ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 Witam proszę o propozycję samochodów kombi z mocą ponad 200 km w benzynie, wtryskiem wielopunktowym, do 3 litrów pojemności i powiedzmy po 2008 roku. Na razie mam: 1. volvo v70 2,5 t 2. mondeo 2,5 t 3. Accord 2,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 Może głupio zapytam, ale robi się jeszcze auta z monopunktem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Może głupio zapytam, ale robi się jeszcze auta z monopunktem? ja nie chcę monopunktu tylko zwykły wtrysk wielopunktowy. Nie chcę również żadnego nowoczesnego wynalazku wtrysku bezpośredniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 Allroad 2,7T dranio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 Alfa romeo 159 tylko że wersja 1,8 T to 200KM(a miało być ponad) a wersja 260KM to już silnik powyżej 3 litrów (3,2). Ale tylko minimalnie odbiega No chyba że mógłby być diesel to wtedy wersja 2.4 209KM pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Allroad 2,7T > dranio 2,7 t występowało tylko w pierwszej generacji czyli do 2005 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Alfa romeo 159 tylko że wersja 1,8 T to 200KM(a miało być ponad) a wersja 260KM to już silnik > powyżej 3 litrów (3,2). Ale tylko minimalnie odbiega No chyba że mógłby być diesel to wtedy > wersja 2.4 209KM pasuje nie zły typ dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pigmej Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Witam > proszę o propozycję samochodów kombi z mocą ponad 200 km w benzynie, wtryskiem wielopunktowym, do > 3 litrów pojemności i powiedzmy po 2008 roku. > Na razie mam: > 1. volvo v70 2,5 t > 2. mondeo 2,5 t > 3. Accord 2,4 I z tych podanych polecałbym Accorda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > nie zły typ dzięki Jesli zalezy Ci na miejscu w srodku to arczej sredni typ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Alfa romeo 159 tylko że wersja 1,8 T to 200KM Ten silnik ma wytrysk bezpośredni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Ten silnik ma wytrysk bezpośredni. Gdy pisałem post nie widziałem jeszcze informacji że nie może być bezpośredni, a bezpośredni wtrysk benzyny jest rodzajem wtrysku wielopunktowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Jesli zalezy Ci na miejscu w srodku to arczej sredni typ. Czy ja wiem, w porównaniu z 156 kombi miejsca jest bardzo dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Czy ja wiem, w porównaniu z 156 kombi miejsca jest bardzo dużo Siedzac z tylu dotykalem glowa sufitu a mam trocvhe ponad 180cm. To auto jest ciasne - szczegolnie z tylu. Bagaznik jak na kombi nepraktyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Siedzac z tylu dotykalem glowa sufitu a mam trocvhe ponad 180cm. Ja też, a nie dotykałem. > To auto jest ciasne - szczegolnie > z tylu. Bagaznik jak na kombi nepraktyczny. Jak na dzisiejsze warunki i wymogi ludzi to nie przeczę że może mieć własnie taką opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Ja też, a nie dotykałem. Ja lubie siedziec dotykajac calymi plecami oparcia. > Jak na dzisiejsze warunki i wymogi ludzi to nie przeczę że może mieć własnie taką opinie. A tu nie chodzi o jakies super wymagania - ot np drobiazg w postaci bardzo wysokiego progu w bagazniku. Niby drobnostka, ale upierdliwa szczegolnie dla kogos kto kupuje kombi z mysla o czestym korzystaniu z bagaznika. Zreszta juz pisalem kiedys co mysle o tym samochodzie, w opinii znajomych czepialem sie i na sile szukalem problemow Co ciekawe - znajomi widzieli auto jedynie z zewnatrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Witam > proszę o propozycję samochodów kombi z mocą ponad 200 km w benzynie, wtryskiem wielopunktowym, do > 3 litrów pojemności i powiedzmy po 2008 roku. > Na razie mam: > 1. volvo v70 2,5 t > 2. mondeo 2,5 t > 3. Accord 2,4 Pozwolę sobie zauważyć, że po 2003 roku (czytaj: EURO 3 i w górę) nie ma pojazdów bez MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > ja nie chcę monopunktu tylko zwykły wtrysk wielopunktowy. Nie chcę również żadnego nowoczesnego > wynalazku wtrysku bezpośredniego. Znaczyt' żeby gazociąg przełknął :-> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Znaczyt' żeby gazociąg przełknął :- Dobrze kombinuje kolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Dobrze kombinuje kolega Nie zrozum mnie źle - jeśli tak kombinujesz, to nie stać Cię na taki samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Nie zrozum mnie źle - jeśli tak kombinujesz, to nie stać Cię na taki samochód. Bo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 legacy/outback 3.0 H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Nie zrozum mnie źle - jeśli tak kombinujesz, to nie stać Cię na taki samochód. powiedz to mojemu sasiadowi ktory zaraz po skonczeniu gwarancji zagazowal swojego cayenne i... ...kupil kolejnego NOWEGO tym razem bialego dla zony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > powiedz to mojemu sasiadowi ktory zaraz po skonczeniu gwarancji zagazowal swojego cayenne i... > ...kupil kolejnego NOWEGO tym razem bialego dla zony Aaaa, jak białego to zmienia postać rzeczy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Bo? Bo paliwo to jedne z mniejszych pozycji kosztowych w tego typu samochodzie. Ach, no tak, zapomniałem, chodzi Ci przecież o ekologię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Bo paliwo to jedne z mniejszych pozycji kosztowych w tego typu samochodzie. > Ach, no tak, zapomniałem, chodzi Ci przecież o ekologię... A co, drut podrożał ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Aaaa, jak białego to zmienia postać rzeczy! faceci o kolorach nie powinni rozmawiac moja zona mowi ze to ekri Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > A co, drut podrożał ?! Drut to teraz stosują tylko stare dziadygi jeżdżące skodami odziedziczonymi po przodkach poległych w powstaniu styczniowym. Nowoczesny człowiek używa teraz "drutu 21-go wieku". "Trytytek" znaczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > faceci o kolorach nie powinni rozmawiac > moja zona mowi ze to ekri Biały mat perłowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Bo paliwo to jedne z mniejszych pozycji kosztowych w tego typu samochodzie. > Ach, no tak, zapomniałem, chodzi Ci przecież o ekologię... Szczerze to nie rozumiem takiego rachunku... Zamiast ca 1200 PLN/mies na paliwo, wydaję około ca 700 PLN/mies, co daje oszczędność ca 6000 PLN/rok. Jakie inne wydatki musiałbym mieć by to była "mniejsza pozycja kosztowa" ?. Cytryna musiała by stać co tydzień w ASO. Sorki, ale to się nie trzyma.... p.s. Z instalacją NAPRAWDĘ praktycznie nic nie robię od 110.000 km, być moze dzieki temu że dałem za nią 5k PLN, zamiast 2k PLN. Tylko wymiana filtrów co 20 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 saab 9-5 aero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 volvo v50 T5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Szczerze to nie rozumiem takiego rachunku... > Zamiast ca 1200 PLN/mies na paliwo, wydaję około ca 700 PLN/mies, co daje oszczędność ca 6000 > PLN/rok. Bardzo optymistyczne wyliczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Drut to teraz stosują tylko stare dziadygi jeżdżące skodami odziedziczonymi po przodkach poległych > w powstaniu styczniowym. Wujek do [motyla noga] wafla! Niniejszym publicznie upominam Cię po raz przedostatni - hamuj się z tymi dygresjami. MrBEAN - Ciebie też to dotyczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Bardzo optymistyczne wyliczenie. dobra, a możesz coś więcej napisac poza tym jednym zdaniem prócz złośliwości? Niestety koszt paliwa to imo jest najwieksza kwota jaka nalezy uwzgkędnic podczas eksploatacji pojazdu. Gdyby tak nie było ludzie nie kierowali by sie wyborem diesel vs benzyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > saab 9-5 aero. nie ma to jak uzywane auto nieistniejacej firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > MrBEAN - Ciebie też to dotyczy. Rykoszet W końcu ktoś mnie docenił A to z programu amsory Sam przejechałem na LPG 80.000km bez większych problemów (mniejsze się zdarzały ) ale bilans ogólny był na plus Wszystko zależy od konkretnego przypadku i rozpatrywać trzeba na wielu płaszczyznach, a główny problem to za drogie paliwo i stąd takie napięcie w wątkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Bo paliwo to jedne z mniejszych pozycji kosztowych w tego typu samochodzie. Błyskotliwe spostrzeżenie, ciekawe czy mamy na poparcie tego jakieś dane/wyliczenie? Czy kolega miał kiedyś samochód z LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > dobra, a możesz coś więcej napisac poza tym jednym zdaniem prócz złośliwości? > Niestety koszt paliwa to imo jest najwieksza kwota jaka nalezy uwzgkędnic podczas eksploatacji > pojazdu. > Gdyby tak nie było ludzie nie kierowali by sie wyborem diesel vs benzyna. W przypadku wspomnianego "kajene", to chyba nie do końca. Ale to tak OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > legacy/outback 3.0 H6 Typ godny rozważenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Typ godny rozważenia. Myślę, że jeden z ciekawszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Błyskotliwe spostrzeżenie, ciekawe czy mamy na poparcie tego jakieś dane/wyliczenie? Szukasz trzylatka za (pewnie) mocne kilkadziesiąt tzł. Zobacz ile wynosi li tylko utrata wartości. Wujek po częsci ma rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 Laguna III 2.0 Turbo 16v 204KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Wujek po częsci ma rację. No pewnie, że ma. Tak naprawdę, trzeba by bardzo dokładnie przeliczyć wszystko!. Na jak długo auto, jaka utrata wartości, jakie przebiegi, itd. itd. A pół roku po założeniu instalki, będzie niefart i auto zaliczy szkodę całkowitą i cały misterny plan w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Szukasz trzylatka za (pewnie) mocne kilkadziesiąt tzł. Zobacz ile wynosi li tylko utrata wartości. > Wujek po częsci ma rację. Co miał stracić to już raczej stracił. Samochody przecież najwięcej tracę w pierwszych trzech latach życia. Po za tym tylko ludzie oszczędni i umiejący liczyć coś osiągają. Jeśli można wydać na paliwo trochę mniej to trzeba być ......., aby z tego nie skorzystać. Dyskusja zaczęła zbaczać na tory mocno akademickie, a wątek jest o czymś innym. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Co miał stracić to już raczej stracił. Samochody przecież najwięcej tracę w pierwszych trzech > latach życia. Trochę błędne myślenie. W większości przypadków przed Tobą: opony, tarcze, klocki, amortyzatory, jakieś awarie itd. i inne dziwne tematy. A przez te 3 lata nie trzeba było tego wymeniać To tak w uproszczeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Trochę błędne myślenie. > W większości przypadków przed Tobą: > opony, tarcze, klocki, amortyzatory, jakieś awarie itd. i inne dziwne tematy. > A przez te 3 lata nie trzeba było tego wymeniać > To tak w uproszczeniu Poza tym nadal bardzo duża tracą takie 3 latki wbrew pozorom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > A pół roku po założeniu instalki, będzie niefart i auto zaliczy szkodę całkowitą i cały misterny > plan w 0. To i w drewnianym kościele cegła na głowę może spaść 1. Posiadanie samochodu z gruntu się nie opłaca, bo zawsze jest się w plecy (chyba, że jest niezbędny do pracy, ale to inna działka); 2. Rachunek ekonomiczny całego przedsięwzięcia po podstawa. Zatem jeśli się godzimy z wydatkami na auto, a w między czasie się okaże, że możemy jednak trochę przyoszczędzić to dlaczego nie skorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Typ godny rozważenia. ale akurat w H6 o LPG zapomnij . Do gazu nadaj sie za to 2.5 170KM lub ewentualnie 2.5XT 256 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > ale akurat w H6 o LPG zapomnij . Do gazu nadaj sie za to 2.5 170KM lub ewentualnie 2.5XT 256 KM A co z nim nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 > Szukasz trzylatka za (pewnie) mocne kilkadziesiąt tzł. Zobacz ile wynosi li tylko utrata wartości. > Wujek po częsci ma rację. A powiedz mi, kto bogatemu zabroni? Jak go stac i nie patrzy na koszty to niech bierze. Chociaz, z drugiej strony, po wuj mialby sie pchac wtedy w LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.