Skocz do zawartości

Z cyklu co kupić :)


krzychook

Rekomendowane odpowiedzi

AKowcy

Kolega z pracy zastanawia sie nad tym co kupic...

Wymagania:

Segment C + kombi

Silnik benzyna, żeby można było zagazować (bez jakiś większych problemów)

Pojemnośc najlepiej do 1.6 i żeby się w miare odpychało.

Klima i min 2 szyby w prądzie.

Rocznik 2007 i up.

Budżet powiedzmy 30-35k PLN.

Tak na pierwszą myśl przyszło mi:

1. Kia Cee'd 1.4 lub 1.6

2. Hyundai i30 1.4 lub 1.6 (ciut droższy niż Cee'd)

3. Octavia II/Tour 1.6MPI (102KM) (najwiekszy, ale silnik...)

Jakieś inne propozycje?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> AKowcy

> Kolega z pracy zastanawia sie nad tym co kupic...

> Wymagania:

> Segment C

> Silnik benzyna, żeby można było zagazować (bez jakiś większych problemów)

> Pojemnośc najlepiej do 1.6 i żeby się w miare odpychało.

> Klima i min 2 szyby w prądzie.

> Rocznik 2007 i up.

> Budżet powiedzmy 30-35k PLN.

> Tak na pierwszą myśl przyszło mi:

> 1. Kia Cee'd 1.4 lub 1.6

> 2. Hyundai i30 1.4 lub 1.6 (ciut droższy niż Cee'd)

> 3. Octavia II/Tour 1.6MPI (102KM) (najwiekszy, ale silnik...)

> Jakieś inne propozycje?

> Pozdrawiam

NuovaBravo 1.4 120KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brałbym octę, służbowo ujeżdżam w liftbacku z takim motorem i wypasem i tragedii nie ma. Jak się

> jej specjalnie nie butuje to i w miarę dużo paliwa nie zeżre.

No Octavie rozważał nawet jako liftback. Tylko czy te 102KM wystarczą do w miare sprawnego odpychania i ile to realnie po mieście pali? 10? 11?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Segment C + kombi

> Silnik benzyna, żeby można było zagazować (bez jakiś większych problemów)

> Pojemnośc najlepiej do 1.6 i żeby się w miare odpychało.

nie ma czegoś takiego żeby dobre było pod gaz, dobrze się odpychało i pojemność do 1.6 i segent C kombi

dobre pod gaz to proste silniki bez turbo i to jak najstarsze, czyli właśnie taki 1.6 z octavi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No Octavie rozważał nawet jako liftback. Tylko czy te 102KM wystarczą do w miare sprawnego

> odpychania i ile to realnie po mieście pali? 10? 11?

po Trójmieście auto mieści się w 10 litrach noPB waytogo.gif

silnik w miarę elastyczny, biegi długie, dla normalnego użytkownika auto ok waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> AKowcy

> Kolega z pracy zastanawia sie nad tym co kupic...

Croma może być

bagażnik ma gigantyczny

ale to 1.8

choć jeśli sam miałbym wybierać Cromę to 1.9 lub 2.4 JTD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety diesla nie chce... (koszty ewentualnych napraw - wtryski, turbo, 2 masa).

Założenie auto na 4-5 lat. Przebieg roczny ok 15000km.

Po waszych wypowiedziach się zastanawiam, czy znajdziemy (oprócz Octavii) jakis model spełniający kryteria... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No Octavie rozważał nawet jako liftback. Tylko czy te 102KM wystarczą do w miare sprawnego

> odpychania i ile to realnie po mieście pali? 10? 11?

Nie wystarcza, ilekroc mialem jechac w trase tym autem to mnie szlak trafial angryfire.gif.

Chyba, ze tylko po miescie to jakos ujdzie. Palilo mi to cos kolo 9l przy trybie mieszanym, gdzie znacznie wiecej bylo miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety diesla nie chce... (koszty ewentualnych napraw - wtryski, turbo, 2 masa).

> Założenie auto na 4-5 lat. Przebieg roczny ok 15000km.

> Po waszych wypowiedziach się zastanawiam, czy znajdziemy (oprócz Octavii) jakis model spełniający

> kryteria...

Jeszcze Lacetti i Astra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No Octavie rozważał nawet jako liftback. Tylko czy te 102KM wystarczą do w miare sprawnego

> odpychania i ile to realnie po mieście pali? 10? 11?

Odpycha sie to mniej wiecej jak moja Fabka kombi 1,4 75KM +LPG, mowie o 2 letnim aucie kombi z fabrycznym LPG. O dziwo pali tez tyle samo, w trasie ok 8,5-9 LPG, w Bialymstoku 10. Fakt, ze kolezka co tym smiga ma lzejsza noge ode mnie, ale w trasie raczej sie nie wlecze, poprostu delikatniej traktuje auto na starcie/swiatlach itd.

Jezdze tym jako pasazer i za kierownica, ale nigdy nie tankowalem calego zbiornika wyjezdzonego przeze mnie.

Co do mocy, to zalezy czym wczesniej jezdziles i jakie masz zapotrzebowanie, do jezdzenia rowno z innymi starczy, do wyprzedzania przydaloby sie wiecej mocy, w teren gorzysty sie nie nadaje.

Ja tam mam zamiar zrobic podejscie pod Toura kombi 1,6 + LPG, wlasnie ze wzgledu na doswiadczenie kolegi z tym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rocznik 2007 i up.

> Budżet powiedzmy 30-35k PLN.

> Tak na pierwszą myśl przyszło mi:

> 1. Kia Cee'd 1.4 lub 1.6

ceed 1.6 crdi bodajże nie miał ani dwumasy, ani filtra cząstek. Ewentualna regeneracja turbiny wyjdzie taniej niz zagazowanie.

Mozna za 8kE wyrwac z wypasem.

Jak nie to octa II z 1.6 + ewentualne lpg bedzie dobrym wyborem za te cene.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po waszych wypowiedziach się zastanawiam, czy znajdziemy (oprócz Octavii) jakis model spełniający

> kryteria...

Megane II 1.6 grandtour - auto trochę dla wielbicieli elektroniki wink.gif, ale bezpieczne i stosunkowo niedrogie w porównaniu do konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.