Skocz do zawartości

E32 a co ;-)


Rekomendowane odpowiedzi

najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 zlosnik.gif albo 2800CS...

ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-)

konradn00000051.jpg

konradne32.jpg

środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję zlosnik.gif wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat, prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny zlosnik.gif

konradne32_obc.jpg

642570konradn00000009.JPG

i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza

konradne323.jpg

palacz.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od

> niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS...

> ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako

> odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-)

> środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat,

> prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny

> i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza

E32 i E38 to moje ukochane 7er-y food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od

> niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS...

> ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako

> odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-)

> środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat,

> prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny

> i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza

Jeździłem kiedyś taką (kolegi) 7-mką '89, 3.0 automat. Urzekło mnie prowadzenie, czucie tego auta - tak ogromny a prowadził się jak gokart. Co prawda automat mulił ale ładnie ciągnął dopiero na ostatnim biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od

> niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS...

> ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako

> odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-)

> środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat,

> prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny

> i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza

Mialem okazje sie przejechac taka, miala motor 3,5litra spineyes.gif Fajnie sie prowadzi i ta praca silnika... biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mialem okazje sie przejechac taka, miala motor 3,5litra Fajnie sie prowadzi i ta praca silnika...

kumpel miał kiedyś 750iL z V12, tam sie dopiero jedzie, ja bardzo żałuje że nie kupiłem 5 litrów ale nie longa no ale cóż, uległem jojceniu z internetu oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zacne auto ! Podoba mi się ten model. Fajnie wykończona drewnem , jak kredens (też tak mam W MB)

> tylko szkoda że bez skóry.... Ale i tak fajna

właśnie ja skóry nie chciałem z premedytacją ;-)

pokaż W124 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> troszke uboga....

bez przesady, zakładając że skóry nie chcę i nie lubię nic specjalnie nie brakuje.... zlosnik.gif

jeśli już miałbym się do czegoś przyczepić to brakuje czasami 6 cylindrów dodatkowych biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez przesady, zakładając że skóry nie chcę i nie lubię nic specjalnie nie brakuje....

> jeśli już miałbym się do czegoś przyczepić to brakuje czasami 6 cylindrów dodatkowych

niby tak ale auto tej klasy bez skory i ASB wyglada troszke "tanio". Silnik to juz inna sprawa bo w tym roczniku wlasciwie nie bylo wyboru bo albo stare(slabe) 3.0/3.5 i odrazu przeskok na egzotyczny 5.0 co jak by nie patrzec przy starym aucie jest sporym,ryzykownym szlenstwem wink.gif

Dobrym posunieciem bylo w pozniejszych modelach wprowadzenie 3.0 i 4.0 V8

PS czy aby napewno na tych fotkach to ciagle to samo auto? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niby tak ale auto tej klasy bez skory i ASB wyglada troszke "tanio".

jedno i drugie jest nie dla mnie więc... trudno zlosnik.gif

> Silnik to juz inna sprawa bo w

> tym roczniku wlasciwie nie bylo wyboru bo albo stare(slabe) 3.0/3.5 i odrazu przeskok na

> egzotyczny 5.0 co jak by nie patrzec przy starym aucie jest sporym,ryzykownym szlenstwem

3.0 jest troche słabe to prawda ale 3.5 już IMO źle nie wygląda (7.8s do 100). ja bardzo żałuje że nie kupiłem 5.0 bo ten silnik może i jest egzotyczny ale tak naprawdę bezawaryjny... i prosty jak cep ;-)

> Dobrym posunieciem bylo w pozniejszych modelach wprowadzenie 3.0 i 4.0 V8

fajne silniki ale ich zakup to większe ryzyko niż V12, są delikatne.

> PS czy aby napewno na tych fotkach to ciagle to samo auto?

to samo tylko mu dorzuciłem OBC i wymieniłem fajere ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3.0 jest troche słabe to prawda ale 3.5 już IMO źle nie wygląda (7.8s do 100). ja bardzo żałuje że

> nie kupiłem 5.0 bo ten silnik może i jest egzotyczny ale tak naprawdę bezawaryjny... i prosty

> jak cep ;-)

no ale 5.0 nie kupiłbyś bez skóry 270751858-jezyk.gif I z manualem też byłoby dość trudno biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3.5 już IMO źle nie wygląda (7.8s do 100)

Czyli tyle ile hot-hatch 1.4t z tego samego okresu grinser006.gif.

Wieksze wrazenie robi zapewne predkosc maks., ale w warunkach pozaniemieckich to tez abstrakcyjna wartosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli tyle ile hot-hatch 1.4t z tego samego okresu .

z 1986 roku?

> Wieksze wrazenie robi zapewne predkosc maks., ale w warunkach pozaniemieckich to tez abstrakcyjna

> wartosc.

cały problem z tym autem polega na tym, że ono jest właśnie stworzone na niemieckie autostrady a nie na nasze wyboje i do ścigania się z hothatchami ;-)

od tego jest M5 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z 1986 roku?

A mowimy o serii 5 czy 7 bo sie zakrecilem? Wg moich danych E32 schodzi ponizej 8 sekund jedynie z silnikiem V12, cala reszta potrzebuje od 8,5 do 10,5 sekundy hmm.gif.

> cały problem z tym autem polega na tym, że ono jest właśnie stworzone na niemieckie autostrady a

> nie na nasze wyboje i do ścigania się z hothatchami ;-)

> od tego jest M5 ;-)

To zrozumiale ok.gif. Moja zaczepka "pije" do robiacego wrazenie przyspieszenia, ktore na papierze moze i jest fajne, ale jak odniesc je do pojemnosci, to juz ekscytacja opada grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mowimy o serii 5 czy 7 bo sie zakrecilem? Wg moich danych E32 schodzi ponizej 8 sekund jedynie z

> silnikiem V12, cala reszta potrzebuje od 8,5 do 10,5 sekundy .

wg "moich danych" 3,5 litra 220KM 0-100 7,8s w manualu, 8,5s w automacie

> To zrozumiale . Moja zaczepka "pije" do robiacego wrazenie przyspieszenia, ktore na papierze moze i

> jest fajne, ale jak odniesc je do pojemnosci, to juz ekscytacja opada .

generalnie E32 demonem przyśpieszeń nie jest, zresztą E38 w sumie też...

ale czy to źle? sam nie wiem, wszak to nie jest auto do wyścigów... nawet osiągi 3.0 są IMO wystarczające do normalnej jazdy, wyprzedzania na trasie, jazdy na autostradzie itd...

"najgorzej" jest przy ruszaniu ze świateł gdy czuć że duża masa stawia pewien opór, potem jest coraz lepiej wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wg "moich danych" 3,5 litra 220KM 0-100 7,8s w manualu, 8,5s w automacie

I komu tu wierzyc - Carfolio czy Wikipedii? hmm.gif

> generalnie E32 demonem przyśpieszeń nie jest, zresztą E38 w sumie też...

Jak wiekszosc aut z tego okresu - S-klasa W126 tez jest krowiasta, nawet w odmianie 560 SEL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I komu tu wierzyc - Carfolio czy Wikipedii?

tak naprawdę to co rusz jest inaczej, sprawdziłem instrukcję i wisi w niej 8.3 dla 735i

ale tu jest jeszcze inaczej

http://www.zeperfs.com/en/duel2608-1805.htm

> Jak wiekszosc aut z tego okresu - S-klasa W126 tez jest krowiasta, nawet w odmianie 560 SEL.

z tym że o ile E38 nadal była krową to W140 S600 już może pogonić całkiem ciekawe małe autka zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak naprawdę to co rusz jest inaczej, sprawdziłem instrukcję i wisi w niej 8.3 dla 735i

Moj katalog z 1991 podaje moc taka sama jak Wikipedia - 211 KM - a to przeklada sie na 8.3 do 100 ok.gif.

Nigdzie natomiast nie znalazlem wzmianki o 220 koniach. 218 KM mial V8 3.0 z pozniejszego okresu produkcji.

> z tym że o ile E38 nadal była krową to W140 S600 już może pogonić całkiem ciekawe małe autka

No tak. Ale to juz temat na inna bajke zeby.GIF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moj katalog z 1991 podaje moc taka sama jak Wikipedia - 211 KM - a to przeklada sie na 8.3 do 100 .

> Nigdzie natomiast nie znalazlem wzmianki o 220 koniach. 218 KM mial V8 3.0 z pozniejszego okresu

> produkcji.

220KM miał bez KAT

podobnie jak 188KM miał 3.0 z KAT i 197KM ma 3.0 bez KAT zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najpiękniejsza na świecie na pewno nie jest, Wołdze to nawet butów nie mogłaby czyścić, E23 też od

> niej wolę ale gnije za szybko... i tak kupię sobie kiedyś E24 albo 2800CS...

> ale na razie musi mi wystarczyć jako nowszy odpowiednik Wołgi który można tyrać na codzień, jako

> odskocznia od totalnego współczesnego plastixu do pośredniego plastixu z lat 80 ;-)

> środek to dla mnie ideał, nic więcej nie potrzebuję wygląda jak wzmacniacz rotela z dobrych lat,

> prosty, z kwadratowymi guzikami, funkcjonalny

> i jak wszystkie BMW, im brudniejsza tym fajniejsza

A czemu na olkuskich numerach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.