harnas81 Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 Słuchajcie mamy tu z kumplem dylemat .... szuka cały czas samochodu dla siebie. Pierwotnie założenie było żeby kupoić auto z silnikiem benzynowym a potem dołożyć LPG ale strasznie cięzko znaleźć dobre auto w benzynie Zaczynamy się zastanawiać nad Dieslem. Ale czy to ma sens? Kolega porusza się w 85% po mieście, jeden raz w miesiącu jest wyjazd na działkę ok 150km poza Wawę. Codzienna jazda to 10km do pracy w jedną stronę. Miesięcznie robione jest ok 1-1,5kkm. Po pierwsze czy zakup diesla ma sens przy takiej jeździe? Po drugie czy wyciecie filtra cząstek stałych cokolwiek pomoże? Słyszeliśmy że te nowe diesle się nie nadają do miasta? Jak to jest w rzeczywistości? Pod uwage wchodzą takie samochody jak Opel (Astra combi, Vectra silniki 1.9 120 lub 150km), Saab 9-3 (czy tu jest jakiś polecany silnik?) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 myślę, że dobre auto w dieslu jeszcze trudniej znaleźć, co to znaczy, że trudno znaleźć dobre auto w benzynie? Podaj wymagania i kasę jaką ma kolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Pod uwage wchodzą takie samochody jak Opel (Astra combi, Vectra silniki 1.9 120 lub 150km), Saab > 9-3 (czy tu jest jakiś polecany silnik?) > Pozdrawiam samochody fajne, filtr można dosyć tanio usunąć diesel jest ok ale do tych przebiegów brałbym benzynę +lpg paradoksalnie jest odwrotnie niż piszesz, łatwiej o całkiem sensowną benzynę niż diesla w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > ale strasznie cięzko znaleźć dobre auto w benzynie Diesla wcale nie będzie łatwiej. Zwiększ budżet / zmniejsz wymagania. > Po pierwsze czy zakup diesla ma sens przy takiej jeździe? Nie. To co zapłacisz więcej, nie odrobisz. A przyjemność jazdy klekotem mają chyba tylko miłośnicy. Silniki wysokoprężne doskonale sprawdzają się w ciężarówkach, maszynach rolniczych i okrętach. > Pod uwage wchodzą takie samochody jak Opel (...), Saab Diesle w GM to albo Isuzu (1,7) albo Fiat (1,9). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > myślę, że dobre auto w dieslu jeszcze trudniej znaleźć, co to znaczy, że trudno znaleźć dobre auto > w benzynie? Podaj wymagania i kasę jaką ma kolega Budżet 33-34kzł, rocznik najchętniej nie starsze niż 2005r, auto takie jak Astra Combi, Vectra Hatchbeck, Saab 93 (sedan lub combi), coś co ma doś spory bagażnik (dwójka dzieci na pokładzie). Co do kupna to starszna cienizna na rynku - autka z dość mocnym silnikiem powyżej 120km to praktycznie nie ma w czym wybierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Co do kupna to starszna cienizna na rynku - autka z dość mocnym silnikiem powyżej 120km to > praktycznie nie ma w czym wybierać. Dlatego ze w tamtych latach "wszyscy" chcieli diesla wiec znalezienie fajnej benzyny moze byc problemem. Kolega szukal beznzyniaka Focusa przez 8 miesiecy, az w koncu kupil Honde, bo sie nie doczekal na przyzwoity egzemplarz .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 Dwa modele z tego samego rocznika poza rodzajem zasilania będą miały jeszcze jedną znaczącą różnicę - zwykle diesel będzie miał zauważalnie większy przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Dlatego ze w tamtych latach "wszyscy" chcieli diesla wiec znalezienie fajnej benzyny moze byc > problemem. Kolega szukal beznzyniaka Focusa przez 8 miesiecy, az w koncu kupil Honde, bo sie > nie doczekal na przyzwoity egzemplarz .. moim zdaniem kupno w PL napędzają floty, a te w większości jednak brały diesle druga sprawa że z zach jadą też głównie auta "ftedieku" i faktycznie więcej jest diesli na wtórnym, ale znaleść dobrego jest pewnie tak samo trudno jak dobrą benzynę jak szukałem auta dwa lata temu, to spokojnie benzynę z przebiegiem do 100kkm można było kupić (2005r), mój miał 70kkm diesle w których dało się sprawdzić przebieg (serwisowane w PL aso) miały po 200kkm, tylko te z D koło 120kkm więc kupiłem benzynę 1.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > moim zdaniem kupno w PL napędzają floty, a te w większości jednak brały diesle > druga sprawa że z zach jadą też głównie auta "ftedieku" > i faktycznie więcej jest diesli na wtórnym, ale znaleść dobrego jest pewnie tak samo trudno jak > dobrą benzynę > jak szukałem auta dwa lata temu, to spokojnie benzynę z przebiegiem do 100kkm można było kupić > (2005r), mój miał 70kkm > diesle w których dało się sprawdzić przebieg (serwisowane w PL aso) miały po 200kkm, tylko te z D > koło 120kkm > więc kupiłem benzynę 1.8 Czyli raczej nie bawić się w opcję "diesel"????? I szukać czegoś w PB PS. A co powiecie o tym: http://otomoto.pl/opel-vectra-elegance-turbo-175km-C20342693.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Budżet 33-34kzł, rocznik najchętniej nie starsze niż 2005r, auto takie jak Astra Combi, Vectra > Hatchbeck, Saab 93 (sedan lub combi), coś co ma doś spory bagażnik (dwójka dzieci na > pokładzie). > Co do kupna to starszna cienizna na rynku - autka z dość mocnym silnikiem powyżej 120km to > praktycznie nie ma w czym wybierać. no niestety za tą kasę na wypasie dużej fury nikt nie odda, albo niech bierze ze słabszymi silnikami i bez bajerów (takie w PL schodzą) albo niech zwiększy budżet o 10 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > PS. A co powiecie o tym: http://otomoto.pl/opel-vectra-elegance-turbo-175km-C20342693.html Trzeba dobrze sprawdzić, bo to auto z wypożyczalni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Zaczynamy się zastanawiać nad Dieslem. Ale czy to ma sens? Kolega porusza się w 85% po mieście, > jeden raz w miesiącu jest wyjazd na działkę ok 150km poza Wawę. Codzienna jazda to 10km do > pracy w jedną stronę. Miesięcznie robione jest ok 1-1,5kkm. > Po pierwsze czy zakup diesla ma sens przy takiej jeździe? Do takich przebiegow nie ma najmniejszego sensu kupowac diesla. Jedna typowa awaria (dwumas, wtryski, sprezarka itp.) i cala roznica wynikajaca z mniejszego spalania i tanszego (juz zapewne niedlugo) paliwa pojdzie sie walic...z nawiazka. > nie nadają do miasta? Jak to jest w rzeczywistości? Nadawac to sie nadaja ale trzeba butowac. Gorzej gdy nie ma gdzie bo np. po drodze do pracy same korki. Zreszta sprawa w tym wypadku jest oczywista - na tak male przebiegi (i na dodatek w wiekszosci tylko miastowe) zdecydowanie benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Do takich przebiegow nie ma najmniejszego sensu kupowac diesla. Jedna typowa awaria (dwumas, > wtryski, sprezarka itp.) i cala roznica wynikajaca z mniejszego spalania i tanszego (juz > zapewne niedlugo) paliwa pojdzie sie walic...z nawiazka. > Nadawac to sie nadaja ale trzeba butowac. Gorzej gdy nie ma gdzie bo np. po drodze do pracy same > korki. Zreszta sprawa w tym wypadku jest oczywista - na tak male przebiegi (i na dodatek w > wiekszosci tylko miastowe) zdecydowanie benzyna. Hmmm czyli jak widzę nie ma sensu się bawić w diesla!! Sprawdzaliśmy ceny najczęstszych napraw jesłi chodzi o dielsa i faktycznie to nie są tanie kwoty ..... Czyli wracamy do punktu wyjścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Hmmm czyli jak widzę nie ma sensu się bawić w diesla!! Sprawdzaliśmy ceny najczęstszych napraw > jesłi chodzi o dielsa i faktycznie to nie są tanie kwoty ..... > Czyli wracamy do punktu wyjścia Nie wierze zeby bylo tak trudno znalezc samochod benzynowy w tym budzecie. Na pewno latwiej niz porzadnego diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Pierwotnie założenie było żeby kupoić auto z silnikiem benzynowym a potem dołożyć LPG ale strasznie > cięzko znaleźć dobre auto w benzynie Do amatorów "benzyn" w tym watku - doczytajcie powyższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Hmmm czyli jak widzę nie ma sensu się bawić w diesla!! Sprawdzaliśmy ceny najczęstszych napraw > jesłi chodzi o dielsa i faktycznie to nie są tanie kwoty ..... > Czyli wracamy do punktu wyjścia można kupić dobrego diesla znaczy się JTD i wtedy jedynie obchodzi Cię głównie dwumasa i turbina bo wtryski są bardzo trwałe na tle konkurencji o podobnym poziomie zaawansowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > myślę, że dobre auto w dieslu jeszcze trudniej znaleźć, co to znaczy, że trudno znaleźć dobre auto > w benzynie? znaczy to, ze po prostu niektore marki zmarginalizowaly udzial silnikow noPB w swojej ofercie bo tak chcial rynek i nawet Ci co chcieli benzyne kupic to kupowali diesela bo po prostu chcieli miec przyzwoite osiagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > A przyjemność jazdy klekotem mają chyba tylko miłośnicy. Silniki wysokoprężne doskonale sprawdzają > się w ciężarówkach, maszynach rolniczych i okrętach. co bys wolal: - 2.0 benzyna ok. 140 KM - 2.0 turbo diesel ok. 140 KM ja zdecydowanie to drugie nie ze wzgledu na mniejsza konsupcje tylko ze wzgledu na REALNE (czyli takie wykorzystywane na codzien) osiagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Trzeba dobrze sprawdzić, bo to auto z wypożyczalni. IMO to nie rent a car tylko flota troche dziwne, ze ma swieza rejestracje, ale moze po prostu blachy mu ukradli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > IMO to nie rent a car tylko flota > troche dziwne, ze ma swieza rejestracje, ale moze po prostu blachy mu ukradli to brzmi nie za ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > troche dziwne, ze ma swieza rejestracje, ale moze po prostu blachy mu ukradli Rajbany se przetrzyj - jeszcze poprzedni wzór tablic, z flagą. Jakie "nowe"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Rajbany se przetrzyj - jeszcze poprzedni wzór tablic, z flagą. Jakie "nowe"... qrde, faktycznie zasugerowalem sie "V" na koncu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > to brzmi nie za ciekawie flota be od dziadka z niemiec cacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > qrde, faktycznie > zasugerowalem sie "V" na koncu Świat nie kończy się na WE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > to brzmi nie za ciekawie Co jest nieciekawe, ze auto po flocie? IMHO duuzo lepiej to wrozy niz sprowadzany szrot Przynajmniej historia powinna byc w miare wiarygodna... Zauwaz, ze w tych rocznikach co szukasz, sensowne auta za granica sa drozsze niz w PL Wnioski wyciagnij sobie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > flota be od dziadka z niemiec cacy? Taki odpowiednik nufki spadającej z lawety :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Świat nie kończy się na WE... nie po WE wnioskuje z WW z wczesniejszymi literkami jak "V" byly pozniej AFAIK&R to WW xxxxS bylo w 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > nie po WE wnioskuje > z WW z wczesniejszymi literkami jak "V" byly pozniej > AFAIK&R to WW xxxxS bylo w 2007 Na Włochach to był burdel kompletny, bo tam było WW....K, potem L, a potem to już bajzel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > co bys wolal: > - 2.0 benzyna ok. 140 KM > - 2.0 turbo diesel ok. 140 KM > ja zdecydowanie to drugie nie ze wzgledu na mniejsza konsupcje tylko ze wzgledu na REALNE (czyli > takie wykorzystywane na codzien) osiagi ja wrecz odwrotnie jezdzilem ponad rok pb 2,0 141 km , teraz ponad rok 2.0 TDI ,przy podobnej jzdzie jak w jak w pierwszym poście i juz chce do pb , na miasto diesel to sie jakos nie sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > ja wrecz odwrotnie jezdzilem ponad rok pb 2,0 141 km , teraz ponad rok 2.0 TDI w tym samym nadwoziu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > w tym samym nadwoziu? wyglada na to, ze porownuje Outlandera z Mazda 6.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > wyglada na to, ze porownuje Outlandera z Mazda 6.... co nie ma najmniejszego sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > co nie ma najmniejszego sensu mi nie musisz tego mowic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > mi nie musisz tego mowic... ale może jak przeczyta to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > co bys wolal: > - 2.0 benzyna ok. 140 KM > - 2.0 turbo diesel ok. 140 KM > ja zdecydowanie to drugie nie ze wzgledu na mniejsza konsupcje tylko ze wzgledu na REALNE (czyli > takie wykorzystywane na codzien) osiagi Wolałbym turbo-benzynę o tej samej mocy. Zdecydowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > w tym samym nadwoziu? nie klasa srednia i suv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Wolałbym turbo-benzynę o tej samej mocy. Zdecydowanie. przy 2 litrach pojemnosci bedzie miala juz ok. 170KM mniejsze turbo benzyny sa na rynku od niedawna a watek o ciutke starszym aucie no i znowu turbo benzyna i LPG srednio ida w parze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > wyglada na to, ze porownuje Outlandera z Mazda 6.... a silniki diesel , pb sie czyms roznia w zaleznosci od klasy auta ?? nie ma znaczenie nadwozie jezdzilem tez dluzszy czas octavia w dieslu ale szybko odpuscilem sobie to auto w miescie spalanie ponad 8 litrow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > co nie ma najmniejszego sensu ??? dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > a silniki diesel , pb sie czyms roznia w zaleznosci od klasy auta ?? nie roznia sie, ale roznia sie wrazenia z jazdy chociazby przez ilosc kg/KM no i cala ta czolgowatosc SUVa i AWD... > nie ma znaczenie nadwozie jezdzilem tez dluzszy czas octavia w dieslu ale szybko odpuscilem sobie > to auto w miescie spalanie ponad 8 litrow piszemy o tym jak sie autem jezdzi na codzien a jesli mowisz o spalaniu to jakie bylo w tej Mazdzie? moj diesel tez 8 lyka ale wole nim jezdzic niz takim samym autem z 2.0 140 KM bo jezdzi sie przyjemniej (moment obrotowy ) a do tego benzyna lyknelaby mi lekka reka 10 litrow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > ale może jak przeczyta to... czytam czytam , powiedz mi jaka jest roznica w uzytkowaniu auta klasy suv ktory prowadzi sie praktycznie jak osobowka a auta z klasy sredniej , nie mowie o gabarytach , tylko porownujemy silniki dlugie rozgrzewanie sie auta , glosna praca na zimnym silniku na ciepłym w sumie też, przy odcinkach żedu 5-10 km jazda dieslem lub lpg szczegolnie w nizszych temperaturach jest niekorzystna dla silnika , najlepiej radzi sobie z tym zwykla pb i nie ma znaczenia jaka klasa auta sie poruszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOZODOJ Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > a silniki diesel , pb sie czyms roznia w zaleznosci od klasy auta ?? > nie ma znaczenie nadwozie jezdzilem tez dluzszy czas octavia w dieslu ale szybko odpuscilem sobie > to auto w miescie spalanie ponad 8 litrow Nie wiem jakie to było miasto itd. ale 8 litrów w mieście to dobry wynik dla Pandy 1.1. Więc podobne spalanie w Octavii nie wygląda tak źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > czytam czytam , to jeszcze raz: Quote: > A przyjemność jazdy klekotem mają chyba tylko miłośnicy. Silniki wysokoprężne doskonale sprawdzają > się w ciężarówkach, maszynach rolniczych i okrętach. co bys wolal: - 2.0 benzyna ok. 140 KM - 2.0 turbo diesel ok. 140 KM ja zdecydowanie to drugie nie ze wzgledu na mniejsza konsupcje tylko ze wzgledu na REALNE (czyli takie wykorzystywane na codzien) osiagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > nie roznia sie, ale roznia sie wrazenia z jazdy > chociazby przez ilosc kg/KM > no i cala ta czolgowatosc SUVa i AWD... tak ale tu porownujemy silnik diesla do pb w miescie , co do prowadzenia i wrazenia z jazdy sie jak najbardziej zgadzam > piszemy o tym jak sie autem jezdzi na codzien > a jesli mowisz o spalaniu to jakie bylo w tej Mazdzie? w miescie 9-10 litrów > moj diesel tez 8 lyka > ale wole nim jezdzic niz takim samym autem z 2.0 140 KM > bo jezdzi sie przyjemniej (moment obrotowy ) nie odczuwam przyjemnosci jazdy dieslem , przy dynamicznej jezdzie trzeba sie namachac lewarkiem, > a do tego benzyna lyknelaby mi lekka reka 10 litrow... czyli 1-2 litry wiecej , przy małych przebiegach nie ma to wiekszego znaczenia przy przebiegach np 1500 km miesiecznie roznica na paliwie to jest moze 100 pare zł więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > a silniki diesel , pb sie czyms roznia w zaleznosci od klasy auta ?? > nie ma znaczenie nadwozie tia, zwłaszcza biorąc pod uwagę że według danych technicznych Outlander jest 300kg cięższy od 6tki GG 2.0 w benzynie więc pomiajając różną klasę tych aut nie mają najmniejszych szans przy zbliżonych mocach mieć choćby zbliżone osiągi czy zużycie paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > Nie wiem jakie to było miasto itd. ale 8 litrów w mieście to dobry wynik dla Pandy 1.1. Więc > podobne spalanie w Octavii nie wygląda tak źle... miasto 50 tys mieszkancow , jazda bez wiekszych korkow mazda 6 2.0 spalanie w tym miescie 9-10 litrów, octavia 1,9 110 km ok 8-8,5 litra , outlander 2.0 tdi 10-11 litrów , brava 1,2 16 v 7-8 litrow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > przy 2 litrach pojemnosci bedzie miala juz ok. 170KM > mniejsze turbo benzyny sa na rynku od niedawna a watek o ciutke starszym aucie > no i znowu turbo benzyna i LPG srednio ida w parze może mieć spokojnie ponad 200 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > miasto 50 tys mieszkancow , jazda bez wiekszych korkow > mazda 6 2.0 spalanie w tym miescie 9-10 litrów, octavia 1,9 110 km ok 8-8,5 litra , outlander 2.0 > tdi 10-11 litrów , brava 1,2 16 v 7-8 litrow wiem że dyskusje o spalaniu nie mają większego sensu ale ta Octavia była zepsuta moja 1.9 TDI 130 zrobiona na 190 paliła mi tyle po Warszawie a ja słynę z mało ekonomicznego stylu jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > to jeszcze raz: > Quote: > co bys wolal: > - 2.0 benzyna ok. 140 KM > - 2.0 turbo diesel ok. 140 KM > ja zdecydowanie to drugie nie ze wzgledu na mniejsza konsupcje tylko ze wzgledu na REALNE (czyli > takie wykorzystywane na codzien) osiagi to jeszcze raz P wolałbym 1 , czuje sie lepiej w pb po prostu lepiej sie tym mi jezdzi , i nie jestem w stanie wykorzystac tych zalet diesla o których piszesz , gdyz auto jest zazwyczaj nierozgrzane jak dojerzadzam do celu a na zimnym nie pałuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 29 Września 2011 Udostępnij Napisano 29 Września 2011 > wiem że dyskusje o spalaniu nie mają większego sensu ale ta Octavia była zepsuta moja 1.9 TDI 130 > zrobiona na 190 paliła mi tyle po Warszawie a ja słynę z mało ekonomicznego stylu jazdy mi do emeryt mode rowniez duzo brakuje kolejna sprawa ze po sofcie rozsadnie uzywane auta pala mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.