch 1.4t z tego samego okresu . Wieksze wrazenie robi zapewne predkosc maks., ale w warunkach pozaniemieckich to tez abstrakcyjna wartosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > Czyli tyle ile hot-hatch 1.4t z tego samego okresu . z 1986 roku? > Wieksze wrazenie robi zapewne predkosc maks., ale w warunkach pozaniemieckich to tez abstrakcyjna > wartosc. cały problem z tym autem polega na tym, że ono jest właśnie stworzone na niemieckie autostrady a nie na nasze wyboje i do ścigania się z hothatchami ;-) od tego jest M5 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > z 1986 roku? A mowimy o serii 5 czy 7 bo sie zakrecilem? Wg moich danych E32 schodzi ponizej 8 sekund jedynie z silnikiem V12, cala reszta potrzebuje od 8,5 do 10,5 sekundy . > cały problem z tym autem polega na tym, że ono jest właśnie stworzone na niemieckie autostrady a > nie na nasze wyboje i do ścigania się z hothatchami ;-) > od tego jest M5 ;-) To zrozumiale . Moja zaczepka "pije" do robiacego wrazenie przyspieszenia, ktore na papierze moze i jest fajne, ale jak odniesc je do pojemnosci, to juz ekscytacja opada . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > A mowimy o serii 5 czy 7 bo sie zakrecilem? Wg moich danych E32 schodzi ponizej 8 sekund jedynie z > silnikiem V12, cala reszta potrzebuje od 8,5 do 10,5 sekundy . wg "moich danych" 3,5 litra 220KM 0-100 7,8s w manualu, 8,5s w automacie > To zrozumiale . Moja zaczepka "pije" do robiacego wrazenie przyspieszenia, ktore na papierze moze i > jest fajne, ale jak odniesc je do pojemnosci, to juz ekscytacja opada . generalnie E32 demonem przyśpieszeń nie jest, zresztą E38 w sumie też... ale czy to źle? sam nie wiem, wszak to nie jest auto do wyścigów... nawet osiągi 3.0 są IMO wystarczające do normalnej jazdy, wyprzedzania na trasie, jazdy na autostradzie itd... "najgorzej" jest przy ruszaniu ze świateł gdy czuć że duża masa stawia pewien opór, potem jest coraz lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > wg "moich danych" 3,5 litra 220KM 0-100 7,8s w manualu, 8,5s w automacie I komu tu wierzyc - Carfolio czy Wikipedii? > generalnie E32 demonem przyśpieszeń nie jest, zresztą E38 w sumie też... Jak wiekszosc aut z tego okresu - S-klasa W126 tez jest krowiasta, nawet w odmianie 560 SEL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > I komu tu wierzyc - Carfolio czy Wikipedii? tak naprawdę to co rusz jest inaczej, sprawdziłem instrukcję i wisi w niej 8.3 dla 735i ale tu jest jeszcze inaczej http://www.zeperfs.com/en/duel2608-1805.htm > Jak wiekszosc aut z tego okresu - S-klasa W126 tez jest krowiasta, nawet w odmianie 560 SEL. z tym że o ile E38 nadal była krową to W140 S600 już może pogonić całkiem ciekawe małe autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > z tym że o ile E38 nadal była krową to W140 S600 już może pogonić całkiem ciekawe małe autka 6s do setki w koszmarnie ciezkim aucie z automatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > tak naprawdę to co rusz jest inaczej, sprawdziłem instrukcję i wisi w niej 8.3 dla 735i Moj katalog z 1991 podaje moc taka sama jak Wikipedia - 211 KM - a to przeklada sie na 8.3 do 100 . Nigdzie natomiast nie znalazlem wzmianki o 220 koniach. 218 KM mial V8 3.0 z pozniejszego okresu produkcji. > z tym że o ile E38 nadal była krową to W140 S600 już może pogonić całkiem ciekawe małe autka No tak. Ale to juz temat na inna bajke . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 > Moj katalog z 1991 podaje moc taka sama jak Wikipedia - 211 KM - a to przeklada sie na 8.3 do 100 . > Nigdzie natomiast nie znalazlem wzmianki o 220 koniach. 218 KM mial V8 3.0 z pozniejszego okresu > produkcji. 220KM miał bez KAT podobnie jak 188KM miał 3.0 z KAT i 197KM ma 3.0 bez KAT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolber Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Fajne autko z klasą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 22 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2011 > najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od > niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS... > ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako > odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-) > środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat, > prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny > i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza A czemu na olkuskich numerach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 22 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2011 > A czemu na olkuskich numerach? Pewnie na OC oszczędza , patrząc po miejscowościach z profilu od razu widać że centuś i cwaniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 24 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2011 > Moj katalog z 1991 podaje moc taka sama jak Wikipedia - 211 KM - a to przeklada sie na 8.3 do 100 . proszzzzzzzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.