rafm Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Co byście wybrali ? Rocznik 2004-2006. Silnik noPB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Co byście wybrali ? > Rocznik 2004-2006. Silnik noPB. Mam Focusa 2 tyle że diesla. Ogólnie auto fajne, świetnie sie prowadzące, jednak podobno lubiące się z rudą. Mój jest z 2005 roku i póki co nie widziałem. Wykonanie nie jest złe, aczkolwiek w tańszych wersjach boczki drzwiowe to same plastiki. Jeśli chodzi o Astrę 3 to koleżanka z pracy ma taką 1.6 twinport (chyba) (na 100% 1.6) i jest bardzo zadowolona z tego auta. Ogólnie nic się nie psuje, leje paliwo i jeździ. W środku Astra jest przyjemna, bez jakiejś tragedii jeśli chodzi o wykonanie jak i o jakość uzytych materiałów. Prowadziłem tą Astrę , to nawet fajnie się jeździ, ale nie skręca tak jak Focus (jeśli szukasz "wrażeń z jazdy"). Spalanie przy jej jeździe (bardzo delikatnie) w okolicach 6,5 - 8l/100km. Wybór jest na zasadzie tego co będzie w lepszym stanie i do czego będziesz bardziej przekonany. Ja postawiłem na Focusa bo takie auto chciałem, i trafiło się w całkiem rozsądnych pieniążkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Jednym i drugim jeździłem sporo tylko w dyszlach -foka fajniejsza w prowadzeniu i dla mnie w środku mniej toporna,bardziej ergonomiczna. Astra miała za to ciut szersze fotele na wysokości barków i ciut więcej miejsca. Jak bym miał wybrać to fokę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Co byście wybrali ? > Rocznik 2004-2006. Silnik noPB. jeździłem oboma i zdecydowanie focus milszy w środku, wygodniejszy, zdecydowanie lepiej się prowadzi kwestia gustu, ale dla mnie również ładniejszy za astrą przemawia chyba tylko tańsza eksploatacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafm Napisano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > za astrą przemawia chyba tylko tańsza eksploatacja A co masz konkretnie na myśli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > A co masz konkretnie na myśli ? auto bardzo popularne auto produkowane w Polsce mnóstwo części, mnóstwo zamienników prostsze zawieszenie silniki działają na lpg (w fordzie nie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > silniki działają na lpg (w fordzie nie) ale ponoć gaz nie pasuje do Z16XEP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik_fela_XI_98 Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Wydaje mi sie ze w Polsce były produkowane tylko sedany. Astrę benzynową wybrałbym tylko z z18xe, jeśli miałby być inny silnik to foke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > ale ponoć gaz nie pasuje do Z16XEP Regulacja zaworów przez wymianę szklanek popychaczy, a tak to LPG daje radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Regulacja zaworów przez wymianę szklanek popychaczy, a tak to LPG daje radę Ciekawe jaki koszt takich szklanek popychaczy i całości roboty? Taka usługa należy do kosztów utrzymania pojazdu. Czyli jak drogo to utrzymanie wyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Foka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafm Napisano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Kiedyś jeździłem takim focusem w pracy. Rocznik 2008 1.6. W porównaniu do astry wydawał mi się głośniejszy i słabiej przyspieszał. Czy też macie taki odczucia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Co byście wybrali ? > Rocznik 2004-2006. Silnik noPB. Astra III wyjdzie IMHO taniej w eksploatacji. Wiele części można kupić nowych na alledrogo od mieszkańców Gliwic Zawieszenie jest proste jak ruski cep i praktycznie niezniszczalne. Foka jest ładniejsza lepiej sie prowadzi z uwagi na wielowahacz z tyłu zamiast belki jak w Astrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Na rynku sporo zagazowanych Asterek z Z16XEP + gaz. Straszą remontem silnika ale na alledrogo 2200zł więc taniocha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Ciekawe jaki koszt takich szklanek popychaczy i całości roboty? Szklanki można szlifować. O szczegóły pytaj kolegę WSZIM z gazowego kącika, on to przerabiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Focus. Astrą jeździłem miesiąc. Jak Astra II była b. dobrym autem, tak III to jakieś nieporozumienie. Projektował ją chyba niemiecki drwal, siedzenia niewygodne. Fokusa miał kiedyś (zastępczak, świeżynka) kolega na wakacjach - mieliśmy bardzo pozytywne wrażenie z tego auta. Cicho, wygodnie płynnie. Dostał go jako zastępcze za gwarancyjnego Pathfindera (ASO Nissana dało ciała - złą część zamówili) i wcale nie narzekał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Na rynku sporo zagazowanych Asterek z Z16XEP + gaz. > Straszą remontem silnika ale na alledrogo 2200zł więc taniocha Autor pytania nie wspominał o LPG Poza tym remont jest dla osiłków druciarzy którzy nie kontrolowali i regulowali luzu zaworów. 1 szklanka kosztuje mniej niż 60 zł w ASO. Siadają głównie wydechowe wiec ich koszt to ok 450 -480 zł. Drugie tyle na uszczelke po dekiel zaworów i robocizne i mamy spokój na długi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 > Co byście wybrali ? > Rocznik 2004-2006. Silnik noPB. Foka oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Zdecydowanie Focus. Całkiem fajnie się prowadzi, sympatyczne autko. A Opel.... jak to Opel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega01 Napisano 10 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 Jeździłem jednym i drugim tylko, że w dieslu. Astra miała trochę więcej miejsca w środku, ale nigdy nie mogłem znaleźć sobie optymalnej pozycji i zawsze po podróży bolał mnie kręgosłup. Natomiast focusem jeździłem i jeżdżę dalej. Mogę wysiąść z niego po długiej trasie i nic mnie nie boli. Ceny części zamiennych na porównywalnym poziomie. Jak bym miał wybierać jeszcze raz wybrał bym focusa bez dwóch zdań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 10 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 > Co byście wybrali ? > Rocznik 2004-2006. Silnik noPB. Z tych dwóch aut najwygodniejsza będzie Octavia 2. Nie żartuje. Jeźdzę/jeździłem wszystkimi. Szkoda, że nie można jej kupić z zawieszeniem Forda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 10 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 > Focus. > Astrą jeździłem miesiąc. Jak Astra II była b. dobrym autem, tak III to jakieś nieporozumienie. > Projektował ją chyba niemiecki drwal, siedzenia niewygodne. Jeżeli Focus ma siedziska z Fusiona, którym jeździłem (a tak to wygląda) to na prawdę nie wiem jak siedzenia w AIII mogłyby być niewygodne. Kluczem do wygody w siedzeniach AIII jest wybór wersji z wszechstronną regulacją: góra/dół, pochylenie oparcia - to standard, w opcji jest jeszcze regulacja lędźwiowej części oparcia (tak dla kierowcy jak i pasażera) i coś, co ja nazywam "kołyską". Jeżeli dodam do tego jeszcze 3 (standard, cosmo, sport), a właściwe 4 (recaro ) opcje kształtu samych poduszek, to raczej każdy znajdzie coś dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 10 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 Ja mam takie fotele i ostatnią rzeczą jaką mogę o nich powiedzieć to to że są niewygodne. Dla mnie są bardzo dobre, jest regulacja wysokości, płynna regulacja pochylenia, do tego regulacja kierownicy w obu płaszczyznach i można sobie dobrą pozycję za kierownicą dobrać. Jedynie co to mogły by być trochę niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 10 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 Focus ma inne siedziska niż Fusion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 10 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 > Focus ma inne siedziska niż Fusion ja to wiem, ale pokazać chciałem. Fakt że u mnie jest 3d , więc i fotel inny pewnie, ale 5d ma bardzo podobne fotele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jardo Napisano 10 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2011 jechalem focusem w srodku ladne linie nie przecze ale jakosc tych plastikow :facepalm gdyby nie ten mankament to calkiem fajne auto, astra mysle bardziej solidna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > Jedynie co to > mogły by być trochę niżej. Zgadzam się z odczuciami w 100%. Najgorsze jest to, że ten sam problem dotyczy też i ST . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > jechalem focusem w srodku ladne linie nie przecze ale jakosc tych plastikow :facepalm gdyby nie > ten mankament to calkiem fajne auto, astra mysle bardziej solidna No tak, ale Ford ma na polskich drogach niezaprzeczalną przewagę nad większością konkurencji: zawieszenie. Wszystko inne to są sprawy wtórne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancypankrator Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > Co byście wybrali ? > Rocznik 2004-2006. Silnik noPB. Patrząc na wygląd zewnętrzny to zdecydowanie Focus. Wiadomo prowadzenie też na korzyść Foki. Środek w moim skromnym odczuciu też na korzyść Focusa. Cenowo chyba drożej będzie Focus, także tu punkt dla Astry. Poza tym Astra III ma dosyć prostą konstrukcję, więc serwisowanie będzie w miarę tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 > No tak, ale Ford ma na polskich drogach niezaprzeczalną przewagę nad większością konkurencji: > zawieszenie. Wszystko inne to są sprawy wtórne. O co chodzi z tym zawieszeniem w focusie, ze innym samochodami strach jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > Jeżeli Focus ma siedziska z Fusiona, którym jeździłem (a tak to wygląda) to na prawdę nie wiem jak > siedzenia w AIII mogłyby być niewygodne. W Fusionie są siedzenia z Fiesty i nie mają nic wspólnego z tymi z Focusa - nie ma nawet porównania, jeżeli chodzi o wygodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > O co chodzi z tym zawieszeniem w focusie, ze innym samochodami strach jechać. O to że tam gdzie inne już dawno lecą na wprost to on skręca. A w dodatku tam gdzie w innych wypadają Ci plomby z zębów w nim jest wygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > O co chodzi z tym zawieszeniem w focusie, ze innym samochodami strach jechać. o nic. Ale kiedyś tak napisali w AutoŚwiacie i do dzisiaj wszyscy powtarzają To było tak - Focus 1 miał rzeczywiście zawieszenie i właściwości trakcyjne wyróżniające się na tle konkurencji. Podobnie passat B5, tylko, że rozwiązanie VW okazało się mało trwałe. Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Nowe Mondeo nie wyróżnia się na tle konkurencji jak poprzednia generacja. Większość samochodów prowadzi się bardzo podobnie i tylko kilku fanatyków poszczególnych modeli próbuje ciągle coś udowodnić. Sprawne zawieszenie w nowej astrze, focusie, golfie zapewni odpowiedni komfort jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > o nic. Ale kiedyś tak napisali w AutoŚwiacie i do dzisiaj wszyscy powtarzają > To było tak - Focus 1 miał rzeczywiście zawieszenie i właściwości trakcyjne wyróżniające się na tle > konkurencji. Podobnie passat B5, tylko, że rozwiązanie VW okazało się mało trwałe. > Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Nowe Mondeo nie wyróżnia się na tle konkurencji jak poprzednia > generacja. Większość samochodów prowadzi się bardzo podobnie i tylko kilku fanatyków > poszczególnych modeli próbuje ciągle coś udowodnić. Sprawne zawieszenie w nowej astrze, > focusie, golfie zapewni odpowiedni komfort jazdy. jeżeli twierdzisz, że focus II nie jeździ lepiej niż astra III to niestety jesteś w błędzie foka ma zdecydowanie lepsze zawieszenie i układ kierowniczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > o nic. Ale kiedyś tak napisali w AutoŚwiacie i do dzisiaj wszyscy powtarzają > To było tak - Focus 1 miał rzeczywiście zawieszenie i właściwości trakcyjne wyróżniające się na tle > konkurencji. Podobnie passat B5, tylko, że rozwiązanie VW okazało się mało trwałe. > Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Nowe Mondeo nie wyróżnia się na tle konkurencji jak poprzednia > generacja. Większość samochodów prowadzi się bardzo podobnie i tylko kilku fanatyków > poszczególnych modeli próbuje ciągle coś udowodnić. Sprawne zawieszenie w nowej astrze, > focusie, golfie zapewni odpowiedni komfort jazdy. Człowieku ty musiałeś naprawdę nigdy nie przechodzić nawet koło samochodów o których piszesz. Focus I miał dobre zawieszenie, a focus II już nie wyróżniające się - ciekawe bo oba mają identyczne zawieszenia. Oba jeżdżą super i baaaardzo różni się jakość jazdy w stosunku do konkurencji. Podobnie mondeo - tym autem o wiele przyjemniej się jeździ, mimo że wydawać się może że ma takie samo zawieszenie jak choćby passat B6. A tu psikus - Ford tak je wystroił że jest dużo lepiej. CO do passata B5 i jego zawieszeń - w poliftowych trwałość tego zawieszenia była na pewno nie odstająca od konkurencji. Ale ciężko to ludziom wytłumaczyć, kiedy większość passatów B5 na naszych drogach ma przebiegi po pół miliona, zawieszenia firm kogucik, ktore co chwila szlag trafia. Ori zawieszenia są ok. A co w nim takiego cudownego jeszcze mi powiedz? Bo przednie zawieszenie to owszem super, ale z tyłu masz zwykłą, chamską belkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > O to że tam gdzie inne już dawno lecą na wprost to on skręca. A w dodatku tam gdzie w innych > wypadają Ci plomby z zębów w nim jest wygodnie. No mniej więcej się zgadza. Miałem porównanie z innymi autami - Foka prowadzi się o niebo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > Człowieku ty musiałeś naprawdę nigdy nie przechodzić nawet koło samochodów o których piszesz. Focus > I miał dobre zawieszenie, a focus II już nie wyróżniające się - ciekawe bo oba mają identyczne > zawieszenia. widzę, że nie zrozumiałeś. Czasy się zmieniły, konkurencja się dostosowała - F1 się wyróżniał na tle konkurencji, F2 już nie. Kapiszi ? > Podobnie mondeo - tym autem o wiele przyjemniej się jeździ, mimo że wydawać się może że ma > takie samo zawieszenie jak choćby passat B6. A tu psikus - Ford tak je wystroił że jest dużo > lepiej. Taaa, jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > O to że tam gdzie inne już dawno lecą na wprost to on skręca. A w dodatku tam gdzie w innych > wypadają Ci plomby z zębów w nim jest wygodnie. Czyli np taką Astrą skręcam na skrzyżowaniu i zamiast jechać powiedzmy w prawo, jadę prosto? Czy np. takim C4, gdzie jest miekko, w porównaniu do Focusa i tak jest jak na desce? Bo ja mówię o zwykłej eksploatacji, a nie Rajdzie Monte Carlo. Ale jak to taka przepaść w porównaniu do do innych kompaktów, to będę musiał sam to sprawdzić przy jakiejś okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > Czyli np taką Astrą skręcam na skrzyżowaniu i zamiast jechać powiedzmy w prawo, jadę prosto? Czy > np. takim C4, gdzie jest miekko, w porównaniu do Focusa i tak jest jak na desce? Bo ja mówię > o zwykłej eksploatacji, a nie Rajdzie Monte Carlo. Ale jak to taka przepaść w porównaniu do > do innych kompaktów, to będę musiał sam to sprawdzić przy jakiejś okazji Ja miałem praktyczne porównanie. Kiedy jechałem Lacetti za Foką I to miałem wrażenie że mam uszkodzone zawieszenie, tak kumpel miał zakręty. Drugi raz kiedy z kolei jechałem zastępczym I30, to kiedy złożyłem się w pewien zakręt tak jak Foką to wyleciałem na drugi pas. Na szczęście nie było nikogo. Nie Monte Carlo - całe 80 km/h, a łuk wcale nie taki ostry. I wiem dlaczego inni jadą tam 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 Ja mam tak z kumplem. Od zawsze jeździł Focusami, a teraz zachciało mu się Leona z ARL-em pod maską (1.9 tdi 150 koni) z programem na 185 koni. No na prostej to nawet nie mam cienia szansy , ale na zakrętach dużo szybciej jadę. Leon pluje przodem a ja spokojnie jeszcze mogę pocisnąć. Granicą są opony i kierowca. Ale razem fajnie wyglądają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > Ja miałem praktyczne porównanie. Kiedy jechałem Lacetti za Foką I to miałem wrażenie że mam > uszkodzone zawieszenie, tak kumpel miał zakręty. Drugi raz kiedy z kolei jechałem zastępczym > I30, to kiedy złożyłem się w pewien zakręt tak jak Foką to wyleciałem na drugi pas. Na > szczęście nie było nikogo. Nie Monte Carlo - całe 80 km/h, a łuk wcale nie taki ostry. I wiem > dlaczego inni jadą tam 40. Podobnie miałem zastępczym ceed'em -prawie sie zabiłem na pierwszym szybszym zakręcie. Człowiek nie podejrzewał że jest taka ogromna różnica, dopóki sie prawie nie zabił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 >- F1 się wyróżniał na > tle konkurencji, F2 już nie. Kapiszi ? czyli sugerujesz, ze nie widac roznicy w prowadzniu FFII i Astry III? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > czyli sugerujesz, ze nie widac roznicy w prowadzniu FFII i Astry III? Ale piszesz o normalnym kierowcy, czy o "upalaczu"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > Ale piszesz o normalnym kierowcy, czy o "upalaczu"? obojetne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > obojetne przeciętny Kowalski raczej nie odczuje różnicy.. Ktoś kto jeździ autem "bardziej ambitnie" i szuka w tym przyjemności i frajdy z jazdy, odczuje różnicę. Już o tym pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > obojetne Normalny nie odczuje*, "upalacz" a i owszem. *mowa o precyzji prowadzenia, bo czy twardsze/miększe to wyczuje każdy (prawie każdy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 > Normalny nie odczuje*, "upalacz" a i owszem. > *mowa o precyzji prowadzenia, bo czy twardsze/miększe to wyczuje każdy (prawie każdy) moim zdaniem nie mozna tych dwoch aspektow rozdzielac. ja zazwyczaj jezdze normalnie i wtedy doceniam to, ze zawieszenie focusa jest komfortowe, a gdy mam ochote pojechac troche szybciej to doceniam precyzje prowadzenia focusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > czyli sugerujesz, ze nie widac roznicy w prowadzniu FFII i Astry III? widać. Jeśli Astra ma IDS to prowadzi się znacznie lepiej Bardzo dużą różnicę było widać w porównaniu FI a Astrą II. Tu rzeczywiście przepaść dzieliła auta, na korzyść Focusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > moim zdaniem nie mozna tych dwoch aspektow rozdzielac. > ja zazwyczaj jezdze normalnie i wtedy doceniam to, ze zawieszenie focusa jest komfortowe, a gdy mam > ochote pojechac troche szybciej to doceniam precyzje prowadzenia focusa. w jednym aspekcie się z Tobą zgodzę - konstruktorzy złapali dobry balans pomiędzy komfortem, a właściwościami trakcyjnymi. Zazwyczaj auto jest albo komfortowe albo precyzyjnie się prowadzi. W Focusie jest osiągnięte i jedno i drugie, bez zbędnego kompromisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 13 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2011 > Co byście wybrali ? > Rocznik 2004-2006. Silnik noPB. Mazda 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.