ignac2004 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Dokładnie, koło bezpieczników winny się znajdować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spsport Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 w okolicy wentylatora znajduje sie przerywacz Aluminiowa puszka w kształcie opakowania po kliszy fotograficznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 U mnie jest dokładnie to samo, kierunkowskazy choć działają, to tak naprawdę żyją własnym życiem, w zależności od humoru (a tak naprawdę obrotów silnika i obciążenia całej instalacji ) migają wolniej lub szybciej. Taki już urok tego typu przerywaczy Jeśli ci to przeszkadza to jedynym chyba sposobem jest wymiana na elektroniczny U mnie jeszcze dodatkowo jest ciekawy przerywacz pracy wycieraczek, działa podobnie jak kierunkowskazy, do tego głośno klika, ale w życiu nie zamienię go na elektronikę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Groszek88 Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 > Aaaaaa > Quote: > Kierunkowskazy żyją swoim własnym życiem. > Mam w zasadzie trzy prędkości migania: > 1) w czasie jazdy (na obrotach) miga dość szybko > 2) na jałowym miga sporo wolniej, ale chyba normalnie > 3) jak wcisnę hamulec, wtedy miga raz na kilka sekund > Stojąc w korku mogę sobie tworzyć różne kombinacje migaczami > Czasem jest tak, że kierunkowskaz w ogóle nie miga i jak depnę raz hamulec to wtedy zaskakuje i > zaczyna mrygać. > Dodatkowo nie działa też kontrolka na zegarach, mimo, że wymieniana była żarówka Już wspominałem gdzieś tam: - Wymiana przerywacza (dokładnie to znajduje się głęboko za wentylatorem w bagażniku) Wciskasz go w miejsce starego, kostka jest dokładnie ta sama, jednak w elektronicznym musisz podłączyć dodatkowy przewód masowy. - Wyczyszczenie 5 punktów: 1. Na prawej ściance bagażnika niedaleko przedniej lampy znajduje się nakrętka a pod nią przewód masowy od lampy światła i kierunku 2. Analogiczna sytuacja po lewej stronie niedaleko lampy lewej i zbiorniczka spryskiwaczy 3. przewód masowy aku-buda 4. Przewód masowy świateł tylnych - znajduje się pod mocowaniem cewki w komorze silnika. Polecam szczególnie zadbać o ten punkt z racji znajdującej się tam cewki która też przecież z tego korzysta 5. plecionka czyli połączenie silnik-buda Wymieniasz, czyścisz i masz piękne, mocne i co najważniejsze - bezpieczne światła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 > U mnie jest dokładnie to samo, kierunkowskazy choć działają, to tak naprawdę żyją własnym życiem, w > zależności od humoru (a tak naprawdę obrotów silnika i obciążenia całej instalacji ) migają > wolniej lub szybciej. Taki już urok tego typu przerywaczy Jeśli ci to przeszkadza to jedynym > chyba sposobem jest wymiana na elektroniczny Ja po zimie chyba się zabiorę za tą elektrykę bo masakra jest z tymi kierunkami i stopami > U mnie jeszcze dodatkowo jest ciekawy przerywacz pracy wycieraczek, działa podobnie jak > kierunkowskazy, do tego głośno klika, ale w życiu nie zamienię go na elektronikę U mnie za to wycieraczki stają gdzie chcą i trzeba je "łapać" we właściwym miejscu - to się stało po czyszczeniu i rozruszaniu całęgo zestawu wycieraczek - jak rozbiorę to chyba powinno być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2011 Peugeot od jakiegoś czasu stoi w warsztacie A Matiz ostatnio strzela fochy i ma problemy z odpalaniem (jeszcze nie wiemy, co jest przyczyną) Więc Maluszek na tą chwile jest jedynym w pełni sprawnym pojazdem Ba, nawet seledynowemu wczoraj troszkę pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Peugeot od jakiegoś czasu stoi w warsztacie > A Matiz ostatnio strzela fochy i ma problemy z odpalaniem (jeszcze nie wiemy, co jest przyczyną) > Więc Maluszek na tą chwile jest jedynym w pełni sprawnym pojazdem Ba, nawet seledynowemu wczoraj > troszkę pomógł Nie mow, ze na tych przewodach odpaliliscie majoneza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Nie mow, ze na tych przewodach odpaliliscie majoneza? Na tych przewodach odpalaliśmy już rożne auta i w rożnych konfiguracjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > - Wymiana przerywacza (dokładnie to znajduje się głęboko za wentylatorem w bagażniku) Wciskasz go w > miejsce starego, kostka jest dokładnie ta sama, jednak w elektronicznym musisz podłączyć > dodatkowy przewód masowy. > - Wyczyszczenie 5 punktów: > 1. Na prawej ściance bagażnika niedaleko przedniej lampy znajduje się nakrętka a pod nią przewód > masowy od lampy światła i kierunku > 2. Analogiczna sytuacja po lewej stronie niedaleko lampy lewej i zbiorniczka spryskiwaczy > 3. przewód masowy aku-buda > 4. Przewód masowy świateł tylnych - znajduje się pod mocowaniem cewki w komorze silnika. Polecam > szczególnie zadbać o ten punkt z racji znajdującej się tam cewki która też przecież z tego > korzysta > 5. plecionka czyli połączenie silnik-buda > Wymieniasz, czyścisz i masz piękne, mocne i co najważniejsze - bezpieczne światła Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Nie mow, ze na tych przewodach odpaliliscie majoneza? A co za problem? Oczywiście przy założeniu, że auto sprawne, tylko aku padł i nie ma 20st mrozu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > A co za problem? Oczywiście przy założeniu, że auto sprawne, tylko aku padł i nie ma 20st mrozu. I mozna to zrobic na przewodach z marketu? Widziales ile miedzi jest w srodku takiego przewodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > I mozna to zrobic na przewodach z marketu? Jak widać na załączonym obrazku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matizu Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > I mozna to zrobic na przewodach z marketu? Widziales ile miedzi jest w srodku takiego przewodu? Nie znam się na tym, ale akurat te przewody nie są marketowe, mają kilka ładnych lat i ani razu nie zawiodły, a używane były w różnych samochodach i w różnych warunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Nie znam się na tym, ale akurat te przewody nie są marketowe, mają kilka ładnych lat i ani razu nie > zawiodły, a używane były w różnych samochodach i w różnych warunkach Albokupiliscie wyjatkowo dobrejak na narketowe standardy, czyli zmiedzia fi 1,5mm2 w srodku przy standardzie 1mm2, ktore nadaja sie jedynie do rpzeslania pradumiedzy akumulatoriami w przeciwienstwie do uruchomienia, albo mieliscie tylko delikatnie rozladowany akumulator. W poprzedniej firmie kolega zrobil sobie przewody do odpalania transitow ze spawalniczego przewodu masowego, czyli przekroj miedzi okolo 1cm2 i rzeczywiscie przy -20st udalo sie uruchomic transita diesla z akumulatorem rozladowanym do zera. I zastanawiam sie czy sobei takich wlasnie przewodow nie zrobic stosownej dlugosci, zeby wlasnie nei bylo koneicznosci stykac sie aku-aku z innym samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > Albokupiliscie wyjatkowo dobrejak na narketowe standardy, czyli zmiedzia fi 1,5mm2 w srodku przy > standardzie 1mm2, ktore nadaja sie jedynie do rpzeslania pradumiedzy akumulatoriami w > przeciwienstwie do uruchomienia, albo mieliscie tylko delikatnie rozladowany akumulator. No bez przesady, tak mało miedzi by nie dawali. Skoro przewód jest grubszy to co reszta to izolacja, aluminium? To już grubsze przewody dawane są do urządzeń domowych małej mocy, a prądy przecież płyną w nich mniejsze. Choć masz rację, że te marketowe są kiepskie, często nadają się jedynie do podładowania akumulatora z innego samochodu jak komuś się bardzo nie spieszy. Z doświadczenia to parę razy na takich przewodach z lidla odpalaliśmy z kumplem diesla, przy większych mrozach i bardzo rozładowanym akumulatorze nie dało się odpalić, a przewody bardzo się grzały. p.s. pisząc "fi" podaje się średnice a nie pole przekroju jeśli się nie mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Dokładnie, nie ma co przesadzać. My mamy marketowe i już kilka razy diesla 1,9 odpaliły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1919 Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 > W poprzedniej firmie kolega zrobil sobie przewody do odpalania transitow ze spawalniczego przewodu > masowego, czyli przekroj miedzi okolo 1cm2 i rzeczywiscie przy -20st udalo sie uruchomic > transita diesla z akumulatorem rozladowanym do zera. mam takie same przewody ktore sam sobie zrobilem i ojciec w tamtym roku odpalal na nich ciagnik rolniczy wladimirec t25 a dawca byla jego fabia w ktorej siedzial braciak i trzymal na obrotach i tez sie dalo, a marketowe to jak mi sie upalily kolo koncowki to tak jak piszesz mialy srednice kabla 1.5mm zlozona z paru malych niteczek, a reszta to byla izolacja na kablu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 26 Października 2011 Udostępnij Napisano 26 Października 2011 > I mozna to zrobic na przewodach z marketu? Widziales ile miedzi jest w srodku takiego przewodu? Mam od wielu lat najtańsze kable kupione w markecie za kilkanaście zlotych, służą mi dzielnie a odpalały juz auta setki razy, nie ma problemu uruchomić nimi Fiata Ducato 2.5D czy KIĘ K2700, z powodzeniem odpaliły Alfę 2.5V6 gdy aku wyzionął ducha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2011 > Mam od wielu lat najtańsze kable kupione w markecie za kilkanaście zlotych, służą mi dzielnie a > odpalały juz auta setki razy, nie ma problemu uruchomić nimi Fiata Ducato 2.5D czy KIĘ K2700, > z powodzeniem odpaliły Alfę 2.5V6 gdy aku wyzionął ducha. No sprawa jasna Kable rozruchowe do tego właśnie służą i jak widać wszystkim działają Zuraw się zapędził, że marketowe się tylko do kosza nadają i tyle. A teraz koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 26 Października 2011 Udostępnij Napisano 26 Października 2011 > No sprawa jasna > Kable rozruchowe do tego właśnie służą i jak widać wszystkim działają Zuraw się zapędził, że > marketowe się tylko do kosza nadają i tyle. > A teraz koniec OT Jak sie spotkamy osobiscie poswiece przewody, ktore mam w combolocie i przy tobie przetne je, zebys zobaczyl jak one wygladaja w srodku. To jakas popelina jest i jak misiek przed chwila napisal, miedzi tam jest tyle co nic. Reszta to gruba izolacja, ktora ma sprawiac wrazenie grubego kabla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2011 > Jak sie spotkamy osobiscie poswiece przewody, ktore mam w combolocie i przy tobie przetne je, zebys > zobaczyl jak one wygladaja w srodku. Łomatko Nic nie musisz przecinać, nic nie musisz poświęcać W zasadzie dla mnie to one mogą mieć w środku nawet i plastelinę, oby działały A te konkretne działają. Odpalaliśmy Matiza, 307 benzynę, Octavię diesla i kilka innych aut Również w zeszłym roku przy -20 Czy temat kabli możemy uznać za zakończony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 27 Października 2011 Udostępnij Napisano 27 Października 2011 Żebyście widzieli jak ja kumplowi pomagałem thalie odpalać ... paliliśmy ją kablami z rozbiorki z domu. Tak to były takie kable którymi prowadzi się światło :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Żebyście widzieli jak ja kumplowi pomagałem thalie odpalać ... paliliśmy ją kablami z rozbiorki z > domu. Tak to były takie kable którymi prowadzi się światło :D Takie sa calkiem neizle, bo to drut, nie linka, a jesli swiatlo to tam minimum bylo 1,5mm2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Tak jakoś wyszło, że dopiero wczoraj z poskładaliśmy Maluszka Czyli bez dywanów itp. jeździłem ponad miesiąc Ale do rzeczy Wypraniem wygładziny zajął się kolega Pipper Przed i po Przed wyciągnięciem: I wczoraj w trakcie składania Filc też jest nowy po obu stronach Z czasów walki z wylewającą nagrzewnicą w Pugu zostało mi go całkiem sporo Było tak: Pokrowce z siedzeń po wypraniu trafiły na pawlacz, zmieniły się zagłówki... i teraz wygląda to tak: Do tego nowe gumowe dywaniki Wyczyszczeniem tapicerki i plastików zajął się znowu maci10 Szczególnie na ostatnim zdjęciu widać jaką robotę robią odpowiednie specyfiki Półka od strony pasażera, to jedyny element wnętrza, którego nie dotknął się maci10 Jest czysty, bo bardzo dokładnie go umyłem, a wygląda jak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdzawy Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 no no! kawał dobrej roboty. Maluszek wygląda jak nówka sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Nowe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Czy kolega maci10 zajmuje się tym zawodowo (polerka, czyszczenie środków) czy z doskoku ?? Bo może miałbym romans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Czy kolega maci10 zajmuje się tym zawodowo (polerka, czyszczenie środków) czy z doskoku ?? > Bo może miałbym romans Hobbystycznie raczej Kawał dobrej roboty odwalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Hobbystycznie raczej > Kawał dobrej roboty odwalił No zgadza się i myślę że romans może być aktualny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Nowe auto Jeszcze podsufitka została 1) zapadnięta 2) brudna 3) z wiszącymi frędzlami Ale to temat na potem, bo nie wiem czy ja wyprać, czy szukać nowej, czy zagaić z tapicerem, żeby sam coś wymajstrował, czy szukać eksportówki Póki co najbliższy jestem ostatniej opcji Mam juz kilka propozycji nawet, ale większość to straszne padliny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > no no! kawał dobrej roboty. Maluszek wygląda jak nówka sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > No zgadza się i myślę że romans może być aktualny próbuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > I mozna to zrobic na przewodach z marketu? Widziales ile miedzi jest w srodku takiego przewodu? Oczywiście. Na takich przewodach odpalałem golfa 1.6 w bęzie. "Świecić" zaczęły dopiero jak chciałem odpalić 2.4 w kiślu od innego kisla. Dopiero przewody 600A z marketu (samochodowego) dały radę. Problem nie w przekroju przewodu (ale i tak jest za mały) co w kiepskich krokodylach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Takie sa calkiem neizle, bo to drut, nie linka, a jesli swiatlo to tam minimum bylo 1,5mm2. Drut 4mm2 to minimum, ale problematyczna jest jego sztywność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Rakieta aż mam chęć wchodzić na ten kącik i oglądać takie rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Super Jeszcze trochę i będzie wyglądał lepiej niż "funkiel nówka nieśmigana" Podziwiam za pasję i pozytywnie zazdroszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 powiem Ci, że przestaje wchodzić w Twój wątek bo coraz bardziej napalam się na maluszka, a najgorsze jest to, że moja nie wyraża sprzeciwu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > powiem Ci, że przestaje wchodzić w Twój wątek bo coraz bardziej napalam się na maluszka, a > najgorsze jest to, że moja nie wyraża sprzeciwu No to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz01 Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Groszek88 Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 Świetnie! Mnie też to czeka... Ale chyba na wiosnę dopiero. Cholera, musimy zapoznać swoich, bo są bardzo podobne jeśli chodzi o wyposażenie tyle że teraz dokładnie widać różnicę w kolorach. Mój jest zdecydowanie ciemniejszy i bardziej pod bordo zalatuje, Twój - jaśniejszy i trochę ucieka w pomarańcz Mimo wszystko jest obłędny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 30 Października 2011 Udostępnij Napisano 30 Października 2011 > Jeszcze podsufitka została > 1) zapadnięta > 2) brudna > 3) z wiszącymi frędzlami Czyli taki maluchowy standart Jest świetnie Majster Gadżet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > tlumaczac na samochodowy... > z kijem w wydechu? Dla porównania: 307 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maci10 Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 A co to za zacny złośnik na 307? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > A co to za zacny złośnik na 307? A to nie widział? Bo już nawet dość długo się trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maci10 Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > A to nie widział? > Bo już nawet dość długo się trzyma Ty to masz łeb do tych zacnych złośników A lampy z 307 nie podejdą do Skody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > A lampy z 307 nie podejdą do Skody Na handel są, więc musisz pokombinować z diaxem i szpachlą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > A to nie widział? > Bo już nawet dość długo się trzyma Złośnik mega prze ko za cki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > Złośnik mega prze ko za cki dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 A zwykłe warstwowe jeszcze robisz? Bo chętnie bym przygarnął kolorowego dużego Jakbyś coś produkował to miej mnie na uwadze, złośników nigdy za wiele, a te Twoje były najlepszej jakości i póki co nikt inny nie może Ci dorównać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2011 > A zwykłe warstwowe jeszcze robisz? Nie robię już naklejek dla AK. Tylko na swoje potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.